Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Świdnik

28 maja 2008 r.
23:11
Edytuj ten wpis

Awantura na spotkaniu w sprawie lotniska (wideo)

Autor: Zdjęcie autora Rafał Panas
0 30 A A

Mnóstwo emocji i mało konkretów. Protestujący przeciwko budowie lotniska spotkali się z wicemarszałkiem Jackiem Sobczakiem.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Pieniądze, które proponuje nam Urząd Marszałkowski, są śmieszne. Nie kupię za nie działki i domu w tej okolicy, ani nigdzie w odległości trzech kilometrów od Lublina. Można robić wyceny, ale one nie mają wiele wspólnego z rzeczywistością - mówiła nam Bożena Denis, właścicielka nieruchomości, na miejscu której za kilka lat ma być lotnisko. Wylicza: za działkę o pow. 10,5 ara i dom o pow. 81 mkw. ma dostać 275 tys. zł. Wczoraj była jedną z ok. 200 osób, które broniły swoich racji podczas spotkania z władzami województwa i spółki Port Lotniczy Lublin w szkole w Świdniku Małym.


Załadowane przez: Dziennik Wschodni. Realizacja: Agnieszka Antoń


- Budowa lotniska jest przesądzona - zaczął spotkanie Jacek Sobczak, wicemarszałek województwa, odpowiedzialny za inwestycję i nie skończył, bo przerwali mu zdenerwowani mieszkańcy.


- To spotkanie bez sensu, władza demokratyczna, a wycenia domy jak psie budy, żarty pan sobie z nas robi - krzyczeli. Zarzucali Sobczakowi, że się z nimi nie spotyka, ten odpierał: Były trzy spotkania.
Dyskusja była chaotyczna, rozmówcy sobie przerywali. Padały pytania, dlaczego lotnisko nie powstanie w Niedźwiadzie. Wicemarszałek wspomniał o wywłaszczeniach, co rozsierdziło zebranych.

Sobczak i szefowie spółki lotniczej próbowali wczoraj gasić pożar, który wybuchł w ub. tygodniu. Radni Wólki uchylili wtedy uchwały niezbędne dla inwestycji pod Świdnikiem: dotyczące planu zagospodarowania przestrzennego oraz wycinki lasu. Mogli to zrobić, bo część inwestycji ma się znaleźć w ich gminie. O weto poprosiło ich 77 mieszkańców gminy. Niektórzy nie chcą pasa startowego koło swoich domów, innych nie zadowalają pieniądze, jakie władze proponują za ich nieruchomości, jeszcze inni nie chcą wynosić się z ojcowizny.

Sobczak spotkał się z niezadowolonymi, choć sytuacja zaczęła układać się po myśli zwolenników inwestycji. Wczoraj informowaliśmy, że prawnicy wojewody rozpoczęli procedurę uchylenia decyzji radnych z Wólki. - Naszym zdaniem, radni unieważnili "lotniskowe uchwały” bez podstawy prawnej. Teraz czekamy na ich wyjaśnienia - mówi Małgorzata Tatara, rzecznik wojewody. Zastrzega: Jeszcze nie przesądzamy, że decyzje rady zostaną cofnięte.

Wywłaszczenia to ostateczność, przy obecnym prawie są zbyt długotrwałe, a władzom województwa zależy na szybkim zakończeniu rozbudowy lotniska. Posłowie pracują nad uproszczeniem tych procedur.

Komentarze 30

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 8 czerwca 2008 o 10:39
0
świdnik napisał:
SZANOWNY KOLEGO!
Moim zdaniem to nie ma znaczenia czy ten dom jest nowy czy stary, ludzi tych musi być stać w obecnej sytuacji kupić działkę, wynajać firmę budowlaną i za pół roku się przeprowadzić. A niestety za oferowane pieniądze może byłoby ich stać kupić działkę i rozpocząć budowę systemem gospodarczym ( ale dlaczego niby mieliby się się męczyc przez rok, dwa, trzy - bo tyle trwa budowa domu, jak to nie z ich widzimisię muszę zostawić często dorobek całego życia). Jeżeli ktoś ma dom z lat 80-90-tych - to nie jest stary dom, on posłużyłby jeszcze 2- pokoleniom, a za te 400 tys. zł ( dom kilkunastoletni z działkę 70 arów) to można co najwyżej kupić mieszkanie w Świdniku w bloku no 80m to może coś jeszcze zostanie za urządzenie( a standardu nie porównujmy! ).
Uważam, że gdyby PL od razu pomyslał o ludziach to nie byłoby problemu ( lotnisko już mogłoby powstawać), ale nie wolno tak traktować nikogo!
A co mają zrobić ci starsi ludzie którzy mieszkają w małuch chałupkach - dostaną pewnie po 100 tys. i co ? na kawalerkę za mało:( ( a wartość tego domu może i wynosi 100 tys.) Więc albo powinni proponować gotowe domy ( zajrzeć do anonsów - ale tam za 100 tys. można kupić altankę nad jeziorem ) lub płacić tak aby ludzie byli zadowoleni!

