Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

17 października 2008 r.
20:18
Edytuj ten wpis

Lech Kaczyński odwiedzi dziś Lublin

0 44 A A

Takiego gościa w stolicy naszego regionu nie było dawno. Na jego przyjazd trzeba było odkurzyć główną ulicę miasta.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Trzeba było posprzątać centralny plac, postawić w stan gotowości ponad 100 mundurowych, a dziennikarzy zwołać 1,5 godziny przed początkiem uroczystości.

Lublin to kolejny przystanek prezydenta Lecha Kaczyńskiego w trwającym od kilku tygodni "tournée” po Polsce . Oficjalny powód przyjazdu: inauguracja roku na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

Nawet dla uniwersytetu, który w przeszłości gościł papieża Jana Pawła II czy kanclerza Niemiec Helmuta Kohla, przyjazd Kaczyńskiego jest sporym wydarzeniem. - Choćby ze względu na środki bezpieczeństwa, do których musimy się dostosować - mówi Beata Górka, rzecznik KUL. - W końcu przyjeżdża do nas głowa państwa.

Na KUL pojawili się oficerowie Biura Ochrony Rządu. Sprawdzili całą uczelnię i jej otoczenie. Wszystko musiało być dopięte na ostatni guzik.

Na KUL nie wejdzie dziś żaden reporter, który wcześniej nie wystąpił o specjalną akredytację. Wozy transmisyjne telewizji muszą być gotowe przed godz. 8. Wszyscy akredytowani dziennikarze (jest ich ok. 90) muszą stawić się na KUL ok. godz. 8, bo zostaną sprawdzeni przez BOR. Potem zostaną skoszarowani w specjalnie wyznaczonych sektorach. O "złapaniu” prezydenta na korytarzu nie ma mowy.

Oprócz oficerów BOR, Kaczyńskiemu będzie towarzyszyło ponad 60 lubelskich policjantów i 30 strażników miejskich. Do tego trzeba doliczyć funkcjonariuszy drogówki, którzy będą zabezpieczać ulice.

Ale bezpieczeństwo głowy państwa to jedno. A to, jak prezydent zostanie przyjęty, to drugie. Na korytarzach KUL, jak każdego roku podczas inauguracji, zostanie rozłożony czerwony dywan. Uczelniana stołówka przygotuje specjalny obiad (skonsultowany z pracownikami Kancelarii Prezydenta). A uczelnia ma lśnić jak nigdy.

Podobnie jak miasto. Przez kilka ostatnich dni służby porządkowe odkurzały liście z Al. Racławickich. Pucowany był też plac Litewski, na którym ok. godz. 15.30 prezydent ma się spotkać z mieszkańcami Lublina. Poświęci im… kwadrans. Choć szansa na zagadnięcie Kaczyńskiego będzie też chwilę później, podczas jego spaceru po Starym Mieście.

Spacerkiem prezydent dotrze na Zamek. Tam jest już wszystko gotowe. - My zawsze jesteśmy w pełnej gotowości, bo specjalni goście odwiedzają nas dosyć często - przyznaje Zygmunt Nasalski, dyrektor Muzeum Lubelskiego.

Ostatni raz głowa państwa polskiego była u nas w 2002 r. Aleksander Kwaśniewski wręczał wtedy dyplom 100-tysięcznej absolwentce Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.

Komentarze 44

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
xx / 21 października 2008 o 08:15
0
yy napisał:
Też jestem za umiarkowanym populizmem.
Ale miałem wybór PO lub PIS
Pamiętasz POPIS ?
Poszło o ambicję. PIS jako wygrany w wyborach oddawał resort gospodarki zatrzymując resorty siłowe.
Bo to była kluczowa sprawa do odcięcia pępowiny komuny. Lustracja. A tu lustracji przyprawiono oczy.
Wszędzie ją zrobiono tylko nie w Polsce.
Ale Tusk nie. W maju 2006 roku PIS chcial nowych wyborów ale Tusk nie.
I stanąłem przed wyborem PO czy PIS.
Wybrałem PIS z jego wadami.
Bo całkowity liberalizm to zatracenie ludzkości ( nie odróżniasz mamy od taty, promujesz eutanazję, nie ma zasad moralnych
nie ma ingerencji państwa w gospodarkę - to jak zlikwidować monopole?
Wszystkie istoty żywe mają instynkt samozachowawczy a tu co się proponuje.
Czyli jestem za umiarkowanym porządkiem Boskim na tym świecie i umiarkowaną prawicą.
Treść tej idei muszą nadać odpowiedni ludzie. Tusk nie nada: występował w sejmie 1,5 godz i nic z tego.
Aha tak apropos wiesz z pod jakiego znaku jest Tusk : zodiakalny Byk
Pod tym znakiem urodził się Lenin, Husajn - to może nic nie znaczyć ale każdą ideę w życie wprowadzają ludzie.
Byk to znak ziemski, podobnie jak Koziorożec - Stalin.
Nie to co Rouswelt czy Lincoln - Wodnik (powietrze) czy Churchill - Strzelec (ogień) albo Gorbaczow - Ryba(woda)
Uznasz mnie za dziwaka, nie, ja tylko poszukuję.
Owocnych poszukiwań !

To zaczyna być ciekawe co piszesz. Jednak nie demonizowałbym liberalizmu. Nie przypominam sobie by promowano u nas eutanazję, zadaje się jedynie pytania na gruncie etycznym tak samo jak w wielu innych krajach. Co do eutanazji to jestem przeciw, co najwyżej jestem za zaprzestaniem uporczywego leczenia i przedłużaniu życia na siłę, podobnie zresztą jak Kościół.Co do lustracji to błędem było, że nie przeprowadzono jej od razu. Teraz już trochę za późno. Kiedy władza świętowała obalenie PRL i masowo organizowała msze i pielgrzymki, SB puszczała z dymem akta.To co się teraz dzieje to po prostu lincz publiczny. Lustracji nie prowadzą sądy tylko nawiedzeni ludzie z IPN wraz z niektórymi dziennikarzami. Konstytucja gwarantuje każdemu, nawet największej kanalii, prawo do sprawiedliwego sądu i prawo do obrony oraz domniemanie niewinności. Jest jednak odwrotnie, wszystko odbywa się w myśl zasady obrzucania błotem i może coś się przylepi. Gdyby żył Dzierżyński albo Moczar byliby zachwyceni, patrząc jak u nas gnoi się ludzi. Oni działali podobnie. Nie tylko mordowali. Tworzyli także tony fałszywek byle tylko wykazać się przed sekretarzem KC. To co napiszę teraz uznasz pewnie za herezję, ale Kaczyńskim tak naprawdę nie zależy na przeprowadzeniu całkowitej lustracji. Łatwiej jest gnoić kogoś za pomocą fałszywek niż udowodnić to przed sądem i można to robić latami. Osobiście uważam, że gdyby lustracja została zakończona to nagle Kaczyńscy i im podobni nie mieliby co robić. Tak samo za komuny łatwiej było ścigać wrogów ludu niż rządzić krajem by się rozwijał.Z resztą trudno było o to dzięki ZSRR. Za komuny władza jeździła po wytyczne do Moskwy, PiS jeździł i jeździ po wytyczne do Torunia. Inni jeżdżą do Brukseli,a my musimy nauczyć się żyć w tym bajzlu. Jednak nigdy nie zgodzę się na życie w państwie teokratyczno - policyjnym jakie chcieli wprowadzić Kaczyńscy.

