Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

17 grudnia 2014 r.
21:45
Edytuj ten wpis

Prezydent Ukrainy w Lublinie. Protesty narodowców i kresowiaków

9 15 A A

Prezydent Ukrainy Petro Poroszenko będzie w czwartek gościł w Lublinie. Odwiedzi siedzibę dowództwa Wielonarodowej Brygady, spotka się także z władzami miasta i regionu oraz z lokalną społecznością.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Rządowy ukraiński samolot przed godz. 10 wyląduje w Porcie Lotniczym Lublin. Prezydent najpierw uda się do siedziby Brygady Wielonarodowej, potem spotka się z władzami miasta i regionu. Z grafika wizyty wypadło za to zapowiadane wcześniej śniadanie u wojewody. Za to Petro Poroszenko pojawi się w Centrum Kultury, gdzie o godz. 11.35 ma rozpocząć się spotkanie z mieszkańcami miasta.

- Wezmą w nim udział polscy i ukraińscy studenci oraz przedstawiciele organizacji współpracujących z Ukrainą - mówi Marcin Bielesz, rzecznik wojewody. Już w środę przed budynkiem CK na prezydenta Ukrainy czekały wyprodukowane w Lublinie ciągniki Ursus oraz trolejbus i autobus elektryczny z taboru lubelskiego ZTM. Po godz. 13 ukraińska delegacja odleci do Kijowa.

W trakcie przejazdu prezydenckiej kolumny przez miasto nie należy spodziewać się większych utrudnień w ruchu. - Nie przewidujemy paraliżu miasta. Przejazd będzie odbywał się dynamicznie - mówi Janusz Wójtowicz, rzecznik lubelskiej policji.

W czwartek w Lublinie odbędą się też dwie manifestacje. Od godz. 10 przed Lubelskim Urzędem Wojewódzkim pikietować będą członkowie Obozu Wielkiej Polski, którzy następnie przejdą na skwer Ofiar Wołynia przy ul. Głębokiej. O tej samej godzinie przed konsulatem Ukrainy przy ul. 3 Maja zbiorą się kresowiacy z Zamościa.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 15

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Piedro / 18 grudnia 2014 r. o 12:16
0

Syn Walcmana 

Petro Poroszenko: OUN-UPA przykładem bohaterstwa. Czas rozpatrzyć nadanie statusu kombatantów jej żołnierzom

"Wojaki" OUN-UPA pobierają już dodatki kombatanckie od paru ładnych lat. Wystarczą oświadczenia dwóch banderowców, że razem "walczyli" za Neńke-Ukrainę (czyt. ukrywali się w lasach) "proty wsich": Moskaliw, Lachiw, Nimciw (nie gardzili też Ukraińcami) Ba, a Ci, którzy wcześniej zdążyli załapać się do SS-Galizien dodatkowo takowe otrzymują od Niemców. Co sprytniejszym nie śmierdział grosz, przywileje i medale od sowietów, przyznawanych weteranom "Wielkiej Wojny Ojczyźnianej".

OUN-UPA pobierają już dodatki kombatanckie od paru ładnych lat. Wystarczą oświadczenia dwóch banderowców, że razem "walczyli" za Neńke-Ukrainę (czyt. ukrywali się w lasach) "proty wsich": Moskaliw, Lachiw, Nimciw (nie gardzili też Ukraińcami) Ba, a Ci, którzy wcześniej zdążyli załapać się do SS-Galizien dodatkowo takowe otrzymują od Niemców. Co sprytniejszym nie śmierdział grosz, przywileje i medale od sowietów, przyznawanych weteranom "Wielkiej Wojny Ojczyźnianej".

rozwiń
Avatar
Piedro / 18 grudnia 2014 r. o 11:55
0

Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawiści nie zbudujemy dobrej przyszłości.Oczywiście o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć. Ale też pamiętajmy, że i my nie byliśmy świeci w stosunku do nich.Proszę zwrócic uwagę ,że tym co dla nas jest AK tym dla nich jest UPA. I odwrotnie czym dla nas jest UPA tym dla nich jest AK. Smutne, bolesne ale prawdziwe.

"my nie byliśmy święci w stosunku do nich" cóż za twórcze uogólnienie?

I kolejne "o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć". Piszesz o anonimowych Ukraińcach?

