Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

11 marca 2013 r.
17:56
Edytuj ten wpis

Lublin: Stadion przy ul. Piłsudskiego będzie przebudowany

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 19 A A
Stadion "Start" (Jacek Świerczyński)
Stadion \"Start\" (Jacek Świerczyński)

Nowa murawa, oświetlenie i większe, zadaszone trybuny. Planowana przez miasto przebudowa stadionu lekkoatletycznego przy al. Piłsudskiego w Lublinie może kosztować 30 mln zł.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Magistrat rozpoczął właśnie formalne przygotowania do tej inwestycji. Jest to dopiero wstępny etap, później konieczna będzie decyzja lokalizacyjna, powstanie też szczegółowa koncepcja przebudowy.

Koszt inwestycji szacowany jest wstępnie na 30 milionów złotych. – Będziemy starać się o zewnętrzne dofinansowanie – mówi Beata Krzyżanowska, rzecznik prezydenta. Jeśli znajdą się pieniądze, prace ruszyłyby w przyszłym roku.

Co ma się zmienić na stadionie? Powstanie nowy budynek administracyjno-treningowy. Na płycie stadionu pojawi się nawierzchnia z trawy syntetycznej z odwodnieniem. Będzie też oświetlenie i ogrodzenie na koronie stadionu. – Planujemy też budowę bieżni rozgrzewkowej między ogrodzeniem a koroną stadionu oraz dwóch nowych kortów tenisowych wraz z trybuną – mówi rzecznik .

Obecnie na trybunach jest około 800 miejsc. Miasto chce, by po przebudowie ich liczba zwiększyła się do 1500. Standard trybun ma być wyższy, a miejsca siedzące będą też zadaszone. – Modernizacja ma też przystosować obiekt do przepisów międzynarodowych, pozwolić na organizację zawodów ogólnopolskich oraz dostosować do potrzeb osób niepełnosprawnych – wylicza Krzyżanowska.

Stadion zachowa swoje lekkoatletyczne przeznaczenie. Służyć ma m.in. do biegów, skoków w dal, zawodów łuczniczych, rzutu dyskiem, oszczepem czy kulą.

15,5 tys. widzów przy Krochmalnej

Równolegle miasto buduje stadion piłkarski na terenach po zlikwidowanej cukrowni przy ul. Krochmalnej. Ma on pomieścić 15,5 tys. widzów. Po rozłożeniu specjalnej płyty zakrywającej murawę ma służyć także organizacji koncertów. Obok będzie m.in. bieżnia i dwa boiska treningowe.

Oficjalne otwarcie jest planowane na przełom sierpnia i września przyszłego roku. Budowa pochłonie 140 milionów złotych, z czego 67 mln pochodzi z unijnej dotacji.


