Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

3 czerwca 2008 r.
15:06
Edytuj ten wpis

Radni Wólki podtrzymują weto dla lotniska

0 24 A A

Jutro wojewoda lubelska otrzyma wyjaśnienia od radnych gminy Wólka Lubelska, którzy zablokowali budowę lotniska w Świdniku.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Wysłaliśmy już pismo do pani wojewody, w którym wykazujemy, że działaliśmy zgodnie z prawem i w ramach swoich uprawnień - przekonuje Krzysztof Więckowski, przewodniczący Rady Gminy.

- Rozbudowa lotniska w naszej gminie jest niezgodna z planem zagospodarowania przestrzennego, który stanowi, że to tereny mieszkalne, produkcyjno-rolnicze i przeznaczone do zalesienia. Poza tym o rozbudowie lotniska nie może być mowy, bo tu nie ma czego rozbudowywać.

Przypomnijmy. Dwa tygodnie temu Rada Gminy nie zgodziła się na zmiany w planie zagospodarowania przestrzennego Wólki Lubelskiej oraz na wycięcie lasu pod pas startowy. Bez tego nie ma mowy o rozpoczęciu inwestycji budowy portu lotniczego. Takie działanie radnych było na rękę mieszkańcom gminy, którzy nie godzą się na sprzedaż swoich domów lub uważają, że ceny proponowane przez Port Lotniczy Lublin są zbyt niskie.

Tymczasem prawnicy wojewody wstępnie stwierdzili, że Rada Gminy działała bezprawnie. Dlatego wojewoda Genowefa Tokarska zapowiedziała unieważnienie niekorzystnych dla losów lotniska uchwał. Wcześniej jednak poprosiła radnych o wyjaśnienia. - Pani wojewoda musi zapoznać się z tym stanowiskiem i wtedy podejmie ostateczną decyzję - mówi Małgorzata Tatara, rzecznik wojewody.

- Uważamy, że pani wojewoda nie może unieważnić naszych uchwał - twierdzi Więckowski. - To rada bowiem stanowi o gminie, a nie wojewoda.
(mag)

Komentarze 24

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 4 czerwca 2008 o 09:53
0
[quote name='Lustro' date='3.06.2008, 21:32' post='29857']
Pewenie Ty bys po rekach calowala za zaproponowana jalmuzne. Wskaz jedne lotnisko w cywilizowanym swiecie albo autostrade wybudowana na mocy specustawy a nie swietego prawa wlasnosci prywatnej a wtedy ja sam dobrowolnie bez wysiedlenia deportuje sie "na ukrainę". Jezeli nie znajdziesz takiego przypadku to Twoje miejsce jest tam gdzie rodzily sie pomysly specustaw-w totalitaryzmie.
Faszyzm mogl unicestwiac ludzi, niszczyc dorobek i dobytek pokolen bo podobnie jak komunizm mial poparcie i przyzwolenie ludzi ktorzy tak jak Ty za nic maja czyjas wlasnosc. Dopiero jak przyjda po Twoje to z kolaboranta przeistoczysz sie w opozycjoniste. Posmiewiskiem UE stalismy za za przyczyna Twoich wybrancow a nie ludzi ktorzy glosno upominaja sie o swoje prawa - takich UE szanowal, szanuje i szanowac bedzie tak jak szanuje nade wszysko swiete prawo wlasnosci.
[/quot

Sądzę że do końca nie rozumiesz słowa specustawa a tym bardziej w kontekście tej sprawy nie chodzi tu o budowę na mocy tej ustawy a jedynie przyspieszenie sprawy związanej z wywłaszczeniem gruntów należących do takich ludzi jak na fotce. Zatwardziałych, zacofanych bez żadnych perspektyw po prostu buraków, którzy za wszelką cenę będą blokować każdą inicjatywę tylko dlatego "że mieszkała tu całe życie i tu chce umrzeć".
Poruszę jeszcze kwestię proponowanych odszkodowań. Wydaje mi się, że chodzi tu jedynie o naciąganie spółki na wyższe stawki. Ktoś na forum opisuje, że wydał grubo ponad pół miliona złotych na budowę domu wraz z wyposażeniem. I że chce odzyskać tyle ile włożył; ale człowieku --[color="#FF0000"]oszuście[/color]-- bo tak trzeba cię nazwać nikt ci przecież nie zabiera wyposażenia: lodówek, pralek, dywanów, telewizorów, komputerów itd. Nawet kuchnie, którą masz na wymiar możesz przenieść. Jeśli chcesz mieć tak samo jak teraz buduj wg projektu jaki posiadasz odejdą ci koszty zakupu właśnie projektu. Ale na Boga nie licz auta który stoi w garażu przecież nie zgniotą ci buldożerem; zapewne pozwolą ci zabrać wszystko to co zdołasz wynieść, czyli dużą część dobytku - który wg ciebie stracisz.

