Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

25 grudnia 2014 r.
6:10
Edytuj ten wpis

Regulamin plebiscytu Nowożeńcy 2013

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Organizatorem plebiscytu są Media Regionalne Sp. z o.o., oddział w Lublinie z siedzibą przy ul. Krakowskie Przedmieście 54 w Lublinie, wydawca Dziennika Wschodniego
2. Czas trwania plebiscytu ustala się na okres od 25 października do 31 grudnia 2013. Konkurs ma charakter otwarty.
3. Osobami nadzorującymi plebiscyt ze strony Organizatora są:
- Agnieszka Dragan - specjalista ds. marketingu online, tel. 81 46 26 835
- Iwona Walkowicz - kierownik marketingu, tel. 81 46 26 839
4. Wszystkie wątpliwości dotyczące plebiscytu należy wyjaśniać z powyższymi osobami wyłącznie w formie korespondencji pisemnej na adres korespondencyjny siedziby, bądź e-mail: agnieszka.dragan@dziennikwschodni.pl lub iwona.walkowicz@dziennikwschodni.pl

UDZIAŁ

1. Zgłoszenia kandydatów do plebiscytu odbywają się drogą mailową
2. W konkursie mogą wziąć udział pary, które planują ślub i wesele w 2014 roku. Uroczystość musi się odbywać na terenie województwa lubelskiego.
3. Aby zgłosić udział w konkursie, należy przesłać e-mailem kolorowe zdjęcie pary na adres slub@dziennikwschodni.pl. W treści maila powinny się znaleźć następujące dane:
- imiona i nazwiska pary
- kilka słów na temat pary
- wiek
- adres, nr telefonu
- data ślubu
- oraz zgoda na rozpowszechnianie wizerunku przez redakcje Dziennika Wschodniego i jego wydawcę.
4. Zgłoszenia można przesyłać od 25 października do 13 listopada 2013 r. Okres zgłaszania kandydatur może ulec wydłużeniu
5. Nadesłanie zgłoszenia do plebiscytu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację fotografii, imienia, nazwiska i opisu w publikacjach związanych z plebiscytem.
6. Organizator plebiscytu nie przyjmuje odpowiedzialności za zgłoszenia nieprawdziwe. W przypadku, gdy takie zgłoszenie zostanie wykryte, Organizator na wniosek osoby zgłoszonej, bądź na podstawie własnej decyzji usunie fotografię i dane osobowe ze strony internetowej plebiscytu i z listy numerów do głosowania.
7. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji prawdziwości zgłoszenia i podanych w nim danych.
8. Organizator plebiscytu zastrzega sobie prawo odmówienia publikacji fotografii, która może w jakimkolwiek stopniu naruszać przepisy polskiego prawa i ogólnie przyjęte normy moralne.
9. Organizator plebiscytu zastrzega sobie prawo odmówienia publikacji fotografii niespełniających podstawowych warunków technicznych i merytorycznych (niewyraźnych, na których twarz bądź sylwetka są niewidoczne).
10. Organizator zastrzega sobie prawo nie publikowania fotografii anonimowych (niepodpisanych z imienia i nazwiska)

GŁOSOWANIE

10. Głosowanie w plebiscycie Nowożeńcy 2013 odbywa się za pośrednictwem SMS-ów i potrwa od 15 listopada do 31 grudnia 2013 do godz. 12. SMS-y należy przesłać na nr 71466 w treści wpisując SLUB. nr pary (np. slub.999). Koszt SMS-a 1,23 zł z VAT. Z jednego numeru telefonu można wysłać nieograniczoną liczbę SMS-ów
11. W celu ułatwienia głosowania, poszczególnym parom biorącym udział w plebiscycie zostaną przydzielone numery porządkowe.
12. Wysłanie SMS-a zgodnego ze wzorem podanym w rozdziale II punkcie 10 niniejszego Regulaminu jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem.
13. W przypadku jakichkolwiek odstępstw od podanego w punkcie 10 wzoru SMS (nie dotyczy numerów kandydatów) nie zostaje on uwzględniany.
14. Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy treść SMS-a jest wadliwa z przyczyn nieleżących po stronie Organizatora.
15. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za SMS-y, które nie dotrą do organizatora z przyczyn nieleżących po jego stronie.
16. Uczestnik plebiscytu poprzez wysłanie SMS-a z głosem na wybraną osobę, zamawia wiadomość informacyjno-reklamową sponsora plebiscytu i/lub partnerów reklamowych organizatora. Wysyłanie wiadomości może być zablokowane po wysłaniu e-maila na adres agnieszka.dragan@dziennikwschodni.pl. W treści maila należy podać swój nr telefonu i zgłosić prośbę odnośnie usunięcia tego nr z bazy.