Komentarze 19

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Lorencywow / 16 maja 2018 o 17:21
0
zaklady
Avatar
S Y L W E S T E R / 13 marca 2013 o 00:35
0
--------------------------------------DO INTERNAUTY " poznaniak z korzeniami LB"------------------------ Zostałem przez Internaute żle zrozumiany . Opisując przyszły Stadion "kurnik" na BAGNIE , komplet nie nie rozchodziło mi się dokonywanie porównań z innymi miastami . Jeżeli Inni mają to co mają niech się cieszą. Mnie rozchodzi się nie o wielkość tylko o te 140 MILIONÓW które na 100% będą UTOPIONE w tym BAGNIE !!!. Lublin niepotrzebnie straci 140 MILIONÓW które mogłyby być wykorzystane na odrestaurowanie trzech stadionów --Historyczny Stadion LUBLINIANKI , Stadion STARTU i Stadion MOTORU Al.Zygmuntowskie. Względnie postawienie Godnego Lublina Stadionu STADION EUROPEJSKI z międzynarodowym torem żużlowym... ALE NIE NA BAGNIE PO CUKROWNI TYLKO NA JEDNEJ Z ROGATEK WJAZDOWYCH DO LUBLINA . Staram się obronić dla Lublina 140 milionów które wcale nie musimy stracić ! . Prezydent odkupił to BAGNO po cukrowni za pieniądze z budżetu miejskiego . Nawet się nie konsultował z Mieszkańcami Lublina czy może te pieniądze wziąść i czy Chcemy kupić to bezwartościowe BAGNO (sic?) Zapłacił , uwaga ... 10 milionów i teraz jeszcze Chce "umoczyć" 140 MILIONÓW ! . A że nazwano ten "stadion kurnik" to wiąże się z tym , Godność Wschodniej Stolicy Polski wymaga aby Repzrentacyjny Stadion Lublina posiadał... najmniej 50 tys.. Wielkości są do uzgodnienia aby tylko nie stracić 140 MILIONÓW (!). Teraz chyba Internauta z Poznania moje intencje zrozumiał ?. Przy tym stadionie powstało już dużo "wrzawy", wszystko to wynikało z braku informacji wyjaśniających . Pisałem już i wytłumaczyłem system przydzielania DOTACJI "UE" -- polega on na tym , że "UE" przyznaje DOTACJE tylko na określony cel . Jeżeli Lublin ubiegał się o DOTACJE na Stadion , to te DOTACJE mogą być li tylko użyte do celów Stadionu . Nie mogą być zużyte na inne cele , bo wtedy DOTACJE możemy utracić. Dlatego właśnie powstała ta "wrzawa" niezrozumienia , typu " przedszkoli i żłobków nie ma , ulice się rozlatują i na jezdniach samochody koła gubią ! A Tym się zachciewa stadiony budować !". A z tymi DOTACJAMI z Unii Europejskiej to też ostrożnie!, bo nie ma na świecie miejsca gdzie... pieniądze ZA DARMO DAJĄ ! . Polska aby mogła teraz Dotacje otrzymywać Musiała swój pogtężny wkład pieniężnu "UE" wpłacić ! . Rolnicy także Musieli wpłacić określone sumy pieniędzy aby mogli oczekiwać na tzw. DOPŁATY !. Tusk tak zapożyczył Polskę, że Jego wnuczęta nawet na dziadka grobie lampki nie zapalą . I dobrze mu tak !. Dlatego ostrożnie z tymi DOTACJAMI !. Serdeczne , lubelskie pozdrowienia dla równie pięknego jak LUB LIN POZNANIA ! .Szczęść Boże!
--------------------------------------DO INTERNAUTY " poznaniak z korzeniami LB"------------------------ Zostałem przez Internaute żle zrozumiany . Opisując przyszły Stadion "kurnik" na BAGNIE , komplet nie nie rozchodziło mi się dokonywanie porównań z innymi miastami . Jeżeli Inni mają to co mają niech się cieszą. Mnie rozchodzi się nie o wielkość tylko o te 140 MILIONÓW które na 100% będą UTOPIONE w tym BAGNIE !!!. Lublin niepotrzebnie straci 140 MILIONÓW... rozwiń
Avatar
S Y L W E S T E R / 12 marca 2013 o 23:23
0
-----------------------------------DO INTERNAUTY "mks'...------------------------------------------------------------Z pewnością moglibyśmy porozmawieć na temat Stadionu STARTU ale "mks" brak kultury uniemożli wia jaką kolwiek dyskusje . Co za czelność ubliżać człowiekowi którego się nie zna ?. "Ciuli" niech "mks" poszuka wokół siebie . Wesołych Świąt .
Avatar
poznaniak z korzeniami lb / 12 marca 2013 o 11:47
0
Wyjątkowo zgadzam się z oceną pana SYLWESTRA stadion na Krochmalnej to wiekszy kurnik jak Hala Globus .Stadion Lubelski to wielkośc widzów Gdańsk Arena 15 tys widzów -walke oglondało Gołota -Saleta .Atlas Arena w Łodzi to pojemnośc 13 tys .podam przykła minimalizacji Lublina z aren Sportowych 1.Białystok stadion 22.4 ty widzów 2.Rzeszówek 16 -20 tys a Lublinektylko 15 tys tyle co o połowe Kielce mniejsze -oto rozum w ratuszu Lubelskim .Hala Głobus Lublin 4.5 tys -Rzeszówek na Podpromiu 6 tys -Bydgoszcz------ Łuczniczka 8 tys widzów .Nie mówiąc o teatrze w budowie rozbiórka serce bolało jedni budują drudzy rujnują tak jakby nie było pomysłu na wykorzystanie tych powierzcni w jednej kubaturze
Wyjątkowo zgadzam się z oceną pana SYLWESTRA stadion na Krochmalnej to wiekszy kurnik jak Hala Globus .Stadion Lubelski to wielkośc widzów Gdańsk Arena 15 tys widzów -walke oglondało Gołota -Saleta .Atlas Arena w Łodzi to pojemnośc 13 tys .podam przykła minimalizacji Lublina z aren Sportowych 1.Białystok stadion 22.4 ty widzów 2.Rzeszówek 16 -20 tys a Lublinektylko 15 tys tyle co o połowe Kielce mniejsze -oto rozum w ratuszu Lubelskim .Hala Głobus Lublin 4.5 tys -Rzeszówek na Podpromiu 6 tys -Bydgoszcz------ Łuczniczka 8 tys widzów .N... rozwiń
Avatar
mks / 12 marca 2013 o 08:22
0
Do Sylwestra:
Zapraszamy na START zobaczysz ciulu jakie mamy warunki do trenowania, a nie ukrywając jako dyscyplina olimpijska na arenie ogólnopolskiej mamy się bardzo dobrze, w przeciwieństwie do kopaczy.