To właśnie jest problemem, że wszystkich Ukraińców wrzucamy do jednego wora, że ludobójstwo, mordy dokonane rękami OUN-UPA Bandery utożsamiamy z Ukraińcami. Ciekawe co miałby do powiedzenia szwagier mojego dziadka - Ukrainiec - który zginął wraz z całą swoją rodziną z rąk banderowców tylko dlatego, że żona była Polką? Z drugiej strony, to Ukraińcy, mieszkańcy zachodnich regionów Ukrainy nie przeciwstawiają się narzucanych im "bohaterom" spod czerwono-czarnego sztandaru.

Nie mieszaj pojęć. UPA było zbrojnym ramieniem OUN Bandery i dążyło do powstania państwa typu faszystowskiego, nie bacząc na środki i koszty, wyrzynali wszystkich, kto się im nie chciał podporządkować. Zwykłą, niewykształconą  ludność ukraińską mieli za bydło, która była im potrzebna jako zaplecze gospodarcze. Ukraińcy bali się Służby Bezpeky - powołanej do życia przez OUN-B - bardziej niż NKWD.

AK nie stosowało takich metod "walki", nie wyrzynała i nie paliła ukraińskich wsi tylko i wyłącznie dlatego, że były one zamieszkałe przez Ukraińców.

"my nie byliśmy święci w stosunku do nich" cóż za twórcze uogólnienie?

I kolejne "o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć". Piszesz o anonimowych Ukraińcach?

To właśnie jest problemem, że wszystkich Ukraińców wrzucamy do jednego wora, że ludobójstwo, mordy dokonane rękami OUN-UPA Bandery utożsamiamy z Ukraińcami. Ciekawe co miałby do powiedzenia szwagier mojego dziadka - Ukrainiec - który zginął wraz z całą swoją rodziną z rąk banderowców tylko dlatego, że żona była Polką? Z drugiej st... rozwiń

Avatar
prawdziwy lubelak / 18 grudnia 2014 r. o 11:54
0

Tak, debile niech sobie protestują - wolą mieć Putina u granic - dziadki i naziole oczywiście chwycą za broń i pójdą nas bronić...

Putina masz u granic od dawna: granica z obwodem kaliningradzkim otwarta i nie została zamknieta z powodu odebrania Krymu (podarowanego tzw Ukrainie przez Chruszczowa, wielkiego wroga Polski.)

Avatar
zocha / 18 grudnia 2014 r. o 11:47
0

Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawiści nie zbudujemy dobrej przyszłości.Oczywiście o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć. Ale też pamiętajmy, że i my nie byliśmy świeci w stosunku do nich.Proszę zwrócic uwagę ,że tym co dla nas jest AK tym dla nich jest UPA. I odwrotnie czym dla nas jest UPA tym dla nich jest AK. Smutne, bolesne ale prawdziwe.

Jak możesz porównywać Niemcy do UPAiny. W Niemczech za gloryfikowane hitleryzmu idzie się do więzienia. Zbrodniarzom hitlerowskim w przeciwieństwie do tych banderowskich nie stawia się pomników. W przeciwieństwie do Niemiec na UPAinie ulice, place, szkoły - noszą imiona najokrutnieszych zbrodniarzy ludzkości na czele z Banderą, Szuchewyczem i innymi. Obecne Niemcy w przeciwieństwie ukrów nie mają roszczeń terytorialnych. Ta hołota rości sobie pretensie do Przemyśla, Nowego Targu, Krakowa!, Sandomierza, Lublina i Chełma.Żadnej pomocy dla tego nikczemnego narodu, dopuki trwa gloryfikacja UPA, OUN-u,  stoją pomniki bandytów, w cerkwiach horągwie z ich podobiznami oraz ulice ich imieniem i nazwiskiem nazwane!.

