Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

14 lipca 2008 r.
21:53
Edytuj ten wpis

Pili, ale błędu nie popełnili

0 13 A A

Dwaj ordynatorzy z Tomaszowa Lubelskiego, którzy po alkoholu pełnili dyżur, nadal będą mogli pracować w pogotowiu.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Prokuratura nie znalazła dowodów na to, że narazili oni pięcioletniego chłopczyka na niebezpieczeństwo utraty zdrowia lub życia. W postępowaniu dyscyplinarnym ukarano ich naganami. Wciąż pracują w szpitalu.

W październiku ub. roku pięcioletni Karol z Tomaszowa Lubelskiego dostał w nocy duszności. Rodzice zadzwonili po karetkę. Ale od lekarza, 48-letniego Andrzeja R., czuć było alkohol. Powiadomiono policję. Lekarz miał w wydychanym powietrzu 1,23 promila. Na miejsce wezwano drugi zespół karetki pogotowia.

Ale i od drugiego lekarza, 47-letniego Piotra K., na odległość czuć było alkohol. W związku z tym, że odmówił dmuchania w alkomat, pobrano mu krew do badań. Wynik - 1,22 promila. Ostatecznie chorego chłopczyka odwieźli do szpitala policjanci. Tam zdiagnozowano u niego nieżyt górnych dróg oddechowych.

Prokuratura, która prowadziła śledztwo w sprawie narażenia pięciolatka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia lub ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, nie była w stanie udowodnić lekarzom winy. I w zeszłym tygodniu umorzyła śledztwo.

- Biegły w dziedzinie pediatrii nie był w stanie ocenić, czy stan zdrowia pacjenta pogorszył się od momentu podjęcia działań przez lekarzy - wyjaśnia Artur Hypiak, zastępca szefa Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Lubelskim.

- Lekarze odpowiedzą jednak przed sądem za spożywanie alkoholu na terenie zakładu pracy, choć obaj utrzymują, że alkohol pili przed rozpoczęciem dyżuru. Za to wykroczenie grozi im grzywna - mówi Andrzej Kaczor, dyrektor tomaszowskiego szpitala.

Dyrektor odsunął obu lekarzy od pracy w pogotowiu, a Andrzeja R. dodatkowo zwolnił z funkcji kierownika. Obaj jednak w szpitalu cały czas pracują. Jeden jest ordynatorem oddziału laryngologicznego, drugi pełni obowiązki ordynatora oddziału neurologicznego.

W wyniku podjętego postępowania dyscyplinarnego Sąd Lekarski ukarał ich wcześniej naganami. Ale po uprawomocnieniu postanowienia o umorzeniu śledztwa, obaj lekarze będą mogli starać się o przywrócenie do pracy w pogotowiu. 

Andrzej R. od nas dowiedział się o umorzeniu śledztwa. Czy będzie chciał wrócić do pracy w pogotowiu? - Raczej nie, bo mam dużo pracy. Choć nie chcę się zarzekać - powiedział nam wczoraj.

Surowsze traktowanie pijanych lekarzy zapowiada z kolei Jacek Niezabitowski, rzecznik odpowiedzialności zawodowej Lubelskiej Izby Lekarskiej. - Ten proceder brzydko kwitnie, dlatego będę występował do Sądu Lekarskiego o czasowe zawieszenie prawa wykonywania zawodu. Wykonywanie obowiązków zawodowych w stanie nietrzeźwości nigdzie nie może być tolerowane - ostrzega Niezabitowski.

Czy lekarz przyłapany na piciu alkoholu w pracy powinien stracić prawo wykonywania zawodu czasowo czy na stałe? - głosuj na www.dziennikwschodni.pl

Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Paweł / 14 sierpnia 2008 o 00:49
0
alb9 napisał:
Bo wielu osobom pomogli, wiele osób jest im wdzięcznym,wiele osób jeszcze nie raz skorzysta z ich pomocy, ponieważ ludzie wiedzą ,ze Ci lekarze mają doświadczenie w tym co robią... Skoro tak spieprzyli sprawę to czemu mają dalej masy pacjentów? Dlaczego ludzie przychodzą do nich i nie wybierają alternatyw? Widocznie ufają właśnie im....bo wiedzą ze są doświadczeni...a dlaczego są doświadczeni? bo ciężko jest osiągnąć ich wykształcenie i wszelkie inne aplikacje jakie posiadają i nie wielu lekarzy to posiada...do tego dochodzi znaczące doświadczenie zawodowe...

Dziecko żyje,ma się w porządku,diagnoza lekarzy okazała się słuszna, ktoś zginął?! Nie...bo widocznie wiedzieli co robią... oczywiście że w powinni zostać ukarani,ale stratą dla całego miasta byłby brak takich lekarzy... i myślę ze ich błąd spokojnie stłumić może to jak wiele dobrego zrobili i ilu ludziom pomogli. A z pewnością drugi raz takiego błędu już nie popełnią...


