Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

10 kwietnia 2008 r.
13:28
Edytuj ten wpis

Inspektorzy kontrolowali busy (wideo)

Autor: Zdjęcie autora PAWEŁ PUZIO
0 24 A A

Dwa z trzech skontrolowanych dziś rano podmiejskich busów musiało zjechać z trasy. Z jednego ciekł olej, drugi miał nieważny dowód.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Wyprzedzają na trzeciego, na ciągłej, nie przestrzegają ograniczeń prędkości. - mówi Adam Wójcik z Końskowoli, który korzysta z podmiejskich busów.
- Boję się nimi jeździć, ale nie ma alternatywy - dodaje Anna Wolska z Lublina.

Wspólnie z inspektorami transportu drogowego wybraliśmy się dziś na kontrolę. Cel: busy jeżdżące na trasie Lublin -Biłgoraj.

- Najpierw namierzamy bus, przyglądamy się ilu ludzi przewozi, jak jedzie, czy zatrzymuje się na przystankach? Kontroli dokonamy na przystanku końcowym, przy dworcu PKP, aby nie komplikować życia podróżnym - mówi inspektor Sławomir Sałyga.



O godz. 6.25 rano w oko inspektorów wpada "żółtek” z LKK. Po kontroli 11-letni pojazd musi wraca na bazę. - Z samochodu wycieka olej, więc zatrzymaliśmy dowód rejestracyjny. Kierowca wiózł o jednego pasażera za dużo. Dostał 100-złotowy mandat - informuje inspektor Adam Gorgol.

- Ludziom trudno odmówić. Przeważnie liczymy, ale czasami pasażerowie są natrętni. A to, że się auto się psuje, to normalne - tłumaczy kierowca, który nie chce ujawnić swoich personaliów. - Szef da mi burę - tłumaczy się.

Kolejny bus. Tym razem z prywatnej linii Grzegorza Borkowskiego, obsługujące trasę Lublin - Zakrzówek. Wszystko w porządku poza jednym szczegółem. Termin badań technicznych minął w grudniu 2007 roku.

- Z taką sytuacją spotykam się pierwszy raz. Mandat 50 złotych i zatrzymany dowód rejestracyjny. Kierowca nie może wozić ludzi, aż do chwili badania technicznego. W razie wypadku pasażerowie nie otrzymaliby od ubezpieczyciela ani złotówki odszkodowania - mówi inspektor Gorgol.

- Wsiada się i nie patrzy w dowód - tłumaczy się Mariusz Woźny, kierowca busa.

Są też i dobre kontrole. Do autobusu firmy Danmax, obsługującego trasę Lublin - Biłgoraj, inspektorzy nie mieli żadnego zarzutu. - Czas pracy kierowcy, stan techniczny bez zarzutu. Im bardziej dochodowa trasa, tym lepszy sprzęt - kwituje inspektor Sałyga.

Komentarze 24

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
kierowca nie TEGO autobusu / 13 listopada 2013 o 11:54
0

Również polecam zaznajomienie się z Kodeksem Drogowy 
Ja przynajmniej naruszyłem tylko art.30 pkt.3 i nie wydaje mi się, aby było to poważne naruszenie.
„Profesjonalista- woźnica” naruszył poniższe artykuły:
Art. 3.1 „Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani zachować ostrożność albo, gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego…”
Art. 6. 1. „Polecenia lub sygnały może dawać uczestnikowi ruchu lub innej osobie znajdującej się na drodze:….” – nie jest wymieniony w tym katalogu „profesjonalista-woźnica”.
Art. 16. 3. „Kierujący pojazdem, korzystając z jezdni dwukierunkowej, co najmniej o czterech pasach ruchu, jest obowiązany zajmować pas ruchu znajdujący się na prawej połowie jezdni…”- „profesjonalista- woźnica” jechał wyłącznie przy osi jezdni blokując innym samochodom próby wyprzedzenia.
Art. 19. pkt 2 ust. 3) Kierujący pojazdem jest obowiązany:
3) utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu..”- odległość 2-3 metrów pomiędzy pojazdami jadącymi z prędkością 90 km/h, na pewno nie spełnia tego wymogu.
Art. 20. pkt 3.ust. 2 b.) ”Prędkość dopuszczalna poza obszarem zabudowanym, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5, wynosi w przypadku:
b.) na pozostałych drogach - 70 km/h. – czyli przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 20 km/h.
Art. 24. 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu zachować szczególną ostrożność, a zwłaszcza bezpieczny odstęp od wyprzedzanego pojazdu lub uczestnika ruchu.- bez komentarza
Art. 34. 2. Kierujący pojazdem zaprzęgowym jest obowiązany utrzymywać pojazd i zaprzęg w takim stanie, aby mógł nad nimi panować.- żart do woźnicy
Art. 53. 1. „Pojazdem uprzywilejowanym w ruchu drogowym może być pojazd samochodowy:..”- nie wymieniono w katalogu busów prywatnych przewoźników .