Jak możesz porównywać Niemcy do UPAiny. W Niemczech za gloryfikowane hitleryzmu idzie się do więzienia. Zbrodniarzom hitlerowskim w przeciwieństwie do tych banderowskich nie stawia się pomników. W przeciwieństwie do Niemiec na UPAinie ulice, place, szkoły - noszą imiona najokrutnieszych zbrodniarzy ludzkości na czele z Banderą, Szuchewyczem i innymi. Obecne Niemcy w przeciwieństwie ukrów nie mają roszczeń terytorialnych. Ta hołota rości sobie pretensie do Przemyśla, Nowego Targu, Krakowa!, Sandomierza, Lublina i Chełma.Żadne... rozwiń

Avatar
cor / 18 grudnia 2014 r. o 11:38
0

Do gościa:  Ignorant pop***y !  Nie porównuj AK do UPA, jak ty mało wiesz gościu! Znajdź przez google "sposoby mordowania Polaków przez UPA"  a nie takie herezje wypisujesz.

Avatar
cor / 18 grudnia 2014 r. o 11:36
0

Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawiści nie zbudujemy dobrej przyszłości.Oczywiście o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć. Ale też pamiętajmy, że i my nie byliśmy świeci w stosunku do nich.Proszę zwrócic uwagę ,że tym co dla nas jest AK tym dla nich jest UPA. I odwrotnie czym dla nas jest UPA tym dla nich jest AK. Smutne, bolesne ale prawdziwe.


Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawiści nie zbudujemy dobrej przyszłości.Oczywiście o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć. Ale też pamiętajmy, że i my nie byliśmy świeci w stosunku do nich.Proszę zwrócic uwagę ,że tym co dla nas jest AK tym dla nich jest UPA. I odwrotnie czym dla nas jest UPA tym dla nich jest AK. Smutne, bolesne ale prawdzi

Ignorant pop***y !  Nie porównuj AK do UPA, jak ty mało wiesz gościu! Znajdź przez google "sposoby mordowania Polaków przez UPA"  a nie takie herezje wypisujesz.

rozwiń
Avatar
Piedro / 18 grudnia 2014 r. o 11:20
0

[...] też protestuję przeciw budowie ukraińskiego pomnika za nasze pieniądze [...]

O jaki "ukraiński pomnik" i o jakie "nasze pieniądze" Ci chodzi?

Tzw. antyterrorystyczna operacja na wschodzie Ukrainy jest zgodna z prawem międzynarodowym, ale problemem jest to, że paradoksalnie, tacy sami terroryści - OUN-UPA Bandery, którzy próbowali oderwać ziemie wschodnie od powojennej PRL, czym wprost przyczynili się do przeprowadzenia przez ówczesne władze akcji "Wisła", są dziś na Ukrainie gloryfikowani i uznawani za "bohaterów narodowych", a w Polsce sama akcja została potępiona przez Senat RP, prezydentów: Kwaśniewskiego i Kaczyńskiego...

Mimo tego, że jestem przeciwnikiem działań terrorystów ze Wschodu, jak i polityki Putina nie popieram samej ATO w obecnej formie z powodu tego, że ginie niewinna ludność cywilna, Bogu ducha winni poborowi z Ukrainy i Rosji, że władze Ukrainy zareagowały zbyt późno i dość łagodnie (a mogło już być pozamiatane), że zbyt dużo mają do powiedzenia ochotnicze formacje militarne, które pozostają poza kontrolą Kijowa. Nie dziwię się, że wschód odcina się od takich wątpliwej jakości "bohaterów", jakich im w ostatnich latach podsuwają zachodnie obłasti. Takie wieloletnie traktowanie przygotowało taki , a nie inny żyzny grunt dla "russkowo mira", "noworossiji" i innym spryciarzom, którzy upatrują w swoich projektach kolejne sposoby okradzenia państwa, społeczeństwa, już ubogiej ludności...

Do wszystkich, którzy zamierzają mnie zwyzywać od putinowskich agentów itp. - pocałujta wójta :D
A innym polecam samodzielne myślenie i nie koniecznie integralne określanie się po którejś stronie, z całym wątpliwym "dobrodziejstwem" inwentarza. Bo niestety ostatnio można zaobserwować takie tendencje.

O jaki "ukraiński pomnik" i o jakie "nasze pieniądze" Ci chodzi?

