Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

6 kwietnia 2009 r.
14:00
Edytuj ten wpis

Śledztwo w sprawie zaginionego studenta. Kierunek - uprowadzenie

Autor: Zdjęcie autora er
0 9 A A

Uprowadzenie - taki wstępny kierunek śledztwa przyjęła prokuratura w sprawie zaginięcia Marka Wojciechowskiego, studenta UMCS.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Nie oznacza to, że pojawiły się informacje, które świadczą, że Marka spotkał właśnie taki los. Taka wersja przyjmowana jest za prawdopodobną.

- To tylko ogólne nakreślenie kierunku naszych działań, który będzie się zmieniał w zależności od sytuacji - mówi Aldona Stefańczak, zastępca szefa prokuratury rejonowej Lublin-Południe.

Od zaginięcia Marka mija już trzeci tydzień. Policja nie prowadzi już przeszukiwań całych połaci Lublina, jak robiła to jeszcze w ubiegłym tygodniu. Skoncentrowała się na przeszukiwaniu konkretnych miejsc, wskazanych przez osoby, które twierdza, że mają wiedzę o Marku. Byli to m.in. wróżbici.

- Nie lekceważymy żadnego sygnału, ale pomimo tego drepczemy w miejscu - mówią sledczy.


Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
marla / 8 kwietnia 2009 o 09:59
0
[url="http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/ktokolwiek-widzial-ktokolwiek-wie/wideo/07042009"]http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-sp.../wideo/07042009[/url]

Link do odcinka Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie. Z udziałem mamy Marka.
Avatar
marla / 8 kwietnia 2009 o 09:38
0
Nie mówię o posterunku, Panie Ironiczny, tylko o tym czy wywożący śmieci w ogóle wiedzą o tej sprawie???

I tak, znalazałam już 3 puste plecaki. Jeden zostawiłam w lokalu, który był obok i barman wywyiesił kartkę, że plecak znajduje się u niego - gdyby ktoś sobie po libacji przypomniał gdzie pił i wrócił po splądrowany plecak.

Pozostałe dwa - zostawiłam tam gdzie lezały tylko tak, żeby nikt wynosząc po drodze śmieci ich nie zbarał. Zniknęły dopiero po 4 dniach. Nie wiem co się z nimi stało. Byc może znaleźli je właściciele. Były to używane, ale w bardzo dobrym stanie, markowe plecaki. Jeden fotograficzny.

Gdybym tylko zobaczyła gdzieś ogłoszenie, że ktoś szukatakiego plecaka - na pewno oddałabym w ręce właściciela.

Plecak Marka - z tego co pamiętam z opisu - to też jakiś markowy plecak, ponadto miał na sobie sportową kurtkę Campusa - takie kurtki są warte kilkaset złotych. Żaden szperacz wysypisk śmieci nie przegapi takiej kurtki! Jeśli ktoś ją oczywiście wyrzucił.

Poza tym, sprawa ta trochę przypomina mi sprawę Maćka Marczaka, studenta z Warszawy, który też jak się wydawało zapdł się pod ziemię. Żadnego śladu, żadnego tropu.
Akcja poszukiwawczo-informacyjna zakrojona była na taką skalę, na jaką nikt wcześniej nie szukał żadnej osoby zaginionej. Pojawiły się spoty TV o studencie, obok plakatów także billboardy ze zdjęciem Maćka. Media ogólnopolskie na bieżąco przez pół roku śledziły sprawę, powstała strona internetowa o Maćku.

Mimo intensywnych poszukiwań chłopaka odnaleziono dopiero po 9 mcach. Wyłowiono go z Wisły. Wtedy rodzina zamilkła i przestała zabiegać o pomoc i rozgłos w sprawie. Okazało się, że chłopak popełnił samobójstwo.
Nie mówię o posterunku, Panie Ironiczny, tylko o tym czy wywożący śmieci w ogóle wiedzą o tej sprawie???

I tak, znalazałam już 3 puste plecaki. Jeden zostawiłam w lokalu, który był obok i barman wywyiesił kartkę, że plecak znajduje się u niego - gdyby ktoś sobie po libacji przypomniał gdzie pił i wrócił po splądrowany plecak.