Czytam i włos jeży mi się na głowie , co mają wspólnego zasługi dla szpitala tych panów z piciem w pracy (czy przed rozpoczęciem dyżuru)?Dziecko żyje bo ma mądrych rodziców , a ilu spośród nas nie odważyło by się zareagować po wyczuciu alkoholu od bądź co bądź ludzi mających ratować życie lekarzy?Decydując się na taki rodzaj pracy i zawód ci panowie powinni wiedzieć , że przysięga Hipokratesa do czegoś zobowiązuje.Każdy może wypić ale po pracy! Zastanawiam się , czy po takim wybryku ci lekarze mieli "kaca moralnego" i zapytali się chociaż o zdrowie chłopca?


Czytam i włos jeży mi się na głowie , co mają wspólnego zasługi dla szpitala tych panów z piciem w pracy (czy przed rozpoczęciem dyżuru)?Dziecko żyje bo ma mądrych rodziców , a ilu spośród nas nie odważyło by się zareagować po wyczuciu alkoholu od bądź co bądź ludzi mających ratować życie lekarzy?Decydując się na taki rodzaj pracy i zawód ci panowie powinni wiedzieć , że przysięga Hipokratesa do czegoś zobowiązuje.Każdy może wypić ale po pracy! Zastanawiam się , czy po takim wybryku ci lekarze mieli "kaca... rozwiń
Avatar
Z tomaszowa / 17 lipca 2008 o 11:37
0
Witam

Chce poinformować, że to nie jest ich pierwszy taki wybryk i ciągle sprawa jest w prokuraturze i ciągle śledztwo umorzone z powodu braku dowodów.
Myślę wiec ze jest coś nie tak.
Niech prokuratura zastanowi się co ona tam robi a może tam pracują ludzie którzy nie mają pojęcia o przestępstwach.

Tomaszowska prokuratura to - brak słów.

A człowiek co jest za lekarzami to prawdopodobnie nie zna całej otoczki.

Popieram Pana z Izby Lekarskiej tylko proszę aby bardziej prześwietlił występki obu lekarzy.

Pozdrawiam
Witam

Chce poinformować, że to nie jest ich pierwszy taki wybryk i ciągle sprawa jest w prokuraturze i ciągle śledztwo umorzone z powodu braku dowodów.
Myślę wiec ze jest coś nie tak.
Niech prokuratura zastanowi się co ona tam robi a może tam pracują ludzie którzy nie mają pojęcia o przestępstwach.

Tomaszowska prokuratura to - brak słów.

A człowiek co jest za lekarzami to prawdopodobnie nie zna całej otoczki.

Popieram Pana z Izby Lekarskiej tylko proszę aby bardziej prześwietlił... rozwiń
Avatar
mala / 16 lipca 2008 o 21:46
0
bogdan napisał:
czy jesli podejde do kogos na ulicy i zaczne wymachiwac nożem ale go czy jej nie zranie to chyba tez mi nic nie zrobią? jak myslicie?

Dobre!!!

Dobre!!! rozwiń
Avatar
mala / 16 lipca 2008 o 21:38
0
ZGROZA!!!! To wola o poste do nieba!!!! I oni jeszcze pracuja!?!?
Przeciez on jest w pracy, ODPOWIADA ZA LUDZKIE ZYCIE wiec musi byc w odpowiedniej formie! Nie przekonuje mnie stwierdzenie, ze lekarze postawili sluszna diagnoze. Czy nastepnym razem im sie uda? Wiadomo ze alkohol wplywa na percepcje i zdolnosci umyslowe czlowieka.
Tak, wiem ze lekarz to tez czlowiek, ze kazdemu moze sie przytrafic... jednak zawod lekarza wymaga wyjatkowej odpowiedzialnosci.
W ogole o czym ja tu pisze PIJANY LEKARZ - to mowi samo za siebie!!!!
ZGROZA!!!! To wola o poste do nieba!!!! I oni jeszcze pracuja!?!?
Przeciez on jest w pracy, ODPOWIADA ZA LUDZKIE ZYCIE wiec musi byc w odpowiedniej formie! Nie przekonuje mnie stwierdzenie, ze lekarze postawili sluszna diagnoze. Czy nastepnym razem im sie uda? Wiadomo ze alkohol wplywa na percepcje i zdolnosci umyslowe czlowieka.
Tak, wiem ze lekarz to tez czlowiek, ze kazdemu moze sie przytrafic... jednak zawod lekarza wymaga wyjatkowej odpowiedzialnosci.
W ogole o czym ja tu ... rozwiń
Avatar
alb9 / 16 lipca 2008 o 10:42
0
Bo wielu osobom pomogli, wiele osób jest im wdzięcznym,wiele osób jeszcze nie raz skorzysta z ich pomocy, ponieważ ludzie wiedzą ,ze Ci lekarze mają doświadczenie w tym co robią... Skoro tak spieprzyli sprawę to czemu mają dalej masy pacjentów? Dlaczego ludzie przychodzą do nich i nie wybierają alternatyw? Widocznie ufają właśnie im....bo wiedzą ze są doświadczeni...a dlaczego są doświadczeni? bo ciężko jest osiągnąć ich wykształcenie i wszelkie inne aplikacje jakie posiadają i nie wielu lekarzy to posiada...do tego dochodzi znaczące doświadczenie zawodowe...