Tzw. antyterrorystyczna operacja na wschodzie Ukrainy jest zgodna z prawem międzynarodowym, ale problemem jest to, że paradoksalnie, tacy sami terroryści - OUN-UPA Bandery, którzy próbowali oderwać ziemie wschodnie od powojennej PRL, czym wprost przyczynili się do przeprowadzenia przez ówczesne władze akcji "Wisła", są dziś na Ukrainie gloryfikowani i uznawani za "bohaterów narodowych", a w Polsce sama akcja została potępiona przez Senat RP, prezydentó... rozwiń

Avatar
gosc / 18 grudnia 2014 r. o 11:10
0
Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawiści nie zbudujemy dobrej przyszłości.Oczywiście o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć. Ale też pamiętajmy, że i my nie byliśmy świeci w stosunku do nich.Proszę zwrócic uwagę ,że tym co dla nas jest AK tym dla nich jest UPA. I odwrotnie czym dla nas jest UPA tym dla nich jest AK. Smutne, bolesne ale prawdziwe.
Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawi... rozwiń
Avatar
gs / 18 grudnia 2014 r. o 09:34
0

A kto dostanie Order Stepana Bandery?

Konsul honorowy Ukrainy??

Avatar
pornoszenko / 18 grudnia 2014 r. o 09:15
0

Plan wizyty jest cały czas zmieniany żeby protestami "nie zestresować" GŁOWY "państwa" zwanego ukrainą. Wtedy mógłby się pogniewać na Polskę i nie przyjąć "pomocy" finansowej na "budowę" "demokracji" zwłaszcza na wschodzie "swojego" kraju...

Avatar
Piedro / 18 grudnia 2014 r. o 12:16
0

Syn Walcmana 

Petro Poroszenko: OUN-UPA przykładem bohaterstwa. Czas rozpatrzyć nadanie statusu kombatantów jej żołnierzom

"Wojaki" OUN-UPA pobierają już dodatki kombatanckie od paru ładnych lat. Wystarczą oświadczenia dwóch banderowców, że razem "walczyli" za Neńke-Ukrainę (czyt. ukrywali się w lasach) "proty wsich": Moskaliw, Lachiw, Nimciw (nie gardzili też Ukraińcami) Ba, a Ci, którzy wcześniej zdążyli załapać się do SS-Galizien dodatkowo takowe otrzymują od Niemców. Co sprytniejszym nie śmierdział grosz, przywileje i medale od sowietów, przyznawanych weteranom "Wielkiej Wojny Ojczyźnianej".

OUN-UPA pobierają już dodatki kombatanckie od paru ładnych lat. Wystarczą oświadczenia dwóch banderowców, że razem "walczyli" za Neńke-Ukrainę (czyt. ukrywali się w lasach) "proty wsich": Moskaliw, Lachiw, Nimciw (nie gardzili też Ukraińcami) Ba, a Ci, którzy wcześniej zdążyli załapać się do SS-Galizien dodatkowo takowe otrzymują od Niemców. Co sprytniejszym nie śmierdział grosz, przywileje i medale od sowietów, przyznawanych weteranom "Wielkiej Wojny Ojczyźnianej".

rozwiń
Avatar
Piedro / 18 grudnia 2014 r. o 11:55
0

Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawiści nie zbudujemy dobrej przyszłości.Oczywiście o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć. Ale też pamiętajmy, że i my nie byliśmy świeci w stosunku do nich.Proszę zwrócic uwagę ,że tym co dla nas jest AK tym dla nich jest UPA. I odwrotnie czym dla nas jest UPA tym dla nich jest AK. Smutne, bolesne ale prawdziwe.

"my nie byliśmy święci w stosunku do nich" cóż za twórcze uogólnienie?

I kolejne "o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć". Piszesz o anonimowych Ukraińcach?

To właśnie jest problemem, że wszystkich Ukraińców wrzucamy do jednego wora, że ludobójstwo, mordy dokonane rękami OUN-UPA Bandery utożsamiamy z Ukraińcami. Ciekawe co miałby do powiedzenia szwagier mojego dziadka - Ukrainiec - który zginął wraz z całą swoją rodziną z rąk banderowców tylko dlatego, że żona była Polką? Z drugiej strony, to Ukraińcy, mieszkańcy zachodnich regionów Ukrainy nie przeciwstawiają się narzucanych im "bohaterom" spod czerwono-czarnego sztandaru.

Nie mieszaj pojęć. UPA było zbrojnym ramieniem OUN Bandery i dążyło do powstania państwa typu faszystowskiego, nie bacząc na środki i koszty, wyrzynali wszystkich, kto się im nie chciał podporządkować. Zwykłą, niewykształconą  ludność ukraińską mieli za bydło, która była im potrzebna jako zaplecze gospodarcze. Ukraińcy bali się Służby Bezpeky - powołanej do życia przez OUN-B - bardziej niż NKWD.