Pozostałe dwa - zostawiłam tam gdzie lezały tylko tak, żeby nikt wynosząc po drodze śmieci ich nie zbarał. Zniknęły dopiero po 4 dniach. Nie wiem co się z nimi stało. Byc może znaleźli je właśc... rozwiń
Avatar
psik / 7 kwietnia 2009 o 11:41
0
marla napisał:
Moim skromnym zdaniem policja powinna uczulić służby porządkujące z wiosną lubelskie osiedla aby zwróciły uwagę na drobiazgi, które mógł Marek zgubić.
Napewno miał przy sobie jakieś unikalne gadzety, które można przypisać tylko jemu. Nie wiem - breloczek od kluczy, jakąś smycz przy telefonie, badzik, zegarek..
Cokolwiek co mogło mu wypaść z kieszeni, nieważne w jakich okolicznościach.

Może udałoby się rodzinie odtworzyć co zawierał plecak Marka?

Przy sprzątaniu osiedli, gdzie trwaniki są zagrabiane, a alejki zamiatane żaden taki szczegół nie ujdzie uwadze porządkowych.

I jeszcze jedno. Czy policja monitoruje wysypiska śmieci?..

I czy na pewno nie zniknęły jakieś osobiste rzeczy Marka z jego stancji?

Podobno miał przy sobie bordową czapkę, ale nie widać aby ją nosił na żadnym z nagrań. Gdzie jest czapka?

Cokolwiek by mu się nie stało, to osoba, która za to odpowiada mogła spenetrować jego plecak i go wyrzucić.
Ja już kilka razy znajdowałam pusty plecak. Ostatnio nawet fotograficzny.




super pomysły pewnie poicja ma posterunek na wysypisku ha! ha!
a plecaki to zbierasz czy pozostawiasz




super pomysły pewnie poicja ma posterunek na wysypisku ha! ha!
a plecaki to zbierasz czy pozostawiasz rozwiń
Avatar
Olga / 7 kwietnia 2009 o 09:38
0
A ja uważam, że "max" ma rację należy sprawdzić zapisy z kamer ze wszystkich ulic wyjazdowych z ulicy Głębokiej czy Pagi. Sprawdzić samochody i ich właścicieli, którzy w tym czasie przemieszczali się tymi ulicami. O pierwszej w nocy nie jeździ zbyt dużo aut. Wierzę mocno, że nasi policjanci z sekcji kryminalnej rozwiążą tą zagadkę. Nie takie sprawy prowadzili i kończyły się one sukcesem. Oby Marek odnalazł się!

A pojawienie się wujka i jego szybki wyjazd jest zastanawiający? Czy jego wizyta ograniczyła się tylko do odwiedzin Marka?

Mam nadzieję, że Marek nie padł ofiarą handlu ludzkimi narządami??? W wielu krajach biednych takie epizody mają miejsce, mam nadzieję, że ta sprawa nie dotyka jeszcze Polski!!!
A ja uważam, że "max" ma rację należy sprawdzić zapisy z kamer ze wszystkich ulic wyjazdowych z ulicy Głębokiej czy Pagi. Sprawdzić samochody i ich właścicieli, którzy w tym czasie przemieszczali się tymi ulicami. O pierwszej w nocy nie jeździ zbyt dużo aut. Wierzę mocno, że nasi policjanci z sekcji kryminalnej rozwiążą tą zagadkę. Nie takie sprawy prowadzili i kończyły się one sukcesem. Oby Marek odnalazł się!

A pojawienie się wujka i jego szybki wyjazd jest zastanawiający? Czy jego wizyta ograniczyła się tylko d... rozwiń
Avatar
marla / 6 kwietnia 2009 o 23:19
0
Moim skromnym zdaniem policja powinna uczulić służby porządkujące z wiosną lubelskie osiedla aby zwróciły uwagę na drobiazgi, które mógł Marek zgubić.
Napewno miał przy sobie jakieś unikalne gadzety, które można przypisać tylko jemu. Nie wiem - breloczek od kluczy, jakąś smycz przy telefonie, badzik, zegarek..
Cokolwiek co mogło mu wypaść z kieszeni, nieważne w jakich okolicznościach.

Może udałoby się rodzinie odtworzyć co zawierał plecak Marka?

Przy sprzątaniu osiedli, gdzie trwaniki są zagrabiane, a alejki zamiatane żaden taki szczegół nie ujdzie uwadze porządkowych.

I jeszcze jedno. Czy policja monitoruje wysypiska śmieci?..

I czy na pewno nie zniknęły jakieś osobiste rzeczy Marka z jego stancji?