Więcej rozsądku proszę... i nie bądźcie pazerni; bo obudzimy się z ręką w nocniku…
Pozdrawiam
[quote name='Lustro' date='3.06.2008, 21:32' post='29857']
Pewenie Ty bys po rekach calowala za zaproponowana jalmuzne. Wskaz jedne lotnisko w cywilizowanym swiecie albo autostrade wybudowana na mocy specustawy a nie swietego prawa wlasnosci prywatnej a wtedy ja sam dobrowolnie bez wysiedlenia deportuje sie "na ukrainę". Jezeli nie znajdziesz takiego przypadku to Twoje miejsce jest tam gdzie rodzily sie pomysly specustaw-w totalitaryzmie.
Faszyzm mogl unicestwiac ludzi, niszczyc dorobek i dobytek... rozwiń
Avatar
AM / 4 czerwca 2008 o 09:38
0
1. "małpa w żółtym krzyczała że dostanie za mało kasy za swoją ruderę
2. Moherowe zaplecze pisiactwa
3. wyczaili kasę za rudery
4. grupa osób, na które łoży w większości państwo jeszcze się czegoś domaga
5. myślałem, że będę sobie spokojnie mieszkał długie lata i korzystał z owoców swojej pracy
6. ludzie pokroju tej kobiety to zakała tego nieszczęsnego kraju. Zacofani, nie rozumiejący dzisiejszych czasów
7. jak chcą mnie wysiedlić i pozbawić dorobku całego życia, to niech zapłacą uczciwe odszkodowanie, a nie jałmużnę - bo ja też rozumiem - lotnisko dla Lublina musi być
8. faszyzm mógł unicestwiać ludzi, niszczyć dorobek i dobytek pokoleń bo podobnie jak komunizm miał poparcie i przyzwolenie ludzi
9. na ile wyceniasz swoje życie i trzy, cztery albo pięć lat (życia), które byś poświęcił na budowę i które już nigdy się nie wrócą?
10. prawo tu nie może być przeszkoda a jak będzie to się je.....zmieni. Kto nie z nami ten przeciw nam!

Chcemy mieć lotnisko musimy dobrze zapłacić. My - podatnicy.
1. "małpa w żółtym krzyczała że dostanie za mało kasy za swoją ruderę
2. Moherowe zaplecze pisiactwa
3. wyczaili kasę za rudery
4. grupa osób, na które łoży w większości państwo jeszcze się czegoś domaga
5. myślałem, że będę sobie spokojnie mieszkał długie lata i korzystał z owoców swojej pracy
6. ludzie pokroju tej kobiety to zakała tego nieszczęsnego kraju. Zacofani, nie rozumiejący dzisiejszych czasów
7. jak chcą mnie wysiedlić i pozbawić dorobku całego życia, to niech zapłacą uczciwe odszkodowa... rozwiń
Avatar
pol_litra_i_modlitwa / 4 czerwca 2008 o 08:50
0
Lubelacy! No po co wam to lotnisko, no po co ja sie pytam? Toz nie lepiej kosciolek jeszcze jeden zbudowac, albo markieta duzego z promocjami, albo chocby monopola jakiego postawic? Te samoloty to tylko halasuja, smrod robia i zadnego porzytku. Jeszcze na stodole komu spadnie. A co sie te urzendniki dorobia to juz nie chce mowic bo to wiadomo ze tylko to po to to lotnisko zeby nas okrasc!
Zdaje im sie ze sobie ot tak wybuduja.. U nas! Ha! Wara! Nie rzucim ziemi skad nasz rod.......
Avatar
Świdniczanin / 3 czerwca 2008 o 22:47
0
Lustro napisał:
Wskaz jedne lotnisko w cywilizowanym swiecie albo autostrade wybudowana na mocy specustawy a nie swietego prawa wlasnosci prywatnej


Bez specustawy w tym kraju niestety nic się nie wybuduje. Jak wyobrażasz sobie wybudowanie autostrad i lotnisk do 2012 mając do czynienia w większości przypadków z takim narodem jak w Wólce Lubelskiej?
W cywilizowanym świecie muszą być także cywilizowani ludzie.
Avatar
Stalin / 3 czerwca 2008 o 22:44
0
gosc napisał:
Pamietajcie ze co wolno wojewodzie.....itd

Lotnisko MUSI BYC !!! i prawo tu nie moze byc przeszkoda a jak bedzie to sie je.....zmieni.


Kto nie znami ten przeciw nam!!!
Avatar
Wizja lokalna / 3 czerwca 2008 o 22:42
0
Motor napisał:
taka prawda wyczaili kase za rudery..jak mówią że nie można budowac lotniska ....bo tereny rolnicze.A np chiny to gdzie budują drogi lotniska stadiony.Miasta się rozrastaja i ida w tereny rolniczye leśne itd...to oczywista oczywistość.Jak im nie pasuje to aut do łukaszenki...nigdy by im nic nie dał za rudery teraz dostają dobrą kase.Niech biora i nie zabierają głosu....



