Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

6 stycznia 2011 r.
21:35
Edytuj ten wpis

Uścimów: Klientka zrezygnowała z usług Netii, ale rachunki dostawała

0 14 A A

Od września aż do grudnia – przez tyle czasu nasza Czytelniczka dostawała rachunki za korzystanie z Internetu, chociaż z niego zrezygnowała. O tym, że sprawa wyjaśni się na jej korzyść, dowiedziała się dopiero... od nas.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Problem mieszkanki Uścimowa zaczął się pod koniec lata. W sierpniu jej syn podpisał umowę z firmą Netia na korzystanie z Internetu. Z powodu nagłych problemów finansowych postanowili jednak, że zrezygnują z tej usługi.

7 września otrzymali przesyłkę z modemem potrzebnym do korzystania z Internetu, ale odesłali ją powrotem do Netii dwa dni później.

– Włożyłam do środka kartkę, na której napisałam że rezygnuję – wspominała nasza Czytelniczka. – Ale i tak ciągle dostawałam rachunki. Ostatni przyszedł w grudniu, tuż przed świętami. Dzwoniłam do Netii i tłumaczyłam, że nie korzystam z Internetu, w listopadzie wysłałam kolejne pismo, ale to nic nie daje...
Kiedy zwróciliśmy się w tej sprawie do Małgorzaty Babik, rzecznika prasowego Netii, od razu okazało się, że nasza Czytelniczka nie ma żadnych zaległych opłat, mimo że kilka tygodni temu przysłano jej kolejny rachunek.

– Klient nigdy nie korzystał z usług, zwrócił urządzenie i to już jest podstawa do skorygowania opłat – wyjaśniła nam jedna z pracowniczek Netii. – Po Nowym Roku klient otrzyma informację pisemną – zapewniła.

Przekazaliśmy Czytelniczce tę dobrą wiadomość; nie ukrywała zadowolenia. Rzeczywiście – w ostatni poniedziałek znalazła w swojej skrzynce pocztowej list od Netii. Niestety, nie była to oczekiwana dobra wiadomość.

– Z listu wynika, że będę płaciła... – relacjonowała nam rozżalona Czytelniczka. Kiedy następnego dnia kolejny raz zawróciliśmy się w tej sprawie do rzecznika Netii, otrzymaliśmy ponownie zapewnienie, że opłaty będą anulowane i wkrótce nasza Czytelniczka dostanie list w tej sprawie.

Kilka godzin później firma zdecydowała się wreszcie uspokoić mieszkankę Uścimowa telefonicznie.
– Zadzwonili do mnie z Netii i powiedzieli, że anulowali należności. A bałam się, że będę musiała płacić około półtora tysiąca złotych – mówi nasza Czytelniczka.

Okazuje się, że dla Netii mieszkanka Uścimowa nie przestała być klientem we wrześniu, gdy odesłała firmie modem.

– Rezygnację od klienta otrzymaliśmy w listopadzie, następnie został wykonany do klienta telefon z propozycją kontynuacji umowy, ale klient kategorycznie nie wyraził chęci korzystania z usługi – tłumaczy Małgorzata Babik.

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
aga / 9 stycznia 2011 o 20:33
0
Ja też nie chcę bronić Netii.Dość długo z nimi jestem i wszystko było ok(a raczej byłam), bo teraz udało mi się zerwać z nimi umowę.
Co pół roku można negocjować umowę, a w praktyce wychodzi tak że płacimy telko za pół roku. Nie każdy pewnie o tym wie.
Avatar
klient Netii / 8 stycznia 2011 o 13:51
0
Nie to, żebym jakoś bronił Netii, ale mam z nimi umowę już 3 lata i jak do tej pory żadnych problemów. Z Orange też już jestem od 10 lat (najpierw Idea) i również zero jakichkolwiek problemów.
Może mam szczęście, a może po prostu nie jest tak źle jak opisują nieświadomi.
Avatar
Wojtek / 8 stycznia 2011 o 13:42
0
Jeśli zamierzasz podpisać umowę w Netii polecam najpierw poczytać :
http://opiniuj.pl/10000,netia-szybki-internet.html
Avatar
magda / 7 stycznia 2011 o 22:33
0
osoba piszac artykuł nie ma pojęcia o czym pisze niestety...