Dziecko żyje,ma się w porządku,diagnoza lekarzy okazała się słuszna, ktoś zginął?! Nie...bo widocznie wiedzieli co robią... oczywiście że w powinni zostać ukarani,ale stratą dla całego miasta byłby brak takich lekarzy... i myślę ze ich błąd spokojnie stłumić może to jak wiele dobrego zrobili i ilu ludziom pomogli. A z pewnością drugi raz takiego błędu już nie popełnią...
Bo wielu osobom pomogli, wiele osób jest im wdzięcznym,wiele osób jeszcze nie raz skorzysta z ich pomocy, ponieważ ludzie wiedzą ,ze Ci lekarze mają doświadczenie w tym co robią... Skoro tak spieprzyli sprawę to czemu mają dalej masy pacjentów? Dlaczego ludzie przychodzą do nich i nie wybierają alternatyw? Widocznie ufają właśnie im....bo wiedzą ze są doświadczeni...a dlaczego są doświadczeni? bo ciężko jest osiągnąć ich wykształcenie i wszelkie inne aplikacje jakie posiadają i nie wielu lekarzy to posiada...do tego dochodzi znaczące doświad... rozwiń
Avatar
wujo / 16 lipca 2008 o 07:20
0
Beznadzieja.Prawo powinno dotyczyć wszystkich:lekarzy,sędziów itd.Kodeks pracy ich obowiązuje tak samo jak robotnika na budowie.Jeżeli kierowca
jedzie po spożyciu alkoholu i nie spowodował wypadku,to za co go karać.
Avatar
~roman~ / 16 lipca 2008 o 06:56
0
A kogo obchodzi, że to doświadczenie lekarze? A kto jeszcze ma jakieś zaufanie do lekarzy? A co ma powiedzieć doświadczony kierowca zawodowy, któremu przytrafi się prowadzić po spożyciu, nie spowodować wypadku, dojechać prawidłowo do celu, ale ktoś go podkabluje i przyjadą policjanci. Kierowca straci możliwość wykonywania zawodu, a może będzie miał rodzinę na utrzymaniu, albo nieposzlakowaną jak dotąd opinię. I co darują mu? NIE! Tak samo ci lekarze powinni ponieść konsekwencje narażenia czyjegoś zdrowia i pracy pod wpływem promili. Powinni być wywaleni z roboty i mieć czasowy zakaz wykonywania zawodu! Ale oni mają znajomości bo są ordynatorami.
A kogo obchodzi, że to doświadczenie lekarze? A kto jeszcze ma jakieś zaufanie do lekarzy? A co ma powiedzieć doświadczony kierowca zawodowy, któremu przytrafi się prowadzić po spożyciu, nie spowodować wypadku, dojechać prawidłowo do celu, ale ktoś go podkabluje i przyjadą policjanci. Kierowca straci możliwość wykonywania zawodu, a może będzie miał rodzinę na utrzymaniu, albo nieposzlakowaną jak dotąd opinię. I co darują mu? NIE! Tak samo ci lekarze powinni ponieść konsekwencje narażenia czyjegoś zdrowia i pracy pod wpływem promili. Powi... rozwiń
Avatar
alb9 / 16 lipca 2008 o 01:09
0
A CZY KTOś ZWRóCIł UWAGę NA TO ZE DIAGNOZA POSTAWIONA PRZEZ TYCH LEKARZY BYłA PRAWIDłOWA ? FAKTYCZNIE BłąD POPEłNIONY PRZEZ NICH BYł DUżYM WYKROCZENIEM...ALE CZY MAJą STRACIC PRACę? TO DOśWIADCZENI LEKARZE...DOBRZE ,NIECH STRACą PRACę...ALE ILU LUDZI STRACI WTEDY ZAUFANYCH SOBIE LEKARZY? TO ODBIJE SIE WYRAźNIE NA PACJENTACH. ILU Z WAS MIAłO PRZYJEMNOSC KORZYSTAC Z USłUG TYCH LEKARZY,ILU WAM POMOGLI? MOZE JEST TEZ DRUGA STRONA ? NAGANA BYłA...DOBRZE...SLUSZNA JAK NAJBARDZIEJ I PRAWIDLOWA...POPIERAM.
ALE JESZCZE RAZ POWATARZAM ZE TO DOśWAIDCZENI LEKARZE I NA ODSUNIECIU ICH OD ZAWODU UCIERPIą TYLKO I WYłąCZNIE PACJENCI...
A WIELU Z WAS JAK RóWNIEż WIELU ZNAJOMYCH SKORZYSTA Z ICH USłUG JESZCZE NIE RAZ TYM BARDZIEJ ZE TO BARDZO ZASłUżONE DLA TOMASZOWSKIEGO SZPITALA OSOBY...