Zapomniałeś dodać ,ąlbo nie wiesz że kierowcę autobusu Obowiązuje INDYWIDUALNE ograniczenie prędkości , więc za nim coś napiszesz to z całym szacunkiem powinieneś się DOUCZYĆ.

Zapomniałeś dodać ,ąlbo nie wiesz że kierowcę autobusu Obowiązuje INDYWIDUALNE ograniczenie prędkości , więc za nim coś napiszesz to z całym szacunkiem powinieneś się DOUCZYĆ.

rozwiń
Avatar
klient666 / 12 maja 2009 o 09:04
0
przydałoby się więcej busów na trasie Lbn>Bełżyce>Chodel>Opole. do Poniatowej kursują co 10 min a czasami gdy busy są przepełnione ciężko dostać się do Chodla
Avatar
Gość / 26 czerwca 2008 o 01:03
0
Ja również zapraszam na trasę Opole->Chodel->Bełżyce->Lublin.
Busy są tak przepełnione, że czasami ciężko zamknąć drzwi. A jeżeli ktoś uważa, że na siłę nikt do nich nie wpycha to jest w błędzie. To właśnie komunikacja prywatna przyczyniła się do tego, że połowa autokarów zniknęła z rozkładu. Przewoźnicy prywatni jeżdżą agresywnie, żeby być pierwszymi na przystankach. Oto kilka najczęściej popełnianych wykroczeń tych kierowców:
Jazda bez pasów
Rozmowa przez telefon komórkowy
Niewydawanie biletów
Robienie towaru z ludzi (przepełnione busy)
Wyprzedzanie na trzeciego

Co więcej raz byłem świadkiem jak pewna kobieta zwróciła uwagę kierowcy, że płaci za bilet to wymaga jakiś warunków. Pan w sposób chamski powiedział jej że, nie musiała wsiadać. Na koniec powiedział jej, że chce mieć już przyjemności z nią jechać następnym razem.
Ludzie wsiadają bo muszą czymś się dostać do szkół, pracy, ale przewoźnicy mogliby podstawić o kilka busów!!.
Ja również zapraszam na trasę Opole->Chodel->Bełżyce->Lublin.
Busy są tak przepełnione, że czasami ciężko zamknąć drzwi. A jeżeli ktoś uważa, że na siłę nikt do nich nie wpycha to jest w błędzie. To właśnie komunikacja prywatna przyczyniła się do tego, że połowa autokarów zniknęła z rozkładu. Przewoźnicy prywatni jeżdżą agresywnie, żeby być pierwszymi na przystankach. Oto kilka najczęściej popełnianych wykroczeń tych kierowców:
Jazda bez pasów
Rozmowa przez telefon komórkowy
Niewydawanie biletów
Robieni... rozwiń
Avatar
niezadowolony klient lkk / 25 czerwca 2008 o 23:43
0
wracając w sobotni wieczór po godzinie 20 udałem sie na busa lkk który miał odjast o godz 20:25 uprzejmy pan kierowca stwierdził że z jedną osobą nie bedzie jechał bo mu sie nie opłaca. pomijając fakt że na przystankach na tego busa czekałowiele osób tak że z lublina miałby komplet a co najistotniejsze ten kurs by mu sie opłacal. ten kurs jak wszyscy stali pasżerowie wiedzą że jest on przedostatnim a na kolejny trzeba czekać do 22:25 ot dbanie o klienta
wracając w sobotni wieczór po godzinie 20 udałem sie na busa lkk który miał odjast o godz 20:25 uprzejmy pan kierowca stwierdził że z jedną osobą nie bedzie jechał bo mu sie nie opłaca. pomijając fakt że na przystankach na tego busa czekałowiele osób tak że z lublina miałby komplet a co najistotniejsze ten kurs by mu sie opłacal. ten kurs jak wszyscy stali pasżerowie wiedzą że jest on przedostatnim a na kolejny trzeba czekać do 22:25 ot dbanie o klienta rozwiń
Avatar
jolka / 23 maja 2008 o 08:47
0
staly napisał:
CO MOZE itd zrobic przewoznikom obslugujacym bilgoraj lublin ANMAR DANMAX I INNI kturzy jadac do lublina zatrzymuja sie na wszystkich przystankach ibiora pasarzerow a chcac jechac zlublina w kierunku odwrotnym do piotrkowka np wolka jablonna niechca zabrac twierdzac ze nie maja tego jak i wielu innych przystankow w rozkladzie takze bardzo czesto jezdza przeladowane na stojaco czego niema na opisie na busie dotyczy to takze p Zietka DLACZEGO widzicie tylko ZOLTKI MOZE BY tak ITD zajelo sie tymi przewoznikami bo mnie serce boli gdy gnebi i widzi sie jednego Staly pasazer na trasie Zielona Lublin