w przypadku zawarcia umowy poza lokalem przedsiębiorstwa klient ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyn w ciagu 10 dni od podpisania, wtedy należy zwrócić na podany w paczce adres sprzęt w stanie nienaruszonym, nie noszacym śladów mechanicznych uszkodzeń oraz dołączyć odstąpienie od Umowy, a nie rezygnacje z usług, to niestety różnica...
jeżli takiego dokumentu nie dołączy może zostac poproszona o dosłanie a w najgorszym przypadku sprzęt zostanie do niej zwrócony, a umowa będzie kontynuowana

najlepiej jeszcze posiadać potwierdzenie odbioru sprzetu przez adresata, bo przecież moze zaginąć

powyższe wynika z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej...

ps.takich klientów są na pewno tysiące, wielkie halo ten artykuł
osoba piszac artykuł nie ma pojęcia o czym pisze niestety...


w przypadku zawarcia umowy poza lokalem przedsiębiorstwa klient ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyn w ciagu 10 dni od podpisania, wtedy należy zwrócić na podany w paczce adres sprzęt w stanie nienaruszonym, nie noszacym śladów mechanicznych uszkodzeń oraz dołączyć odstąpienie od Umowy, a nie rezygnacje z usług, to niestety różnica...
jeżli takiego dokumentu nie dołączy może zostac poproszona o dosłanie a w najgorszym przypadku sprzęt zostanie do... rozwiń
Avatar
??? / 7 stycznia 2011 o 19:25
0
Netia to jedna z najbardziej nierzetelnych firm; chciałem zrezygnować z jej usług Internetowych; podczas rozmowy telefonicznej zaproponowano mi "bardzo korzystne warunki", umowę na okres 3 lat, w czasie których mogę 3 razy zmienić przesyłowość lub cenę (oczywiście na niższą); po niespełna roku, gdy zadzwoniłem pytając o promocje dla mojej usługi, usłyszałem, że nie mogę niczego zmienić, jedynie zmniejszyć opłaty, gdyż "taki wariant umowy zawarłem", jednak zmniejszyć opłat nie mogłem, bo dla mojego wariantu nie przewidziano zmniejszenia wysokości opłat, skierowałem sprawę do urzędu ochrony konsumenta i nic nie wskórałem, mija trzeci rok - i jak do tej pory nie było możliwości skorzystania z żadnej promocji, którą teoretycznie maiłem zagwarantowaną; rozmowa, podczas której proponowano mi nowe warunki miała być nagrywana, jednak po 8 miesiącach urzędowi ochrony konsumentów nie przedstawiono jej, gdyż "się zapodziała" - i tak zostałem obuty na trzy lata w NETIĘ ...
Netia to jedna z najbardziej nierzetelnych firm; chciałem zrezygnować z jej usług Internetowych; podczas rozmowy telefonicznej zaproponowano mi "bardzo korzystne warunki", umowę na okres 3 lat, w czasie których mogę 3 razy zmienić przesyłowość lub cenę (oczywiście na niższą); po niespełna roku, gdy zadzwoniłem pytając o promocje dla mojej usługi, usłyszałem, że nie mogę niczego zmienić, jedynie zmniejszyć opłaty, gdyż "taki wariant umowy zawarłem", jednak zmniejszyć opłat nie mogłem, bo dla mojego wariantu nie przewidzian... rozwiń
Avatar
sfdf / 7 stycznia 2011 o 19:05
0
[quote name='iwonka' timestamp='1294418624' post='418704']
A może poprostu warto przeczytac dokladnie umowe i warunki swiadczenia uslug? Kwestie internetu mozna reklamowac...
[/quote]
Wierz mi,że w przypadku NEtii nic to nie da.Nic z tej umowy nie wynika.Dzwonią do Ciebie,proponują na drugi dzień kurier przywozi umowę,jak chciałem przeczytać to stwierdził,że on nie ma czasu i zabrał z powrotem.Drugim razem przysłali pocztą .Czytam i nic .W umowie są tylko strony i regulaminy,dostępne w internecie ,nie do znalezienia.Jak zadzwoniłem na infolinie to nawet nie mogli znaleźć tych cen ,które mi zaproponowali.W końcu stwierdzili,że to jest dla stałych klientów .Oczywiście internetu nie podłączyli,reklamację odrzucili,rachunki wysyłali.Dopiero UKE załatwił sprawę szybko.Chociaż w piśmie do nich zapewniali o skorygowaniu faktur,to jeszcze musiałem się upomnieć po 2 miesiącach,żeby to zrobili.Dodam,że po interwencji UKE dostałem nawet odszkodowanie.Wcześniej twierdzili,że nie mogę rozwiązać umowy.Zawsze mają jakiś regulamin.Mimo daty rozpoczęcia usługi ,powołują się na jakieś zapisy,że mają 30 dni na rozpoczęcie świadczenia usługi.
