Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

14 września 2018 r.
9:25

Wybory 2018. Jacek Bury pomoże osobom chcącym założyć biznes

Autor: Zdjęcie autora toma
163 34 A A

Bezpłatne konsultacje dla osób chcących założyć własną firmę proponuje Jacek Bury, kandydat Koalicji Obywatelskiej na radnego sejmiku województwa. Przedsiębiorca i jeden z liderów lubelskiej Nowoczesnej zainaugurował projekt #BuryNaStart.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

– Jest on skierowany do ludzi, którzy myślą o własnej firmie, aby mieli możliwość skonsultowania się z osobą, która ma większe doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Ja, kiedy zaczynałem przygodę z gospodarką, miałem wiele pytań i nie miałem odpowiedzi. Teraz chcę służyć innym – mówi Bury.

I zapewnia, że podobne działania prowadził już wcześniej, ale nie były one nagłaśniane. Deklaruje także, że porad początkującym przedsiębiorcom będzie udzielał także po wyborach.

Osoby zainteresowane wsparciem mogą umawiać się na spotkania dzwoniąc pod numer telefonu 601 22 88 78. 

Komentarze 34

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
precz z P0stkomuna / 14 września 2018 o 11:47
+11
ACTA2 - platforma głosowała za cenzurą w internecie -wypier*alać z nimi
Avatar
Gość / 14 września 2018 o 11:09
+6
Samo założenie firmy to jest banał. Schody zaczynają się później bo masz wtedy tylko 3 drogi . 1- zaczniesz działać na zasadach rynkowych , sprzedawać towar/usługę walcząc z konkurencją - w ten sposób nic nie zyskasz a twój biznes będzie na granicy opłacalności bo zawsze ktoś zrobi to lepiej i taniej niż ty. 2 - założysz biznes i podepniesz się pod jakieś ustawione zlecenia , podzielisz się z kim trzeba ale i tobie sporo zostanie, te ustawione zlecenia to oczywiście budżetówka ale nie tylko , w dużych prywatnych firmach także to ma się dobrze. Generalnie wszędzie tam gdzie pieniądze wydaje pracownik a nie właściciel. 3 - Zrobisz jak w punkcie 1 i będziesz tym 1-2% szczęśliwcem któremu się udało akurat wstrzelić w rynek. Innych opcji nie ma
Samo założenie firmy to jest banał. Schody zaczynają się później bo masz wtedy tylko 3 drogi . 1- zaczniesz działać na zasadach rynkowych , sprzedawać towar/usługę walcząc z konkurencją - w ten sposób nic nie zyskasz a twój biznes będzie na granicy opłacalności bo zawsze ktoś zrobi to lepiej i taniej niż ty. 2 - założysz biznes i podepniesz się pod jakieś ustawione zlecenia , podzielisz się z kim trzeba ale i tobie sporo zostanie, te ustawione zlecenia to oczywiście budżetówka ale nie tylko , w dużych prywatnych firmach także to ma się do... rozwiń
Avatar
Gość / 14 września 2018 o 11:05
+6
Bury to niech zacznie płacić swoim pracownikom normalną pensję a nie udaje biznesmena
Avatar
don / 14 września 2018 o 11:55
+5
jest temat do wykazania się , wierzę w to że Jacek potrafi poprowadzić do sukcesu , ma łeb na karku , zaczynał od zera więc przeszedł przez wszystkie szczebelki ,, ciekawe ciekawe jak ta pomoc będzie wyglądała , spróbować nie zaszkodzi
Avatar
Gość / 14 września 2018 o 10:49
+5
Zanim się tam udacie, to pomysł opatentujcie i nazwę zastrzeżcie.
Avatar
Ewelina / 14 września 2018 o 18:52
+4
Oh jakie to nasze społeczeństwo zawistne. Gość dorobił sie własną ciężka pracą ale i tak każdy bedzie go obsmarowywał. Popieram Jacka, wspaniały facet, dobry przedsiębiorca. Niech działa, ma mój głos!
Avatar
Gość / 14 września 2018 o 11:02
+4
A co z Jankiem Burym z peezelu?
Avatar
Gość / 14 września 2018 o 09:53
+4
niezła ściema jak na fakturach w jego firmie
Avatar
wokalny / 14 września 2018 o 13:48
+3
Bury ma tyle kasy , że koryto akurat ma własne , komentarz bez jakiekogolwiek pokrycia , pisać byle pisać , ulżyło ?? to teraz kredki i pokoloruj 
Avatar
oleg / 14 września 2018 o 12:31
+2