Byles, widziales te "rudery"? Kto dal Ci prawo rozporzadzac czyjas wlasnoscia? Dziela Stalina, Lenina, Berii, Hitlera czy Rozanskiego trzymasz pod poduszka i do snu czytasz? Kto dal Ci prawo odbierac glos innym? Na ile wyceniasz swoje zycie i trzy, cztery albo piec lat ktore bys poswiecil na budowe i ktore juz nigdy sie nie wroca?
53 tysiace bedzie kosztowala rewitalizacja gruntow na stoku Globusa ktora ma polegac na wyrownaniu terenu i posianiu trawy-ile warte sa zagospodarowne juz grunty i zamieszkale nowe domy tych ktorych obrazasz? Wiesz ile miasto zaplacilo za tor crossowy ktory powstal po drugiej stronie zamieszkania tych ktorych chcesz na Bialorus wyslac? Oddaj za frajer swoj dobytek-ja go chetnie przejme.



Byles, widziales te "rudery"? Kto dal Ci prawo rozporzadzac czyjas wlasnoscia? Dziela Stalina, Lenina, Berii, Hitlera czy Rozanskiego trzymasz pod poduszka i do snu czytasz? Kto dal Ci prawo odbierac glos innym? Na ile wyceniasz swoje zycie i trzy, cztery albo piec lat ktore bys poswiecil na budowe i ktore juz nigdy sie nie wroca?
53 tysiace bedzie kosztowala rewitalizacja gruntow na stoku Globusa ktora ma polegac na wyrownaniu terenu i posianiu trawy-ile warte sa zagospodarowne juz grunty i... rozwiń
Avatar
Lustro / 3 czerwca 2008 o 22:32
0
ktoś napisał:
na fotce uwidoczniona jest [color="#FFA500"] "małpa w żółtym", [/color]która najwięcej się darła podczas spotkania z marszałkiem województwa.
Z tego co zrozumiałem na nagraniu video, krzyczała że dostanie za mało kasy za swoją ruderę bo proponowana kasa jej nie wystarcza.
Na pierwszy rzut oka widać, że to jakaś zorganizwoana grupa moczymordów. Wynichali, że za te pieniądze moża będzie chlać do końca życia nie robiąc oczywiście nic a jedynie gapiąc się w niebo jak latają Boeing'i otwierać kolejną butelkę cytując: "paczta jak lata po moim niebie" (naszczęście byłym)

Takich moczyryjów należy wysiedlać na ukrainę na mocy specustawy bo takie gęby psują reputacje Polski na świecie
przesto stajemy się pośmiewiskiem gdzie w Europie traktują nas jak własnie takie [color="#FFA500"]małpy w żółtym[/color].

pozdrawiam



Pewenie Ty bys po rekach calowala za zaproponowana jalmuzne. Wskaz jedne lotnisko w cywilizowanym swiecie albo autostrade wybudowana na mocy specustawy a nie swietego prawa wlasnosci prywatnej a wtedy ja sam dobrowolnie bez wysiedlenia deportuje sie "na ukrainę". Jezeli nie znajdziesz takiego przypadku to Twoje miejsce jest tam gdzie rodzily sie pomysly specustaw-w totalitaryzmie.
Faszyzm mogl unicestwiac ludzi, niszczyc dorobek i dobytek pokolen bo podobnie jak komunizm mial poparcie i przyzwolenie ludzi ktorzy tak jak Ty za nic maja czyjas wlasnosc. Dopiero jak przyjda po Twoje to z kolaboranta przeistoczysz sie w opozycjoniste. Posmiewiskiem UE stalismy za za przyczyna Twoich wybrancow a nie ludzi ktorzy glosno upominaja sie o swoje prawa - takich UE szanowal, szanuje i szanowac bedzie tak jak szanuje nade wszysko swiete prawo wlasnosci.



Pewenie Ty bys po rekach calowala za zaproponowana jalmuzne. Wskaz jedne lotnisko w cywilizowanym swiecie albo autostrade wybudowana na mocy specustawy a nie swietego prawa wlasnosci prywatnej a wtedy ja sam dobrowolnie bez wysiedlenia deportuje sie "na ukrainę". Jezeli nie znajdziesz takiego przypadku to Twoje miejsce jest tam gdzie rodzily sie pomysly specustaw-w totalitaryzmie.
Faszyzm mogl unicestwiac ludzi, niszczyc dorobek i dobytek pokolen bo podobnie jak komunizm mial poparcie i przyz... rozwiń
Avatar
Świdniczanin / 3 czerwca 2008 o 22:23
0
CzytelNik napisał:
Ales przywalil wojewodzinie. Masz racje, ze nic do tej pory nie robili i przez 10 lat dzialalnosci spolki Port Lotniczy Lublin kradli mlodym marzenia ale zeby az tak przywalac wladzy?