Zgadzam się z tym w 100 %, w busach jest ciasno, okna nie ma jak otworzyc bo go zwyczjanie albo nie ma albo starsze babcie nie dadza otworzyc bo je owiewa.
Mysle że przewoźnicy przesadzają strasznie z ilościa przewożonych osób szczególnie do Krzczonowa, gdzie busów od godz 17.00 do 18.00 jest 2 i wszyscy wracają wtedy z pracy (17.35 przez chmiel ten kurs pobija wszystkie rekordy w ilości przewożenia osó reka noga mózg na ścianie, ciekawe kto się za to w końcu weźmie!!!



Zgadzam się z tym w 100 %, w busach jest ciasno, okna nie ma jak otworzyc bo go zwyczjanie albo nie ma albo starsze babcie nie dadza otworzyc bo je owiewa.
Mysle że przewoźnicy przesadzają strasznie z ilościa przewożonych osób szczególnie do Krzczonowa, gdzie busów od godz 17.00 do 18.00 jest 2 i wszyscy wracają wtedy z pracy (17.35 przez chmiel ten kurs pobija wszystkie rekordy w ilości przewożenia osó reka noga mózg na ścianie, ciekawe kto się za to w końcu weźmie!!! rozwiń
Avatar
zielona xsara / 25 kwietnia 2008 o 18:21
0
tr napisał:
Przepisy Kodeksu Drogowego poczytaj najpierw

Również polecam zaznajomienie się z Kodeksem Drogowy 
Ja przynajmniej naruszyłem tylko art.30 pkt.3 i nie wydaje mi się, aby było to poważne naruszenie.
„Profesjonalista- woźnica” naruszył poniższe artykuły:
Art. 3.1 „Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani zachować ostrożność albo, gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego…”
Art. 6. 1. „Polecenia lub sygnały może dawać uczestnikowi ruchu lub innej osobie znajdującej się na drodze:….” – nie jest wymieniony w tym katalogu „profesjonalista-woźnica”.
Art. 16. 3. „Kierujący pojazdem, korzystając z jezdni dwukierunkowej, co najmniej o czterech pasach ruchu, jest obowiązany zajmować pas ruchu znajdujący się na prawej połowie jezdni…”- „profesjonalista- woźnica” jechał wyłącznie przy osi jezdni blokując innym samochodom próby wyprzedzenia.
Art. 19. pkt 2 ust. 3) Kierujący pojazdem jest obowiązany:
3) utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu..”- odległość 2-3 metrów pomiędzy pojazdami jadącymi z prędkością 90 km/h, na pewno nie spełnia tego wymogu.
Art. 20. pkt 3.ust. 2 b.) ”Prędkość dopuszczalna poza obszarem zabudowanym, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5, wynosi w przypadku:
b.) na pozostałych drogach - 70 km/h. – czyli przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 20 km/h.
Art. 24. 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu zachować szczególną ostrożność, a zwłaszcza bezpieczny odstęp od wyprzedzanego pojazdu lub uczestnika ruchu.- bez komentarza
Art. 34. 2. Kierujący pojazdem zaprzęgowym jest obowiązany utrzymywać pojazd i zaprzęg w takim stanie, aby mógł nad nimi panować.- żart do woźnicy
Art. 53. 1. „Pojazdem uprzywilejowanym w ruchu drogowym może być pojazd samochodowy:..”- nie wymieniono w katalogu busów prywatnych przewoźników .