STWIERDZAM FAKTY......NAJPIERW ZOSTAń LEKARZEM,POZNIEJ PISZ KOMENTARZE...


POZDRAWIAM...
A CZY KTOś ZWRóCIł UWAGę NA TO ZE DIAGNOZA POSTAWIONA PRZEZ TYCH LEKARZY BYłA PRAWIDłOWA ? FAKTYCZNIE BłąD POPEłNIONY PRZEZ NICH BYł DUżYM WYKROCZENIEM...ALE CZY MAJą STRACIC PRACę? TO DOśWIADCZENI LEKARZE...DOBRZE ,NIECH STRACą PRACę...ALE ILU LUDZI STRACI WTEDY ZAUFANYCH SOBIE LEKARZY? TO ODBIJE SIE WYRAźNIE NA PACJENTACH. ILU Z WAS MIAłO PRZYJEMNOSC KORZYSTAC Z USłUG TYCH LEKARZY,ILU WAM POMOGLI? MOZE JEST TEZ DRUGA STRONA ? NAGANA BYłA...DOBRZE...SLUSZNA JAK NAJBARDZIEJ I PRAWIDLOWA...POPIERAM.
ALE JESZCZE RAZ POWATARZAM ZE TO DOś... rozwiń
Avatar
markus-46 / 15 lipca 2008 o 10:35
0
CZYSTA KPINA Z POLSKIEGO WYMIARU SPRAWIEDLIWOŚĆI ---- TYCH OBU LEKARZY POWINNO SIĘ ZWOLNIĆ DYSCYPLINARNIE Z PRACY I POZBAWIĆ PRAWA WYKONYWANIA ZAWODU JAK ROBI SIĘ Z PIJANYMI KIEROWCAMI.CIEKAWE JAK BY WYGLĄDAŁA SYTUACJA GDYBY TO BYŁO DZIECKO PROKURATORA, SĘDZIEGO LUB MINISTRA I POSŁA.
CZYSTA KPINA Z POLSKIEGO WYMIARU SPRAWIEDLIWOŚĆI ---- TYCH OBU LEKARZY POWINNO SIĘ ZWOLNIĆ DYSCYPLINARNIE Z PRACY I POZBAWIĆ PRAWA WYKONYWANIA ZAWODU JAK ROBI SIĘ Z PIJANYMI KIEROWCAMI.CIEKAWE JAK BY WYGLĄDAŁA SYTUACJA GDYBY TO BYŁO DZIECKO PROKURATORA, SĘDZIEGO LUB MINISTRA I POSŁA. rozwiń
Avatar
~roman~ / 15 lipca 2008 o 10:11
0
Czy jak mnie policja zatrzyma, gdy po alkoholu będę prowadził pojazd, ale nie doprowadzę do kolizji, to mogę się powołać na tą sprawę i nie stracę prawa jazdy?
Avatar
Paweł / 14 sierpnia 2008 o 00:49
0
alb9 napisał:
Bo wielu osobom pomogli, wiele osób jest im wdzięcznym,wiele osób jeszcze nie raz skorzysta z ich pomocy, ponieważ ludzie wiedzą ,ze Ci lekarze mają doświadczenie w tym co robią... Skoro tak spieprzyli sprawę to czemu mają dalej masy pacjentów? Dlaczego ludzie przychodzą do nich i nie wybierają alternatyw? Widocznie ufają właśnie im....bo wiedzą ze są doświadczeni...a dlaczego są doświadczeni? bo ciężko jest osiągnąć ich wykształcenie i wszelkie inne aplikacje jakie posiadają i nie wielu lekarzy to posiada...do tego dochodzi znaczące doświadczenie zawodowe...

Dziecko żyje,ma się w porządku,diagnoza lekarzy okazała się słuszna, ktoś zginął?! Nie...bo widocznie wiedzieli co robią... oczywiście że w powinni zostać ukarani,ale stratą dla całego miasta byłby brak takich lekarzy... i myślę ze ich błąd spokojnie stłumić może to jak wiele dobrego zrobili i ilu ludziom pomogli. A z pewnością drugi raz takiego błędu już nie popełnią...


Czytam i włos jeży mi się na głowie , co mają wspólnego zasługi dla szpitala tych panów z piciem w pracy (czy przed rozpoczęciem dyżuru)?Dziecko żyje bo ma mądrych rodziców , a ilu spośród nas nie odważyło by się zareagować po wyczuciu alkoholu od bądź co bądź ludzi mających ratować życie lekarzy?Decydując się na taki rodzaj pracy i zawód ci panowie powinni wiedzieć , że przysięga Hipokratesa do czegoś zobowiązuje.Każdy może wypić ale po pracy! Zastanawiam się , czy po takim wybryku ci lekarze mieli "kaca moralnego" i zapytali się chociaż o zdrowie chłopca?


