Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Zamość

26 października 2009 r.
10:39
Edytuj ten wpis

Hrubieszów: Siedem osób w oplu. Kierowca nie przeżył wypadku

Autor: Zdjęcie autora (lew)
0 30 A A

Lekarzom nie udało się uratować życia 19-letniemu kierowcy, który przy ul. Zamojskiej w Hrubieszowie roztrzaskał się oplem vectrą na słupie trakcji elektrycznej.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Autem jechało siedem osób. Pasażerowie uciekli, ale policja ustaliła, że to mieszkańcy gminy Werbkowice w wieku od 15 do 21 lat.

– Część z nich już została przesłuchana – informuje Jarosław Karkuszewski z hrubieszowskiej policji. – Nastolatek, który zginął w wypadku, przed Hrubieszowem zmienił za kierownicą kolegę.

Daleko nie ujechał. Na drodze było ślisko. Przy ul. Zamojskiej stracił panowanie nad kierownicą, a przeciążony samochód zjechał na lewy pas jezdni, "ściął” trzy drzewa na poboczu i lewym bokiem od strony kierowcy uderzył w betonowy słup trakcji elektrycznej.

19-latek z gminy Werbkowice został odwieziony do szpitala, gdzie zmarł. Prokurator zarządził sekcję zwłok. Pasażerowie zbiegli z miejsca zdarzenia, ale policja szybko ustaliła ich nazwiska.

Przypomnijmy, że do podobnej tragedii doszło za początku lutego w Tomaszowie Lubelskim. Volkswagenem golfem podróżowało 11 osób. Samochód wpadł w poślizg i wylądował na drzewie.

Sześć osób trafiło do szpitala, jeden z nastolatków zmarł na skutek odniesionych obrażeń. Kierowca uciekł.

Wiadomo, że 16-latek w chwili wypadku znajdował się co najmniej w stanie "po użyciu alkoholu”. Sąd postanowił umieścić go w poprawczaku.

Ale wykonanie orzeczenia zawieszono na 3 lata; chłopak trafi do ośrodka wychowawczego, gdzie będzie mógł przebywać do ukończenia 18 roku życia.

Komentarze 30

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 29 października 2009 o 14:02
0
[*] napisał:

Myslę ze nie powinienes tak mowic ze "to nie człowiek tylko deb***"bo kazdy z nas jest czlowiekiem i nawet czlowiekowi po smierci naleza sie wyrazy współczucia.. Był młody mial przed soba cale zycie. Jezeli był bys az tak kulturalny to bys nie mowił w ten sposób. Pomyśl o tym ze mogło sie przytrafic to kazdemu z nas.!!!!



Z pewnością każdemu z nas moze się to przytrafić dopóki po drogach jeżdżą tacy deb***e jak ten co spowodował wypadek, popisujący się nie wiadomo przed kim swoją głupotą i brakiem wyobraźni.
Zamiast rozczulać się nad kretynami zacznijcie myśleć nad tymi co żyją, oni mają jeszcze szansę na poprawę.



Z pewnością każdemu z nas moze się to przytrafić dopóki po drogach jeżdżą tacy deb***e jak ten co spowodował wypadek, popisujący się nie wiadomo przed kim swoją głupotą i brakiem wyobraźni.
Zamiast rozczulać się nad kretynami zacznijcie myśleć nad tymi co żyją, oni mają jeszcze szansę na poprawę. rozwiń
Avatar
[*] / 28 października 2009 o 19:54
0
Gość napisał:
Mam gdzieś wspołczucie dla idioty.

To nie człowiek tylko deb*** i takich jak on jest tysiące, bezmózgowców co nie myślą o bezpieczeństwie a jedynie o dobrej zabawie kosztem innych i czasami siebie.

Wasza głupota jest doprawdy przerażająca, zamiast piętnować takie zachowania jeszcze wspólczujecie przyzwalając tym samym na to aby w kolejną sobotę kolejny pijany czy niewyżyty głupek spowodował wypadek.
Czytając te posty dochodzę do wniosku, ze tutaj nic się nie zmieni bo większość społeczeństwa to durnie potrafiący jedynie wylewać łzy nad ludźmi którzy na to nie zasługują zamiast przeciwstawiać się głupocie.



Myslę ze nie powinienes tak mowic ze "to nie człowiek tylko deb***"bo kazdy z nas jest czlowiekiem i nawet czlowiekowi po smierci naleza sie wyrazy współczucia.. Był młody mial przed soba cale zycie. Jezeli był bys az tak kulturalny to bys nie mowił w ten sposób. Pomyśl o tym ze mogło sie przytrafic to kazdemu z nas.!!!!