Również polecam zaznajomienie się z Kodeksem Drogowy 
Ja przynajmniej naruszyłem tylko art.30 pkt.3 i nie wydaje mi się, aby było to poważne naruszenie.
„Profesjonalista- woźnica” naruszył poniższe artykuły:
Art. 3.1 „Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani zachować ostrożność albo, gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego…”... rozwiń
Avatar
Gość / 14 kwietnia 2008 o 12:54
0
ciasno w busach? A ktoś na siłę wciąga do busa?
Avatar
staly / 13 kwietnia 2008 o 20:45
0
CO MOZE itd zrobic przewoznikom obslugujacym bilgoraj lublin ANMAR DANMAX I INNI kturzy jadac do lublina zatrzymuja sie na wszystkich przystankach ibiora pasarzerow a chcac jechac zlublina w kierunku odwrotnym do piotrkowka np wolka jablonna niechca zabrac twierdzac ze nie maja tego jak i wielu innych przystankow w rozkladzie takze bardzo czesto jezdza przeladowane na stojaco czego niema na opisie na busie dotyczy to takze p Zietka DLACZEGO widzicie tylko ZOLTKI MOZE BY tak ITD zajelo sie tymi przewoznikami bo mnie serce boli gdy gnebi i widzi sie jednego Staly pasazer na trasie Zielona Lublin
CO MOZE itd zrobic przewoznikom obslugujacym bilgoraj lublin ANMAR DANMAX I INNI kturzy jadac do lublina zatrzymuja sie na wszystkich przystankach ibiora pasarzerow a chcac jechac zlublina w kierunku odwrotnym do piotrkowka np wolka jablonna niechca zabrac twierdzac ze nie maja tego jak i wielu innych przystankow w rozkladzie takze bardzo czesto jezdza przeladowane na stojaco czego niema na opisie na busie dotyczy to takze p Zietka DLACZEGO widzicie tylko ZOLTKI MOZE BY tak ITD zajelo sie tymi przewoznikami bo mnie serce boli gdy gnebi i... rozwiń
Avatar
Inspektor / 11 kwietnia 2008 o 22:39
0
ewetg napisał:
Inspektorat województwa powinien zająć sie rozkładem żółtków, ponieważ z Krzczonowa od godz. 7:20 (gdzie zołtek jest juz o 7:00 i czesto za wczesnie wyjeżdza) do godz 9:55 nie ma zadnego kursu. A jezeli sa busy dostepne to wszystkie w tych samych godzinach i podbieraja sobie klientow. Juz nie wspomne, ze ludzie sa upychane jak "sledzie w beczce" i busy rozlatuja sie po drodze. Poszukiwaczy skarbów (metali) mogą wybrac sie na odcinek drogi Lublin-Bilgoraj, zeby pozbierac pozostalosci z LLK. Wstyd, żeby takie busy jeszcze jezdziły! Do Lecznej juz nikt z nimi nie chce jezdzic, a nasza trasa powinna zajac sie inna korporacja, ktora by chciala zadowolic klienta. Pozdrowienia dla upadajacej LLK
PS. Jeszcze mala rada. Macie jeszcze szanse kupic nowe busy, bo inaczej zrazicie juz całkiem klientow.


Dobra rada dla Krzczonowa złóżcie się na busa jak wam żółtki nie odpowiadaja i w drogę . Krzczonów to taka wielka metropolia że inne korporacje pchają się was woźić cieszcie się że jeszcze lkk chcę tam jeździć jak ich nie będzie to pieszo do Lublina będziecie chodzić
. Krzczonów to taka wielka metropolia że inne korporacje pchają się was woźić cieszcie się że jeszcze lkk chcę tam jeździć jak ich nie będzie to pieszo do Lublina będziecie chodzić rozwiń
Avatar
ryplay / 11 kwietnia 2008 o 22:13
0
jeżeli nie podoba ci się jazda żółtkami to po co się tam pchasz nikt Cię na siłę do środka nie wciąga masz Anmara Danmaxa pks szoruj tam miłej podróży
Avatar
kierowca nie TEGO autobusu / 13 listopada 2013 o 11:54
0

Również polecam zaznajomienie się z Kodeksem Drogowy 
Ja przynajmniej naruszyłem tylko art.30 pkt.3 i nie wydaje mi się, aby było to poważne naruszenie.
„Profesjonalista- woźnica” naruszył poniższe artykuły:
Art. 3.1 „Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani zachować ostrożność albo, gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego…”
Art. 6. 1. „Polecenia lub sygnały może dawać uczestnikowi ruchu lub innej osobie znajdującej się na drodze:….” – nie jest wymieniony w tym katalogu „profesjonalista-woźnica”.
Art. 16. 3. „Kierujący pojazdem, korzystając z jezdni dwukierunkowej, co najmniej o czterech pasach ruchu, jest obowiązany zajmować pas ruchu znajdujący się na prawej połowie jezdni…”- „profesjonalista- woźnica” jechał wyłącznie przy osi jezdni blokując innym samochodom próby wyprzedzenia.
Art. 19. pkt 2 ust. 3) Kierujący pojazdem jest obowiązany:
3) utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu..”- odległość 2-3 metrów pomiędzy pojazdami jadącymi z prędkością 90 km/h, na pewno nie spełnia tego wymogu.
Art. 20. pkt 3.ust. 2 b.) ”Prędkość dopuszczalna poza obszarem zabudowanym, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5, wynosi w przypadku:
b.) na pozostałych drogach - 70 km/h. – czyli przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 20 km/h.
Art. 24. 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu zachować szczególną ostrożność, a zwłaszcza bezpieczny odstęp od wyprzedzanego pojazdu lub uczestnika ruchu.- bez komentarza
Art. 34. 2. Kierujący pojazdem zaprzęgowym jest obowiązany utrzymywać pojazd i zaprzęg w takim stanie, aby mógł nad nimi panować.- żart do woźnicy
Art. 53. 1. „Pojazdem uprzywilejowanym w ruchu drogowym może być pojazd samochodowy:..”- nie wymieniono w katalogu busów prywatnych przewoźników .