Kolego a jakim systemem oni budowali te istniejace domy ? Budowala im firma zewnetrzna czy systemem gospodarczym ?
Jesli chodzi o to ze obecne domki posluza im jeszcze przez 2 pokolenia. Czy wiesz jakie standardy obowiazywaly w latach 80 a jakie obowiazuja teraz ? Za cene 2000-2500 zl/m2 mozna wybudowac mieszkanie wg. obecnych standardow a nie jakas bude ktora nie spelnia chociazby norm izolacyjnosci cieplnej i wciaz trzeba dokladac do ogrzewania.
A co do ludzi starszych i proponowanych im 100 tys. Czy twoim zdaniem altanka nad jeziorem to podobny standard co domek w Swidniku ??? Chyba nie, wiec skoncz z takimi porownaniami.

Kolego a jakim systemem oni budowali te istniejace domy ? Budowala im firma zewnetrzna czy systemem gospodarczym ?
Jesli chodzi o to ze obecne domki posluza im jeszcze przez 2 pokolenia. Czy wiesz jakie standardy obowiazywaly w latach 80 a jakie obowiazuja teraz ? Za cene 2000-2500 zl/m2 mozna wybudowac mieszkanie wg. obecnych standardow a nie jakas bude ktora nie spelnia chociazby norm izolacyjnosci cieplnej i wciaz trzeba dokladac do ogrzewania.
A co do ludzi starszych i proponowanych im 100 tys. Czy twoim z... rozwiń
Avatar
Bill / 4 czerwca 2008 o 10:01
0
świdnik napisał:
SZANOWNY KOLEGO!
Moim zdaniem to nie ma znaczenia czy ten dom jest nowy czy stary, ludzi tych musi być stać w obecnej sytuacji kupić działkę, wynajać firmę budowlaną i za pół roku się przeprowadzić. A niestety za oferowane pieniądze może byłoby ich stać kupić działkę i rozpocząć budowę systemem gospodarczym ( ale dlaczego niby mieliby się się męczyc przez rok, dwa, trzy - bo tyle trwa budowa domu, jak to nie z ich widzimisię muszę zostawić często dorobek całego życia). Jeżeli ktoś ma dom z lat 80-90-tych - to nie jest stary dom, on posłużyłby jeszcze 2- pokoleniom, a za te 400 tys. zł ( dom kilkunastoletni z działkę 70 arów) to można co najwyżej kupić mieszkanie w Świdniku w bloku no 80m to może coś jeszcze zostanie za urządzenie( a standardu nie porównujmy! ).
Uważam, że gdyby PL od razu pomyslał o ludziach to nie byłoby problemu ( lotnisko już mogłoby powstawać), ale nie wolno tak traktować nikogo!
A co mają zrobić ci starsi ludzie którzy mieszkają w małuch chałupkach - dostaną pewnie po 100 tys. i co ? na kawalerkę za mało:( ( a wartość tego domu może i wynosi 100 tys.) Więc albo powinni proponować gotowe domy ( zajrzeć do anonsów - ale tam za 100 tys. można kupić altankę nad jeziorem ) lub płacić tak aby ludzie byli zadowoleni!


Problem w tym, że przy wycenach nieruchomości bierze się (jak przypuszczam w tym przypadku tak było) rzeczywistą wartość nieruchomości a nie koszty jej odtworzenia. Ot i cały problem z wyceną gruntów i budynków.


Problem w tym, że przy wycenach nieruchomości bierze się (jak przypuszczam w tym przypadku tak było) rzeczywistą wartość nieruchomości a nie koszty jej odtworzenia. Ot i cały problem z wyceną gruntów i budynków. rozwiń
Avatar
Doma-tor / 1 czerwca 2008 o 14:00
0
korer napisał:
co za brednie opisuje w tym poscie poniżej
pewnie jest jednym z tych niby pokrzywdzonych przez LOTNISKO. Domyślam się że każdy chce jak najwięcej dla siebie ugrać "ukraść".
Powiem tak wyceniono te domy wg obowiazującego prawa i standardów przez kompetentnych i niezależnych ekspertów. Dlaczego im nie wierzyć, że niby zaniżyli kwoty. Jeśli ktoś miał zaniedbaną chałupę to jakim prawem i czyim kosztem ma dostać luksusowa willę w lepszej lokalizacji. Napewno nie podatników chyba że znajdzie się dobroczyńca, który im poprostu da i powie "mata kupta se chlopy i dajta budaować nam lotnisko".
Mam nadzieje że spec ustawa rozwiąże ten burdel i przyśpieszy tę sprawę. Może to zabrzmi irytująco ale proponuję tych krzykaczy przesiedlić do Niedżwiady dać im nie 10 arowe działki a hektar i po 200 tys. na domek. Myślę że to jest bardzo dobra propozycja bo im dalej ci ludzie będa od cywilizacji tym lepiej dla rozwoju naszego regionu.


