Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

27 marca 2009 r.
11:36
Edytuj ten wpis

Poszukiwania Marka Wojciechowskiego przeniosły się pod las

Autor: Zdjęcie autora (er)
0 17 A A

Policjanci od rana przeczesują kolejne rejony Lublina. Poszukują czegokolwiek, co naprowadziłoby ich na ślad zaginionego tydzień temu studenta Marka Wojciechowskiego.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Ekipy z trzema psami tropiącymi przeczesują rejon ulicy Krochmalnej, brzeg Bystrzycy od ul. Krochmalnej do Żeglarskiej oraz od ulicy Bursztynowej do Janowskiej.

Po południu poszukiwania przeniosą się na ogródki działkowe przy ul. Jana Pawła.


Komentarze 17

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Student 1988 / 30 marca 2009 o 15:22
0
Gość napisał:
Faktycznie ciekawe jest, jak mówi o tym jego mama: "(...) Opowiadał o tym, co udało mu się znaleźć w papierach i że zamierza się spotkać z wujkiem.(...)."/
Być może coś "dziwnego" znalazł w archiwum, że od razu chciał się spotkać z wujkiem.

A w ogóle w jakim celu przyjechał jego wujek?? Jedynie spotkać się z Markiem, że na raptem 2(?) dni, czy przyjechał tak po prostu???? Wiadomo coś na ten temat???

Poza tym i tak policja zrobiła KARYGODNY błąd puszczając do za granicę, choć wiadomo, że był ostatnią osobą, która go widziała!!! Gdzie policja ma oczy??? Takich osób, żeby nie wiem co, nie puszcza się za granicę!!!!
rozwiń
Avatar
Gość / 28 marca 2009 o 22:17
0
M napisał:
Tłumaczenia wujka są mętne.
Gdyby pił z synkiem jakiegoś ważniaka (np. pana Donalda Tuska), to po zaginięciu człowieka takiego wujka Policja by wzięła za przysłowiowe 4 litery. Od dawien dawna policjanci szczególną wagę zwracali na osoby, które jako ostatnie widziały ofiarę (w tym osobę zaginioną). Informacje podawane w tym przypadku są takie, jakby wujek był pod jakimś ochronnym parasolem (czyim?), albo miał tzw. plecy.

Co ten facet poszedł opijać z - podobno obcymi - jakimiś ludźmi, gdy mu się kuzyn zapodział? Czyżby rozmowa obu panów była aż tak trudna (a może nawet dla wujka groźna), że z ulgą przyjął zniknięcie chłopaka? Pozostaje mieć nadzieję, że facet poszedł opijać coś innego, niż zniknięcie swego kuzyna, z którym wcześniej był w lokalu.

Zaskakiwać może zbieżność: panowie spotkali się w klubie "Archiwum", zaś Student poszukiwał czegoś w archiwum:
[url="http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,6411786,Zaginal_student__Gdzie_jest_Marek_Wojciechowski.html"]http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,641...ciechowski.html[/url]
W archiwach pozostają ślady: z czego się korzystało, co było, komu i na jaki czas udostępniane.
Dokładne sprawdzenie tematyki wyszukiwań archiwalnych, sytuacji rodzinnej (także majątkowej), zestawienie tego z tematem rozmowy, także komunikowanym rodzinie, może dać cenne wskazania.

Możliwość ukrywania się studenta może być tłumaczona jedynie wielkim strachem - np. o życie (może własne). Kogo mógł (może) się bać i jako to może mieć związek z wujkiem, lub ich rozmową?

Bardziej się Studentem interesował sublokator, niż wujek.

Nie ma to jak napić się z wujkiem ...


Faktycznie ciekawe jest, jak mówi o tym jego mama: "(...) Opowiadał o tym, co udało mu się znaleźć w papierach i że zamierza się spotkać z wujkiem.(...)."/
Być może coś "dziwnego" znalazł w archiwum, że od razu chciał się spotkać z wujkiem.