To zaczyna być ciekawe co piszesz. Jednak nie demonizowałbym liberalizmu. Nie przypominam sobie by promowano u nas eutanazję, zadaje się jedynie pytania na gruncie etycznym tak samo jak w wielu innych krajach. Co do eutanazji to jestem przeciw, co najwyżej jestem za zaprzestaniem uporczywego leczenia i przedłużaniu życia na siłę, podobnie zresztą jak Kościół.Co do lustracji to błędem było, że nie przeprowadzono jej od razu. Teraz już trochę za późno. Kiedy władza świętowała obalenie PRL i masowo organizowała msze i pielgr... rozwiń
Avatar
yy / 20 października 2008 o 19:51
0
xx napisał:
Palikotem nie jestem, za zmanipulowanego też się nie uważam, a komunę z jej słynnym octem na półkach pamiętam bardzo dobrze. Stan wojenny również i nie przypominam sobie abym za tym tęsknił. Przede wszystkim jednak zapamiętałem dętą komunistyczną propagandę sukcesu i napuszone przemowy róznej maści towarzyszy szmaciaków, którzy po 1989 często gorliwie się nawracali i stawali się "kombatantami" w walce o niepodległość spałowanymi przez ZOMO w kolejce po wódkę, wielu takich widziałem. Najgorsze jest jednak to, że PRL niby upadł, ale tamte metody, a zwłaszcza mentalność mają się bardzo dobrze. Zmieniły się tylko etykietki. Kiedyś ktoś kto myślał inaczej niż władza komunistyczna był zaplutym karłem reakcji, dzisiaj jest zwolennikiem układu, wykształciuchem, agenci SB czy WSI, Żydem czy pedałem. Właśnie to widzę u Kaczyńskich od samego początku jak tylko ich zobaczyłem i usłyszałem. To było kilkanaście lat temu kiedy stanowili jeszcze pewien rodzaj egzotyki na scenie politycznej. Wtedy nawet do głowy mi nie przyszło, że sięgną oni po władzę. Nie przekonamy się wzajemnie, ale pamiętaj, że populizm stalinowski, faszystowski czy prawicowy i katolicki jest tym samym populizmem, różnią się tylko ofiarami jakie pociągają za sobą. Dzisiaj nikogo nie wysyła się na białe niedźwiedzie, ale zgnoić człowieka można tak samo.


Też jestem za umiarkowanym populizmem.
Ale miałem wybór PO lub PIS
Pamiętasz POPIS ?
Poszło o ambicję. PIS jako wygrany w wyborach oddawał resort gospodarki zatrzymując resorty siłowe.
Bo to była kluczowa sprawa do odcięcia pępowiny komuny. Lustracja. A tu lustracji przyprawiono oczy.
Wszędzie ją zrobiono tylko nie w Polsce.
Ale Tusk nie. W maju 2006 roku PIS chcial nowych wyborów ale Tusk nie.
I stanąłem przed wyborem PO czy PIS.
Wybrałem PIS z jego wadami.
Bo całkowity liberalizm to zatracenie ludzkości ( nie odróżniasz mamy od taty, promujesz eutanazję, nie ma zasad moralnych
nie ma ingerencji państwa w gospodarkę - to jak zlikwidować monopole?
Wszystkie istoty żywe mają instynkt samozachowawczy a tu co się proponuje.
Czyli jestem za umiarkowanym porządkiem Boskim na tym świecie i umiarkowaną prawicą.
Treść tej idei muszą nadać odpowiedni ludzie. Tusk nie nada: występował w sejmie 1,5 godz i nic z tego.
Aha tak apropos wiesz z pod jakiego znaku jest Tusk : zodiakalny Byk
Pod tym znakiem urodził się Lenin, Husajn - to może nic nie znaczyć ale każdą ideę w życie wprowadzają ludzie.
Byk to znak ziemski, podobnie jak Koziorożec - Stalin.
Nie to co Rouswelt czy Lincoln - Wodnik (powietrze) czy Churchill - Strzelec (ogień) albo Gorbaczow - Ryba(woda)
Uznasz mnie za dziwaka, nie, ja tylko poszukuję.
Owocnych poszukiwań !


Też jestem za umiarkowanym populizmem.
Ale miałem wybór PO lub PIS
Pamiętasz POPIS ?
Poszło o ambicję. PIS jako wygrany w wyborach oddawał resort gospodarki zatrzymując resorty siłowe.
Bo to była kluczowa sprawa do odcięcia pępowiny komuny. Lustracja. A tu lustracji przyprawiono oczy.
Wszędzie ją zrobiono tylko nie w Polsce.
Ale Tusk nie. W maju 2006 roku PIS chcial nowych wyborów ale Tusk nie.
I stanąłem przed wyborem PO czy PIS.
Wybrałem PIS z jego wadami.<... rozwiń
Avatar
xx / 20 października 2008 o 15:13
0
yy napisał:
Co ty próbujesz porównywać 1,6 mln do 150 tys. obie kwoty wydał zresztą Tusk bo zablokował samolot.
Posłuchaj niedługo skończę 50 lat widziałem w życiu bardzo dużo.
Jesteś albo palikotem albo zmanipulowanym młodym człowiekiem.
Jak się manipuluje?
W USA pewna Pani Pedagog w klasie dzieci 8 letnich zrobiła eksperyment.
Weszła do klasy i powiedziała: Słuchajcie stwierdzono,ze wszystkie dzieci z niebieskimi oczami są złe.
Zaczęła obserwację klasy: Wszystkie dzieci z niebieskimi oczami zaczęły być izolowane, nie rozmawiano z nimi, nie dzielono,wyśmiewano.
Po tygodniu powiedziała: Słuchajcie zaszła pomyłka to dzieci z brązowymi oczami są złe.
Teraz dzieci z brązowymi miały "przerąbane"
Po tygodniu wyprostowała wszystko.
Wnioski: Media kreują rzeczywistość a młodzi ludzie nie pamiętający lat 90 ulegają tej fali
Palikot jest od przyprawiania ludziom oczu.
Nikt nie widzi gdzie jest przyczyna a gdzie skutek !
Stwierdziłeś,że to dalszy ciąg komuny. Nic bardziej błędnego. Komuna "oddała" władzę bo nie miala wyjścia (pamiętam w sklepach był sam ocet). Ale kontrolowala ten proces (SB). Jeśli oglądałeś "Nocną Zmianę" To SLD, PSL, PO to wszystko jest postkomuna.
Pojawia się ktoś kto chce odciąć pępowinę po komunie. Co z nim zrobić? Trzeba mu przyprawić oczy.
Kaczyńskiemu przyprawiono oczy : kartofla, kota, synka mamusi, a to zawziętusa, a to konta, a to że się na Zachodzie wyśmiewają i skutek jest taki -
Nikt nie chce się bawic z Kaczyńskim.
Nikt nie chce widzieć, jego wysiłku aby uniezaleznić się od Rosji, nikt nie widzi Gruzji, dawnych układów, korupcji, wymiaru sprawiedliwości,korporacji prawników .....Nikt nie potrafi stworzyć złożonej konstrukcji myślowej
Widzimy tylko oczy.
Życzę trafnych wniosków.