Zapomniałeś dodać ,ąlbo nie wiesz że kierowcę autobusu Obowiązuje INDYWIDUALNE ograniczenie prędkości , więc za nim coś napiszesz to z całym szacunkiem powinieneś się DOUCZYĆ.

Zapomniałeś dodać ,ąlbo nie wiesz że kierowcę autobusu Obowiązuje INDYWIDUALNE ograniczenie prędkości , więc za nim coś napiszesz to z całym szacunkiem powinieneś się DOUCZYĆ.

rozwiń
Avatar
klient666 / 12 maja 2009 o 09:04
0
przydałoby się więcej busów na trasie Lbn>Bełżyce>Chodel>Opole. do Poniatowej kursują co 10 min a czasami gdy busy są przepełnione ciężko dostać się do Chodla
Avatar
Gość / 26 czerwca 2008 o 01:03
0
Ja również zapraszam na trasę Opole->Chodel->Bełżyce->Lublin.
Busy są tak przepełnione, że czasami ciężko zamknąć drzwi. A jeżeli ktoś uważa, że na siłę nikt do nich nie wpycha to jest w błędzie. To właśnie komunikacja prywatna przyczyniła się do tego, że połowa autokarów zniknęła z rozkładu. Przewoźnicy prywatni jeżdżą agresywnie, żeby być pierwszymi na przystankach. Oto kilka najczęściej popełnianych wykroczeń tych kierowców:
Jazda bez pasów
Rozmowa przez telefon komórkowy
Niewydawanie biletów
Robienie towaru z ludzi (przepełnione busy)
Wyprzedzanie na trzeciego

Co więcej raz byłem świadkiem jak pewna kobieta zwróciła uwagę kierowcy, że płaci za bilet to wymaga jakiś warunków. Pan w sposób chamski powiedział jej że, nie musiała wsiadać. Na koniec powiedział jej, że chce mieć już przyjemności z nią jechać następnym razem.
Ludzie wsiadają bo muszą czymś się dostać do szkół, pracy, ale przewoźnicy mogliby podstawić o kilka busów!!.
Ja również zapraszam na trasę Opole->Chodel->Bełżyce->Lublin.
Busy są tak przepełnione, że czasami ciężko zamknąć drzwi. A jeżeli ktoś uważa, że na siłę nikt do nich nie wpycha to jest w błędzie. To właśnie komunikacja prywatna przyczyniła się do tego, że połowa autokarów zniknęła z rozkładu. Przewoźnicy prywatni jeżdżą agresywnie, żeby być pierwszymi na przystankach. Oto kilka najczęściej popełnianych wykroczeń tych kierowców:
Jazda bez pasów
Rozmowa przez telefon komórkowy
Niewydawanie biletów
Robieni... rozwiń
Avatar
niezadowolony klient lkk / 25 czerwca 2008 o 23:43
0
wracając w sobotni wieczór po godzinie 20 udałem sie na busa lkk który miał odjast o godz 20:25 uprzejmy pan kierowca stwierdził że z jedną osobą nie bedzie jechał bo mu sie nie opłaca. pomijając fakt że na przystankach na tego busa czekałowiele osób tak że z lublina miałby komplet a co najistotniejsze ten kurs by mu sie opłacal. ten kurs jak wszyscy stali pasżerowie wiedzą że jest on przedostatnim a na kolejny trzeba czekać do 22:25 ot dbanie o klienta
wracając w sobotni wieczór po godzinie 20 udałem sie na busa lkk który miał odjast o godz 20:25 uprzejmy pan kierowca stwierdził że z jedną osobą nie bedzie jechał bo mu sie nie opłaca. pomijając fakt że na przystankach na tego busa czekałowiele osób tak że z lublina miałby komplet a co najistotniejsze ten kurs by mu sie opłacal. ten kurs jak wszyscy stali pasżerowie wiedzą że jest on przedostatnim a na kolejny trzeba czekać do 22:25 ot dbanie o klienta rozwiń
Avatar
jolka / 23 maja 2008 o 08:47
0
staly napisał:
CO MOZE itd zrobic przewoznikom obslugujacym bilgoraj lublin ANMAR DANMAX I INNI kturzy jadac do lublina zatrzymuja sie na wszystkich przystankach ibiora pasarzerow a chcac jechac zlublina w kierunku odwrotnym do piotrkowka np wolka jablonna niechca zabrac twierdzac ze nie maja tego jak i wielu innych przystankow w rozkladzie takze bardzo czesto jezdza przeladowane na stojaco czego niema na opisie na busie dotyczy to takze p Zietka DLACZEGO widzicie tylko ZOLTKI MOZE BY tak ITD zajelo sie tymi przewoznikami bo mnie serce boli gdy gnebi i widzi sie jednego Staly pasazer na trasie Zielona Lublin