[quote name='iwonka' timestamp='1294418624' post='418704']
A może poprostu warto przeczytac dokladnie umowe i warunki swiadczenia uslug? Kwestie internetu mozna reklamowac...
[/quote]
Wierz mi,że w przypadku NEtii nic to nie da.Nic z tej umowy nie wynika.Dzwonią do Ciebie,proponują na drugi dzień kurier przywozi umowę,jak chciałem przeczytać to stwierdził,że on nie ma czasu i zabrał z powrotem.Drugim razem przysłali pocztą .Czytam i nic .W umowie są tylko strony i regulaminy,dostępne w internecie ,... rozwiń
Avatar
mala / 7 stycznia 2011 o 18:37
0
Z tego co wiem w przypadku braku mozliwosci technicznych na 6M mozna rozwiazac umowe bez zadnych konsekwencji. A klient z Uscimowa napewno podspisal umowe na pewnien okres i niestety jesli zawiera sie umowe na internet czy na cokolwiek innego bierze sie na poczatku pod uwage swoje mozliwosci finansowe a nie podpisuje cos za co po mies nie moze zaplacic!!
Avatar
iwonka / 7 stycznia 2011 o 17:43
0
A może poprostu warto przeczytac dokladnie umowe i warunki swiadczenia uslug? Kwestie internetu mozna reklamowac...
Avatar
jarek / 7 stycznia 2011 o 16:41
0
mnie tez oszukali obiecywali 6mb wzamina jak podpisze umowe na telefon a otrzymuje 2mb a za telefon tez musze placic!!!!! OSZUŚCI!!!!
Avatar
infor / 7 stycznia 2011 o 13:59
0
[quote name='Gość' timestamp='1294404127' post='418541']
fajnie jak ekspert na forum się wypowiada.
Ale wy się znacie przecież jest to kabel usb a taki modem mogli przysłać.
Nie zawsze musi być to skrętka. A modemy od swojej strony mają port mini usb.
[/quote]
Gwoli ścisłości jest to złącze mini USB typ Canon. Nie jest stosowane w żadnym modemie adsl. Modemy jeśli już, to są podłączane zwykłym kablem USB i mają w obudowie gniazdo typu B.
Avatar
aga / 9 stycznia 2011 o 20:33
0
Ja też nie chcę bronić Netii.Dość długo z nimi jestem i wszystko było ok(a raczej byłam), bo teraz udało mi się zerwać z nimi umowę.
Co pół roku można negocjować umowę, a w praktyce wychodzi tak że płacimy telko za pół roku. Nie każdy pewnie o tym wie.
Avatar
klient Netii / 8 stycznia 2011 o 13:51
0
Nie to, żebym jakoś bronił Netii, ale mam z nimi umowę już 3 lata i jak do tej pory żadnych problemów. Z Orange też już jestem od 10 lat (najpierw Idea) i również zero jakichkolwiek problemów.
Może mam szczęście, a może po prostu nie jest tak źle jak opisują nieświadomi.
Avatar
Wojtek / 8 stycznia 2011 o 13:42
0
Jeśli zamierzasz podpisać umowę w Netii polecam najpierw poczytać :
http://opiniuj.pl/10000,netia-szybki-internet.html
Avatar
magda / 7 stycznia 2011 o 22:33
0
osoba piszac artykuł nie ma pojęcia o czym pisze niestety...


w przypadku zawarcia umowy poza lokalem przedsiębiorstwa klient ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyn w ciagu 10 dni od podpisania, wtedy należy zwrócić na podany w paczce adres sprzęt w stanie nienaruszonym, nie noszacym śladów mechanicznych uszkodzeń oraz dołączyć odstąpienie od Umowy, a nie rezygnacje z usług, to niestety różnica...
jeżli takiego dokumentu nie dołączy może zostac poproszona o dosłanie a w najgorszym przypadku sprzęt zostanie do niej zwrócony, a umowa będzie kontynuowana

najlepiej jeszcze posiadać potwierdzenie odbioru sprzetu przez adresata, bo przecież moze zaginąć

powyższe wynika z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej...