AK nie stosowało takich metod "walki", nie wyrzynała i nie paliła ukraińskich wsi tylko i wyłącznie dlatego, że były one zamieszkałe przez Ukraińców.

"my nie byliśmy święci w stosunku do nich" cóż za twórcze uogólnienie?

I kolejne "o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć". Piszesz o anonimowych Ukraińcach?

To właśnie jest problemem, że wszystkich Ukraińców wrzucamy do jednego wora, że ludobójstwo, mordy dokonane rękami OUN-UPA Bandery utożsamiamy z Ukraińcami. Ciekawe co miałby do powiedzenia szwagier mojego dziadka - Ukrainiec - który zginął wraz z całą swoją rodziną z rąk banderowców tylko dlatego, że żona była Polką? Z drugiej st... rozwiń

Avatar
prawdziwy lubelak / 18 grudnia 2014 r. o 11:54
0

Tak, debile niech sobie protestują - wolą mieć Putina u granic - dziadki i naziole oczywiście chwycą za broń i pójdą nas bronić...

Putina masz u granic od dawna: granica z obwodem kaliningradzkim otwarta i nie została zamknieta z powodu odebrania Krymu (podarowanego tzw Ukrainie przez Chruszczowa, wielkiego wroga Polski.)

Avatar
zocha / 18 grudnia 2014 r. o 11:47
0

Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawiści nie zbudujemy dobrej przyszłości.Oczywiście o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć. Ale też pamiętajmy, że i my nie byliśmy świeci w stosunku do nich.Proszę zwrócic uwagę ,że tym co dla nas jest AK tym dla nich jest UPA. I odwrotnie czym dla nas jest UPA tym dla nich jest AK. Smutne, bolesne ale prawdziwe.

Jak możesz porównywać Niemcy do UPAiny. W Niemczech za gloryfikowane hitleryzmu idzie się do więzienia. Zbrodniarzom hitlerowskim w przeciwieństwie do tych banderowskich nie stawia się pomników. W przeciwieństwie do Niemiec na UPAinie ulice, place, szkoły - noszą imiona najokrutnieszych zbrodniarzy ludzkości na czele z Banderą, Szuchewyczem i innymi. Obecne Niemcy w przeciwieństwie ukrów nie mają roszczeń terytorialnych. Ta hołota rości sobie pretensie do Przemyśla, Nowego Targu, Krakowa!, Sandomierza, Lublina i Chełma.Żadnej pomocy dla tego nikczemnego narodu, dopuki trwa gloryfikacja UPA, OUN-u,  stoją pomniki bandytów, w cerkwiach horągwie z ich podobiznami oraz ulice ich imieniem i nazwiskiem nazwane!.

Jak możesz porównywać Niemcy do UPAiny. W Niemczech za gloryfikowane hitleryzmu idzie się do więzienia. Zbrodniarzom hitlerowskim w przeciwieństwie do tych banderowskich nie stawia się pomników. W przeciwieństwie do Niemiec na UPAinie ulice, place, szkoły - noszą imiona najokrutnieszych zbrodniarzy ludzkości na czele z Banderą, Szuchewyczem i innymi. Obecne Niemcy w przeciwieństwie ukrów nie mają roszczeń terytorialnych. Ta hołota rości sobie pretensie do Przemyśla, Nowego Targu, Krakowa!, Sandomierza, Lublina i Chełma.Żadne... rozwiń

Avatar
cor / 18 grudnia 2014 r. o 11:38
0

Do gościa:  Ignorant pop***y !  Nie porównuj AK do UPA, jak ty mało wiesz gościu! Znajdź przez google "sposoby mordowania Polaków przez UPA"  a nie takie herezje wypisujesz.

Avatar
cor / 18 grudnia 2014 r. o 11:36
0

Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawiści nie zbudujemy dobrej przyszłości.Oczywiście o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć. Ale też pamiętajmy, że i my nie byliśmy świeci w stosunku do nich.Proszę zwrócic uwagę ,że tym co dla nas jest AK tym dla nich jest UPA. I odwrotnie czym dla nas jest UPA tym dla nich jest AK. Smutne, bolesne ale prawdziwe.


Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawiści nie zbudujemy dobrej przyszłości.Oczywiście o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć. Ale też pamiętajmy, że i my nie byliśmy świeci w stosunku do nich.Proszę zwrócic uwagę ,że tym co dla nas jest AK tym dla nich jest UPA. I odwrotnie czym dla nas jest UPA tym dla nich jest AK. Smutne, bolesne ale prawdzi

Ignorant pop***y !  Nie porównuj AK do UPA, jak ty mało wiesz gościu! Znajdź przez google "sposoby mordowania Polaków przez UPA"  a nie takie herezje wypisujesz.

rozwiń
Avatar
Piedro / 18 grudnia 2014 r. o 11:20
0

[...] też protestuję przeciw budowie ukraińskiego pomnika za nasze pieniądze [...]

O jaki "ukraiński pomnik" i o jakie "nasze pieniądze" Ci chodzi?

Tzw. antyterrorystyczna operacja na wschodzie Ukrainy jest zgodna z prawem międzynarodowym, ale problemem jest to, że paradoksalnie, tacy sami terroryści - OUN-UPA Bandery, którzy próbowali oderwać ziemie wschodnie od powojennej PRL, czym wprost przyczynili się do przeprowadzenia przez ówczesne władze akcji "Wisła", są dziś na Ukrainie gloryfikowani i uznawani za "bohaterów narodowych", a w Polsce sama akcja została potępiona przez Senat RP, prezydentów: Kwaśniewskiego i Kaczyńskiego...

Mimo tego, że jestem przeciwnikiem działań terrorystów ze Wschodu, jak i polityki Putina nie popieram samej ATO w obecnej formie z powodu tego, że ginie niewinna ludność cywilna, Bogu ducha winni poborowi z Ukrainy i Rosji, że władze Ukrainy zareagowały zbyt późno i dość łagodnie (a mogło już być pozamiatane), że zbyt dużo mają do powiedzenia ochotnicze formacje militarne, które pozostają poza kontrolą Kijowa. Nie dziwię się, że wschód odcina się od takich wątpliwej jakości "bohaterów", jakich im w ostatnich latach podsuwają zachodnie obłasti. Takie wieloletnie traktowanie przygotowało taki , a nie inny żyzny grunt dla "russkowo mira", "noworossiji" i innym spryciarzom, którzy upatrują w swoich projektach kolejne sposoby okradzenia państwa, społeczeństwa, już ubogiej ludności...

Do wszystkich, którzy zamierzają mnie zwyzywać od putinowskich agentów itp. - pocałujta wójta :D
A innym polecam samodzielne myślenie i nie koniecznie integralne określanie się po którejś stronie, z całym wątpliwym "dobrodziejstwem" inwentarza. Bo niestety ostatnio można zaobserwować takie tendencje.

O jaki "ukraiński pomnik" i o jakie "nasze pieniądze" Ci chodzi?

Tzw. antyterrorystyczna operacja na wschodzie Ukrainy jest zgodna z prawem międzynarodowym, ale problemem jest to, że paradoksalnie, tacy sami terroryści - OUN-UPA Bandery, którzy próbowali oderwać ziemie wschodnie od powojennej PRL, czym wprost przyczynili się do przeprowadzenia przez ówczesne władze akcji "Wisła", są dziś na Ukrainie gloryfikowani i uznawani za "bohaterów narodowych", a w Polsce sama akcja została potępiona przez Senat RP, prezydentó... rozwiń

Avatar
gosc / 18 grudnia 2014 r. o 11:10
0
Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawiści nie zbudujemy dobrej przyszłości.Oczywiście o krzywdach wyrządzonym nam przez Ukraińców nie wolno zapomnieć. Ale też pamiętajmy, że i my nie byliśmy świeci w stosunku do nich.Proszę zwrócic uwagę ,że tym co dla nas jest AK tym dla nich jest UPA. I odwrotnie czym dla nas jest UPA tym dla nich jest AK. Smutne, bolesne ale prawdziwe.
Nie rozumiem waszego ataku nienawiści. Wszak wczoraj prezydent Ukrainy powiedział do Polaków " wybaczamy i prosimy o wybaczenie". Myśle,że to nie były łatwe słowa. To jest początek pojednania naszych narodów. Mnie w wypowiedzi prezydenta Ukrainy brakowało słowów potwierdzajacych nienaruszalność granic pomiędzy naszymi krajami.
O co wam chodzi? Z niemcami to OK, a z innym sąsiadem Polski to już nie? Spróbujmy, może się uda i Ukrainiec z Polakiem będa żyć może nie jak bracia ,ale choć jak dobrzy, szanujący się sąsiedzi. Na głoszeniu nienawi... rozwiń
Avatar
gs / 18 grudnia 2014 r. o 09:34
0

A kto dostanie Order Stepana Bandery?