A w ogóle w jakim celu przyjechał jego wujek?? Jedynie spotkać się z Markiem, że na raptem 2(?) dni, czy przyjechał tak po prostu???? Wiadomo coś na ten temat???

Poza tym i tak policja zrobiła KARYGODNY błąd puszczając do za granicę, choć wiadomo, że był ostatnią osobą, która go widziała!!! Gdzie policja ma oczy??? Takich osób, żeby nie wiem co, nie puszcza się za granicę!!!!


Faktycznie ciekawe jest, jak mówi o tym jego mama: "(...) Opowiadał o tym, co udało mu się znaleźć w papierach i że zamierza się spotkać z wujkiem.(...)."/
Być może coś "dziwnego" znalazł w archiwum, że od razu chciał się spotkać z wujkiem.

A w ogóle w jakim celu przyjechał jego wujek?? Jedynie spotkać się z Markiem, że na raptem 2(?) dni, czy przyjechał tak po prostu???? Wiadomo coś na ten temat???

Poza tym i tak policja zrobiła KARYGODNY błąd puszczając do za ... rozwiń
Avatar
GośćNORKA / 28 marca 2009 o 15:47
0
A czy wiadoma jest orientacja sex... wujka i co tak sobie siostrzenca upatrzyl odwiedzic .......................
Avatar
M / 28 marca 2009 o 01:12
0
Tłumaczenia wujka są mętne.
Gdyby pił z synkiem jakiegoś ważniaka (np. pana Donalda Tuska), to po zaginięciu człowieka takiego wujka Policja by wzięła za przysłowiowe 4 litery. Od dawien dawna policjanci szczególną wagę zwracali na osoby, które jako ostatnie widziały ofiarę (w tym osobę zaginioną). Informacje podawane w tym przypadku są takie, jakby wujek był pod jakimś ochronnym parasolem (czyim?), albo miał tzw. plecy.

Co ten facet poszedł opijać z - podobno obcymi - jakimiś ludźmi, gdy mu się kuzyn zapodział? Czyżby rozmowa obu panów była aż tak trudna (a może nawet dla wujka groźna), że z ulgą przyjął zniknięcie chłopaka? Pozostaje mieć nadzieję, że facet poszedł opijać coś innego, niż zniknięcie swego kuzyna, z którym wcześniej był w lokalu.

Zaskakiwać może zbieżność: panowie spotkali się w klubie "Archiwum", zaś Student poszukiwał czegoś w archiwum:
[url="http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,6411786,Zaginal_student__Gdzie_jest_Marek_Wojciechowski.html"]http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,641...ciechowski.html[/url]
W archiwach pozostają ślady: z czego się korzystało, co było, komu i na jaki czas udostępniane.
Dokładne sprawdzenie tematyki wyszukiwań archiwalnych, sytuacji rodzinnej (także majątkowej), zestawienie tego z tematem rozmowy, także komunikowanym rodzinie, może dać cenne wskazania.

Możliwość ukrywania się studenta może być tłumaczona jedynie wielkim strachem - np. o życie (może własne). Kogo mógł (może) się bać i jako to może mieć związek z wujkiem, lub ich rozmową?

Bardziej się Studentem interesował sublokator, niż wujek.

Nie ma to jak napić się z wujkiem ...
Tłumaczenia wujka są mętne.
Gdyby pił z synkiem jakiegoś ważniaka (np. pana Donalda Tuska), to po zaginięciu człowieka takiego wujka Policja by wzięła za przysłowiowe 4 litery. Od dawien dawna policjanci szczególną wagę zwracali na osoby, które jako ostatnie widziały ofiarę (w tym osobę zaginioną). Informacje podawane w tym przypadku są takie, jakby wujek był pod jakimś ochronnym parasolem (czyim?), albo miał tzw. plecy.