Podobno miał przy sobie bordową czapkę, ale nie widać aby ją nosił na żadnym z nagrań. Gdzie jest czapka?

Cokolwiek by mu się nie stało, to osoba, która za to odpowiada mogła spenetrować jego plecak i go wyrzucić.
Ja już kilka razy znajdowałam pusty plecak. Ostatnio nawet fotograficzny.
Moim skromnym zdaniem policja powinna uczulić służby porządkujące z wiosną lubelskie osiedla aby zwróciły uwagę na drobiazgi, które mógł Marek zgubić.
Napewno miał przy sobie jakieś unikalne gadzety, które można przypisać tylko jemu. Nie wiem - breloczek od kluczy, jakąś smycz przy telefonie, badzik, zegarek..
Cokolwiek co mogło mu wypaść z kieszeni, nieważne w jakich okolicznościach.

Może udałoby się rodzinie odtworzyć co zawierał plecak Marka?

Przy sprzątaniu osiedli, gdzie trwaniki są zagrabiane, a ... rozwiń
Avatar
max / 6 kwietnia 2009 o 21:34
0
Przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Być może to troche syzyfowe no ale trzeba jakoś działac...,
Chodzi mi o monitoring innych ulic w Lublinie. Przecież o pierwszej w nocy po mieście nie porusza się zbyt wiele samochodów. Można by zrobić spis aut (numerów rejstracyjnych) poruszających się w tamtym czasie po mieście, szczególnie na ulicach łączących się z Głęboką czy wylotowych z miasta. Na pewno mozna by było w ramach wywiadu sprawdzić właścicieli tych samochodów (czy widzieli coś podejrzanego). Problem pewnie w tym czy do tej pory zachowały się zapisy z miejskich kamer.
Przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Być może to troche syzyfowe no ale trzeba jakoś działac...,
Chodzi mi o monitoring innych ulic w Lublinie. Przecież o pierwszej w nocy po mieście nie porusza się zbyt wiele samochodów. Można by zrobić spis aut (numerów rejstracyjnych) poruszających się w tamtym czasie po mieście, szczególnie na ulicach łączących się z Głęboką czy wylotowych z miasta. Na pewno mozna by było w ramach wywiadu sprawdzić właścicieli tych samochodów (czy widzieli coś podejrzanego). Problem pewnie w tym czy do tej pory za... rozwiń
Avatar
~piotr~ / 6 kwietnia 2009 o 19:08
0
a moze sprawdzcie narania z kamer z PKS i PKP tej nocy i nastepnego dnia??
Avatar
Kwadratura kola / 6 kwietnia 2009 o 17:05
0
Biedak zobaczyl kogos albo uslyszal cos czego ludzkie oko widziec albo ucho slyszec nie powinno bylo.
Avatar
edi / 6 kwietnia 2009 o 14:34
0
tak, tylko gdzie biednego chłopaka teraz szukać, wielka zagadka????????
Avatar
marla / 8 kwietnia 2009 o 09:59
0
[url="http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-spoleczna/ktokolwiek-widzial-ktokolwiek-wie/wideo/07042009"]http://www.tvp.pl/publicystyka/tematyka-sp.../wideo/07042009[/url]

Link do odcinka Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie. Z udziałem mamy Marka.
Avatar
marla / 8 kwietnia 2009 o 09:38
0
Nie mówię o posterunku, Panie Ironiczny, tylko o tym czy wywożący śmieci w ogóle wiedzą o tej sprawie???

I tak, znalazałam już 3 puste plecaki. Jeden zostawiłam w lokalu, który był obok i barman wywyiesił kartkę, że plecak znajduje się u niego - gdyby ktoś sobie po libacji przypomniał gdzie pił i wrócił po splądrowany plecak.

Pozostałe dwa - zostawiłam tam gdzie lezały tylko tak, żeby nikt wynosząc po drodze śmieci ich nie zbarał. Zniknęły dopiero po 4 dniach. Nie wiem co się z nimi stało. Byc może znaleźli je właściciele. Były to używane, ale w bardzo dobrym stanie, markowe plecaki. Jeden fotograficzny.

Gdybym tylko zobaczyła gdzieś ogłoszenie, że ktoś szukatakiego plecaka - na pewno oddałabym w ręce właściciela.