Co do artykułu- nie wiem co to rzut kulą, może chodziło o pchnięcie
Avatar
ergo / 12 marca 2013 o 07:41
0
Hahaha....rzut oszczepem na stadionie ze sztuczną trawą
Avatar
S Y L W E S T E R / 12 marca 2013 o 02:56
0
-----------------------------------------------STADION STARTU LUBLIN--------------------------------------------- Należy po imieniu nazywać ten temat, bo już komuchy chcą obarczyć wine stanu stadionu SOLIDARNOŚCIĄ (sic?) . Byłem częstym gościem stadionu STARTU Lublin i kortów tenisowych . Był to piękny kameralny stadionik z w zieleni utopionych kortów tenisowych i sąsiadujący z rzeką Bystrzycą . Nie czas na rozliczenia kto dopuścił do tak tragicznego stanu, bo ten stadion się nigdy nie "odrodzi" . Z łatwością można by ustalić WINNEGO gdyż ten stadion był "chuchany dmuchany" i nadwyraz pielęgnowany . Obok stadion Budowlanych obecnie MOTORU wyglądał przy stadionie STARTU niczym... kopciuszek. Aby rozpatrywać "podrzucone" tematy , należałoby poznać plany Prezydenta Lublina i Jego "Spółek" co do przyszłych Inwestycji dla Lublina . Program Prezydenta jest bardzo ważny gdyż należy Inwestycje ułożyć w charmonogramie przydatności i czasie wykonania . Dla przykładu : LUBLINIANKA gra w obecnych rozgrywkach i MOTOR SA także na bierząco rozgrywa mecze . Czy nie przyszła tam w Ratuszu Komuś "złota myśł" : wspierajmy stadiony grających Drużyn lubelskich a stadion STARTU równolegle "remontować" (?). Tylko nie dajcie się nabrać na stadion "kurnik" na BAGNIE po cukrowni , bo to będzie Stadion w ciągłym remoncie niczym "teatr w remoncie" . Gdyż ma być postawiony na betonowych palach których trzeba w to BAGNO wbić... 160 kilometrów betonowych pali (sic?). Na 100% że stadion "kurnik" będzie się zapadał niczym szkoła Podstawowa Nr.20 która przy wejściu miała 4 schodki a obecnie ostał się tylko ...JEDEN !. Stąd czy nie lepiej wyremontować stadion MOTORU przy Al.Zygmuntowskich z czym dołoży się ŻUŻLOWA drużyna "Lubelski Węgiel" i historyczny Stadion LUBLINIANKI który jak wiemy otrzyma dotacje od biznesów z terenów byłych kortów i lodowiska ? Co do stadionu LUBLINIANKI to nie wysyłajcie z Ratusza specjalistę od boisk- pastwisk aby oce niał i planował zniszczenie obiektu historycznego dla Lublina (sic?) Ten "magik" zaproponował li kwidacje trybun i zostawienie tylko skrawka trybun dla 600 klibiców (sic?). Takie trybuny można spotkać na "pastwiskach-boiskach" wiejskich zespołów piłkarskich. Wyremontujcie Nam na Lubli niance narazie te trybuny które są obecnie w stanie do remontu i częściowo Pawilon, tak aby można było z Rodziną spokojnie siedząc kibicować. A reszte do remontu w następnym terminie. Czy moja propozycja nie jest korzystniejsza dla Lublina ? . A Stadion STARTU "przypudrować" bo Pawilon ma w bardzo dobrym stanie . Jak pamiętamy były tam rogrywane mecze koszykówki . Zejdżmy na "ziemie" i zajmijmy się tylko narazie dwoma stadionami , LUBLINIANKI i MOTORU i te go należy życzyć Lublinianom interesujących się sportem . To jest do wykonania i użytku !. Resz te " majaczenia" zostawmy sobie na póżniej . Szczęść Boże !.
-----------------------------------------------STADION STARTU LUBLIN--------------------------------------------- Należy po imieniu nazywać ten temat, bo już komuchy chcą obarczyć wine stanu stadionu SOLIDARNOŚCIĄ (sic?) . Byłem częstym gościem stadionu STARTU Lublin i kortów tenisowych . Był to piękny kameralny stadionik z w zieleni utopionych kortów tenisowych i sąsiadujący z rzeką Bystrzycą . Nie czas na rozliczenia kto dopuścił do tak tragicznego stanu, bo ten stadion się nigdy nie "odrod... rozwiń
Avatar
S Y L W E S T E R / 12 marca 2013 o 02:51
0
-----------------------------------------------STADION STARTU LUBLIN--------------------------------------------- Należy po imieniu nazywać ten temat, bo już komuchy chcą obarczyć wine stanu stadionu SOLIDARNOŚCIĄ (sic?) . Byłem częstym gościem stadionu STARTU Lublin i kortów tenisowych . Był to piękny kameralny stadionik z w zieleni utopionych kortów tenisowych i sąsiadujący z rzeką Bystrzycą . Nie czas na rozliczenia kto dopuścił do tak tragicznego stanu, bo ten stadion się nigdy nie "odrodzi" . Z łatwością można by ustalić WINNEGO gdyż ten stadion był "chuchany dmuchany" i nadwyraz pielęgnowany . Obok stadion Budowlanych obecnie MOTORU wyglądał przy stadionie STARTU