NAGRADZANIE I NAGRODY

17. W plebiscycie nagrodzona zostanie para, które uzyska największą liczbę głosów za pośrednictwem SMS-ów.
Na zwycięzców czeka pakiet o łącznej wartości ponad 10 000 zł, w skład którego wchodzi:
• suknia ślubna - Eveline Style - wartości 2000 zł
• garnitur - Pawo - wartość 1000 zł
• obrączki - Sawicki - wartość 1500 zł
• plenerowa ślubna sesja zdjęciowa - Pro 2D Studio
• limuzyna do ślubu - A.M.P Limuzyna
• makijaż, fryzura oraz manicure dla Państwa Młodych - El Lamis
• pakiet florystyczny - Pracownia Florystyczna Flovernia - wartość 700 zł
• bielizna ślubna - Bardotka - wartość 300 zł
• pakiet SPA dla pary - Instytut Zdrowia i Urody BONSAI
• biżuteria do ślubu - Biżuteria od Andzi - wartość 1000 zł
Za drugie i trzecie miejsce:
• pakiet SPA dla pary - Instytut Zdrowia i Urody BONSAI
18. W przypadku wyboru droższej opcji niż wyżej wymienione należy opłacić różnicę wartości
19. Laureat przed odbiorem zobowiązany jest do wpłaty na konto Organizatora podatku od nagrody w wysokości 10% wartości nagrody.
20. Organizator oświadcza, iż nagrody zostaną wręczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000r. nr 14, poz. 176 ze zmianami).

III. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

1. Do udziału w plebiscycie mogą zgłaszać się pełnoletnie pary, które planują ślub na 2014 rok. Uroczystość musi się odbywać na terenie województwa lubelskiego.
2. Organizator zastrzega sobie prawo nie publikowania fotografii anonimowych (niepodpisanych z imienia i nazwiska).

IV. DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW KONKURSU

1. Uczestnicy plebiscytu wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez Media Regionalne Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, oddział w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 54
2. Organizator informuje, że zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, a ponadto uczestnikowi plebiscytu przysługuje prawo wglądu do własnych danych oraz ich poprawiania. Udział w plebiscycie nie jest uzależniony od wyrażenia zgody, o której mowa w rozdziale IV punkcie 1 niniejszego Regulaminu.
3. Osoby biorące udział w plebiscycie wyrażają zgodę na publikację nadesłanych zdjęć, imienia, nazwiska i miejsc zamieszkania na stronie internetowej www.dziennikwschodni.pl lub innej podstronie portalu oraz w papierowym wydaniu Dziennika Wschodniego

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady plebiscytu. Zgłoszenie się do plebiscytu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
2.Organizatorowi przysługuje wyłączne prawo do wyłonienia zdobywców nagród w oparciu o zasady określone w niniejszym Regulaminie.
3. W plebiscycie nie mogą brać udziału pracownicy, współpracownicy Mediów Regionalnych Sp. z o.o., oraz ich rodziny.
4. Organizator ustanawia adresy korespondencyjne związane z zapytaniami dotyczącymi konkursu: Media Regionalne Sp. z o.o., ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, e-mail: agnieszka.dragan@dziennikwschodni.pl

Pozostałe informacje

Psy służbowe wywęszyły przemyt papierosów z Białorusi

Psy służbowe wywęszyły przemyt papierosów z Białorusi

Ponad 1,9 tysiąca paczek papierosów bez polskich znaków akcyzy wykryli funkcjonariusze Służby Celno-Skarbowej w Koroszczynie. Do odkrycia przemytu przyczyniły się służbowe labradory Vigo i Zora, wyszkolone do wykrywania wyrobów tytoniowych.