Czytam i włos jeży mi się na głowie , co mają wspólnego zasługi dla szpitala tych panów z piciem w pracy (czy przed rozpoczęciem dyżuru)?Dziecko żyje bo ma mądrych rodziców , a ilu spośród nas nie odważyło by się zareagować po wyczuciu alkoholu od bądź co bądź ludzi mających ratować życie lekarzy?Decydując się na taki rodzaj pracy i zawód ci panowie powinni wiedzieć , że przysięga Hipokratesa do czegoś zobowiązuje.Każdy może wypić ale po pracy! Zastanawiam się , czy po takim wybryku ci lekarze mieli "kaca... rozwiń
Avatar
Z tomaszowa / 17 lipca 2008 o 11:37
0
Witam

Chce poinformować, że to nie jest ich pierwszy taki wybryk i ciągle sprawa jest w prokuraturze i ciągle śledztwo umorzone z powodu braku dowodów.
Myślę wiec ze jest coś nie tak.
Niech prokuratura zastanowi się co ona tam robi a może tam pracują ludzie którzy nie mają pojęcia o przestępstwach.

Tomaszowska prokuratura to - brak słów.

A człowiek co jest za lekarzami to prawdopodobnie nie zna całej otoczki.

Popieram Pana z Izby Lekarskiej tylko proszę aby bardziej prześwietlił występki obu lekarzy.

Pozdrawiam
Witam

Chce poinformować, że to nie jest ich pierwszy taki wybryk i ciągle sprawa jest w prokuraturze i ciągle śledztwo umorzone z powodu braku dowodów.
Myślę wiec ze jest coś nie tak.
Niech prokuratura zastanowi się co ona tam robi a może tam pracują ludzie którzy nie mają pojęcia o przestępstwach.

Tomaszowska prokuratura to - brak słów.

A człowiek co jest za lekarzami to prawdopodobnie nie zna całej otoczki.

Popieram Pana z Izby Lekarskiej tylko proszę aby bardziej prześwietlił... rozwiń
Avatar
mala / 16 lipca 2008 o 21:46
0
bogdan napisał:
czy jesli podejde do kogos na ulicy i zaczne wymachiwac nożem ale go czy jej nie zranie to chyba tez mi nic nie zrobią? jak myslicie?

Dobre!!!

Dobre!!! rozwiń
Avatar
mala / 16 lipca 2008 o 21:38
0
ZGROZA!!!! To wola o poste do nieba!!!! I oni jeszcze pracuja!?!?
Przeciez on jest w pracy, ODPOWIADA ZA LUDZKIE ZYCIE wiec musi byc w odpowiedniej formie! Nie przekonuje mnie stwierdzenie, ze lekarze postawili sluszna diagnoze. Czy nastepnym razem im sie uda? Wiadomo ze alkohol wplywa na percepcje i zdolnosci umyslowe czlowieka.
Tak, wiem ze lekarz to tez czlowiek, ze kazdemu moze sie przytrafic... jednak zawod lekarza wymaga wyjatkowej odpowiedzialnosci.
W ogole o czym ja tu pisze PIJANY LEKARZ - to mowi samo za siebie!!!!
ZGROZA!!!! To wola o poste do nieba!!!! I oni jeszcze pracuja!?!?
Przeciez on jest w pracy, ODPOWIADA ZA LUDZKIE ZYCIE wiec musi byc w odpowiedniej formie! Nie przekonuje mnie stwierdzenie, ze lekarze postawili sluszna diagnoze. Czy nastepnym razem im sie uda? Wiadomo ze alkohol wplywa na percepcje i zdolnosci umyslowe czlowieka.
Tak, wiem ze lekarz to tez czlowiek, ze kazdemu moze sie przytrafic... jednak zawod lekarza wymaga wyjatkowej odpowiedzialnosci.
W ogole o czym ja tu ... rozwiń
Avatar
alb9 / 16 lipca 2008 o 10:42
0
Bo wielu osobom pomogli, wiele osób jest im wdzięcznym,wiele osób jeszcze nie raz skorzysta z ich pomocy, ponieważ ludzie wiedzą ,ze Ci lekarze mają doświadczenie w tym co robią... Skoro tak spieprzyli sprawę to czemu mają dalej masy pacjentów? Dlaczego ludzie przychodzą do nich i nie wybierają alternatyw? Widocznie ufają właśnie im....bo wiedzą ze są doświadczeni...a dlaczego są doświadczeni? bo ciężko jest osiągnąć ich wykształcenie i wszelkie inne aplikacje jakie posiadają i nie wielu lekarzy to posiada...do tego dochodzi znaczące doświadczenie zawodowe...