Plecak Marka - z tego co pamiętam z opisu - to też jakiś markowy plecak, ponadto miał na sobie sportową kurtkę Campusa - takie kurtki są warte kilkaset złotych. Żaden szperacz wysypisk śmieci nie przegapi takiej kurtki! Jeśli ktoś ją oczywiście wyrzucił.

Poza tym, sprawa ta trochę przypomina mi sprawę Maćka Marczaka, studenta z Warszawy, który też jak się wydawało zapdł się pod ziemię. Żadnego śladu, żadnego tropu.
Akcja poszukiwawczo-informacyjna zakrojona była na taką skalę, na jaką nikt wcześniej nie szukał żadnej osoby zaginionej. Pojawiły się spoty TV o studencie, obok plakatów także billboardy ze zdjęciem Maćka. Media ogólnopolskie na bieżąco przez pół roku śledziły sprawę, powstała strona internetowa o Maćku.

Mimo intensywnych poszukiwań chłopaka odnaleziono dopiero po 9 mcach. Wyłowiono go z Wisły. Wtedy rodzina zamilkła i przestała zabiegać o pomoc i rozgłos w sprawie. Okazało się, że chłopak popełnił samobójstwo.
Nie mówię o posterunku, Panie Ironiczny, tylko o tym czy wywożący śmieci w ogóle wiedzą o tej sprawie???

I tak, znalazałam już 3 puste plecaki. Jeden zostawiłam w lokalu, który był obok i barman wywyiesił kartkę, że plecak znajduje się u niego - gdyby ktoś sobie po libacji przypomniał gdzie pił i wrócił po splądrowany plecak.

Pozostałe dwa - zostawiłam tam gdzie lezały tylko tak, żeby nikt wynosząc po drodze śmieci ich nie zbarał. Zniknęły dopiero po 4 dniach. Nie wiem co się z nimi stało. Byc może znaleźli je właśc... rozwiń
Avatar
psik / 7 kwietnia 2009 o 11:41
0
marla napisał:
Moim skromnym zdaniem policja powinna uczulić służby porządkujące z wiosną lubelskie osiedla aby zwróciły uwagę na drobiazgi, które mógł Marek zgubić.
Napewno miał przy sobie jakieś unikalne gadzety, które można przypisać tylko jemu. Nie wiem - breloczek od kluczy, jakąś smycz przy telefonie, badzik, zegarek..
Cokolwiek co mogło mu wypaść z kieszeni, nieważne w jakich okolicznościach.

Może udałoby się rodzinie odtworzyć co zawierał plecak Marka?

Przy sprzątaniu osiedli, gdzie trwaniki są zagrabiane, a alejki zamiatane żaden taki szczegół nie ujdzie uwadze porządkowych.

I jeszcze jedno. Czy policja monitoruje wysypiska śmieci?..

I czy na pewno nie zniknęły jakieś osobiste rzeczy Marka z jego stancji?

Podobno miał przy sobie bordową czapkę, ale nie widać aby ją nosił na żadnym z nagrań. Gdzie jest czapka?

Cokolwiek by mu się nie stało, to osoba, która za to odpowiada mogła spenetrować jego plecak i go wyrzucić.
Ja już kilka razy znajdowałam pusty plecak. Ostatnio nawet fotograficzny.




super pomysły pewnie poicja ma posterunek na wysypisku ha! ha!
a plecaki to zbierasz czy pozostawiasz




super pomysły pewnie poicja ma posterunek na wysypisku ha! ha!
a plecaki to zbierasz czy pozostawiasz rozwiń
Avatar
Olga / 7 kwietnia 2009 o 09:38
0
A ja uważam, że "max" ma rację należy sprawdzić zapisy z kamer ze wszystkich ulic wyjazdowych z ulicy Głębokiej czy Pagi. Sprawdzić samochody i ich właścicieli, którzy w tym czasie przemieszczali się tymi ulicami. O pierwszej w nocy nie jeździ zbyt dużo aut. Wierzę mocno, że nasi policjanci z sekcji kryminalnej rozwiążą tą zagadkę. Nie takie sprawy prowadzili i kończyły się one sukcesem. Oby Marek odnalazł się!

A pojawienie się wujka i jego szybki wyjazd jest zastanawiający? Czy jego wizyta ograniczyła się tylko do odwiedzin Marka?

