Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

3 sierpnia 2008 r.
11:36
Edytuj ten wpis

Sondaże nie sprzyjają Palikotowi

0 9 A A

Poseł Janusz Palikot źle zrobił nazywając prezydenta chamem, a biznesmeni nie wierzą w skuteczność jego komisji Przyjazne Państwo.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Tak wynika z najnowszych sondaży IQS and Quant Group i ABR Opinia.

Według sondażu IQS and Quant Group dla serwisu Politbiuro.pl szef lubelskiej PO, źle zrobił nazywając prezydenta chamem. Platforma nie powinna go jednak ukarać.

65 proc. badanych nie podobało się zachowanie Palikota w programie TVN24, kiedy nazwał prezydenta Lecha Kaczyńskiego chamem. Jednak tylko 48 proc. jest za tym, żeby spotkała go kara ze strony władz partii.

Akceptacja dla Palikota jest większa wśród młodszych i lepiej wykształconych. Kary dla polityka domaga się tylko 31 proc. osób w wieku 18-24 lata i 42 proc. osób z wyższym wykształceniem.

Więcej zwolenników ukarania posła (57 proc.), jest wśród najstarszych respondentów (55-70 lat) i osób z najniższym wykształceniem (51 proc. ).

Biznesmeni tracą nadzieję

Palikotowi nie ufają też przedsiębiorcy. Według sondażu ABR Opinia opublikowanego na stronach wprost.pl 56 proc. biznesmenów nie wierzy w skuteczność działań sejmowej komisji Przyjazne Państwo Janusza Palikota.

Jedynie 27 procent ankietowanych uważa, że Janusz Palikot wykonuje w niej pożyteczną pracę i przyczynia się do poprawienia warunków działania przedsiębiorców.

Połowa menedżerów twierdzi, że przez ekscesy posła Platformy Obywatelskiej biznes traci nadzieję na to, że rządowe zapowiedzi uwolnienia gospodarki wejdą w życie.

(łm, politbiuro.pl, onet.pl)

Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Fang / 3 sierpnia 2008 o 22:56
0
Statystyka to jak demokracja gdzie dwóch idiotów przechyla szalę jednego mądrego.No cóż wygląd że głupcy i nie wykształceni .Na szczęście z racji swego wcześniejszego urodzenia mają większe szanse odejść w niebyt.
Avatar
gada / 3 sierpnia 2008 o 21:24
0
pewnie ci najwyżej wykształceni, wiedzą że określenie cham najlepiej pasuje do nich i ich najlepiej wykształconych środowisk. Jesli popatrzy się na tych najlepiej wykształconych ty widaś i słychać i czuć.
Wykształcony jak w sam raz.
Avatar
Aga / 3 sierpnia 2008 o 20:35
0
KikS napisał:
Jesteście moi nie-mili(z kreską żebyście zrozumieli) tępymi konserwatystami.A jak wiadomo-was przekonać może tylko ksiądz.
Jakim deb***em trzeba być,aby Palikota łączyć z "golizną" i tym,że "golizna" się teraz sprzedaje?
Czy Palikot biega nagi przed kamerą?
Skoro jego zachowania,wybiegają poza to co możecie objąc myślą(proste wytłumaczenie dla was:jeśli Palikot zachowuje się inaczej niż wy),to dlaczego go krytykujecie?


Nie wypowiadaj się o tej porze, bo widać, że koniec wekendu "wyluzował" cię do tego stopnia, że nie rozumiesz prostych przenośno. Gdzie tam było napisane, że Palikot biega na gplasa? Słowo "gołe" jest w cudzysłowie, co oznacza, że to przenośnia. Więcej tłumaczyć nie będę. Proponuję przeczytać jeszcze raz mój tekst, ze zrozumieniem!


Nie wypowiadaj się o tej porze, bo widać, że koniec wekendu "wyluzował" cię do tego stopnia, że nie rozumiesz prostych przenośno. Gdzie tam było napisane, że Palikot biega na gplasa? Słowo "gołe" jest w cudzysłowie, co oznacza, że to przenośnia. Więcej tłumaczyć nie będę. Proponuję przeczytać jeszcze raz mój tekst, ze zrozumieniem! rozwiń
Avatar
KikS / 3 sierpnia 2008 o 19:26
0
Jesteście moi nie-mili(z kreską żebyście zrozumieli) tępymi konserwatystami.A jak wiadomo-was przekonać może tylko ksiądz.
Jakim deb***em trzeba być,aby Palikota łączyć z "golizną" i tym,że "golizna" się teraz sprzedaje?
Czy Palikot biega nagi przed kamerą?
Skoro jego zachowania,wybiegają poza to co możecie objąc myślą(proste wytłumaczenie dla was:jeśli Palikot zachowuje się inaczej niż wy),to dlaczego go krytykujecie?
Avatar
Socjo-log / 3 sierpnia 2008 o 17:27
0
żmija napisał:
Cyt:,,Akceptacja dla Palikota jest większa wśród młodszych i lepiej wykształconych. Kary dla polityka domaga się tylko 31 proc. osób w wieku 18-24 lata i 42 proc. osób z wyższym wykształceniem.