Palikotem nie jestem, za zmanipulowanego też się nie uważam, a komunę z jej słynnym octem na półkach pamiętam bardzo dobrze. Stan wojenny również i nie przypominam sobie abym za tym tęsknił. Przede wszystkim jednak zapamiętałem dętą komunistyczną propagandę sukcesu i napuszone przemowy róznej maści towarzyszy szmaciaków, którzy po 1989 często gorliwie się nawracali i stawali się "kombatantami" w walce o niepodległość spałowanymi przez ZOMO w kolejce po wódkę, wielu takich widziałem. Najgorsze jest jednak to, że PRL niby upadł, ale tamte metody, a zwłaszcza mentalność mają się bardzo dobrze. Zmieniły się tylko etykietki. Kiedyś ktoś kto myślał inaczej niż władza komunistyczna był zaplutym karłem reakcji, dzisiaj jest zwolennikiem układu, wykształciuchem, agenci SB czy WSI, Żydem czy pedałem. Właśnie to widzę u Kaczyńskich od samego początku jak tylko ich zobaczyłem i usłyszałem. To było kilkanaście lat temu kiedy stanowili jeszcze pewien rodzaj egzotyki na scenie politycznej. Wtedy nawet do głowy mi nie przyszło, że sięgną oni po władzę. Nie przekonamy się wzajemnie, ale pamiętaj, że populizm stalinowski, faszystowski czy prawicowy i katolicki jest tym samym populizmem, różnią się tylko ofiarami jakie pociągają za sobą. Dzisiaj nikogo nie wysyła się na białe niedźwiedzie, ale zgnoić człowieka można tak samo.



Palikotem nie jestem, za zmanipulowanego też się nie uważam, a komunę z jej słynnym octem na półkach pamiętam bardzo dobrze. Stan wojenny również i nie przypominam sobie abym za tym tęsknił. Przede wszystkim jednak zapamiętałem dętą komunistyczną propagandę sukcesu i napuszone przemowy róznej maści towarzyszy szmaciaków, którzy po 1989 często gorliwie się nawracali i stawali się "kombatantami" w walce o niepodległość spałowanymi przez ZOMO w kolejce po wódkę, wielu takich widziałem. Najgorsze jest... rozwiń
Avatar
yy / 20 października 2008 o 13:24
0
yy napisał:
A ile wydał Kaczyński na wizytę w Brukseli by załapać się na kolację?Ile wydaje na pielgrzymki po kraju w ramach kampanii wyborczej? Wszystko za nasze pieniądze. Gdzie był prezydent gdy trwała w najlepsze awantura w poprzednim sejmie, gdy groziła nam destabilizacja państwa,gdy nie wiadomo było czy sejm jeszcze trwa. Nikt nie wiedział przez kilka tygodni gdzie jest głowa państwa. Nic dziwnego bo wtedy rządził jego braciszek. Czy ktoś kto wyzywa dziennikarzy od agentów SB i odgraża się ,że ich załatwi, tylko dlatego, że zadają pytania nie po jedynie słusznej myśli PiS,godny jest być prezydentem? Pewnie odpowiesz mi o pijaństwie Kwaśniewskiego i gafach Wałęsy. To prawda,ale mimo wszystko za granicą ceni się ich bardziej niż w kraju, zwłaszcza Wałęsę. Z naszego Małego Księcia tylko się śmieją.


Co ty próbujesz porównywać 1,6 mln do 150 tys. obie kwoty wydał zresztą Tusk bo zablokował samolot.
Posłuchaj niedługo skończę 50 lat widziałem w życiu bardzo dużo.
Jesteś albo palikotem albo zmanipulowanym młodym człowiekiem.
Jak się manipuluje?
W USA pewna Pani Pedagog w klasie dzieci 8 letnich zrobiła eksperyment.
Weszła do klasy i powiedziała: Słuchajcie stwierdzono,ze wszystkie dzieci z niebieskimi oczami są złe.
Zaczęła obserwację klasy: Wszystkie dzieci z niebieskimi oczami zaczęły być izolowane, nie rozmawiano z nimi, nie dzielono,wyśmiewano.
Po tygodniu powiedziała: Słuchajcie zaszła pomyłka to dzieci z brązowymi oczami są złe.
Teraz dzieci z brązowymi miały "przerąbane"
Po tygodniu wyprostowała wszystko.
Wnioski: Media kreują rzeczywistość a młodzi ludzie nie pamiętający lat 90 ulegają tej fali
Palikot jest od przyprawiania ludziom oczu.
Nikt nie widzi gdzie jest przyczyna a gdzie skutek !
Stwierdziłeś,że to dalszy ciąg komuny. Nic bardziej błędnego. Komuna "oddała" władzę bo nie miala wyjścia (pamiętam w sklepach był sam ocet). Ale kontrolowala ten proces (SB). Jeśli oglądałeś "Nocną Zmianę" To SLD, PSL, PO to wszystko jest postkomuna.
Pojawia się ktoś kto chce odciąć pępowinę po komunie. Co z nim zrobić? Trzeba mu przyprawić oczy.
Kaczyńskiemu przyprawiono oczy : kartofla, kota, synka mamusi, a to zawziętusa, a to konta, a to że się na Zachodzie wyśmiewają i skutek jest taki -
Nikt nie chce się bawic z Kaczyńskim.
Nikt nie chce widzieć, jego wysiłku aby uniezaleznić się od Rosji, nikt nie widzi Gruzji, dawnych układów, korupcji, wymiaru sprawiedliwości,korporacji prawników .....Nikt nie potrafi stworzyć złożonej konstrukcji myślowej
Widzimy tylko oczy.
Życzę trafnych wniosków.


Co ty próbujesz porównywać 1,6 mln do 150 tys. obie kwoty wydał zresztą Tusk bo zablokował samolot.
Posłuchaj niedługo skończę 50 lat widziałem w życiu bardzo dużo.
Jesteś albo palikotem albo zmanipulowanym młodym człowiekiem.
Jak się manipuluje?
W USA pewna Pani Pedagog w klasie dzieci 8 letnich zrobiła eksperyment.
Weszła do klasy i powiedziała: Słuchajcie stwierdzono,ze wszystkie dzieci z niebieskimi oczami są złe.
Zaczęła obserwację klasy: Wszystkie dzieci z niebieskimi oczam... rozwiń
Avatar
yy / 20 października 2008 o 07:54
0
yy napisał:
Nieprawda sprawozdanie było już zatwierdzone to po pierwsze.
Po drugie pomyśl ile kasy wydał Tusk na wycieczkę życia.


A ile wydał Kaczyński na wizytę w Brukseli by załapać się na kolację?Ile wydaje na pielgrzymki po kraju w ramach kampanii wyborczej? Wszystko za nasze pieniądze. Gdzie był prezydent gdy trwała w najlepsze awantura w poprzednim sejmie, gdy groziła nam destabilizacja państwa,gdy nie wiadomo było czy sejm jeszcze trwa. Nikt nie wiedział przez kilka tygodni gdzie jest głowa państwa. Nic dziwnego bo wtedy rządził jego braciszek. Czy ktoś kto wyzywa dziennikarzy od agentów SB i odgraża się ,że ich załatwi, tylko dlatego, że zadają pytania nie po jedynie słusznej myśli PiS,godny jest być prezydentem? Pewnie odpowiesz mi o pijaństwie Kwaśniewskiego i gafach Wałęsy. To prawda,ale mimo wszystko za granicą ceni się ich bardziej niż w kraju, zwłaszcza Wałęsę. Z naszego Małego Księcia tylko się śmieją.


