Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

30 marca 2011 r.
11:59
Edytuj ten wpis

Dziennik budowy S17: Drogowcy mają pełne ręce roboty (zdjęcia)

Autor: Zdjęcie autora (p.p.)
0 17 A A
 (Jacek Świerczyński)
(Jacek Świerczyński)

Drogowcy frezują nawierzchnię na prawym pasie jezdni w kierunku Piask od skrzyżowania z al. Lotników Polskich do kościoła w Kazimierzówce. Sprawdź co jeszcze dzieje się na budowie S17.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Na zadaniu obejmującym odcinek Sielce–Bogucin decyzja o Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) stała się ostateczna. Ruszyła procedura szacowania wartości nieruchomości przez biegłych powołanych przez Urząd Wojewódzki. 17 marca GDDKiA przekazała plac budowy wykonawcy. Jutro, czyli 31 marca, mają rozpocząć się prace.

Na odcinku Bogucin–Dąbrowica 15 marca otwarto oferty wykonawców, trwa ich sprawdzanie. Toczy się postępowanie o wydanie decyzji ZRID.

Na odcinku Dąbrowica–Lubartów drogowcy otrzymali decyzję środowiskową na przebudowę odcinka od węzła Lubartów w stronę granicy miasta (al. Spółdzielczości Pracy).
Najwięcej w tej chwili dzieje się na zadaniu obejmującym od węzła Witosa do węzła Piaski. – Kontynuujemy prace związane z usuwaniem karp, geodezyjnym wytyczaniem drogi, rozbiórką ogrodzeń i reklam w pasie drogowym. Gazownicy, elektrycy i telekomunikacja przerabiają instalacje kolidujące z przebiegiem trasy. Zdejmowany jest humus pod drogi dojazdowe i obiekty inżynieryjne – mówi Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy lubelskiego oddziału GDDKiA.

Wszystkie prace ziemne prowadzone są pod kontrolą saperów. Trwa frezowanie nawierzchni na prawym pasie jezdni w kierunku Piask od skrzyżowania z al. Lotników Polskich do kościoła w Kazimierzówce.

W związku z tym zamknięty jest jeden pas ruchu i obowiązuje ograniczenie prędkości do 50 km/h. Wykonywane są pale betonowe pod most na drodze dojazdowej w Wierzchowiskach. Toczy się postępowanie o ZRID na zadanie 5a, czyli nowy dojazd do Świdnika.