pozdrawiam


A czemu nie odszkodowania w stawkach Niedziwiady? A czemu nie godne rekompensaty? Na ile wyceniasz swoje wlasne zycie i czas? Ile odprawy dostaje zwalniany z przyczyn zakladu pracownik-wyplate za ostatnio przepracowany miesiac czy za 3 albo wiecej miesiecy? Za pozno sie towarzyszu urodziliscie bo ze swoim nastawianiem do wlasnosci prywatnej u Lenina, Stalina czy Berii bylibyscie pewnie szefem NKWD.
Historia kolem sie toczy i nawet nie wiesz w ktorym momencie wykreci takich jak Ty prosto na ... Ciebie


A czemu nie odszkodowania w stawkach Niedziwiady? A czemu nie godne rekompensaty? Na ile wyceniasz swoje wlasne zycie i czas? Ile odprawy dostaje zwalniany z przyczyn zakladu pracownik-wyplate za ostatnio przepracowany miesiac czy za 3 albo wiecej miesiecy? Za pozno sie towarzyszu urodziliscie bo ze swoim nastawianiem do wlasnosci prywatnej u Lenina, Stalina czy Berii bylibyscie pewnie szefem NKWD.
Historia kolem sie toczy i nawet nie wiesz w ktorym momencie wykreci takich jak Ty prosto na ... Ciebie rozwiń
Avatar
Gość / 1 czerwca 2008 o 05:16
0
korer napisał:
co za brednie opisuje w tym poscie poniżej
pewnie jest jednym z tych niby pokrzywdzonych przez LOTNISKO. Domyślam się że każdy chce jak najwięcej dla siebie ugrać "ukraść".
Powiem tak wyceniono te domy wg obowiazującego prawa i standardów przez kompetentnych i niezależnych ekspertów. Dlaczego im nie wierzyć, że niby zaniżyli kwoty. Jeśli ktoś miał zaniedbaną chałupę to jakim prawem i czyim kosztem ma dostać luksusowa willę w lepszej lokalizacji. Napewno nie podatników chyba że znajdzie się dobroczyńca, który im poprostu da i powie "mata kupta se chlopy i dajta budaować nam lotnisko".
Mam nadzieje że spec ustawa rozwiąże ten burdel i przyśpieszy tę sprawę. Może to zabrzmi irytująco ale proponuję tych krzykaczy przesiedlić do Niedżwiady dać im nie 10 arowe działki a hektar i po 200 tys. na domek. Myślę że to jest bardzo dobra propozycja bo im dalej ci ludzie będa od cywilizacji tym lepiej dla rozwoju naszego regionu.


pozdrawiam

nie zabardzo wiem kolego jak mozna ukrasc cos swojego, ale napewno inaczej bys spiewal jakby to Tobie zaproponowali czesciowe sfinansowanie budowy lotniska.

nie zabardzo wiem kolego jak mozna ukrasc cos swojego, ale napewno inaczej bys spiewal jakby to Tobie zaproponowali czesciowe sfinansowanie budowy lotniska. rozwiń
Avatar
wytykasz / 31 maja 2008 o 12:11
0
korer napisał:
co za brednie opisuje w tym poscie poniżej
pewnie jest jednym z tych niby pokrzywdzonych przez LOTNISKO. Domyślam się że każdy chce jak najwięcej dla siebie ugrać "ukraść".
Powiem tak wyceniono te domy wg obowiazującego prawa i standardów przez kompetentnych i niezależnych ekspertów. Dlaczego im nie wierzyć, że niby zaniżyli kwoty. Jeśli ktoś miał zaniedbaną chałupę to jakim prawem i czyim kosztem ma dostać luksusowa willę w lepszej lokalizacji. Napewno nie podatników chyba że znajdzie się dobroczyńca, który im poprostu da i powie "mata kupta se chlopy i dajta budaować nam lotnisko".
Mam nadzieje że spec ustawa rozwiąże ten burdel i przyśpieszy tę sprawę. Może to zabrzmi irytująco ale proponuję tych krzykaczy przesiedlić do Niedżwiady dać im nie 10 arowe działki a hektar i po 200 tys. na domek. Myślę że to jest bardzo dobra propozycja bo im dalej ci ludzie będa od cywilizacji tym lepiej dla rozwoju naszego regionu.


pozdrawiam


MASZ ABSOLUTNĄ RACJĘ! ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ W CALOŚCI. lUBELSZCZYZNA MUSI W KOŃCU DOSTAC CYWILIZACYJNEGO KOPA NA PRZYSPIESZENIE. DOŚĆ ROBIENIA Z LUBELSZCZYZNY PIERDZISTANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JEŻELI NADAL SIĘ BĘDĄ STWIAĆ TO WYWŁASZCZYĆ ICH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


