Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

13 czerwca 2008 r.
18:21
Edytuj ten wpis

Czuby: Powstanie nowy park

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 4 A A

Na Czubach zaczyna się realizacja zapowiadanej od lat inwestycji. Lada dzień robotnicy zaczną odchwaszczanie terenu.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
A wczesną jesienią powinna zacząć się budowa centralnej części nowego parku na Czubach. Potrwa cztery lata. Ratusz szuka już wykonawcy robót.

Prace obejmą dolinę między osiedlami Widok i Poręba na odcinku od wiaduktu ul. Jana Pawła II do wiaduktu ul. Filaretów. Na początku powstaną chodniki i ścieżki rowerowe. Większość tych tras będzie biegła wzdłuż doliny.

Osiedla położone na zboczach połączy ścieżka biegnąca w pobliżu szkoły. W tym miejscu jest teraz prowizoryczny chodnik. Piesi pójdą za to kładką na wysokości 3,5 metra nad doliną wąwozu. Drewniany pomost będzie osadzony na stalowych przęsłach w kształcie łuków.

Obok szkoły powstanie też amfiteatr - jego scena będzie miała średnicę 12 metrów. - To będzie miejsce kameralnych występów - zapowiada Zbigniew Choduń z Wydziału Inwestycji w Urzędzie Miasta. W parku znajdzie się również specjalnie wyznaczone miejsce do grillowania, a nawet stylowa altana.

Oraz boiska do koszykówki i siatkówki, których budowę miasto odkłada na później.
- Poszczególne elementy będziemy budować w zależności od posiadanych funduszy - dodaje Choduń. Dlatego w umowie z wykonawcą miasto chce zastrzec, że szczegółowy harmonogram prac będzie określać co roku.

Projekt przewiduje też budowę dwóch kortów tenisowych, które podobnie jak plac zabaw dla dzieci i wspomniane boiska ma mieć sztuczną nawierzchnię.
Do parku będziemy wchodzić przez specjalne bramy - wysokie na 3 metry żelbetowe konstrukcje, obłożone wapieniem i pokryte czerwonobrązową dachówką.

W centralnej części parku, na którą miasto ogłosiło przetarg znajdą się dwie z czterech bram. Jedna stanie w okolicy kościoła św. Rodziny, a druga między kościołem Matki Boskiej Różańcowej a podstawówką. Pojawi się też sporo elementów tzw. małej architektury, m.in. stojak na rowery, czy bujane ławki.

Komentarze 4

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Piotrek / 15 czerwca 2008 o 11:41
0
Tomasz napisał:
Motocross wylatuje do Elizówki :: zobacz komentowany artykuł Opcje Śledź ten temat
Wyślij temat na email
Wydrukuj ten temat
Ściągnij / Wydrukuj ten temat
Subskrybuj to forum
Tryby wyświetlania
Przełącz na: Drzewo
Standardowy
Przełącz na: Linearny

~Wizy-tator~ 12.06.2008, 05:53 Wpis #1
Goście



Panie Dominiku,

Zapraszam na opisane przez Pana pod artykulem miejsce. Nikt niczego nie zabronował. Zrobiony za 50 tysiecy tor pod Świdnikiem nadal jest torem a susly smigaja tam w najlepsze. Jednego o malo nie rozjechalem jak przeprawial sie na druga strone czyli tereny "przyszlego" lotniska.
Konsekwencji troche zycze i rzetelnosci bo to za nasze wspolne pieniadze powstal tamten tor. No chyba, ze Pan podatkow nie placi to zwracam honor - to za nasze pieniadze.



~Gość~ 12.06.2008, 06:28 Wpis #2
Goście



dlaczego paru facetom daje się 120 tys. ot tak. Czy nie lepiej dać ot choćby na hospicjum. Skoro to tacy geniusze niech znajdą prywatnego sponsora.



~Krezus~ 12.06.2008, 06:40 Wpis #3
Goście



CYTAT(Gość @ 12.06.2008, 06:28)
dlaczego paru facetom daje się 120 tys. ot tak. Czy nie lepiej dać ot choćby na hospicjum. Skoro to tacy geniusze niech znajdą prywatnego sponsora.


Nie wiesz czemu jednym z najbogatszych lublinian a zarazem wspolwlascicielom klubu sportowego ktos finansuje ich pasje i pozwala bezkarnie naruszc przepisy? Bo sa radnymi! My wam a wy nam! Wiesz czego nie ma nawet jednego sprawiedliwego wsrod radnych? Bo kazdy cos gdzies ma lub bedzie mial wiec siedza cicho jak mysz pod miotla. Dotacje, etaty, tytulu, dzierzawy itp. itd. Kiedys na to mowili reka reke myje.