Komentarze 17

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
komarson / 4 listopada 2011 o 13:11
0
I co ?? rozwalili starą podbudowę?? To są jakieś jaja!! Robic drogę za kilkaset milionów która ma spełniać standardy drogi ekspresowej w ten sposób to śmiech...podbudowa zdarta do ziemi, ale tylko z prawego i lewego boku w przeważającej większości? Na skrzyżowaniu świdnickim na starą nawierzchnię poprostu położono nowy asfalt. Niech mi ktoś nie mówi że tam jest dobra podbudowa bo jeżdżę tamtędy od 20 lat i zawsze, ale to zawsze robiły się tam koleiny1!! Nowy asfalt w kładziony w technologi Chełmskiego PRD wytrzymywał do zimy(ale ta technologia to już w ogóle był jakiś kosmos) a później tworzyła się kilkunasto centymetrowe bruzdy. Ok, niech ten wytrzyma 5... czy to wystarczająca zapłata za 3 lata utrudnień z dojazdami? Zapewne miejsca gdzie będzie później badana nowa nawierzchnia są już dawno wyznaczone i asfalt będzie tam spełniał wszelkie wymogi(praktyka stosowana na prawie wszystkich budowach dróg w Polsce) a co się stanie z resztą odcinków to już będzie zmartwienie późniejszych władz. Na temat nieodpowiedniago zagęszczacza używanego do budowy drogi(przyjżdżał zły, i taki dawali żeby nie miec opóźnieni) Wyjdzie tak jak na super piaseckiej obwodnicy. Rondo zostało naprawione(ponad tydzień naprawiali czyt. zrywali starą- swoją drogą całkiem nowa- i kładli nową nawierzchnię bo ta z kolei) poprostu się rozlazła do zewnętrznej!Proszę wjechac od strony piask na wiadukt. Też niedawno była tam modernizowana nawierzchnia....natryskarka wylewała lepik, a 10 pracowników łopatami rzucało na to grys- który tygodniami fruwał spod kół jadąchyh pojazdów. Dlaczego tak robiono?? bo zjazdki i góra wiaduktu popękała i trzeba było to szit zamaskowac jakos przed oddaniem. LUDZIE w jakim my kraju żyjemy?? Nikt tego nie widzi?? MOze sie ktoś tutaj wypowie odpowiedzialny za budowę ?????
I co ?? rozwalili starą podbudowę?? To są jakieś jaja!! Robic drogę za kilkaset milionów która ma spełniać standardy drogi ekspresowej w ten sposób to śmiech...podbudowa zdarta do ziemi, ale tylko z prawego i lewego boku w przeważającej większości? Na skrzyżowaniu świdnickim na starą nawierzchnię poprostu położono nowy asfalt. Niech mi ktoś nie mówi że tam jest dobra podbudowa bo jeżdżę tamtędy od 20 lat i zawsze, ale to zawsze robiły się tam koleiny1!! Nowy asfalt w kładziony w technologi Chełmskiego PRD wytrzymywał do zimy... rozwiń
Avatar
deWalt / 22 kwietnia 2011 o 20:02
0
Obwodnica piask jest bardzo dobra? Haha, dobre to...jako mieszkaniec mogę powiedziec że to też niezła lipa! wystaczy zobaczyć co się dzieje z rondem, w jakim stanie są te świetne bezkolizyjne wjazdki i zjazdki. Wszystko popękane!!!! Kanały burzowe przy każdym większym deszczu się zapychają itp itd.
Nic już nie powiem o skrzyżowaniu śmierci przy wjeździe na piaski(w miejscu gdzie kiedyś była stara droga), ale to już akurat inny temat nadający się na artykuł do prasy. W tamtym roku zginął tam młody człowiek, wypadki są tam właściwie raz w tygodniu bo TO SKRZYŻOWANIE NIE JEST ODPOWIEDNIO OZNAKOWANE!!! Nie mówię tu już o asfalcie który na obdodnicy jest nowy, od piask jest nowy a samo skrzyżowanie jest w fatalnym stanie że można koło urwac. Ale Pan Sicze%%%k nie poczuwa się do naprawy...szkoda gadac....
Obwodnica piask jest bardzo dobra? Haha, dobre to...jako mieszkaniec mogę powiedziec że to też niezła lipa! wystaczy zobaczyć co się dzieje z rondem, w jakim stanie są te świetne bezkolizyjne wjazdki i zjazdki. Wszystko popękane!!!! Kanały burzowe przy każdym większym deszczu się zapychają itp itd.
Nic już nie powiem o skrzyżowaniu śmierci przy wjeździe na piaski(w miejscu gdzie kiedyś była stara droga), ale to już akurat inny temat nadający się na artykuł do prasy. W tamtym roku zginął tam młody człowiek, wypadki s... rozwiń
Avatar
tehnik / 30 marca 2011 o 16:52
0
Frezowanie drogi jest to bardzo pożyteczne wycinanie dwóch wąskich rowków, tak na szerokość opony, żeby samochód się lepiej prowadził i sam jechał, nawet bez trzymania kierownicy.
Avatar
Rzeco? / 30 marca 2011 o 15:36
0
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka.

Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
[/quote]

Chłopie muszą najpierw sfrezować asfalt żeby dobrać się do starej podbudowy która też zostanie zerwana do ziemi.Na miejsce starej podbudowy powstanie nowa znacznie grubsza składająca się z kruszywa i kilku innych warstw.Nowo budowane drogi w Polsce muszą wytrzymywać nacisk 11,5 tony na oś i ta droga taką wytrzymałość będzie miała.To nie jest remont polegający tylko na sfrezowaniu starego dywanika i położeniu nowego!Ta droga będzie budowana praktycznie od zera ale najpierw trzeba rozebrać starą. Oprócz nowej drogi ,będą nowe latarnie,barierki,powstaną nowe drogi serwisowe i rezerwy pod 3ci pas ruchu na każdej z jezdni,wjazdy na nią będą odbywać się tylko przez bezkolizyjne węzły a nie tak jak teraz.Znikną ponadto sygnalizacje świetlne, budki na fotoradary a wszystko po to żeby droga otrzymała parametry drogi expresowej.
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat t... rozwiń
Avatar
HENRYKK / 30 marca 2011 o 14:57
0
Zgadzam sie z internauta [radek] prowadzenie dziennika a jakosc inwestycji to jest Najwazniejsze -prace nalezy wykonac solidnie tak aby starczyła na15-20 lat a nie byle do przodu .Wykonac porzadnie Obwodnice Lublina i dodatkowe pasy .
Avatar
llubellak@op.pl / 30 marca 2011 o 14:37
0
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka.

Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
[/quote]

ok, obwodnica Piask była budowana od zera, masz rację, mój błąd. ale dlaczego od razu twierdzisz, że ta inwestycja nie wytrzyma najbliższych lat? to, że ścinają asfalt to znaczy, że lipa. a może tak właśnie powinno być, pierwszy etap budowy, przygotowanie, może później wyleją tam metrową warstwę nowego asfaltu. sam nie wiem, bo się na tym nie znam zupełnie ale też nie osądzam na podstawie jednej frezarki, że cała inwestycja jest o kant tyłka potłuc i że na pewno w najbliższym czasie wszystko się posypie!
z takim nastawieniem, nic tylko wybrać gałąź w lesie i się wieszać bo z nikąd pomocy i wsparcia i otuchy

mam nadzieje, ( za przeproszeniem i nie bierz tego do siebie ) że twoim przepowiedniami będzie można się podetrzeć ale to nic osobistego, pamiętaj
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat t... rozwiń
Avatar
Mania / 30 marca 2011 o 14:26
0
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka.

Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
[/quote]

Piszecie obaj głupoty. Wsiądź jeden z drugim na motorynkę, jedź i zobacz na czym polega frezowanie.
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1195867&page=98

Pyskacze.
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat t... rozwiń
Avatar
Maciej / 30 marca 2011 o 14:16
0
Pierwotnie odcinek Witosa -Piaski miał kosztowac gdzies okolo 700 milionów złotych . Wygrały przetarg firmy ,których kosztorys zamknał sie kwota niecałe 400 milionów . Teraz widac dlaczego .
Avatar
CodeZero / 30 marca 2011 o 14:14
0
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1301485612' post='456620']
czemu takie rzeczy piszesz? jakie doklejanie? czemu siejesz zamęt i ferment! co wg Ciebie mają zrobić, wyrwać starą drogę, wkopać się 10 m w dół i zalać wszystko betonem? wtedy koszty byłyby astronomiczne i tacy jak Ty, pisaliby że wystarczyłoby "dokleić" pas i po krzyku.
będzie nowa nawierzchnia, nowe pasy, bezkolizyjne skrzyżowania, nowa jakość taka jak obwodnica Piask, która co jak co, jest bardzo dobrze zrobiona, więc ja się cieszę, że będzie taki "remont" jak Ty to nazwałeś
[/quote]

Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka.

Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1301485612' post='456620']
czemu takie rzeczy piszesz? jakie doklejanie? czemu siejesz zamęt i ferment! co wg Ciebie mają zrobić, wyrwać starą drogę, wkopać się 10 m w dół i zalać wszystko betonem? wtedy koszty byłyby astronomiczne i tacy jak Ty, pisaliby że wystarczyłoby "dokleić" pas i po krzyku.
będzie nowa nawierzchnia, nowe pasy, bezkolizyjne skrzyżowania, nowa jakość taka jak obwodnica Piask, która co jak co, jest bardzo dobrze zrobiona, więc ja ... rozwiń
Avatar
krokodyl / 30 marca 2011 o 14:14
0
Ludzie wy naprawdę myślicie, że te drogi buduje się w ten sposób, że o zobaczy się czy pas dokleimy czy bezkolizyjne skrzyżowanie zrobimy? Przecież wszystkie plany jak co będzie wyglądać są już od dawna opracowane. Tutaj możecie się z nimi zapoznać [media]http://www.gddkia.gov.pl/article/8069/s17-w-witosa---piaski[/media]
Avatar
komarson / 4 listopada 2011 o 13:11
0
I co ?? rozwalili starą podbudowę?? To są jakieś jaja!! Robic drogę za kilkaset milionów która ma spełniać standardy drogi ekspresowej w ten sposób to śmiech...podbudowa zdarta do ziemi, ale tylko z prawego i lewego boku w przeważającej większości? Na skrzyżowaniu świdnickim na starą nawierzchnię poprostu położono nowy asfalt. Niech mi ktoś nie mówi że tam jest dobra podbudowa bo jeżdżę tamtędy od 20 lat i zawsze, ale to zawsze robiły się tam koleiny1!! Nowy asfalt w kładziony w technologi Chełmskiego PRD wytrzymywał do zimy(ale ta technologia to już w ogóle był jakiś kosmos) a później tworzyła się kilkunasto centymetrowe bruzdy. Ok, niech ten wytrzyma 5... czy to wystarczająca zapłata za 3 lata utrudnień z dojazdami? Zapewne miejsca gdzie będzie później badana nowa nawierzchnia są już dawno wyznaczone i asfalt będzie tam spełniał wszelkie wymogi(praktyka stosowana na prawie wszystkich budowach dróg w Polsce) a co się stanie z resztą odcinków to już będzie zmartwienie późniejszych władz. Na temat nieodpowiedniago zagęszczacza używanego do budowy drogi(przyjżdżał zły, i taki dawali żeby nie miec opóźnieni) Wyjdzie tak jak na super piaseckiej obwodnicy. Rondo zostało naprawione(ponad tydzień naprawiali czyt. zrywali starą- swoją drogą całkiem nowa- i kładli nową nawierzchnię bo ta z kolei) poprostu się rozlazła do zewnętrznej!Proszę wjechac od strony piask na wiadukt. Też niedawno była tam modernizowana nawierzchnia....natryskarka wylewała lepik, a 10 pracowników łopatami rzucało na to grys- który tygodniami fruwał spod kół jadąchyh pojazdów. Dlaczego tak robiono?? bo zjazdki i góra wiaduktu popękała i trzeba było to szit zamaskowac jakos przed oddaniem. LUDZIE w jakim my kraju żyjemy?? Nikt tego nie widzi?? MOze sie ktoś tutaj wypowie odpowiedzialny za budowę ?????
I co ?? rozwalili starą podbudowę?? To są jakieś jaja!! Robic drogę za kilkaset milionów która ma spełniać standardy drogi ekspresowej w ten sposób to śmiech...podbudowa zdarta do ziemi, ale tylko z prawego i lewego boku w przeważającej większości? Na skrzyżowaniu świdnickim na starą nawierzchnię poprostu położono nowy asfalt. Niech mi ktoś nie mówi że tam jest dobra podbudowa bo jeżdżę tamtędy od 20 lat i zawsze, ale to zawsze robiły się tam koleiny1!! Nowy asfalt w kładziony w technologi Chełmskiego PRD wytrzymywał do zimy... rozwiń
Avatar
deWalt / 22 kwietnia 2011 o 20:02
0
Obwodnica piask jest bardzo dobra? Haha, dobre to...jako mieszkaniec mogę powiedziec że to też niezła lipa! wystaczy zobaczyć co się dzieje z rondem, w jakim stanie są te świetne bezkolizyjne wjazdki i zjazdki. Wszystko popękane!!!! Kanały burzowe przy każdym większym deszczu się zapychają itp itd.
Nic już nie powiem o skrzyżowaniu śmierci przy wjeździe na piaski(w miejscu gdzie kiedyś była stara droga), ale to już akurat inny temat nadający się na artykuł do prasy. W tamtym roku zginął tam młody człowiek, wypadki są tam właściwie raz w tygodniu bo TO SKRZYŻOWANIE NIE JEST ODPOWIEDNIO OZNAKOWANE!!! Nie mówię tu już o asfalcie który na obdodnicy jest nowy, od piask jest nowy a samo skrzyżowanie jest w fatalnym stanie że można koło urwac. Ale Pan Sicze%%%k nie poczuwa się do naprawy...szkoda gadac....
Obwodnica piask jest bardzo dobra? Haha, dobre to...jako mieszkaniec mogę powiedziec że to też niezła lipa! wystaczy zobaczyć co się dzieje z rondem, w jakim stanie są te świetne bezkolizyjne wjazdki i zjazdki. Wszystko popękane!!!! Kanały burzowe przy każdym większym deszczu się zapychają itp itd.
Nic już nie powiem o skrzyżowaniu śmierci przy wjeździe na piaski(w miejscu gdzie kiedyś była stara droga), ale to już akurat inny temat nadający się na artykuł do prasy. W tamtym roku zginął tam młody człowiek, wypadki s... rozwiń
Avatar
tehnik / 30 marca 2011 o 16:52
0
Frezowanie drogi jest to bardzo pożyteczne wycinanie dwóch wąskich rowków, tak na szerokość opony, żeby samochód się lepiej prowadził i sam jechał, nawet bez trzymania kierownicy.
Avatar
Rzeco? / 30 marca 2011 o 15:36
0
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka.

Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
[/quote]

Chłopie muszą najpierw sfrezować asfalt żeby dobrać się do starej podbudowy która też zostanie zerwana do ziemi.Na miejsce starej podbudowy powstanie nowa znacznie grubsza składająca się z kruszywa i kilku innych warstw.Nowo budowane drogi w Polsce muszą wytrzymywać nacisk 11,5 tony na oś i ta droga taką wytrzymałość będzie miała.To nie jest remont polegający tylko na sfrezowaniu starego dywanika i położeniu nowego!Ta droga będzie budowana praktycznie od zera ale najpierw trzeba rozebrać starą. Oprócz nowej drogi ,będą nowe latarnie,barierki,powstaną nowe drogi serwisowe i rezerwy pod 3ci pas ruchu na każdej z jezdni,wjazdy na nią będą odbywać się tylko przez bezkolizyjne węzły a nie tak jak teraz.Znikną ponadto sygnalizacje świetlne, budki na fotoradary a wszystko po to żeby droga otrzymała parametry drogi expresowej.
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat t... rozwiń
Avatar
HENRYKK / 30 marca 2011 o 14:57
0
Zgadzam sie z internauta [radek] prowadzenie dziennika a jakosc inwestycji to jest Najwazniejsze -prace nalezy wykonac solidnie tak aby starczyła na15-20 lat a nie byle do przodu .Wykonac porzadnie Obwodnice Lublina i dodatkowe pasy .
Avatar
llubellak@op.pl / 30 marca 2011 o 14:37
0
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka.

Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
[/quote]

ok, obwodnica Piask była budowana od zera, masz rację, mój błąd. ale dlaczego od razu twierdzisz, że ta inwestycja nie wytrzyma najbliższych lat? to, że ścinają asfalt to znaczy, że lipa. a może tak właśnie powinno być, pierwszy etap budowy, przygotowanie, może później wyleją tam metrową warstwę nowego asfaltu. sam nie wiem, bo się na tym nie znam zupełnie ale też nie osądzam na podstawie jednej frezarki, że cała inwestycja jest o kant tyłka potłuc i że na pewno w najbliższym czasie wszystko się posypie!
z takim nastawieniem, nic tylko wybrać gałąź w lesie i się wieszać bo z nikąd pomocy i wsparcia i otuchy

mam nadzieje, ( za przeproszeniem i nie bierz tego do siebie ) że twoim przepowiedniami będzie można się podetrzeć ale to nic osobistego, pamiętaj
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat t... rozwiń
Avatar
Mania / 30 marca 2011 o 14:26
0
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka.

Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
[/quote]

Piszecie obaj głupoty. Wsiądź jeden z drugim na motorynkę, jedź i zobacz na czym polega frezowanie.
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1195867&page=98

Pyskacze.
[quote name='CodeZero' timestamp='1301487290' post='456636']
Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat t... rozwiń
Avatar
Maciej / 30 marca 2011 o 14:16
0
Pierwotnie odcinek Witosa -Piaski miał kosztowac gdzies okolo 700 milionów złotych . Wygrały przetarg firmy ,których kosztorys zamknał sie kwota niecałe 400 milionów . Teraz widac dlaczego .
Avatar
CodeZero / 30 marca 2011 o 14:14
0
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1301485612' post='456620']
czemu takie rzeczy piszesz? jakie doklejanie? czemu siejesz zamęt i ferment! co wg Ciebie mają zrobić, wyrwać starą drogę, wkopać się 10 m w dół i zalać wszystko betonem? wtedy koszty byłyby astronomiczne i tacy jak Ty, pisaliby że wystarczyłoby "dokleić" pas i po krzyku.
będzie nowa nawierzchnia, nowe pasy, bezkolizyjne skrzyżowania, nowa jakość taka jak obwodnica Piask, która co jak co, jest bardzo dobrze zrobiona, więc ja się cieszę, że będzie taki "remont" jak Ty to nazwałeś
[/quote]

Osoba, którą cytujesz dobrze pisze.
Ty porównujesz budowę obwodnicy Piask do tego remonut ?
Tak jest, to jest remont, zdzierają niewiadomo ile tego asfaltu, a spękania zostaną. Obwodnica Piask była robiona od podstaw z nasypami.