Mowa jest nie o wojewodzie lecz o sławnej już kobiecie ze zdjęcia w żółtej bluzce z siatką Biedronki w ręku.
Zobacz film ze spotkania z władzami.
Avatar
10-cio ltek / 3 czerwca 2008 o 22:22
0
M napisał:
OTO POLSKA Z NIEWYKSZTAŁCONA NIE POTRAFIĄCA SIĘ WYSŁAWIAC PO POLSKU NIEZARADNA GRUPA OSÓB NA KTÓRE ŁOŻY W WIĘKSZOŚCI PAŃSTWO JESZCZE SIĘ CZEGOŚ DOMAGA.TAK TO BYŁO ZA SZLACHTY ŻE JEDEN KRZYKNAŁ VETO TERAZ JEST DEMOKRACJA I CHCĘMY LOTNISKA NIE CHCEMY BYĆ ZABITĄ DECHAMI DZIURĄ. JAK ONI CHCA ŻYC JAK NA ZAKAUKAZIU TO AUT NIECH ŻYJĄ BEZ RĄDU DRÓG WODY LOTNISK I CZEŚĆ.Grupa kilkudziesięciu krzykaczy nie będzie blokowała inwestycji na dziesiątki milionów złotych


Ty a moze bys to powiedzial tym co swawola za nasze a nie wlasne pieniadze -raz Niedzwiada, raz Swidnik, raz Niedzwiada, raz Swidnik, raz Niedzwiada, raz Swidnik-gdyby lotnisko mialo powstac na lubelszczyznie to juz dawno byloby w...Radawcu!!!


Ty a moze bys to powiedzial tym co swawola za nasze a nie wlasne pieniadze -raz Niedzwiada, raz Swidnik, raz Niedzwiada, raz Swidnik, raz Niedzwiada, raz Swidnik-gdyby lotnisko mialo powstac na lubelszczyznie to juz dawno byloby w...Radawcu!!! rozwiń
Avatar
Kwadratura kola / 3 czerwca 2008 o 22:18
0
slonik napisał:
i pewnie jestes na emeryturze i masz 700 złotych


Ciekawe co powiesz jak ktoregos dnia przyjda po Twoje menie-wszak dales przed chwila na to ciche przyzwolenie.
Avatar
Gość / 4 czerwca 2008 o 09:53
0
[quote name='Lustro' date='3.06.2008, 21:32' post='29857']
Pewenie Ty bys po rekach calowala za zaproponowana jalmuzne. Wskaz jedne lotnisko w cywilizowanym swiecie albo autostrade wybudowana na mocy specustawy a nie swietego prawa wlasnosci prywatnej a wtedy ja sam dobrowolnie bez wysiedlenia deportuje sie "na ukrainę". Jezeli nie znajdziesz takiego przypadku to Twoje miejsce jest tam gdzie rodzily sie pomysly specustaw-w totalitaryzmie.
Faszyzm mogl unicestwiac ludzi, niszczyc dorobek i dobytek pokolen bo podobnie jak komunizm mial poparcie i przyzwolenie ludzi ktorzy tak jak Ty za nic maja czyjas wlasnosc. Dopiero jak przyjda po Twoje to z kolaboranta przeistoczysz sie w opozycjoniste. Posmiewiskiem UE stalismy za za przyczyna Twoich wybrancow a nie ludzi ktorzy glosno upominaja sie o swoje prawa - takich UE szanowal, szanuje i szanowac bedzie tak jak szanuje nade wszysko swiete prawo wlasnosci.
[/quot

Sądzę że do końca nie rozumiesz słowa specustawa a tym bardziej w kontekście tej sprawy nie chodzi tu o budowę na mocy tej ustawy a jedynie przyspieszenie sprawy związanej z wywłaszczeniem gruntów należących do takich ludzi jak na fotce. Zatwardziałych, zacofanych bez żadnych perspektyw po prostu buraków, którzy za wszelką cenę będą blokować każdą inicjatywę tylko dlatego "że mieszkała tu całe życie i tu chce umrzeć".
Poruszę jeszcze kwestię proponowanych odszkodowań. Wydaje mi się, że chodzi tu jedynie o naciąganie spółki na wyższe stawki. Ktoś na forum opisuje, że wydał grubo ponad pół miliona złotych na budowę domu wraz z wyposażeniem. I że chce odzyskać tyle ile włożył; ale człowieku --[color="#FF0000"]oszuście[/color]-- bo tak trzeba cię nazwać nikt ci przecież nie zabiera wyposażenia: lodówek, pralek, dywanów, telewizorów, komputerów itd. Nawet kuchnie, którą masz na wymiar możesz przenieść. Jeśli chcesz mieć tak samo jak teraz buduj wg projektu jaki posiadasz odejdą ci koszty zakupu właśnie projektu. Ale na Boga nie licz auta który stoi w garażu przecież nie zgniotą ci buldożerem; zapewne pozwolą ci zabrać wszystko to co zdołasz wynieść, czyli dużą część dobytku - który wg ciebie stracisz.