~Adam~ 12.06.2008, 07:18 Wpis #4
Goście



Chyba wam odbiło. Robicie prezenty - 120.000 dla 40 chłopa - po 3.000 na głowę z kasy miasta. Radzę wam - miejcie granice przyzwoitości, ludzie patrzą i widzą.


~Beret~ 12.06.2008, 08:39 Wpis #5
Goście



Tym torem i jego finansowaniem powinien się zainteresować prokurator, bo to śmierdzi prywatą na kilometr.


~KIBIC~ Wczoraj, 10:29 Wpis #6
Goście



Ach wy BAłWANY wam nigdy nic nie pasuje komunistyczne podejscie nakażdym kroku widzicie przestepstwo wstyd


~Gość z Rudnika k. Lublina~ Wczoraj, 16:04 Wpis #7
Goście



Nie wszyscy może wiedzą, ale tego typu sport to uprawiają dzieciaki bogatych rodziców, np. Pana Piątka który ma nie dom tylko rezydencję i jest właścicielem kilku budynków przy ul. Zana oraz właścicielem firmy Hanesco albo Pana Więckowskiego, który jest właścicielem kilku kamienic w Lublinie i współwłaścicielem firmy z art. budowlanymi no i do tego RADNI czyli ciągną nasza kasę z podatków i myślą tylko co zrobić w Lublinie dla siebie a nie dla MIASTA. Skoro Mamy takich wspaniałych crossowców, którzy zdobywają mistrzostwa to na pewno mają sponsorów, wiec niech PANOWIE Biznesmeni wynegocjują kasę na tor od sponsorów a nie z kasy miejskiej. Usypanie parę górek można zrobić o wiele taniej, tylko pewnie chodzi tutaj o wyciągnięcie kasy !!!!. Jak przyjdę po pracy do domu i będzie mi burczeć jakiś motor to OBIECUJĘ WAM !!!!, że nagram te dźwięki i przyjadę samochodem wyposażonym w SUPER nagłośnienie i będę puszczał wam te odgłosy od pierwszej w nocy do białego rana albo zapłacę znajomych z klubu paralotniowego, żeby wam na te Ładne domki spuścili małą niespodziankę. Podsumowując to dziwię się że miasto wydaje naszą kasę na taki zachcianki panów których stać to sfinansować z własnych zaskórniaków i nawet by tego nie odczuli.
Moim zdaniem większy użytek byłby dla przeciętnego Kowalskiego gdyby miasto zainwestowało w ścieżki rowerowe, przynajmniej o wiele więcej osób by skorzystało z tego typu formy relaksu bądź sportu a nie tylko Towarzystwo Wzajemnej Adoracji !!!
W imieniu redakcji Judyta




ciekaw jestem dlaczego nie ma takiego rozglosu odnosnie robudowy stadionu na Zygmuntowskich, tam ida znacznie wieksze pieniadze na obiekt dla kilkunastu zawodnikow bidnie grajacego Motoru! W przypadku toru crossowego powstaje obiekt dla klubu, który ma Druzynowe Mistrzostwo Polski, a do tego kilku zawodnikow ktorzy sa Indywidualnymi Mistrzami Polski. Dzialajacych klubowiczow jest 40, a osob (motocyklistow) ktore na to czekaja kilka razy tyle. Widze ze znowu i w tym temacie pojawia sie grono ludzi ktorzy sami nie wiedza czego chca. Identyczne wypowiedzi i podejscie do tematu jest w sprawie toru na Zemborzyckiej. Wyszyscy maja do nas motocyklistow pretensje i sa wielkimi przeciwnikami, ze sie wsciekamy po ulicach lub po wawozach albo polach, ale jesli ktos chce zrobic albo wykorzystac istniejace miejsce do tego zeby w jednym miejscu skupic ludzi ktorzy maja takie same zainteresowania to pojawia sie wielkie ALE. Niech sie nie pojawia az tyle zazdrosci w was ze pan Piatek ma tyle, pan Wieckowski tyle a inni tego nie maja. Niech chociaz jednym sie powodzi. Judyty to juz wogole nie rozumiem, bedzi ci przeszkadzac halasowanie mototcykli a panowi ne paralotniach i twoj samochod z SUPER naglosnieneim juz nie bedzie przeszkadzal. A to ciekawe. ZWYKLA LUDZKA ZLOSLIWOSC!!! Jeszcze moze okarze sie ze to wierzacy i praktykujacy Katolik