Konsul honorowy Ukrainy??

Avatar
pornoszenko / 18 grudnia 2014 r. o 09:15
0

Plan wizyty jest cały czas zmieniany żeby protestami "nie zestresować" GŁOWY "państwa" zwanego ukrainą. Wtedy mógłby się pogniewać na Polskę i nie przyjąć "pomocy" finansowej na "budowę" "demokracji" zwłaszcza na wschodzie "swojego" kraju...

Zobacz wszystkie komentarze 15

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Koronawirus w Lubelskiem. 378 nowych przypadków zakażenia, najwięcej w Lublinie

Koronawirus w Lubelskiem. 378 nowych przypadków zakażenia, najwięcej w Lublinie

378 nowych potwierdzanych zakażeń koronawirusem w województwie lubelskim. Z sobotniego raportu Ministerstwa Zdrowia wynika, że najwięcej nowych osób z wirusem SARS-CoV-2 doszło w Lublinie (72). Zmarło 16 osób z województwa lubelskiego – 14 miało choroby współistniejące.

Ponad 6 tysięcy nowych osób zakażonych koronawirusem w Polsce. Nie żyje 346 osób

Ponad 6 tysięcy nowych osób zakażonych koronawirusem w Polsce. Nie żyje 346 osób

6322 nowych zakażeń koronawirusem – podało w sobotę rano najnowsze dane Ministerstwo Zdrowia. Nie żyje 346 osób z infekcją COVID-19.

Lubelskie: Tragiczny wypadek. 18-latek został uwieziony w aucie, które wpadło do rzeki
zdjęcia
galeria

Lubelskie: Tragiczny wypadek. 18-latek został uwieziony w aucie, które wpadło do rzeki

W ciężkim stanie został przewieziony do szpitala 18-letni mieszkaniec gminy Niemce (powiat lubelski). W nocy z piątku na sobotę młody mężczyzna jechał oplem razem ze swoimi rówieśnikami. W Dysie koło Lublina, na oblodzonej drodze auto wpadło w poślizg i wjechało do rzeki.

Lubelskie koszykarki Pszczółki jadą do Sosnowca na mecz z CTL Zagłębiem

Lubelskie koszykarki Pszczółki jadą do Sosnowca na mecz z CTL Zagłębiem

Ligowy minimaraton trwa i po ostatnim meczu koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin muszą już koncentrować się na kolejnym wyzwaniu. W sobotę (godz. 17) zagrają na wyjeździe z CTL Zagłębiem Sosnowiec

Droga przez błoto, a teraz jeszcze może zostać zaorana
Alarm 24

Droga przez błoto, a teraz jeszcze może zostać zaorana

Najkrótsza droga gruntowa prowadząca do trzech gospodarstw położonych w Celejowie (gm. Wąwolnica) w tym roku może zostać zaorana przez właściciela działki. Alternatywę stanowi znacznie dłuższa droga gminna, która znajduje się w równie złym stanie.

Sekretarz Izby Gospodarczej Gastronomii Polskiej: Szykujemy pozew zbiorowy

Sekretarz Izby Gospodarczej Gastronomii Polskiej: Szykujemy pozew zbiorowy

Rozmowa ze Sławomirem Grzybem, sekretarzem Izby Gospodarczej Gastronomii Polskiej o akcji #otwieraMY i o pozwie zbiorowym hotelarzy i restauratorów.