MASZ ABSOLUTNĄ RACJĘ! ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ W CALOŚCI. lUBELSZCZYZNA MUSI W KOŃCU DOSTAC CYWILIZACYJNEGO KOPA NA PRZYSPIESZENIE. DOŚĆ ROBIENIA Z LUBELSZCZYZNY PIERDZISTANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JEŻELI NADAL SIĘ BĘDĄ STWIAĆ TO WYWŁASZCZYĆ ICH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!&#... rozwiń
Avatar
wytykasz / 31 maja 2008 o 12:08
0
Ludzie zokolic świdnika sa na przegranej pozycji! w sądach jest najmniej sprawiedliwości. Poza tym działki są mniej warte niz domy poza dużymi aglomeracjami. 300 000 zł za taką dzialkę z domem to cena akurat. tyle dziś trzeba żeby kupić ładna dzialkę postawić i jeszcze go wykończyć. A lotnisko i tak powstac musi! Jeżeli mieszkańcy nadal się będą kłócic to zostną państwowo wywłaszczenie na rzezcz pożytku puilicznego!
Avatar
świdnik / 31 maja 2008 o 10:49
0
Jeżeli ktoś ma zaniedbaną chałupę to bardzo proszę zostawić go w tej chałupie ( lub znaleźć mu inną zadniedabą chałupę)! A lotnisko budować w Niedźwiadzie, tam pola, pola, pola. Nie będzie problemu. A zresztą można przesiedlić tych ludzi do Niedźwiady, tylko jest jeden problem - na tych wykupionych gruntach nie może powstać nic innego, jak tylko lotnisko:) - tak stanowi prawo. a tak apropo - czy ktoś widział jakie tam są domy ??? ( w Wólce, Świdniku Dużym?
Avatar
hh / 31 maja 2008 o 10:13
0
DOKŁADNIE DO NIEDŹWIADY ICH; BEDĄ MIELI NAJDROŻSZE DZIAŁKI W OKOLICY BO SYSIAK I STEROWNIK Z PSL SPRZEDALI JE ZA GRUBE MILIONY NIECH ZARZĄD WOJEWÓDZTWA PRZEMYSLI TĄ B.DOBRĄ PROPOZYCJĘ
Avatar
korer / 31 maja 2008 o 10:06
0
co za brednie opisuje w tym poscie poniżej
pewnie jest jednym z tych niby pokrzywdzonych przez LOTNISKO. Domyślam się że każdy chce jak najwięcej dla siebie ugrać "ukraść".
Powiem tak wyceniono te domy wg obowiazującego prawa i standardów przez kompetentnych i niezależnych ekspertów. Dlaczego im nie wierzyć, że niby zaniżyli kwoty. Jeśli ktoś miał zaniedbaną chałupę to jakim prawem i czyim kosztem ma dostać luksusowa willę w lepszej lokalizacji. Napewno nie podatników chyba że znajdzie się dobroczyńca, który im poprostu da i powie "mata kupta se chlopy i dajta budaować nam lotnisko".
Mam nadzieje że spec ustawa rozwiąże ten burdel i przyśpieszy tę sprawę. Może to zabrzmi irytująco ale proponuję tych krzykaczy przesiedlić do Niedżwiady dać im nie 10 arowe działki a hektar i po 200 tys. na domek. Myślę że to jest bardzo dobra propozycja bo im dalej ci ludzie będa od cywilizacji tym lepiej dla rozwoju naszego regionu.


pozdrawiam
co za brednie opisuje w tym poscie poniżej
pewnie jest jednym z tych niby pokrzywdzonych przez LOTNISKO. Domyślam się że każdy chce jak najwięcej dla siebie ugrać "ukraść".
Powiem tak wyceniono te domy wg obowiazującego prawa i standardów przez kompetentnych i niezależnych ekspertów. Dlaczego im nie wierzyć, że niby zaniżyli kwoty. Jeśli ktoś miał zaniedbaną chałupę to jakim prawem i czyim kosztem ma dostać luksusowa willę w lepszej lokalizacji. Napewno nie podatników chyba że znajdzie się dobroczyńca, który im... rozwiń
Avatar
Gość / 31 maja 2008 o 07:55
0
A w nidżwiadzie też są domy ?
Avatar
Gość / 8 czerwca 2008 o 10:39
0
świdnik napisał:
SZANOWNY KOLEGO!
Moim zdaniem to nie ma znaczenia czy ten dom jest nowy czy stary, ludzi tych musi być stać w obecnej sytuacji kupić działkę, wynajać firmę budowlaną i za pół roku się przeprowadzić. A niestety za oferowane pieniądze może byłoby ich stać kupić działkę i rozpocząć budowę systemem gospodarczym ( ale dlaczego niby mieliby się się męczyc przez rok, dwa, trzy - bo tyle trwa budowa domu, jak to nie z ich widzimisię muszę zostawić często dorobek całego życia). Jeżeli ktoś ma dom z lat 80-90-tych - to nie jest stary dom, on posłużyłby jeszcze 2- pokoleniom, a za te 400 tys. zł ( dom kilkunastoletni z działkę 70 arów) to można co najwyżej kupić mieszkanie w Świdniku w bloku no 80m to może coś jeszcze zostanie za urządzenie( a standardu nie porównujmy! ).
Uważam, że gdyby PL od razu pomyslał o ludziach to nie byłoby problemu ( lotnisko już mogłoby powstawać), ale nie wolno tak traktować nikogo!
A co mają zrobić ci starsi ludzie którzy mieszkają w małuch chałupkach - dostaną pewnie po 100 tys. i co ? na kawalerkę za mało:( ( a wartość tego domu może i wynosi 100 tys.) Więc albo powinni proponować gotowe domy ( zajrzeć do anonsów - ale tam za 100 tys. można kupić altankę nad jeziorem ) lub płacić tak aby ludzie byli zadowoleni!