Zgadzam się z tym w 100 %, w busach jest ciasno, okna nie ma jak otworzyc bo go zwyczjanie albo nie ma albo starsze babcie nie dadza otworzyc bo je owiewa.
Mysle że przewoźnicy przesadzają strasznie z ilościa przewożonych osób szczególnie do Krzczonowa, gdzie busów od godz 17.00 do 18.00 jest 2 i wszyscy wracają wtedy z pracy (17.35 przez chmiel ten kurs pobija wszystkie rekordy w ilości przewożenia osó reka noga mózg na ścianie, ciekawe kto się za to w końcu weźmie!!!



Zgadzam się z tym w 100 %, w busach jest ciasno, okna nie ma jak otworzyc bo go zwyczjanie albo nie ma albo starsze babcie nie dadza otworzyc bo je owiewa.
Mysle że przewoźnicy przesadzają strasznie z ilościa przewożonych osób szczególnie do Krzczonowa, gdzie busów od godz 17.00 do 18.00 jest 2 i wszyscy wracają wtedy z pracy (17.35 przez chmiel ten kurs pobija wszystkie rekordy w ilości przewożenia osó reka noga mózg na ścianie, ciekawe kto się za to w końcu weźmie!!! rozwiń
Avatar
zielona xsara / 25 kwietnia 2008 o 18:21
0
tr napisał:
Przepisy Kodeksu Drogowego poczytaj najpierw

Również polecam zaznajomienie się z Kodeksem Drogowy 
Ja przynajmniej naruszyłem tylko art.30 pkt.3 i nie wydaje mi się, aby było to poważne naruszenie.
„Profesjonalista- woźnica” naruszył poniższe artykuły:
Art. 3.1 „Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani zachować ostrożność albo, gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego…”
Art. 6. 1. „Polecenia lub sygnały może dawać uczestnikowi ruchu lub innej osobie znajdującej się na drodze:….” – nie jest wymieniony w tym katalogu „profesjonalista-woźnica”.
Art. 16. 3. „Kierujący pojazdem, korzystając z jezdni dwukierunkowej, co najmniej o czterech pasach ruchu, jest obowiązany zajmować pas ruchu znajdujący się na prawej połowie jezdni…”- „profesjonalista- woźnica” jechał wyłącznie przy osi jezdni blokując innym samochodom próby wyprzedzenia.
Art. 19. pkt 2 ust. 3) Kierujący pojazdem jest obowiązany:
3) utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu..”- odległość 2-3 metrów pomiędzy pojazdami jadącymi z prędkością 90 km/h, na pewno nie spełnia tego wymogu.
Art. 20. pkt 3.ust. 2 b.) ”Prędkość dopuszczalna poza obszarem zabudowanym, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5, wynosi w przypadku:
b.) na pozostałych drogach - 70 km/h. – czyli przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 20 km/h.
Art. 24. 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu zachować szczególną ostrożność, a zwłaszcza bezpieczny odstęp od wyprzedzanego pojazdu lub uczestnika ruchu.- bez komentarza
Art. 34. 2. Kierujący pojazdem zaprzęgowym jest obowiązany utrzymywać pojazd i zaprzęg w takim stanie, aby mógł nad nimi panować.- żart do woźnicy
Art. 53. 1. „Pojazdem uprzywilejowanym w ruchu drogowym może być pojazd samochodowy:..”- nie wymieniono w katalogu busów prywatnych przewoźników .