Co ten facet poszedł opijać z - podobno obcymi - jakimiś ludźmi, gdy mu się kuzyn zapodział? Czyżby roz... rozwiń
Avatar
JA / 27 marca 2009 o 19:51
0
~111~ napisał:
wujek o własną dupę się widać boi

dla mnie WUJEK jest jakis podejrzany,zaginal bratanek a on wyjezdza jakby nic sie nie stalo!!!!
Avatar
~111~ / 27 marca 2009 o 19:21
0
wujek o własną dupę się widać boi
Avatar
magika / 27 marca 2009 o 18:49
0
dżizas....

widząc w jakim on był stanie równie dobrze powinni zacząc przeszukiwac górki czechowskie czy rynek w elizówce. mogl przeciez pojsc wszedzie a to co robi lubelska policja to chyba jakies kpiny i żarty. zamiast sciagnąc raz dwa wujka to oni krochmalną przeczesują:/
Avatar
marla singer / 27 marca 2009 o 13:30
0
Tak, faktycznie. Jest na stronie KWP, w archwium aktualności. Sorki, przeoczyłam.
Avatar
iza / 27 marca 2009 o 13:17
0
marla singer napisał:
Ogłoszenie zniknęło ze strony KWP, ale nadal jest na stronie KMP.
Może ma to związek z tym kto zajmuje się sprawą.

Jest na stronie KWP Lublin w "Aktualnościach"
Avatar
marla singer / 27 marca 2009 o 13:08
0
Ogłoszenie zniknęło ze strony KWP, ale nadal jest na stronie KMP.
Może ma to związek z tym kto zajmuje się sprawą.
Avatar
Student 1988 / 30 marca 2009 o 15:22
0
Gość napisał:
Faktycznie ciekawe jest, jak mówi o tym jego mama: "(...) Opowiadał o tym, co udało mu się znaleźć w papierach i że zamierza się spotkać z wujkiem.(...)."/
Być może coś "dziwnego" znalazł w archiwum, że od razu chciał się spotkać z wujkiem.

A w ogóle w jakim celu przyjechał jego wujek?? Jedynie spotkać się z Markiem, że na raptem 2(?) dni, czy przyjechał tak po prostu???? Wiadomo coś na ten temat???

Poza tym i tak policja zrobiła KARYGODNY błąd puszczając do za granicę, choć wiadomo, że był ostatnią osobą, która go widziała!!! Gdzie policja ma oczy??? Takich osób, żeby nie wiem co, nie puszcza się za granicę!!!!
rozwiń
Avatar
Gość / 28 marca 2009 o 22:17
0
M napisał:
Tłumaczenia wujka są mętne.
Gdyby pił z synkiem jakiegoś ważniaka (np. pana Donalda Tuska), to po zaginięciu człowieka takiego wujka Policja by wzięła za przysłowiowe 4 litery. Od dawien dawna policjanci szczególną wagę zwracali na osoby, które jako ostatnie widziały ofiarę (w tym osobę zaginioną). Informacje podawane w tym przypadku są takie, jakby wujek był pod jakimś ochronnym parasolem (czyim?), albo miał tzw. plecy.

Co ten facet poszedł opijać z - podobno obcymi - jakimiś ludźmi, gdy mu się kuzyn zapodział? Czyżby rozmowa obu panów była aż tak trudna (a może nawet dla wujka groźna), że z ulgą przyjął zniknięcie chłopaka? Pozostaje mieć nadzieję, że facet poszedł opijać coś innego, niż zniknięcie swego kuzyna, z którym wcześniej był w lokalu.

Zaskakiwać może zbieżność: panowie spotkali się w klubie "Archiwum", zaś Student poszukiwał czegoś w archiwum:
[url="http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,6411786,Zaginal_student__Gdzie_jest_Marek_Wojciechowski.html"]http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,641...ciechowski.html[/url]
W archiwach pozostają ślady: z czego się korzystało, co było, komu i na jaki czas udostępniane.
Dokładne sprawdzenie tematyki wyszukiwań archiwalnych, sytuacji rodzinnej (także majątkowej), zestawienie tego z tematem rozmowy, także komunikowanym rodzinie, może dać cenne wskazania.