Kolego a jakim systemem oni budowali te istniejace domy ? Budowala im firma zewnetrzna czy systemem gospodarczym ?
Jesli chodzi o to ze obecne domki posluza im jeszcze przez 2 pokolenia. Czy wiesz jakie standardy obowiazywaly w latach 80 a jakie obowiazuja teraz ? Za cene 2000-2500 zl/m2 mozna wybudowac mieszkanie wg. obecnych standardow a nie jakas bude ktora nie spelnia chociazby norm izolacyjnosci cieplnej i wciaz trzeba dokladac do ogrzewania.
A co do ludzi starszych i proponowanych im 100 tys. Czy twoim zdaniem altanka nad jeziorem to podobny standard co domek w Swidniku ??? Chyba nie, wiec skoncz z takimi porownaniami.

Kolego a jakim systemem oni budowali te istniejace domy ? Budowala im firma zewnetrzna czy systemem gospodarczym ?
Jesli chodzi o to ze obecne domki posluza im jeszcze przez 2 pokolenia. Czy wiesz jakie standardy obowiazywaly w latach 80 a jakie obowiazuja teraz ? Za cene 2000-2500 zl/m2 mozna wybudowac mieszkanie wg. obecnych standardow a nie jakas bude ktora nie spelnia chociazby norm izolacyjnosci cieplnej i wciaz trzeba dokladac do ogrzewania.
A co do ludzi starszych i proponowanych im 100 tys. Czy twoim z... rozwiń
Avatar
Bill / 4 czerwca 2008 o 10:01
0
świdnik napisał:
SZANOWNY KOLEGO!
Moim zdaniem to nie ma znaczenia czy ten dom jest nowy czy stary, ludzi tych musi być stać w obecnej sytuacji kupić działkę, wynajać firmę budowlaną i za pół roku się przeprowadzić. A niestety za oferowane pieniądze może byłoby ich stać kupić działkę i rozpocząć budowę systemem gospodarczym ( ale dlaczego niby mieliby się się męczyc przez rok, dwa, trzy - bo tyle trwa budowa domu, jak to nie z ich widzimisię muszę zostawić często dorobek całego życia). Jeżeli ktoś ma dom z lat 80-90-tych - to nie jest stary dom, on posłużyłby jeszcze 2- pokoleniom, a za te 400 tys. zł ( dom kilkunastoletni z działkę 70 arów) to można co najwyżej kupić mieszkanie w Świdniku w bloku no 80m to może coś jeszcze zostanie za urządzenie( a standardu nie porównujmy! ).
Uważam, że gdyby PL od razu pomyslał o ludziach to nie byłoby problemu ( lotnisko już mogłoby powstawać), ale nie wolno tak traktować nikogo!
A co mają zrobić ci starsi ludzie którzy mieszkają w małuch chałupkach - dostaną pewnie po 100 tys. i co ? na kawalerkę za mało:( ( a wartość tego domu może i wynosi 100 tys.) Więc albo powinni proponować gotowe domy ( zajrzeć do anonsów - ale tam za 100 tys. można kupić altankę nad jeziorem ) lub płacić tak aby ludzie byli zadowoleni!


Problem w tym, że przy wycenach nieruchomości bierze się (jak przypuszczam w tym przypadku tak było) rzeczywistą wartość nieruchomości a nie koszty jej odtworzenia. Ot i cały problem z wyceną gruntów i budynków.


Problem w tym, że przy wycenach nieruchomości bierze się (jak przypuszczam w tym przypadku tak było) rzeczywistą wartość nieruchomości a nie koszty jej odtworzenia. Ot i cały problem z wyceną gruntów i budynków. rozwiń
Avatar
Doma-tor / 1 czerwca 2008 o 14:00
0
korer napisał:
co za brednie opisuje w tym poscie poniżej
pewnie jest jednym z tych niby pokrzywdzonych przez LOTNISKO. Domyślam się że każdy chce jak najwięcej dla siebie ugrać "ukraść".
Powiem tak wyceniono te domy wg obowiazującego prawa i standardów przez kompetentnych i niezależnych ekspertów. Dlaczego im nie wierzyć, że niby zaniżyli kwoty. Jeśli ktoś miał zaniedbaną chałupę to jakim prawem i czyim kosztem ma dostać luksusowa willę w lepszej lokalizacji. Napewno nie podatników chyba że znajdzie się dobroczyńca, który im poprostu da i powie "mata kupta se chlopy i dajta budaować nam lotnisko".
Mam nadzieje że spec ustawa rozwiąże ten burdel i przyśpieszy tę sprawę. Może to zabrzmi irytująco ale proponuję tych krzykaczy przesiedlić do Niedżwiady dać im nie 10 arowe działki a hektar i po 200 tys. na domek. Myślę że to jest bardzo dobra propozycja bo im dalej ci ludzie będa od cywilizacji tym lepiej dla rozwoju naszego regionu.