ps.takich klientów są na pewno tysiące, wielkie halo ten artykuł
osoba piszac artykuł nie ma pojęcia o czym pisze niestety...


w przypadku zawarcia umowy poza lokalem przedsiębiorstwa klient ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyn w ciagu 10 dni od podpisania, wtedy należy zwrócić na podany w paczce adres sprzęt w stanie nienaruszonym, nie noszacym śladów mechanicznych uszkodzeń oraz dołączyć odstąpienie od Umowy, a nie rezygnacje z usług, to niestety różnica...
jeżli takiego dokumentu nie dołączy może zostac poproszona o dosłanie a w najgorszym przypadku sprzęt zostanie do... rozwiń
Avatar
??? / 7 stycznia 2011 o 19:25
0
Netia to jedna z najbardziej nierzetelnych firm; chciałem zrezygnować z jej usług Internetowych; podczas rozmowy telefonicznej zaproponowano mi "bardzo korzystne warunki", umowę na okres 3 lat, w czasie których mogę 3 razy zmienić przesyłowość lub cenę (oczywiście na niższą); po niespełna roku, gdy zadzwoniłem pytając o promocje dla mojej usługi, usłyszałem, że nie mogę niczego zmienić, jedynie zmniejszyć opłaty, gdyż "taki wariant umowy zawarłem", jednak zmniejszyć opłat nie mogłem, bo dla mojego wariantu nie przewidziano zmniejszenia wysokości opłat, skierowałem sprawę do urzędu ochrony konsumenta i nic nie wskórałem, mija trzeci rok - i jak do tej pory nie było możliwości skorzystania z żadnej promocji, którą teoretycznie maiłem zagwarantowaną; rozmowa, podczas której proponowano mi nowe warunki miała być nagrywana, jednak po 8 miesiącach urzędowi ochrony konsumentów nie przedstawiono jej, gdyż "się zapodziała" - i tak zostałem obuty na trzy lata w NETIĘ ...
Netia to jedna z najbardziej nierzetelnych firm; chciałem zrezygnować z jej usług Internetowych; podczas rozmowy telefonicznej zaproponowano mi "bardzo korzystne warunki", umowę na okres 3 lat, w czasie których mogę 3 razy zmienić przesyłowość lub cenę (oczywiście na niższą); po niespełna roku, gdy zadzwoniłem pytając o promocje dla mojej usługi, usłyszałem, że nie mogę niczego zmienić, jedynie zmniejszyć opłaty, gdyż "taki wariant umowy zawarłem", jednak zmniejszyć opłat nie mogłem, bo dla mojego wariantu nie przewidzian... rozwiń
Avatar
sfdf / 7 stycznia 2011 o 19:05
0
[quote name='iwonka' timestamp='1294418624' post='418704']
A może poprostu warto przeczytac dokladnie umowe i warunki swiadczenia uslug? Kwestie internetu mozna reklamowac...
[/quote]
Wierz mi,że w przypadku NEtii nic to nie da.Nic z tej umowy nie wynika.Dzwonią do Ciebie,proponują na drugi dzień kurier przywozi umowę,jak chciałem przeczytać to stwierdził,że on nie ma czasu i zabrał z powrotem.Drugim razem przysłali pocztą .Czytam i nic .W umowie są tylko strony i regulaminy,dostępne w internecie ,nie do znalezienia.Jak zadzwoniłem na infolinie to nawet nie mogli znaleźć tych cen ,które mi zaproponowali.W końcu stwierdzili,że to jest dla stałych klientów .Oczywiście internetu nie podłączyli,reklamację odrzucili,rachunki wysyłali.Dopiero UKE załatwił sprawę szybko.Chociaż w piśmie do nich zapewniali o skorygowaniu faktur,to jeszcze musiałem się upomnieć po 2 miesiącach,żeby to zrobili.Dodam,że po interwencji UKE dostałem nawet odszkodowanie.Wcześniej twierdzili,że nie mogę rozwiązać umowy.Zawsze mają jakiś regulamin.Mimo daty rozpoczęcia usługi ,powołują się na jakieś zapisy,że mają 30 dni na rozpoczęcie świadczenia usługi.
[quote name='iwonka' timestamp='1294418624' post='418704']
A może poprostu warto przeczytac dokladnie umowe i warunki swiadczenia uslug? Kwestie internetu mozna reklamowac...
[/quote]
Wierz mi,że w przypadku NEtii nic to nie da.Nic z tej umowy nie wynika.Dzwonią do Ciebie,proponują na drugi dzień kurier przywozi umowę,jak chciałem przeczytać to stwierdził,że on nie ma czasu i zabrał z powrotem.Drugim razem przysłali pocztą .Czytam i nic .W umowie są tylko strony i regulaminy,dostępne w internecie ,... rozwiń
Avatar
mala / 7 stycznia 2011 o 18:37
0
Z tego co wiem w przypadku braku mozliwosci technicznych na 6M mozna rozwiazac umowe bez zadnych konsekwencji. A klient z Uscimowa napewno podspisal umowe na pewnien okres i niestety jesli zawiera sie umowe na internet czy na cokolwiek innego bierze sie na poczatku pod uwage swoje mozliwosci finansowe a nie podpisuje cos za co po mies nie moze zaplacic!!
Avatar
iwonka / 7 stycznia 2011 o 17:43
0
A może poprostu warto przeczytac dokladnie umowe i warunki swiadczenia uslug? Kwestie internetu mozna reklamowac...
Avatar
jarek / 7 stycznia 2011 o 16:41
0
mnie tez oszukali obiecywali 6mb wzamina jak podpisze umowe na telefon a otrzymuje 2mb a za telefon tez musze placic!!!!! OSZUŚCI!!!!
Avatar
infor / 7 stycznia 2011 o 13:59
0
[quote name='Gość' timestamp='1294404127' post='418541']
fajnie jak ekspert na forum się wypowiada.
Ale wy się znacie przecież jest to kabel usb a taki modem mogli przysłać.
Nie zawsze musi być to skrętka. A modemy od swojej strony mają port mini usb.
[/quote]
Gwoli ścisłości jest to złącze mini USB typ Canon. Nie jest stosowane w żadnym modemie adsl. Modemy jeśli już, to są podłączane zwykłym kablem USB i mają w obudowie gniazdo typu B.
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Hipermarket z Lublina obiecuje zwrot towarów w ciągu 30 dni. Ale nie w tym przypadku
Alarm 24