Więcej zwolenników ukarania posła (57 proc.), jest wśród najstarszych respondentów (55-70 lat) i osób z najniższym wykształceniem (51 proc. )." -Dlaczego mnie to nie dziwi? Ano dlatego ,że młodzieży imponują właśnie osoby,których tzw ,,dobre maniery" są gdzieś daleko za tzw ,,chamskimi manierami ".Im więcej dana osoba (np;pan Palikot) , będzie się zachowywał tak ,jak do tej pory ( wymachiwanie sztucznym penisem , nazywanie Prezydenta chamem itd), będzie w oczach młodych ludzi uchodził niemalże za BOHATERA, bo ma tzw odwagę mówienia wprost. No cóż, mamy bardzo tolerancyjny sposób wychowywania młodych ludzi (tzw bezstresowy ),dlatego poszanowanie człowieka nie ma dla tych młodych (lepiej wykształconych ludzi ) większego znaczenia. Dzisiaj można każdemu naubliżać,bo i kara w sumie za to żadna ( nie jest ważne ,czy to Głowa Państwa ,czy szary obywatel , a jeszcze jak się ma kasę ,jak pan Palikot ,to już można się czuć bezkarnie). Młodzi ludzie ,podobnie jak pan Palikot zapominają o jednym--jaki szacunek maja dzisiaj dla drugiego człowieka ,taki ,albo jeszcze gorszy szacunek otrzymają od dorastającej młodzieży,która bierze z nich przykład ,czego dowody widzimy na każdym kroku (kto dzisiaj np; w autobusach szanuje starszych ,schorowanych ludzi, czy dajmy na to kobiety w ciąży,kto szanuje rodziców,dziadków,kolegów itd). Warto sobie zapamiętać ten cytat;,,Mądrość uzależniona jest od trzech rzeczy;osobowości,wiedzy i samokontroli". Według mnie ,zachowania pana Palikota są poniżej krytyki, ale skoro sam się chwali,że po incydencie z Prezydentem ,jego szef klubowy ,a jednocześnie premier powiedział cyt;,,to była dobra robota"- to już niczemu się nie dziwię... Czegoś jak widać panu Palikotowi w tej cytowanej mądrości zabrakło-Osobowości? Wiedzy? Samokontroli? Być może wszystkiego naraz.....


Masz rację. Młodzi a zarazem sic! wysoko wykształceni (a jacy niby mają być w XXI wieku?) , jako pokolenie które urodziło się pod telewizorami i komputerami są zdecydowanie bardziej podatni na socjotechnikę niż starsi którzy rośli na książkach, przekazach historycznych, poszanowaniu tradycji, własności prywatnej a przede wszystkim drugiego człowieka.
Powoływanie na członków rządu kłamców lustracyjnych, nagłaśnianie zatrudnienia oskarżonego o łapówki lekarza jako ordynatora w prywatnej klinice i informcje o czekających już na przyjecie w kolejkach pacjentów i praktyki studentów z USA, zwlnianie z aresztów za kaucją złodziei i łapówkarzy którzy "zarobili" na to z nawiązką, zatrudnianie w publicznych urzędach ludzi którzy wcześniej doprowadzili do olbrzymich strat inne firmy i instytucje, nadawanie tytułów kapusiom spod znaku TW, KO i innej maści agentury służb komunistycznych, brak zdecydowanych reakcji polityków na przestępczą działalność ich partyjnych kolegów - to wszystko powoduje, że młodziaki zaczynają uznawać negatywne zachowania za normę -
reszta to już czysta statystyka.