Skarby z kościoła w Puławach: Ruszą poszukiwania kolejnych klejnotów
Magazyn

Skarby z kościoła w Puławach: Ruszą poszukiwania kolejnych klejnotów

Jeśli urządzenia pokażą temperaturowe anomalie wskazujące na nietypowe przestrzenie np. w innych filarach, archeolodzy będą chcieli się do nich dostać. Do badań może posłużyć również georadar bazujący na falach dźwiękowych. W kościele pw. św. Józefa w Puławach w zeszłym miesiącu przypadkiem odkryto pamiątki po córce księżnej Izabeli Czartoryskiej. Czy były to jedyne skarby zamurowane w świątyni? W badaniach pomoże Politechnika Lubelska.

Wybieramy system ocieplenia. O tym warto pamiętać
Magazyn

Wybieramy system ocieplenia. O tym warto pamiętać

Ocieplenie domu jest koniecznie, jeśli chcemy mieszkać, tanio, zdrowo i ekologicznie. Na rynku znajdziemy wiele rozwiązań do termoizolacji. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze ocieplenia.

Świdnik. Wiosną zacznie działać nowy żłobek
zdjęcia
galeria

Świdnik. Wiosną zacznie działać nowy żłobek

Trwają prace wykończeniowe w budynku u zbiegu ulic Kopera i Klonowej, w którym jeszcze przed wakacjami ma zacząć działać żłobek. Zainteresowanie jest duże. – Mamy 100 procent obłożenia – przyznaje Ewa Jankowska, sekretarz miasta.

BioNTech dostarczy 50 mln igieł do pobrania dodatkowych dawek szczepionki

BioNTech dostarczy 50 mln igieł do pobrania dodatkowych dawek szczepionki

Firma BioNTech zapowiedziała w piątek, że sprzeda po cenie zakupu 50 mln specjalnych igieł, które pozwolą na pozyskanie z fiolek szóstej dawki szczepionki firm BioNTech-Pfizer przeciw Covid-19. Tymczasem o dodatkowe zakupy takich strzykawek stara się Unia Europejska.

Katarzyna Prus z Dziennika Wschodniego wyróżniona w konkursie na Dziennikarza Medycznego Roku

Katarzyna Prus z Dziennika Wschodniego wyróżniona w konkursie na Dziennikarza Medycznego Roku

Katarzyna Prus, dziennikarka "Dziennika Wschodniego" została wyróżniona w prestiżowym konkursie „Dziennikarz Medyczny Roku 2020”.

Ruszyła rejestracja na szczepienia dla osób z grupy 70 plus za pośrednictwem SMS-a

Ruszyła rejestracja na szczepienia dla osób z grupy 70 plus za pośrednictwem SMS-a

Uruchomiony został kolejny kanał rejestracji na szczepienia przeciw COVID-19 dla osób z grupy 70 plus za pośrednictwem SMS. Wystarczy wysłać wiadomość o treści SZCZEPIMY SIĘ pod numer 664-908 556 – podała w piątek na swojej stronie Kancelaria Premiera Rady Ministró

Pokaz głupoty: Położyła się na przejeździe kolejowym, by zrobić sobie śmieszne zdjęcie
film

Pokaz głupoty: Położyła się na przejeździe kolejowym, by zrobić sobie śmieszne zdjęcie

Pewna kobieta z Wielkiej Brytanii wykazała się niebywała głupotą, by zrobić sobie zdjęcie leżąc na torach na przejeździe kolejowym. Do zdarzenia doszło w Newhaven, a zdarzenie zarejestrowały kamery monitoringu.

Dwa pozwy Jakimowicza przeciwko autorowi wpisu o „rzekomym gwałcie” w Łukowie

Dwa pozwy Jakimowicza przeciwko autorowi wpisu o „rzekomym gwałcie” w Łukowie

Po publikacji dotyczącej „gwiazdy publicystyki TVP Info”, która miała zgwałcić jedną z uczestniczek konkursu Miss Generation, Jarosław Jakimowicz pozywa autora wpisu, Piotra Krysiaka. A TVP nie widzi powodów, by zawieszać współpracę z Jakimowiczem, współprowadzącym program „W kontrze”.

Prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa ws. kardynała Dziwisza. Chodzi o tuszowanie nadużyć seksualnych
film

Prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa ws. kardynała Dziwisza. Chodzi o tuszowanie nadużyć seksualnych

- Prokuratura Okręgowa w Krakowie odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie kardynała Stanisława Dziwisza z uwagi na brak podstaw – poinformował rzecznik prokuratury Janusz Hnatko.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.