niczym... kopciuszek. Aby rozpatrywać "podrzucone" tematy , należałoby poznać plany Prezydenta Lublina i Jego "Spółek" co do przyszłych Inwestycji dla Lublina . Program Prezydenta jest bardzo ważny gdyż należy Inwestycje ułożyć w charmonogramie przydatności i czasie wykonania . Dla przykładu : LUBLINIANKA gra w obecnych rozgrywkach i MOTOR SA także na bierząco rozgrywa mecze . Czy nie przyszła tam w Ratuszu Komuś "złota myśł" : wspierajmy stadiony grających Drużyn lubelskich a stadion STARTU równolegle "remontować" (?). Tylko nie dajcie się nabrać na stadion "kurnik" na BAGNIE po cukrowni , bo to będzie Stadion w ciągłym remoncie niczym "teatr w remoncie" . Gdyż ma być postawiony na betonowych palach których trzeba w to BAGNO wbić... 160 kilometrów betonowych pali (sic?). Na 100% że stadion "kurnik" będzie się zapadał niczym szkoła Podstawowa Nr.20 która przy wejściu miała 4 schodki a obecnie ostał się tylko ...JEDEN !. Stąd czy nie lepiej wyremontować stadion MOTORU przy Al.Zygmuntowskich z czym dołoży się ŻUŻLOWA drużyna "Lubelski Węgiel" i historyczny Stadion LUBLINIANKI który jak wiemy otrzyma dotacje od biznesów z terenów byłych kortów i lodowiska ? Co do stadionu LUBLINIANKI to nie wysyłajcie z Ratusza specjalistę od boisk- pastwisk aby oce niał i planował zniszczenie obiektu historycznego dla Lublina (sic?) Ten "magik" zaproponował li kwidacje trybun i zostawienie tylko skrawka trybun dla 600 klibiców (sic?). Takie trybuny można spotkać na "pastwiskach-boiskach" wiejskich zespołów piłkarskich. Wyremontujcie Nam na Lubli niance narazie te trybuny które są obecnie w stanie do remontu i częściowo Pawilon, tak aby można było z Rodziną spokojnie siedząc kibicować. A reszte do remontu w następnym terminie. Czy moja propozycja nie jest korzystniejsza dla Lublina ? . A Stadion STARTU "przypudrować" bo Pawilon ma w bardzo dobrym stanie . Jak pamiętamy były tam rogrywane mecze koszykówki . Zejdżmy na "ziemie" i zajmijmy się tylko narazie dwoma stadionami , LUBLINIANKI i MOTORU i te go należy życzyć Lublinianom interesujących się sportem . To jest do wykonania i użytku !. Resz te " majaczenia" zostawmy sobie na póżniej . Szczęść Boże !.
-----------------------------------------------STADION STARTU LUBLIN--------------------------------------------- Należy po imieniu nazywać ten temat, bo już komuchy chcą obarczyć wine stanu stadionu SOLIDARNOŚCIĄ (sic?) . Byłem częstym gościem stadionu STARTU Lublin i kortów tenisowych . Był to piękny kameralny stadionik z w zieleni utopionych kortów tenisowych i sąsiadujący z rzeką Bystrzycą . Nie czas na rozliczenia kto dopuścił do tak tragicznego stanu, bo ten stadion się nigdy nie "odrod... rozwiń
Avatar
kibic / 11 marca 2013 o 22:22
0
25 lat temu trenowałem tam jako małolat. Stadionik był ładny i memoriał Kusocińskiego nawet się odbył. Szkoda że to wszystko się tak zmarnowało za rządów solidaruchów
Avatar
henryk / 11 marca 2013 o 22:15
0
Zgadzam się z wypowiedzią lekkoatlety -Lublinianie stadion piłkarski nie bo to kibole i dresiarże i nie ma drużyny według krytykantów .,i malkomentów i ze budująm\nowy .Stadion dawnego Startu lekoatletyczny wymaga kapitalnego remontu a nie miejsca jest Lekkoatletyka na poziomie Ekstraklasy [i tylu studentów kilku uniwerkówdow .Przy okazji bud.Krochmalnej-wyremntoć stadion dla LA.-tym bardziej że może ??bedzie wsparcie z ministerstwa Sportu .Przykład Rzeszów remontuje stadion Srali Rzeszów i planują stadion Lekkoatletyczny Resovii za SUME 60 mil zł
Avatar
Lorencywow / 16 maja 2018 o 17:21
0
zaklady
Avatar
S Y L W E S T E R / 13 marca 2013 o 00:35
0
--------------------------------------DO INTERNAUTY " poznaniak z korzeniami LB"------------------------ Zostałem przez Internaute żle zrozumiany . Opisując przyszły Stadion "kurnik" na BAGNIE , komplet nie nie rozchodziło mi się dokonywanie porównań z innymi miastami . Jeżeli Inni mają to co mają niech się cieszą. Mnie rozchodzi się nie o wielkość tylko o te 140 MILIONÓW które na 100% będą UTOPIONE w tym BAGNIE !!!. Lublin niepotrzebnie straci 140 MILIONÓW które mogłyby być wykorzystane na odrestaurowanie trzech stadionów --Historyczny Stadion LUBLINIANKI , Stadion STARTU i Stadion MOTORU Al.Zygmuntowskie. Względnie postawienie Godnego Lublina Stadionu STADION EUROPEJSKI z międzynarodowym torem żużlowym... ALE NIE NA BAGNIE PO CUKROWNI TYLKO NA JEDNEJ Z ROGATEK WJAZDOWYCH DO LUBLINA . Staram się obronić dla Lublina 140 milionów które wcale nie musimy stracić ! . Prezydent odkupił to BAGNO po cukrowni za pieniądze z budżetu miejskiego . Nawet się nie konsultował z Mieszkańcami Lublina czy może te pieniądze wziąść i czy Chcemy kupić to bezwartościowe BAGNO (sic?) Zapłacił , uwaga ... 