Samo założenie firmy to jest banał.  Schody zaczynają się później bo masz wtedy tylko 3 drogi . 1- zaczniesz działać na zasadach rynkowych , sprzedawać towar/usługę walcząc z konkurencją - w ten sposób nic nie zyskasz a twój biznes będzie na granicy opłacalności bo zawsze ktoś zrobi to lepiej i taniej niż ty.   2 - założysz biznes i podepniesz się pod jakieś ustawione zlecenia , podzielisz się z kim trzeba ale i tobie sporo zostanie, te ustawione zlecenia to oczywiście budżetówka ale nie tylko , w dużych prywatnych firmach także to ma się dobrze. Generalnie wszędzie tam gdzie pieniądze wydaje pracownik a nie właściciel.  3 - Zrobisz jak w punkcie 1 i będziesz  tym 1-2% szczęśliwcem któremu się udało akurat wstrzelić w rynek.  Innych opcji nie ma
 Jakbyś uważał, że zawsze ktoś zrobi coś lepiej i taniej niż Ty, to nikt nie by zakładał firmy na zasadach produkcyjnych. To jest bardzo złe podejście do innowacji oraz nowych wdrożeń w biznesie. Nie chodzi o to, żeby coś zrobić taniej niż konkurencja, tylko o to, żeby zrobić jakościowy towar i dobrze go rozreklamowac, tak aby stał się towarzem porżądanym ;) Tutaj twi geniusz sukcesu. I to dotyczy nie tylko produkcji, ale tez usług. Konkurencja pomaluje Ci ściany? Super! A my pomalujemy Ci ściany i do tego sprzątniemy po sobie listwy przypodłowowe, podłogi itd. Szukasz fitmy ktora układa płytki, wybierzesz taką która układa za 12 zl  czy taką która przed ułożeniem wymierzy ci powierzchnię, udzieli porady jakie zakupy zrobić w sklepie - co będzie potrzebne, a potem da ci w prezencie preparat do czyszczenia fug za 13,50? Więc tak jaby to podłączenie się pod budżetówkę i ustawione zlecenia.. no ludzie, to by nikt w tym kraju do pieniedzy żadnych nie doszedł. A Bury, bo to jego tekst dotyczy, sam mówi, że zaczynał sprzedająć na chodniku, trzeba mieć smykałkę, trzeba dać się polubić, trzeba być elastycznym i prognozować i modyfikować plan żeby się udał. Masz swoje inne opcje panie :)
 Jakbyś uważał, że zawsze ktoś zrobi coś lepiej i taniej niż Ty, to nikt nie by zakładał firmy na zasadach produkcyjnych. To jest bardzo złe podejście do innowacji oraz nowych wdrożeń w biznesie. Nie chodzi o to, żeby coś zrobić taniej niż konkurencja, tylko o to, żeby zrobić jakościowy towar i dobrze go rozreklamowac, tak aby stał się towarzem porżądanym ;) Tutaj twi geniusz sukcesu. I to dotyczy nie tylko produkcji, ale tez usług. Konkurencja pomaluje Ci ściany? Super! A my pomalujemy Ci ściany i do tego sprzątniemy po sobie... rozwiń
Avatar
cholerawiejakitobyłnickwiadomozejatoja / 6 dni temu o 20:29
0
Samo założenie firmy to jest banał.  Schody zaczynają się później bo masz wtedy tylko 3 drogi . 1- zaczniesz działać na zasadach rynkowych , sprzedawać towar/usługę walcząc z konkurencją - w ten sposób nic nie zyskasz a twój biznes będzie na granicy opłacalności bo zawsze ktoś zrobi to lepiej i taniej niż ty.   2 - założysz biznes i podepniesz się pod jakieś ustawione zlecenia , podzielisz się z kim trzeba ale i tobie sporo zostanie, te ustawione zlecenia to oczywiście budżetówka ale nie tylko , w dużych prywatnych firmach także to ma się dobrze. Generalnie wszędzie tam gdzie pieniądze wydaje pracownik a nie właściciel.  3 - Zrobisz jak w punkcie 1 i będziesz  tym 1-2% szczęśliwcem któremu się udało akurat wstrzelić w rynek.  Innych opcji nie ma