Również polecam zaznajomienie się z Kodeksem Drogowy 
Ja przynajmniej naruszyłem tylko art.30 pkt.3 i nie wydaje mi się, aby było to poważne naruszenie.
„Profesjonalista- woźnica” naruszył poniższe artykuły:
Art. 3.1 „Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani zachować ostrożność albo, gdy ustawa tego wymaga - szczególną ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego…”... rozwiń
Avatar
Gość / 14 kwietnia 2008 o 12:54
0
ciasno w busach? A ktoś na siłę wciąga do busa?
Avatar
staly / 13 kwietnia 2008 o 20:45
0
CO MOZE itd zrobic przewoznikom obslugujacym bilgoraj lublin ANMAR DANMAX I INNI kturzy jadac do lublina zatrzymuja sie na wszystkich przystankach ibiora pasarzerow a chcac jechac zlublina w kierunku odwrotnym do piotrkowka np wolka jablonna niechca zabrac twierdzac ze nie maja tego jak i wielu innych przystankow w rozkladzie takze bardzo czesto jezdza przeladowane na stojaco czego niema na opisie na busie dotyczy to takze p Zietka DLACZEGO widzicie tylko ZOLTKI MOZE BY tak ITD zajelo sie tymi przewoznikami bo mnie serce boli gdy gnebi i widzi sie jednego Staly pasazer na trasie Zielona Lublin
CO MOZE itd zrobic przewoznikom obslugujacym bilgoraj lublin ANMAR DANMAX I INNI kturzy jadac do lublina zatrzymuja sie na wszystkich przystankach ibiora pasarzerow a chcac jechac zlublina w kierunku odwrotnym do piotrkowka np wolka jablonna niechca zabrac twierdzac ze nie maja tego jak i wielu innych przystankow w rozkladzie takze bardzo czesto jezdza przeladowane na stojaco czego niema na opisie na busie dotyczy to takze p Zietka DLACZEGO widzicie tylko ZOLTKI MOZE BY tak ITD zajelo sie tymi przewoznikami bo mnie serce boli gdy gnebi i... rozwiń
Avatar
Inspektor / 11 kwietnia 2008 o 22:39
0
ewetg napisał:
Inspektorat województwa powinien zająć sie rozkładem żółtków, ponieważ z Krzczonowa od godz. 7:20 (gdzie zołtek jest juz o 7:00 i czesto za wczesnie wyjeżdza) do godz 9:55 nie ma zadnego kursu. A jezeli sa busy dostepne to wszystkie w tych samych godzinach i podbieraja sobie klientow. Juz nie wspomne, ze ludzie sa upychane jak "sledzie w beczce" i busy rozlatuja sie po drodze. Poszukiwaczy skarbów (metali) mogą wybrac sie na odcinek drogi Lublin-Bilgoraj, zeby pozbierac pozostalosci z LLK. Wstyd, żeby takie busy jeszcze jezdziły! Do Lecznej juz nikt z nimi nie chce jezdzic, a nasza trasa powinna zajac sie inna korporacja, ktora by chciala zadowolic klienta. Pozdrowienia dla upadajacej LLK
PS. Jeszcze mala rada. Macie jeszcze szanse kupic nowe busy, bo inaczej zrazicie juz całkiem klientow.


Dobra rada dla Krzczonowa złóżcie się na busa jak wam żółtki nie odpowiadaja i w drogę . Krzczonów to taka wielka metropolia że inne korporacje pchają się was woźić cieszcie się że jeszcze lkk chcę tam jeździć jak ich nie będzie to pieszo do Lublina będziecie chodzić
. Krzczonów to taka wielka metropolia że inne korporacje pchają się was woźić cieszcie się że jeszcze lkk chcę tam jeździć jak ich nie będzie to pieszo do Lublina będziecie chodzić rozwiń
Avatar
ryplay / 11 kwietnia 2008 o 22:13
0
jeżeli nie podoba ci się jazda żółtkami to po co się tam pchasz nikt Cię na siłę do środka nie wciąga masz Anmara Danmaxa pks szoruj tam miłej podróży
Zobacz wszystkie komentarze 24

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Co dalej z przebudową torów z Lublina do Warszawy? Włosi zalegają z płatnościami

Co dalej z przebudową torów z Lublina do Warszawy? Włosi zalegają z płatnościami 3 0

W „najbliższych tygodniach” ma zapaść decyzja, co do dalszych losów przebudowy torów z Lublina do Warszawy – informują Polskie Linie Kolejowe, niezadowolone z pracy generalnego wykonawcy. Rozmowy z włoską firmą nie doprowadziły do przełomu, a podwykonawcy upominają się o pieniądze

Seniorzy kichają na grypę. Gminny program darmowych szczepień

Seniorzy kichają na grypę. Gminny program darmowych szczepień 0 0

Po raz piąty Opole przygotowuje się do gminnego programu darmowych szczepień przeciwko grypie dla seniorów. Co roku z tego programu korzysta blisko 300 osób. Działanie samorządu zostało docenione przez ekspertów z Ogólnopolskiego Programu Zwalczania Grypy

Wiatr zerwał im dach razem z kominem. Czteroosobowa rodzina potrzebuje pomocy
film

Wiatr zerwał im dach razem z kominem. Czteroosobowa rodzina potrzebuje pomocy 8 5

Czteroosobowa rodzina państwa Paciejewskich z Chrząchowa w gminie Końskowola w ostatni poniedziałek dosłownie straciła dach nad głową. Wiatr był tak silny, że zrzucił na ziemię całą połać, łącznie z krokwiami i kominem. Dom nie był ubezpieczony

