Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

8 kwietnia 2014 r.
13:00
Edytuj ten wpis

Będzie protest przeciwko zakazowi wprowadzania psów do Ogrodu Saskiego

Autor: Zdjęcie autora (drs)
82 72 A A

Protest właścicieli psów przeciw zakazowi wprowadzania czworonogów do Ogrodu Saskiego ma odbyć się w najbliższy czwartek w… Ogrodzie Saskim.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Uchwalony przez Radę Miasta zakaz wejdzie w życie pod koniec przyszłego tygodnia. Organizatorzy protestu zapowiadają, że ze swoimi pupilami zbiorą się o godz. 17 przy wejściu obok kapliczki. Chcą wymóc na władzach miasta wycofanie się z tego przepisu. Podczas spotkania mają być zbierane podpisy pod formalnym wnioskiem do Rady Miasta o wykreślenie tego punktu z regulaminu Ogrodu Saskiego. Zapowiadają też, że jeśli rada odrzuci ten wniosek, zaskarżą uchwałę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Zakaz wprowadzania psów do Ogrodu Saskiego uzasadniany był przez Ratusz nie tylko względami porządkowymi i higienicznymi, ale też obawą o rośliny. Magistrat tłumaczył, że wykonawca nasadzeń zagroził utrata gwarancji w przypadku, gdy w parku dozwolone będzie wyprowadzanie psów.
Czytaj więcej o:

Komentarze 72

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
nevisilien / 10 kwietnia 2014 o 11:29
0

Nie rozumiem panującej tu agresji. A najbardziej mnie dziwi, że żadna ze stron nie widzi prawdziwego problemu. Problemem nie jest wprowadzanie psów do parku, problemem nie jest załatwianie się psów na trawnikach. Problemem są ci właściciele, którzy po pupilach nie sprzątają i problemem jest ich bezkarność.

Mam dużego psa i nie wyobrażam sobie nie posprzątania po nim. Bo nie chcę kup na trawnikach, bo one są dla wszystkich nie tylko dla psów. Chcę, egzekwowania mandatów za nie sprzątanie po psie i wyższych stawek mandatowych dla tych którzy nie robią tego wielokrotnie.

Ale nie wyobrażam sobie też niedzielnego spaceru bez mojego kłapciucha i nie rozumiem dlaczego pani X. może pójść ze swoją przyjaciółką na spacer do parku, a ja nie mogę z najlepszym przyjacielem, tylko dlatego że ma dodatkową parę nóg.

Nie rozumiem panującej tu agresji. A najbardziej mnie dziwi, że żadna ze stron nie widzi prawdziwego problemu. Problemem nie jest wprowadzanie psów do parku, problemem nie jest załatwianie się psów na trawnikach. Problemem są ci właściciele, którzy po pupilach nie sprzątają i problemem jest ich bezkarność.

Mam dużego psa i nie wyobrażam sobie nie posprzątania po nim. Bo nie chcę kup na trawnikach, bo one są dla wszystkich nie tylko dla psów. Chcę, egzekwowania mandatów za nie sprzątanie po psie i wyższych stawek mandatowyc... rozwiń

Avatar
Gość / 9 kwietnia 2014 o 13:42
0

Ojej!

Moja poprzednia wypowiedź dotyczyła postu użytkownika mama:

"Generalnie przeciw psom nic nie mam, ale chciałabym by w Lublinie było choć jedno zielone miejsce, gdzie mogłabym pozwolić małemu dzieku biegać po trawie bez obawy, że wdepnie zaraz w jakąś "minę"."

Coś mi się poplątało z cytatami... ;)

 

Avatar
B / 9 kwietnia 2014 o 10:26
0

Ale dzieci także nie mogą biegać po trawie w Saskim.

Generalnie przeciw psom nic nie mam, ale chciałabym by w Lublinie było choć jedno zielone miejsce, gdzie mogłabym pozwolić małemu dzieku biegać po trawie bez obawy, że wdepnie zaraz w jakąś "minę".

Można używać tam tylko ścieżek i ławeczek. Chodzenie/bieganie po trawniku czy też biwakowanie jest niedopuszczalne!

"Pozostawiać dzieci do lat 15 bez opieki .