Myslę ze nie powinienes tak mowic ze "to nie człowiek tylko deb***"bo kazdy z nas jest czlowiekiem i nawet czlowiekowi po smierci naleza sie wyrazy współczucia.. Był młody mial przed soba cale zycie. Jezeli był bys az tak kulturalny to bys nie mowił w ten sposób. Pomyśl o tym ze mogło sie przytrafic to kazdemu z nas.!!!! rozwiń
Avatar
Gość / 27 października 2009 o 22:31
0
kocham;( napisał:
;(DLACZEGO WŁAŚNIE TY ŁUKASZ;(
NA ZAWSZE W MOIM SERCU;(



Dlatego, ze selekcja naturalna nadal działa wysyłając idiotow na tamten świat.
Avatar
kocham;( / 27 października 2009 o 17:32
0
;(DLACZEGO WŁAŚNIE TY ŁUKASZ;(
NA ZAWSZE W MOIM SERCU;(
Avatar
Gość / 27 października 2009 o 12:13
0
ontiro napisał:
No tak,tylko takich osób jak Ty czy ja jest bardzo mało,ale w sumie masz racje,tylko tym możemy coś zdziałać



To jest obowiązek KAŻDEGO rodzica. Nie wystarczy zrobić sobie dziecko, nalezy też poświęcac mu czas wychowując je a nie pozostawić same sobie licząc na to, że ktoś inny zrobi to za nas i owszem robi ale skutki są zazwyczaj przykre.
Avatar
ontiro / 27 października 2009 o 12:04
0
Gość napisał:
Przede wszystkim nie litować się nad takimi ludźmi. I myśleć, jako rodzice czy opiekunowie wychowywać i tłumaczyć swoim dzieciom, że odpowiedzialność nie polega na szpanowaniu przed kumplami.



No tak,tylko takich osób jak Ty czy ja jest bardzo mało,ale w sumie masz racje,tylko tym możemy coś zdziałać
Avatar
Gość / 27 października 2009 o 11:40
0
ontiro napisał:
No a powiedz jak w takim razie mamy się przeciwstawiać głupocie??Nikomu nie nalejesz oleju do rozumu,co ma się stać to się niestety stanie....Tylko zastanawia mnie jak madrzy musieli być jego znajomi(jeżeli wogule można ich nimi nazwać,skoro uciekli z miejsca wypadku),że wpakowali się w pięć osób na tylne siedzenie.....



Przede wszystkim nie litować się nad takimi ludźmi. I myśleć, jako rodzice czy opiekunowie wychowywać i tłumaczyć swoim dzieciom, że odpowiedzialność nie polega na szpanowaniu przed kumplami.



Przede wszystkim nie litować się nad takimi ludźmi. I myśleć, jako rodzice czy opiekunowie wychowywać i tłumaczyć swoim dzieciom, że odpowiedzialność nie polega na szpanowaniu przed kumplami. rozwiń
Avatar
ontiro / 27 października 2009 o 11:29
0
Gość napisał:
Mam gdzieś wspołczucie dla idioty.

To nie człowiek tylko deb*** i takich jak on jest tysiące, bezmózgowców co nie myślą o bezpieczeństwie a jedynie o dobrej zabawie kosztem innych i czasami siebie.

Wasza głupota jest doprawdy przerażająca, zamiast piętnować takie zachowania jeszcze wspólczujecie przyzwalając tym samym na to aby w kolejną sobotę kolejny pijany czy niewyżyty głupek spowodował wypadek.
Czytając te posty dochodzę do wniosku, ze tutaj nic się nie zmieni bo większość społeczeństwa to durnie potrafiący jedynie wylewać łzy nad ludźmi którzy na to nie zasługują zamiast przeciwstawiać się głupocie.



No a powiedz jak w takim razie mamy się przeciwstawiać głupocie??Nikomu nie nalejesz oleju do rozumu,co ma się stać to się niestety stanie....Tylko zastanawia mnie jak madrzy musieli być jego znajomi(jeżeli wogule można ich nimi nazwać,skoro uciekli z miejsca wypadku),że wpakowali się w pięć osób na tylne siedzenie.....