Moda, ekologia i działania społeczne w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Lublinie
17 listopada 2025, 13:00

Moda, ekologia i działania społeczne w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

Już w najbliższym tygodniu w dniach 17–21 listopada Miejska Biblioteka Publiczna w Lublinie (filie nr 6 i 27) stanie się miejscem spotkań mody, ekologii i społecznego zaangażowania. Biblioteka, we współpracy z Fundacją Mody Cyrkularnej, organizuje wydarzenie ,,Biblioteka w Obiegu’’, które połączy ze sobą pokolenia poprzez ciekawe wykłady, kreatywne zajęcia oraz stylowe pokazy mody. Uczestników czekają lekcje gotowania i rękodzieła oraz przestrzeń do wymiany ubrań i akcesoriów.

Kolejny przegrany proces Warbusa. Sąd apelacyjny po stronie Lublina

Kolejny przegrany proces Warbusa. Sąd apelacyjny po stronie Lublina

Spółka Warbus ponownie przegrała w sądzie z Gminą Lublin. Sąd Apelacyjny w Lublinie oddalił apelację przewoźnika i podtrzymał wcześniejszy, korzystny dla miasta wyrok dotyczący wielomilionowych roszczeń. To już kolejna sprawa zakończona na korzyść lubelskiego Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego (dawniej ZTM).

Fragment środowych zawodów

PGE Start Lublin pokonał Rilski Sportist w FIBA Europe Cup

Biorąc pod uwagę serię ostatnich porażek, to mecz z Rilskim Sportis był bardzo ważny. Mistrz Bułgarii to drużyna absolutnie w zasięgu lubelskiej ekipy i to było widać od pierwszych akcji w hali Globus.

Bogdanka LUK Lublin przegrała z Aluronem CMC Wartą Zawiercie 2:3

W meczu na szczycie Bogdanka LUK Lublin przegrała z Aluronem CMC Wartą Zawiercie 2:3

W spotkaniu 13. kolejki rozegranym awansem Bogdanka LUK Lublin przegrała z Aluronem CMC Wartą Zawiercie 2:3

Zgubili się podczas grzybobrania

Zgubili się podczas grzybobrania

Dziadek z wnukami wybrał się na grzybobranie, jednak w pewnym momencie zgubili się w lubartowskich lasach. Pomogła szybka reakcja lokalnego dzielnicowego.

Gigant meblowy planuje około 800 zwolnień do końca przyszłego roku

Gigant meblowy planuje około 800 zwolnień do końca przyszłego roku

Spółka Black Red White planuje przeprowadzenie dużych zwolnień grupowych. Jak poinformował Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju, do końca 2026 roku pracę może stracić około 800 osób zatrudnionych w różnych lokalizacjach firmy w całym kraju.

Amerykańska giełda miała przynieść zysk. Przyniosła 900 tys. zł straty

Amerykańska giełda miała przynieść zysk. Przyniosła 900 tys. zł straty

46-letni mieszkaniec powiatu lubelskiego liczył na ogromny zysk na amerykańskiej giełdzie. Wizja zysku okazała się zwykłym oszustwem. Mężczyzna stracił 900 tys. zł.

Przemysław Czarnek i przedstawiciele PiS pod Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie

Kłótnia o stan szpitali. Czarnek atakuje, NFZ się broni

Przemysław Czarnek, wspierany przez grupę przedstawicieli Prawa i Sprawiedliwości, stanął przed Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie i ogłosił, że sytuacja w polskiej służbie zdrowia jest dramatyczna. Padły słowa o tragedii pacjentów, przekładanych operacjach onkologicznych i setkach milionów złotych niewypłaconych szpitalom przez NFZ. Ten wszystkiemu zaprzecza.

