Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

2 września 2017 r.
12:30

Nowy rozkład jazdy pociągów. Co się zmieni dla pasażerów z Lublina?

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
0 8 A A
O północy w nocy z soboty na niedzielę zmieni się rozkład jazdy pociągów
O północy w nocy z soboty na niedzielę zmieni się rozkład jazdy pociągów

O północy w nocy z soboty na niedzielę zmieni się rozkład jazdy pociągów. Ma obowiązywać tylko do 14 października. Przywita nas kilkudniowym skróceniem tras trzech pociągów do Warszawy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Co nas czeka od niedzieli? Zmieni się oficjalny czas przejazdu pociągów na objazdowej trasie z Lublina do Warszawy (i z powrotem) przez Lubartów, Parczew, Łuków i Siedlce. Rozkład przewiduje dłuższy postój w Łukowie, gdzie lokomotywa jest wymieniana ze spalinowej na elektryczną w drodze do Warszawy, a z elektrycznej na spalinową w drodze do Lublina.

Od 4 września do 9 września (od najbliższego poniedziałku) skrócona będzie trasa kilku pociągów z Lublina do stolicy i powrotem. Składy nie dotrą do Warszawy Centralnej ani Zachodniej. Powód? Prace na torach. W tych dniach pociąg wyjeżdżający z Lublina o godz. 8.50 skończy bieg na Warszawie Wschodniej, tak samo wieczorny pociąg z godz. 19.08 i sobotni z 13.14.

W drogę powrotną od 4 do 9 września nie wyjedziemy z Centralnego ani pierwszym porannym pociągiem (tym z godz. 5.50), ani ostatnim wieczornym (z godz. 19.50). Obydwa zaczną kurs z Warszawy Wschodniej: jeden o 5.58, drugi o 19.58. Na Wschodnią trzeba będzie się też pofatygować 9 września na pociąg do Lublina, który odjedzie stamtąd o 11.59.

W nowym rozkładzie nowe będą też godziny połączeń regionalnych, w tym zastępczej komunikacji autobusowej między Lublinem a Dęblinem. Pojawi się tu w dni robocze dodatkowe połączenie z Dęblina do Lublina (odjazd o 6.35, przyjazd na 8.43) oraz z Lublina do Dęblina (odjazd o 14.30, przyjazd na 17.38).

– Wprowadzono również zmianę lokalizacji przystanków autobusowej komunikacji zastępczej w miejscowościach: Sadurki, Nałęczów i Czesławice – informuje Zofia Dziewulska z Lubelskiego Oddziału Przewozów Regionalnych.

Przystanki w Sadurkach i Nałęczowie wyznaczono przed dworcami kolejowymi, a w Czesławicach na przystanku busów, 300 m od kolejowego.

Z Lublina do Warszawy Centralnej

• odjazd 4.58 – przyjazd 8.29 • odjazd 6.51 – przyjazd 10.16. • odjazd 8.50 – przyjazd 12.00 • odjazd 10.52 – przyjazd 14.10 •odjazd 13.14 (kursuje tylko w soboty i niedziele) – przyjazd 16.30 • odjazd 15.19 – przyjazd 18.20 • odjazd 17.25 (w weekendy o 17.41) – przyjazd 21.04 • odjazd 19.08 – przyjazd 22.10.

Do Krakowa, Wrocławia i Katowic

Pociągi w tych kierunkach nadal będą odjeżdżać dopiero z Dęblina (kolej dowiezie tam pasażerów z Lublina autobusem). • o 7.25 z Dęblina wyjedzie pociąg do Krakowa (bez niedziel) • o 8.54 do Wrocławia • o 12.56 do Wrocławia • o 16.55 do Gliwic (bez sobót) • o 19.27 do Krakowa

