Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

12 kwietnia 2012 r.
20:38
Edytuj ten wpis

Rektor UMCS oskarża związki, prof. Michałowskiego i Gazetę Wyborczą

0 36 A A
Ustępujący rektor UMCS prof. Andrzej Dąbrowski (z lewej) i kandydat na nowego – prof. Stanisław Mich
Ustępujący rektor UMCS prof. Andrzej Dąbrowski (z lewej) i kandydat na nowego – prof. Stanisław Mich

Dotychczasowy rektor UMCS prof. Andrzej Dąbrowski zrezygnował z ubiegania się o następną kadencję. Powody? – Bezprecedensowa, agresywna kampania związków zawodowych, prof. Michałowskiego i Gazety Wyborczej – tłumaczy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Wybory rektora UMCS na nową kadencję za dwa tygodnie. Wczoraj do godz. 14. uczelniana komisja wyborcza przyjmowała zgłoszenia kandydatów. Na przedwyborczej giełdzie nazwisk padały dwa: obecnego rektora prof. Andrzeja Dąbrowskiego i prorektora ds. studenckich, prof. Stanisława Michałowskiego.

Michałowski rzeczywiście wystartuje. Wszyscy spodziewali się jego pojedynku z prof. Dąbrowskim. Tajemnicą poliszynela są nie najlepsze relacje profesorów. Jednak tuż po godz. 14. Dąbrowski nieoczekiwanie wydał oświadczenie. – W celu definitywnego zakończenia skierowanej przeciwko mnie bezprecedensowej, agresywnej kampanii, która nie ma nic wspólnego z etosem akademickim (w zamian za poparcie, obiecywanie stanowisk, apanaży, rozrzucanie ulotek zawierających kłamliwe informacje, manipulowanie studentami) podjąłem decyzję o nie zgłaszaniu swojej kandydatury w nadchodzących wyborach – napisał.

Dodał, że "po przeprowadzonych działaniach uczelnia znajduje się w dobrej, niczym niezagrożonej kondycji finansowej”. Zapowiedział, że szczegółowy bilans dokonań upływającej kadencji przedstawi na czerwcowym posiedzeniu Senatu UMCS. I podziękował "wszystkim, którzy wspierali jego działania”.

Kto jest autorem kampanii, o której pisze rektor? – Związki zawodowe, rektor Michałowski i "Gazeta Wyborcza” – wylicza w rozmowie z nami prof. Dąbrowski. – To są pewne działania, których nie ujawnię. W uniwersytecie są kanały podziemne. A rektor Michałowski sterował pewnymi sprawami.

– Nie będę komentował słów pana rektora – odpowiada prof. Michałowski. – Zawsze byłem i jestem za otwartą dyskusją akademicką, w której miałem zamiar wziąć udział z rektorem Dąbrowskim.

– To jest po prostu śmieszne – mówi z kolei Małgorzata Bielecka-Hołda, redaktor naczelna lubelskiej "Gazety Wyborczej”. – Nie rozrzucaliśmy ulotek, nie proponowaliśmy stanowisk czy apanaży. Pisaliśmy wszystko o uniwersytecie zgodnie z prawdą.
Do słów rektora Dąbrowskiego odnoszą się też związki. – To stwierdzenie niedopuszczalne. Związki nigdy wspólnie nie wystąpiły przeciwko rektorowi Dąbrowskiemu z zarzutami, a były do tego podstawy – podkreśla Elżbieta Chodzyńska z "Solidarności 80”. – To, co rektor zrobił z grupą pracowników uczelni, jest powszechnie znane. Dziś można żałować tych kilkudziesięciu osób, które straciły pracę.

– Były zwolnienia. Ale były też podwyżki, dodatki do pensji, na wydziałach zarabia się więcej – odpowiada rektor. – Odejdę z podniesionym czołem pokazując bilans zamknięcia. Ten bilans, patrząc na finanse uczelni, to kilkanaście milionów. Byłem zakontraktowany na cztery lata. Teraz można mnie rozliczyć. Jestem człowiekiem uniwersytetu. Działałem dla jego dobra. Teraz odchodzę – dodaje.

Komisja wyborcza dostała też zgłoszenie drugiego, oprócz Michałowskiego, kandydata na rektora, ale było niekompletne. Uczelnia nie ujawnia, o kogo chodzi. Jedynym kandydatem będzie więc prof. Michałowski. Aby objąć stanowisko, musi w wyborach 27 kwietnia zdobyć co najmniej połowę z 200 głosów elektorów.