Możliwość ukrywania się studenta może być tłumaczona jedynie wielkim strachem - np. o życie (może własne). Kogo mógł (może) się bać i jako to może mieć związek z wujkiem, lub ich rozmową?

Bardziej się Studentem interesował sublokator, niż wujek.

Nie ma to jak napić się z wujkiem ...


Faktycznie ciekawe jest, jak mówi o tym jego mama: "(...) Opowiadał o tym, co udało mu się znaleźć w papierach i że zamierza się spotkać z wujkiem.(...)."/
Być może coś "dziwnego" znalazł w archiwum, że od razu chciał się spotkać z wujkiem.

A w ogóle w jakim celu przyjechał jego wujek?? Jedynie spotkać się z Markiem, że na raptem 2(?) dni, czy przyjechał tak po prostu???? Wiadomo coś na ten temat???

Poza tym i tak policja zrobiła KARYGODNY błąd puszczając do za granicę, choć wiadomo, że był ostatnią osobą, która go widziała!!! Gdzie policja ma oczy??? Takich osób, żeby nie wiem co, nie puszcza się za granicę!!!!


Faktycznie ciekawe jest, jak mówi o tym jego mama: "(...) Opowiadał o tym, co udało mu się znaleźć w papierach i że zamierza się spotkać z wujkiem.(...)."/
Być może coś "dziwnego" znalazł w archiwum, że od razu chciał się spotkać z wujkiem.

A w ogóle w jakim celu przyjechał jego wujek?? Jedynie spotkać się z Markiem, że na raptem 2(?) dni, czy przyjechał tak po prostu???? Wiadomo coś na ten temat???

Poza tym i tak policja zrobiła KARYGODNY błąd puszczając do za ... rozwiń
Avatar
GośćNORKA / 28 marca 2009 o 15:47
0
A czy wiadoma jest orientacja sex... wujka i co tak sobie siostrzenca upatrzyl odwiedzic .......................
Avatar
M / 28 marca 2009 o 01:12
0
Tłumaczenia wujka są mętne.
Gdyby pił z synkiem jakiegoś ważniaka (np. pana Donalda Tuska), to po zaginięciu człowieka takiego wujka Policja by wzięła za przysłowiowe 4 litery. Od dawien dawna policjanci szczególną wagę zwracali na osoby, które jako ostatnie widziały ofiarę (w tym osobę zaginioną). Informacje podawane w tym przypadku są takie, jakby wujek był pod jakimś ochronnym parasolem (czyim?), albo miał tzw. plecy.

Co ten facet poszedł opijać z - podobno obcymi - jakimiś ludźmi, gdy mu się kuzyn zapodział? Czyżby rozmowa obu panów była aż tak trudna (a może nawet dla wujka groźna), że z ulgą przyjął zniknięcie chłopaka? Pozostaje mieć nadzieję, że facet poszedł opijać coś innego, niż zniknięcie swego kuzyna, z którym wcześniej był w lokalu.

Zaskakiwać może zbieżność: panowie spotkali się w klubie "Archiwum", zaś Student poszukiwał czegoś w archiwum:
[url="http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,6411786,Zaginal_student__Gdzie_jest_Marek_Wojciechowski.html"]http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,641...ciechowski.html[/url]
W archiwach pozostają ślady: z czego się korzystało, co było, komu i na jaki czas udostępniane.
Dokładne sprawdzenie tematyki wyszukiwań archiwalnych, sytuacji rodzinnej (także majątkowej), zestawienie tego z tematem rozmowy, także komunikowanym rodzinie, może dać cenne wskazania.

Możliwość ukrywania się studenta może być tłumaczona jedynie wielkim strachem - np. o życie (może własne). Kogo mógł (może) się bać i jako to może mieć związek z wujkiem, lub ich rozmową?

Bardziej się Studentem interesował sublokator, niż wujek.