ciekaw jestem dlaczego nie ma takiego rozglosu odnosnie robudowy stadionu na Zygmuntowskich, tam ida znacznie wieksze pieniadze na obiekt dla kilkunastu zawodnikow bidnie grajacego Motoru! W przypadku toru crossowego powstaje obiekt dla klubu, który ma Druzynowe Mistrzostwo Polski, a do tego kilku zawodnikow ktorzy sa Indywidualnymi Mistrzami Polski. Dzialajacych klubowiczow jest 40, a osob (motocyklistow) ktore na to czekaja kilka razy tyle. Widze ze znowu i w tym temacie pojawia sie grono ludzi ... rozwiń
Avatar
sernik / 14 czerwca 2008 o 13:36
0
wszystko fajnie, tylko zdjęcie przedstawia dzieci na tle wąwozu pomiędzy Czubami a LSM! pomiędzy mostami ul. Filaretów, a ul. Armii Krajowej... a to tak troszkę gdzie indziej...
Avatar
123 / 14 czerwca 2008 o 10:15
0
Jeżeli Pan Choduń dotrzyma słowa..???? to powinien mieć tablicę pamiątkową w tym parku!!!!!! Mieszkam ponad 20 lat w tej okolicy i co roku......ktoś ma plan zagospodarowania wąwozu????? A jedyną do tej pory atrakcją są płonące trawy......i inerwencje straży pożarnej(kilkadziesiąt) w roku!!!!!
A wystarczy dwa razy w roku wykosić zielska!!!!!!!!! Tak więc jestem zaaaaaaaaaaa..parkiem, ale znając realia .......to kolejny "chwyt" propagandy!!!
Czas pokarze i skoryguje niektóre zapędy?????? Powodzenia Panie Choduń!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeżeli Pan Choduń dotrzyma słowa..???? to powinien mieć tablicę pamiątkową w tym parku!!!!!! Mieszkam ponad 20 lat w tej okolicy i co roku......ktoś ma plan zagospodarowania wąwozu????? A jedyną do tej pory atrakcją są płonące trawy......i inerwencje straży pożarnej(kilkadziesiąt) w roku!!!!!
A wystarczy dwa razy w roku wykosić zielska!!!!!!!!! Tak więc jestem zaaaaaaaaaaa..parkiem, ale znając realia .......to kolejny "chwyt" propagandy!!&... rozwiń
Avatar
Tomasz / 14 czerwca 2008 o 07:32
0
Motocross wylatuje do Elizówki :: zobacz komentowany artykuł Opcje Śledź ten temat
Wyślij temat na email
Wydrukuj ten temat
Ściągnij / Wydrukuj ten temat
Subskrybuj to forum
Tryby wyświetlania
Przełącz na: Drzewo
Standardowy
Przełącz na: Linearny

~Wizy-tator~ 12.06.2008, 05:53 Wpis #1
Goście



Panie Dominiku,

Zapraszam na opisane przez Pana pod artykulem miejsce. Nikt niczego nie zabronował. Zrobiony za 50 tysiecy tor pod Świdnikiem nadal jest torem a susly smigaja tam w najlepsze. Jednego o malo nie rozjechalem jak przeprawial sie na druga strone czyli tereny "przyszlego" lotniska.
Konsekwencji troche zycze i rzetelnosci bo to za nasze wspolne pieniadze powstal tamten tor. No chyba, ze Pan podatkow nie placi to zwracam honor - to za nasze pieniadze.



~Gość~ 12.06.2008, 06:28 Wpis #2
Goście



dlaczego paru facetom daje się 120 tys. ot tak. Czy nie lepiej dać ot choćby na hospicjum. Skoro to tacy geniusze niech znajdą prywatnego sponsora.



~Krezus~ 12.06.2008, 06:40 Wpis #3
Goście



CYTAT(Gość @ 12.06.2008, 06:28)
dlaczego paru facetom daje się 120 tys. ot tak. Czy nie lepiej dać ot choćby na hospicjum. Skoro to tacy geniusze niech znajdą prywatnego sponsora.


Nie wiesz czemu jednym z najbogatszych lublinian a zarazem wspolwlascicielom klubu sportowego ktos finansuje ich pasje i pozwala bezkarnie naruszc przepisy? Bo sa radnymi! My wam a wy nam! Wiesz czego nie ma nawet jednego sprawiedliwego wsrod radnych? Bo kazdy cos gdzies ma lub bedzie mial wiec siedza cicho jak mysz pod miotla. Dotacje, etaty, tytulu, dzierzawy itp. itd. Kiedys na to mowili reka reke myje.


~Adam~ 12.06.2008, 07:18 Wpis #4
Goście



Chyba wam odbiło. Robicie prezenty - 120.000 dla 40 chłopa - po 3.000 na głowę z kasy miasta. Radzę wam - miejcie granice przyzwoitości, ludzie patrzą i widzą.


~Beret~ 12.06.2008, 08:39 Wpis #5
Goście



Tym torem i jego finansowaniem powinien się zainteresować prokurator, bo to śmierdzi prywatą na kilometr.


