Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

28 stycznia 2011 r.
21:02
Edytuj ten wpis

Krasnystaw: Zmarł pieszy potrącony przez samochód

0 95 A A
 (fot. Archiwum)
(fot. Archiwum)

Droga krajowa numer 17 na obwodnicy Krasnegostawu jest zablokowana po tym, jak samochód ciężarowy śmiertelnie potrącił pieszego. - Ofiara najprawdopodobniej spadła z wiaduktu wprost pod koła pojazdu - napisał do nas Internauta Jarek.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Do wypadku doszło około godziny 19.20. Jak dodaje nasz Internauta, na miejscu pracują policjanci i kierowcy muszą liczyć się z utrudnieniami. Ruch kierowany jest przez Krasnystaw.

Komentarze 95

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
lolek / 17 czerwca 2011 o 22:34
0
ja również popieram, On powinien teraz żyć, a przez nią cierpią Pawła bliscy;(. Ona teraz mówi to teraz wszystko na niego żeby ukryć prawdę, suka.
Avatar
lolek / 17 czerwca 2011 o 22:24
0
To była jej wina, ona Nim manipulowala. Gdyby nie ona, on by dalej żył i był miedzy nami[*]. Był wspaniałym chlopakiem, utalentowany, mądry, przystojny itp.A ta idiotka udawała jakąś wdowe i chodziła suka w czrnych okularach. Powinna sie leczyć. Jego śmierć na niej nic nie zrobiła,ona miała go w du***, suka pier***ona. Ona po krótkim czasie już miała innego, i nawet miala zdjęcia na naszej klasie. To jest ninfomanka. Tęsknimy za nim ;(
Avatar
Jarek / 18 kwietnia 2011 o 19:06
0
[quote name='heh' timestamp='1303122205' post='466739']
Zalamana to czego juz ma nowego... i niby go tak kocha.. I w ogole kto to mowi ktos kto sie podpiesuje 123...
[/quote]
Ma nowego bo pewnie nie zamierza czekać z swoim życiem na zmarnowane teraz lat młodości które może stracić
przez okres pokazania tylko ludziom - odczekania czasu po tragedii (by tylko ludziom pokazać-jak by oni byli Bogiem),
nikt tu nie był po ślubie - a chłopak najwidoczniej Kochankiem nie jest...
Czy każdy tu myśli że wszystko się robi dla ludzi ??, I niby co ?
ma teraz żyć sama przez kilka lat i nie pozwolić na jakiekolwiek szczęście które może jej
przemknąć koło nosa, ponieważ ludzie sobie coś pomyślą ??
Ludzie się po parują, połączą, po chajtają, a Kasia zostanie sama i każdy będzie miał
tą dziewczynę gdzieś daleko.Wtedy to nikogo nie będzie interesowało a teraz to wszystko was interesuje...
Patrz na ludzi a będziesz w zimie rowerem jeździł.
Ty jesteś taki cwany i opisujesz jej związek, a sam masz pewnie dziewczynę.
Jesteś taki mądry to żuć ją, ty chyba też potrafisz po żyć jakiś czas w celibacie...
A nie innych się czepiasz i umoralniasz z kim mają żyć i jak mają to robić.
Nie rżnij cwaniaka bo za daleko Ci do niego.
Jak by sobie dziewczyna krzywdę zrobiła na te słowa co na nią mówią ? ciekawe
co był byś wtedy w stanie powiedzieć
[quote name='heh' timestamp='1303122205' post='466739']
Zalamana to czego juz ma nowego... i niby go tak kocha.. I w ogole kto to mowi ktos kto sie podpiesuje 123...
[/quote]
Ma nowego bo pewnie nie zamierza czekać z swoim życiem na zmarnowane teraz lat młodości które może stracić
przez okres pokazania tylko ludziom - odczekania czasu po tragedii (by tylko ludziom pokazać-jak by oni byli Bogiem),
nikt tu nie był po ślubie - a chłopak najwidoczniej Kochankiem nie jest...
Czy każdy ... rozwiń
Avatar
heh / 18 kwietnia 2011 o 12:23
0
[quote name='123' timestamp='1296483712' post='431092']
Ludzie!!!