Nie ma to jak napić się z wujkiem ...
Tłumaczenia wujka są mętne.
Gdyby pił z synkiem jakiegoś ważniaka (np. pana Donalda Tuska), to po zaginięciu człowieka takiego wujka Policja by wzięła za przysłowiowe 4 litery. Od dawien dawna policjanci szczególną wagę zwracali na osoby, które jako ostatnie widziały ofiarę (w tym osobę zaginioną). Informacje podawane w tym przypadku są takie, jakby wujek był pod jakimś ochronnym parasolem (czyim?), albo miał tzw. plecy.

Co ten facet poszedł opijać z - podobno obcymi - jakimiś ludźmi, gdy mu się kuzyn zapodział? Czyżby roz... rozwiń
Avatar
JA / 27 marca 2009 o 19:51
0
~111~ napisał:
wujek o własną dupę się widać boi

dla mnie WUJEK jest jakis podejrzany,zaginal bratanek a on wyjezdza jakby nic sie nie stalo!!!!
Avatar
~111~ / 27 marca 2009 o 19:21
0
wujek o własną dupę się widać boi
Avatar
magika / 27 marca 2009 o 18:49
0
dżizas....

widząc w jakim on był stanie równie dobrze powinni zacząc przeszukiwac górki czechowskie czy rynek w elizówce. mogl przeciez pojsc wszedzie a to co robi lubelska policja to chyba jakies kpiny i żarty. zamiast sciagnąc raz dwa wujka to oni krochmalną przeczesują:/
Avatar
marla singer / 27 marca 2009 o 13:30
0
Tak, faktycznie. Jest na stronie KWP, w archwium aktualności. Sorki, przeoczyłam.
Avatar
iza / 27 marca 2009 o 13:17
0
marla singer napisał:
Ogłoszenie zniknęło ze strony KWP, ale nadal jest na stronie KMP.
Może ma to związek z tym kto zajmuje się sprawą.

Jest na stronie KWP Lublin w "Aktualnościach"
Avatar
marla singer / 27 marca 2009 o 13:08
0
Ogłoszenie zniknęło ze strony KWP, ale nadal jest na stronie KMP.
Może ma to związek z tym kto zajmuje się sprawą.
Zobacz wszystkie komentarze 17

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Granit Bychawa mocno rozpoczął przedsezonowe granie

Granit Bychawa mocno rozpoczął przedsezonowe granie 0 2

Podopieczni Łukasza Gieresza w pierwszym swoim sparingu w tym okresie przygotowawczym rozbili aż 7:1 beniaminka IV ligi Start Krasnystaw.

Zderzyły się czołowo i wypadły z drogi. Wśród poszkodowanych 5-letnie dziecko [zdjęcia]
galeria

Zderzyły się czołowo i wypadły z drogi. Wśród poszkodowanych 5-letnie dziecko [zdjęcia] 4 2

Groźny wypadek w miejscowości Krupe. Na prostym odcinku drogi zderzyły się czołowo dwa volkswageny.

Nie przyjęli go do szpitala, zmarł kilka dni później. Prokuratura zajmie się sprawą
Po naszej publikacji

Nie przyjęli go do szpitala, zmarł kilka dni później. Prokuratura zajmie się sprawą 13 5

Prokuratura zajmie się sprawą śmierci 26-latka z okolic Poniatowej. Kamil Gnaś mimo silnego bólu, gorączki i wymiotów nie został przyjęty do miejscowego szpitala. Zmarł po kilku dniach.

Traper przed Roztoczem i Tomasovią w turnieju oldbojów „Parkowa Cup”

Traper przed Roztoczem i Tomasovią w turnieju oldbojów „Parkowa Cup” 1 0

W Narolu został rozegrany IV Turniej Oldbojów 35+ „Parkowa Cup”. W zawodach triumfował zespół Traper Lubaczów, który pokonał w finale ekipę gospodarzy dopiero po rzutach karnych (3:2)

Prace zdobywczyni Oscara w Kazimierzu Dolnym. Wystawa Ewy Braun
28 lipca 2018, 15:00

Prace zdobywczyni Oscara w Kazimierzu Dolnym. Wystawa Ewy Braun 2 0

Co Gdzie Kiedy.Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym (Rynek 19) i Centrum Spotkania Kultur w Lublinie zapraszają na wernisaż wystawy Ewy Braun Odtwarzanie minionych światów... Otwarcie ekspozycji odbędzie się 28 lipca o godz. 15 i towarzyszyć będzie Festiwalowi Dwa Brzegi.