pozdrawiam


A czemu nie odszkodowania w stawkach Niedziwiady? A czemu nie godne rekompensaty? Na ile wyceniasz swoje wlasne zycie i czas? Ile odprawy dostaje zwalniany z przyczyn zakladu pracownik-wyplate za ostatnio przepracowany miesiac czy za 3 albo wiecej miesiecy? Za pozno sie towarzyszu urodziliscie bo ze swoim nastawianiem do wlasnosci prywatnej u Lenina, Stalina czy Berii bylibyscie pewnie szefem NKWD.
Historia kolem sie toczy i nawet nie wiesz w ktorym momencie wykreci takich jak Ty prosto na ... Ciebie


A czemu nie odszkodowania w stawkach Niedziwiady? A czemu nie godne rekompensaty? Na ile wyceniasz swoje wlasne zycie i czas? Ile odprawy dostaje zwalniany z przyczyn zakladu pracownik-wyplate za ostatnio przepracowany miesiac czy za 3 albo wiecej miesiecy? Za pozno sie towarzyszu urodziliscie bo ze swoim nastawianiem do wlasnosci prywatnej u Lenina, Stalina czy Berii bylibyscie pewnie szefem NKWD.
Historia kolem sie toczy i nawet nie wiesz w ktorym momencie wykreci takich jak Ty prosto na ... Ciebie rozwiń
Avatar
Gość / 1 czerwca 2008 o 05:16
0
korer napisał:
co za brednie opisuje w tym poscie poniżej
pewnie jest jednym z tych niby pokrzywdzonych przez LOTNISKO. Domyślam się że każdy chce jak najwięcej dla siebie ugrać "ukraść".
Powiem tak wyceniono te domy wg obowiazującego prawa i standardów przez kompetentnych i niezależnych ekspertów. Dlaczego im nie wierzyć, że niby zaniżyli kwoty. Jeśli ktoś miał zaniedbaną chałupę to jakim prawem i czyim kosztem ma dostać luksusowa willę w lepszej lokalizacji. Napewno nie podatników chyba że znajdzie się dobroczyńca, który im poprostu da i powie "mata kupta se chlopy i dajta budaować nam lotnisko".
Mam nadzieje że spec ustawa rozwiąże ten burdel i przyśpieszy tę sprawę. Może to zabrzmi irytująco ale proponuję tych krzykaczy przesiedlić do Niedżwiady dać im nie 10 arowe działki a hektar i po 200 tys. na domek. Myślę że to jest bardzo dobra propozycja bo im dalej ci ludzie będa od cywilizacji tym lepiej dla rozwoju naszego regionu.


pozdrawiam

nie zabardzo wiem kolego jak mozna ukrasc cos swojego, ale napewno inaczej bys spiewal jakby to Tobie zaproponowali czesciowe sfinansowanie budowy lotniska.

nie zabardzo wiem kolego jak mozna ukrasc cos swojego, ale napewno inaczej bys spiewal jakby to Tobie zaproponowali czesciowe sfinansowanie budowy lotniska. rozwiń
Avatar
wytykasz / 31 maja 2008 o 12:11
0
korer napisał:
co za brednie opisuje w tym poscie poniżej
pewnie jest jednym z tych niby pokrzywdzonych przez LOTNISKO. Domyślam się że każdy chce jak najwięcej dla siebie ugrać "ukraść".
Powiem tak wyceniono te domy wg obowiazującego prawa i standardów przez kompetentnych i niezależnych ekspertów. Dlaczego im nie wierzyć, że niby zaniżyli kwoty. Jeśli ktoś miał zaniedbaną chałupę to jakim prawem i czyim kosztem ma dostać luksusowa willę w lepszej lokalizacji. Napewno nie podatników chyba że znajdzie się dobroczyńca, który im poprostu da i powie "mata kupta se chlopy i dajta budaować nam lotnisko".
Mam nadzieje że spec ustawa rozwiąże ten burdel i przyśpieszy tę sprawę. Może to zabrzmi irytująco ale proponuję tych krzykaczy przesiedlić do Niedżwiady dać im nie 10 arowe działki a hektar i po 200 tys. na domek. Myślę że to jest bardzo dobra propozycja bo im dalej ci ludzie będa od cywilizacji tym lepiej dla rozwoju naszego regionu.