Więcej rozsądku proszę... i nie bądźcie pazerni; bo obudzimy się z ręką w nocniku…
Pozdrawiam
[quote name='Lustro' date='3.06.2008, 21:32' post='29857']
Pewenie Ty bys po rekach calowala za zaproponowana jalmuzne. Wskaz jedne lotnisko w cywilizowanym swiecie albo autostrade wybudowana na mocy specustawy a nie swietego prawa wlasnosci prywatnej a wtedy ja sam dobrowolnie bez wysiedlenia deportuje sie "na ukrainę". Jezeli nie znajdziesz takiego przypadku to Twoje miejsce jest tam gdzie rodzily sie pomysly specustaw-w totalitaryzmie.
Faszyzm mogl unicestwiac ludzi, niszczyc dorobek i dobytek... rozwiń
Avatar
AM / 4 czerwca 2008 o 09:38
0
1. "małpa w żółtym krzyczała że dostanie za mało kasy za swoją ruderę
2. Moherowe zaplecze pisiactwa
3. wyczaili kasę za rudery
4. grupa osób, na które łoży w większości państwo jeszcze się czegoś domaga
5. myślałem, że będę sobie spokojnie mieszkał długie lata i korzystał z owoców swojej pracy
6. ludzie pokroju tej kobiety to zakała tego nieszczęsnego kraju. Zacofani, nie rozumiejący dzisiejszych czasów
7. jak chcą mnie wysiedlić i pozbawić dorobku całego życia, to niech zapłacą uczciwe odszkodowanie, a nie jałmużnę - bo ja też rozumiem - lotnisko dla Lublina musi być
8. faszyzm mógł unicestwiać ludzi, niszczyć dorobek i dobytek pokoleń bo podobnie jak komunizm miał poparcie i przyzwolenie ludzi
9. na ile wyceniasz swoje życie i trzy, cztery albo pięć lat (życia), które byś poświęcił na budowę i które już nigdy się nie wrócą?
10. prawo tu nie może być przeszkoda a jak będzie to się je.....zmieni. Kto nie z nami ten przeciw nam!

Chcemy mieć lotnisko musimy dobrze zapłacić. My - podatnicy.
1. "małpa w żółtym krzyczała że dostanie za mało kasy za swoją ruderę
2. Moherowe zaplecze pisiactwa
3. wyczaili kasę za rudery
4. grupa osób, na które łoży w większości państwo jeszcze się czegoś domaga
5. myślałem, że będę sobie spokojnie mieszkał długie lata i korzystał z owoców swojej pracy
6. ludzie pokroju tej kobiety to zakała tego nieszczęsnego kraju. Zacofani, nie rozumiejący dzisiejszych czasów
7. jak chcą mnie wysiedlić i pozbawić dorobku całego życia, to niech zapłacą uczciwe odszkodowa... rozwiń
Avatar
pol_litra_i_modlitwa / 4 czerwca 2008 o 08:50
0
Lubelacy! No po co wam to lotnisko, no po co ja sie pytam? Toz nie lepiej kosciolek jeszcze jeden zbudowac, albo markieta duzego z promocjami, albo chocby monopola jakiego postawic? Te samoloty to tylko halasuja, smrod robia i zadnego porzytku. Jeszcze na stodole komu spadnie. A co sie te urzendniki dorobia to juz nie chce mowic bo to wiadomo ze tylko to po to to lotnisko zeby nas okrasc!
Zdaje im sie ze sobie ot tak wybuduja.. U nas! Ha! Wara! Nie rzucim ziemi skad nasz rod.......
Avatar
Świdniczanin / 3 czerwca 2008 o 22:47
0
Lustro napisał:
Wskaz jedne lotnisko w cywilizowanym swiecie albo autostrade wybudowana na mocy specustawy a nie swietego prawa wlasnosci prywatnej


Bez specustawy w tym kraju niestety nic się nie wybuduje. Jak wyobrażasz sobie wybudowanie autostrad i lotnisk do 2012 mając do czynienia w większości przypadków z takim narodem jak w Wólce Lubelskiej?
W cywilizowanym świecie muszą być także cywilizowani ludzie.
Avatar
Stalin / 3 czerwca 2008 o 22:44
0
gosc napisał:
Pamietajcie ze co wolno wojewodzie.....itd

Lotnisko MUSI BYC !!! i prawo tu nie moze byc przeszkoda a jak bedzie to sie je.....zmieni.


Kto nie znami ten przeciw nam!!!
Avatar
Wizja lokalna / 3 czerwca 2008 o 22:42
0
Motor napisał:
taka prawda wyczaili kase za rudery..jak mówią że nie można budowac lotniska ....bo tereny rolnicze.A np chiny to gdzie budują drogi lotniska stadiony.Miasta się rozrastaja i ida w tereny rolniczye leśne itd...to oczywista oczywistość.Jak im nie pasuje to aut do łukaszenki...nigdy by im nic nie dał za rudery teraz dostają dobrą kase.Niech biora i nie zabierają głosu....