Komentarze 8

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
leon z / 2 września 2017 o 21:07
0
undefined napisał:
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemieckiej z lokalnym transportem kołowym. Idealne!!! A u nas? Albo 10 minut po odjeżdzie ostatniego autobusu w nocy, albo trzeba czekać godzinę na kolejny autobów. Dwie firmy państwowe, a debile nie potrafią się dogadać. Albo dyrekcji zależy na kompletnym upadku obu spółek. Czyli tuskolce nadal przy korycie? A miało być przyjaźnie Polakowi? Może redakcja przeanalizować ową współpracę? Porozmawiać z pasażerami i porównać połączenia niemieckiego Der Sechser z Deutsche Bahn. Polecam. Tam rozkłaďy pasują idealnie... nie dłużej jak kwadrans. Co ciekawcze, w punktach zbiorczych autobusów, ćzas na przesiadkę 10 minut. Można? Można. Jak chce się rozwijać, a nie likwidować.
 widac nie mozna ! 2 x w roku tęgie  kolejowe głowy pracują nad nowymi ( co raz to ) rozkładami. i za cholerę nie mogą tego opanować
 widac nie mozna ! 2 x w roku tęgie  kolejowe głowy pracują nad nowymi ( co raz to ) rozkładami. i za cholerę nie mogą tego opanować rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 21:03
0
jakich pociągów ? wszystkich ? są różni przewoźnicy
Avatar
? / 2 września 2017 o 19:14
0
? napisał:
undefined napisał:
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto?
 kto się paliwem przejmuje jak w komunikacji zastępczej wiezie 1 osobę do stacji z której jadą pociągi?
 kto się paliwem przejmuje jak w komunikacji zastępczej wiezie 1 osobę do stacji z której jadą pociągi? rozwiń
Avatar
? / 2 września 2017 o 17:10
0
undefined napisał:
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
 Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto?
 Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto? rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 14:49
0
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 14:30
0
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemieckiej z lokalnym transportem kołowym. Idealne!!! A u nas? Albo 10 minut po odjeżdzie ostatniego autobusu w nocy, albo trzeba czekać godzinę na kolejny autobów. Dwie firmy państwowe, a debile nie potrafią się dogadać. Albo dyrekcji zależy na kompletnym upadku obu spółek. Czyli tuskolce nadal przy korycie? A miało być przyjaźnie Polakowi? Może redakcja przeanalizować ową współpracę? Porozmawiać z pasażerami i porównać połączenia niemieckiego Der Sechser z Deutsche Bahn. Polecam. Tam rozkłaďy pasują idealnie... nie dłużej jak kwadrans. Co ciekawcze, w punktach zbiorczych autobusów, ćzas na przesiadkę 10 minut. Można? Można. Jak chce się rozwijać, a nie likwidować.
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemie... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 13:27
0
Trasa kolejowa nr 68 z Lublina do Rozwadowa jest niestety jednotorowa, i po elektryfikacji taka pozostanie- a szkoda.Przebieg szlaku to historycznie z lat 1914-15.Z Lublina do Krakowa można pojechać , ale niestety z przesiadką Sugestia poprzednika bardzo trafna..
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 13:14
0
A do Krakowa nie może jechać pociąg na Rzeszów?
Avatar
leon z / 2 września 2017 o 21:07
0
undefined napisał:
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemieckiej z lokalnym transportem kołowym. Idealne!!! A u nas? Albo 10 minut po odjeżdzie ostatniego autobusu w nocy, albo trzeba czekać godzinę na kolejny autobów. Dwie firmy państwowe, a debile nie potrafią się dogadać. Albo dyrekcji zależy na kompletnym upadku obu spółek. Czyli tuskolce nadal przy korycie? A miało być przyjaźnie Polakowi? Może redakcja przeanalizować ową współpracę? Porozmawiać z pasażerami i porównać połączenia niemieckiego Der Sechser z Deutsche Bahn. Polecam. Tam rozkłaďy pasują idealnie... nie dłużej jak kwadrans. Co ciekawcze, w punktach zbiorczych autobusów, ćzas na przesiadkę 10 minut. Można? Można. Jak chce się rozwijać, a nie likwidować.
 widac nie mozna ! 2 x w roku tęgie  kolejowe głowy pracują nad nowymi ( co raz to ) rozkładami. i za cholerę nie mogą tego opanować
 widac nie mozna ! 2 x w roku tęgie  kolejowe głowy pracują nad nowymi ( co raz to ) rozkładami. i za cholerę nie mogą tego opanować rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 21:03
0
jakich pociągów ? wszystkich ? są różni przewoźnicy
Avatar
? / 2 września 2017 o 19:14
0
? napisał:
undefined napisał:
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto?
 kto się paliwem przejmuje jak w komunikacji zastępczej wiezie 1 osobę do stacji z której jadą pociągi?
 kto się paliwem przejmuje jak w komunikacji zastępczej wiezie 1 osobę do stacji z której jadą pociągi? rozwiń
Avatar
? / 2 września 2017 o 17:10
0
undefined napisał:
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
 Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto?
 Korzyści dla pasażera owszem sa, ale ktoś musi zapłacić choćby za dodatkowe paliwo. Pasażer nie dopłaci więć kto? rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 14:49
0
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na nowo wymyślać koło, skoro w Niemczech taki sposób komunikacji publicznej od lat funkcjonuje? Są jeszcze autobusy na żądanie, nie mylić z przystankami na żądanie. Fajna rzecz, dzięki niej nawet o 24:00 można dotrzeć do odległej wioski.
No i zawsze mnie zastanawiało, że przystanki PKSu nie są lokalizowane przy dworcach PKP. Dlaczego jadąc z Chełma do Lublina omija się te węzły komunikacyjne jak czarną dżumę? Kto wymyślił, że autobusy mają jeżdzić na Rejowiecką (Chełm), a nie Lubelską, gdzie zlokalizowany jest dworzec Chełm Miasto? To samo z Lublinem. Kiedyś za zlego PRLu autobusy zatrzymywały się przy dworcu Lublin Północ. Co szkodzi, by autobusy z Chełma zatrzymywali się przy Dworcu Głównym PKP? O ile wydłuży się podróż? O 10 min? Ale jakie korzyści dla pasażerów. Po co na... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 14:30
0
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemieckiej z lokalnym transportem kołowym. Idealne!!! A u nas? Albo 10 minut po odjeżdzie ostatniego autobusu w nocy, albo trzeba czekać godzinę na kolejny autobów. Dwie firmy państwowe, a debile nie potrafią się dogadać. Albo dyrekcji zależy na kompletnym upadku obu spółek. Czyli tuskolce nadal przy korycie? A miało być przyjaźnie Polakowi? Może redakcja przeanalizować ową współpracę? Porozmawiać z pasażerami i porównać połączenia niemieckiego Der Sechser z Deutsche Bahn. Polecam. Tam rozkłaďy pasują idealnie... nie dłużej jak kwadrans. Co ciekawcze, w punktach zbiorczych autobusów, ćzas na przesiadkę 10 minut. Można? Można. Jak chce się rozwijać, a nie likwidować.
W Niemczech jest mnóstwo jednotorowych tras i są porządnie obsadzone. Jeżdzą nimi lekkie pociągi z wielkimi paronamicznymi szybami. O toaletach to możemy jeszcze pomarzyć. W pelni zautomatyzowane i... niecuchnace. Wcale nie trzeba drugiego toru jak ruch jest tak wielki jak obecnie między Lublinem a Chelmem. A koszty utrzymania torowisk jest olbrzymi. U Niemców to działa, to i u nas powinno zadziałać. Liczę na program Kolej+. Bo tymi busami zaczynamy przybliżać się do Bangladeszu, a nie do cywilizowanej Europy. No i te powiązania kolei niemie... rozwiń
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 13:27
0
Trasa kolejowa nr 68 z Lublina do Rozwadowa jest niestety jednotorowa, i po elektryfikacji taka pozostanie- a szkoda.Przebieg szlaku to historycznie z lat 1914-15.Z Lublina do Krakowa można pojechać , ale niestety z przesiadką Sugestia poprzednika bardzo trafna..
Avatar
Gość / 2 września 2017 o 13:14
0
A do Krakowa nie może jechać pociąg na Rzeszów?
Zobacz wszystkie komentarze 8