Komentarze 36

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Maria / 21 kwietnia 2012 o 16:10
0
Trudno już nawet czytac te słowa skierowane do lub o Rektorze Dabrowskim. Rektor miał wyprowadzic Uczelnie z ogromnych długów i dotrzymał słowa. Czy nikt juz nie pamieta w jakim stanie był Uniwersytet? Teraz bardzo łatwo krytykowac, gdy uczelnia jest w dobrej kondycji finansowej i nic jej nie grozi.
Nastepny rektor bedzie miał ułatwione zadanie, nie bedzie musiał podejmowac trudnych decyzji, przez pewien czas będzie mógł byc dobrym wujkiem! Ale do czasu! Po okresie dobroci też będzie musiał podejmowac twarde decyzje i wtedy będą wszyscy go tak samo krytykowac.
A poza tym jest to niewyobrazalne, aby w duzej prywatnej firmie kazda decyzja prezesa była dyskutowana przez wszystkich od członków zarzadu do pracowników obsługi!
Trudno już nawet czytac te słowa skierowane do lub o Rektorze Dabrowskim. Rektor miał wyprowadzic Uczelnie z ogromnych długów i dotrzymał słowa. Czy nikt juz nie pamieta w jakim stanie był Uniwersytet? Teraz bardzo łatwo krytykowac, gdy uczelnia jest w dobrej kondycji finansowej i nic jej nie grozi.
Nastepny rektor bedzie miał ułatwione zadanie, nie bedzie musiał podejmowac trudnych decyzji, przez pewien czas będzie mógł byc dobrym wujkiem! Ale do czasu! Po okresie dobroci też będzie musiał podejmowac twarde decyzje i wtedy... rozwiń
Avatar
metiu / 15 kwietnia 2012 o 17:39
0
wszystko, co napisano powyżej, to prawda, a nienawiść do obecnego rektora UMCS sączy się z ust wielu pracowników (nie lubiących sie przepracowywać) juz od jakiegoś czasu
Avatar
leokadia / 14 kwietnia 2012 o 21:15
0
[quote name='ktm' timestamp='1334298768' post='620653']
Obecne wybory na uczelni to intrygi oszukaństwo , mobbing presja szczególnie na studentów o głosy i handel stanowiskami etatami dla rodzinek i spłacanie długów,
[/quote]

Wklejam fragment jakże trafnego postu z Wyborczej o tych metodach pieszczonego przez prasę obiektywną Michałowskiego:
- przewodniczącej samorządu obiecał ciekawe stanowisko w uczelnianej instytucji kulturalnej,
- przewodniczącej innego organu samorządu ponoć asystenturę na jej rodzimym wydziale,
- dwóm wydziałom obiecał, że znów profesorowie na nich będą mogli rocznie na ponadwymiarówkach wyciągać z publicznej kiesy po kilkaset tysięcy na sztukę rocznie, a nadwyżki (jeśli jeszcze jakieś zostaną) będą mogli rozdać między siebie w formie dodatków i nagród, a interesów tych wydziałów ma w ekipie pilnować jeden z prorektorów wywodzący się właśnie z nich,
- jednej pani dziekan poprzez zapewnienie kontynuacji pełnienia rożnych funkcji (co prawda na nowym stanowisku) zapewni odpowiednie dodatki i możliwość spłacenia kredytu,
- jednemu ze związkowców ponoć obiecał, że pomimo tego, że czas na habilitację przekroczył już dwukrotnie, to będzie mógł spokojnie dopracować do emerytury,
- związki (czyli największe szkodniki uniwersytetu) też zapewnił, że znów część swojej działalności będą mogły wykonywać za pieniądze pracodawcy (materiały biurowe, telefony, etat dla księgowej itp.),
- no i przede wszystkim obiecał, że nie będzie żadnych zwolnień - poza oczywiście wyczyszczeniem ludzi związanych mniej czy bardziej ze swoim poprzednikiem - ciekawe jak z przerostem zatrudnienia (również wśród nauczycieli) zamierza przetrwać kolejne lata niżu demograficznego...,
- na kluczowe stanowiska na uczelni podobno też już ma swoich znajomków z rożnych form aktywności jakimi się zajmował w swoim życiu, nie będę nawet wymieniał jakich... (to akurat nie wiem, czy to plotka bo osobiście to od jednego ze związkowców z nim związanych słyszałem).

Oczywiście są to plotki uczelniane, ale nawet jeśli tylko część z nich jest prawdą, to włos na głowie się jeży...

Z pewników natomiast - już znane nazwiska części prorektorów świadczą o tym, że ich dobór nie odbywał się wg klucza merytorycznego. Gorące poparcie związków zawodowych i części samorządu studenckiego świadczą o tym jaki będzie ich wpływ na zarządzanie uczelnią.
To wszystko nie wróży dobrze - brak merytorycznego zaplecza, olbrzymi wpływ związków zawodowych i działaczy studenckich, to może uczelnię doprowadzić tylko w jedno miejsce, na skraj upadłości. Ja nie słyszałem jeszcze o dobrze działającej firmie rządzonej przez związki zawodowe....
Z perspektywy blisko 15 lat pracy na uczelni powiem tylko jedno - takiego zagrożenia dla jej istnienia jeszcze nie było, oby uczelnia potrafiła to przetrwać...
[quote name='ktm' timestamp='1334298768' post='620653']
Obecne wybory na uczelni to intrygi oszukaństwo , mobbing presja szczególnie na studentów o głosy i handel stanowiskami etatami dla rodzinek i spłacanie długów,
[/quote]

Wklejam fragment jakże trafnego postu z Wyborczej o tych metodach pieszczonego przez prasę obiektywną Michałowskiego:
- przewodniczącej samorządu obiecał ciekawe stanowisko w uczelnianej instytucji kulturalnej,
- przewodniczącej innego organu samorządu ponoć a... rozwiń
Avatar
folkatka / 14 kwietnia 2012 o 19:16
0
Oj. owszem, to tez jest problem. Z tym, że to nie jest człowiek, to jest automat. Potrafi wklejac te teksty z szybkoscią swiatła, kiedy usuwam jeden, w tym samym czasie pojawiaja sie trzy kolejne.
Avatar
Gość / 14 kwietnia 2012 o 19:04
0
[quote name='folkatka' timestamp='1334418795' post='621319']
Tak, usuwam wszystkie wpisy kogoś, podpisującego sie jako ~matka (z)BAWICIELA~ (okazjonalnie tez inaczej). Mam w tych działaniach ( a także i w innych) aprobate redakcji.
Po prostu jest to bełkot, którego sie nie da czytac (a prosze wierzyć, próbowałam).
To zaśmiecanie wątków, nic nie wnoszące do dyskusji.
[/quote]