pozdrawiam


MASZ ABSOLUTNĄ RACJĘ! ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ W CALOŚCI. lUBELSZCZYZNA MUSI W KOŃCU DOSTAC CYWILIZACYJNEGO KOPA NA PRZYSPIESZENIE. DOŚĆ ROBIENIA Z LUBELSZCZYZNY PIERDZISTANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JEŻELI NADAL SIĘ BĘDĄ STWIAĆ TO WYWŁASZCZYĆ ICH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


MASZ ABSOLUTNĄ RACJĘ! ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ W CALOŚCI. lUBELSZCZYZNA MUSI W KOŃCU DOSTAC CYWILIZACYJNEGO KOPA NA PRZYSPIESZENIE. DOŚĆ ROBIENIA Z LUBELSZCZYZNY PIERDZISTANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JEŻELI NADAL SIĘ BĘDĄ STWIAĆ TO WYWŁASZCZYĆ ICH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!&#... rozwiń
Avatar
wytykasz / 31 maja 2008 o 12:08
0
Ludzie zokolic świdnika sa na przegranej pozycji! w sądach jest najmniej sprawiedliwości. Poza tym działki są mniej warte niz domy poza dużymi aglomeracjami. 300 000 zł za taką dzialkę z domem to cena akurat. tyle dziś trzeba żeby kupić ładna dzialkę postawić i jeszcze go wykończyć. A lotnisko i tak powstac musi! Jeżeli mieszkańcy nadal się będą kłócic to zostną państwowo wywłaszczenie na rzezcz pożytku puilicznego!
Avatar
świdnik / 31 maja 2008 o 10:49
0
Jeżeli ktoś ma zaniedbaną chałupę to bardzo proszę zostawić go w tej chałupie ( lub znaleźć mu inną zadniedabą chałupę)! A lotnisko budować w Niedźwiadzie, tam pola, pola, pola. Nie będzie problemu. A zresztą można przesiedlić tych ludzi do Niedźwiady, tylko jest jeden problem - na tych wykupionych gruntach nie może powstać nic innego, jak tylko lotnisko:) - tak stanowi prawo. a tak apropo - czy ktoś widział jakie tam są domy ??? ( w Wólce, Świdniku Dużym?
Avatar
hh / 31 maja 2008 o 10:13
0
DOKŁADNIE DO NIEDŹWIADY ICH; BEDĄ MIELI NAJDROŻSZE DZIAŁKI W OKOLICY BO SYSIAK I STEROWNIK Z PSL SPRZEDALI JE ZA GRUBE MILIONY NIECH ZARZĄD WOJEWÓDZTWA PRZEMYSLI TĄ B.DOBRĄ PROPOZYCJĘ
Avatar
korer / 31 maja 2008 o 10:06
0
co za brednie opisuje w tym poscie poniżej
pewnie jest jednym z tych niby pokrzywdzonych przez LOTNISKO. Domyślam się że każdy chce jak najwięcej dla siebie ugrać "ukraść".
Powiem tak wyceniono te domy wg obowiazującego prawa i standardów przez kompetentnych i niezależnych ekspertów. Dlaczego im nie wierzyć, że niby zaniżyli kwoty. Jeśli ktoś miał zaniedbaną chałupę to jakim prawem i czyim kosztem ma dostać luksusowa willę w lepszej lokalizacji. Napewno nie podatników chyba że znajdzie się dobroczyńca, który im poprostu da i powie "mata kupta se chlopy i dajta budaować nam lotnisko".
Mam nadzieje że spec ustawa rozwiąże ten burdel i przyśpieszy tę sprawę. Może to zabrzmi irytująco ale proponuję tych krzykaczy przesiedlić do Niedżwiady dać im nie 10 arowe działki a hektar i po 200 tys. na domek. Myślę że to jest bardzo dobra propozycja bo im dalej ci ludzie będa od cywilizacji tym lepiej dla rozwoju naszego regionu.


pozdrawiam
co za brednie opisuje w tym poscie poniżej
pewnie jest jednym z tych niby pokrzywdzonych przez LOTNISKO. Domyślam się że każdy chce jak najwięcej dla siebie ugrać "ukraść".
Powiem tak wyceniono te domy wg obowiazującego prawa i standardów przez kompetentnych i niezależnych ekspertów. Dlaczego im nie wierzyć, że niby zaniżyli kwoty. Jeśli ktoś miał zaniedbaną chałupę to jakim prawem i czyim kosztem ma dostać luksusowa willę w lepszej lokalizacji. Napewno nie podatników chyba że znajdzie się dobroczyńca, który im... rozwiń
Avatar
Gość / 31 maja 2008 o 07:55
0
A w nidżwiadzie też są domy ?
Zobacz wszystkie komentarze 30

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: Będzie strajk w szpitalu? Związkowcy chcą podwyżek. "To kompromisowa propozycja"

Lublin: Będzie strajk w szpitalu? Związkowcy chcą podwyżek. "To kompromisowa propozycja" 0 0

Pięć związków zawodowych działających w SPSK4 w Lublinie, które reprezentują 1300 pracowników (poza pielęgniarkami i lekarzami), wciąż czeka na odpowiedź dyrekcji na pismo w sprawie podwyżek.