Dziecko żyje,ma się w porządku,diagnoza lekarzy okazała się słuszna, ktoś zginął?! Nie...bo widocznie wiedzieli co robią... oczywiście że w powinni zostać ukarani,ale stratą dla całego miasta byłby brak takich lekarzy... i myślę ze ich błąd spokojnie stłumić może to jak wiele dobrego zrobili i ilu ludziom pomogli. A z pewnością drugi raz takiego błędu już nie popełnią...
Bo wielu osobom pomogli, wiele osób jest im wdzięcznym,wiele osób jeszcze nie raz skorzysta z ich pomocy, ponieważ ludzie wiedzą ,ze Ci lekarze mają doświadczenie w tym co robią... Skoro tak spieprzyli sprawę to czemu mają dalej masy pacjentów? Dlaczego ludzie przychodzą do nich i nie wybierają alternatyw? Widocznie ufają właśnie im....bo wiedzą ze są doświadczeni...a dlaczego są doświadczeni? bo ciężko jest osiągnąć ich wykształcenie i wszelkie inne aplikacje jakie posiadają i nie wielu lekarzy to posiada...do tego dochodzi znaczące doświad... rozwiń
Avatar
wujo / 16 lipca 2008 o 07:20
0
Beznadzieja.Prawo powinno dotyczyć wszystkich:lekarzy,sędziów itd.Kodeks pracy ich obowiązuje tak samo jak robotnika na budowie.Jeżeli kierowca
jedzie po spożyciu alkoholu i nie spowodował wypadku,to za co go karać.
Avatar
~roman~ / 16 lipca 2008 o 06:56
0
A kogo obchodzi, że to doświadczenie lekarze? A kto jeszcze ma jakieś zaufanie do lekarzy? A co ma powiedzieć doświadczony kierowca zawodowy, któremu przytrafi się prowadzić po spożyciu, nie spowodować wypadku, dojechać prawidłowo do celu, ale ktoś go podkabluje i przyjadą policjanci. Kierowca straci możliwość wykonywania zawodu, a może będzie miał rodzinę na utrzymaniu, albo nieposzlakowaną jak dotąd opinię. I co darują mu? NIE! Tak samo ci lekarze powinni ponieść konsekwencje narażenia czyjegoś zdrowia i pracy pod wpływem promili. Powinni być wywaleni z roboty i mieć czasowy zakaz wykonywania zawodu! Ale oni mają znajomości bo są ordynatorami.
A kogo obchodzi, że to doświadczenie lekarze? A kto jeszcze ma jakieś zaufanie do lekarzy? A co ma powiedzieć doświadczony kierowca zawodowy, któremu przytrafi się prowadzić po spożyciu, nie spowodować wypadku, dojechać prawidłowo do celu, ale ktoś go podkabluje i przyjadą policjanci. Kierowca straci możliwość wykonywania zawodu, a może będzie miał rodzinę na utrzymaniu, albo nieposzlakowaną jak dotąd opinię. I co darują mu? NIE! Tak samo ci lekarze powinni ponieść konsekwencje narażenia czyjegoś zdrowia i pracy pod wpływem promili. Powi... rozwiń
Avatar
alb9 / 16 lipca 2008 o 01:09
0
A CZY KTOś ZWRóCIł UWAGę NA TO ZE DIAGNOZA POSTAWIONA PRZEZ TYCH LEKARZY BYłA PRAWIDłOWA ? FAKTYCZNIE BłąD POPEłNIONY PRZEZ NICH BYł DUżYM WYKROCZENIEM...ALE CZY MAJą STRACIC PRACę? TO DOśWIADCZENI LEKARZE...DOBRZE ,NIECH STRACą PRACę...ALE ILU LUDZI STRACI WTEDY ZAUFANYCH SOBIE LEKARZY? TO ODBIJE SIE WYRAźNIE NA PACJENTACH. ILU Z WAS MIAłO PRZYJEMNOSC KORZYSTAC Z USłUG TYCH LEKARZY,ILU WAM POMOGLI? MOZE JEST TEZ DRUGA STRONA ? NAGANA BYłA...DOBRZE...SLUSZNA JAK NAJBARDZIEJ I PRAWIDLOWA...POPIERAM.
ALE JESZCZE RAZ POWATARZAM ZE TO DOśWAIDCZENI LEKARZE I NA ODSUNIECIU ICH OD ZAWODU UCIERPIą TYLKO I WYłąCZNIE PACJENCI...
A WIELU Z WAS JAK RóWNIEż WIELU ZNAJOMYCH SKORZYSTA Z ICH USłUG JESZCZE NIE RAZ TYM BARDZIEJ ZE TO BARDZO ZASłUżONE DLA TOMASZOWSKIEGO SZPITALA OSOBY...


STWIERDZAM FAKTY......NAJPIERW ZOSTAń LEKARZEM,POZNIEJ PISZ KOMENTARZE...


