Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

30 listopada 2008 r.
18:45
Edytuj ten wpis

Antyterroryści przestraszyli dziecko

0 20 A A

Do zamojskiej prokuratury wpłynęła skarga na przebieg akcji przeprowadzonej przez grupę antyterrorystyczną w czasie zatrzymania 25-latka. Skargę złożyła żona Wojciecha O. Podnosi, że działania funkcjonariuszy naraziły na stres jej córkę.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Skarga zostanie rozpatrzona w ciągu najbliższych kilku dni - mówi Romuald Sitarz, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Zamościu.

Wojciech O. został zatrzymany w związku z rozpracowywaniem szajki wprowadzającej do obrotu środki odurzające. Zamieszany jest również w rozboje i wymuszenia rozbójnicze.

Przed lubelskim sądem odpowiada zaś za udział w grupie przestępczej i czynną napaść na funkcjonariusza policji.
(lew)

Komentarze 20

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
AT Fan / 6 marca 2009 o 20:40
0
Ludzie co wy za bzdury piszecie!!!! Jakie zachowac sie bardziej humanitarnie!!! Dla funkcjonariuszy sil specjalnych najwazniejsze jest wlasne bezpieczenstwo i oni nie beda sie zastanawiac czy kogos przestraszyli czy nie....dostali rozkaz i maja go wykonac w najskuteczniejszy i najbezpieczniejszy dla siebie sposob. I takie skargi to ja na miejscu komendy bym podarl i wywalil do kosza....bo to nie antyterrorysci narazili dziecko na stres, tylko tatus, mieszajac sie w interesy sprzeczne z prawem....gdyby nic nie odstawil, AT nie musialoby pukac do jego drzwi i dziecko nie doznalo by stresu....to co sie stalo mialo na wlasne zyczenie jednego z rodzicow. Wspolczuje temu dziecku, jesli trzeba to nalezaloby mu zapewnic pomoc psychologa, ale na pewno nie zawinili tu antyterrorysci i nie ma innej opcji przeprowdzenia tego typu akcji.
Ludzie co wy za bzdury piszecie!!!! Jakie zachowac sie bardziej humanitarnie!!! Dla funkcjonariuszy sil specjalnych najwazniejsze jest wlasne bezpieczenstwo i oni nie beda sie zastanawiac czy kogos przestraszyli czy nie....dostali rozkaz i maja go wykonac w najskuteczniejszy i najbezpieczniejszy dla siebie sposob. I takie skargi to ja na miejscu komendy bym podarl i wywalil do kosza....bo to nie antyterrorysci narazili dziecko na stres, tylko tatus, mieszajac sie w interesy sprzeczne z prawem....gdyby nic nie odst... rozwiń
Avatar
MarceL / 3 grudnia 2008 o 18:21
0
Nasz dziecko kiedyś zgubiło się na plaży było potworny tłok. Na szczescie szbko się znalazł , dzięki szybkiej akcji ratowników. Ja już nie chce opowiadac o tym ,co wtedy z mężem przeżywaliśmy . Ale od tamtej pory nasze dziecko nie chce zostawac samo, nie odstępuje nas na krok dopiero wizyty u psychologa, pomalu pozwalaja zapomniej synkowi o tamtym stresie To w sumie co musialo to dziecko czuc , jak mu ojca na ziemie rzucili i Bronia wymachiwali.
Avatar
niujork / 3 grudnia 2008 o 12:12
0
Dokladnie zgadzam sie ze nie wazne co ale poczucie bezpieczenstwa jest u dziecka najwazniejsze i baaardzo zle się dzieje jesli zostaje zaburzone; /
a tu rodzice dali klape po calej linii.
Avatar
zyczliwy / 2 grudnia 2008 o 16:20
0
dedeor napisał:
TAKICH sytuacjach antyterroryści mogliby zachowywać się jakoś bardziej humanitarnie

