Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Artykuły sponsorowane

23 listopada 2018 r.
11:28

Audiomarketing, czyli efektywny sposób na zwiększenie sprzedaży

0 0 A A

Rynek proponowanych obecnie dóbr i usług jest niezwykle różnorodny i elastyczny, by sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Mając na uwadze codziennie rozgrywającą się walkę o zaspokojenie potrzeb coraz to większej grupy odbiorców, zwraca się uwagę na każdy, nawet najmniejszy szczegół związany z towarem i procesem sprzedaży. Działania marketingowe mają bowiem za zadanie uświadamiać, wzbudzać zainteresowanie, a także towarzyszyć klientowi podczas zakupu i bezpośrednio po nim.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Bardzo istotne jest, aby cały proces był owocny i zadowalający a stworzona strategia marketingowa dawała oczekiwane rezultaty. I właśnie dlatego, bazowa gama instrumentów zwanych marketingiem mix oraz rodzaje technik wpływu i oddziaływania, muszą się nieustannie przeobrażać i wykorzystywać nowe rozwiązania, testy i badania nad procesem podejmowania decyzji. Oferta produktowa, misja firmy, a także proces obsługi, powinny być bardzo spójne i skierowane w przemyślany sposób do grupy docelowej. Im bardziej zadbany poczuje się klient, tym mniej będzie miał wątpliwości co do swojego wyboru, a także opinii o nim.

Audiomarketing - wpływ muzyki na decyzje zakupowe

Proces decyzji o zakupie dobra lub usługi podejmowany jest jako odpowiedź na występującą u człowieka potrzebę, chęć lub pragnienie. Dlatego też działania marketingowe mają za zadanie wychodzić naprzeciw tym potrzebom i je zaspokajać z zyskiem. Mając na uwadze piramidę potrzeb człowieka, warto skupić się również na sferze emocjonalnej jednostki. Poznawanie zjawisk i definiowanie opinii odbywa się bowiem z udziałem zmysłów (smak, wzrok, dotyk, węch, słuch), a także wywołanych przez nie konkretnych funkcji mózgu, emocji i odczuć. Dlatego też właśnie audiomarketing cieszy się coraz to większą popularnością wśród technik wywierania wpływu. Muzyka wykorzystywana jest jako przemyślany czynnik i bodziec warunkujący zachowanie człowieka (odbiorcy, klienta, konsumenta). Odpowiednio dobrana do miejsca (centrum handlowe, elegancki butik, salon kosmetyczny lub restauracja) muzyka, tworzy jego klimat. Dzięki szczegółom dotyczącym rytmu, słów i konfiguracji, można za sprawą audiomarketingu budować podprogowy przekaz reklamowy. A tym samym sterować grupą odbiorców, budować konkretną grupę docelową, wielkość i sposób podejmowanych decyzji oraz zadowolenie.

Audiomarketing - profesjonalne działania marketingowe

W związku z tym, że audiomarketing stał się popularną metodą na wsparcie strategii marketingowej firmy, wszedł także do oferty usługowej agencji muzycznych, reklamowych i multimedialnych. Czy jednak warto stawiać na tego rodzaju wsparcie, czy też samodzielnie zadbać o oprawę muzyczną? Na pewno nie można zapomnieć, że kluczowym elementem stanowiącym o efektywności prowadzonego audiomarketingu jest jego dopasowanie do wnętrza i grupy docelowej. A zadanie to powinno opierać się o wiedzę w kwestii istoty muzyki, emocji, relacji między konkretnym wpływem a zachowaniem człowieka.

Co za tym idzie, projekt winien być przemyślany i stworzony przez specjalistów do spraw marketingu sensorycznego. Dbałość o detale może procentować w efektywności przeprowadzanych strategii. Prócz tego dużą zaletą wsparcia eksperckiego jest posiadany przez firmy, które się tym zajmują, ogromny zasób utworów o różnej tematyce i zabarwieniu, dzięki czemu można wybierać do swojej playlisty oryginalne brzmienia i tworzyć przemyślane zestawienia. Agencje zajmujące się audiomarketingiem dysponują odpowiednimi kanałami przekazu muzyki, a także środkami i systemami pozwalającymi na ciągłą koordynację odtwarzanej listy, zmianę klimatu granego utworu i nagłośnienia. Istnieje również możliwość uniknięcia opłat na rzecz ZAiKS-u i organizacji chroniących prawa autorskie twórców.