10 milionów i teraz jeszcze Chce "umoczyć" 140 MILIONÓW ! . A że nazwano ten "stadion kurnik" to wiąże się z tym , Godność Wschodniej Stolicy Polski wymaga aby Repzrentacyjny Stadion Lublina posiadał... najmniej 50 tys.. Wielkości są do uzgodnienia aby tylko nie stracić 140 MILIONÓW (!). Teraz chyba Internauta z Poznania moje intencje zrozumiał ?. Przy tym stadionie powstało już dużo "wrzawy", wszystko to wynikało z braku informacji wyjaśniających . Pisałem już i wytłumaczyłem system przydzielania DOTACJI "UE" -- polega on na tym , że "UE" przyznaje DOTACJE tylko na określony cel . Jeżeli Lublin ubiegał się o DOTACJE na Stadion , to te DOTACJE mogą być li tylko użyte do celów Stadionu . Nie mogą być zużyte na inne cele , bo wtedy DOTACJE możemy utracić. Dlatego właśnie powstała ta "wrzawa" niezrozumienia , typu " przedszkoli i żłobków nie ma , ulice się rozlatują i na jezdniach samochody koła gubią ! A Tym się zachciewa stadiony budować !". A z tymi DOTACJAMI z Unii Europejskiej to też ostrożnie!, bo nie ma na świecie miejsca gdzie... pieniądze ZA DARMO DAJĄ ! . Polska aby mogła teraz Dotacje otrzymywać Musiała swój pogtężny wkład pieniężnu "UE" wpłacić ! . Rolnicy także Musieli wpłacić określone sumy pieniędzy aby mogli oczekiwać na tzw. DOPŁATY !. Tusk tak zapożyczył Polskę, że Jego wnuczęta nawet na dziadka grobie lampki nie zapalą . I dobrze mu tak !. Dlatego ostrożnie z tymi DOTACJAMI !. Serdeczne , lubelskie pozdrowienia dla równie pięknego jak LUB LIN POZNANIA ! .Szczęść Boże!
--------------------------------------DO INTERNAUTY " poznaniak z korzeniami LB"------------------------ Zostałem przez Internaute żle zrozumiany . Opisując przyszły Stadion "kurnik" na BAGNIE , komplet nie nie rozchodziło mi się dokonywanie porównań z innymi miastami . Jeżeli Inni mają to co mają niech się cieszą. Mnie rozchodzi się nie o wielkość tylko o te 140 MILIONÓW które na 100% będą UTOPIONE w tym BAGNIE !!!. Lublin niepotrzebnie straci 140 MILIONÓW... rozwiń
Avatar
S Y L W E S T E R / 12 marca 2013 o 23:23
0
-----------------------------------DO INTERNAUTY "mks'...------------------------------------------------------------Z pewnością moglibyśmy porozmawieć na temat Stadionu STARTU ale "mks" brak kultury uniemożli wia jaką kolwiek dyskusje . Co za czelność ubliżać człowiekowi którego się nie zna ?. "Ciuli" niech "mks" poszuka wokół siebie . Wesołych Świąt .
Avatar
poznaniak z korzeniami lb / 12 marca 2013 o 11:47
0
Wyjątkowo zgadzam się z oceną pana SYLWESTRA stadion na Krochmalnej to wiekszy kurnik jak Hala Globus .Stadion Lubelski to wielkośc widzów Gdańsk Arena 15 tys widzów -walke oglondało Gołota -Saleta .Atlas Arena w Łodzi to pojemnośc 13 tys .podam przykła minimalizacji Lublina z aren Sportowych 1.Białystok stadion 22.4 ty widzów 2.Rzeszówek 16 -20 tys a Lublinektylko 15 tys tyle co o połowe Kielce mniejsze -oto rozum w ratuszu Lubelskim .Hala Głobus Lublin 4.5 tys -Rzeszówek na Podpromiu 6 tys -Bydgoszcz------ Łuczniczka 8 tys widzów .Nie mówiąc o teatrze w budowie rozbiórka serce bolało jedni budują drudzy rujnują tak jakby nie było pomysłu na wykorzystanie tych powierzcni w jednej kubaturze
Wyjątkowo zgadzam się z oceną pana SYLWESTRA stadion na Krochmalnej to wiekszy kurnik jak Hala Globus .Stadion Lubelski to wielkośc widzów Gdańsk Arena 15 tys widzów -walke oglondało Gołota -Saleta .Atlas Arena w Łodzi to pojemnośc 13 tys .podam przykła minimalizacji Lublina z aren Sportowych 1.Białystok stadion 22.4 ty widzów 2.Rzeszówek 16 -20 tys a Lublinektylko 15 tys tyle co o połowe Kielce mniejsze -oto rozum w ratuszu Lubelskim .Hala Głobus Lublin 4.5 tys -Rzeszówek na Podpromiu 6 tys -Bydgoszcz------ Łuczniczka 8 tys widzów .N... rozwiń
Avatar
mks / 12 marca 2013 o 08:22
0
Do Sylwestra:
Zapraszamy na START zobaczysz ciulu jakie mamy warunki do trenowania, a nie ukrywając jako dyscyplina olimpijska na arenie ogólnopolskiej mamy się bardzo dobrze, w przeciwieństwie do kopaczy.