Wiem że pierwsza myśl, która się nasuwa to ta, że to przez jego dziewczynę Kaśkę. Jednak nikt z was z Nią nie rozmawiał i nie wie jak naprawdę było. Paweł nie zabił się przez Nią i nie ma najmniejszego sensu obwiniać jej za to co się stało, a już szczególnie wypowiedzi "inna" oraz "kolega" to po prostu deb***izm i szczyt chamstwa. Jak możecie oceniać coś o czym nie macie zielonego pojęcia? "Inna" pomyśl jakbyś była na jej miejscu i przeczytała taką wiadomość???!!! Kasia jest teraz ogromnie załamana i nie można Jej winić za to co się stało, ponieważ to nie stało się przez nią, tylko Paweł [*] wiedział dlaczego to zrobił i nikt tego nie wie. Paweł rozmawiał dużo z Nią o swoich problemach oraz z rodzicami, na których mógł zawsze polegać. Sam nie wiem co było przyczyną, jednakże obwinianie niewinnej osoby jest po prostu szczytem chamstwa. Wszyscy, którzy tak myślą mają najprawdopodobniej nie po kolei w głowach.

Nie obwiniajcie niewinnych. Zastanówcie się co robicie!!!

[/quote]





Zalamana to czego juz ma nowego... i niby go tak kocha.. I w ogole kto to mowi ktos kto sie podpiesuje 123...
[quote name='123' timestamp='1296483712' post='431092']
Ludzie!!!

Wiem że pierwsza myśl, która się nasuwa to ta, że to przez jego dziewczynę Kaśkę. Jednak nikt z was z Nią nie rozmawiał i nie wie jak naprawdę było. Paweł nie zabił się przez Nią i nie ma najmniejszego sensu obwiniać jej za to co się stało, a już szczególnie wypowiedzi "inna" oraz "kolega" to po prostu deb***izm i szczyt chamstwa. Jak możecie oceniać coś o czym nie macie zielonego pojęcia? &quo... rozwiń
Avatar
heh / 18 kwietnia 2011 o 12:08
0
Powiem tyle... Jest winna mogla cos zrobic z tym. rozmawiala z nim w czasie gdy on juz tam siedzial... a teraz co? ma nowego chlopaka i zyje z tym swietnie! nie bd opisywac tej dziewczyny bo jest prosta... i szkoda o niej gadac...
Avatar
LUCJAN / 15 marca 2011 o 15:01
0
WY JESTESCIE JESZCZE DZIECI...
CIEKAWE, KTORA Z WAS DZIEWCZYNY JEST TAKA MADRA, OJ PRZEPRASZAM, - TAK WYBITNA ? (PRZECIEZ NIE BEDE PISAL\ALA "MADRA"- BO JESZCZE KOGOS TU OBRAZE - KSIEZNICZKI ... PHYY )
I NP: ZADZWONIL BY DO NIEJ CHLOPAK I POWIEDZIAL:
- "MASZ BYC ZEMNA - BO INACZEJ SKOCZE, LUB SIE POWIESZE, ALBO POD TORY POLOZE"
I CO WTEDY KUR... NO SLUCHAM!!!
CO ROBICIE ??? !!!
- MOWICIE MU "PROSZE NIE SKACZ, NIE KLADZ SIE, NIE WIESZAJ BEDE Z TOBA" - I CALE SWOJE ZYCIE POSWIECE NAWET CIE NIE KOCHAJAC.
ZROBIE DLA CIEBIE WSZYSTKO ODDAM SIEBIE W KAZDYM MOMECIE KIEDY BEDZIESZ TYLKO CHCIAL - NO BO CO LUDZIE POWIEDZA ??? KU...
BO JAK TEGO NIE ZROBIE TO SIE PRZECIEZ ZABIJESZ, BO MUSZE TAK ZROBIC. ZAPEWNE WSZYSCY KTORZY ZNAJA CALA TA KASIE
BEDA SIE JEJ CZEPIALI, I JAK NA DZIEN DZISIEJSZYI SIE CZEPIAC NIE PRZESTANA...
NO BO ONI TO DOPIERO BY ZROBILI... TYLKO CIEKAWE CO ???