Śmiertelny strzał podczas polowania. Nie żyje 68-latek

Śmiertelny strzał podczas polowania. Nie żyje 68-latek

Policja i prokuratura wyjaśniają okoliczności tragedii, do której doszło podczas polowania w Milejowie. Śmierć poniósł 68-letni mężczyzna. Zatrzymano innego uczestnika polowania – 50-latka.

Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Lubinie otwarte
film

Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Lubinie otwarte

Od jakiegoś czasu obserwujemy, że nasze dzieci izolują się i mają trudności w radzeniu sobie z emocjami, ale dopiero pandemia z 2020 roku ujawniła, z jak dużymi problemami psychicznymi się mierzą i jak bardzo potrzebują pomocy - powiedział Robert Raczyński, prezydent Lubina podczas uroczystego otwarcia Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Lubinie. Dodał, że miasto za 130 mln zł zbudowało miejsce kompleksowego wsparcia dla dzieci i ich rodziców.

Sycylia na wyciągnięcie ręki. I to z lubelskiego lotniska

Sycylia na wyciągnięcie ręki. I to z lubelskiego lotniska

Z lubelskiego lotniska będzie można polecieć prosto na Sycylię. Linia lotnicza Ryanair ogłosiła uruchomienie nowego sezonowego połączenia do Trapani – malowniczego miasta w zachodniej części wyspy. Pierwsze loty zaplanowano na początek sezonu letniego 2026.

Co nowego u Volkswagena w 2025 roku? Przegląd premier i trendów

Co nowego u Volkswagena w 2025 roku? Przegląd premier i trendów

Rok 2025 zapowiada się dla Volkswagena jako okres strategicznej dwutorowości, który balansuje między przyspieszoną ofensywą elektryczną a ewolucją modeli spalinowych. Gigant motoryzacyjny wprowadza na rynek premiery, które mają zdefiniować jego pozycję na nadchodzące lata. Obserwujemy wyraźny trend poprawy ergonomii oraz integracji zaawansowanych technologii cyfrowych we wszystkich segmentach rynkowych. Klienci mogą spodziewać się zarówno modeli rewolucyjnych, jak i starannie zmodernizowanych, uwielbianych przez kierowców bestsellerów.

W tym budynku, przy ul. Hrubieszowskiej 102, planowane jest otwarcie pierwszej wystawy

1,2 mln zł na pamięć i pojednanie. Rusza projekt Muzeum Ofiar Rzezi Wołyńskiej w Chełmie

W Chełmie postawiono właśnie ważny krok na drodze do budowy miejsca, które w założeniu ma łączyć pamięć o ofiarach z misją pojednania narodów. Prezydent miasta Jakub Banaszek podpisał umowę z firmą Pas Projekt Sp. z o.o. z Nadarzyna na opracowanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla Muzeum Pamięci Ofiar Rzezi Wołyńskiej oraz Centrum Prawdy i Pojednania im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego.

Black Weeks – wielkie promocje, które kuszą obniżkami. Jak kupować mądrze i naprawdę zaoszczędzić?

Black Weeks – wielkie promocje, które kuszą obniżkami. Jak kupować mądrze i naprawdę zaoszczędzić?

Coraz więcej sklepów zamiast jednodniowego święta zakupów organizuje całe tygodnie pełne okazji. Black Weeks to czas, kiedy ceny spadają, a klienci masowo ruszają na zakupy w poszukiwaniu wymarzonych produktów w niższych cenach. Wystartował okres, który dla wielu jest najlepszym momentem w roku, aby kupić elektronikę, sprzęt RTV, ubrania czy kosmetyki taniej niż zwykle. Jednak czy każda promocja jest tak korzystna, na jaką wygląda? Warto przyjrzeć się bliżej, na czym polega promocja Black Weeks, skąd się wywodzi i jak nie dać się złapać w marketingowe pułapki.

ALARM24

Masz dla nas temat? Daj nam znać pod numerem:
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

kliknij i poinformuj nas!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Komunikaty