Co do artykułu- nie wiem co to rzut kulą, może chodziło o pchnięcie
Avatar
ergo / 12 marca 2013 o 07:41
0
Hahaha....rzut oszczepem na stadionie ze sztuczną trawą
Avatar
S Y L W E S T E R / 12 marca 2013 o 02:56
0
-----------------------------------------------STADION STARTU LUBLIN--------------------------------------------- Należy po imieniu nazywać ten temat, bo już komuchy chcą obarczyć wine stanu stadionu SOLIDARNOŚCIĄ (sic?) . Byłem częstym gościem stadionu STARTU Lublin i kortów tenisowych . Był to piękny kameralny stadionik z w zieleni utopionych kortów tenisowych i sąsiadujący z rzeką Bystrzycą . Nie czas na rozliczenia kto dopuścił do tak tragicznego stanu, bo ten stadion się nigdy nie "odrodzi" . Z łatwością można by ustalić WINNEGO gdyż ten stadion był "chuchany dmuchany" i nadwyraz pielęgnowany . Obok stadion Budowlanych obecnie MOTORU wyglądał przy stadionie STARTU niczym... kopciuszek. Aby rozpatrywać "podrzucone" tematy , należałoby poznać plany Prezydenta Lublina i Jego "Spółek" co do przyszłych Inwestycji dla Lublina . Program Prezydenta jest bardzo ważny gdyż należy Inwestycje ułożyć w charmonogramie przydatności i czasie wykonania . Dla przykładu : LUBLINIANKA gra w obecnych rozgrywkach i MOTOR SA także na bierząco rozgrywa mecze . Czy nie przyszła tam w Ratuszu Komuś "złota myśł" : wspierajmy stadiony grających Drużyn lubelskich a stadion STARTU równolegle "remontować" (?). Tylko nie dajcie się nabrać na stadion "kurnik" na BAGNIE po cukrowni , bo to będzie Stadion w ciągłym remoncie niczym "teatr w remoncie" . Gdyż ma być postawiony na betonowych palach których trzeba w to BAGNO wbić... 160 kilometrów betonowych pali (sic?). Na 100% że stadion "kurnik" będzie się zapadał niczym szkoła Podstawowa Nr.20 która przy wejściu miała 4 schodki a obecnie ostał się tylko ...JEDEN !. Stąd czy nie lepiej wyremontować stadion MOTORU przy Al.Zygmuntowskich z czym dołoży się ŻUŻLOWA drużyna "Lubelski Węgiel" i historyczny Stadion LUBLINIANKI który jak wiemy otrzyma dotacje od biznesów z terenów byłych kortów i lodowiska ? Co do stadionu LUBLINIANKI to nie wysyłajcie z Ratusza specjalistę od boisk- pastwisk aby oce niał i planował zniszczenie obiektu historycznego dla Lublina (sic?) Ten "magik" zaproponował li kwidacje trybun i zostawienie tylko skrawka trybun dla 600 klibiców (sic?). Takie trybuny można spotkać na "pastwiskach-boiskach" wiejskich zespołów piłkarskich. Wyremontujcie Nam na Lubli niance narazie te trybuny które są obecnie w stanie do remontu i częściowo Pawilon, tak aby można było z Rodziną spokojnie siedząc kibicować. A reszte do remontu w następnym terminie. Czy moja propozycja nie jest korzystniejsza dla Lublina ? . A Stadion STARTU "przypudrować" bo Pawilon ma w bardzo dobrym stanie . Jak pamiętamy były tam rogrywane mecze koszykówki . Zejdżmy na "ziemie" i zajmijmy się tylko narazie dwoma stadionami , LUBLINIANKI i MOTORU i te go należy życzyć Lublinianom interesujących się sportem . To jest do wykonania i użytku !. Resz te " majaczenia" zostawmy sobie na póżniej . Szczęść Boże !.
-----------------------------------------------STADION STARTU LUBLIN--------------------------------------------- Należy po imieniu nazywać ten temat, bo już komuchy chcą obarczyć wine stanu stadionu SOLIDARNOŚCIĄ (sic?) . Byłem częstym gościem stadionu STARTU Lublin i kortów tenisowych . Był to piękny kameralny stadionik z w zieleni utopionych kortów tenisowych i sąsiadujący z rzeką Bystrzycą . Nie czas na rozliczenia kto dopuścił do tak tragicznego stanu, bo ten stadion się nigdy nie "odrod... rozwiń
Avatar
S Y L W E S T E R / 12 marca 2013 o 02:51
0