No a powiedz jak w takim razie mamy się przeciwstawiać głupocie??Nikomu nie nalejesz oleju do rozumu,co ma się stać to się niestety stanie....Tylko zastanawia mnie jak madrzy musieli być jego znajomi(jeżeli wogule można ich nimi nazwać,skoro uciekli z miejsca wypadku),że wpakowali się w pięć osób na tylne siedzenie..... rozwiń
Avatar
Gość / 27 października 2009 o 10:35
0
~gość~ napisał:
nie warto kogoś obrażać, zdarzyć się mogło każdemu,trzeba odmówić paciorek za Łukasza, skąd w Was tyle złości i nienawiści przecież to człowiek młody chłopak przed którym było życie, życie to co każdemu z nas zostało .... Bóg zabrał go do siebie w takich okolicznościach, i świadkami wypadku nie byliście więc nie oceniajcie ....nie ważne małody stary KAŻDEMU NALEŻY SIĘ SZACUNEK PO ŚMIERCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Mam gdzieś wspołczucie dla idioty.

To nie człowiek tylko deb*** i takich jak on jest tysiące, bezmózgowców co nie myślą o bezpieczeństwie a jedynie o dobrej zabawie kosztem innych i czasami siebie.

Wasza głupota jest doprawdy przerażająca, zamiast piętnować takie zachowania jeszcze wspólczujecie przyzwalając tym samym na to aby w kolejną sobotę kolejny pijany czy niewyżyty głupek spowodował wypadek.
Czytając te posty dochodzę do wniosku, ze tutaj nic się nie zmieni bo większość społeczeństwa to durnie potrafiący jedynie wylewać łzy nad ludźmi którzy na to nie zasługują zamiast przeciwstawiać się głupocie.



Mam gdzieś wspołczucie dla idioty.

To nie człowiek tylko deb*** i takich jak on jest tysiące, bezmózgowców co nie myślą o bezpieczeństwie a jedynie o dobrej zabawie kosztem innych i czasami siebie.

Wasza głupota jest doprawdy przerażająca, zamiast piętnować takie zachowania jeszcze wspólczujecie przyzwalając tym samym na to aby w kolejną sobotę kolejny pijany czy niewyżyty głupek spowodował wypadek.
Czytając te posty dochodzę do wniosku, ze tutaj nic się nie zmieni bo więk... rozwiń
Avatar
STYX / 27 października 2009 o 10:33
0
he he he...dobre ! Potrafi się dzieciarnia bawić ! A tak przy okazji, czy nikt nie odpowie za danie prawa jazdy dziecku ? Przecież w wieku 19 lat to fajerkę a nie kierownicę !
Avatar
Gość / 29 października 2009 o 14:02
0
[*] napisał:

Myslę ze nie powinienes tak mowic ze "to nie człowiek tylko deb***"bo kazdy z nas jest czlowiekiem i nawet czlowiekowi po smierci naleza sie wyrazy współczucia.. Był młody mial przed soba cale zycie. Jezeli był bys az tak kulturalny to bys nie mowił w ten sposób. Pomyśl o tym ze mogło sie przytrafic to kazdemu z nas.!!!!



Z pewnością każdemu z nas moze się to przytrafić dopóki po drogach jeżdżą tacy deb***e jak ten co spowodował wypadek, popisujący się nie wiadomo przed kim swoją głupotą i brakiem wyobraźni.
Zamiast rozczulać się nad kretynami zacznijcie myśleć nad tymi co żyją, oni mają jeszcze szansę na poprawę.



Z pewnością każdemu z nas moze się to przytrafić dopóki po drogach jeżdżą tacy deb***e jak ten co spowodował wypadek, popisujący się nie wiadomo przed kim swoją głupotą i brakiem wyobraźni.
Zamiast rozczulać się nad kretynami zacznijcie myśleć nad tymi co żyją, oni mają jeszcze szansę na poprawę. rozwiń
Avatar
[*] / 28 października 2009 o 19:54
0
Gość napisał:
Mam gdzieś wspołczucie dla idioty.

To nie człowiek tylko deb*** i takich jak on jest tysiące, bezmózgowców co nie myślą o bezpieczeństwie a jedynie o dobrej zabawie kosztem innych i czasami siebie.

Wasza głupota jest doprawdy przerażająca, zamiast piętnować takie zachowania jeszcze wspólczujecie przyzwalając tym samym na to aby w kolejną sobotę kolejny pijany czy niewyżyty głupek spowodował wypadek.
Czytając te posty dochodzę do wniosku, ze tutaj nic się nie zmieni bo większość społeczeństwa to durnie potrafiący jedynie wylewać łzy nad ludźmi którzy na to nie zasługują zamiast przeciwstawiać się głupocie.