Masz rację. Młodzi a zarazem sic! wysoko wykształceni (a jacy niby mają być w XXI wieku?) , jako pokolenie które urodziło się pod telewizorami i komputerami są zdecydowanie bardziej podatni na socjotechnikę niż starsi którzy rośli na książkach, przekazach historycznych, poszanowaniu tradycji, własności prywatnej a przede wszystkim drugiego człowieka.
Powoływanie na członków rządu kłamców lustracyjnych, nagłaśnianie zatrudnienia oskarżonego o łapówki lekarza jako ordynatora w prywatnej klinice i informcje... rozwiń
Avatar
Aga / 3 sierpnia 2008 o 14:42
0
Przepraszam za błą ort. Powinno być "obnaża". Przepraszam :Twój tekst obnaża całą prawdę, ale dzisiaj "golizna" jest w modzie.
Avatar
Aga / 3 sierpnia 2008 o 14:40
0
Cytat: "...zachowania pana Palikota są poniżej krytyki, ale skoro sam się chwali,że po incydencie z Prezydentem ,jego szef klubowy ,a jednocześnie premier powiedział cyt;,,to była dobra robota"- to już niczemu się nie dziwię... Czegoś jak widać panu Palikotowi w tej cytowanej mądrości zabrakło-Osobowości? Wiedzy? Samokontroli? Być może wszystkiego naraz.....
[/quote]


Wszystkiego, drogi Internauto, wszystkiego. Twój tekst obnarza całą prawdę, ale dzisiaj "golizna" jest w modzie. To jest ogromna klęska naszego dzisiejszego społeczeństwa, ale tak fajnie "bawić się zapałkami, kto tam wtedy myśli o niszczącym wszystko pożarze?"
Cytat: "...zachowania pana Palikota są poniżej krytyki, ale skoro sam się chwali,że po incydencie z Prezydentem ,jego szef klubowy ,a jednocześnie premier powiedział cyt;,,to była dobra robota"- to już niczemu się nie dziwię... Czegoś jak widać panu Palikotowi w tej cytowanej mądrości zabrakło-Osobowości? Wiedzy? Samokontroli? Być może wszystkiego naraz.....
[/quote]


Wszystkiego, drogi Internauto, wszystkiego. rozwiń
Avatar
żmija / 3 sierpnia 2008 o 13:12
0
Cyt:,,Akceptacja dla Palikota jest większa wśród młodszych i lepiej wykształconych. Kary dla polityka domaga się tylko 31 proc. osób w wieku 18-24 lata i 42 proc. osób z wyższym wykształceniem.

Więcej zwolenników ukarania posła (57 proc.), jest wśród najstarszych respondentów (55-70 lat) i osób z najniższym wykształceniem (51 proc. )." -Dlaczego mnie to nie dziwi? Ano dlatego ,że młodzieży imponują właśnie osoby,których tzw ,,dobre maniery" są gdzieś daleko za tzw ,,chamskimi manierami ".Im więcej dana osoba (np;pan Palikot) , będzie się zachowywał tak ,jak do tej pory ( wymachiwanie sztucznym penisem , nazywanie Prezydenta chamem itd), będzie w oczach młodych ludzi uchodził niemalże za BOHATERA, bo ma tzw odwagę mówienia wprost. No cóż, mamy bardzo tolerancyjny sposób wychowywania młodych ludzi (tzw bezstresowy ),dlatego poszanowanie człowieka nie ma dla tych młodych (lepiej wykształconych ludzi ) większego znaczenia. Dzisiaj można każdemu naubliżać,bo i kara w sumie za to żadna ( nie jest ważne ,czy to Głowa Państwa ,czy szary obywatel , a jeszcze jak się ma kasę ,jak pan Palikot ,to już można się czuć bezkarnie). Młodzi ludzie ,podobnie jak pan Palikot zapominają o jednym--jaki szacunek maja dzisiaj dla drugiego człowieka ,taki ,albo jeszcze gorszy szacunek otrzymają od dorastającej młodzieży,która bierze z nich przykład ,czego dowody widzimy na każdym kroku (kto dzisiaj np; w autobusach szanuje starszych ,schorowanych ludzi, czy dajmy na to kobiety w ciąży,kto szanuje rodziców,dziadków,kolegów itd). Warto sobie zapamiętać ten cytat;,,Mądrość uzależniona jest od trzech rzeczy;osobowości,wiedzy i samokontroli". Według mnie ,zachowania pana Palikota są poniżej krytyki, ale skoro sam się chwali,że po incydencie z Prezydentem ,jego szef klubowy ,a jednocześnie premier powiedział cyt;,,to była dobra robota"- to już niczemu się nie dziwię... Czegoś jak widać panu Palikotowi w tej cytowanej mądrości zabrakło-Osobowości? Wiedzy? Samokontroli? Być może wszystkiego naraz.....
Cyt:,,Akceptacja dla Palikota jest większa wśród młodszych i lepiej wykształconych. Kary dla polityka domaga się tylko 31 proc. osób w wieku 18-24 lata i 42 proc. osób z wyższym wykształceniem.