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Koncert chóralny "Barwy folkloru" w Filharmonii Lubelskiej
23 września 2018, 17:00

Koncert chóralny "Barwy folkloru" w Filharmonii Lubelskiej 0 0

Co Gdzie Kiedy. W niedzielę, 23 września o godz. 17 w Filharmonii Lubelskiej (ul. Curie-Skłodowskiej 5) odbędzie się koncert chóralny Barwy folkloru.

PSL rusza w objazd kamperem po woj. lubelskim
galeria

PSL rusza w objazd kamperem po woj. lubelskim 1 0

We wtorek Lubartów, Ostrów Lubelski, gmina Żmudź i Zwierzyniec, w środę Biłgoraj i Janów Lubelski. Politycy Polskiego Stronnictwa Ludowego ruszają w objazd po regionie przed październikowymi wyborami samorządowymi.

Festiwal Trzech Kultur 2018 w wyremontowanym muzeum [program]
27 września 2018, 18:00

Festiwal Trzech Kultur 2018 w wyremontowanym muzeum [program] 0 0

W remontowanym od prawie roku Muzeum – Zespół Synagogalny trwają ostatnie prace wykończeniowe. Wszystko ma być gotowe przed tegorocznym, trzydniowym XIX Festiwalem Trzech Kultur, który rozpocznie się 27 września

Marek Niedźwiecki z "Trójki" w Radzyniu Podlaskim
23 września 2018, 16:00

Marek Niedźwiecki z "Trójki" w Radzyniu Podlaskim 0 0

W niedzielę w Radzyniu Podlaskim będzie się można spotkać z Markiem Niedźwieckim. Legenda radiowej "Trójki" to również autor książki "Australijczyk".

Kampania wyborcza coraz ostrzejsza. Farbą w plakat kandydata

Kampania wyborcza coraz ostrzejsza. Farbą w plakat kandydata 4 7

W końcu minionego tygodnia nieznani sprawcy zniszczyli wyborczy billboard Dariusza Grabczuka, kandydata Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej na prezydenta Chełma. Koalicyjny Komitet Wyborczy złożył do prokuratury doniesienie o popełnieniu przestępstwa.