A ile wydał Kaczyński na wizytę w Brukseli by załapać się na kolację?Ile wydaje na pielgrzymki po kraju w ramach kampanii wyborczej? Wszystko za nasze pieniądze. Gdzie był prezydent gdy trwała w najlepsze awantura w poprzednim sejmie, gdy groziła nam destabilizacja państwa,gdy nie wiadomo było czy sejm jeszcze trwa. Nikt nie wiedział przez kilka tygodni gdzie jest głowa państwa. Nic dziwnego bo wtedy rządził jego braciszek. Czy ktoś kto wyzywa dziennikarzy od agentów SB i odgraża się ,że ich załatwi, tylko dlatego,... rozwiń
Avatar
yy / 20 października 2008 o 00:33
0
xx napisał:
A niby za PiS można się było odezwać???? Przestań człowieku oplatać dyrdymały z radia Maryja. Przypomnę Ci akcję poszukiwania tego zdrajcy narodu, który ośmielił się zamieścić internecie fotkę dwóch wypiętych tyłem kaczek z napisem "a teraz drodzy wyborcy pocałujcie nas w dupę" Jak to się skończyło nie wiem, ale takich hec było mnóstwo. Kubę Wojewódzkiego oskarżono o posiadanie narkotyków, dziwnym przypadkiem po tym jak zaczął głosić inne poglądy niż twój Geniusz Mazowsza. A jak to było z Tymochowiczem,jego największym przestępstwem było doradzanie Lepperowi. A niby dlaczego miał tego nie robić? Zapłacił mu to mu doradzał, czysty biznes,nie żadne przestępstwo. Jeszcze ta wszechobecna atmosfera zagrożenia "układem", którą napędzali Kaczyńscy i ich wasale. Z drugiej strony nie przeszkadzało im tworzyć koalicje z kryminalistami i oszustami z Samoobrony oraz nawiedzonymi świętoszkami z Ligi Popierania Romka.
Jednak najbardziej rozbawiłeś mnie mnie głosowaniem za skróceniem kadencji Sejmu. Przecież poszło o kasę, nie chciano im uznać sprawozdania z finansowania kampanii wyborczej i musieliby oddać forsę,dlatego czym prędzej zorganizowano nowe wybory, a nie dlatego, że pisiaki były takie szlachetne. Gdyby nie kasa nadal żylibyśmy w narodowym bolszewiźmie. Jak lewica była u władzy to tak samo nic się nie działo, takie same były afery korupcyjne,. Była jednak jedna różnica, SLD do swojego złodziejstwa nie mieszała Boga i Ojczyzny tak jak Twoi idole.


Nieprawda sprawozdanie było już zatwierdzone to po pierwsze.
Po drugie pomyśl ile kasy wydał Tusk na wycieczkę życia.


Nieprawda sprawozdanie było już zatwierdzone to po pierwsze.
Po drugie pomyśl ile kasy wydał Tusk na wycieczkę życia. rozwiń
Avatar
mieszkaniec / 19 października 2008 o 11:42
0
A czy sezon ochronny na kaczki nadal trwa??????
Avatar
xx / 19 października 2008 o 11:13
0
yy napisał:
Możesz dalej nie wymieniać.
[color="#FF0000"]Już Ci odpowiadam:
Za PRL nie do pomyślenia było aby Ten Ziobro i PIS zagłosował za skróceniem Kadencji Sejmu i ogłosił nowe demokratyczne wybory.[/color]
Pominę,że nie móglbyś nic się odezwać.

A niby za PiS można się było odezwać???? Przestań człowieku oplatać dyrdymały z radia Maryja. Przypomnę Ci akcję poszukiwania tego zdrajcy narodu, który ośmielił się zamieścić internecie fotkę dwóch wypiętych tyłem kaczek z napisem "a teraz drodzy wyborcy pocałujcie nas w dupę" Jak to się skończyło nie wiem, ale takich hec było mnóstwo. Kubę Wojewódzkiego oskarżono o posiadanie narkotyków, dziwnym przypadkiem po tym jak zaczął głosić inne poglądy niż twój Geniusz Mazowsza. A jak to było z Tymochowiczem,jego największym przestępstwem było doradzanie Lepperowi. A niby dlaczego miał tego nie robić? Zapłacił mu to mu doradzał, czysty biznes,nie żadne przestępstwo. Jeszcze ta wszechobecna atmosfera zagrożenia "układem", którą napędzali Kaczyńscy i ich wasale. Z drugiej strony nie przeszkadzało im tworzyć koalicje z kryminalistami i oszustami z Samoobrony oraz nawiedzonymi świętoszkami z Ligi Popierania Romka.
Jednak najbardziej rozbawiłeś mnie mnie głosowaniem za skróceniem kadencji Sejmu. Przecież poszło o kasę, nie chciano im uznać sprawozdania z finansowania kampanii wyborczej i musieliby oddać forsę,dlatego czym prędzej zorganizowano nowe wybory, a nie dlatego, że pisiaki były takie szlachetne. Gdyby nie kasa nadal żylibyśmy w narodowym bolszewiźmie. Jak lewica była u władzy to tak samo nic się nie działo, takie same były afery korupcyjne,. Była jednak jedna różnica, SLD do swojego złodziejstwa nie mieszała Boga i Ojczyzny tak jak Twoi idole.

A niby za PiS można się było odezwać???? Przestań człowieku oplatać dyrdymały z radia Maryja. Przypomnę Ci akcję poszukiwania tego zdrajcy narodu, który ośmielił się zamieścić internecie fotkę dwóch wypiętych tyłem kaczek z napisem "a teraz drodzy wyborcy pocałujcie nas w dupę" Jak to się skończyło nie wiem, ale takich hec było mnóstwo. Kubę Wojewódzkiego oskarżono o posiadanie narkotyków, dziwnym przypadkiem po tym jak zaczął głosić inne poglądy niż twój Geniusz Mazowsza. A jak to było z Tymochowiczem,jego naj... rozwiń
Avatar
lubelak / 19 października 2008 o 10:48
0
No oczywiście, ze na KUL. Trzeba poklepać po plecach znajomych starając się o reelekcje. Przykro mi, ze Lubelszczyzna to ciemnogród.
Avatar
DFG6666 / 19 października 2008 o 10:10
0
PRZYJĘŻDZA DO LUBLINA CZY NA KUL,BASTION KACZYZMU I OSZOŁOMSTWA???PRZEFORSOWAŁ FIANSOWANIE Z MOICH PIENIEDZY Z BUDŻETU PRYWATNEJ UCZELNI!!!SZCZYT, SZCZYTÓW!!TERAZ PRZYJEDZIE Z KUKLasami OPIJAC TEN SUKCES???Z "BYDŁEM" CZYLI Z MIESZKAŃCAMI LUBLINA(BO ON GENERALNIE NIE CIEPI LUDZI A JESZCZE INACZEJ MYŚLĄCYCH NIŻ KULasy TYM BARDZIEJ)BEDZIE MIAŁ 15 MINUT ZZA MURU BORowców!!LUBLINIANIE KTÓRZY BEDZIECIE STAĆ NA DRODZE JEGO PRZEJŚCIA NA STARÓWĘ, UZBROJCIE SIĘ W ZGNIŁE JAJA I POMIODRY!!!
Avatar
xx / 21 października 2008 o 08:15
0
yy napisał:
Też jestem za umiarkowanym populizmem.
Ale miałem wybór PO lub PIS
Pamiętasz POPIS ?
Poszło o ambicję. PIS jako wygrany w wyborach oddawał resort gospodarki zatrzymując resorty siłowe.
Bo to była kluczowa sprawa do odcięcia pępowiny komuny. Lustracja. A tu lustracji przyprawiono oczy.
Wszędzie ją zrobiono tylko nie w Polsce.
Ale Tusk nie. W maju 2006 roku PIS chcial nowych wyborów ale Tusk nie.
I stanąłem przed wyborem PO czy PIS.
Wybrałem PIS z jego wadami.
Bo całkowity liberalizm to zatracenie ludzkości ( nie odróżniasz mamy od taty, promujesz eutanazję, nie ma zasad moralnych
nie ma ingerencji państwa w gospodarkę - to jak zlikwidować monopole?
Wszystkie istoty żywe mają instynkt samozachowawczy a tu co się proponuje.
Czyli jestem za umiarkowanym porządkiem Boskim na tym świecie i umiarkowaną prawicą.
Treść tej idei muszą nadać odpowiedni ludzie. Tusk nie nada: występował w sejmie 1,5 godz i nic z tego.
Aha tak apropos wiesz z pod jakiego znaku jest Tusk : zodiakalny Byk
Pod tym znakiem urodził się Lenin, Husajn - to może nic nie znaczyć ale każdą ideę w życie wprowadzają ludzie.
Byk to znak ziemski, podobnie jak Koziorożec - Stalin.
Nie to co Rouswelt czy Lincoln - Wodnik (powietrze) czy Churchill - Strzelec (ogień) albo Gorbaczow - Ryba(woda)
Uznasz mnie za dziwaka, nie, ja tylko poszukuję.
Owocnych poszukiwań !