Myslę ze nie powinienes tak mowic ze "to nie człowiek tylko deb***"bo kazdy z nas jest czlowiekiem i nawet czlowiekowi po smierci naleza sie wyrazy współczucia.. Był młody mial przed soba cale zycie. Jezeli był bys az tak kulturalny to bys nie mowił w ten sposób. Pomyśl o tym ze mogło sie przytrafic to kazdemu z nas.!!!!



Myslę ze nie powinienes tak mowic ze "to nie człowiek tylko deb***"bo kazdy z nas jest czlowiekiem i nawet czlowiekowi po smierci naleza sie wyrazy współczucia.. Był młody mial przed soba cale zycie. Jezeli był bys az tak kulturalny to bys nie mowił w ten sposób. Pomyśl o tym ze mogło sie przytrafic to kazdemu z nas.!!!! rozwiń
Avatar
Gość / 27 października 2009 o 22:31
0
kocham;( napisał:
;(DLACZEGO WŁAŚNIE TY ŁUKASZ;(
NA ZAWSZE W MOIM SERCU;(



Dlatego, ze selekcja naturalna nadal działa wysyłając idiotow na tamten świat.
Avatar
kocham;( / 27 października 2009 o 17:32
0
;(DLACZEGO WŁAŚNIE TY ŁUKASZ;(
NA ZAWSZE W MOIM SERCU;(
Avatar
Gość / 27 października 2009 o 12:13
0
ontiro napisał:
No tak,tylko takich osób jak Ty czy ja jest bardzo mało,ale w sumie masz racje,tylko tym możemy coś zdziałać



To jest obowiązek KAŻDEGO rodzica. Nie wystarczy zrobić sobie dziecko, nalezy też poświęcac mu czas wychowując je a nie pozostawić same sobie licząc na to, że ktoś inny zrobi to za nas i owszem robi ale skutki są zazwyczaj przykre.
Avatar
ontiro / 27 października 2009 o 12:04
0
Gość napisał:
Przede wszystkim nie litować się nad takimi ludźmi. I myśleć, jako rodzice czy opiekunowie wychowywać i tłumaczyć swoim dzieciom, że odpowiedzialność nie polega na szpanowaniu przed kumplami.



No tak,tylko takich osób jak Ty czy ja jest bardzo mało,ale w sumie masz racje,tylko tym możemy coś zdziałać
Avatar
Gość / 27 października 2009 o 11:40
0
ontiro napisał:
No a powiedz jak w takim razie mamy się przeciwstawiać głupocie??Nikomu nie nalejesz oleju do rozumu,co ma się stać to się niestety stanie....Tylko zastanawia mnie jak madrzy musieli być jego znajomi(jeżeli wogule można ich nimi nazwać,skoro uciekli z miejsca wypadku),że wpakowali się w pięć osób na tylne siedzenie.....



Przede wszystkim nie litować się nad takimi ludźmi. I myśleć, jako rodzice czy opiekunowie wychowywać i tłumaczyć swoim dzieciom, że odpowiedzialność nie polega na szpanowaniu przed kumplami.



Przede wszystkim nie litować się nad takimi ludźmi. I myśleć, jako rodzice czy opiekunowie wychowywać i tłumaczyć swoim dzieciom, że odpowiedzialność nie polega na szpanowaniu przed kumplami. rozwiń
Avatar
ontiro / 27 października 2009 o 11:29
0
Gość napisał:
Mam gdzieś wspołczucie dla idioty.

To nie człowiek tylko deb*** i takich jak on jest tysiące, bezmózgowców co nie myślą o bezpieczeństwie a jedynie o dobrej zabawie kosztem innych i czasami siebie.

Wasza głupota jest doprawdy przerażająca, zamiast piętnować takie zachowania jeszcze wspólczujecie przyzwalając tym samym na to aby w kolejną sobotę kolejny pijany czy niewyżyty głupek spowodował wypadek.
Czytając te posty dochodzę do wniosku, ze tutaj nic się nie zmieni bo większość społeczeństwa to durnie potrafiący jedynie wylewać łzy nad ludźmi którzy na to nie zasługują zamiast przeciwstawiać się głupocie.



No a powiedz jak w takim razie mamy się przeciwstawiać głupocie??Nikomu nie nalejesz oleju do rozumu,co ma się stać to się niestety stanie....Tylko zastanawia mnie jak madrzy musieli być jego znajomi(jeżeli wogule można ich nimi nazwać,skoro uciekli z miejsca wypadku),że wpakowali się w pięć osób na tylne siedzenie.....