~KIBIC~ Wczoraj, 10:29 Wpis #6
Goście



Ach wy BAłWANY wam nigdy nic nie pasuje komunistyczne podejscie nakażdym kroku widzicie przestepstwo wstyd


~Gość z Rudnika k. Lublina~ Wczoraj, 16:04 Wpis #7
Goście



Nie wszyscy może wiedzą, ale tego typu sport to uprawiają dzieciaki bogatych rodziców, np. Pana Piątka który ma nie dom tylko rezydencję i jest właścicielem kilku budynków przy ul. Zana oraz właścicielem firmy Hanesco albo Pana Więckowskiego, który jest właścicielem kilku kamienic w Lublinie i współwłaścicielem firmy z art. budowlanymi no i do tego RADNI czyli ciągną nasza kasę z podatków i myślą tylko co zrobić w Lublinie dla siebie a nie dla MIASTA. Skoro Mamy takich wspaniałych crossowców, którzy zdobywają mistrzostwa to na pewno mają sponsorów, wiec niech PANOWIE Biznesmeni wynegocjują kasę na tor od sponsorów a nie z kasy miejskiej. Usypanie parę górek można zrobić o wiele taniej, tylko pewnie chodzi tutaj o wyciągnięcie kasy !!!!. Jak przyjdę po pracy do domu i będzie mi burczeć jakiś motor to OBIECUJĘ WAM !!!!, że nagram te dźwięki i przyjadę samochodem wyposażonym w SUPER nagłośnienie i będę puszczał wam te odgłosy od pierwszej w nocy do białego rana albo zapłacę znajomych z klubu paralotniowego, żeby wam na te Ładne domki spuścili małą niespodziankę. Podsumowując to dziwię się że miasto wydaje naszą kasę na taki zachcianki panów których stać to sfinansować z własnych zaskórniaków i nawet by tego nie odczuli.
Moim zdaniem większy użytek byłby dla przeciętnego Kowalskiego gdyby miasto zainwestowało w ścieżki rowerowe, przynajmniej o wiele więcej osób by skorzystało z tego typu formy relaksu bądź sportu a nie tylko Towarzystwo Wzajemnej Adoracji !!!
W imieniu redakcji Judyta
Motocross wylatuje do Elizówki :: zobacz komentowany artykuł Opcje Śledź ten temat
Wyślij temat na email
Wydrukuj ten temat
Ściągnij / Wydrukuj ten temat
Subskrybuj to forum
Tryby wyświetlania
Przełącz na: Drzewo
Standardowy
Przełącz na: Linearny

~Wizy-tator~ 12.06.2008, 05:53 Wpis #1
Goście



Panie Dominiku,

Zapraszam na opisane przez Pana pod artykulem miejsce. Nikt niczego nie zabronował. Zrobiony za 50 tysiecy ... rozwiń
Avatar
Piotrek / 15 czerwca 2008 o 11:41
0
Tomasz napisał:
Motocross wylatuje do Elizówki :: zobacz komentowany artykuł Opcje Śledź ten temat
Wyślij temat na email
Wydrukuj ten temat
Ściągnij / Wydrukuj ten temat
Subskrybuj to forum
Tryby wyświetlania
Przełącz na: Drzewo
Standardowy
Przełącz na: Linearny

~Wizy-tator~ 12.06.2008, 05:53 Wpis #1
Goście



Panie Dominiku,

Zapraszam na opisane przez Pana pod artykulem miejsce. Nikt niczego nie zabronował. Zrobiony za 50 tysiecy tor pod Świdnikiem nadal jest torem a susly smigaja tam w najlepsze. Jednego o malo nie rozjechalem jak przeprawial sie na druga strone czyli tereny "przyszlego" lotniska.
Konsekwencji troche zycze i rzetelnosci bo to za nasze wspolne pieniadze powstal tamten tor. No chyba, ze Pan podatkow nie placi to zwracam honor - to za nasze pieniadze.



~Gość~ 12.06.2008, 06:28 Wpis #2
Goście



dlaczego paru facetom daje się 120 tys. ot tak. Czy nie lepiej dać ot choćby na hospicjum. Skoro to tacy geniusze niech znajdą prywatnego sponsora.



~Krezus~ 12.06.2008, 06:40 Wpis #3
Goście



CYTAT(Gość @ 12.06.2008, 06:28)
dlaczego paru facetom daje się 120 tys. ot tak. Czy nie lepiej dać ot choćby na hospicjum. Skoro to tacy geniusze niech znajdą prywatnego sponsora.


Nie wiesz czemu jednym z najbogatszych lublinian a zarazem wspolwlascicielom klubu sportowego ktos finansuje ich pasje i pozwala bezkarnie naruszc przepisy? Bo sa radnymi! My wam a wy nam! Wiesz czego nie ma nawet jednego sprawiedliwego wsrod radnych? Bo kazdy cos gdzies ma lub bedzie mial wiec siedza cicho jak mysz pod miotla. Dotacje, etaty, tytulu, dzierzawy itp. itd. Kiedys na to mowili reka reke myje.