[size="4"]zostaw zbawiciela, weź się za tego idiotę jak poniżej[/size]


[quote name='tory burch outlet' timestamp='1334381631' post='621185']
Zhushunxing20120414
Finding [url=http://www.mylouisvuittonstoreonline.com/]Louis Vuitton Sale[/url] inspiration is essential for [url=http://www.toplouisvuittonsales.com/]Louis Vuitton outlet[/url] success, in both [url=http://www.mycoachfactoryoutletstore.com/]######[/url] personal and business life. Once [url=http://www.mycoachfactoryoutletstore.com/]coach factory handbag outlet store[/url] make the decision to, "go for it," and [url=http://www.2012toryburchus.com/]tory burch shoes[/url] the commitment it's inspiration that keeps [url=http://www.hothermesbags.com/]hermes outlet[/url] moving through the challenges. As a successful female entrepreneur [url=http://www.2012hermesbagsoutlet.com/]hermes[/url] must tap into [url=http://www.myburberryoutletonline.com/]burberry bags[/url] inspiration. Inspired women entrepreneurs achieve success by taping [url=http://www.myburberryoutletonline.com/]burberry sale[/url] their "true self," and use inspiration to live their "life wi[url=http://www.mycoachfactoryoutletstore.com/]###### coupons[/url] limits."
I left my coorperate job because [url=http://www.mylouisvuittonstoreonline.com/]Louis Vuitton[/url] was super frustrated with the lack of [url=http://www.myburberryoutletonline.com/]burberry outlet[/url] I had over my time. I knew what I didn't want. I didn't want someone else telling [url=http://www.toplouisvuittonsales.com/]lv bags[/url] what I could and [url=http://www.buylouisvuittononline2012.com/]louis vuitton handbags on sale[/url] not do. It was time for me to [url=http://www.mylouisvuittonsale.com/]Louis Vuitton outlet[/url] for myself. So [url=http://www.cheaptoryburchonlines.com/]tory burch boots[/url] knew what [url=http://www.2012burberryoutletus.com/]burberry scarf[/url] didn't want but [url=http://www.mylouisvuittonsale.com/]Louis Vuitton[/url] didn't stop to think of what [url=http://www.2012coachpursesoutlet.com/]coach outlet[/url] really did want. So [url=http://www.2012coachpursesoutlet.com/]Coach purses[/url] jumped into a new business all excited and motivated to build a new life. Then as time went by [url=http://www.2012hermesbagsoutlet.com/]hermes scarf[/url] had slowly become disappointed with what [url=http://www.cheaptoryburchonlines.com/]tory burch outlet[/url] had built. [url=http://www.mycoachfactoryoutletstore.com/]Coach Factory[/url] was still missing something. A piece of the [url=http://www.2012hermesbagsoutlet.com/]hermes birkin[/url] was just not fitting. What [url=http://www.mylouisvuittonstoreonline.com/]louis vuitton handbags[/url] realized was that missing [url=http://www.2012coachpursesoutlet.com/]Coach purses outlet[/url] was inspiration.
Let me explain, as a women in business, what [url=http://www.cheaptoryburchonlines.com/]tory burch shoes[/url] hadn't done was ask myself some very important questions. [url=http://www.2012burberryoutletus.com/]burberry[/url] see [url=http://www.myburberryoutletonline.com/]burberry[/url] knew what [url=http://www.hothermesbags.com/]hermes[/url] didn't want, no boss, no one else deciding how [url=http://www.toplouisvuittonsales.com/]Louis Vuitton[/url] spent my time, but [url=http://www.2012toryburchus.com/]tory burch handbags[/url] didn't figure out what [url=http://www.mylouisvuittonsale.com/]louis vuitton purses[/url] really wanted. Some essential questions still needed to be answered. The questions that would [url=http://www.buylouisvuittononline2012.com/]louis vuitton handbags[/url] me to be more in tune with my authentic self. It is these types of questions that [url=http://www.2012toryburchus.com/]tory burch outlet[/url] needed to ask [url=http://www.2012burberryoutletus.com/]burberry outlet[/url] to get on a more authentic journey.
[/quote]
[quote name='folkatka' timestamp='1334418795' post='621319']
Tak, usuwam wszystkie wpisy kogoś, podpisującego sie jako ~matka (z)BAWICIELA~ (okazjonalnie tez inaczej). Mam w tych działaniach ( a także i w innych) aprobate redakcji.
Po prostu jest to bełkot, którego sie nie da czytac (a prosze wierzyć, próbowałam).
To zaśmiecanie wątków, nic nie wnoszące do dyskusji.
[/quote]