Spytasz, co się przypie...amy ?
Mamy ku temu obiekcje, że to co zostanie zrobione, po 5 latach zacznie się sypać.
Winno robić się dokładnie, tak by to co zrobione było na kilkanaście lat tak jak w Niemczech. Wtedy nie trzeba remontować co roku bo pęka.

Ja też się cieszę, że grunt że robią, ale niech to będzie służyło na wiele lat !
[quote name='llubellak@op.pl' timestamp='1301485612' post='456620']
czemu takie rzeczy piszesz? jakie doklejanie? czemu siejesz zamęt i ferment! co wg Ciebie mają zrobić, wyrwać starą drogę, wkopać się 10 m w dół i zalać wszystko betonem? wtedy koszty byłyby astronomiczne i tacy jak Ty, pisaliby że wystarczyłoby "dokleić" pas i po krzyku.
będzie nowa nawierzchnia, nowe pasy, bezkolizyjne skrzyżowania, nowa jakość taka jak obwodnica Piask, która co jak co, jest bardzo dobrze zrobiona, więc ja ... rozwiń
Avatar
krokodyl / 30 marca 2011 o 14:14
0
Ludzie wy naprawdę myślicie, że te drogi buduje się w ten sposób, że o zobaczy się czy pas dokleimy czy bezkolizyjne skrzyżowanie zrobimy? Przecież wszystkie plany jak co będzie wyglądać są już od dawna opracowane. Tutaj możecie się z nimi zapoznać [media]http://www.gddkia.gov.pl/article/8069/s17-w-witosa---piaski[/media]
Zobacz wszystkie komentarze 17

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

"Burmistrzu przestrzegaj prawa!". Pani Maria będzie pikietować codziennie

"Burmistrzu przestrzegaj prawa!". Pani Maria będzie pikietować codziennie 0 0

Pani Maria zaczęła we wtorek pikietę pod Urzędem Miasta. W toczącym się od dwóch lat sporze chodzi o mieszkanie komunalne. Kobieta zarzuca urzędnikom, że bezprawnie rozwiązali z nią umowę i zajęli lokum

Rolnicy protestowali, zablokowali weterynarzy. "Chcemy pokazać, że polski rolnik to jest siła!"
film

Rolnicy protestowali, zablokowali weterynarzy. "Chcemy pokazać, że polski rolnik to jest siła!" 2 0

Hodowcy świń z okolic Parczewa zablokowali samochód lekarzy weterynarii, którzy zamierzali przeprowadzić ubój zwierząt zagrożonych afrykańskim pomorem świń. – Chcemy pokazać, że polski rolnik to jest siła – nie ukrywa przewodniczący rolniczego stowarzyszenia, który przyjechał wesprzeć okolicznych mieszkańców

A jednak do poprawki. Zmiana na pomniku smoleńskim w Kraśniku
galeria

A jednak do poprawki. Zmiana na pomniku smoleńskim w Kraśniku 4 5

Poprawiono napis na odsłoniętym w niedzielę kraśnickim pomniku. Figura Lecha Kaczyńskiego została podpisana jako „Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej”. Pojawiły się jednak wątpliwości, czy drugiego z tych słów nie należałoby odmienić.

Nowe korty tenisowe utonęły w deszczu

Nowe korty tenisowe utonęły w deszczu 0 2

Woda na kortach tenisowych w Świdniku. Urząd Miasta przyznaje, że po poniedziałkowych ulewnych deszczach był problem z odprowadzaniem wody

PiS: Środki publiczne były wyprowadzane z Centrum Kultury. Miasto odpowiada

PiS: Środki publiczne były wyprowadzane z Centrum Kultury. Miasto odpowiada 4 9

Radni opozycji ocenili wyniki kontroli w Centrum Kultury jako skandal i zażądali wyjaśnień od prezydenta miasta

Nowa dyrektor Teatru Muzycznego. Kogo wybrała komisja?