~Adam~ 12.06.2008, 07:18 Wpis #4
Goście



Chyba wam odbiło. Robicie prezenty - 120.000 dla 40 chłopa - po 3.000 na głowę z kasy miasta. Radzę wam - miejcie granice przyzwoitości, ludzie patrzą i widzą.


~Beret~ 12.06.2008, 08:39 Wpis #5
Goście



Tym torem i jego finansowaniem powinien się zainteresować prokurator, bo to śmierdzi prywatą na kilometr.


~KIBIC~ Wczoraj, 10:29 Wpis #6
Goście



Ach wy BAłWANY wam nigdy nic nie pasuje komunistyczne podejscie nakażdym kroku widzicie przestepstwo wstyd


~Gość z Rudnika k. Lublina~ Wczoraj, 16:04 Wpis #7
Goście



Nie wszyscy może wiedzą, ale tego typu sport to uprawiają dzieciaki bogatych rodziców, np. Pana Piątka który ma nie dom tylko rezydencję i jest właścicielem kilku budynków przy ul. Zana oraz właścicielem firmy Hanesco albo Pana Więckowskiego, który jest właścicielem kilku kamienic w Lublinie i współwłaścicielem firmy z art. budowlanymi no i do tego RADNI czyli ciągną nasza kasę z podatków i myślą tylko co zrobić w Lublinie dla siebie a nie dla MIASTA. Skoro Mamy takich wspaniałych crossowców, którzy zdobywają mistrzostwa to na pewno mają sponsorów, wiec niech PANOWIE Biznesmeni wynegocjują kasę na tor od sponsorów a nie z kasy miejskiej. Usypanie parę górek można zrobić o wiele taniej, tylko pewnie chodzi tutaj o wyciągnięcie kasy !!!!. Jak przyjdę po pracy do domu i będzie mi burczeć jakiś motor to OBIECUJĘ WAM !!!!, że nagram te dźwięki i przyjadę samochodem wyposażonym w SUPER nagłośnienie i będę puszczał wam te odgłosy od pierwszej w nocy do białego rana albo zapłacę znajomych z klubu paralotniowego, żeby wam na te Ładne domki spuścili małą niespodziankę. Podsumowując to dziwię się że miasto wydaje naszą kasę na taki zachcianki panów których stać to sfinansować z własnych zaskórniaków i nawet by tego nie odczuli.
Moim zdaniem większy użytek byłby dla przeciętnego Kowalskiego gdyby miasto zainwestowało w ścieżki rowerowe, przynajmniej o wiele więcej osób by skorzystało z tego typu formy relaksu bądź sportu a nie tylko Towarzystwo Wzajemnej Adoracji !!!
W imieniu redakcji Judyta




ciekaw jestem dlaczego nie ma takiego rozglosu odnosnie robudowy stadionu na Zygmuntowskich, tam ida znacznie wieksze pieniadze na obiekt dla kilkunastu zawodnikow bidnie grajacego Motoru! W przypadku toru crossowego powstaje obiekt dla klubu, który ma Druzynowe Mistrzostwo Polski, a do tego kilku zawodnikow ktorzy sa Indywidualnymi Mistrzami Polski. Dzialajacych klubowiczow jest 40, a osob (motocyklistow) ktore na to czekaja kilka razy tyle. Widze ze znowu i w tym temacie pojawia sie grono ludzi ktorzy sami nie wiedza czego chca. Identyczne wypowiedzi i podejscie do tematu jest w sprawie toru na Zemborzyckiej. Wyszyscy maja do nas motocyklistow pretensje i sa wielkimi przeciwnikami, ze sie wsciekamy po ulicach lub po wawozach albo polach, ale jesli ktos chce zrobic albo wykorzystac istniejace miejsce do tego zeby w jednym miejscu skupic ludzi ktorzy maja takie same zainteresowania to pojawia sie wielkie ALE. Niech sie nie pojawia az tyle zazdrosci w was ze pan Piatek ma tyle, pan Wieckowski tyle a inni tego nie maja. Niech chociaz jednym sie powodzi. Judyty to juz wogole nie rozumiem, bedzi ci przeszkadzac halasowanie mototcykli a panowi ne paralotniach i twoj samochod z SUPER naglosnieneim juz nie bedzie przeszkadzal. A to ciekawe. ZWYKLA LUDZKA ZLOSLIWOSC!!! Jeszcze moze okarze sie ze to wierzacy i praktykujacy Katolik