Jakbyś uważał, że zawsze ktoś zrobi coś lepiej i taniej niż Ty, to nikt nie by zakładał firmy na zasadach produkcyjnych. To jest bardzo złe podejście do innowacji oraz nowych wdrożeń w biznesie. Nie chodzi o to, żeby coś zrobić taniej niż konkurencja, tylko o to, żeby zrobić jakościowy towar i dobrze go rozreklamowac, tak aby stał się towarzem porżądanym ;) Tutaj twi geniusz sukcesu. I to dotyczy nie tylko produkcji, ale tez usług. Konkurencja pomaluje Ci ściany? Super! A my pomalujemy Ci ściany i do tego sprzątniemy po sobie listwy przypodłowowe, podłogi itd. Szukasz fitmy ktora układa płytki, wybierzesz taką która układa za 12 zl  czy taką która przed ułożeniem wymierzy ci powierzchnię, udzieli porady jakie zakupy zrobić w sklepie - co będzie potrzebne, a potem da ci w prezencie preparat do czyszczenia fug za 13,50? Więc tak jaby to podłączenie się pod budżetówkę i ustawione zlecenia.. no ludzie, to by nikt w tym kraju do pieniedzy żadnych nie doszedł. A Bury, bo to jego tekst dotyczy, sam mówi, że zaczynał sprzedająć na chodniku, trzeba mieć smykałkę, trzeba dać się polubić, trzeba być elastycznym i prognozować i modyfikować plan żeby się udał. Masz swoje inne opcje panie :)
Nie ma innych opcji. To o czym piszesz to jest zwykłe wyniszczanie rynku. Jazda na minimalnych marżach z nadzięją ze taraz nie zarobisz ale może kiedyś zdobędziesz rynek. Ty posprzątasz listwy ktoś w tej cenie jeszcze umyje okna bo ma czas i zusu nie płaci bo na krusie jest. 9 na 10  tego tybu legalnych biznesów zamknie się po 2 latach. O tym się głośno nie mówi a promuje tych szczęśliwców którym się udało. Praca w wariancie 1 to harówa z mizernym efektem finansowym. Cena rynkowa to zwykle balansowanie na granicy oplacalności. Może w latach 90 było inaczej , ale teraz juz tak się nie da bo rynek jest zapchany. I tak jak mówiełem wariant 2 dotyczy ogólnie sytuacji w której ktoś wydaje nie swoje pieniądze. I nie musi oznaczać tzw "łapówek". Są różne formy zdobycia takiego rynku, czasem wystarczy trochę sprytu. Jednak albo czekamy na cud że zostanieny drugim Zuckerbergiem albo godzimy się na jakiś układ. Biznes + polityka to jest właśnie taki układ i widac to na kazdym kroku.
 Prowadziłeś kiedyś własny biznes? Bo ewidentnie widać, że nie. Ja prowadzę od 20 lat w Lublinie i w Łodzi, firme, która na jakości i konkurencyjności w stosunku do cen odnalazła sie na rynku. Doskonale wiem o czym mówię, przez pierwsze 2-3 lata musiałem zacisnać pasa, ale to przyniosło efekty i procentuje nie tylko nadżwyżką w kasie i z żadnym politykiem nigdy w życiu się nie ukłądałem. Wystarczy znaleźć niszę, robić dobrze swoją robotę i zająć się sobą, a nie tym co sąsiad robi, czym jeździ i dlaczego nosi koszule zielone a nie niebieskie. Sam zjeździłem całą polskę i szukałem inwestorów do rozwinięcia projektów i wzystko się udało. Do biznesu trzeba podchodzić z otwartą głową i być cierpiliwym. A wracając do połaczeń polityka + biznes to tylko w polsce jest dziwne przeświadczenie, ze lobbing to zło, porównywany do łapókwkarstwa, krętactwa i ustawionych przetargów.. co za bzdura! Wyjdźmy ze sredniowiecza i jeżeli taki kandydat jak Bury, który zęby na biznesie zjadł, chce się o biznesie wypowiadać to ja popieram. Zapomnijmy o tym, ze jak nie masz koneksji to nic nie osiągniesz, przez takie myślenie rynkowo jesteśmy w połowie XIX wieku. 
 Prowadziłeś kiedyś własny biznes? Bo ewidentnie widać, że nie. Ja prowadzę od 20 lat w Lublinie i w Łodzi, firme, która na jakości i konkurencyjności w stosunku do cen odnalazła sie na rynku. Doskonale wiem o czym mówię, przez pierwsze 2-3 lata musiałem zacisnać pasa, ale to przyniosło efekty i procentuje nie tylko nadżwyżką w kasie i z żadnym politykiem nigdy w życiu się nie ukłądałem. Wystarczy znaleźć niszę, robić dobrze swoją robotę i zająć się sobą, a nie tym co sąsiad robi, czym jeździ i dlaczego nosi koszule zielone a ... rozwiń
Avatar
Zięba / 6 dni temu o 18:46
+1
Super , że ktoś w końcy wyszedł z taką inicjatywą .Sam jak zakladałem własną firmę musiałem przejść przez masę spraw urzędowych i po drodze popełniałem dużo błedów nie wspominajać już o dodatkowych kosztach .Teraz wprowadzam syna w rodzinny biznes i wiem dobrze co to znaczy pomoc w byciu na swoim .
Avatar