Więcej zwolenników ukarania posła (57 proc.), jest wśród najstarszych respondentów (55-70 lat) i osób z najniższym wykształceniem (51 proc. )." -Dlaczego mnie to nie dziwi? Ano dlatego ,że młodzieży imponują właśnie osoby,których tzw ,,dobre maniery" są gdzieś daleko za tzw ,,chamskimi manierami ".Im więcej dana osoba (np;... rozwiń
Avatar
ED / 3 sierpnia 2008 o 11:57
0
"Na miejsce Boga masoneria proponuje ludzkości cele zastępcze: dobrobyt materialny, cielesną niezależność, sławę albo władzę. Nakłania do czynienia zła, do czego zresztą ludzie mają skłonność w wyniku grzechu pierworodnego. Żeby jednak to wszystko mogło się udać, masoneria próbuje przekonać, że zło nie jest złem. Dlatego też zło przedstawia jako dobro: duchową niewolę nazywa wolnością, upadek moralny postępem, głupotę zaś mądrością itp. Próbuje wzbudzić wrażenie, że jej kłamstwa są prawdą. Prawdziwe wartości i ich obrońców zaś potępia, ośmiesza i prześladuje. "
"Na miejsce Boga masoneria proponuje ludzkości cele zastępcze: dobrobyt materialny, cielesną niezależność, sławę albo władzę. Nakłania do czynienia zła, do czego zresztą ludzie mają skłonność w wyniku grzechu pierworodnego. Żeby jednak to wszystko mogło się udać, masoneria próbuje przekonać, że zło nie jest złem. Dlatego też zło przedstawia jako dobro: duchową niewolę nazywa wolnością, upadek moralny postępem, głupotę zaś mądrością itp. Próbuje wzbudzić wrażenie, że jej kłamstwa są prawdą. Prawdziwe wartości i ich obrońców zaś potępia, ... rozwiń
Avatar
Fang / 3 sierpnia 2008 o 22:56
0
Statystyka to jak demokracja gdzie dwóch idiotów przechyla szalę jednego mądrego.No cóż wygląd że głupcy i nie wykształceni .Na szczęście z racji swego wcześniejszego urodzenia mają większe szanse odejść w niebyt.
Avatar
gada / 3 sierpnia 2008 o 21:24
0
pewnie ci najwyżej wykształceni, wiedzą że określenie cham najlepiej pasuje do nich i ich najlepiej wykształconych środowisk. Jesli popatrzy się na tych najlepiej wykształconych ty widaś i słychać i czuć.
Wykształcony jak w sam raz.
Avatar
Aga / 3 sierpnia 2008 o 20:35
0
KikS napisał:
Jesteście moi nie-mili(z kreską żebyście zrozumieli) tępymi konserwatystami.A jak wiadomo-was przekonać może tylko ksiądz.
Jakim deb***em trzeba być,aby Palikota łączyć z "golizną" i tym,że "golizna" się teraz sprzedaje?
Czy Palikot biega nagi przed kamerą?
Skoro jego zachowania,wybiegają poza to co możecie objąc myślą(proste wytłumaczenie dla was:jeśli Palikot zachowuje się inaczej niż wy),to dlaczego go krytykujecie?


Nie wypowiadaj się o tej porze, bo widać, że koniec wekendu "wyluzował" cię do tego stopnia, że nie rozumiesz prostych przenośno. Gdzie tam było napisane, że Palikot biega na gplasa? Słowo "gołe" jest w cudzysłowie, co oznacza, że to przenośnia. Więcej tłumaczyć nie będę. Proponuję przeczytać jeszcze raz mój tekst, ze zrozumieniem!