Wchodzić do zbiorników wodnych i fontanny.
Niszczyć zieleni parkowej."

niestety, nie jestem w stanie odnaleźć bardziej wiarygodnego źródła niż: 

artykuł z kuriera lubleskiego o tytule OGRÓD SASKI W LUBLINIE ZAPISY REGULAMINU WZBUDZAJĄ EMOCJE (niestety, nie można załączyć hiperłącza)


Mnie się marzy usiąść na ławce z książka i z psem, bo wiem, że Staruszek położy się pod nią i będzie spał. Wiem, że jak pójdzie zrobić kupę to ja wstanę i pójdę po nim posprzątać. Wiem też, że moi znajomi zrobili by to samo. Jest monitoring, podobno, więc dlaczego nie wystawiać mandatu tym, którzy nie sprzątają? 500zł piechotą nie chodzi, szybko oporni nauczyli by się kultury. 

PS. W życiu nie widziałam jeszcze matki, która sprzątnęła by po dziecku... A dzieciak wiosną/latem większość czasu spędzają na placach zabaw, gdzie nie ma toalet. Nagle przestają odczuwać potrzeby fizjologiczne? Mało prawdopodobne.

Ale dzieci także nie mogą biegać po trawie w Saskim.

Generalnie przeciw psom nic nie mam, ale chciałabym by w Lublinie było choć jedno zielone miejsce, gdzie mogłabym pozwolić małemu dzieku biegać po trawie bez obawy, że wdepnie zaraz w jakąś "minę".

Można używać tam tylko ścieżek i ławeczek. Chodzenie/bieganie po trawniku czy też biwakowanie jest niedopuszczalne!

"Pozostawiać dzieci do lat 15 bez opieki .

Wchodzić do zbiorników wodnych i fontanny.
Niszczyć zieleni parkowej."

niestety, n... rozwiń

Avatar
woyteck / 9 kwietnia 2014 o 10:21
0

Ale się dziady rozpisały... I niemal wszyscy biadają jak im to psy przeszkadzają. A przecież: 1. psy były i będą zawsze, trudno w ogóle wyobrazić sobie park, ogród bez psa. Chyba, ze za Bugiem i w Bułgarii. 2. Po psach powinny sprzątać odpowiednie służby, konserwatorzy; słowem ci, którzy biorą kasę za sprzątanie. Bo żaden "teren", pas zieleni, chodnik nie jest bezpański. Saski także. 

Avatar
brunet / 9 kwietnia 2014 o 08:34
0

jak widać zakaz nie obowiązuje, po saskim chodzą służby porządkowe, jest przecież monitoring, a blondynka z owczarkiem spuszczonym ze smyczy na legalu hasa po saskim ;)

Avatar
mama / 9 kwietnia 2014 o 07:58
0

Generalnie przeciw psom nic nie mam, ale chciałabym by w Lublinie było choć jedno zielone miejsce, gdzie mogłabym pozwolić małemu dzieku biegać po trawie bez obawy, że wdepnie zaraz w jakąś "minę".

Avatar
Małgorzata / 9 kwietnia 2014 o 07:41
0

Ale bzdury!

Warunki gwarancji ustalane były we wzorze umowy przetargowej, którą przygotował Urząd Miasta. Jeśli urząd nie przewidział możliwości zmiany gwarancji, to firma nie ma teraz nic do gadania. Firma nie może ich negocjowac po zawarciu umowy bo byłaby to niedozwolona zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego.

PSY DO SASKIEGO!!!!

Avatar
lubelak / 9 kwietnia 2014 o 07:13
0

Tak. Jeszcze tylko kundli brakuje z ich debilowatymi właścicielami w Parku Saskim.

Avatar
odchodek / 8 kwietnia 2014 o 23:16
0

a gdzie ja mam  wyjść na spacer z pisowcami??

wszędzie nasrają , a worków brak na gónwo

Avatar
Hot Dog / 8 kwietnia 2014 o 22:56
0

Należy ten protest przeprowadzić z rozmachem. Sprowadzić wszystkie pieski i ich właścicieli na deptak (Krak. Przedmieście), następnie dprowadzić do defekacji czworonogów; właściciele w geście solidarności z cierpieniem swoich pupilków powinni się następnie wytarzać w psim guano - a potem to już tylko spacerek po Ogrodzie (chyba Parku?) Saskim...

Avatar
nevisilien / 10 kwietnia 2014 o 11:29
0

Nie rozumiem panującej tu agresji. A najbardziej mnie dziwi, że żadna ze stron nie widzi prawdziwego problemu. Problemem nie jest wprowadzanie psów do parku, problemem nie jest załatwianie się psów na trawnikach. Problemem są ci właściciele, którzy po pupilach nie sprzątają i problemem jest ich bezkarność.