ciekaw jestem dlaczego nie ma takiego rozglosu odnosnie robudowy stadionu na Zygmuntowskich, tam ida znacznie wieksze pieniadze na obiekt dla kilkunastu zawodnikow bidnie grajacego Motoru! W przypadku toru crossowego powstaje obiekt dla klubu, który ma Druzynowe Mistrzostwo Polski, a do tego kilku zawodnikow ktorzy sa Indywidualnymi Mistrzami Polski. Dzialajacych klubowiczow jest 40, a osob (motocyklistow) ktore na to czekaja kilka razy tyle. Widze ze znowu i w tym temacie pojawia sie grono ludzi ... rozwiń
Avatar
sernik / 14 czerwca 2008 o 13:36
0
wszystko fajnie, tylko zdjęcie przedstawia dzieci na tle wąwozu pomiędzy Czubami a LSM! pomiędzy mostami ul. Filaretów, a ul. Armii Krajowej... a to tak troszkę gdzie indziej...
Avatar
123 / 14 czerwca 2008 o 10:15
0
Jeżeli Pan Choduń dotrzyma słowa..???? to powinien mieć tablicę pamiątkową w tym parku!!!!!! Mieszkam ponad 20 lat w tej okolicy i co roku......ktoś ma plan zagospodarowania wąwozu????? A jedyną do tej pory atrakcją są płonące trawy......i inerwencje straży pożarnej(kilkadziesiąt) w roku!!!!!
A wystarczy dwa razy w roku wykosić zielska!!!!!!!!! Tak więc jestem zaaaaaaaaaaa..parkiem, ale znając realia .......to kolejny "chwyt" propagandy!!!
Czas pokarze i skoryguje niektóre zapędy?????? Powodzenia Panie Choduń!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeżeli Pan Choduń dotrzyma słowa..???? to powinien mieć tablicę pamiątkową w tym parku!!!!!! Mieszkam ponad 20 lat w tej okolicy i co roku......ktoś ma plan zagospodarowania wąwozu????? A jedyną do tej pory atrakcją są płonące trawy......i inerwencje straży pożarnej(kilkadziesiąt) w roku!!!!!
A wystarczy dwa razy w roku wykosić zielska!!!!!!!!! Tak więc jestem zaaaaaaaaaaa..parkiem, ale znając realia .......to kolejny "chwyt" propagandy!!&... rozwiń
Avatar
Tomasz / 14 czerwca 2008 o 07:32
0
Motocross wylatuje do Elizówki :: zobacz komentowany artykuł Opcje Śledź ten temat
Wyślij temat na email
Wydrukuj ten temat
Ściągnij / Wydrukuj ten temat
Subskrybuj to forum
Tryby wyświetlania
Przełącz na: Drzewo
Standardowy
Przełącz na: Linearny

~Wizy-tator~ 12.06.2008, 05:53 Wpis #1
Goście



Panie Dominiku,

Zapraszam na opisane przez Pana pod artykulem miejsce. Nikt niczego nie zabronował. Zrobiony za 50 tysiecy tor pod Świdnikiem nadal jest torem a susly smigaja tam w najlepsze. Jednego o malo nie rozjechalem jak przeprawial sie na druga strone czyli tereny "przyszlego" lotniska.
Konsekwencji troche zycze i rzetelnosci bo to za nasze wspolne pieniadze powstal tamten tor. No chyba, ze Pan podatkow nie placi to zwracam honor - to za nasze pieniadze.



~Gość~ 12.06.2008, 06:28 Wpis #2
Goście



dlaczego paru facetom daje się 120 tys. ot tak. Czy nie lepiej dać ot choćby na hospicjum. Skoro to tacy geniusze niech znajdą prywatnego sponsora.



~Krezus~ 12.06.2008, 06:40 Wpis #3
Goście



CYTAT(Gość @ 12.06.2008, 06:28)
dlaczego paru facetom daje się 120 tys. ot tak. Czy nie lepiej dać ot choćby na hospicjum. Skoro to tacy geniusze niech znajdą prywatnego sponsora.


Nie wiesz czemu jednym z najbogatszych lublinian a zarazem wspolwlascicielom klubu sportowego ktos finansuje ich pasje i pozwala bezkarnie naruszc przepisy? Bo sa radnymi! My wam a wy nam! Wiesz czego nie ma nawet jednego sprawiedliwego wsrod radnych? Bo kazdy cos gdzies ma lub bedzie mial wiec siedza cicho jak mysz pod miotla. Dotacje, etaty, tytulu, dzierzawy itp. itd. Kiedys na to mowili reka reke myje.


~Adam~ 12.06.2008, 07:18 Wpis #4
Goście



Chyba wam odbiło. Robicie prezenty - 120.000 dla 40 chłopa - po 3.000 na głowę z kasy miasta. Radzę wam - miejcie granice przyzwoitości, ludzie patrzą i widzą.