JAKIEJ OSOBY NIE ZNAM JEDEN KOLEGA PO DRUGIM IDZIE NA IMPREZE BY TYLKO COS WYRU... A KOLEZANKA JEDNA PO DRUGIEJ BY JA WYRUCHA...N...O... WSZYSCY KTORZY NAS OTACZAJA MAJA ZWIAZKI I OSOBY W D...
A KASIA MA TAK POSTEPOWAC BY LUDZIOM DO GODZIC A NIE SOBIE.
I MA RACJE ZE TAK NIE ROBI.TO JEST JEJ ZYCIE I JEJ SPRAWA.
A CI KTORZY WYTYKAJA PALCAMI BEDA WYTYKANI...
A CI KTORZY WYSZYDZAJA BEDA WYSZYDZANI...
I WY WSZYSCY JESTESCIE W PORZADKU ?, A TA DZIEWCZYNA ZROBIAC COS CZY TEZ NIE, - ZAWSZE BEDZIE DLA WAS NARZEDZIEM DO WYSZYDZANIA...
CIESZCIE SIE ZE NIE MIELISCIE PRZYJEMNOSCI OD CZUWAC TEGO CO ONA MUSIALA CZUC PO CZASIE TRAGEDII, I CIESZCIE SIE ROWNIEZ ZE MOE BYLISCIE NA JEJ MIEJSCU-BO NAPEWNO NIE BYLI BYSCIE TACY TERAZ MADRZY...(I CZYM TAM SOBIE JESZCZE WYMYSLICIE...)
A DLA CZEGO ???
BO TEN GADA NA KOGOS, KTO SAM NIE JEST LEPSZY...
WIDZE ZA CALE TOWARZYSTWO DRWIACE Z TEJ DZIEWCZYNY JEST CHORE...
TAK JAK WASZE ODPOWIEDZI I SUGESTIE... ZAMIESZCZONE PO WYZEJ.
ROZSADNA KOBIETA BY POWIEDZIALA A TO SOBIE SKACZ JAK ZES GLUPI...
LOGIKA...
BO ZACHOWUJECIE SIE JAK BANDA DZIECIAKOW...
NIE WYROSNIETYCH...
IDZCIE DO SZKOLY SOBIE PROG OBNIZCIE BO Z TAKIM MYSLENIEM GIMNAZJUM NIE SKONCZYCIE...
A CO MOWIC PONADGIMNAZJALNE...
POWAZNIE, CHCECIE SKONCZYC STUDIA - TO PRZEJRZYJCIE NA TE WASZE ZASLEPIONE OCZY...
A CHLOPAK POWINIEN MIEC OCZY NA KARKU A NIE NA D...
SZYBCIEJ BYM SIE CZEPIAL WYCHOWANIA RODZICOW JAK DZIEWCZYNY, JESLI JA ZA TO OBWINIAJA
TO NIECH SIE ZASTANOWIA GDZIE I KIEDY ONI BLAD POPELNILI, I GDZIE BYLI JAK TO SIE DZIALO ???
NO KU... GDZIE ???
A CO DO KASI, TO MA RACJE. JESLI NAWET ZNALAZLA SOBIE KOGOS I NIE JEST TO PLOTKA - TO BARDZO DOBRZE...
TEN KTOS TEZ MUSI JA ZNAC I UFAC JEJ NIE PATRZAC NA ZNANE MU WOWCZAS POPRZEDNIE KOEMTARZE WYRAZAJACE OPINIE TEJ DZIEWCZYNY.
A ONA MA PRAWO DO ZYCIA I DO TEGO BY MOC ZYC CZY TEZ Z WAMI CZY I BEZ WASZEJ NIE DOROSNIETEJ POMOCY...
ZASTANOWCIE SIE ZANIM COS NAPISZECIE, "IZ PONIZAJAC KOGOS PONIZAMY SIEBIE SAMEGO,
A BEDAC SAMYM PONIZANYM POTRAFIMY ZYC W HARMONI Z NATURA"
WY JESTESCIE JESZCZE DZIECI...
CIEKAWE, KTORA Z WAS DZIEWCZYNY JEST TAKA MADRA, OJ PRZEPRASZAM, - TAK WYBITNA ? (PRZECIEZ NIE BEDE PISAL\ALA "MADRA"- BO JESZCZE KOGOS TU OBRAZE - KSIEZNICZKI ... PHYY )
I NP: ZADZWONIL BY DO NIEJ CHLOPAK I POWIEDZIAL:
- "MASZ BYC ZEMNA - BO INACZEJ SKOCZE, LUB SIE POWIESZE, ALBO POD TORY POLOZE"
I CO WTEDY KUR... NO SLUCHAM!!!
CO ROBICIE ??? !!!
- MOWICIE MU "PROSZE NIE SKACZ, NIE KLADZ SIE, NIE WIESZAJ BEDE Z TOBA&quo... rozwiń
Avatar
lulall90 / 5 lutego 2011 o 12:21
0
Ja uważam pół na pół:z jednej strony jest winna,ale z drugiej nie.No bo przecież nie musiała z nim być,nie miała takiego obowiązku...nikogo nie mozna zmusić do miłości...i na pewno zerwała juz z niejednym chłopakiem i żaden z nich nic sobie nie zrobił więc skąd mogła wiedzieć że Paweł targnie się na swoje życie... ale z drugiej strony to po co wogóle zaczynała jakąkolwiek znajomość z chłopakiem młodszym od siebie...mysle że go nie kochała,a spotykała się z nim aby wzbudzić zazdrość w innym chłopaku,a takie zachowanie jest upokarzające ..Po prostu za bardzo się nakręcił... i przykro mi że nie ma go wsród nas...ale kto tak naprawde zawinił? tego sie juz prawdopodobnie nigdy nie dowiemy...on zabrał to ze sobą,a Kaska może teraz opowiadać różne historie żeby chronić swoją d*** (za przeproszeniem)...podobno znalazła sobien już innego...więc nie martwcie się ze moze sobie cos zrobić...takie jak on nie mają serca,i żadnej skruchy...