POZDRAWIAM...
A CZY KTOś ZWRóCIł UWAGę NA TO ZE DIAGNOZA POSTAWIONA PRZEZ TYCH LEKARZY BYłA PRAWIDłOWA ? FAKTYCZNIE BłąD POPEłNIONY PRZEZ NICH BYł DUżYM WYKROCZENIEM...ALE CZY MAJą STRACIC PRACę? TO DOśWIADCZENI LEKARZE...DOBRZE ,NIECH STRACą PRACę...ALE ILU LUDZI STRACI WTEDY ZAUFANYCH SOBIE LEKARZY? TO ODBIJE SIE WYRAźNIE NA PACJENTACH. ILU Z WAS MIAłO PRZYJEMNOSC KORZYSTAC Z USłUG TYCH LEKARZY,ILU WAM POMOGLI? MOZE JEST TEZ DRUGA STRONA ? NAGANA BYłA...DOBRZE...SLUSZNA JAK NAJBARDZIEJ I PRAWIDLOWA...POPIERAM.
ALE JESZCZE RAZ POWATARZAM ZE TO DOś... rozwiń
Avatar
markus-46 / 15 lipca 2008 o 10:35
0
CZYSTA KPINA Z POLSKIEGO WYMIARU SPRAWIEDLIWOŚĆI ---- TYCH OBU LEKARZY POWINNO SIĘ ZWOLNIĆ DYSCYPLINARNIE Z PRACY I POZBAWIĆ PRAWA WYKONYWANIA ZAWODU JAK ROBI SIĘ Z PIJANYMI KIEROWCAMI.CIEKAWE JAK BY WYGLĄDAŁA SYTUACJA GDYBY TO BYŁO DZIECKO PROKURATORA, SĘDZIEGO LUB MINISTRA I POSŁA.
CZYSTA KPINA Z POLSKIEGO WYMIARU SPRAWIEDLIWOŚĆI ---- TYCH OBU LEKARZY POWINNO SIĘ ZWOLNIĆ DYSCYPLINARNIE Z PRACY I POZBAWIĆ PRAWA WYKONYWANIA ZAWODU JAK ROBI SIĘ Z PIJANYMI KIEROWCAMI.CIEKAWE JAK BY WYGLĄDAŁA SYTUACJA GDYBY TO BYŁO DZIECKO PROKURATORA, SĘDZIEGO LUB MINISTRA I POSŁA. rozwiń
Avatar
~roman~ / 15 lipca 2008 o 10:11
0
Czy jak mnie policja zatrzyma, gdy po alkoholu będę prowadził pojazd, ale nie doprowadzę do kolizji, to mogę się powołać na tą sprawę i nie stracę prawa jazdy?
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Jak nazwać te ulice i plac w Kraśniku? Pytają mieszkańców

Jak nazwać te ulice i plac w Kraśniku? Pytają mieszkańców 0 0

Mieszkańcy Kraśnika mogą wypowiedzieć się na temat proponowanych nazw dla nienazwanych jeszcze ulic i placu miejskiego.

Świdnik: Kandydaci już znani

Świdnik: Kandydaci już znani 0 0

79 kandydatów na radnych gmin na terenie powiatu świdnickiego i do Rady Powiatu Świdnickiego zgłosił Komitet Wyborczy Prawo i Sprawiedliwość. Swoich kandydatów do Rady Miasta Świdnik przedstawił też burmistrz Waldemar Jakson, który będzie walczyć o kolejną kadencję w Ratuszu.

Koncert Moriah Woods w Nałęczowie
22 września 2018, 19:30

Koncert Moriah Woods w Nałęczowie 0 0

W sobotę, 22 września o godz. 19.30 w nałęczowskiej Kawiarni Lipowej odbędzie się koncert artystki z USA - Moriah Woods.

"Lekarz pomylił antybiotyki" i to był początek problemów ze zdrowiem Mai. Potrzebna pomoc

"Lekarz pomylił antybiotyki" i to był początek problemów ze zdrowiem Mai. Potrzebna pomoc 17 0

Potrzeba 10 tysięcy złotych, by 8-letnia Maja Kot ze Świdnika mogła wyjechać na konsultację lekarską do Wielkiej Brytanii. Dziewczynka cierpi na szereg poważnych chorób. Jej rodzice chcą znaleźć przyczynę, by móc skutecznie leczyć swoje dziecko. W pomoc Mai włączyła się już szkoła, w której uczy się trzecioklasistka

Krawczyk: Listy PiS do Rady Miasta to zwyczajna kpina

Krawczyk: Listy PiS do Rady Miasta to zwyczajna kpina 0 7

– Dzisiaj poznaliśmy kandydatów Prawa i Sprawiedliwości do Rady Miasta Lublin. Według nas te listy to zwyczajna kpina z mieszkańców Lublina – komentuje Michał Krawczyk, kandydujący na radnego z komitetu Krzysztofa Żuka. – Dla nas to nie do zaakceptowania.