Nie wypowiadaj się o tej porze, bo widać, że koniec wekendu "wyluzował" cię do tego stopnia, że nie rozumiesz prostych przenośno. Gdzie tam było napisane, że Palikot biega na gplasa? Słowo "gołe" jest w cudzysłowie, co oznacza, że to przenośnia. Więcej tłumaczyć nie będę. Proponuję przeczytać jeszcze raz mój tekst, ze zrozumieniem! rozwiń
Avatar
KikS / 3 sierpnia 2008 o 19:26
0
Jesteście moi nie-mili(z kreską żebyście zrozumieli) tępymi konserwatystami.A jak wiadomo-was przekonać może tylko ksiądz.
Jakim deb***em trzeba być,aby Palikota łączyć z "golizną" i tym,że "golizna" się teraz sprzedaje?
Czy Palikot biega nagi przed kamerą?
Skoro jego zachowania,wybiegają poza to co możecie objąc myślą(proste wytłumaczenie dla was:jeśli Palikot zachowuje się inaczej niż wy),to dlaczego go krytykujecie?
Avatar
Socjo-log / 3 sierpnia 2008 o 17:27
0
żmija napisał:
Cyt:,,Akceptacja dla Palikota jest większa wśród młodszych i lepiej wykształconych. Kary dla polityka domaga się tylko 31 proc. osób w wieku 18-24 lata i 42 proc. osób z wyższym wykształceniem.

Więcej zwolenników ukarania posła (57 proc.), jest wśród najstarszych respondentów (55-70 lat) i osób z najniższym wykształceniem (51 proc. )." -Dlaczego mnie to nie dziwi? Ano dlatego ,że młodzieży imponują właśnie osoby,których tzw ,,dobre maniery" są gdzieś daleko za tzw ,,chamskimi manierami ".Im więcej dana osoba (np;pan Palikot) , będzie się zachowywał tak ,jak do tej pory ( wymachiwanie sztucznym penisem , nazywanie Prezydenta chamem itd), będzie w oczach młodych ludzi uchodził niemalże za BOHATERA, bo ma tzw odwagę mówienia wprost. No cóż, mamy bardzo tolerancyjny sposób wychowywania młodych ludzi (tzw bezstresowy ),dlatego poszanowanie człowieka nie ma dla tych młodych (lepiej wykształconych ludzi ) większego znaczenia. Dzisiaj można każdemu naubliżać,bo i kara w sumie za to żadna ( nie jest ważne ,czy to Głowa Państwa ,czy szary obywatel , a jeszcze jak się ma kasę ,jak pan Palikot ,to już można się czuć bezkarnie). Młodzi ludzie ,podobnie jak pan Palikot zapominają o jednym--jaki szacunek maja dzisiaj dla drugiego człowieka ,taki ,albo jeszcze gorszy szacunek otrzymają od dorastającej młodzieży,która bierze z nich przykład ,czego dowody widzimy na każdym kroku (kto dzisiaj np; w autobusach szanuje starszych ,schorowanych ludzi, czy dajmy na to kobiety w ciąży,kto szanuje rodziców,dziadków,kolegów itd). Warto sobie zapamiętać ten cytat;,,Mądrość uzależniona jest od trzech rzeczy;osobowości,wiedzy i samokontroli". Według mnie ,zachowania pana Palikota są poniżej krytyki, ale skoro sam się chwali,że po incydencie z Prezydentem ,jego szef klubowy ,a jednocześnie premier powiedział cyt;,,to była dobra robota"- to już niczemu się nie dziwię... Czegoś jak widać panu Palikotowi w tej cytowanej mądrości zabrakło-Osobowości? Wiedzy? Samokontroli? Być może wszystkiego naraz.....


Masz rację. Młodzi a zarazem sic! wysoko wykształceni (a jacy niby mają być w XXI wieku?) , jako pokolenie które urodziło się pod telewizorami i komputerami są zdecydowanie bardziej podatni na socjotechnikę niż starsi którzy rośli na książkach, przekazach historycznych, poszanowaniu tradycji, własności prywatnej a przede wszystkim drugiego człowieka.
Powoływanie na członków rządu kłamców lustracyjnych, nagłaśnianie zatrudnienia oskarżonego o łapówki lekarza jako ordynatora w prywatnej klinice i informcje o czekających już na przyjecie w kolejkach pacjentów i praktyki studentów z USA, zwlnianie z aresztów za kaucją złodziei i łapówkarzy którzy "zarobili" na to z nawiązką, zatrudnianie w publicznych urzędach ludzi którzy wcześniej doprowadzili do olbrzymich strat inne firmy i instytucje, nadawanie tytułów kapusiom spod znaku TW, KO i innej maści agentury służb komunistycznych, brak zdecydowanych reakcji polityków na przestępczą działalność ich partyjnych kolegów - to wszystko powoduje, że młodziaki zaczynają uznawać negatywne zachowania za normę -
reszta to już czysta statystyka.