Ja uważam pół na pół:z jednej strony jest winna,ale z drugiej nie.No bo przecież nie musiała z nim być,nie miała takiego obowiązku...nikogo nie mozna zmusić do miłości...i na pewno zerwała juz z niejednym chłopakiem i żaden z nich nic sobie nie zrobił więc skąd mogła wiedzieć że Paweł targnie się na swoje życie... ale z drugiej strony to po co wogóle zaczynała jakąkolwiek znajomość z chłopakiem młodszym od siebie...mysle że go nie kochała,a spotykała się z nim aby wzbudzić zazdrość w innym chłopaku,a takie zachowanie jest upokarzające ..Po p... rozwiń
Avatar
kolega / 4 lutego 2011 o 16:24
0
a ja uwazam ze jest..
Avatar
Suszek / 3 lutego 2011 o 22:23
0
Kaśka nie jest winna!!
Avatar
justyna / 2 lutego 2011 o 20:07
0
[quote name='antyK' timestamp='1296669991' post='432292']
ja to popieram
[/quote]
popieram
Avatar
lolek / 17 czerwca 2011 o 22:34
0
ja również popieram, On powinien teraz żyć, a przez nią cierpią Pawła bliscy;(. Ona teraz mówi to teraz wszystko na niego żeby ukryć prawdę, suka.
Avatar
lolek / 17 czerwca 2011 o 22:24
0
To była jej wina, ona Nim manipulowala. Gdyby nie ona, on by dalej żył i był miedzy nami[*]. Był wspaniałym chlopakiem, utalentowany, mądry, przystojny itp.A ta idiotka udawała jakąś wdowe i chodziła suka w czrnych okularach. Powinna sie leczyć. Jego śmierć na niej nic nie zrobiła,ona miała go w du***, suka pier***ona. Ona po krótkim czasie już miała innego, i nawet miala zdjęcia na naszej klasie. To jest ninfomanka. Tęsknimy za nim ;(
Avatar
Jarek / 18 kwietnia 2011 o 19:06
0
[quote name='heh' timestamp='1303122205' post='466739']
Zalamana to czego juz ma nowego... i niby go tak kocha.. I w ogole kto to mowi ktos kto sie podpiesuje 123...
[/quote]
Ma nowego bo pewnie nie zamierza czekać z swoim życiem na zmarnowane teraz lat młodości które może stracić
przez okres pokazania tylko ludziom - odczekania czasu po tragedii (by tylko ludziom pokazać-jak by oni byli Bogiem),
nikt tu nie był po ślubie - a chłopak najwidoczniej Kochankiem nie jest...
Czy każdy tu myśli że wszystko się robi dla ludzi ??, I niby co ?
ma teraz żyć sama przez kilka lat i nie pozwolić na jakiekolwiek szczęście które może jej
przemknąć koło nosa, ponieważ ludzie sobie coś pomyślą ??
Ludzie się po parują, połączą, po chajtają, a Kasia zostanie sama i każdy będzie miał
tą dziewczynę gdzieś daleko.Wtedy to nikogo nie będzie interesowało a teraz to wszystko was interesuje...
Patrz na ludzi a będziesz w zimie rowerem jeździł.
Ty jesteś taki cwany i opisujesz jej związek, a sam masz pewnie dziewczynę.
Jesteś taki mądry to żuć ją, ty chyba też potrafisz po żyć jakiś czas w celibacie...
A nie innych się czepiasz i umoralniasz z kim mają żyć i jak mają to robić.
Nie rżnij cwaniaka bo za daleko Ci do niego.
Jak by sobie dziewczyna krzywdę zrobiła na te słowa co na nią mówią ? ciekawe
co był byś wtedy w stanie powiedzieć
[quote name='heh' timestamp='1303122205' post='466739']
Zalamana to czego juz ma nowego... i niby go tak kocha.. I w ogole kto to mowi ktos kto sie podpiesuje 123...
[/quote]
Ma nowego bo pewnie nie zamierza czekać z swoim życiem na zmarnowane teraz lat młodości które może stracić
przez okres pokazania tylko ludziom - odczekania czasu po tragedii (by tylko ludziom pokazać-jak by oni byli Bogiem),
nikt tu nie był po ślubie - a chłopak najwidoczniej Kochankiem nie jest...
Czy każdy ... rozwiń
Avatar
heh / 18 kwietnia 2011 o 12:23
0
[quote name='123' timestamp='1296483712' post='431092']
Ludzie!!!