-----------------------------------------------STADION STARTU LUBLIN--------------------------------------------- Należy po imieniu nazywać ten temat, bo już komuchy chcą obarczyć wine stanu stadionu SOLIDARNOŚCIĄ (sic?) . Byłem częstym gościem stadionu STARTU Lublin i kortów tenisowych . Był to piękny kameralny stadionik z w zieleni utopionych kortów tenisowych i sąsiadujący z rzeką Bystrzycą . Nie czas na rozliczenia kto dopuścił do tak tragicznego stanu, bo ten stadion się nigdy nie "odrodzi" . Z łatwością można by ustalić WINNEGO gdyż ten stadion był "chuchany dmuchany" i nadwyraz pielęgnowany . Obok stadion Budowlanych obecnie MOTORU wyglądał przy stadionie STARTU niczym... kopciuszek. Aby rozpatrywać "podrzucone" tematy , należałoby poznać plany Prezydenta Lublina i Jego "Spółek" co do przyszłych Inwestycji dla Lublina . Program Prezydenta jest bardzo ważny gdyż należy Inwestycje ułożyć w charmonogramie przydatności i czasie wykonania . Dla przykładu : LUBLINIANKA gra w obecnych rozgrywkach i MOTOR SA także na bierząco rozgrywa mecze . Czy nie przyszła tam w Ratuszu Komuś "złota myśł" : wspierajmy stadiony grających Drużyn lubelskich a stadion STARTU równolegle "remontować" (?). Tylko nie dajcie się nabrać na stadion "kurnik" na BAGNIE po cukrowni , bo to będzie Stadion w ciągłym remoncie niczym "teatr w remoncie" . Gdyż ma być postawiony na betonowych palach których trzeba w to BAGNO wbić... 160 kilometrów betonowych pali (sic?). Na 100% że stadion "kurnik" będzie się zapadał niczym szkoła Podstawowa Nr.20 która przy wejściu miała 4 schodki a obecnie ostał się tylko ...JEDEN !. Stąd czy nie lepiej wyremontować stadion MOTORU przy Al.Zygmuntowskich z czym dołoży się ŻUŻLOWA drużyna "Lubelski Węgiel" i historyczny Stadion LUBLINIANKI który jak wiemy otrzyma dotacje od biznesów z terenów byłych kortów i lodowiska ? Co do stadionu LUBLINIANKI to nie wysyłajcie z Ratusza specjalistę od boisk- pastwisk aby oce niał i planował zniszczenie obiektu historycznego dla Lublina (sic?) Ten "magik" zaproponował li kwidacje trybun i zostawienie tylko skrawka trybun dla 600 klibiców (sic?). Takie trybuny można spotkać na "pastwiskach-boiskach" wiejskich zespołów piłkarskich. Wyremontujcie Nam na Lubli niance narazie te trybuny które są obecnie w stanie do remontu i częściowo Pawilon, tak aby można było z Rodziną spokojnie siedząc kibicować. A reszte do remontu w następnym terminie. Czy moja propozycja nie jest korzystniejsza dla Lublina ? . A Stadion STARTU "przypudrować" bo Pawilon ma w bardzo dobrym stanie . Jak pamiętamy były tam rogrywane mecze koszykówki . Zejdżmy na "ziemie" i zajmijmy się tylko narazie dwoma stadionami , LUBLINIANKI i MOTORU i te go należy życzyć Lublinianom interesujących się sportem . To jest do wykonania i użytku !. Resz te " majaczenia" zostawmy sobie na póżniej . Szczęść Boże !.
-----------------------------------------------STADION STARTU LUBLIN--------------------------------------------- Należy po imieniu nazywać ten temat, bo już komuchy chcą obarczyć wine stanu stadionu SOLIDARNOŚCIĄ (sic?) . Byłem częstym gościem stadionu STARTU Lublin i kortów tenisowych . Był to piękny kameralny stadionik z w zieleni utopionych kortów tenisowych i sąsiadujący z rzeką Bystrzycą . Nie czas na rozliczenia kto dopuścił do tak tragicznego stanu, bo ten stadion się nigdy nie "odrod... rozwiń
Avatar
kibic / 11 marca 2013 o 22:22
0
25 lat temu trenowałem tam jako małolat. Stadionik był ładny i memoriał Kusocińskiego nawet się odbył. Szkoda że to wszystko się tak zmarnowało za rządów solidaruchów
Avatar
henryk / 11 marca 2013 o 22:15
0
Zgadzam się z wypowiedzią lekkoatlety -Lublinianie stadion piłkarski nie bo to kibole i dresiarże i nie ma drużyny według krytykantów .,i malkomentów i ze budująm\nowy .Stadion dawnego Startu lekoatletyczny wymaga kapitalnego remontu a nie miejsca jest Lekkoatletyka na poziomie Ekstraklasy [i tylu studentów kilku uniwerkówdow .Przy okazji bud.Krochmalnej-wyremntoć stadion dla LA.-tym bardziej że może ??bedzie wsparcie z ministerstwa Sportu .Przykład Rzeszów remontuje stadion Srali Rzeszów i planują stadion Lekkoatletyczny Resovii za SUME 60 mil zł
Zobacz wszystkie komentarze 19