Masz rację. Młodzi a zarazem sic! wysoko wykształceni (a jacy niby mają być w XXI wieku?) , jako pokolenie które urodziło się pod telewizorami i komputerami są zdecydowanie bardziej podatni na socjotechnikę niż starsi którzy rośli na książkach, przekazach historycznych, poszanowaniu tradycji, własności prywatnej a przede wszystkim drugiego człowieka.
Powoływanie na członków rządu kłamców lustracyjnych, nagłaśnianie zatrudnienia oskarżonego o łapówki lekarza jako ordynatora w prywatnej klinice i informcje... rozwiń
Avatar
Aga / 3 sierpnia 2008 o 14:42
0
Przepraszam za błą ort. Powinno być "obnaża". Przepraszam :Twój tekst obnaża całą prawdę, ale dzisiaj "golizna" jest w modzie.
Avatar
Aga / 3 sierpnia 2008 o 14:40
0
Cytat: "...zachowania pana Palikota są poniżej krytyki, ale skoro sam się chwali,że po incydencie z Prezydentem ,jego szef klubowy ,a jednocześnie premier powiedział cyt;,,to była dobra robota"- to już niczemu się nie dziwię... Czegoś jak widać panu Palikotowi w tej cytowanej mądrości zabrakło-Osobowości? Wiedzy? Samokontroli? Być może wszystkiego naraz.....
[/quote]


Wszystkiego, drogi Internauto, wszystkiego. Twój tekst obnarza całą prawdę, ale dzisiaj "golizna" jest w modzie. To jest ogromna klęska naszego dzisiejszego społeczeństwa, ale tak fajnie "bawić się zapałkami, kto tam wtedy myśli o niszczącym wszystko pożarze?"
Cytat: "...zachowania pana Palikota są poniżej krytyki, ale skoro sam się chwali,że po incydencie z Prezydentem ,jego szef klubowy ,a jednocześnie premier powiedział cyt;,,to była dobra robota"- to już niczemu się nie dziwię... Czegoś jak widać panu Palikotowi w tej cytowanej mądrości zabrakło-Osobowości? Wiedzy? Samokontroli? Być może wszystkiego naraz.....
[/quote]


Wszystkiego, drogi Internauto, wszystkiego. rozwiń
Avatar
żmija / 3 sierpnia 2008 o 13:12
0
Cyt:,,Akceptacja dla Palikota jest większa wśród młodszych i lepiej wykształconych. Kary dla polityka domaga się tylko 31 proc. osób w wieku 18-24 lata i 42 proc. osób z wyższym wykształceniem.

Więcej zwolenników ukarania posła (57 proc.), jest wśród najstarszych respondentów (55-70 lat) i osób z najniższym wykształceniem (51 proc. )." -Dlaczego mnie to nie dziwi? Ano dlatego ,że młodzieży imponują właśnie osoby,których tzw ,,dobre maniery" są gdzieś daleko za tzw ,,chamskimi manierami ".Im więcej dana osoba (np;pan Palikot) , będzie się zachowywał tak ,jak do tej pory ( wymachiwanie sztucznym penisem , nazywanie Prezydenta chamem itd), będzie w oczach młodych ludzi uchodził niemalże za BOHATERA, bo ma tzw odwagę mówienia wprost. No cóż, mamy bardzo tolerancyjny sposób wychowywania młodych ludzi (tzw bezstresowy ),dlatego poszanowanie człowieka nie ma dla tych młodych (lepiej wykształconych ludzi ) większego znaczenia. Dzisiaj można każdemu naubliżać,bo i kara w sumie za to żadna ( nie jest ważne ,czy to Głowa Państwa ,czy szary obywatel , a jeszcze jak się ma kasę ,jak pan Palikot ,to już można się czuć bezkarnie). Młodzi ludzie ,podobnie jak pan Palikot zapominają o jednym--jaki szacunek maja dzisiaj dla drugiego człowieka ,taki ,albo jeszcze gorszy szacunek otrzymają od dorastającej młodzieży,która bierze z nich przykład ,czego dowody widzimy na każdym kroku (kto dzisiaj np; w autobusach szanuje starszych ,schorowanych ludzi, czy dajmy na to kobiety w ciąży,kto szanuje rodziców,dziadków,kolegów itd). Warto sobie zapamiętać ten cytat;,,Mądrość uzależniona jest od trzech rzeczy;osobowości,wiedzy i samokontroli". Według mnie ,zachowania pana Palikota są poniżej krytyki, ale skoro sam się chwali,że po incydencie z Prezydentem ,jego szef klubowy ,a jednocześnie premier powiedział cyt;,,to była dobra robota"- to już niczemu się nie dziwię... Czegoś jak widać panu Palikotowi w tej cytowanej mądrości zabrakło-Osobowości? Wiedzy? Samokontroli? Być może wszystkiego naraz.....
Cyt:,,Akceptacja dla Palikota jest większa wśród młodszych i lepiej wykształconych. Kary dla polityka domaga się tylko 31 proc. osób w wieku 18-24 lata i 42 proc. osób z wyższym wykształceniem.