To zaczyna być ciekawe co piszesz. Jednak nie demonizowałbym liberalizmu. Nie przypominam sobie by promowano u nas eutanazję, zadaje się jedynie pytania na gruncie etycznym tak samo jak w wielu innych krajach. Co do eutanazji to jestem przeciw, co najwyżej jestem za zaprzestaniem uporczywego leczenia i przedłużaniu życia na siłę, podobnie zresztą jak Kościół.Co do lustracji to błędem było, że nie przeprowadzono jej od razu. Teraz już trochę za późno. Kiedy władza świętowała obalenie PRL i masowo organizowała msze i pielgrzymki, SB puszczała z dymem akta.To co się teraz dzieje to po prostu lincz publiczny. Lustracji nie prowadzą sądy tylko nawiedzeni ludzie z IPN wraz z niektórymi dziennikarzami. Konstytucja gwarantuje każdemu, nawet największej kanalii, prawo do sprawiedliwego sądu i prawo do obrony oraz domniemanie niewinności. Jest jednak odwrotnie, wszystko odbywa się w myśl zasady obrzucania błotem i może coś się przylepi. Gdyby żył Dzierżyński albo Moczar byliby zachwyceni, patrząc jak u nas gnoi się ludzi. Oni działali podobnie. Nie tylko mordowali. Tworzyli także tony fałszywek byle tylko wykazać się przed sekretarzem KC. To co napiszę teraz uznasz pewnie za herezję, ale Kaczyńskim tak naprawdę nie zależy na przeprowadzeniu całkowitej lustracji. Łatwiej jest gnoić kogoś za pomocą fałszywek niż udowodnić to przed sądem i można to robić latami. Osobiście uważam, że gdyby lustracja została zakończona to nagle Kaczyńscy i im podobni nie mieliby co robić. Tak samo za komuny łatwiej było ścigać wrogów ludu niż rządzić krajem by się rozwijał.Z resztą trudno było o to dzięki ZSRR. Za komuny władza jeździła po wytyczne do Moskwy, PiS jeździł i jeździ po wytyczne do Torunia. Inni jeżdżą do Brukseli,a my musimy nauczyć się żyć w tym bajzlu. Jednak nigdy nie zgodzę się na życie w państwie teokratyczno - policyjnym jakie chcieli wprowadzić Kaczyńscy.

To zaczyna być ciekawe co piszesz. Jednak nie demonizowałbym liberalizmu. Nie przypominam sobie by promowano u nas eutanazję, zadaje się jedynie pytania na gruncie etycznym tak samo jak w wielu innych krajach. Co do eutanazji to jestem przeciw, co najwyżej jestem za zaprzestaniem uporczywego leczenia i przedłużaniu życia na siłę, podobnie zresztą jak Kościół.Co do lustracji to błędem było, że nie przeprowadzono jej od razu. Teraz już trochę za późno. Kiedy władza świętowała obalenie PRL i masowo organizowała msze i pielgr... rozwiń
Avatar
yy / 20 października 2008 o 19:51
0
xx napisał:
Palikotem nie jestem, za zmanipulowanego też się nie uważam, a komunę z jej słynnym octem na półkach pamiętam bardzo dobrze. Stan wojenny również i nie przypominam sobie abym za tym tęsknił. Przede wszystkim jednak zapamiętałem dętą komunistyczną propagandę sukcesu i napuszone przemowy róznej maści towarzyszy szmaciaków, którzy po 1989 często gorliwie się nawracali i stawali się "kombatantami" w walce o niepodległość spałowanymi przez ZOMO w kolejce po wódkę, wielu takich widziałem. Najgorsze jest jednak to, że PRL niby upadł, ale tamte metody, a zwłaszcza mentalność mają się bardzo dobrze. Zmieniły się tylko etykietki. Kiedyś ktoś kto myślał inaczej niż władza komunistyczna był zaplutym karłem reakcji, dzisiaj jest zwolennikiem układu, wykształciuchem, agenci SB czy WSI, Żydem czy pedałem. Właśnie to widzę u Kaczyńskich od samego początku jak tylko ich zobaczyłem i usłyszałem. To było kilkanaście lat temu kiedy stanowili jeszcze pewien rodzaj egzotyki na scenie politycznej. Wtedy nawet do głowy mi nie przyszło, że sięgną oni po władzę. Nie przekonamy się wzajemnie, ale pamiętaj, że populizm stalinowski, faszystowski czy prawicowy i katolicki jest tym samym populizmem, różnią się tylko ofiarami jakie pociągają za sobą. Dzisiaj nikogo nie wysyła się na białe niedźwiedzie, ale zgnoić człowieka można tak samo.


Też jestem za umiarkowanym populizmem.
Ale miałem wybór PO lub PIS
Pamiętasz POPIS ?
Poszło o ambicję. PIS jako wygrany w wyborach oddawał resort gospodarki zatrzymując resorty siłowe.
Bo to była kluczowa sprawa do odcięcia pępowiny komuny. Lustracja. A tu lustracji przyprawiono oczy.
Wszędzie ją zrobiono tylko nie w Polsce.
Ale Tusk nie. W maju 2006 roku PIS chcial nowych wyborów ale Tusk nie.
I stanąłem przed wyborem PO czy PIS.
Wybrałem PIS z jego wadami.
Bo całkowity liberalizm to zatracenie ludzkości ( nie odróżniasz mamy od taty, promujesz eutanazję, nie ma zasad moralnych
nie ma ingerencji państwa w gospodarkę - to jak zlikwidować monopole?
Wszystkie istoty żywe mają instynkt samozachowawczy a tu co się proponuje.
Czyli jestem za umiarkowanym porządkiem Boskim na tym świecie i umiarkowaną prawicą.
Treść tej idei muszą nadać odpowiedni ludzie. Tusk nie nada: występował w sejmie 1,5 godz i nic z tego.
Aha tak apropos wiesz z pod jakiego znaku jest Tusk : zodiakalny Byk
Pod tym znakiem urodził się Lenin, Husajn - to może nic nie znaczyć ale każdą ideę w życie wprowadzają ludzie.
Byk to znak ziemski, podobnie jak Koziorożec - Stalin.
Nie to co Rouswelt czy Lincoln - Wodnik (powietrze) czy Churchill - Strzelec (ogień) albo Gorbaczow - Ryba(woda)
Uznasz mnie za dziwaka, nie, ja tylko poszukuję.
Owocnych poszukiwań !