"Żywi i umarli, czyli bandyci w piekle" w Teatrze Starym w Lublinie
5 października 2018, 19:00

"Żywi i umarli, czyli bandyci w piekle" w Teatrze Starym w Lublinie 1 0

Co Gdzie Kiedy. 5 października o godz. 19 w Teatrze Starym zaprezentowany zostanie spektakl Żywi i umarli, czyli bandyci w piekle, który cieszył się w Lublinie olbrzymią popularnością... ponad 150 lat temu. Teraz zobaczymy go ponownie, w nowej interpretacji i zupełnie za darmo. W kasie teatru dostępne są bezpłatne wejściówki.

Miasto powinno odkupić górki czechowskie? Propozycja kandydatki

Miasto powinno odkupić górki czechowskie? Propozycja kandydatki 0 11

Odkupienie przez miasto górek czechowskich od obecnego właściciela proponuje komitet „Miasto dla Ludzi – Lubelski Ruch Miejski”.

Nietypowa akcja przyniosła efekty. Ludzie oddali 455 litrów krwi!

Nietypowa akcja przyniosła efekty. Ludzie oddali 455 litrów krwi! 8 0

Ponad 455 litrów krwi oddali od 9 lipca do końca sierpnia uczestnicy wspólnej akcji Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie i lodziarni Bosko. Każdego dnia pierwsza 20. dawców dostawała bon na dwie porcje lodów w popularnej lodziarni na lubelskim deptaku.

"200 tys. zł wyrzucono w błoto". Kulesza zarzuca Żukowi niegospodarność

"200 tys. zł wyrzucono w błoto". Kulesza zarzuca Żukowi niegospodarność 0 4

Niegospodarność zarzucił Krzysztofowi Żukowi poseł Jakub Kulesza kandydujący na prezydenta z komitetu „Kukiz, Wolność, Lubelscy Patrioci i Ruchy Miejskie”. Swą konferencję prasową zwołał obok osiedlowego boiska zbudowanego w 2014 r. przy ul. Altanowej.

Rozbierają kamienice koło Gali w Lublinie. Ulica Fabryczna zwężona
galeria

Rozbierają kamienice koło Gali w Lublinie. Ulica Fabryczna zwężona 0 0

W poniedziałek zaczęła się rozbiórka trzech kamienic koło ronda przy Gali, którego przebudowa ma rozpocząć tej jesieni.

Sadownicy protestowali w Lubelskiem. Przyszli pod zakłady przetwórcze [zdjęcia]
galeria

Sadownicy protestowali w Lubelskiem. Przyszli pod zakłady przetwórcze [zdjęcia] 20 3

Nie rezygnują, ale zawieszają protest. Sadownicy, którzy we wtorek manifestowali przy trzech zakładach przetwórczych w powiecie opolskim, zamierzają jeszcze tam wrócić z transparentami

Klub Fanów Dobrych Filmów w Pracowniach Kultury Maki: Trzy Billboardy za Ebbing, Missouri
27 września 2018, 19:00

Klub Fanów Dobrych Filmów w Pracowniach Kultury Maki: Trzy Billboardy za Ebbing, Missouri 2 0

Co Gdzie Kiedy. 27 września o godz. 19 w Pracowniach Kultury Maki (ul. Olchowa 8) pierwszy po wakacjach Klub Fanów Dobrych Filmów. Zobaczymy oscarowe Trzy Billboardy za Ebbing, Missouri.

Wybory 2018 - Sejmik Województwa Lubelskiego. Kandydaci [lista nazwisk]

Wybory 2018 - Sejmik Województwa Lubelskiego. Kandydaci [lista nazwisk] 25 1

Wybory samorządowe 2018 w woj. lubelskim. Oto zarejestrowane w PKW listy kandydatów do Sejmiku Województwa Lubelskiego.

Antoni, Zuzanna i inne najpopularniejsze imiona dla chłopców i dziewczynek w 2018 roku
galeria

Antoni, Zuzanna i inne najpopularniejsze imiona dla chłopców i dziewczynek w 2018 roku 0 0

Antoni, Szymon, Jakub – to imiona nadawane najczęściej chłopcom urodzonym w naszym województwie. Wśród dziewczynek rządzi Zuzanna, Lena i Julia.

"W samorządzie potrzebna jest świeża krew". Gowin przyjechał z poparciem dla kandydata
galeria

"W samorządzie potrzebna jest świeża krew". Gowin przyjechał z poparciem dla kandydata 21 21

Poparcia kandydatowi Prawa i Sprawiedliwości na prezydenta Lublina Sylwestrowi Tułajewowi udzielił wicepremier i minister nauki Jarosław Gowin. Lider Porozumienia przedstawił też kandydatów swojego ugrupowania, którzy wystartują w wyborach samorządowych z list PiS.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.