Mam nadzieję, że Marek nie padł ofiarą handlu ludzkimi narządami??? W wielu krajach biednych takie epizody mają miejsce, mam nadzieję, że ta sprawa nie dotyka jeszcze Polski!!!
A ja uważam, że "max" ma rację należy sprawdzić zapisy z kamer ze wszystkich ulic wyjazdowych z ulicy Głębokiej czy Pagi. Sprawdzić samochody i ich właścicieli, którzy w tym czasie przemieszczali się tymi ulicami. O pierwszej w nocy nie jeździ zbyt dużo aut. Wierzę mocno, że nasi policjanci z sekcji kryminalnej rozwiążą tą zagadkę. Nie takie sprawy prowadzili i kończyły się one sukcesem. Oby Marek odnalazł się!

A pojawienie się wujka i jego szybki wyjazd jest zastanawiający? Czy jego wizyta ograniczyła się tylko d... rozwiń
Avatar
marla / 6 kwietnia 2009 o 23:19
0
Moim skromnym zdaniem policja powinna uczulić służby porządkujące z wiosną lubelskie osiedla aby zwróciły uwagę na drobiazgi, które mógł Marek zgubić.
Napewno miał przy sobie jakieś unikalne gadzety, które można przypisać tylko jemu. Nie wiem - breloczek od kluczy, jakąś smycz przy telefonie, badzik, zegarek..
Cokolwiek co mogło mu wypaść z kieszeni, nieważne w jakich okolicznościach.

Może udałoby się rodzinie odtworzyć co zawierał plecak Marka?

Przy sprzątaniu osiedli, gdzie trwaniki są zagrabiane, a alejki zamiatane żaden taki szczegół nie ujdzie uwadze porządkowych.

I jeszcze jedno. Czy policja monitoruje wysypiska śmieci?..

I czy na pewno nie zniknęły jakieś osobiste rzeczy Marka z jego stancji?

Podobno miał przy sobie bordową czapkę, ale nie widać aby ją nosił na żadnym z nagrań. Gdzie jest czapka?

Cokolwiek by mu się nie stało, to osoba, która za to odpowiada mogła spenetrować jego plecak i go wyrzucić.
Ja już kilka razy znajdowałam pusty plecak. Ostatnio nawet fotograficzny.
Moim skromnym zdaniem policja powinna uczulić służby porządkujące z wiosną lubelskie osiedla aby zwróciły uwagę na drobiazgi, które mógł Marek zgubić.
Napewno miał przy sobie jakieś unikalne gadzety, które można przypisać tylko jemu. Nie wiem - breloczek od kluczy, jakąś smycz przy telefonie, badzik, zegarek..
Cokolwiek co mogło mu wypaść z kieszeni, nieważne w jakich okolicznościach.

Może udałoby się rodzinie odtworzyć co zawierał plecak Marka?

Przy sprzątaniu osiedli, gdzie trwaniki są zagrabiane, a ... rozwiń
Avatar
max / 6 kwietnia 2009 o 21:34
0
Przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Być może to troche syzyfowe no ale trzeba jakoś działac...,
Chodzi mi o monitoring innych ulic w Lublinie. Przecież o pierwszej w nocy po mieście nie porusza się zbyt wiele samochodów. Można by zrobić spis aut (numerów rejstracyjnych) poruszających się w tamtym czasie po mieście, szczególnie na ulicach łączących się z Głęboką czy wylotowych z miasta. Na pewno mozna by było w ramach wywiadu sprawdzić właścicieli tych samochodów (czy widzieli coś podejrzanego). Problem pewnie w tym czy do tej pory zachowały się zapisy z miejskich kamer.
Przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Być może to troche syzyfowe no ale trzeba jakoś działac...,
Chodzi mi o monitoring innych ulic w Lublinie. Przecież o pierwszej w nocy po mieście nie porusza się zbyt wiele samochodów. Można by zrobić spis aut (numerów rejstracyjnych) poruszających się w tamtym czasie po mieście, szczególnie na ulicach łączących się z Głęboką czy wylotowych z miasta. Na pewno mozna by było w ramach wywiadu sprawdzić właścicieli tych samochodów (czy widzieli coś podejrzanego). Problem pewnie w tym czy do tej pory za... rozwiń
Avatar
~piotr~ / 6 kwietnia 2009 o 19:08
0
a moze sprawdzcie narania z kamer z PKS i PKP tej nocy i nastepnego dnia??
Avatar
Kwadratura kola / 6 kwietnia 2009 o 17:05
0
Biedak zobaczyl kogos albo uslyszal cos czego ludzkie oko widziec albo ucho slyszec nie powinno bylo.
Avatar
edi / 6 kwietnia 2009 o 14:34
0
tak, tylko gdzie biednego chłopaka teraz szukać, wielka zagadka????????
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r. 0 0

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia]
galeria

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia] 1 0

Wernisaż wystawy "Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina" odbył się w środę w Centrum Historii Sportu w Lublinie.