Hipermarket z Lublina obiecuje zwrot towarów w ciągu 30 dni. Ale nie w tym przypadku 1 1

Kupiony w hipermarkecie notebook okazał się wadliwy, ale sklep nie chce go przyjąć z powrotem, mimo że obiecuje klientom możliwość zwrotu towarów w ciągu 30 dni od zakupu. Hipermarket tłumaczy, że sprzęt jest już używany. Klient jest oburzony, ale zgodnie z prawem to sklep ma rację.

Festiwal Dwa Brzegi 2018: Najlepsze filmy zagraniczne i najciekawsze polskie [program]
28 lipca 2018, 11:00

Festiwal Dwa Brzegi 2018: Najlepsze filmy zagraniczne i najciekawsze polskie [program] 8 1

Pokaz filmu „Złodziejaszki” Hirokazu Koreedy nagrodzonego Złotą Palmą w Cannes, a potem wspólny koncert Nosowskiej i Zamilskiej na kazimierskim zamku. Tak będzie wyglądało otwarcie 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się już w następną sobotę 28 lipca.

Muzyka na lubelskim Zamku. Koncert Gabryś & Quinn Piano Duo
21 lipca 2018, 18:00

Muzyka na lubelskim Zamku. Koncert Gabryś & Quinn Piano Duo 1 0

Co Gdzie Kiedy. Duet Gabryś & Quinn wystąpi 21 lipca o godz. 18 w Muzeum Lubelskim w ramach cyklu Muzyka na lubelskim Zamku.

Rozbita karuzela VAT. Były wiceprezes Lotosu wśród zatrzymanych

Rozbita karuzela VAT. Były wiceprezes Lotosu wśród zatrzymanych 0 1

Cztery osoby, w tym prezes i dyrektorzy jednej ze spółek, zostali zatrzymani przez prokuratorów z Zamościa. Śledczy podejrzewają ich o wyłudzenia podatku VAT.