Byles, widziales te "rudery"? Kto dal Ci prawo rozporzadzac czyjas wlasnoscia? Dziela Stalina, Lenina, Berii, Hitlera czy Rozanskiego trzymasz pod poduszka i do snu czytasz? Kto dal Ci prawo odbierac glos innym? Na ile wyceniasz swoje zycie i trzy, cztery albo piec lat ktore bys poswiecil na budowe i ktore juz nigdy sie nie wroca?
53 tysiace bedzie kosztowala rewitalizacja gruntow na stoku Globusa ktora ma polegac na wyrownaniu terenu i posianiu trawy-ile warte sa zagospodarowne juz grunty i zamieszkale nowe domy tych ktorych obrazasz? Wiesz ile miasto zaplacilo za tor crossowy ktory powstal po drugiej stronie zamieszkania tych ktorych chcesz na Bialorus wyslac? Oddaj za frajer swoj dobytek-ja go chetnie przejme.



Byles, widziales te "rudery"? Kto dal Ci prawo rozporzadzac czyjas wlasnoscia? Dziela Stalina, Lenina, Berii, Hitlera czy Rozanskiego trzymasz pod poduszka i do snu czytasz? Kto dal Ci prawo odbierac glos innym? Na ile wyceniasz swoje zycie i trzy, cztery albo piec lat ktore bys poswiecil na budowe i ktore juz nigdy sie nie wroca?
53 tysiace bedzie kosztowala rewitalizacja gruntow na stoku Globusa ktora ma polegac na wyrownaniu terenu i posianiu trawy-ile warte sa zagospodarowne juz grunty i... rozwiń
Avatar
Lustro / 3 czerwca 2008 o 22:32
0
ktoś napisał:
na fotce uwidoczniona jest [color="#FFA500"] "małpa w żółtym", [/color]która najwięcej się darła podczas spotkania z marszałkiem województwa.
Z tego co zrozumiałem na nagraniu video, krzyczała że dostanie za mało kasy za swoją ruderę bo proponowana kasa jej nie wystarcza.
Na pierwszy rzut oka widać, że to jakaś zorganizwoana grupa moczymordów. Wynichali, że za te pieniądze moża będzie chlać do końca życia nie robiąc oczywiście nic a jedynie gapiąc się w niebo jak latają Boeing'i otwierać kolejną butelkę cytując: "paczta jak lata po moim niebie" (naszczęście byłym)

Takich moczyryjów należy wysiedlać na ukrainę na mocy specustawy bo takie gęby psują reputacje Polski na świecie
przesto stajemy się pośmiewiskiem gdzie w Europie traktują nas jak własnie takie [color="#FFA500"]małpy w żółtym[/color].

pozdrawiam



Pewenie Ty bys po rekach calowala za zaproponowana jalmuzne. Wskaz jedne lotnisko w cywilizowanym swiecie albo autostrade wybudowana na mocy specustawy a nie swietego prawa wlasnosci prywatnej a wtedy ja sam dobrowolnie bez wysiedlenia deportuje sie "na ukrainę". Jezeli nie znajdziesz takiego przypadku to Twoje miejsce jest tam gdzie rodzily sie pomysly specustaw-w totalitaryzmie.
Faszyzm mogl unicestwiac ludzi, niszczyc dorobek i dobytek pokolen bo podobnie jak komunizm mial poparcie i przyzwolenie ludzi ktorzy tak jak Ty za nic maja czyjas wlasnosc. Dopiero jak przyjda po Twoje to z kolaboranta przeistoczysz sie w opozycjoniste. Posmiewiskiem UE stalismy za za przyczyna Twoich wybrancow a nie ludzi ktorzy glosno upominaja sie o swoje prawa - takich UE szanowal, szanuje i szanowac bedzie tak jak szanuje nade wszysko swiete prawo wlasnosci.



Pewenie Ty bys po rekach calowala za zaproponowana jalmuzne. Wskaz jedne lotnisko w cywilizowanym swiecie albo autostrade wybudowana na mocy specustawy a nie swietego prawa wlasnosci prywatnej a wtedy ja sam dobrowolnie bez wysiedlenia deportuje sie "na ukrainę". Jezeli nie znajdziesz takiego przypadku to Twoje miejsce jest tam gdzie rodzily sie pomysly specustaw-w totalitaryzmie.
Faszyzm mogl unicestwiac ludzi, niszczyc dorobek i dobytek pokolen bo podobnie jak komunizm mial poparcie i przyz... rozwiń
Avatar
Świdniczanin / 3 czerwca 2008 o 22:23
0
CzytelNik napisał:
Ales przywalil wojewodzinie. Masz racje, ze nic do tej pory nie robili i przez 10 lat dzialalnosci spolki Port Lotniczy Lublin kradli mlodym marzenia ale zeby az tak przywalac wladzy?