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia]
galeria

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia] 27 4

Tarpany, ciężarówki star z chłodniami i inne wojskowe skarby czekają na chętnych w ostatnim w te wakacje przetargu Agencji Mienia Wojskowego, która zarabia w ten sposób na modernizację polskiej armii.

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi 0 2

Janusz Kobyłka jedzie dookoła Polski dla chorej Bianki. W trasę wyruszył z Lubartowa 30 czerwca. Wczoraj był już Lubuskiem. Do domu wróci w połowie sierpnia

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"?
galeria
film

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"? 24 11

Przed Bramą Krakowską zaczęły się prace przy zabezpieczaniu studni odkrytej podczas wymiany nawierzchni pl. Łokietka. Betonowy krąg ma wzmocnić konstrukcję i umożliwić późniejsze zamontowanie „okna czasu”, przez które zajrzymy w 22-metrową otchłań. Już w czwartek możemy poznać szczegóły tej nowej atrakcji.

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony 12 8

Po wtorkowej blokadzie rolników, inspekcja weterynaryjna wstrzymała akcję wybijania świń w miejscowości Dawidy (gm. Jabłoń).

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018 1 0

Co Gdzie Kiedy. Można już kupić bilety na wydarzenia 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się 28 lipca.

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem 35 15

Z białego sera ciekła granatowa serwatka, obiecywane przez jadłospis masło leżało w magazynie, a na talerzach lądowała margaryna, zaś żółty ser wcale nie był serem. Na takie ciekawostki natknęli się kontrolerzy w firmach dostarczających posiłki m.in. do szkół, przedszkoli, żłobków oraz szpitala.

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1

Wisła Puławy pokonała w sparingu Chełmiankę 2:1 11 0

Wisła Puławy wygrała w środę z Chełmianką 2:1. W sobotę podopieczni Jacka Magnuszewskiego zagrają w Kozienicach z tamtejszą Energią. Mecz rozpocznie się o godz. 11

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku

Właściciel Stokrotek wygrywa z fiskusem. Emperia nie musi płacić 200 mln zł podatku 21 7

Emperia, czyli właściciel ogólnopolskiej sieci supermarketów Stokrotka, nie musi płacić około 200 milionów złotych podatku – uznał we wtorek Wojewódzki Sądu Administracyjny w Warszawie i uchylił decyzję Dyrektora Izby Administracji Skarbowej.

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki?

Avia zremisowała w sparingu z KSZO. Powrót Mateusza Jarzynki? 3 0

Piłkarze ze Świdnika mają za sobą mecz kontrolny z kolejnym mocnym rywalem. W sobotę przegrali z Radomiakiem 0:2, a w środę zremisowali bezbramkowo z KSZO Ostrowiec Świętokrzyski

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej
9 września 2018, 19:00

Urszula Dudziak w Filharmonii Lubelskiej 3 0

Co Gdzie Kiedy. 9 września o godz. 19 w Filharmonii Lubelskiej (ul. Curie-Skłodowskiej 5) wystąpi legenda polskiej sceny muzycznej - Urszula Dudziak. Artystka wystąpi z koncertem pt. Wyśpiewam wam więcej.

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia]
galeria

Została Miss Lubelszczyzny Nastolatek. Pracowała już w Mediolanie i Paryżu [zdjęcia] 14 5

Karolina Wojtiuk, która została pierwszą wicemiss Lubelszczyzny 2018, będzie reprezentować nasze województwo podczas gali finałowej Miss Polski 2018. Impreza odbędzie się w grudniu w Krynicy Zdroju.

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny 0 1

Przy ośrodku dla cudzoziemców w Białej Podlaskiej powstanie punkt przedszkolny. Władze miasta udzieliły już pozwolenia na budowę.

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy

Zaginęła 65-latka z Kocka. Może potrzebować pilnej pomocy 27 0

3 lipca w Kocku (pow. lubartowski) zaginęła Maria Krystyna Nowicka.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.