Mam dużego psa i nie wyobrażam sobie nie posprzątania po nim. Bo nie chcę kup na trawnikach, bo one są dla wszystkich nie tylko dla psów. Chcę, egzekwowania mandatów za nie sprzątanie po psie i wyższych stawek mandatowych dla tych którzy nie robią tego wielokrotnie.

Ale nie wyobrażam sobie też niedzielnego spaceru bez mojego kłapciucha i nie rozumiem dlaczego pani X. może pójść ze swoją przyjaciółką na spacer do parku, a ja nie mogę z najlepszym przyjacielem, tylko dlatego że ma dodatkową parę nóg.

Nie rozumiem panującej tu agresji. A najbardziej mnie dziwi, że żadna ze stron nie widzi prawdziwego problemu. Problemem nie jest wprowadzanie psów do parku, problemem nie jest załatwianie się psów na trawnikach. Problemem są ci właściciele, którzy po pupilach nie sprzątają i problemem jest ich bezkarność.

Mam dużego psa i nie wyobrażam sobie nie posprzątania po nim. Bo nie chcę kup na trawnikach, bo one są dla wszystkich nie tylko dla psów. Chcę, egzekwowania mandatów za nie sprzątanie po psie i wyższych stawek mandatowyc... rozwiń

Avatar
Gość / 9 kwietnia 2014 o 13:42
0

Ojej!

Moja poprzednia wypowiedź dotyczyła postu użytkownika mama:

"Generalnie przeciw psom nic nie mam, ale chciałabym by w Lublinie było choć jedno zielone miejsce, gdzie mogłabym pozwolić małemu dzieku biegać po trawie bez obawy, że wdepnie zaraz w jakąś "minę"."

Coś mi się poplątało z cytatami... ;)

 

Avatar
B / 9 kwietnia 2014 o 10:26
0

Ale dzieci także nie mogą biegać po trawie w Saskim.

Generalnie przeciw psom nic nie mam, ale chciałabym by w Lublinie było choć jedno zielone miejsce, gdzie mogłabym pozwolić małemu dzieku biegać po trawie bez obawy, że wdepnie zaraz w jakąś "minę".

Można używać tam tylko ścieżek i ławeczek. Chodzenie/bieganie po trawniku czy też biwakowanie jest niedopuszczalne!

"Pozostawiać dzieci do lat 15 bez opieki .

Wchodzić do zbiorników wodnych i fontanny.
Niszczyć zieleni parkowej."

niestety, nie jestem w stanie odnaleźć bardziej wiarygodnego źródła niż: 

artykuł z kuriera lubleskiego o tytule OGRÓD SASKI W LUBLINIE ZAPISY REGULAMINU WZBUDZAJĄ EMOCJE (niestety, nie można załączyć hiperłącza)


Mnie się marzy usiąść na ławce z książka i z psem, bo wiem, że Staruszek położy się pod nią i będzie spał. Wiem, że jak pójdzie zrobić kupę to ja wstanę i pójdę po nim posprzątać. Wiem też, że moi znajomi zrobili by to samo. Jest monitoring, podobno, więc dlaczego nie wystawiać mandatu tym, którzy nie sprzątają? 500zł piechotą nie chodzi, szybko oporni nauczyli by się kultury. 

PS. W życiu nie widziałam jeszcze matki, która sprzątnęła by po dziecku... A dzieciak wiosną/latem większość czasu spędzają na placach zabaw, gdzie nie ma toalet. Nagle przestają odczuwać potrzeby fizjologiczne? Mało prawdopodobne.

Ale dzieci także nie mogą biegać po trawie w Saskim.

Generalnie przeciw psom nic nie mam, ale chciałabym by w Lublinie było choć jedno zielone miejsce, gdzie mogłabym pozwolić małemu dzieku biegać po trawie bez obawy, że wdepnie zaraz w jakąś "minę".

Można używać tam tylko ścieżek i ławeczek. Chodzenie/bieganie po trawniku czy też biwakowanie jest niedopuszczalne!

"Pozostawiać dzieci do lat 15 bez opieki .