Mowa jest nie o wojewodzie lecz o sławnej już kobiecie ze zdjęcia w żółtej bluzce z siatką Biedronki w ręku.
Zobacz film ze spotkania z władzami.
Avatar
10-cio ltek / 3 czerwca 2008 o 22:22
0
M napisał:
OTO POLSKA Z NIEWYKSZTAŁCONA NIE POTRAFIĄCA SIĘ WYSŁAWIAC PO POLSKU NIEZARADNA GRUPA OSÓB NA KTÓRE ŁOŻY W WIĘKSZOŚCI PAŃSTWO JESZCZE SIĘ CZEGOŚ DOMAGA.TAK TO BYŁO ZA SZLACHTY ŻE JEDEN KRZYKNAŁ VETO TERAZ JEST DEMOKRACJA I CHCĘMY LOTNISKA NIE CHCEMY BYĆ ZABITĄ DECHAMI DZIURĄ. JAK ONI CHCA ŻYC JAK NA ZAKAUKAZIU TO AUT NIECH ŻYJĄ BEZ RĄDU DRÓG WODY LOTNISK I CZEŚĆ.Grupa kilkudziesięciu krzykaczy nie będzie blokowała inwestycji na dziesiątki milionów złotych


Ty a moze bys to powiedzial tym co swawola za nasze a nie wlasne pieniadze -raz Niedzwiada, raz Swidnik, raz Niedzwiada, raz Swidnik, raz Niedzwiada, raz Swidnik-gdyby lotnisko mialo powstac na lubelszczyznie to juz dawno byloby w...Radawcu!!!


Ty a moze bys to powiedzial tym co swawola za nasze a nie wlasne pieniadze -raz Niedzwiada, raz Swidnik, raz Niedzwiada, raz Swidnik, raz Niedzwiada, raz Swidnik-gdyby lotnisko mialo powstac na lubelszczyznie to juz dawno byloby w...Radawcu!!! rozwiń
Avatar
Kwadratura kola / 3 czerwca 2008 o 22:18
0
slonik napisał:
i pewnie jestes na emeryturze i masz 700 złotych


Ciekawe co powiesz jak ktoregos dnia przyjda po Twoje menie-wszak dales przed chwila na to ciche przyzwolenie.
Zobacz wszystkie komentarze 24

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Targi Wernisaż Ślubny w In Between Hotel
18 listopada 2018, 10:00

Targi Wernisaż Ślubny w In Between Hotel 0 0

Planujesz ślub i wesele? Szukasz inspiracji? Szukaj ich u profesjonalistów. Odwiedź w niedzielę, 18 listopada, targi Wernisaż Ślubny w hotelu In Between Hotel (Panieńszczyzna 15, k. Jastkowa).

Senator PiS z Białej Podlaskiej: Leszek Czarnecki jest niewiarygodny [wideo]
film

Senator PiS z Białej Podlaskiej: Leszek Czarnecki jest niewiarygodny [wideo] 0 7

Senator PiS Grzegorz Bierecki stwierdził, że Leszek Czarnecki jest osobą niewiarygodną, gdyż znajduje się w trudnej sytuacji prawnej i finansowej. Zasugerował również, że po przesłuchaniu przez prokuraturę może mieć problemy z prawem.

Beata Kozidrak i Andrzej Pietras wspominają początki Bajmu [wideo]
film

Beata Kozidrak i Andrzej Pietras wspominają początki Bajmu [wideo] 4 1

Historia Bajmu rozpoczęła się w domu kultury w Lublinie.

Zamordował 14-letniego syna swojej konkubiny
film

Zamordował 14-letniego syna swojej konkubiny 0 0

Zatrzymano 49-letniego Zbigniewa P., oskarżonego o zabójstwo 14-latka w Gogolewie w Wielkopolsce. Chłopiec był synem jego konkubiny. Mężczyzna po usłyszeniu zarzutów przyznał się do winy.

Planują S12 od obwodnicy Puław do Radomia. Którędy będzie biegła nowa ekspresówka?

Planują S12 od obwodnicy Puław do Radomia. Którędy będzie biegła nowa ekspresówka? 10 7

Projektanci pracują nad wyborem optymalnego przebiegu drogi ekspresowej S12 od obwodnicy Puław do Radomia. W spotkaniach informacyjnych dotyczących tego, którędy wytyczona zostanie nowa trasa, uczestniczą mieszkańcy gminy Puławy oraz lokalne władze.

Wrak Atak No 15 "Dobra Zmiana". Tym razem na torze w Łuszczowie Pierwszym
18 listopada 2018, 9:00

Wrak Atak No 15 "Dobra Zmiana". Tym razem na torze w Łuszczowie Pierwszym 0 1

W niedzielę 18 listopada, wraki wrócą na tor. Tym razem impreza pod nazwą „Wrak Atak Lublin No 15 „Dobra zmiana” odbędzie się nie na Majdanku, lecz w Łuszczowie Pierwszym, trasa na Kijany.