Wiem że pierwsza myśl, która się nasuwa to ta, że to przez jego dziewczynę Kaśkę. Jednak nikt z was z Nią nie rozmawiał i nie wie jak naprawdę było. Paweł nie zabił się przez Nią i nie ma najmniejszego sensu obwiniać jej za to co się stało, a już szczególnie wypowiedzi "inna" oraz "kolega" to po prostu deb***izm i szczyt chamstwa. Jak możecie oceniać coś o czym nie macie zielonego pojęcia? "Inna" pomyśl jakbyś była na jej miejscu i przeczytała taką wiadomość???!!! Kasia jest teraz ogromnie załamana i nie można Jej winić za to co się stało, ponieważ to nie stało się przez nią, tylko Paweł [*] wiedział dlaczego to zrobił i nikt tego nie wie. Paweł rozmawiał dużo z Nią o swoich problemach oraz z rodzicami, na których mógł zawsze polegać. Sam nie wiem co było przyczyną, jednakże obwinianie niewinnej osoby jest po prostu szczytem chamstwa. Wszyscy, którzy tak myślą mają najprawdopodobniej nie po kolei w głowach.

Nie obwiniajcie niewinnych. Zastanówcie się co robicie!!!

[/quote]





Zalamana to czego juz ma nowego... i niby go tak kocha.. I w ogole kto to mowi ktos kto sie podpiesuje 123...
[quote name='123' timestamp='1296483712' post='431092']
Ludzie!!!