No a powiedz jak w takim razie mamy się przeciwstawiać głupocie??Nikomu nie nalejesz oleju do rozumu,co ma się stać to się niestety stanie....Tylko zastanawia mnie jak madrzy musieli być jego znajomi(jeżeli wogule można ich nimi nazwać,skoro uciekli z miejsca wypadku),że wpakowali się w pięć osób na tylne siedzenie..... rozwiń
Avatar
Gość / 27 października 2009 o 10:35
0
~gość~ napisał:
nie warto kogoś obrażać, zdarzyć się mogło każdemu,trzeba odmówić paciorek za Łukasza, skąd w Was tyle złości i nienawiści przecież to człowiek młody chłopak przed którym było życie, życie to co każdemu z nas zostało .... Bóg zabrał go do siebie w takich okolicznościach, i świadkami wypadku nie byliście więc nie oceniajcie ....nie ważne małody stary KAŻDEMU NALEŻY SIĘ SZACUNEK PO ŚMIERCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Mam gdzieś wspołczucie dla idioty.

To nie człowiek tylko deb*** i takich jak on jest tysiące, bezmózgowców co nie myślą o bezpieczeństwie a jedynie o dobrej zabawie kosztem innych i czasami siebie.

Wasza głupota jest doprawdy przerażająca, zamiast piętnować takie zachowania jeszcze wspólczujecie przyzwalając tym samym na to aby w kolejną sobotę kolejny pijany czy niewyżyty głupek spowodował wypadek.
Czytając te posty dochodzę do wniosku, ze tutaj nic się nie zmieni bo większość społeczeństwa to durnie potrafiący jedynie wylewać łzy nad ludźmi którzy na to nie zasługują zamiast przeciwstawiać się głupocie.



Mam gdzieś wspołczucie dla idioty.

To nie człowiek tylko deb*** i takich jak on jest tysiące, bezmózgowców co nie myślą o bezpieczeństwie a jedynie o dobrej zabawie kosztem innych i czasami siebie.

Wasza głupota jest doprawdy przerażająca, zamiast piętnować takie zachowania jeszcze wspólczujecie przyzwalając tym samym na to aby w kolejną sobotę kolejny pijany czy niewyżyty głupek spowodował wypadek.
Czytając te posty dochodzę do wniosku, ze tutaj nic się nie zmieni bo więk... rozwiń
Avatar
STYX / 27 października 2009 o 10:33
0
he he he...dobre ! Potrafi się dzieciarnia bawić ! A tak przy okazji, czy nikt nie odpowie za danie prawa jazdy dziecku ? Przecież w wieku 19 lat to fajerkę a nie kierownicę !
Zobacz wszystkie komentarze 30

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lubartów: Certyfikaty Młodego Przedsiębiorcy rozdane

Lubartów: Certyfikaty Młodego Przedsiębiorcy rozdane 0 0

W Zespole Szkół nr 2 w Lubartowie odbyło się uroczyste wręczenie certyfikatów dla uczniów, którzy uczestniczyli w projekcie „Młodzieżowe przedsiębiorstwo”.

Lublin: Lekarz nie przyjął pacjenta na oddział w szpitalu. Następnego dnia chory zmarł

Lublin: Lekarz nie przyjął pacjenta na oddział w szpitalu. Następnego dnia chory zmarł 7 4

Rozpoczął się proces lekarza, który nie przyjął na oddział starszego mężczyzny z zakrzepicą i zapaleniem kolana. Michał B. zalecił pacjentowi okłady z lodu. Dzień później 64-latek zmarł.

Lubelskie: Myśliwi polowali na kaczki, postrzelili człowieka

Lubelskie: Myśliwi polowali na kaczki, postrzelili człowieka 13 3

Podczas polowania na kaczki myśliwi postrzelili jednego z mieszkańców. Mężczyzna został zraniony śrutem w rękę.

Konferencja naukowa: "Romantyzm i jego interpretacje" w Galerii Labirynt
27 września 2018, 11:00

Konferencja naukowa: "Romantyzm i jego interpretacje" w Galerii Labirynt 1 0

Co Gdzie Kiedy. Galeria Labirynt (ul. Popiełuszki 5) zaprasza do udziału w konferencji naukowej poświęconej romantyzmowi w kontekście nowoczesności. Wydarzenie odbędzie się w dniach 27-28 września.