Też jestem za umiarkowanym populizmem.
Ale miałem wybór PO lub PIS
Pamiętasz POPIS ?
Poszło o ambicję. PIS jako wygrany w wyborach oddawał resort gospodarki zatrzymując resorty siłowe.
Bo to była kluczowa sprawa do odcięcia pępowiny komuny. Lustracja. A tu lustracji przyprawiono oczy.
Wszędzie ją zrobiono tylko nie w Polsce.
Ale Tusk nie. W maju 2006 roku PIS chcial nowych wyborów ale Tusk nie.
I stanąłem przed wyborem PO czy PIS.
Wybrałem PIS z jego wadami.<... rozwiń
Avatar
xx / 20 października 2008 o 15:13
0
yy napisał:
Co ty próbujesz porównywać 1,6 mln do 150 tys. obie kwoty wydał zresztą Tusk bo zablokował samolot.
Posłuchaj niedługo skończę 50 lat widziałem w życiu bardzo dużo.
Jesteś albo palikotem albo zmanipulowanym młodym człowiekiem.
Jak się manipuluje?
W USA pewna Pani Pedagog w klasie dzieci 8 letnich zrobiła eksperyment.
Weszła do klasy i powiedziała: Słuchajcie stwierdzono,ze wszystkie dzieci z niebieskimi oczami są złe.
Zaczęła obserwację klasy: Wszystkie dzieci z niebieskimi oczami zaczęły być izolowane, nie rozmawiano z nimi, nie dzielono,wyśmiewano.
Po tygodniu powiedziała: Słuchajcie zaszła pomyłka to dzieci z brązowymi oczami są złe.
Teraz dzieci z brązowymi miały "przerąbane"
Po tygodniu wyprostowała wszystko.
Wnioski: Media kreują rzeczywistość a młodzi ludzie nie pamiętający lat 90 ulegają tej fali
Palikot jest od przyprawiania ludziom oczu.
Nikt nie widzi gdzie jest przyczyna a gdzie skutek !
Stwierdziłeś,że to dalszy ciąg komuny. Nic bardziej błędnego. Komuna "oddała" władzę bo nie miala wyjścia (pamiętam w sklepach był sam ocet). Ale kontrolowala ten proces (SB). Jeśli oglądałeś "Nocną Zmianę" To SLD, PSL, PO to wszystko jest postkomuna.
Pojawia się ktoś kto chce odciąć pępowinę po komunie. Co z nim zrobić? Trzeba mu przyprawić oczy.
Kaczyńskiemu przyprawiono oczy : kartofla, kota, synka mamusi, a to zawziętusa, a to konta, a to że się na Zachodzie wyśmiewają i skutek jest taki -
Nikt nie chce się bawic z Kaczyńskim.
Nikt nie chce widzieć, jego wysiłku aby uniezaleznić się od Rosji, nikt nie widzi Gruzji, dawnych układów, korupcji, wymiaru sprawiedliwości,korporacji prawników .....Nikt nie potrafi stworzyć złożonej konstrukcji myślowej
Widzimy tylko oczy.
Życzę trafnych wniosków.



Palikotem nie jestem, za zmanipulowanego też się nie uważam, a komunę z jej słynnym octem na półkach pamiętam bardzo dobrze. Stan wojenny również i nie przypominam sobie abym za tym tęsknił. Przede wszystkim jednak zapamiętałem dętą komunistyczną propagandę sukcesu i napuszone przemowy róznej maści towarzyszy szmaciaków, którzy po 1989 często gorliwie się nawracali i stawali się "kombatantami" w walce o niepodległość spałowanymi przez ZOMO w kolejce po wódkę, wielu takich widziałem. Najgorsze jest jednak to, że PRL niby upadł, ale tamte metody, a zwłaszcza mentalność mają się bardzo dobrze. Zmieniły się tylko etykietki. Kiedyś ktoś kto myślał inaczej niż władza komunistyczna był zaplutym karłem reakcji, dzisiaj jest zwolennikiem układu, wykształciuchem, agenci SB czy WSI, Żydem czy pedałem. Właśnie to widzę u Kaczyńskich od samego początku jak tylko ich zobaczyłem i usłyszałem. To było kilkanaście lat temu kiedy stanowili jeszcze pewien rodzaj egzotyki na scenie politycznej. Wtedy nawet do głowy mi nie przyszło, że sięgną oni po władzę. Nie przekonamy się wzajemnie, ale pamiętaj, że populizm stalinowski, faszystowski czy prawicowy i katolicki jest tym samym populizmem, różnią się tylko ofiarami jakie pociągają za sobą. Dzisiaj nikogo nie wysyła się na białe niedźwiedzie, ale zgnoić człowieka można tak samo.



Palikotem nie jestem, za zmanipulowanego też się nie uważam, a komunę z jej słynnym octem na półkach pamiętam bardzo dobrze. Stan wojenny również i nie przypominam sobie abym za tym tęsknił. Przede wszystkim jednak zapamiętałem dętą komunistyczną propagandę sukcesu i napuszone przemowy róznej maści towarzyszy szmaciaków, którzy po 1989 często gorliwie się nawracali i stawali się "kombatantami" w walce o niepodległość spałowanymi przez ZOMO w kolejce po wódkę, wielu takich widziałem. Najgorsze jest... rozwiń
Avatar
yy / 20 października 2008 o 13:24
0
yy napisał:
A ile wydał Kaczyński na wizytę w Brukseli by załapać się na kolację?Ile wydaje na pielgrzymki po kraju w ramach kampanii wyborczej? Wszystko za nasze pieniądze. Gdzie był prezydent gdy trwała w najlepsze awantura w poprzednim sejmie, gdy groziła nam destabilizacja państwa,gdy nie wiadomo było czy sejm jeszcze trwa. Nikt nie wiedział przez kilka tygodni gdzie jest głowa państwa. Nic dziwnego bo wtedy rządził jego braciszek. Czy ktoś kto wyzywa dziennikarzy od agentów SB i odgraża się ,że ich załatwi, tylko dlatego, że zadają pytania nie po jedynie słusznej myśli PiS,godny jest być prezydentem? Pewnie odpowiesz mi o pijaństwie Kwaśniewskiego i gafach Wałęsy. To prawda,ale mimo wszystko za granicą ceni się ich bardziej niż w kraju, zwłaszcza Wałęsę. Z naszego Małego Księcia tylko się śmieją.


Co ty próbujesz porównywać 1,6 mln do 150 tys. obie kwoty wydał zresztą Tusk bo zablokował samolot.
Posłuchaj niedługo skończę 50 lat widziałem w życiu bardzo dużo.
Jesteś albo palikotem albo zmanipulowanym młodym człowiekiem.
Jak się manipuluje?
W USA pewna Pani Pedagog w klasie dzieci 8 letnich zrobiła eksperyment.
Weszła do klasy i powiedziała: Słuchajcie stwierdzono,ze wszystkie dzieci z niebieskimi oczami są złe.
Zaczęła obserwację klasy: Wszystkie dzieci z niebieskimi oczami zaczęły być izolowane, nie rozmawiano z nimi, nie dzielono,wyśmiewano.
Po tygodniu powiedziała: Słuchajcie zaszła pomyłka to dzieci z brązowymi oczami są złe.
Teraz dzieci z brązowymi miały "przerąbane"
Po tygodniu wyprostowała wszystko.
Wnioski: Media kreują rzeczywistość a młodzi ludzie nie pamiętający lat 90 ulegają tej fali
Palikot jest od przyprawiania ludziom oczu.
Nikt nie widzi gdzie jest przyczyna a gdzie skutek !
Stwierdziłeś,że to dalszy ciąg komuny. Nic bardziej błędnego. Komuna "oddała" władzę bo nie miala wyjścia (pamiętam w sklepach był sam ocet). Ale kontrolowala ten proces (SB). Jeśli oglądałeś "Nocną Zmianę" To SLD, PSL, PO to wszystko jest postkomuna.
Pojawia się ktoś kto chce odciąć pępowinę po komunie. Co z nim zrobić? Trzeba mu przyprawić oczy.
Kaczyńskiemu przyprawiono oczy : kartofla, kota, synka mamusi, a to zawziętusa, a to konta, a to że się na Zachodzie wyśmiewają i skutek jest taki -
Nikt nie chce się bawic z Kaczyńskim.
Nikt nie chce widzieć, jego wysiłku aby uniezaleznić się od Rosji, nikt nie widzi Gruzji, dawnych układów, korupcji, wymiaru sprawiedliwości,korporacji prawników .....Nikt nie potrafi stworzyć złożonej konstrukcji myślowej
Widzimy tylko oczy.
Życzę trafnych wniosków.