Szpital Legionowy w Lublinie: dwa lata opieki i pomocy
Magazyn
galeria

Szpital Legionowy w Lublinie: dwa lata opieki i pomocy 0 1

W sierpniu 1915 roku w Lublinie działalność rozpoczął Szpital Legionowy. Ranni i chorzy legioniści robili wszystko, żeby się do niego dostać, bo tu czuli się, jak u siebie

"Półtorej" czy "półtora"? Minister edukacji upomina premiera
film

"Półtorej" czy "półtora"? Minister edukacji upomina premiera 0 6

Premier Mateusz Morawiecki podczas jednego ze swoich wystąpień użył niepoprawnego wyrażenia: "półtorej roku". Na ten językowy błąd - za namową dziennikarza - zwróciła mu we wtorek uwagę minister edukacji narodowej Anna Zalewska, z wykształcenia polonistka.

Jeździsz samochodem? Od poniedziałku duża zmiana. W życie wchodzą nowe przepisy

Jeździsz samochodem? Od poniedziałku duża zmiana. W życie wchodzą nowe przepisy 101 13

Od najbliższego poniedziałku dowód rejestracyjny i potwierdzenie ubezpieczenia będzie można zostawić w domu. W życie wchodzą nowe przepisy

Policyjny pościg za 15-latkiem za kierownicą. Razem z kolegami zabrał cudze auto

Policyjny pościg za 15-latkiem za kierownicą. Razem z kolegami zabrał cudze auto 14 8

Policjanci zatrzymali trzech nastolatków z Krasnegostawu, którzy zabrali cudzy samochód i ruszyli na przejażdżkę. Na widok mundurowych uciekali, uszkadzając po drodze auto.

V-Rally 4: Dziś szybka premiera (wideo)
film

V-Rally 4: Dziś szybka premiera (wideo) 0 0

Kilka typów rywalizacji i ponad 50 pojazdów. Seria wraca na rynek po 16 latach. Dziś premiera gry V-Rally 4.

Kandydatka na prezydenta Lublina: Więcej kultury w dzielnicach

Kandydatka na prezydenta Lublina: Więcej kultury w dzielnicach 13 9

Tworzenie placówek kulturalnych w dzielnicach zapowiedziała we wtorek Magdalena Długosz, kandydatka na prezydenta z komitetu „Miasto dla Ludzi – Lubelski Ruch Miejski”.

Mieszkańcy dziękują radnemu za chodnik? Oryginalny banner w Lublinie

Mieszkańcy dziękują radnemu za chodnik? Oryginalny banner w Lublinie 48 27

Nietypowy banner reklamowy stanął obok chodnika przy ul. Woronieckiego w dzielnicy Wrotków. „Naszemu radnemu Leszkowi Daniewskiemu dziękujemy za ten chodnik” – głosi napis na płachcie. Na dole widnieje podpis „Mieszkańcy ul. Woronieckiego”.

Hitman 2: Akcja w dżungli i edycja kolekcjonerska na PC (wideo)
film

Hitman 2: Akcja w dżungli i edycja kolekcjonerska na PC (wideo) 0 0

Zabójcza walizka i zabójcza kaczka. Miejmy nadzieję, że sama gra również będzie zabójcza. A nowy gameplay z gry Hitman 2 jest niezłą zapowiedzią tego, co nas czeka w listopadzie.

W tej wsi prawie nie ma już świń. ASF. "Pół miliarda zł na pomoc powinno być od zaraz"

W tej wsi prawie nie ma już świń. ASF. "Pół miliarda zł na pomoc powinno być od zaraz" 10 14

– Jeżeli rząd znalazł pół miliarda złotych na zakup „Damy z łasiczką”, to pół miliarda złotych na pomoc dla rolników powinno być od zaraz – mówił w Maniach (gm. Międzyrzec Podlaski) prezes PSL Władysław Kosiniak-Kamysz. Spotkanie odbyło się przy gospodarstwie rolnika, który o odszkodowania za 74 wybite świnie walczy w sądzie

Ledwie skończyło się lato, a tutaj już spadł śnieg [wideo]
film

Ledwie skończyło się lato, a tutaj już spadł śnieg [wideo] 0 1

Zakopane (woj. małopolskie). Na Kasprowym Wierchu i Śnieżce spadł śnieg, a prędkość wiatru sięgała 130 kilometrów na godzinę.

Michał Paluch (Motor): Chcielibyśmy zagrać spokojny mecz

Michał Paluch (Motor): Chcielibyśmy zagrać spokojny mecz 8 1

ROZMOWA Z Michałem Paluchem, piłkarzem Motoru Lublin

Reni Jusis wystąpi w Radiu Lublin
5 października 2018, 19:00

Reni Jusis wystąpi w Radiu Lublin 3 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 5 października o godz. 19 w Studiu im. Budki Suflera w Radiu Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) wystąpi popularna Reni Jusis.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.