Wiem że pierwsza myśl, która się nasuwa to ta, że to przez jego dziewczynę Kaśkę. Jednak nikt z was z Nią nie rozmawiał i nie wie jak naprawdę było. Paweł nie zabił się przez Nią i nie ma najmniejszego sensu obwiniać jej za to co się stało, a już szczególnie wypowiedzi "inna" oraz "kolega" to po prostu deb***izm i szczyt chamstwa. Jak możecie oceniać coś o czym nie macie zielonego pojęcia? &quo... rozwiń
Avatar
heh / 18 kwietnia 2011 o 12:08
0
Powiem tyle... Jest winna mogla cos zrobic z tym. rozmawiala z nim w czasie gdy on juz tam siedzial... a teraz co? ma nowego chlopaka i zyje z tym swietnie! nie bd opisywac tej dziewczyny bo jest prosta... i szkoda o niej gadac...
Avatar
LUCJAN / 15 marca 2011 o 15:01
0
WY JESTESCIE JESZCZE DZIECI...
CIEKAWE, KTORA Z WAS DZIEWCZYNY JEST TAKA MADRA, OJ PRZEPRASZAM, - TAK WYBITNA ? (PRZECIEZ NIE BEDE PISAL\ALA "MADRA"- BO JESZCZE KOGOS TU OBRAZE - KSIEZNICZKI ... PHYY )
I NP: ZADZWONIL BY DO NIEJ CHLOPAK I POWIEDZIAL:
- "MASZ BYC ZEMNA - BO INACZEJ SKOCZE, LUB SIE POWIESZE, ALBO POD TORY POLOZE"
I CO WTEDY KUR... NO SLUCHAM!!!
CO ROBICIE ??? !!!
- MOWICIE MU "PROSZE NIE SKACZ, NIE KLADZ SIE, NIE WIESZAJ BEDE Z TOBA" - I CALE SWOJE ZYCIE POSWIECE NAWET CIE NIE KOCHAJAC.
ZROBIE DLA CIEBIE WSZYSTKO ODDAM SIEBIE W KAZDYM MOMECIE KIEDY BEDZIESZ TYLKO CHCIAL - NO BO CO LUDZIE POWIEDZA ??? KU...
BO JAK TEGO NIE ZROBIE TO SIE PRZECIEZ ZABIJESZ, BO MUSZE TAK ZROBIC. ZAPEWNE WSZYSCY KTORZY ZNAJA CALA TA KASIE
BEDA SIE JEJ CZEPIALI, I JAK NA DZIEN DZISIEJSZYI SIE CZEPIAC NIE PRZESTANA...
NO BO ONI TO DOPIERO BY ZROBILI... TYLKO CIEKAWE CO ???