[size="4"]zostaw zbawiciela, weź się za tego idiotę jak poniżej[/size]rozwiń
Avatar
folkatka / 14 kwietnia 2012 o 17:53
0
Tak, usuwam wszystkie wpisy kogoś, podpisującego sie jako ~matka (z)BAWICIELA~ (okazjonalnie tez inaczej). Mam w tych działaniach ( a także i w innych) aprobate redakcji.
Po prostu jest to bełkot, którego sie nie da czytac (a prosze wierzyć, próbowałam).
To zaśmiecanie wątków, nic nie wnoszące do dyskusji.
Avatar
09 / 14 kwietnia 2012 o 14:47
0
wybory rektorów ,przypominają wybory parlamentarne.obietnice,obietnice i 4 lata spokoju,przed kolejnymi coś się zrobi.Lublin niby miasto akademickie,tymczasem w mediach uczelnie pojawiają się tylko przy okazji,wyborów,skandali,jazd po pijanemu ,łapówek.Zadna gazeta nie opublikuje obszernego materiału z jakichś wizyt(niedawno była na KUl ,żona prezydenta gruzji,nikt nawet nie wspomniał),wydanych książek,nagród profesorów .Profesorowie to w tej chwili są to zwykli chałturnicy,przez kilkanaście lat wykładający temat swojego doktoratu.Zadają tylko swoje ksiązki,które sami wydają i sami sprzedają .Uczelnię traktują jaką swoją matkę ,która powinna im dać wszystko,pensję ,mieszkanie,parking i odiad.Bo przecież on tyle zrobił dla niej.
Każdy chce złapać tylko stanowisko i najlepiej tytuł profesora(oczywiście stanowisko a nie tytuł naukowy).Na KUL,prawie każdy jest profesorem i uwielbia się tytułowac.Buduje się wielkie budynki,tymczasem obecne stoją puste.Podaję się więlką liczbę studentów,których nigdzie nie widać.
Państwu dziennikarzom polecam przyjrzeć się życiu codziennemu na uczelni.Proszę zobaczyć co się danego dnia dzieje.Będzie wielka pustka .Trochę ludzi wpadnie między 11- a 13 później już tylko ciemniej.Stołówka pusta,barki puste,dziedziniec na kul pusty.Jak ktoś zrobi sympozjum to pies z kulawą nogą na nie nie zajrzy.
Uczelnie ,profesorowie nie potrafią pracować z młodzieżą.Uczelnie nie potrafią zorganizować dnia dla studentów.Na uczelnię się wpada.Efekty mamy .W mieście akademickim zwinął się już pwn,księgarnia współczesna się likwiduje,techniczna przejęta.Dzisiejsi profesorowie nie czytają książek,nie potrafią ludzi zachęcić do niczego.Ożywiają się tylko przy okazji wyborów.
wybory rektorów ,przypominają wybory parlamentarne.obietnice,obietnice i 4 lata spokoju,przed kolejnymi coś się zrobi.Lublin niby miasto akademickie,tymczasem w mediach uczelnie pojawiają się tylko przy okazji,wyborów,skandali,jazd po pijanemu ,łapówek.Zadna gazeta nie opublikuje obszernego materiału z jakichś wizyt(niedawno była na KUl ,żona prezydenta gruzji,nikt nawet nie wspomniał),wydanych książek,nagród profesorów .Profesorowie to w tej chwili są to zwykli chałturnicy,przez kilkanaście lat wykładający temat swojego doktoratu.Zadają tyl... rozwiń
Avatar
. / 14 kwietnia 2012 o 13:32
0
rozumiem, że masz na myśli jedną z pracownic rektoratu, która notorycznie zapomina spódnicy i przychodzi, jakby nie było do pracy w poważnej instytucji roznegliżowana jak na dyskotekę i aż dziw bierze, że nikomu z włądz to nie przeszkadza
Avatar
hmm / 14 kwietnia 2012 o 09:22
0
[quote name='Menel' timestamp='1334366122' post='621026']
Rektorem powinien zostac ten, co pierwszy wywali z gwinta flaszke taniego wina. To jest ten poziom
[/quote]

A to w takim razie obecny jedyny kandydat się nadaje. Ze studentami pije, swoje współpracownice podszczypuje i łapie za kolanko - swojski chłop nie ? Walory w sam raz na rektora.
Avatar
Menel / 14 kwietnia 2012 o 03:15
0
Rektorem powinien zostac ten, co pierwszy wywali z gwinta flaszke taniego wina. To jest ten poziom
http://www.youtube.com/watch?v=FJ-5lCvhU9I&feature=related
Avatar
Maria / 21 kwietnia 2012 o 16:10
0
Trudno już nawet czytac te słowa skierowane do lub o Rektorze Dabrowskim. Rektor miał wyprowadzic Uczelnie z ogromnych długów i dotrzymał słowa. Czy nikt juz nie pamieta w jakim stanie był Uniwersytet? Teraz bardzo łatwo krytykowac, gdy uczelnia jest w dobrej kondycji finansowej i nic jej nie grozi.
Nastepny rektor bedzie miał ułatwione zadanie, nie bedzie musiał podejmowac trudnych decyzji, przez pewien czas będzie mógł byc dobrym wujkiem! Ale do czasu! Po okresie dobroci też będzie musiał podejmowac twarde decyzje i wtedy będą wszyscy go tak samo krytykowac.
A poza tym jest to niewyobrazalne, aby w duzej prywatnej firmie kazda decyzja prezesa była dyskutowana przez wszystkich od członków zarzadu do pracowników obsługi!
Trudno już nawet czytac te słowa skierowane do lub o Rektorze Dabrowskim. Rektor miał wyprowadzic Uczelnie z ogromnych długów i dotrzymał słowa. Czy nikt juz nie pamieta w jakim stanie był Uniwersytet? Teraz bardzo łatwo krytykowac, gdy uczelnia jest w dobrej kondycji finansowej i nic jej nie grozi.
Nastepny rektor bedzie miał ułatwione zadanie, nie bedzie musiał podejmowac trudnych decyzji, przez pewien czas będzie mógł byc dobrym wujkiem! Ale do czasu! Po okresie dobroci też będzie musiał podejmowac twarde decyzje i wtedy... rozwiń
Avatar
metiu / 15 kwietnia 2012 o 17:39
0
wszystko, co napisano powyżej, to prawda, a nienawiść do obecnego rektora UMCS sączy się z ust wielu pracowników (nie lubiących sie przepracowywać) juz od jakiegoś czasu
Avatar
leokadia / 14 kwietnia 2012 o 21:15
0
[quote name='ktm' timestamp='1334298768' post='620653']
Obecne wybory na uczelni to intrygi oszukaństwo , mobbing presja szczególnie na studentów o głosy i handel stanowiskami etatami dla rodzinek i spłacanie długów,
[/quote]