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać 0 0

Coraz więcej obcokrajowców chce pozostać w Polsce na dłużej - mówi w rozmowie z PAP Jakub Dudziak z Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Z danych urzędu wynika, że w pierwszym półroczu tego roku liczba cudzoziemców z zezwoleniami na pobyt zwiększyła się o 25 tys. W połowie tego roku takie zezwolenia posiadało łącznie 350 tys. osób.

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę 3 2

Od 1 września nauczyciele, wychowawcy, bibliotekarze, logopedzi czy psychologowie będą musieli być zatrudniani na umowę o pracę. Osoby prowadzące działalność gospodarczą nie będą też mogły pracować w prywatnych przedszkolach czy poradniach.

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte
galeria

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte 5 0

o godzinie 17 na stadionie w Lublinie przy komplecie publiczności nastąpiło uroczyste otwarcie imprezy, która potrwa w naszym mieście aż do niedzieli

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe
22 lipca 2018, 9:45

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe 1 0

Autobusy – Jelcz 120M i Jelcz M11 przyjadą w niedzielę z Lublina do Kraśnika. Podczas przejazdów będzie można posłuchać o historii komunikacji w Kraśniku i ważnych dla niej miejscach. O tym wszystkim będzie opowiadać Maksym Bratko, autor książki „Historia Komunikacji Publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim”, której premierę zaplanowano na niedzielę.

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku 10 7

Od poniedziałku aż do końca wakacji na ul. Nowy Świat obowiązywać będzie ruch wahadłowy. Drogowcy zabierają się tutaj za przebudowę kanalizacji deszczowej. Skrót z Bronowic na Czuby coraz bardziej przypomina tor przeszkód.

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny 0 6

Utrudnienia na ul. Choiny w Lublinie. Jak informuje nasz Czytelnik Paweł doszło do potrącenia pieszego na przejściu.

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb 0

Był Zielony Rynek, a będą apartamenty. Zmiany na zamojskiej starówce
wizualizacje
galeria

Był Zielony Rynek, a będą apartamenty. Zmiany na zamojskiej starówce 11 3

43 apartamenty, parking podziemny, lokale usługowe i przede wszystkim przepiękny widok z okien – tak najkrócej opisać można „Apartamenty Bazyliańska 1”. Inwestycja na Zielonym Rynku otrzymała już pozytywną opinię służb konserwatorskich

Rozbiórka starej altany ogrodowej - co zrobić z odpadami?

Rozbiórka starej altany ogrodowej - co zrobić z odpadami? 0 0

Rodzinne ogródki działkowe są charakterystycznym elementem miejskiej przestrzeni w Polsce. Przez kilka dekad korzystali z nich pracownicy dużych zakładów oraz lokatorzy spółdzielni mieszkaniowych. W ogrodach uprawiano warzywa i owoce dla swoich rodzin, gdy sklepowe półki były puste. Obecnie coraz więcej ogrodów jest użytkowanych przez młodych ludzi, którzy stawiają nową, typowo rekreacyjną architekturę ogrodową. Co zrobić z odpadami z rozbiórki altany?

Ks. Ignacy Kłopotowski urodził się 152 lata temu. Specjalista od crowdfundingu i fundraisingu
Magazyn
galeria

Ks. Ignacy Kłopotowski urodził się 152 lata temu. Specjalista od crowdfundingu i fundraisingu 0 0

Dziś rocznica urodzin księdza Ignacego Kłopotowskiego. Był związany z Lublinem ponad 20 lat. Pomagał wykluczonym. Mając ich sporo pod opieką, był specjalistą crowdfundingu i nie był mu obcy fundraising. Z konieczności propagował i stosował idee zero waste. Twórca konsorcjum wydawniczego, publicysta wykorzystujący mechanizmy marketingu i public relations. Co w tym niezwykłego? Błogosławiony ksiądz Ignacy Kłopotowski urodził się 152 lata temu.

Turniej Purpurowej Róży

Turniej Purpurowej Róży 0 0

Waleczni wojownicy z Magicznych Ogrodów ogłaszają turniej, który ma rozstrzygnąć, która armia jest najsprawniejsza! Czy to zaszczytne miano przypadnie wojownikom dowodzonym przez Thoroda Raptora, czy może Bestiom Araga?

IV NightSkating Lublin 2018: Rolkarze dla zwierząt
21 lipca 2018, 20:00

IV NightSkating Lublin 2018: Rolkarze dla zwierząt 1 0

Co Gdzie Kiedy. Fani rolek i wrotek ponownie wyjadą w nocy na ulice miasta. Kolejną edycję NightSkating Lublin zaplanowano na sobotę. Tym razem przejażdżka będzie połączona z akcją charytatywną.

Turniej Neuroshimy Hex w Chatce Żaka
22 lipca 2018, 12:00

Turniej Neuroshimy Hex w Chatce Żaka 1 0

Co Gdzie Kiedy. W niedzielę, 22 lipca o godz. 12 w Chatce Żaka (ul. Radziszewskiego 16) odbędzie się turniej eliminacyjny do Mistrzostw Polski 2018 w grze planszowej Neuroshima Hex. Chętni mogą zapisywać się do udziału od godz. 11.30 na miejscu.

Przez pół roku jej rodzina ma wstęp do Aqua Lublin za darmo. Pani Anna miała szczęście

Przez pół roku jej rodzina ma wstęp do Aqua Lublin za darmo. Pani Anna miała szczęście 38 4

Milionowym klientem pochwalił się dzisiaj kompleks pływacki Aqua Lublin przy Al. Zygmuntowskich. Pani Anna, która miała to szczęście, dostała rodzinny karnet do Aqua Lublin.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.