Moze powinni zapowiedzieć wizytę aby mamusia która nie wiedziała co mąz robi mogła zabrać skradzine pieniądze i wyjechać w siną dal i zabrac męzusia bo on niwienny tylko ta policja.... jesteś idiota i tyle. O dziecko niechby zadbał tatuś a skoro nie umiał to razem go z ojcem i matka za kraty.
Avatar
kasssana / 2 grudnia 2008 o 16:18
0
Mimo wszystko, pomijając To jak ta sprawa jest rozgrywana przez Rodziców, tego nie wiem, to Jednak dzieci powinno się przed czymś takim chronić pomijam tu również te wszystkie uszczypliwe komentarze. Nie wiem czy ci którzy NIEe maja dzieci zdaja sobie z tego sprawe, że małe dzieci mają naprawde kruchą psychikę i są podatne na wszelkiego rodzaju traumatyczne przezycia. Takie zakorzeniają się najgłębiej, dzieci mogą reagować strachem naprawde na różne wydarzenia – nie koniecznie rodem z filmów kryminalnych i przyczyn może być bardzo wiele [url="http://smyk.com/index.php?option=com_forum&action=thread&id=471&Itemid=0"]http://smyk.com/index.php?option=com_forum...71&Itemid=0[/url]
Najważniejsze to opanować potem sytuację, i stopniowo wyleczyć dziecko z lęków.
Mimo wszystko, pomijając To jak ta sprawa jest rozgrywana przez Rodziców, tego nie wiem, to Jednak dzieci powinno się przed czymś takim chronić pomijam tu również te wszystkie uszczypliwe komentarze. Nie wiem czy ci którzy NIEe maja dzieci zdaja sobie z tego sprawe, że małe dzieci mają naprawde kruchą psychikę i są podatne na wszelkiego rodzaju traumatyczne przezycia. Takie zakorzeniają się najgłębiej, dzieci mogą reagować strachem naprawde na różne wydarzenia – nie koniecznie rodem z filmów kryminalnych i przyczyn może być bardzo wie... rozwiń
Avatar
BusBus / 2 grudnia 2008 o 15:46
0
Taaa jasne albo by się dzieciakowi zalaczal scenariusz jak z filmow samurajskich. Gdzie dziecko z ukrycia podgladalo smierc wlasnych rodzicow, i od tamtej pory zostało mscicielem :P
Avatar
dedeor / 2 grudnia 2008 o 15:20
0
zgadzam się ,że w TAKICH sytuacjach antyterroryści mogliby zachowywać się jakoś bardziej humanitarnie – szczególnie wtedy kiedy jest dziecko. A nie wpadają do domu jak chołota przecież to naprawde mogłoby doprowadzić do jakichś lęków u dziecka. Nie wiem mogłoby na przykład nie chcieć potem samo zostawać w domu, mogłoby mieć problemy z zasypieniem, albo jakieś koszmary.
Avatar
Grenada / 2 grudnia 2008 o 14:24
0
Dobrze, ale dzałania antyterrorystów są już nam znane ze swojej brutlności , oglądaałam kiedyś reportaż , gdzie wypowiadały się żony i tym samym matki, komandosów oskarżonych o ludobójstwo w Afganstanie . Tam były podobne sytuacje, antyterroryści wpadli po nich w środku nocy, nie uważając na nic, rzucjąc oskarżonymi o ziemię, z głośnymi okrzykami, bronią i wyobraźcie sobie ,że dziecko na to wszystko patrzy…
Avatar
fajn123 / 2 grudnia 2008 o 13:52
0
Moim zdaniem, to jest tylko i wyłącznie wyrachowane wykorzystanie dziecka, i jakies celowe dzialanie majace na celu "odwrócenie kota ogonem"... przykre, nie wiem na co oni liczą szczerze mówiąc, że z tego powodu zwolnią bandytę z więzienia i jeszcze go przeproszą?!
Avatar
terssa / 2 grudnia 2008 o 12:57
0
ja sama nie wiem co o tym myśleć z jednej strony to szkoda dziecka ,jeśli faktycznie musiało na to wszystko patrzeć, a z drugiej to przecież może ta mamusia i madry tatus wykorzystuje dziecko do swoich wlasnych spraw. W koncu wpakowal się w niezle bagno.
Avatar
AT Fan / 6 marca 2009 o 20:40
0
Ludzie co wy za bzdury piszecie!!!! Jakie zachowac sie bardziej humanitarnie!!! Dla funkcjonariuszy sil specjalnych najwazniejsze jest wlasne bezpieczenstwo i oni nie beda sie zastanawiac czy kogos przestraszyli czy nie....dostali rozkaz i maja go wykonac w najskuteczniejszy i najbezpieczniejszy dla siebie sposob. I takie skargi to ja na miejscu komendy bym podarl i wywalil do kosza....bo to nie antyterrorysci narazili dziecko na stres, tylko tatus, mieszajac sie w interesy sprzeczne z prawem....gdyby nic nie odstawil, AT nie musialoby pukac do jego drzwi i dziecko nie doznalo by stresu....to co sie stalo mialo na wlasne zyczenie jednego z rodzicow. Wspolczuje temu dziecku, jesli trzeba to nalezaloby mu zapewnic pomoc psychologa, ale na pewno nie zawinili tu antyterrorysci i nie ma innej opcji przeprowdzenia tego typu akcji.
Ludzie co wy za bzdury piszecie!!!! Jakie zachowac sie bardziej humanitarnie!!! Dla funkcjonariuszy sil specjalnych najwazniejsze jest wlasne bezpieczenstwo i oni nie beda sie zastanawiac czy kogos przestraszyli czy nie....dostali rozkaz i maja go wykonac w najskuteczniejszy i najbezpieczniejszy dla siebie sposob. I takie skargi to ja na miejscu komendy bym podarl i wywalil do kosza....bo to nie antyterrorysci narazili dziecko na stres, tylko tatus, mieszajac sie w interesy sprzeczne z prawem....gdyby nic nie odst... rozwiń
Avatar
MarceL / 3 grudnia 2008 o 18:21
0
Nasz dziecko kiedyś zgubiło się na plaży było potworny tłok. Na szczescie szbko się znalazł , dzięki szybkiej akcji ratowników. Ja już nie chce opowiadac o tym ,co wtedy z mężem przeżywaliśmy . Ale od tamtej pory nasze dziecko nie chce zostawac samo, nie odstępuje nas na krok dopiero wizyty u psychologa, pomalu pozwalaja zapomniej synkowi o tamtym stresie To w sumie co musialo to dziecko czuc , jak mu ojca na ziemie rzucili i Bronia wymachiwali.
Avatar
niujork / 3 grudnia 2008 o 12:12
0
Dokladnie zgadzam sie ze nie wazne co ale poczucie bezpieczenstwa jest u dziecka najwazniejsze i baaardzo zle się dzieje jesli zostaje zaburzone; /
a tu rodzice dali klape po calej linii.
Avatar
zyczliwy / 2 grudnia 2008 o 16:20
0
dedeor napisał:
TAKICH sytuacjach antyterroryści mogliby zachowywać się jakoś bardziej humanitarnie