Wklejam fragment jakże trafnego postu z Wyborczej o tych metodach pieszczonego przez prasę obiektywną Michałowskiego:
- przewodniczącej samorządu obiecał ciekawe stanowisko w uczelnianej instytucji kulturalnej,
- przewodniczącej innego organu samorządu ponoć asystenturę na jej rodzimym wydziale,
- dwóm wydziałom obiecał, że znów profesorowie na nich będą mogli rocznie na ponadwymiarówkach wyciągać z publicznej kiesy po kilkaset tysięcy na sztukę rocznie, a nadwyżki (jeśli jeszcze jakieś zostaną) będą mogli rozdać między siebie w formie dodatków i nagród, a interesów tych wydziałów ma w ekipie pilnować jeden z prorektorów wywodzący się właśnie z nich,
- jednej pani dziekan poprzez zapewnienie kontynuacji pełnienia rożnych funkcji (co prawda na nowym stanowisku) zapewni odpowiednie dodatki i możliwość spłacenia kredytu,
- jednemu ze związkowców ponoć obiecał, że pomimo tego, że czas na habilitację przekroczył już dwukrotnie, to będzie mógł spokojnie dopracować do emerytury,
- związki (czyli największe szkodniki uniwersytetu) też zapewnił, że znów część swojej działalności będą mogły wykonywać za pieniądze pracodawcy (materiały biurowe, telefony, etat dla księgowej itp.),
- no i przede wszystkim obiecał, że nie będzie żadnych zwolnień - poza oczywiście wyczyszczeniem ludzi związanych mniej czy bardziej ze swoim poprzednikiem - ciekawe jak z przerostem zatrudnienia (również wśród nauczycieli) zamierza przetrwać kolejne lata niżu demograficznego...,
- na kluczowe stanowiska na uczelni podobno też już ma swoich znajomków z rożnych form aktywności jakimi się zajmował w swoim życiu, nie będę nawet wymieniał jakich... (to akurat nie wiem, czy to plotka bo osobiście to od jednego ze związkowców z nim związanych słyszałem).

Oczywiście są to plotki uczelniane, ale nawet jeśli tylko część z nich jest prawdą, to włos na głowie się jeży...

Z pewników natomiast - już znane nazwiska części prorektorów świadczą o tym, że ich dobór nie odbywał się wg klucza merytorycznego. Gorące poparcie związków zawodowych i części samorządu studenckiego świadczą o tym jaki będzie ich wpływ na zarządzanie uczelnią.
To wszystko nie wróży dobrze - brak merytorycznego zaplecza, olbrzymi wpływ związków zawodowych i działaczy studenckich, to może uczelnię doprowadzić tylko w jedno miejsce, na skraj upadłości. Ja nie słyszałem jeszcze o dobrze działającej firmie rządzonej przez związki zawodowe....
Z perspektywy blisko 15 lat pracy na uczelni powiem tylko jedno - takiego zagrożenia dla jej istnienia jeszcze nie było, oby uczelnia potrafiła to przetrwać...
[quote name='ktm' timestamp='1334298768' post='620653']
Obecne wybory na uczelni to intrygi oszukaństwo , mobbing presja szczególnie na studentów o głosy i handel stanowiskami etatami dla rodzinek i spłacanie długów,
[/quote]

Wklejam fragment jakże trafnego postu z Wyborczej o tych metodach pieszczonego przez prasę obiektywną Michałowskiego:
- przewodniczącej samorządu obiecał ciekawe stanowisko w uczelnianej instytucji kulturalnej,
- przewodniczącej innego organu samorządu ponoć a... rozwiń
Avatar
folkatka / 14 kwietnia 2012 o 19:16
0
Oj. owszem, to tez jest problem. Z tym, że to nie jest człowiek, to jest automat. Potrafi wklejac te teksty z szybkoscią swiatła, kiedy usuwam jeden, w tym samym czasie pojawiaja sie trzy kolejne.
Avatar
Gość / 14 kwietnia 2012 o 19:04
0
[quote name='folkatka' timestamp='1334418795' post='621319']
Tak, usuwam wszystkie wpisy kogoś, podpisującego sie jako ~matka (z)BAWICIELA~ (okazjonalnie tez inaczej). Mam w tych działaniach ( a także i w innych) aprobate redakcji.
Po prostu jest to bełkot, którego sie nie da czytac (a prosze wierzyć, próbowałam).
To zaśmiecanie wątków, nic nie wnoszące do dyskusji.
[/quote]