~Beret~ 12.06.2008, 08:39 Wpis #5
Goście



Tym torem i jego finansowaniem powinien się zainteresować prokurator, bo to śmierdzi prywatą na kilometr.


~KIBIC~ Wczoraj, 10:29 Wpis #6
Goście



Ach wy BAłWANY wam nigdy nic nie pasuje komunistyczne podejscie nakażdym kroku widzicie przestepstwo wstyd


~Gość z Rudnika k. Lublina~ Wczoraj, 16:04 Wpis #7
Goście



Nie wszyscy może wiedzą, ale tego typu sport to uprawiają dzieciaki bogatych rodziców, np. Pana Piątka który ma nie dom tylko rezydencję i jest właścicielem kilku budynków przy ul. Zana oraz właścicielem firmy Hanesco albo Pana Więckowskiego, który jest właścicielem kilku kamienic w Lublinie i współwłaścicielem firmy z art. budowlanymi no i do tego RADNI czyli ciągną nasza kasę z podatków i myślą tylko co zrobić w Lublinie dla siebie a nie dla MIASTA. Skoro Mamy takich wspaniałych crossowców, którzy zdobywają mistrzostwa to na pewno mają sponsorów, wiec niech PANOWIE Biznesmeni wynegocjują kasę na tor od sponsorów a nie z kasy miejskiej. Usypanie parę górek można zrobić o wiele taniej, tylko pewnie chodzi tutaj o wyciągnięcie kasy !!!!. Jak przyjdę po pracy do domu i będzie mi burczeć jakiś motor to OBIECUJĘ WAM !!!!, że nagram te dźwięki i przyjadę samochodem wyposażonym w SUPER nagłośnienie i będę puszczał wam te odgłosy od pierwszej w nocy do białego rana albo zapłacę znajomych z klubu paralotniowego, żeby wam na te Ładne domki spuścili małą niespodziankę. Podsumowując to dziwię się że miasto wydaje naszą kasę na taki zachcianki panów których stać to sfinansować z własnych zaskórniaków i nawet by tego nie odczuli.
Moim zdaniem większy użytek byłby dla przeciętnego Kowalskiego gdyby miasto zainwestowało w ścieżki rowerowe, przynajmniej o wiele więcej osób by skorzystało z tego typu formy relaksu bądź sportu a nie tylko Towarzystwo Wzajemnej Adoracji !!!
W imieniu redakcji Judyta
Motocross wylatuje do Elizówki :: zobacz komentowany artykuł Opcje Śledź ten temat
Wyślij temat na email
Wydrukuj ten temat
Ściągnij / Wydrukuj ten temat
Subskrybuj to forum
Tryby wyświetlania
Przełącz na: Drzewo
Standardowy
Przełącz na: Linearny

~Wizy-tator~ 12.06.2008, 05:53 Wpis #1
Goście



Panie Dominiku,

Zapraszam na opisane przez Pana pod artykulem miejsce. Nikt niczego nie zabronował. Zrobiony za 50 tysiecy ... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 4

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Stal Kraśnik – Łada Biłgoraj 2:2. Nie wszyscy zadowoleni

Stal Kraśnik – Łada Biłgoraj 2:2. Nie wszyscy zadowoleni 8 0

Piłkarze z Kraśnika mają już za sobą drugi mecz kontrolny. Znowu jednak niewiele było powodów do radości. Stal w sobotę zremisowała z czwartoligową Ładą 1945 Biłgoraj 2:2.

Lublin po raz ostatni pożegnał prezydenta Adamowicza. Serce ze zniczy przed Ratuszem [zdjęcia]
galeria

Lublin po raz ostatni pożegnał prezydenta Adamowicza. Serce ze zniczy przed Ratuszem [zdjęcia] 14 7

W Lublinie przed Ratuszem zapłonęło serce ze zniczy. W ten sposób mieszkańcy pożegnali zamordowanego prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza

KPR Ruch Chorzów – MKS Perła Lublin 18:23. Opór tylko do przerwy

KPR Ruch Chorzów – MKS Perła Lublin 18:23. Opór tylko do przerwy 0 2

Drugi mecz i drugie zwycięstwo. Tak prezentuje się bilans zawodniczek MKS Perły w 2019 roku. Tym razem podopieczne trenera Roberta Lisa wygrały z Ruchem Chorzów. Miejscowe postawiły lubliniankom zdecydowany opór, ale tylko w pierwszej połowie

Owsiak wraca do prezesowania WOŚP! Apele płynęły do niego także z Lublina
film

Owsiak wraca do prezesowania WOŚP! Apele płynęły do niego także z Lublina 1225 34

#MuremZaOwsiakiem, Listy do Jurka Owsiaka - to tylko przykłady akcji w mediach społecznościowych, których celem było zachęcenie Jurka Owsiaka do zmiany decyzji. Apele i prośby o dalsze kierowanieFundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy płynęły też z Lublina. Udało się

Motor rozbił Lewart Lubartów aż 8:0 (zdjęcia)
galeria

Motor rozbił Lewart Lubartów aż 8:0 (zdjęcia) 7 0

Piłkarze Motoru rozgromili w drugim sobotnim sparingu Lewart Lubartów aż 8:0. Już do przerwy żółto-biało-niebiescy mieli w zapasie pięć goli.