Moze powinni zapowiedzieć wizytę aby mamusia która nie wiedziała co mąz robi mogła zabrać skradzine pieniądze i wyjechać w siną dal i zabrac męzusia bo on niwienny tylko ta policja.... jesteś idiota i tyle. O dziecko niechby zadbał tatuś a skoro nie umiał to razem go z ojcem i matka za kraty.
Avatar
kasssana / 2 grudnia 2008 o 16:18
0
Mimo wszystko, pomijając To jak ta sprawa jest rozgrywana przez Rodziców, tego nie wiem, to Jednak dzieci powinno się przed czymś takim chronić pomijam tu również te wszystkie uszczypliwe komentarze. Nie wiem czy ci którzy NIEe maja dzieci zdaja sobie z tego sprawe, że małe dzieci mają naprawde kruchą psychikę i są podatne na wszelkiego rodzaju traumatyczne przezycia. Takie zakorzeniają się najgłębiej, dzieci mogą reagować strachem naprawde na różne wydarzenia – nie koniecznie rodem z filmów kryminalnych i przyczyn może być bardzo wiele [url="http://smyk.com/index.php?option=com_forum&action=thread&id=471&Itemid=0"]http://smyk.com/index.php?option=com_forum...71&Itemid=0[/url]
Najważniejsze to opanować potem sytuację, i stopniowo wyleczyć dziecko z lęków.
Mimo wszystko, pomijając To jak ta sprawa jest rozgrywana przez Rodziców, tego nie wiem, to Jednak dzieci powinno się przed czymś takim chronić pomijam tu również te wszystkie uszczypliwe komentarze. Nie wiem czy ci którzy NIEe maja dzieci zdaja sobie z tego sprawe, że małe dzieci mają naprawde kruchą psychikę i są podatne na wszelkiego rodzaju traumatyczne przezycia. Takie zakorzeniają się najgłębiej, dzieci mogą reagować strachem naprawde na różne wydarzenia – nie koniecznie rodem z filmów kryminalnych i przyczyn może być bardzo wie... rozwiń
Avatar
BusBus / 2 grudnia 2008 o 15:46
0
Taaa jasne albo by się dzieciakowi zalaczal scenariusz jak z filmow samurajskich. Gdzie dziecko z ukrycia podgladalo smierc wlasnych rodzicow, i od tamtej pory zostało mscicielem :P
Avatar
dedeor / 2 grudnia 2008 o 15:20
0
zgadzam się ,że w TAKICH sytuacjach antyterroryści mogliby zachowywać się jakoś bardziej humanitarnie – szczególnie wtedy kiedy jest dziecko. A nie wpadają do domu jak chołota przecież to naprawde mogłoby doprowadzić do jakichś lęków u dziecka. Nie wiem mogłoby na przykład nie chcieć potem samo zostawać w domu, mogłoby mieć problemy z zasypieniem, albo jakieś koszmary.
Avatar
Grenada / 2 grudnia 2008 o 14:24
0
Dobrze, ale dzałania antyterrorystów są już nam znane ze swojej brutlności , oglądaałam kiedyś reportaż , gdzie wypowiadały się żony i tym samym matki, komandosów oskarżonych o ludobójstwo w Afganstanie . Tam były podobne sytuacje, antyterroryści wpadli po nich w środku nocy, nie uważając na nic, rzucjąc oskarżonymi o ziemię, z głośnymi okrzykami, bronią i wyobraźcie sobie ,że dziecko na to wszystko patrzy…
Avatar
fajn123 / 2 grudnia 2008 o 13:52
0
Moim zdaniem, to jest tylko i wyłącznie wyrachowane wykorzystanie dziecka, i jakies celowe dzialanie majace na celu "odwrócenie kota ogonem"... przykre, nie wiem na co oni liczą szczerze mówiąc, że z tego powodu zwolnią bandytę z więzienia i jeszcze go przeproszą?!
Avatar
terssa / 2 grudnia 2008 o 12:57
0
ja sama nie wiem co o tym myśleć z jednej strony to szkoda dziecka ,jeśli faktycznie musiało na to wszystko patrzeć, a z drugiej to przecież może ta mamusia i madry tatus wykorzystuje dziecko do swoich wlasnych spraw. W koncu wpakowal się w niezle bagno.
Zobacz wszystkie komentarze 20