[size="4"]zostaw zbawiciela, weź się za tego idiotę jak poniżej[/size]


[quote name='tory burch outlet' timestamp='1334381631' post='621185']
Zhushunxing20120414
Finding [url=http://www.mylouisvuittonstoreonline.com/]Louis Vuitton Sale[/url] inspiration is essential for [url=http://www.toplouisvuittonsales.com/]Louis Vuitton outlet[/url] success, in both [url=http://www.mycoachfactoryoutletstore.com/]######[/url] personal and business life. Once [url=http://www.mycoachfactoryoutletstore.com/]coach factory handbag outlet store[/url] make the decision to, "go for it," and [url=http://www.2012toryburchus.com/]tory burch shoes[/url] the commitment it's inspiration that keeps [url=http://www.hothermesbags.com/]hermes outlet[/url] moving through the challenges. As a successful female entrepreneur [url=http://www.2012hermesbagsoutlet.com/]hermes[/url] must tap into [url=http://www.myburberryoutletonline.com/]burberry bags[/url] inspiration. Inspired women entrepreneurs achieve success by taping [url=http://www.myburberryoutletonline.com/]burberry sale[/url] their "true self," and use inspiration to live their "life wi[url=http://www.mycoachfactoryoutletstore.com/]###### coupons[/url] limits."
I left my coorperate job because [url=http://www.mylouisvuittonstoreonline.com/]Louis Vuitton[/url] was super frustrated with the lack of [url=http://www.myburberryoutletonline.com/]burberry outlet[/url] I had over my time. I knew what I didn't want. I didn't want someone else telling [url=http://www.toplouisvuittonsales.com/]lv bags[/url] what I could and [url=http://www.buylouisvuittononline2012.com/]louis vuitton handbags on sale[/url] not do. It was time for me to [url=http://www.mylouisvuittonsale.com/]Louis Vuitton outlet[/url] for myself. So [url=http://www.cheaptoryburchonlines.com/]tory burch boots[/url] knew what [url=http://www.2012burberryoutletus.com/]burberry scarf[/url] didn't want but [url=http://www.mylouisvuittonsale.com/]Louis Vuitton[/url] didn't stop to think of what [url=http://www.2012coachpursesoutlet.com/]coach outlet[/url] really did want. So [url=http://www.2012coachpursesoutlet.com/]Coach purses[/url] jumped into a new business all excited and motivated to build a new life. Then as time went by [url=http://www.2012hermesbagsoutlet.com/]hermes scarf[/url] had slowly become disappointed with what [url=http://www.cheaptoryburchonlines.com/]tory burch outlet[/url] had built. [url=http://www.mycoachfactoryoutletstore.com/]Coach Factory[/url] was still missing something. A piece of the [url=http://www.2012hermesbagsoutlet.com/]hermes birkin[/url] was just not fitting. What [url=http://www.mylouisvuittonstoreonline.com/]louis vuitton handbags[/url] realized was that missing [url=http://www.2012coachpursesoutlet.com/]Coach purses outlet[/url] was inspiration.
Let me explain, as a women in business, what [url=http://www.cheaptoryburchonlines.com/]tory burch shoes[/url] hadn't done was ask myself some very important questions. [url=http://www.2012burberryoutletus.com/]burberry[/url] see [url=http://www.myburberryoutletonline.com/]burberry[/url] knew what [url=http://www.hothermesbags.com/]hermes[/url] didn't want, no boss, no one else deciding how [url=http://www.toplouisvuittonsales.com/]Louis Vuitton[/url] spent my time, but [url=http://www.2012toryburchus.com/]tory burch handbags[/url] didn't figure out what [url=http://www.mylouisvuittonsale.com/]louis vuitton purses[/url] really wanted. Some essential questions still needed to be answered. The questions that would [url=http://www.buylouisvuittononline2012.com/]louis vuitton handbags[/url] me to be more in tune with my authentic self. It is these types of questions that [url=http://www.2012toryburchus.com/]tory burch outlet[/url] needed to ask [url=http://www.2012burberryoutletus.com/]burberry outlet[/url] to get on a more authentic journey.
[/quote]
[quote name='folkatka' timestamp='1334418795' post='621319']
Tak, usuwam wszystkie wpisy kogoś, podpisującego sie jako ~matka (z)BAWICIELA~ (okazjonalnie tez inaczej). Mam w tych działaniach ( a także i w innych) aprobate redakcji.
Po prostu jest to bełkot, którego sie nie da czytac (a prosze wierzyć, próbowałam).
To zaśmiecanie wątków, nic nie wnoszące do dyskusji.
[/quote]