Więcej zwolenników ukarania posła (57 proc.), jest wśród najstarszych respondentów (55-70 lat) i osób z najniższym wykształceniem (51 proc. )." -Dlaczego mnie to nie dziwi? Ano dlatego ,że młodzieży imponują właśnie osoby,których tzw ,,dobre maniery" są gdzieś daleko za tzw ,,chamskimi manierami ".Im więcej dana osoba (np;... rozwiń
Avatar
ED / 3 sierpnia 2008 o 11:57
0
"Na miejsce Boga masoneria proponuje ludzkości cele zastępcze: dobrobyt materialny, cielesną niezależność, sławę albo władzę. Nakłania do czynienia zła, do czego zresztą ludzie mają skłonność w wyniku grzechu pierworodnego. Żeby jednak to wszystko mogło się udać, masoneria próbuje przekonać, że zło nie jest złem. Dlatego też zło przedstawia jako dobro: duchową niewolę nazywa wolnością, upadek moralny postępem, głupotę zaś mądrością itp. Próbuje wzbudzić wrażenie, że jej kłamstwa są prawdą. Prawdziwe wartości i ich obrońców zaś potępia, ośmiesza i prześladuje. "
"Na miejsce Boga masoneria proponuje ludzkości cele zastępcze: dobrobyt materialny, cielesną niezależność, sławę albo władzę. Nakłania do czynienia zła, do czego zresztą ludzie mają skłonność w wyniku grzechu pierworodnego. Żeby jednak to wszystko mogło się udać, masoneria próbuje przekonać, że zło nie jest złem. Dlatego też zło przedstawia jako dobro: duchową niewolę nazywa wolnością, upadek moralny postępem, głupotę zaś mądrością itp. Próbuje wzbudzić wrażenie, że jej kłamstwa są prawdą. Prawdziwe wartości i ich obrońców zaś potępia, ... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Budowa nowego przystanku kolejowego w Lublinie. Ani peronu, ani dojazdu [zdjęcia]
galeria

Budowa nowego przystanku kolejowego w Lublinie. Ani peronu, ani dojazdu [zdjęcia] 3 0

Nie będzie prowizorycznego dojazdu do przystanku kolejowego Lublin Zachód od strony ul. Granitowej. Do urządzenia takiej drogi Ratusz próbował zobowiązać firmę przebudowującą tory, ale sugestie pozostały bez odpowiedzi. Sam przystanek Lublin Zachód będzie gotowy z opóźnieniem.

UKS PCM Kościerzyna – MKS Perła Lublin 21:43. Rozstrzelały kolejnego rywala

UKS PCM Kościerzyna – MKS Perła Lublin 21:43. Rozstrzelały kolejnego rywala 7 0

MKS Perła Lublin ma na swoim koncie kolejne ligowe zwycięstwo. Tym razem podopieczne trenera Roberta Lisa nie dały żadnych szans UKS PCM Kościerzyna wygrywając 43:21

Pierwsze 20 minut parkowania w Lublinie za darmo? Pomysł kandydata

Pierwsze 20 minut parkowania w Lublinie za darmo? Pomysł kandydata 5 7

Wprowadzenie bezpłatnych 20-minutowych biletów parkingowych obiecał w środę poseł Jakub Kulesza kandydujący na prezydenta Lublina z komitetu Kukiz, Wolność, Lubelscy Patrioci i Ruchy Miejskie.

Lublin: Wypadek na skrzyżowaniu ul. Zelwerowicza i Bohaterów Września
galeria

Lublin: Wypadek na skrzyżowaniu ul. Zelwerowicza i Bohaterów Września 4 2

Po godz. 18 na skrzyżowaniu ul. Zelwerowicza z Bohaterów Września w Lublinie doszło do wypadku.

Raz, Dwa, Trzy "Ważne piosenki". Koncert w Filharmonii Lubelskiej
14 października 2018, 19:00

Raz, Dwa, Trzy "Ważne piosenki". Koncert w Filharmonii Lubelskiej 1 0

Co Gdzie Kiedy. Już 14 października o godz. 19 na scenie Filharmonii Lubelskiej (ul. Curie-Skłodowskiej 5) wystąpi formacja Raz, Dwa, Trzy z koncertem Ważne piosenki.