Co ty próbujesz porównywać 1,6 mln do 150 tys. obie kwoty wydał zresztą Tusk bo zablokował samolot.
Posłuchaj niedługo skończę 50 lat widziałem w życiu bardzo dużo.
Jesteś albo palikotem albo zmanipulowanym młodym człowiekiem.
Jak się manipuluje?
W USA pewna Pani Pedagog w klasie dzieci 8 letnich zrobiła eksperyment.
Weszła do klasy i powiedziała: Słuchajcie stwierdzono,ze wszystkie dzieci z niebieskimi oczami są złe.
Zaczęła obserwację klasy: Wszystkie dzieci z niebieskimi oczam... rozwiń
Avatar
yy / 20 października 2008 o 07:54
0
yy napisał:
Nieprawda sprawozdanie było już zatwierdzone to po pierwsze.
Po drugie pomyśl ile kasy wydał Tusk na wycieczkę życia.


A ile wydał Kaczyński na wizytę w Brukseli by załapać się na kolację?Ile wydaje na pielgrzymki po kraju w ramach kampanii wyborczej? Wszystko za nasze pieniądze. Gdzie był prezydent gdy trwała w najlepsze awantura w poprzednim sejmie, gdy groziła nam destabilizacja państwa,gdy nie wiadomo było czy sejm jeszcze trwa. Nikt nie wiedział przez kilka tygodni gdzie jest głowa państwa. Nic dziwnego bo wtedy rządził jego braciszek. Czy ktoś kto wyzywa dziennikarzy od agentów SB i odgraża się ,że ich załatwi, tylko dlatego, że zadają pytania nie po jedynie słusznej myśli PiS,godny jest być prezydentem? Pewnie odpowiesz mi o pijaństwie Kwaśniewskiego i gafach Wałęsy. To prawda,ale mimo wszystko za granicą ceni się ich bardziej niż w kraju, zwłaszcza Wałęsę. Z naszego Małego Księcia tylko się śmieją.


A ile wydał Kaczyński na wizytę w Brukseli by załapać się na kolację?Ile wydaje na pielgrzymki po kraju w ramach kampanii wyborczej? Wszystko za nasze pieniądze. Gdzie był prezydent gdy trwała w najlepsze awantura w poprzednim sejmie, gdy groziła nam destabilizacja państwa,gdy nie wiadomo było czy sejm jeszcze trwa. Nikt nie wiedział przez kilka tygodni gdzie jest głowa państwa. Nic dziwnego bo wtedy rządził jego braciszek. Czy ktoś kto wyzywa dziennikarzy od agentów SB i odgraża się ,że ich załatwi, tylko dlatego,... rozwiń
Avatar
yy / 20 października 2008 o 00:33
0
xx napisał:
A niby za PiS można się było odezwać???? Przestań człowieku oplatać dyrdymały z radia Maryja. Przypomnę Ci akcję poszukiwania tego zdrajcy narodu, który ośmielił się zamieścić internecie fotkę dwóch wypiętych tyłem kaczek z napisem "a teraz drodzy wyborcy pocałujcie nas w dupę" Jak to się skończyło nie wiem, ale takich hec było mnóstwo. Kubę Wojewódzkiego oskarżono o posiadanie narkotyków, dziwnym przypadkiem po tym jak zaczął głosić inne poglądy niż twój Geniusz Mazowsza. A jak to było z Tymochowiczem,jego największym przestępstwem było doradzanie Lepperowi. A niby dlaczego miał tego nie robić? Zapłacił mu to mu doradzał, czysty biznes,nie żadne przestępstwo. Jeszcze ta wszechobecna atmosfera zagrożenia "układem", którą napędzali Kaczyńscy i ich wasale. Z drugiej strony nie przeszkadzało im tworzyć koalicje z kryminalistami i oszustami z Samoobrony oraz nawiedzonymi świętoszkami z Ligi Popierania Romka.
Jednak najbardziej rozbawiłeś mnie mnie głosowaniem za skróceniem kadencji Sejmu. Przecież poszło o kasę, nie chciano im uznać sprawozdania z finansowania kampanii wyborczej i musieliby oddać forsę,dlatego czym prędzej zorganizowano nowe wybory, a nie dlatego, że pisiaki były takie szlachetne. Gdyby nie kasa nadal żylibyśmy w narodowym bolszewiźmie. Jak lewica była u władzy to tak samo nic się nie działo, takie same były afery korupcyjne,. Była jednak jedna różnica, SLD do swojego złodziejstwa nie mieszała Boga i Ojczyzny tak jak Twoi idole.


Nieprawda sprawozdanie było już zatwierdzone to po pierwsze.
Po drugie pomyśl ile kasy wydał Tusk na wycieczkę życia.


Nieprawda sprawozdanie było już zatwierdzone to po pierwsze.
Po drugie pomyśl ile kasy wydał Tusk na wycieczkę życia. rozwiń
Avatar
mieszkaniec / 19 października 2008 o 11:42
0
A czy sezon ochronny na kaczki nadal trwa??????
Avatar
xx / 19 października 2008 o 11:13
0
yy napisał:
Możesz dalej nie wymieniać.
[color="#FF0000"]Już Ci odpowiadam:
Za PRL nie do pomyślenia było aby Ten Ziobro i PIS zagłosował za skróceniem Kadencji Sejmu i ogłosił nowe demokratyczne wybory.[/color]
Pominę,że nie móglbyś nic się odezwać.

A niby za PiS można się było odezwać???? Przestań człowieku oplatać dyrdymały z radia Maryja. Przypomnę Ci akcję poszukiwania tego zdrajcy narodu, który ośmielił się zamieścić internecie fotkę dwóch wypiętych tyłem kaczek z napisem "a teraz drodzy wyborcy pocałujcie nas w dupę" Jak to się skończyło nie wiem, ale takich hec było mnóstwo. Kubę Wojewódzkiego oskarżono o posiadanie narkotyków, dziwnym przypadkiem po tym jak zaczął głosić inne poglądy niż twój Geniusz Mazowsza. A jak to było z Tymochowiczem,jego największym przestępstwem było doradzanie Lepperowi. A niby dlaczego miał tego nie robić? Zapłacił mu to mu doradzał, czysty biznes,nie żadne przestępstwo. Jeszcze ta wszechobecna atmosfera zagrożenia "układem", którą napędzali Kaczyńscy i ich wasale. Z drugiej strony nie przeszkadzało im tworzyć koalicje z kryminalistami i oszustami z Samoobrony oraz nawiedzonymi świętoszkami z Ligi Popierania Romka.
Jednak najbardziej rozbawiłeś mnie mnie głosowaniem za skróceniem kadencji Sejmu. Przecież poszło o kasę, nie chciano im uznać sprawozdania z finansowania kampanii wyborczej i musieliby oddać forsę,dlatego czym prędzej zorganizowano nowe wybory, a nie dlatego, że pisiaki były takie szlachetne. Gdyby nie kasa nadal żylibyśmy w narodowym bolszewiźmie. Jak lewica była u władzy to tak samo nic się nie działo, takie same były afery korupcyjne,. Była jednak jedna różnica, SLD do swojego złodziejstwa nie mieszała Boga i Ojczyzny tak jak Twoi idole.