Gość / 15 września 2018 o 12:54
0
Ale propaganda, wszysto oby dorwac sie do koryta i czerpac garsciami z budzetowej kasy. 95% ze 100 najbogatszych w Polsce dorobilo sie na dojeniu panstwa.
  No tak gość, który aktualnie zarabia gruby hajs pcha się do polityki  żeby zarabiać kilka do kilkunastu tyś.... Eech co za myślenie.. A raczej jego brak. On już swoją kasę ma, nie musi brać od nikogo...
Avatar
Gość / 15 września 2018 o 12:47
0
No tak gość, który aktualnie zarabia gruby hajs pcha się do polityki  żeby zarabiać kilka do kilkunastu tyś.... Eech co za myślenie....
Avatar
popieram / 14 września 2018 o 23:16
-1
Zasadniczo mi się ta idea wydaje słuszna, zwłaszcza, że profesnalizacja polityki regionalnej, czyli oddanie w ręce specjalistów w danych dziedzinach władzy jest dobrym pomysłem na dalszy rozwój danego obszaru. Każdy będzie pracował w zakresie na którym mu zależy i na którym się zna, lobbując na rzecz swoich postulatów, poszukując wsparcia i środków do realizacji celów. I ja wolę de facto faceta, który zna się na biznesie, bo zęby na nim zjadł, wsadzić na stołek. Inicjatywa pomocy w zakładaniu działalności, a nawet w odpowiedzieniu na kilka drobnych pytań moze otworzyć oczy, zwłaszcza, że w naszym kochanym grajdołu praktyka ma sie nijak do teorii :) Pozdrawiam!
Zasadniczo mi się ta idea wydaje słuszna, zwłaszcza, że profesnalizacja polityki regionalnej, czyli oddanie w ręce specjalistów w danych dziedzinach władzy jest dobrym pomysłem na dalszy rozwój danego obszaru. Każdy będzie pracował w zakresie na którym mu zależy i na którym się zna, lobbując na rzecz swoich postulatów, poszukując wsparcia i środków do realizacji celów. I ja wolę de facto faceta, który zna się na biznesie, bo zęby na nim zjadł, wsadzić na stołek. Inicjatywa pomocy w zakładaniu działalności, a nawet w odpowiedzieniu na kilka d... rozwiń
Avatar
Gość / 14 września 2018 o 22:21
0
Zatrudni ludzi w akwizycji, robiąc z ludzi drobnych cwaniaczków biznesowych, widzących tylko swoje korzyści w biznesie? Nie dziękuję. Poza tym ten kandydat tak pomógł szkole Sobieskiego, że tylko zaszkodził. Miał tak ambitne wizje, żeby ta szkoła była jakąś edukacyjną potęgą, że chciał narzucać presję nauczycielom, by ci działali według jego wizji, wizji biznesmena i handlowca, któremu zachciało bawić się w szkolnictwo - tak Jacuś się rozliczył, że nauczyciele odeszli i założyli szkołę, która od kilku lat dobrze sobie radzi, jest pod patronatem Kazimierza Wielkiego na al. Racławickich.
Zatrudni ludzi w akwizycji, robiąc z ludzi drobnych cwaniaczków biznesowych, widzących tylko swoje korzyści w biznesie? Nie dziękuję. Poza tym ten kandydat tak pomógł szkole Sobieskiego, że tylko zaszkodził. Miał tak ambitne wizje, żeby ta szkoła była jakąś edukacyjną potęgą, że chciał narzucać presję nauczycielom, by ci działali według jego wizji, wizji biznesmena i handlowca, któremu zachciało bawić się w szkolnictwo - tak Jacuś się rozliczył, że nauczyciele odeszli i założyli szkołę, która od kilku lat dobrze sobie radzi, jest pod patrona... rozwiń
Avatar
Ewelina / 14 września 2018 o 18:52
+4
Oh jakie to nasze społeczeństwo zawistne. Gość dorobił sie własną ciężka pracą ale i tak każdy bedzie go obsmarowywał. Popieram Jacka, wspaniały facet, dobry przedsiębiorca. Niech działa, ma mój głos!
Avatar
arek / 14 września 2018 o 15:29
0
nieźle Jacek!
Avatar
Krzysztof / 14 września 2018 o 14:54
0
jacek jesteś niesamowity gdy robisz dobrą robotę to Bożenka walczy ze smogiem hehe ale jaja .Miło że chcesz pomóc młodym i na Twoim przykładzie widać ,że chcesz robić to na co pracowałeś co przyniosło Ci sukces . Potrzeba u nas takiego polityka , masz mój głos , trzymam kciuki 
Avatar
Gość / 14 września 2018 o 14:50
-1
Kto jeszcze wierzy POlszewikom?
Zobacz wszystkie komentarze 34