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Czy powstanie koalicja w nowej Radzie Miasta Puławy?

Czy powstanie koalicja w nowej Radzie Miasta Puławy? 3 15

Największe szanse na utrzymanie stanowiska przewodniczącej rady miasta Puławy ma Bożena Krygier (PiS). Wśród jej zastępców prawdopodobnie znajdą się radni „Samorządowców” Janusza Grobla oraz „Niezależnych Wyborców” Pawła Maja.

Agro na obcasach. Wszystko dla pań

Agro na obcasach. Wszystko dla pań 0 0

To ukłon w stronę kobiet mieszkających i pracujących na terenach wiejskich. Panie zostały zaproszone na koncert trzech tenorów TRE Voci w Filharmonii Lubelskiej w ramach programu „Agro na obcasach”.

Promocja książki „Scena Lublin” w Teatrze Starym
15 listopada 2018, 19:30

Promocja książki „Scena Lublin” w Teatrze Starym 0 0

W czwartek o godz. 19.30 (po spektaklu „Żywi i umarli, czyli Bandyci w piekle”) w Teatrze Starym zacznie się promocja książki „Scena Lublin” i spotkanie z jej autorami: Jarosławem Cymermanem, Dominikiem Gacem, Grzegorzem Kondrasiukiem.

Przedsiębiorcy walczą o pieniądze za wykonane prace. Grozili blokadą Centralnej Magistrali Kolejowej

Przedsiębiorcy walczą o pieniądze za wykonane prace. Grozili blokadą Centralnej Magistrali Kolejowej 7 3

Nie dojdzie do blokady Centralnej Magistrali Kolejowej, zaplanowanej na środę przez podwykonawców firmy Astaldi, która nie zapłaciła im za prace wykonane przy przebudowie linii kolejowej nr 7 między Lublinem a Dęblinem.

Nowe miejsce w Lublinie. Dla miłośników meksykańskiego jedzenia
galeria

Nowe miejsce w Lublinie. Dla miłośników meksykańskiego jedzenia 27 3

Przy ul. Lubartowskiej 53 w Lublinie pojawił się „Kartel Mexican Food”, który serwuje dania ostre, średnio ostre i lekko ostre. Pierwsze burritos lokal w kontenerze sprzedał we wtorek.