"Mój synek był na granicy śmierci". Rodzice wcześniaków dzielą się swoimi przeżyciami
galeria

"Mój synek był na granicy śmierci". Rodzice wcześniaków dzielą się swoimi przeżyciami 17 2

– Mój synek był na granicy śmierci. Urodził się w 28. tygodniu. Lekarze m.in. ze względu na problemy neurologiczne dawali mu godzinę życia. To, że przeżył i jest w takiej formie to prawdziwy cud – mówi Andrzej Bródka z Uścimowa, tata Jasia, który urodził się w szpitalu przy ul. Staszica w Lublinie we wrześniu ubiegłego roku. – Przyjeżdżałem do szpitala dzień w dzień, przez 83 dni, bo tyle czasu synek musiał spędzić w inkubatorze. To był bardzo trudny czas, ale wiadomo, ze tata musi być wsparciem, tym bardziej, że żona też musiała zostać w szpitalu.

Zrób pierwszy krok do zdrowia. Bezpłatne porady w Puławskim Parku Naukowo-Technologicznym
18 listopada 2018, 10:00

Zrób pierwszy krok do zdrowia. Bezpłatne porady w Puławskim Parku Naukowo-Technologicznym 1 2

Puławski Park Naukowo-Technologiczny zaprasza w niedzielę 18 listopada w godzinach 10-18 na bezpłatne spotkanie z ekspertami Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej.

Sprawunki – Targi Rzeczy Wyjątkowych w Lublinie. Zapraszają twórców

Sprawunki – Targi Rzeczy Wyjątkowych w Lublinie. Zapraszają twórców 1 0

Co Gdzie Kiedy. Teraz zapraszają wystawców, później będą zachęcać kupujących. Warsztaty Kultury debiutują z targami. Sprawunki – Targi Rzeczy Wyjątkowych mają promować twórczości lubelskich projektantów i kontaktować twórców z klientami. Przed Gwiazdką może się przydać.

Docenieni za twardy protest w Sejmie. Dostaną Nagrodę im. Profesora Zbigniewa Hołdy

Docenieni za twardy protest w Sejmie. Dostaną Nagrodę im. Profesora Zbigniewa Hołdy 0 4

W sobotę Nagrodę im. Profesora Zbigniewa Hołdy otrzymają Adrian Glinka i Jakub Hartwich. Uroczysta gala odbędzie się o godz. 18.30 w Teatrze Muzycznym w Lublinie.

Lublin: Ciężarówki nie powinny wjeżdżać na te wąskie uliczki. Pojawili się policjanci
galeria

Lublin: Ciężarówki nie powinny wjeżdżać na te wąskie uliczki. Pojawili się policjanci 23 3

Nie doszła do skutku zapowiadana na dziś blokada objazdu dla kierowców omijających zamknięty odcinek Krochmalnej. Blokadę zapowiadali mieszkańcy ul. Ciepłej, którzy mają dość samochodów za oknami. Kolejny protest zapowiedziany jest na poniedziałkowe popołudnie. Czy wtedy dojdzie do blokady drogi?

Trwałe pamiątki w Chełmie, Krasnymstawie i Dorohusku na 100-lecie odzyskania niepodległości

Trwałe pamiątki w Chełmie, Krasnymstawie i Dorohusku na 100-lecie odzyskania niepodległości 6 2

Materialnymi pamiątkami po obchodach 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości są m.in. nowe pomniki w Chełmie i Dorohusku oraz odnowiona Sekcja Wojenna Cmentarza Parafialnego w Krasnymstawie.

Motor na zakończenie roku gra z Wiślanami Jaśkowice

Motor na zakończenie roku gra z Wiślanami Jaśkowice 2 5

Przed piłkarzami Motoru ostatni w tym roku mecz ligowy. Żółto-biało-niebiescy w Skawinie zagrają z Wiślanami Jaśkowicie (sobota, godz. 13). Nie można zmarnować szansy na zbliżenie się do dwóch najlepszych drużyn, bo Podhale gra u siebie ze Stalą Rzeszów

W szkole w Lublinie miał się odbyć koncert. Według radnego został odwołany przez protest ateistów
film

W szkole w Lublinie miał się odbyć koncert. Według radnego został odwołany przez protest ateistów 25 13

Sprawą odwołanego koncertu w szkole przy ul. Sławinkowskiej w Lublinie zajmą się pracownicy Ratusza. O taką interwencję poprosił przewodniczący klubu radnych PiS.

Podlasie chce zdjąć klątwę, Avia i Chełmianka grają o przełamanie

Podlasie chce zdjąć klątwę, Avia i Chełmianka grają o przełamanie 3 1

Pięć meczów w Piszczacu i żadnego punktu. A do tego ledwie trzy strzelone gole i aż 18 straconych. Podlasie w sobotę spróbuje jednak pójść za ciosem i pokonać Wisłę Puławy. Zawody rozpoczną się o godz. 13

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.