Audiomarketing - sposób na zwiększenie sprzedaży

Mając na uwadze przedstawione zalety audiomarketingu, a także zmiany, jakie wciąż występują w branży reklamowej, warto postawić na tego rodzaju działanie marketingowe. Zmienny system postrzegania świata, dostępność dóbr i usług za konkurencyjną cenę i wszechobecny wpływ reklam wizualnych powoduje, że odbiorca nie zwraca już na nie tak dużej uwagi. A co za tym idzie, tradycyjne podejście do strategii marketingowej staje się być niewystarczające. Śmiało można więc powiedzieć, że audiomarketing, to działanie z przyszłością. Istotny jest także fakt, że efektywność wpływu muzyki jest odgórnie zaprojektowana i funkcjonuje w ramach podświadomości człowieka. Muzyka płynące w tle decyzji zakupowych może mieć ogromny wpływ na ich wygląd. Nie chodzi o pojedynczy akt dokonania zakupu, ale o cały proces podejmowania działań klienta w danym miejscu. Ma za zadanie tworzyć przyjemny klimat, popychać do finalizacji wyborów, a także zakorzeniać w nabywcy pozytywne odczucia związane z lokalem lub marką, tak by w przyszłości wrócił i proponował dobro lub usługę innym uczestnikom rynku. Tylko dopasowana i przemyślane strategie marketingowe mogę wywierać odpowiedni wpływ na klienta, dlatego ich wybór winien opierać się o podstawy marketingu mix i nowoczesne techniki marketingowe.

Pomocy merytorycznej podczas tworzenia artykułu udzieliła firma VSG - Digital Signage Solutions.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 0

Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.
Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Orlęta Spomlek – Podhale Nowy Targ 0:2. Fatalna passa trwa

Orlęta Spomlek – Podhale Nowy Targ 0:2. Fatalna passa trwa

Efekt nowej miotły na razie nie działa w Radzyniu Podlaskim. Tamtejsze Orlęta Spomlek przegrały drugi mecz z rzędu pod wodzą Jacka Fiedenia. W sumie biało-zieloni nie wywalczyli nawet „oczka” od czterech spotkań. W sobotę musieli uznać wyższość Podhala Nowy Targ po porażce 0:2.

Sparta – Orlęta Łuków 3:3. Odrobili trzy bramki straty

Sparta – Orlęta Łuków 3:3. Odrobili trzy bramki straty

Niespotykany przebieg miał mecz w Rejowcu Fabrycznym. Po 36 minutach Orlęta Łuków prowadziły z tamtejszą Spartą aż 3:0. W drugiej połowie goście też długo utrzymywali trzy bramki zaliczki. Nie dowieźli jednak korzystnego wyniku do końca i zawody zakończyły się remisem.

Bizon Jeleniec – Huragan Międzyrzec Podlaski 0:6. Kontrola od początku do końca

Bizon Jeleniec – Huragan Międzyrzec Podlaski 0:6. Kontrola od początku do końca

Nie miał najmniejszych problemów z odniesieniem kolejnego zwycięstwa lider grupy pierwszej. Huragan rozbił w sobotę na boisku w Łukowie Bizona Jeleniec aż 6:0.

Hrubieszów też pomaga producentom chryzantem i handlowcom

Hrubieszów też pomaga producentom chryzantem i handlowcom

Dłuższe handlowanie przy hrubieszowskim cmentarzu. Chryzantemy posadzone dla ozdoby miasta. Prośba burmistrza Hrubieszowa do mieszkańców, by zrobili zakupy z których zrezygnowali z powodu zamknięcia nekropolii.

Festiwal Integracja Ty i Ja w Kinie Bajka
4 listopada 2020, 10:30

Festiwal Integracja Ty i Ja w Kinie Bajka

W tym roku odbywa się już 17. edycja Europejskiego Festiwalu Filmowego Integracja Ty i Ja. Koszalińskiej imprezie tradycyjnie towarzyszą seanse w kinach studyjnych całej Polski. W dniach 4-5 listopada wybrane filmu będzie można zobaczyć w lubelskim Kinie Bajka.

Mała wieś będzie miała grotę solną. Kolejna inicjatywa lokalnego stowarzyszenia

Mała wieś będzie miała grotę solną. Kolejna inicjatywa lokalnego stowarzyszenia

Dzięki stowarzyszeniu Cichosz w małej miejscowości powiatu parczewskiego powstały już latarnie solarne, mobilna wiejska biblioteka czy drewniana altana na sąsiedzkie spotkania. Teraz w Cichostowie mieszkańcy będą mogli skorzystać z groty solnej.