Marta Baum w Pracowniach Kultury Maki
17 listopada 2018, 18:00

Marta Baum w Pracowniach Kultury Maki 1 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 17 listopada o godz. 18 w Pracowniach Kultury Maki odbędzie się koncert Marty Baum - Retroelectro. To połączenie muzyki przedwojennej z nowoczesnymi brzmieniami.

Urzędnicy marszałka dostali już premie przedświąteczne. "Znam pracowników, trzeba im podziękować za ich pracę"

Urzędnicy marszałka dostali już premie przedświąteczne. "Znam pracowników, trzeba im podziękować za ich pracę" 25 21

Pytania o zatrudnianie w urzędzie marszałkowskim i przyznawanie nagród tuż po ogłoszeniu wyników wyborów samorządowych padły podczas wtorkowej, ostatniej sesji sejmiku województwa upływającej kadencji.

Sensacja w Piotrkowie: Azoty Puławy pokonane

Sensacja w Piotrkowie: Azoty Puławy pokonane 2 4

W meczu rozegranym awansem Azoty Puławy przegrały z Piotrkowianinem Piotrków Trybunalski 31:32. Była to trzecia porażka puławian w sezonie. Do tej pory ulegli Górnikowi Zabrze i PGE Vive Kielce.

Lublin: Kobieta znalazła pieniądze w galerii handlowej przy al. Witosa

Lublin: Kobieta znalazła pieniądze w galerii handlowej przy al. Witosa 6 0

Policjanci z VI Komisariatu Policji w Lublinie poszukują właściciela pieniędzy.

Żołnierze mieli obronić puławskie Azoty przed atakiem dywersyjno-sabotażowym [zdjęcia]
galeria

Żołnierze mieli obronić puławskie Azoty przed atakiem dywersyjno-sabotażowym [zdjęcia] 49 13

Trwają największe manewry wojskowe w Polsce Anakonda-18. Po raz pierwszy biorą w nich udział żołnierze WOT, w tym blisko 140 z 2 Lubelskiej Brygady Obrony Terytorialnej.

Po wyborach, to po plakatach. Kiedy materiały wyborcze powinny zniknąć z ulic?

Po wyborach, to po plakatach. Kiedy materiały wyborcze powinny zniknąć z ulic? 1 0

30 dni – tyle czasu po dniu wyborów ma pełnomocnik wyborczy komitetu wyborczego na usunięcie plakatów i haseł wyborczych oraz urządzeń ogłoszeniowych ustawionych w celu prowadzenia kampanii wyborczej – przypomina Państwowa Komisja Wyborcza. Za niedopełnienie tego obowiązku grozi grzywna.

Biało-Czerwoni w "szpagacie" przed meczami z Czechami i Portugalią

Biało-Czerwoni w "szpagacie" przed meczami z Czechami i Portugalią 1 0

Trwa zgrupowanie Reprezentacja Polski w Gdańsku, gdzie w czwartek zmierzy się towarzysko z Czechami, a we wtorek w ostatnim meczu Dywizji A w Lidze Narodów spróbuje sprawić niespodziankę i ograć Portugalię

Miliony na turystyczne pomysły. Pożyczki także dla przedsiębiorców z woj. lubelskiego

Miliony na turystyczne pomysły. Pożyczki także dla przedsiębiorców z woj. lubelskiego 1 2

50 mln zł – to pula do dyspozycji małych i średnich przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w branży turystycznej w jednym z pięciu województw Polski Wschodniej – w ramach drugiej transzy projektu „Przedsiębiorcza Polska Wschodnia – Turystyka”.

Koncert Frozen Catz w Padbarze
17 listopada 2018, 20:00

Koncert Frozen Catz w Padbarze 0 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 17 listopada o godz. 20 w Padbarze (ul. Grodzka 1) odbędzie się koncert lubelskiej formacji Frozen Catz.

Nowy pomnik w Białej Podlaskiej odsłonięty

Nowy pomnik w Białej Podlaskiej odsłonięty 0 3

W Białej Podlaskiej przy okazji obchodów 100-lecia odzyskania niepodległości, odsłonięto pomnik "Odrodzenie ojczyzny 1918".

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.