Siatkarski jubileusz Tomasza Wójtowicza w czwartek na Globusie

Siatkarski jubileusz Tomasza Wójtowicza w czwartek na Globusie 0 0

Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie, członek amerykańskiej galerii sław i medalista międzynarodowych imprez – Tomasz Wójtowicz obchodzi w tym roku swoje 65. urodziny. Lublinian będzie świętował 20 września na sportowo, podczas „Lubelskie CUP. Tomasz Wójtowicz zaprasza”.

20. Święto Jesieni w Kazimierzu
23 września 2018, 10:00

20. Święto Jesieni w Kazimierzu 9 0

Co Gdzie Kiedy. Już po raz 20 w Kazimierzu Dolnym zorganizowane zostanie wielkie Święto Jesieni, obfitujące w kiermasze produktów regionalnych i rękodzieła ludowego. Wydarzenie odbędzie się 23 września o godz. 10 przy Oddziale Przyrodniczym Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym (ul. Puławska 54).

Wernisaż wystawy "Codzienność" w Kazimierzu Dolnym
22 września 2018, 14:00

Wernisaż wystawy "Codzienność" w Kazimierzu Dolnym 1 0

Co Gdzie Kiedy. 22 września o godz. 14 w Galerii Grabskich w Kazimierzu Dolnym odbędzie się wernisaż wystawy prac Tomasza Owczarskiego Codzienność.

Speed Car Motor Lublin - ROW Rybnik. Czy ta misja może się zakończyć powodzeniem?

Speed Car Motor Lublin - ROW Rybnik. Czy ta misja może się zakończyć powodzeniem? 4 1

Pierwsze spotkania finałowe na trzech poziomach rozgrywkowych w Polsce dały odpowiedzi na kilka pytań, ale pozostawiły też tyle samo niedopowiedzeń. Mało komfortowa wydaje się być sytuacja, w której znaleźli się żużlowcy Speed Car Motoru Lublin

Śmiercionośna bakteria w Lublinie. Jest odporna na antybiotyki
aktualizacja

Śmiercionośna bakteria w Lublinie. Jest odporna na antybiotyki 69 15

Odporną na antybiotyki Klebsiellę pneumoniae, nazywaną superbakterią New Delhi wykryto u pacjenta oddziału nefrologicznego SPSK4 w Lublinie.

Yuri Drabent na ETI 2018: "Następne 20 lat będzie jak ostatnie 200"
galeria

Yuri Drabent na ETI 2018: "Następne 20 lat będzie jak ostatnie 200" 4 2

– Jeszcze rok temu mógłbym powiedzieć, że jesteśmy tutaj w mniejszości. Dziś już nie. Dziś większość ludzi na świecie jest podłączonych do internetu. A w ramach jednego z projektów w ciągu 18 miesięcy zostanie do niego podłączone kolejny miliard – mówił Yuri Drabent, którego „sesja motywacyjna” poświęcona przykładom postępu technologicznego, które zmieniają świat, otwierała drugi dzień II Europejskiego Kongresu Innowacji w Lubelskim Centrum Konferencyjnym. 

Autobusy przypominają o odzyskaniu niepodległości. Ale pojeżdżą tylko rok

Autobusy przypominają o odzyskaniu niepodległości. Ale pojeżdżą tylko rok 5 6

Z okazji 100–lecia odzyskania niepodległości dwa miejskie autobusy zyskały okolicznościowe graffiti. Ale sam prezes MZK przyznaje że autobusy pojeżdżą co najwyżej rok na bialskich ulicach.

WKPR Wesoła Warszawa – MKS AZS UMCS 30:20. Falstart lublinianek

WKPR Wesoła Warszawa – MKS AZS UMCS 30:20. Falstart lublinianek 0 0

Niespodziewana porażka AZS UMCS Lublin. Podopieczne Patryka Maliszewskiego przegrały na wyjeździe z WKPR Wesoła Warszawa

Samochody miały jeździć bocznymi uliczkami. Mieszkańcy zaprotestowali. Objazdów nie ma

Samochody miały jeździć bocznymi uliczkami. Mieszkańcy zaprotestowali. Objazdów nie ma 0 14

Przez protest mieszkańców dzielnicy Za Cukrownią wstrzymano wprowadzenie objazdów przy skrzyżowaniu Diamentowej z Krochmalną. Cały ruch miał tu trafić na boczne uliczki: Włościańską, Dzierżawną, Betonową i Ciepłą. Ich mieszkańcom bardzo się to nie spodobało

AZS UMCS Lublin wygrał finał Superligi Drużynowych Mistrzostw Polski do lat 20

AZS UMCS Lublin wygrał finał Superligi Drużynowych Mistrzostw Polski do lat 20 0 0

Drugi raz z rzędu AZS UMCS Lublin wygrał finał Superligi Drużynowych Mistrzostw Polski do lat 20 w lekkiej atletyce.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.