Lublin: Rosną betonowe konstrukcje wiaduktów. Kiedy otworzą drogę? [zdjęcia]
galeria

Lublin: Rosną betonowe konstrukcje wiaduktów. Kiedy otworzą drogę? [zdjęcia] 10 8

Jeszcze w tym roku gotowe mają być wszystkie cztery wiadukty w ciągu ul. Grygowej w Lublinie, które zastąpią stary, zburzony z powodu fatalnego stanu technicznego. Cała trasa nad torami powinna być otwarta wiosną. Jej budowa jest zaawansowana w 30 proc.

Mateusz Mika (Asseco Resaovia): Mistrzostwa rozpoczną się teraz

Mateusz Mika (Asseco Resaovia): Mistrzostwa rozpoczną się teraz 2 0

Rozmowa z Mateuszem Miką, przyjmującym Asseco Resovii Rzeszów i reprezentacji Polski

Lublin: Przebudowa Al. Racławickich później. Przetarg unieważniony

Lublin: Przebudowa Al. Racławickich później. Przetarg unieważniony 2 18

W poniedziałek unieważniony został przetarg na przebudowę Al. Racławickich, ul. Poniatowskiego i Lipowej. Powód?

Nałęczów: Ulica Leśna do remontu

Nałęczów: Ulica Leśna do remontu 3 2

Ponad dwustumetrowy odcinek ulicy Leśnej w Nałęczowie jeszcze w tym roku może zostać wyremontowany. Chodzi o część od Górskiego do kładki dla pieszych w kierunku Harcerskiej.

Koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS trzecie na turnieju w Toruniu

Koszykarki Pszczółki Polski Cukier AZS UMCS trzecie na turnieju w Toruniu 0 1

Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS wraca do Lublina z zaledwie jedną wygraną na III Memoriale Profesora Stanisława Łęgowskiego. Akademiczki mają jeszcze nad czym pracować przed rozpoczęciem rozgrywek

Maszt wielkości 10-piętrowego wieżowca stanie w centrum Lublina. Jak Wam się podoba? [sonda]
galeria

Maszt wielkości 10-piętrowego wieżowca stanie w centrum Lublina. Jak Wam się podoba? [sonda] 395 47

Będzie miał wysokość 10-piętrowego wieżowca, a do jego budowy zużyte zostaną 22 tony stali. Maszt na rondzie obok lubelskiego zamku ma kosztować 676 tys. zł. Pieniądze wyłożą trzy spółki Skarbu Państwa w ramach wydatków na tzw. społeczną odpowiedzialność biznesu.

Lublin: Nowe trolejbusy wyjeżdżają nieśmiało

Lublin: Nowe trolejbusy wyjeżdżają nieśmiało 3 9

Zaledwie siedem nowych przegubowych trolejbusów wyjechało w poniedziałek rano na ulice Lublina, mimo oficjalnych zapewnień, że od poniedziałku będą kursować już wszystkie, czyli piętnaście. Dlaczego zajezdnię opuściła tylko część?

Wybory samorządowe 2018 - powiat lubelski. Kandydaci do Rady Powiatu

Wybory samorządowe 2018 - powiat lubelski. Kandydaci do Rady Powiatu 2 0

Wybory samorządowe 2018. Sprawdź zarejestrowane listy kandydatów do Rady Powiatu Lubelskiego.

Festiwal Czekolady i Słodyczy w Kazimierzu Dolnym
28 września 2018, 10:00

Festiwal Czekolady i Słodyczy w Kazimierzu Dolnym 1 0

To będzie prawdziwe święto miłośników słodyczy, a w szczególności czekolady. W dniach 28-30 września Kazimierz Dolny zamieni się w polską stolicę słodkości.

Biała Podlaska: Powstaje nowa galeria handlowa, wmurowano kamień węgielny

Biała Podlaska: Powstaje nowa galeria handlowa, wmurowano kamień węgielny 1 2

Biała Podlaska. Wmurowany został kamień węgielny pod budowę galerii handlowej Karuzela, która w ciągu roku ma powstać przy ul. Łomaskiej w miejscu dawnych zakładów meblarskich. Zatrudnienie może tu znaleźć nawet 500 osób. Znacząco zmieni się również otoczenie galerii.

Gmina Wąwolnica: Pieniądze i na drogi i na ostatki

Gmina Wąwolnica: Pieniądze i na drogi i na ostatki 2 2

Ponad 317 tys. złotych trafi w przyszłym roku do 18 wsi w gminie w ramach funduszu sołeckiego.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.