Nowa dyrektor Teatru Muzycznego. Kogo wybrała komisja? 0 7

Kamila Lendzion została rekomendowana na stanowisko dyrektora Teatru Muzycznego w Lublinie. Teraz tę kandydaturę musi zaakceptować Zarząd Województwa Lubelskiego, któremu podlega instytucja.

Transfery w Motorze Lublin: dzisiaj Meskhia, jutro Bonin?

Transfery w Motorze Lublin: dzisiaj Meskhia, jutro Bonin? 21 13

Motor Lublin potwierdził piąty transfer podczas letniego okienka. Kontrakt podpisał były, młodzieżowy reprezentant Ukrainy, a ostatnio zawodnik Wisły Puławy – Irakli Meskhia. Wkrótce kolejnym wzmocnieniem powinien być za to... Grzegorz Bonin

Olimp "przeniesie się" na Ponikwodę? Rada dzielnicy: Byłby naszym ośrodkiem kulturalnym

Olimp "przeniesie się" na Ponikwodę? Rada dzielnicy: Byłby naszym ośrodkiem kulturalnym 40 4

Rada Dzielnicy Ponikwoda chce, żeby galeria handlowa Olimp znalazła się w jej granicach, a nie – jak teraz – na Czechowie Południowym. Tłumaczy, że dzięki temu mieszkańcy Ponikwody… będą mieć nowy ośrodek kulturalny

Połączenie Włodawianki i Eko Rożanka coraz bliżej

Połączenie Włodawianki i Eko Rożanka coraz bliżej 0 1

Od wielu tygodni nie brakowało plotek, że dojdzie do połączenia Włodawianki z Eko Różanka. I wygląda na to, że kluby doszły już do porozumienia. Teraz swoją zgodę musi jeszcze wydać Lubelski Związek Piłki Nożnej

Nowy napastnik Górnika Łęczna

Nowy napastnik Górnika Łęczna 3 0

Sporo działo się we wtorek w obozie Górnika. Zielono-czarni mają nowego zawodnika – Jakuba Chrzanowskiego. Zmiany zaszły także w sztabie szkoleniowym i medycznym klubu z Łęcznej

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne 1 7

Niewiele ponad 34 tys. zł brakuje Ewelinie i Łukaszowi Czerwińskim do zrealizowania marzenia ich życia – kupna małego, ale własnego mieszkania. Para nie może dostać mieszkania komunalnego, bo przekracza próg dochodowy o 56 zł. Niepełnosprawny mężczyzna i jego żona wciąż mają jednak nadzieję, że dzięki pomocy internautów wszystko jest możliwe.

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze
21 lipca 2018, 20:00

Kuba Karaś wystąpi w Plenerze 1 0

Co Gdzie Kiedy. Gwiazda duetu The Dumplings, Kuba Karaś, wystąpi 21 lipca w Plenerze. Zamiast własnych kawałków artysta sprawdzi się w roli DJ'a i rozkręci gorącą imprezę. Start o godz. 20.

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie

Nawet 29 milionów złotych to za mało na park Ludowy w Lublinie 0 17

Wczoraj unieważniony został przetarg na odnowę parku Ludowego. Najtańsza oferta przekraczała kwotę zarezerwowaną w kasie miasta. Teraz Ratusz zastanawia się nad dalszymi losami tej inwestycji, która już drugi raz okazała się sporo droższa niż spodziewali się urzędnicy.

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach
20 lipca 2018, 18:30

Smaki Muzyki. Nowy projekt w Puławach 2 1

W Puławach startuje cykl Smaki Muzyki organizowany przez Puławski Park Naukowo-Technologiczny. W piątek, 20 lipca o godz. 18.30 w Zielonym Pomidorze (Mościckiego 1) odbędzie się koncert Artura Miedzińskiego.

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki

Lublin: Tutaj działała wytwórnia wind. Deweloper chce zbudować bloki 18 17

Siedem bloków mieszkalnych zamierza stawiać prywatna spółka na terenie wytwórni wind u zbiegu ul. Roztocze i Orkana. Ratusz uznał, że to dobre miejsce na mieszkania, a teraz będzie opracowywać nowy plan zagospodarowania terenu.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.