Kai James (Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS): Chcemy powalczyć o czwórkę

Kai James (Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS): Chcemy powalczyć o czwórkę 0 0

Rozmowa z Kai James, koszykarką Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS Lublin

Pijany traktorzysta uciekał przed policją

Pijany traktorzysta uciekał przed policją 0 3

Pijany traktorzysta uciekał przed policją. Nie miał prawa jazdy, bo wcześniej mu je zabrano. Za jazdę po pijanemu.

Poznała "inżyniera" w internecie. Przelała mu prawie 80 tys. zł, a on zniknął

Poznała "inżyniera" w internecie. Przelała mu prawie 80 tys. zł, a on zniknął 45 10

46-latka straciła prawie 80 tysięcy złotych po tym gdy przesłała je mężczyźnie, którego nigdy wcześniej nie widziała. Podawał się za inżyniera, który buduje mosty w Turcji.

Drelów: Ciężarówka z belami słomy wpadła do rowu [zdjęcia]
galeria

Drelów: Ciężarówka z belami słomy wpadła do rowu [zdjęcia] 0 1

W Drelowie na ul. Dworskiej ciężarówka z belami słomy wpadła do rowu.

Wody Polskie chcą przejąć Zalew Zemborzycki. Prezes spółki odpowiada prezydentowi Lublina
galeria

Wody Polskie chcą przejąć Zalew Zemborzycki. Prezes spółki odpowiada prezydentowi Lublina 23 24

Chciałbym stanowczo zaprotestować przeciwko próbie wciągnięcia mnie w trwającą właśnie kampanię samorządową - odpowiada prezydentowi Lublina Przemysław Daca, prezes Państwowego Gospodarstwa Wodnego "Wody Polskie"

Malwina Kopron (AZS UMCS Lublin): Szykujemy transfery z górnej półki

Malwina Kopron (AZS UMCS Lublin): Szykujemy transfery z górnej półki 0 0

ROZMOWA Z Malwiną Kopron, zawodniczką AZS UMCS Lublin

Duże inwestycje w lubelską edukację zawodową

Duże inwestycje w lubelską edukację zawodową 0

Współpraca szkół zawodowych z biznesem i uczelniami wyższymi, dostosowanie ich programu do wymogów rynku pracy oraz szkolenia dla nauczycieli – to jedynie część zmian, jakim poddana zostanie edukacja zawodowa w Lubelskiem.

Był burmistrzem przez 28 lat. Nie będzie już kandydował na to stanowisko

Był burmistrzem przez 28 lat. Nie będzie już kandydował na to stanowisko 1 4

Jan Skiba był burmistrzem Zwierzyńca przez 28 lat. Nie będzie już kandydował na to stanowisko.

Giuseppe Verdi "Aida" w Teatrze Starym
6 października 2018, 18:55

Giuseppe Verdi "Aida" w Teatrze Starym 1 0

Co Gdzie Kiedy. 6 października o godz. 18.55 w Teatrze Starym zobaczymy transmisję na żywo z Met Opery. Będzie to spektakl Giuseppe Verdiego Aida.

Glinnik: Kopał ziemniaki, znalazł granat [zdjęcia]
galeria

Glinnik: Kopał ziemniaki, znalazł granat [zdjęcia] 0 3

W Glinniku (gm. Abramów) podczas zbioru ziemniaków mieszkańcy znaleźli granat z zapalnikiem z czasów II wojny światowej

Udany debiut Patryka Rojka w barwach Górnika Łęczna

Udany debiut Patryka Rojka w barwach Górnika Łęczna 6 0

Mimo, że od początku sezonu minęło zaledwie 10 kolejek w Górniku Łęczna występy między słupkami zaliczyli już wszyscy bramkarze bo w ostatnim, wygranym 2:1 meczu z Olimpią Elbląg debiut w barwach łęcznian zaliczył Patryk Rojek i wydatnie pomógł Górnikowi w wygranej

Lublin: Pokłóciła się z chłopakiem, nasłała na niego bandytów

Lublin: Pokłóciła się z chłopakiem, nasłała na niego bandytów 9 8

Świąteczna impreza mogła zakończyć się tragedią. Mieszkanka Lublina pokłóciła się ze swoim partnerem, po czym nasłała na niego dwóch recydywistów – ustalili śledczy. Skatowany mężczyzna trafił do szpitala

Tragiczny finał wycinki drzew. 19-latek nie żyje

Tragiczny finał wycinki drzew. 19-latek nie żyje 12 2

Tragiczny wypadek podczas wycinki drzew. Zginął 19-latek.

Wybory 2018. Beata Szydło w czwartek na pl. Litewskim Lublinie

Wybory 2018. Beata Szydło w czwartek na pl. Litewskim Lublinie 0 20

Do Lublina przyjedzie Beata Szydło

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.