A niby za PiS można się było odezwać???? Przestań człowieku oplatać dyrdymały z radia Maryja. Przypomnę Ci akcję poszukiwania tego zdrajcy narodu, który ośmielił się zamieścić internecie fotkę dwóch wypiętych tyłem kaczek z napisem "a teraz drodzy wyborcy pocałujcie nas w dupę" Jak to się skończyło nie wiem, ale takich hec było mnóstwo. Kubę Wojewódzkiego oskarżono o posiadanie narkotyków, dziwnym przypadkiem po tym jak zaczął głosić inne poglądy niż twój Geniusz Mazowsza. A jak to było z Tymochowiczem,jego naj... rozwiń
Avatar
lubelak / 19 października 2008 o 10:48
0
No oczywiście, ze na KUL. Trzeba poklepać po plecach znajomych starając się o reelekcje. Przykro mi, ze Lubelszczyzna to ciemnogród.
Avatar
DFG6666 / 19 października 2008 o 10:10
0
PRZYJĘŻDZA DO LUBLINA CZY NA KUL,BASTION KACZYZMU I OSZOŁOMSTWA???PRZEFORSOWAŁ FIANSOWANIE Z MOICH PIENIEDZY Z BUDŻETU PRYWATNEJ UCZELNI!!!SZCZYT, SZCZYTÓW!!TERAZ PRZYJEDZIE Z KUKLasami OPIJAC TEN SUKCES???Z "BYDŁEM" CZYLI Z MIESZKAŃCAMI LUBLINA(BO ON GENERALNIE NIE CIEPI LUDZI A JESZCZE INACZEJ MYŚLĄCYCH NIŻ KULasy TYM BARDZIEJ)BEDZIE MIAŁ 15 MINUT ZZA MURU BORowców!!LUBLINIANIE KTÓRZY BEDZIECIE STAĆ NA DRODZE JEGO PRZEJŚCIA NA STARÓWĘ, UZBROJCIE SIĘ W ZGNIŁE JAJA I POMIODRY!!!
Zobacz wszystkie komentarze 44

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy 0 0

Niedziele handlowe i z zamkniętymi sklepami. Sprawdź czy w niedzielę 23 września normalnie zrobisz zakupy w sklepach, czy zastaniesz zamknięte supermarkety.

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci 1 1

Jeszcze w tym miesiącu radni gminy Janowiec zdecydują o rozwiązaniu technikum weterynaryjnego znajdującego się w miejscowym Zespole Szkół. Placówka od lat nie prowadzi naboru. Ostatnia klasa liczyła dziewięć osób. Ich miejsce w budynku wkrótce zajmie m.in. Koło Emerytów.

Mężczyzna zginął po potrąceniu na przejściu. Kto widział wypadek?

Mężczyzna zginął po potrąceniu na przejściu. Kto widział wypadek? 4 0

Lubelscy policjanci poszukują świadków wypadku drogowego do którego doszło 6 września na ul. Lubelskiej w Niemcach.

SLD liczy na 5 mandatów w Sejmiku Województwa Lubelskiego
galeria

SLD liczy na 5 mandatów w Sejmiku Województwa Lubelskiego 0 8

W sobotę działacze lubelskiego SLD zaprezentowali kandydatów, którzy walczą o mandaty we wszystkich pięciu okręgach w wyborach do Sejmiku Województwa Lubelskiego.

Motor Lublin - Sokół Sieniawa 0:0 (relacja na żywo)

Motor Lublin - Sokół Sieniawa 0:0 (relacja na żywo) 2 2

Zapraszamy na relację na żywo z meczu Motor Lublin - Sokół Sieniawa. Spotkanie rozpocznie się o godz. 18.

Victoria Żmudź – Łada Biłgoraj 3:0. Liczyły się punkty, nie styl

Victoria Żmudź – Łada Biłgoraj 3:0. Liczyły się punkty, nie styl 0 1

Victoria wykonała zadanie. Piłkarze Piotra Molińskiego pokonali na własnym boisku Ładę 3:0. Wszystkie gole padały w drugiej połowie, a kluczowe role odegrali: Erwin Sobiech i Piotr Lecki.

Lublin: Wcześniej było tu wysypisko śmieci. Teraz jest nowy park [zdjęcia]
galeria

Lublin: Wcześniej było tu wysypisko śmieci. Teraz jest nowy park [zdjęcia] 24 6

Pierwszego dnia zaplanowano festyn, a drugiego imprezę sportową. Tak otwierany jest nowy park urządzony przy ul. Zawilcowej w Lublinie na terenie dawnej oczyszczalni ścieków i wysypiska śmieci.

Policjanci wchodzą do mieszkania, a 29-latek wychodzi. Zajrzeli do plecaka

Policjanci wchodzą do mieszkania, a 29-latek wychodzi. Zajrzeli do plecaka 13 1

Prawie 400 gramów suszu konopi indyjskich zabezpieczyli wczoraj policjanci z komisariatu w Bełżycach.

Dostawa nielegalnego towaru, a następnie policyjny pościg za kurierem

Dostawa nielegalnego towaru, a następnie policyjny pościg za kurierem 8 0

W środę na jednej z posesji w gminie Kamionka policjanci zabezpieczyli 9,5 litra alkoholu oraz prawie 3,5 tysiąca paczek papierosów bez polskich znaków skarbowych akcyzy.

Stal Kraśnik kontra Wisła Sandomierz, czyli wyjątkowy mecz dla trenera

Stal Kraśnik kontra Wisła Sandomierz, czyli wyjątkowy mecz dla trenera 2 0

W niedzielę o godz. 16 Stal Kraśnik zmierzy się u siebie z Wisłą Sandomierz, czyli byłym klubem trenera Jarosława Pacholarza. Gospodarze będą próbowali się podnieść po bardzo słabym występie w Sieniawie, gdzie dostali aż pięć bramek.

Ksiądz Jacek Stryczek rezygnuje po oskarżeniach o mobbing
film

Ksiądz Jacek Stryczek rezygnuje po oskarżeniach o mobbing 0 11

Po oskarżeniach o mobbing ksiądz Jacek Stryczek chce wycofać się z działalności Stowarzyszenia „Wiosna”. Sprawą ma zająć się prokuratura.

Kandydat na prezydenta Chełma chwali się, że „ma przełożenie na Warszawę” [zdjęcia]
galeria

Kandydat na prezydenta Chełma chwali się, że „ma przełożenie na Warszawę” [zdjęcia] 5 14

Piątkowa regionalna konwencja Prawa i Sprawiedliwości była wiecem poparcia dla Jakuba Banaszka, kandydata na prezydenta Chełma.

TBV Start Lublin zagra w finale Browar Kociewski Cup

TBV Start Lublin zagra w finale Browar Kociewski Cup 0 3

Przed tygodniem triumf na turnieju we Włocławku, a teraz dobra gra w Starogardzie Gdańskim. W piątek TBV Start rozbił w meczu półfinałowym Trefla Sopot aż 96:60. W sobotę o godz. 18.30 lublinianie zagrają w finale z gospodarzami zawodów – Polpharmą.

Mieszkaniec Lublina chciał poćwiczyć sterowanie paralotnią na ziemi. Nagle wiatr poderwał go do góry

Mieszkaniec Lublina chciał poćwiczyć sterowanie paralotnią na ziemi. Nagle wiatr poderwał go do góry 8 2

Obrażeniami ciała zakończyła się próba nauki sterowania paralotnią dla 46-letniego mieszkańca Lublina.

Jubileusz 65-lecia Zespołu Pieśni i Tańca "Powiśle"
28 września 2018, 0:00

Jubileusz 65-lecia Zespołu Pieśni i Tańca "Powiśle" 0 0

W tym roku puławski Zespół Pieśni i Tańca Powiśle obchodzi wyjątkowy jubileusz 65-lecia istnienia. Z tej okazji w dniach 28-30 września w Puławach będzie okazja do wspólnego świętowania - nie zabraknie koncertów i dodatkowych atrakcji.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.