[size="4"]zostaw zbawiciela, weź się za tego idiotę jak poniżej[/size]rozwiń
Avatar
folkatka / 14 kwietnia 2012 o 17:53
0
Tak, usuwam wszystkie wpisy kogoś, podpisującego sie jako ~matka (z)BAWICIELA~ (okazjonalnie tez inaczej). Mam w tych działaniach ( a także i w innych) aprobate redakcji.
Po prostu jest to bełkot, którego sie nie da czytac (a prosze wierzyć, próbowałam).
To zaśmiecanie wątków, nic nie wnoszące do dyskusji.
Avatar
09 / 14 kwietnia 2012 o 14:47
0
wybory rektorów ,przypominają wybory parlamentarne.obietnice,obietnice i 4 lata spokoju,przed kolejnymi coś się zrobi.Lublin niby miasto akademickie,tymczasem w mediach uczelnie pojawiają się tylko przy okazji,wyborów,skandali,jazd po pijanemu ,łapówek.Zadna gazeta nie opublikuje obszernego materiału z jakichś wizyt(niedawno była na KUl ,żona prezydenta gruzji,nikt nawet nie wspomniał),wydanych książek,nagród profesorów .Profesorowie to w tej chwili są to zwykli chałturnicy,przez kilkanaście lat wykładający temat swojego doktoratu.Zadają tylko swoje ksiązki,które sami wydają i sami sprzedają .Uczelnię traktują jaką swoją matkę ,która powinna im dać wszystko,pensję ,mieszkanie,parking i odiad.Bo przecież on tyle zrobił dla niej.
Każdy chce złapać tylko stanowisko i najlepiej tytuł profesora(oczywiście stanowisko a nie tytuł naukowy).Na KUL,prawie każdy jest profesorem i uwielbia się tytułowac.Buduje się wielkie budynki,tymczasem obecne stoją puste.Podaję się więlką liczbę studentów,których nigdzie nie widać.
Państwu dziennikarzom polecam przyjrzeć się życiu codziennemu na uczelni.Proszę zobaczyć co się danego dnia dzieje.Będzie wielka pustka .Trochę ludzi wpadnie między 11- a 13 później już tylko ciemniej.Stołówka pusta,barki puste,dziedziniec na kul pusty.Jak ktoś zrobi sympozjum to pies z kulawą nogą na nie nie zajrzy.
Uczelnie ,profesorowie nie potrafią pracować z młodzieżą.Uczelnie nie potrafią zorganizować dnia dla studentów.Na uczelnię się wpada.Efekty mamy .W mieście akademickim zwinął się już pwn,księgarnia współczesna się likwiduje,techniczna przejęta.Dzisiejsi profesorowie nie czytają książek,nie potrafią ludzi zachęcić do niczego.Ożywiają się tylko przy okazji wyborów.
wybory rektorów ,przypominają wybory parlamentarne.obietnice,obietnice i 4 lata spokoju,przed kolejnymi coś się zrobi.Lublin niby miasto akademickie,tymczasem w mediach uczelnie pojawiają się tylko przy okazji,wyborów,skandali,jazd po pijanemu ,łapówek.Zadna gazeta nie opublikuje obszernego materiału z jakichś wizyt(niedawno była na KUl ,żona prezydenta gruzji,nikt nawet nie wspomniał),wydanych książek,nagród profesorów .Profesorowie to w tej chwili są to zwykli chałturnicy,przez kilkanaście lat wykładający temat swojego doktoratu.Zadają tyl... rozwiń
Avatar
. / 14 kwietnia 2012 o 13:32
0
rozumiem, że masz na myśli jedną z pracownic rektoratu, która notorycznie zapomina spódnicy i przychodzi, jakby nie było do pracy w poważnej instytucji roznegliżowana jak na dyskotekę i aż dziw bierze, że nikomu z włądz to nie przeszkadza
Avatar
hmm / 14 kwietnia 2012 o 09:22
0
[quote name='Menel' timestamp='1334366122' post='621026']
Rektorem powinien zostac ten, co pierwszy wywali z gwinta flaszke taniego wina. To jest ten poziom
[/quote]

A to w takim razie obecny jedyny kandydat się nadaje. Ze studentami pije, swoje współpracownice podszczypuje i łapie za kolanko - swojski chłop nie ? Walory w sam raz na rektora.
Avatar
Menel / 14 kwietnia 2012 o 03:15
0
Rektorem powinien zostac ten, co pierwszy wywali z gwinta flaszke taniego wina. To jest ten poziom
http://www.youtube.com/watch?v=FJ-5lCvhU9I&feature=related
Zobacz wszystkie komentarze 36

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Ciężarówka zaczęła się palić w trakcie jazdy. Strażacy musieli ją najpierw dogonić
Alarm 24

Ciężarówka zaczęła się palić w trakcie jazdy. Strażacy musieli ją najpierw dogonić 4 2

Do zdarzenia doszło w Zemborzycach Tereszyńskich na drodze krajowej nr 19 pod Lublinem.

"Szewcy" z Krakowa w Teatrze Starym w Lublinie
22 września 2018, 16:00

"Szewcy" z Krakowa w Teatrze Starym w Lublinie 1 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 22 września o godz. 16 i 20 w Teatrze Starym (ul. Jezuicka) wystąpią artyści z Narodowego Starego Teatru w Krakowie ze spektaklem Szewcy.

Grzegorz Bonin w Motorze Lublin!