Terytorialsi będą strzelać na dawnym poligonie na Majdanku. Mieszkańcy mają obawy

Terytorialsi będą strzelać na dawnym poligonie na Majdanku. Mieszkańcy mają obawy 55 12

Wojsko zapowiada powrót na dawny poligon na Majdanku. Będą tu ćwiczyć „terytorialsi”. Mieszkańcy bloków na pobliskim Felinie są zaniepokojeni. Obawiają się hałasu i sądzą, że może tutaj powstać strzelnica. Mundurowi uspokajają: nie będzie ani strzelnicy, ani czołgów.

Historyczny awans Bad Boys Zastawie

Historyczny awans Bad Boys Zastawie 0 0

BIALSKA KLASA OKRĘGOWA Bad Boys Zastawie po raz pierwszy w historii będą beniaminkiem w V lidze

Zaniedbana i zagłodzona. Chodziła z kubkiem i prosiła o wodę
Kraj
film

Zaniedbana i zagłodzona. Chodziła z kubkiem i prosiła o wodę 17 2

Zamykana w domu, głodna i zaniedbana. - Kiedyś chodziła z kubkiem po klatce schodowej i prosiła o wodę – opowiadają sąsiedzi. 61-letnia pani Halina ze Słupska potrzebowała natychmiastowej pomocy

Most Kultury: PARA, Standard Brass Band i Lubelskie Babie Lato
20 lipca 2018, 0:00

Most Kultury: PARA, Standard Brass Band i Lubelskie Babie Lato 2 0

Co Gdzie Kiedy. W dniach 20-22 lipca na Moście imienia Mariana Lutosławskiego wystąpią zespoły: PARA, Standard Brass Band oraz Lubelskie Babie Lato. Nie zabraknie również ciekawych warsztatów i zajęć dla dzieci.

Kayah, Nosowska, Brodka, Przybysz. Darmowy koncert w Lublinie
21 lipca 2018, 19:00

Kayah, Nosowska, Brodka, Przybysz. Darmowy koncert w Lublinie 4 6

W sobotę Kayah, Katarzyna Nosowska, Monika Brodka i Paulina Przybysz zaśpiewają swoje największe przeboje na pl. Zamkowym podczas bezpłatnego koncertu „Siła Kobiet”. Przy okazji o wyjątkowych kobietach przypomni też Ośrodek Brama Grodzka – Teatr NN w swoim specjalnym wydawnictwie

Koniec z czarnymi plombami. Parlament Europejski zakazał

Koniec z czarnymi plombami. Parlament Europejski zakazał 0 2

Dentyści nie mogą już zakładać amalgamatowych plomb dzieciom oraz kobietom w ciąży i karmiącym. Zakaz wprowadziło rozporządzenie Parlamentu Europejskiego. – To bardzo dobry kierunek – komentują lubelscy stomatolodzy

Powiększą swoją siedzibę w Lublinie i ruszają na podbój Indii

Powiększą swoją siedzibę w Lublinie i ruszają na podbój Indii 11 8

Billennium, lider branży IT, który rozbudowuje swoją lubelską siedzibę rozpoczął ekspansję na rynek indyjski.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r. 0 0

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia]
galeria

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia] 1 3

Wernisaż wystawy "Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina" odbył się w środę w Centrum Historii Sportu w Lublinie.

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia]
galeria

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia] 28 4

Tarpany, ciężarówki star z chłodniami i inne wojskowe skarby czekają na chętnych w ostatnim w te wakacje przetargu Agencji Mienia Wojskowego, która zarabia w ten sposób na modernizację polskiej armii.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.