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta 1 0

Mieszkańcy, którzy protestowali przed zbyt intensywną zabudową ul. Sosnowej, mogą spać spokojnie. Próba ich sprzedaży zakończyła się fiaskiem. To oznacza, że miasto w tym roku nie otrzyma zakładanych wpływów z tego tytułu.

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy 0 0

W piątek do radzyńskiej komendy zgłosił się 44-letni mieszkaniec gm. Radzyń Podlaski. Mężczyzna poinformował, że na ul. Międzyrzeckiej znalazł portfel i chce go zwrócić właścicielowi.

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy 1 1

Niedziele handlowe i z zamkniętymi sklepami. Sprawdź czy w niedzielę 23 września normalnie zrobisz zakupy w sklepach, czy zastaniesz zamknięte supermarkety.

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci 1 1

Jeszcze w tym miesiącu radni gminy Janowiec zdecydują o rozwiązaniu technikum weterynaryjnego znajdującego się w miejscowym Zespole Szkół. Placówka od lat nie prowadzi naboru. Ostatnia klasa liczyła dziewięć osób. Ich miejsce w budynku wkrótce zajmie m.in. Koło Emerytów.

Mężczyzna zginął po potrąceniu na przejściu. Kto widział wypadek?

Mężczyzna zginął po potrąceniu na przejściu. Kto widział wypadek? 5 0

Lubelscy policjanci poszukują świadków wypadku drogowego do którego doszło 6 września na ul. Lubelskiej w Niemcach.