Bezpowrotny koniec marzeń o nowym „oknie czasu” przed Bramą Krakowską w Lublinie

Bezpowrotny koniec marzeń o nowym „oknie czasu” przed Bramą Krakowską w Lublinie 87 39

W czwartek zalano betonem studnię odkrytą przed Bramą Krakowską podczas przebudowy nawierzchni. Ratusz planował stworzenie w tym miejscu „okna czasu”, przez które można by zajrzeć do wnętrza. Ale takiej atrakcji jednak tu nie będzie. – Udostępnienie studni okazało się niemożliwe – oznajmił Urząd Miasta.

Spacery na 100-lecie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
21 lipca 2018, 12:00

Spacery na 100-lecie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego 3 1

Co Gdzie Kiedy. Inna Fundacja - IFKA zaprasza do udziału w projekcje NIE WYMIGASZ SIĘ OD HISTORII/HERSTORII, w ramach którego organizowane będą spacery prowadzone w języku polskim oraz migowym. Na początek spacery z okazji 100-lecia Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

Kto kradł na basenie w Puławach? Mają dwóch nastolatków

Kto kradł na basenie w Puławach? Mają dwóch nastolatków 15 0

Zarzuty kradzieży i kradzieży z włamaniem usłyszeli dwaj 16-latkowie, którzy od początku lipca na basenie miejskim w Puławach kradli przedmioty pozostawione w szafkach.

Pamiętają o kolegach, którzy zginęli na służbie. Wśród nich policjantka z Krasnegostawu
galeria

Pamiętają o kolegach, którzy zginęli na służbie. Wśród nich policjantka z Krasnegostawu 35 0

Członkowie rodzin policjantów, którzy stracili życie na służbie odsłonili dziś tabliczki epitafijne. Jedna z nich poświęcona jest st. sierż. Magdalenie Dolebskiej z Komendy Powiatowej Policji w Krasnymstawie.

Poznaj Kazimierz Dolny od filmowej strony. Wycieczka i oprowadzanie
20 lipca 2018, 12:00

Poznaj Kazimierz Dolny od filmowej strony. Wycieczka i oprowadzanie 0 0

W piątek, 20 lipca o godz. 12 w Kazimierzu Dolnym odbędzie się wycieczka z przewodnikiem, podczas której poznamy filmowe losy nadwiślańskiego miasta.

Sposób na dewastację przystanków? Graffiti

Sposób na dewastację przystanków? Graffiti 2 5

Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej w nietypowy sposób walczy z wandalami. Na kilku najczęściej dewastowanych wiatach przystankowych pojawi się graffiti. Pierwsze już jest – na przystanku przy ulicy Warszawskiej

Azoty Puławy wróciły do treningów

Azoty Puławy wróciły do treningów 1 0

PIŁKA RĘCZNA Brązowi medaliści rozpoczęli przygotowania do nowego sezonu. Drużynę prowadzi były reprezentacyjny obrotowy Bartosz Jurecki

Prawie trzy kilometry jazdy po równym. Fragment "Nadwiślanki" już gotowy

Prawie trzy kilometry jazdy po równym. Fragment "Nadwiślanki" już gotowy 0 8

Prawie 7 miesięcy drogowcy remontowali niespełna trzykilometrowy odcinek drogi 801, od Dęblina do Stężycy.

Miasto w budowie. Inwestycje w Zamościu nabierają tempa [zdjęcia]
galeria

Miasto w budowie. Inwestycje w Zamościu nabierają tempa [zdjęcia] 5 0

Nowe ulice i mosty, a w planach m.in. budowa placu zabaw – inwestycje w Zamościu nabierają tempa.

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 20-22 lipca

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 20-22 lipca 0 0

Tej imprezy nie można przegapić. Od piątku do niedzieli Lublin będzie gospodarzem 94. PZLA Mistrzostw Polski w Lekkiej Atletyce. Tylu gwiazd nie mieliśmy u siebie od... 34 lat.

Praca w Europie. Najlepiej zarabiają Duńczycy i Belgowie

Praca w Europie. Najlepiej zarabiają Duńczycy i Belgowie 0 0

Średnie wynagrodzenie za godzinę pracy w Unii Europejskiej wyniosło w 2017 roku 23,1 euro, natomiast w strefie euro 26,9 euro. Najwyższą stawkę otrzymali pracownicy w Luksemburgu, Danii i Belgii, a najniższą - w Bułgarii i Rumunii. W Polsce średnia stawka godzinowa to 6,3 euro – podaje Europejski Urząd Statystyczny.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.