Speed Car Motor Lublin - ROW Rybnik. Bilety wyprzedane, nie wystarczyło dla wszystkich
Zdjęcia
galeria
film

Speed Car Motor Lublin - ROW Rybnik. Bilety wyprzedane, nie wystarczyło dla wszystkich 13 12

Ogromna kolejka, której końca nie było widać – tak wyglądała środowa walka o bilety na niedzielny mecz żużlowy Speed Car Motor Lublin z ROW Rybnik. Wiele osób odeszło od kasy z kwitkiem i mecz będzie mogło obejrzeć tylko w telewizji.

Bez niespodzianek. Motor i Wisła grają dalej w Pucharze Polski

Bez niespodzianek. Motor i Wisła grają dalej w Pucharze Polski 16 0

W środę w regionie rozegrano kolejne spotkania w ramach okręgowego Pucharu Polski w okręgu lubelskim i zamojskim. W pierwszym z wymienionych obyło się bez niespodzianek – zarówno Motor Lublin jak i Wisła Puławy pokonały niżej notowanych rywali, w drugim doszło do jednej niespodzianki

Mieszkańcy Lublina wypowiedzą się o przyszłości Unii Europejskiej

Mieszkańcy Lublina wypowiedzą się o przyszłości Unii Europejskiej 0 13

Lublin będzie gospodarzem jednego z 20 ogólnoeuropejskich paneli obywatelskich poświęconych przyszłości Unii Europejskiej. Stolica województwa lubelskiego została wyróżniona w ten sposób przez Komisję Europejską jako jedyne z polskich miast.

"Ilustrowany elementarz polskiego dizajnu". Wystawa w Warsztatach Kultury w Lublinie
5 października 2018, 18:00

"Ilustrowany elementarz polskiego dizajnu". Wystawa w Warsztatach Kultury w Lublinie 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 5 października o godz. 18 w Warsztatach Kultury (ul. Grodzka 5a) odbędzie się wernisaż wystawy Ilustrowany elementarz polskiego dizajnu.

Czapski kandyduje z radzyńskiego komitetu na prezydenta Białej Podlaskiej

Czapski kandyduje z radzyńskiego komitetu na prezydenta Białej Podlaskiej 7 6

Andrzej Czapski będzie kandydował na urząd prezydenta Białej Podlaskiej, ale nie z komitetu Kukiz'15, tylko z KWW Radzyńskiego Stowarzyszenia Inicjatyw Lokalnych.

W Białej Podlaskiej odbędą się Akademickie Mistrzostwa świata w podnoszeniu ciężarów

W Białej Podlaskiej odbędą się Akademickie Mistrzostwa świata w podnoszeniu ciężarów 1 0

Zawody potrwają dd czwartku do niedzieli. Weźmie w nich udział 16-osobowa reprezentacja Polski

Koniec telegramów. Dlaczego Poczta Polska likwiduje usługę?
galeria

Koniec telegramów. Dlaczego Poczta Polska likwiduje usługę? 12 5

Jeszcze masz 10 dni by nadać ostatni w życiu telegram. Ostatni w życiu telegramu. Masz jeszcze 10 dni by się dowiedzieć, że coś takiego jak telegram w ogóle było. Usługa pamiętająca XIX wiek przestanie istnieć. Poczta Polska poinformowała o tym na swojej stronie i na… Twitterze.

Lublin: Pogrzeb ppłk. Zbigniewa Matysiaka. ps. „Kowboj”, „Dym”
galeria

Lublin: Pogrzeb ppłk. Zbigniewa Matysiaka. ps. „Kowboj”, „Dym” 6 4

Dziś na cmentarzu przy ul. Lipowej w Lublinie pochowano ppłk. Zbigniewa Matysiaka, jednego z ostatnich podkomendnych legendarnego dowódcy mjr. Hieronima Dekutowskiego „Zapory”. Miał 92 lata.

Wypadek w Firleju. Kierujący jeepem najechał na rowerzystkę

Wypadek w Firleju. Kierujący jeepem najechał na rowerzystkę 0 1

Kierujący jeepem najechał na jadącą w kierunku Kocka rowerzystkę.

Spływ kajakowy Wieprzem z Baranowa do Kośmina
23 września 2018, 9:00

Spływ kajakowy Wieprzem z Baranowa do Kośmina 0 0

23 września o godz. 9 zorganizowany zostanie jesienny spływ kajakowy 23-kilometrowym odcinkiem rzeki Wieprz, z Baranowa do Kośmina.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.