SLD liczy na 5 mandatów w Sejmiku Województwa Lubelskiego
galeria

SLD liczy na 5 mandatów w Sejmiku Województwa Lubelskiego 0 10

W sobotę działacze lubelskiego SLD zaprezentowali kandydatów, którzy walczą o mandaty we wszystkich pięciu okręgach w wyborach do Sejmiku Województwa Lubelskiego.

Motor Lublin - Sokół Sieniawa 0:0 (relacja na żywo)

Motor Lublin - Sokół Sieniawa 0:0 (relacja na żywo) 4 3

Zapraszamy na relację na żywo z meczu Motor Lublin - Sokół Sieniawa. Spotkanie rozpocznie się o godz. 18.

Victoria Żmudź – Łada Biłgoraj 3:0. Liczyły się punkty, nie styl

Victoria Żmudź – Łada Biłgoraj 3:0. Liczyły się punkty, nie styl 0 1

Victoria wykonała zadanie. Piłkarze Piotra Molińskiego pokonali na własnym boisku Ładę 3:0. Wszystkie gole padały w drugiej połowie, a kluczowe role odegrali: Erwin Sobiech i Piotr Lecki.

Lublin: Wcześniej było tu wysypisko śmieci. Teraz jest nowy park [zdjęcia]
galeria

Lublin: Wcześniej było tu wysypisko śmieci. Teraz jest nowy park [zdjęcia] 26 6

Pierwszego dnia zaplanowano festyn, a drugiego imprezę sportową. Tak otwierany jest nowy park urządzony przy ul. Zawilcowej w Lublinie na terenie dawnej oczyszczalni ścieków i wysypiska śmieci.

Policjanci wchodzą do mieszkania, a 29-latek wychodzi. Zajrzeli do plecaka

Policjanci wchodzą do mieszkania, a 29-latek wychodzi. Zajrzeli do plecaka 13 1

Prawie 400 gramów suszu konopi indyjskich zabezpieczyli wczoraj policjanci z komisariatu w Bełżycach.

Dostawa nielegalnego towaru, a następnie policyjny pościg za kurierem

Dostawa nielegalnego towaru, a następnie policyjny pościg za kurierem 8 0

W środę na jednej z posesji w gminie Kamionka policjanci zabezpieczyli 9,5 litra alkoholu oraz prawie 3,5 tysiąca paczek papierosów bez polskich znaków skarbowych akcyzy.

Stal Kraśnik kontra Wisła Sandomierz, czyli wyjątkowy mecz dla trenera

Stal Kraśnik kontra Wisła Sandomierz, czyli wyjątkowy mecz dla trenera 2 0

W niedzielę o godz. 16 Stal Kraśnik zmierzy się u siebie z Wisłą Sandomierz, czyli byłym klubem trenera Jarosława Pacholarza. Gospodarze będą próbowali się podnieść po bardzo słabym występie w Sieniawie, gdzie dostali aż pięć bramek.

Ksiądz Jacek Stryczek rezygnuje po oskarżeniach o mobbing
film

Ksiądz Jacek Stryczek rezygnuje po oskarżeniach o mobbing 0 11

Po oskarżeniach o mobbing ksiądz Jacek Stryczek chce wycofać się z działalności Stowarzyszenia „Wiosna”. Sprawą ma zająć się prokuratura.

Kandydat na prezydenta Chełma chwali się, że „ma przełożenie na Warszawę” [zdjęcia]
galeria

Kandydat na prezydenta Chełma chwali się, że „ma przełożenie na Warszawę” [zdjęcia] 6 14

Piątkowa regionalna konwencja Prawa i Sprawiedliwości była wiecem poparcia dla Jakuba Banaszka, kandydata na prezydenta Chełma.

TBV Start Lublin zagra w finale Browar Kociewski Cup

TBV Start Lublin zagra w finale Browar Kociewski Cup 0 3

Przed tygodniem triumf na turnieju we Włocławku, a teraz dobra gra w Starogardzie Gdańskim. W piątek TBV Start rozbił w meczu półfinałowym Trefla Sopot aż 96:60. W sobotę o godz. 18.30 lublinianie zagrają w finale z gospodarzami zawodów – Polpharmą.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.