Interwencyjny skup chryzantem. Rynek Wielki w Zamościu zyskał na urodzie

Interwencyjny skup chryzantem. Rynek Wielki w Zamościu zyskał na urodzie

- Gdyby pani zadzwoniła wczoraj, to byliśmy zrozpaczeni. Jedna czwarta chryzantem nam została. Ale dziś na szczęście zabrał je prezydent i tyle nie stracimy – mówi współwłaścicielka zamojskiej firmy ogrodniczej. Władze miasta w ramach doraźnej pomocy ukwieciły Rynek Wielki.

Włodawianka – Lublinianka 1:3. Jak nie strzelasz dwóch karnych to przegrywasz

Włodawianka – Lublinianka 1:3. Jak nie strzelasz dwóch karnych to przegrywasz

Dobry mecz zespołu Dariusza Bodaka we Włodawie. Lublinianka w pierwszej rundzie musiała uznać wyższość wicemistrza poprzednich rozgrywek. W sobotę odpłaciła jednak rywalom i wygrała na ich boisku 3:1. Trzeba jednak dodać, że podopieczni Mirosława Kosowskiego zmarnowali dwa rzuty karne.

Lubelskie "Pszczółki" nie dały szans CTL Zagłębiu Sosnowiec
galeria

Lubelskie "Pszczółki" nie dały szans CTL Zagłębiu Sosnowiec

Pszczółka Polski Cukier AZS UMCS Lublin zapisała w sobotę na swoim koncie drugie w tym sezonie zwycięstwo. Lubelskie koszykarki pokonały na własnym parkiecie CTL Zagłębie Sosnowiec 86:68

Co trzeba zmienić w powiatach nad Wisłą

Co trzeba zmienić w powiatach nad Wisłą

W ciągu sześciu najbliższych lat województwo lubelskie otrzyma miliardy euro z europejskich funduszy. Podział będzie zależał od nowej strategii województwa. Powiatom nadwiślańskim zależy, by w dokumencie znalazły się takie zadania, jak rozwój transportu, turystyki, rolnictwa i biogospodarki.

Nie zdążyłeś udekorować grobu? W Świdniku zapalą znicz za ciebie

Nie zdążyłeś udekorować grobu? W Świdniku zapalą znicz za ciebie

– To jest całkowicie spontaniczna akcja – mówi Jerzy Irsak, prezes Przedsiębiorstwa Komunalnego Pegimek w Świdniku, które zarządza cmentarzem komunalnym. – To gest solidarności – dodaje Marcin Dmowski, zastępca burmistrza Świdnika. W niedzielę na nieudekorowanych grobach zostaną ustawione znicze i kwiaty.

Świdniczanka – Victoria Żmudź 0:0. Zatrzymali najlepszego strzelca ligi [zdjęcia]
galeria

Świdniczanka – Victoria Żmudź 0:0. Zatrzymali najlepszego strzelca ligi [zdjęcia]

Michał Zuber w tym sezonie zdobył już 14 goli. W sobotę jego Świdniczanka grała u siebie z wiceliderem tabeli grupy drugiej – Victorią Żmudź. Goście zneutralizowali główne atuty rywali i zawody zakończyły się bezbramkowym remisem.

Opole Lubelskie: 28-latek ugodził nożem mężczyznę

Opole Lubelskie: 28-latek ugodził nożem mężczyznę

Sąd aresztował 28-letniego mieszkańca gminy Opole Lubelskie. Mężczyzna kilka dni temu ugodził nożem 38-latka.

Spis rolny idzie opornie przez wirusa

Spis rolny idzie opornie przez wirusa

Laptopy, tablety i przenośne dyski – takimi nagrodami próbuje zachęcić rolników do spisania się samemu urząd statystyczny. W Lubelskiem nie jest z tym najlepiej, m.in. z powodu absencji chorobowej, ale i kwarantanny rachmistrzów spisowych.

Avia Świdnik – Stal Kraśnik 3:1. Koniec kiepskiej passy [zdjęcia]
galeria

Avia Świdnik – Stal Kraśnik 3:1. Koniec kiepskiej passy [zdjęcia]

Po pięciu meczach bez zwycięstwa wreszcie z kompletu punktów mogli się cieszyć piłkarze Avii. Świdniczanie ograli u siebie Stal Kraśnik 3:1. Kluczowe dla losów spotkania były ostatnie minuty pierwszej połowy i początek drugiej, kiedy żółto-niebiescy zdobyli po jednej bramce.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.