Wchodzić do zbiorników wodnych i fontanny.
Niszczyć zieleni parkowej."

niestety, n... rozwiń

Avatar
woyteck / 9 kwietnia 2014 o 10:21
0

Ale się dziady rozpisały... I niemal wszyscy biadają jak im to psy przeszkadzają. A przecież: 1. psy były i będą zawsze, trudno w ogóle wyobrazić sobie park, ogród bez psa. Chyba, ze za Bugiem i w Bułgarii. 2. Po psach powinny sprzątać odpowiednie służby, konserwatorzy; słowem ci, którzy biorą kasę za sprzątanie. Bo żaden "teren", pas zieleni, chodnik nie jest bezpański. Saski także. 

Avatar
brunet / 9 kwietnia 2014 o 08:34
0

jak widać zakaz nie obowiązuje, po saskim chodzą służby porządkowe, jest przecież monitoring, a blondynka z owczarkiem spuszczonym ze smyczy na legalu hasa po saskim ;)

Avatar
mama / 9 kwietnia 2014 o 07:58
0

Generalnie przeciw psom nic nie mam, ale chciałabym by w Lublinie było choć jedno zielone miejsce, gdzie mogłabym pozwolić małemu dzieku biegać po trawie bez obawy, że wdepnie zaraz w jakąś "minę".

Avatar
Małgorzata / 9 kwietnia 2014 o 07:41
0

Ale bzdury!

Warunki gwarancji ustalane były we wzorze umowy przetargowej, którą przygotował Urząd Miasta. Jeśli urząd nie przewidział możliwości zmiany gwarancji, to firma nie ma teraz nic do gadania. Firma nie może ich negocjowac po zawarciu umowy bo byłaby to niedozwolona zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego.

PSY DO SASKIEGO!!!!

Avatar
lubelak / 9 kwietnia 2014 o 07:13
0

Tak. Jeszcze tylko kundli brakuje z ich debilowatymi właścicielami w Parku Saskim.

Avatar
odchodek / 8 kwietnia 2014 o 23:16
0

a gdzie ja mam  wyjść na spacer z pisowcami??

wszędzie nasrają , a worków brak na gónwo

Avatar
Hot Dog / 8 kwietnia 2014 o 22:56
0

Należy ten protest przeprowadzić z rozmachem. Sprowadzić wszystkie pieski i ich właścicieli na deptak (Krak. Przedmieście), następnie dprowadzić do defekacji czworonogów; właściciele w geście solidarności z cierpieniem swoich pupilków powinni się następnie wytarzać w psim guano - a potem to już tylko spacerek po Ogrodzie (chyba Parku?) Saskim...

Zobacz wszystkie komentarze 72

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 18 lipca 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 18 lipca 2018 roku 0 0

Legia – Cork City 3:0. Pewny awans mistrzów Polski

Legia – Cork City 3:0. Pewny awans mistrzów Polski 4 0

W rewanżowym meczu I rundy eliminacji do Ligi Mistrzów zespół z Warszawy pokonał na swoim stadionie niżej notowanego rywala z Irlandii i awansował do dalszej fazy rozgrywek

Ponad miesiąc temu zmienili ruch na rondzie. Kolejna stłuczka

Ponad miesiąc temu zmienili ruch na rondzie. Kolejna stłuczka 3 1

Kolejna stłuczka na rondzie Wyszyńskiego w Zamościu. Od 6 czerwca obowiązuje tu ruch okrężny a kierowcy nadal mają problemy

Miasto poszło na rękę dłużnikom z mieszkań komunalnych. Odzyskało ponad 900 tys. zł

Miasto poszło na rękę dłużnikom z mieszkań komunalnych. Odzyskało ponad 900 tys. zł 7 4

Ponad 900 tys. zł udało się odzyskać miastu od zadłużonych najemców mieszkań komunalnych, którzy zgłosili się do programu dającego im szansę na umorzenie do 70 proc. zaległości. Z takiej możliwości skorzystała prawie co siódma z uprawnionych osób. Jak dużych długów mogą się pozbyć?