Plaga kradzieży sprzętu w dyskontach. Już wiadomo, kto za nimi stał

Plaga kradzieży sprzętu w dyskontach. Już wiadomo, kto za nimi stał 1 2

To 24-letnia mieszkanka Lublina i jej 21-letni kolega od blisko dwóch ostatnich miesięcy kradli sprzęty gospodarstwa domowego z lubelskich dyskontów

Puchar Świata w Zakopanem. Polacy na podium, Kubacki z rekordem skoczni!
film

Puchar Świata w Zakopanem. Polacy na podium, Kubacki z rekordem skoczni! 0 1

Dawid Kubacki lotem na odległość 143,5 metra ustanowił nowy rekord na Wielkiej Krokwi w Zakopanem. Polacy w sobotnim konkursie drużynowym zajęli trzecie miejsce, a zawody wygrali Niemcy wyprzedzając Austriaków o 0,1 punktu!

Mazovia Mińsk Mazowiecki – Orlęta Spomlek 0:2. Pozytywne otwarcie

Mazovia Mińsk Mazowiecki – Orlęta Spomlek 0:2. Pozytywne otwarcie 0 0

Mimo mocno odmłodzonej kadry pozytywnym akcentem przygotowania do rundy wiosennej rozpoczęli piłkarze Rafała Borysiuka. Orlęta Spomlek pokonały na wyjeździe czwartoligową Mazovię Mińsk Mazowiecki 2:0

Wraca "Czyste powietrze". Znów można składać wnioski, rząd wznawia program

Wraca "Czyste powietrze". Znów można składać wnioski, rząd wznawia program 1 7

Po kilku tygodniach przerwy, od poniedziałku 21 stycznia ponownie można składać wnioski w ramach programu „Czyste powietrze”. Do końca ubiegłego roku mieszkańcy naszego regionu złożyli 2099 wniosków.

Stal Stalowa Wola – Tomasovia 1:1. Zapracowali na dobry wynik

Stal Stalowa Wola – Tomasovia 1:1. Zapracowali na dobry wynik 0 0

Piłkarze Tomasovii w swoim pierwszym meczu kontrolnym pokazali się z dobrej stronny na tle drugoligowej Stali Stalowa Wola. Pojedynek obu ekip zakończył się remisem 1:1.

Egipcjanin boi się wracać do pracy w barze w Krasnymstawie. Wojewoda obiecał pomoc

Egipcjanin boi się wracać do pracy w barze w Krasnymstawie. Wojewoda obiecał pomoc 60 28

Jeden z dwóch Egipcjan terroryzowanych przez osiedlowych chuliganów, ma szansę na polskie obywatelstwo i stałą pracę. Jeszcze w grudniu obiecał mu to wojewoda lubelski

Cebularz, kulinarny symbol Lubelskiego. Najlepsze przepisy na cebularza

Cebularz, kulinarny symbol Lubelskiego. Najlepsze przepisy na cebularza 2 5

Złocistego, chrupiącego placka z cebulą zazdroszczą nam inne miasta. Wypiekają cebularze piekarnie, restauracje i sklepy. Najlepszy jest gorący, prosto z pieca. – Jeszcze lepszy, gdy gorący popić zimnym mlekiem – powtarza Marian Kłębukowski z Piask, który w swojej piekarni wypieka cebularze według przedwojennej receptury.

Lublin: Pożegnanie prezydenta Pawła Adamowicza. "Zapalmy dla niego światła ostatni raz"

Lublin: Pożegnanie prezydenta Pawła Adamowicza. "Zapalmy dla niego światła ostatni raz" 1 21

W sobotę o godz. 18 na placu Łokietka w Lublinie odbędzie się spotkanie upamiętniające prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza.

Nowy skwer w Puławach inspiruje internautów. "Czy to teleport"?
film

Nowy skwer w Puławach inspiruje internautów. "Czy to teleport"? 7 7

Pojawienie się podświetlanych czterometrowych kloszy, które stanowią część nowego wyposażenia skweru przy ul. Wróblewskiego nie uszło uwadze puławskich youtuberów. Jeden z nich nagrał na ten temat humorystyczny film, w którym nazywa je urządzeniami do teleportacji.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.