Grzegorz Bonin w Motorze Lublin! 51 10

To prawdziwy hit tego lata! Kontrakt z żółto-biało-niebieskimi podpisał były zawodnik Górnika Łęczna, Grzegorz Bonin

Dwa nowe żądła Górnika Łęczna

Dwa nowe żądła Górnika Łęczna 0 0

PIŁKARSKA II LIGA W sobotę Górnik Łęczna rozegra pierwszy mecz nowego sezonu gdzie w Wejherowie zagra z tamtejszym Gryfem. Na kilka dni przed tym spotkaniem do klubu dołączyło dwóch zawodników, którzy mają stanowić o sile ofensywnej zielono-czarnych

Plantacje malin na Ukrainie zniszczą polskie rolnictwo? Ministerstwo wsparło, marszałek już nie patronuje
film

Plantacje malin na Ukrainie zniszczą polskie rolnictwo? Ministerstwo wsparło, marszałek już nie patronuje 23 14

Czy 10 jednohektarowych plantacji ekologicznych malin na Ukrainie zniszczy polskie rolnictwo? Poseł Jarosław Sachajko twierdzi, że tak właśnie się stanie. I wypomina marszałkowi objęcie tej inicjatywy honorowym patronatem.

Biała Podlaska: Parkowanie w tym miejscu będzie płatne

Biała Podlaska: Parkowanie w tym miejscu będzie płatne 0 1

Miasto chce wprowadzić szlabany na nowo powstałym parkingu przy urzędzie miasta.

Budowa szkoły w Kazimierzu Dolnym wraca do prokuratury. "Decyzja o umorzeniu była przedwczesna"
galeria

Budowa szkoły w Kazimierzu Dolnym wraca do prokuratury. "Decyzja o umorzeniu była przedwczesna" 3 2

Prokuratura ponownie zbada sprawę budowy szkoły w Kazimierzu Dolnym. Chodzi o nieprawidłowości przy przetargu oraz zabezpieczeniu pobliskiej skarpy. Pierwsze postępowanie w tej sprawie umorzono.

"Włóczęgi" i "Dwie korony". Projekcje filmów przy Królewskiej 3
20 lipca 2018, 21:00

"Włóczęgi" i "Dwie korony". Projekcje filmów przy Królewskiej 3 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek i sobotę (20-21 lipca, godz. 21) w kinie plenerowym przy ul. Królewskiej 3 odbędą się projekcje filmów Włóczęgi i Dwie korony.

Koniec popularnej kawiarni w centrum Lublina. Przedsiębiorca oskarża wiceprezydenta

Koniec popularnej kawiarni w centrum Lublina. Przedsiębiorca oskarża wiceprezydenta 7 19

Doniesienie do prokuratury składa przedsiębiorca, któremu Centrum Kultury wypowiedziało umowę najmu pomieszczeń na lokal gastronomiczny „Szklarnia”. Sugeruje, że stał za tym zastępca prezydenta. – Nie było takich nacisków – mówi dyrektor CK. I tłumaczy, że przedsiębiorca po prostu naruszył zasady współpracy

Koncert przebojów Anny Jantar w Nałęczowie
20 lipca 2018, 19:00

Koncert przebojów Anny Jantar w Nałęczowie 0 0

W piątek, 20 lipca o godz. 19 w Zabytkowych Podziemiach w Nałęczowie (ul. Lipowa 27) odbędzie się wyjątkowy koncert przebojów Anny Jantar z udziałem Anny Kostkiewicz i Fryderyka Pieńkosia.

Biegał nago po ulicy w Lublinie. Chciał udowodnić dziewczynie, że ją kocha

Biegał nago po ulicy w Lublinie. Chciał udowodnić dziewczynie, że ją kocha 130 4

Mężczyzna, który biegał nago po al. Tysiąclecia usłyszał prokuratorskie zarzuty. 32-latek odpowie za posiadanie narkotyków. Biegając bez ubrania po ulicy chciał zaimponować swojej dziewczynie.

Kobieta najechała na inny samochód. 6-letnie dziecko w szpitalu

Kobieta najechała na inny samochód. 6-letnie dziecko w szpitalu 2 0

Trzy osoby trafiły do szpitala po wypadku do którego doszło w Dąbrowie. Wśród nich jest 6-letnie dziecko.

Dawali pożyczki, wyłudzali mieszkania. Proces nie ruszył, były policjant nie melduje się na komisariacie

Dawali pożyczki, wyłudzali mieszkania. Proces nie ruszył, były policjant nie melduje się na komisariacie 2 3

Znów nie udało się rozpocząć procesu byłego policjanta i trzech jego kolegów oskarżonych o wyłudzenia. Panowie nie stawili się w sądzie, a były mundurowy – mimo że ma taki obowiązek – nie melduje się regularnie na komisariacie

Nie tylko policjanci chcą podwyżek. Inni mundurowi też. Ile zarabia strażnik graniczny?

Nie tylko policjanci chcą podwyżek. Inni mundurowi też. Ile zarabia strażnik graniczny? 22 19

Rozszerza się protest służb mundurowych. Do policjantów dołączyli strażnicy graniczni, celnicy, strażacy oraz strażnicy więzienni. – Jest bardzo mało kandydatów do służby i mnóstwo wakatów. Niewielu chce narażać zdrowie i życie za 2 tys. zł – mówi szef związków zawodowych w Straży Granicznej

TBV Start szykuje się do kolejnego sezonu w elicie

TBV Start szykuje się do kolejnego sezonu w elicie 2 1

Energa Basket Liga Siedemnaście klubów zgłosiło się do udziału w rozgrywkach. Komisja Weryfikacyjna PLK SA dokona wstępnej analizy dokumentacji. Zarząd PLK SA decyzję w sprawie przyznania licencji podejmie najpóźniej do 27 lipca

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.