"Burmistrzu przestrzegaj prawa!". Pani Maria będzie pikietować codziennie

"Burmistrzu przestrzegaj prawa!". Pani Maria będzie pikietować codziennie 2 2

Maria Kosidło z Radzynia Podlaskiego zaczęła we wtorek pikietę pod Urzędem Miasta. W toczącym się od dwóch lat sporze chodzi o mieszkanie komunalne. Kobieta zarzuca urzędnikom, że bezprawnie rozwiązali z nią umowę i zajęli lokum

Rolnicy protestowali, zablokowali weterynarzy. "Chcemy pokazać, że polski rolnik to jest siła!"
film

Rolnicy protestowali, zablokowali weterynarzy. "Chcemy pokazać, że polski rolnik to jest siła!" 27 21

Hodowcy świń z okolic Parczewa zablokowali samochód lekarzy weterynarii, którzy zamierzali przeprowadzić ubój zwierząt zagrożonych afrykańskim pomorem świń. – Chcemy pokazać, że polski rolnik to jest siła – nie ukrywa przewodniczący rolniczego stowarzyszenia, który przyjechał wesprzeć okolicznych mieszkańców

A jednak do poprawki. Zmiana na pomniku smoleńskim w Kraśniku
galeria

A jednak do poprawki. Zmiana na pomniku smoleńskim w Kraśniku 9 17

Poprawiono napis na odsłoniętym w niedzielę kraśnickim pomniku. Figura Lecha Kaczyńskiego została podpisana jako „Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej”. Pojawiły się jednak wątpliwości, czy drugiego z tych słów nie należałoby odmienić.

Nowe korty tenisowe utonęły w deszczu

Nowe korty tenisowe utonęły w deszczu 3 11

Woda na kortach tenisowych w Świdniku. Urząd Miasta przyznaje, że po poniedziałkowych ulewnych deszczach był problem z odprowadzaniem wody

PiS: Środki publiczne były wyprowadzane z Centrum Kultury. Miasto odpowiada

PiS: Środki publiczne były wyprowadzane z Centrum Kultury. Miasto odpowiada 7 11

Radni opozycji ocenili wyniki kontroli w Centrum Kultury jako skandal i zażądali wyjaśnień od prezydenta miasta

Nowa dyrektor Teatru Muzycznego. Kogo wybrała komisja?

Nowa dyrektor Teatru Muzycznego. Kogo wybrała komisja? 4 15

Kamila Lendzion została rekomendowana na stanowisko dyrektora Teatru Muzycznego w Lublinie. Teraz tę kandydaturę musi zaakceptować Zarząd Województwa Lubelskiego, któremu podlega instytucja.

Transfery w Motorze Lublin: dzisiaj Meskhia, jutro Bonin?

Transfery w Motorze Lublin: dzisiaj Meskhia, jutro Bonin? 28 15

Motor Lublin potwierdził piąty transfer podczas letniego okienka. Kontrakt podpisał były, młodzieżowy reprezentant Ukrainy, a ostatnio zawodnik Wisły Puławy – Irakli Meskhia. Wkrótce kolejnym wzmocnieniem powinien być za to... Grzegorz Bonin

Olimp "przeniesie się" na Ponikwodę? Rada dzielnicy: Byłby naszym ośrodkiem kulturalnym

Olimp "przeniesie się" na Ponikwodę? Rada dzielnicy: Byłby naszym ośrodkiem kulturalnym 64 9

Rada Dzielnicy Ponikwoda chce, żeby galeria handlowa Olimp znalazła się w jej granicach, a nie – jak teraz – na Czechowie Południowym. Tłumaczy, że dzięki temu mieszkańcy Ponikwody… będą mieć nowy ośrodek kulturalny

Połączenie Włodawianki i Eko Rożanka coraz bliżej

Połączenie Włodawianki i Eko Rożanka coraz bliżej 0 3

Od wielu tygodni nie brakowało plotek, że dojdzie do połączenia Włodawianki z Eko Różanka. I wygląda na to, że kluby doszły już do porozumienia. Teraz swoją zgodę musi jeszcze wydać Lubelski Związek Piłki Nożnej

Nowy napastnik Górnika Łęczna

Nowy napastnik Górnika Łęczna 8 0

Sporo działo się we wtorek w obozie Górnika. Zielono-czarni mają nowego zawodnika – Jakuba Chrzanowskiego. Zmiany zaszły także w sztabie szkoleniowym i medycznym klubu z Łęcznej

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne

Mieli o 56 zł za dużo żeby dostać mieszkanie komunalne. Teraz zbierają na własne 1 8

Niewiele ponad 34 tys. zł brakuje Ewelinie i Łukaszowi Czerwińskim do zrealizowania marzenia ich życia – kupna małego, ale własnego mieszkania. Para nie może dostać mieszkania komunalnego, bo przekracza próg dochodowy o 56 zł. Niepełnosprawny mężczyzna i jego żona wciąż mają jednak nadzieję, że dzięki pomocy internautów wszystko jest możliwe.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.