JAKIEJ OSOBY NIE ZNAM JEDEN KOLEGA PO DRUGIM IDZIE NA IMPREZE BY TYLKO COS WYRU... A KOLEZANKA JEDNA PO DRUGIEJ BY JA WYRUCHA...N...O... WSZYSCY KTORZY NAS OTACZAJA MAJA ZWIAZKI I OSOBY W D...
A KASIA MA TAK POSTEPOWAC BY LUDZIOM DO GODZIC A NIE SOBIE.
I MA RACJE ZE TAK NIE ROBI.TO JEST JEJ ZYCIE I JEJ SPRAWA.
A CI KTORZY WYTYKAJA PALCAMI BEDA WYTYKANI...
A CI KTORZY WYSZYDZAJA BEDA WYSZYDZANI...
I WY WSZYSCY JESTESCIE W PORZADKU ?, A TA DZIEWCZYNA ZROBIAC COS CZY TEZ NIE, - ZAWSZE BEDZIE DLA WAS NARZEDZIEM DO WYSZYDZANIA...
CIESZCIE SIE ZE NIE MIELISCIE PRZYJEMNOSCI OD CZUWAC TEGO CO ONA MUSIALA CZUC PO CZASIE TRAGEDII, I CIESZCIE SIE ROWNIEZ ZE MOE BYLISCIE NA JEJ MIEJSCU-BO NAPEWNO NIE BYLI BYSCIE TACY TERAZ MADRZY...(I CZYM TAM SOBIE JESZCZE WYMYSLICIE...)
A DLA CZEGO ???
BO TEN GADA NA KOGOS, KTO SAM NIE JEST LEPSZY...
WIDZE ZA CALE TOWARZYSTWO DRWIACE Z TEJ DZIEWCZYNY JEST CHORE...
TAK JAK WASZE ODPOWIEDZI I SUGESTIE... ZAMIESZCZONE PO WYZEJ.
ROZSADNA KOBIETA BY POWIEDZIALA A TO SOBIE SKACZ JAK ZES GLUPI...
LOGIKA...
BO ZACHOWUJECIE SIE JAK BANDA DZIECIAKOW...
NIE WYROSNIETYCH...
IDZCIE DO SZKOLY SOBIE PROG OBNIZCIE BO Z TAKIM MYSLENIEM GIMNAZJUM NIE SKONCZYCIE...
A CO MOWIC PONADGIMNAZJALNE...
POWAZNIE, CHCECIE SKONCZYC STUDIA - TO PRZEJRZYJCIE NA TE WASZE ZASLEPIONE OCZY...
A CHLOPAK POWINIEN MIEC OCZY NA KARKU A NIE NA D...
SZYBCIEJ BYM SIE CZEPIAL WYCHOWANIA RODZICOW JAK DZIEWCZYNY, JESLI JA ZA TO OBWINIAJA
TO NIECH SIE ZASTANOWIA GDZIE I KIEDY ONI BLAD POPELNILI, I GDZIE BYLI JAK TO SIE DZIALO ???
NO KU... GDZIE ???
A CO DO KASI, TO MA RACJE. JESLI NAWET ZNALAZLA SOBIE KOGOS I NIE JEST TO PLOTKA - TO BARDZO DOBRZE...
TEN KTOS TEZ MUSI JA ZNAC I UFAC JEJ NIE PATRZAC NA ZNANE MU WOWCZAS POPRZEDNIE KOEMTARZE WYRAZAJACE OPINIE TEJ DZIEWCZYNY.
A ONA MA PRAWO DO ZYCIA I DO TEGO BY MOC ZYC CZY TEZ Z WAMI CZY I BEZ WASZEJ NIE DOROSNIETEJ POMOCY...
ZASTANOWCIE SIE ZANIM COS NAPISZECIE, "IZ PONIZAJAC KOGOS PONIZAMY SIEBIE SAMEGO,
A BEDAC SAMYM PONIZANYM POTRAFIMY ZYC W HARMONI Z NATURA"
WY JESTESCIE JESZCZE DZIECI...
CIEKAWE, KTORA Z WAS DZIEWCZYNY JEST TAKA MADRA, OJ PRZEPRASZAM, - TAK WYBITNA ? (PRZECIEZ NIE BEDE PISAL\ALA "MADRA"- BO JESZCZE KOGOS TU OBRAZE - KSIEZNICZKI ... PHYY )
I NP: ZADZWONIL BY DO NIEJ CHLOPAK I POWIEDZIAL:
- "MASZ BYC ZEMNA - BO INACZEJ SKOCZE, LUB SIE POWIESZE, ALBO POD TORY POLOZE"
I CO WTEDY KUR... NO SLUCHAM!!!
CO ROBICIE ??? !!!
- MOWICIE MU "PROSZE NIE SKACZ, NIE KLADZ SIE, NIE WIESZAJ BEDE Z TOBA&quo... rozwiń
Avatar
lulall90 / 5 lutego 2011 o 12:21
0
Ja uważam pół na pół:z jednej strony jest winna,ale z drugiej nie.No bo przecież nie musiała z nim być,nie miała takiego obowiązku...nikogo nie mozna zmusić do miłości...i na pewno zerwała juz z niejednym chłopakiem i żaden z nich nic sobie nie zrobił więc skąd mogła wiedzieć że Paweł targnie się na swoje życie... ale z drugiej strony to po co wogóle zaczynała jakąkolwiek znajomość z chłopakiem młodszym od siebie...mysle że go nie kochała,a spotykała się z nim aby wzbudzić zazdrość w innym chłopaku,a takie zachowanie jest upokarzające ..Po prostu za bardzo się nakręcił... i przykro mi że nie ma go wsród nas...ale kto tak naprawde zawinił? tego sie juz prawdopodobnie nigdy nie dowiemy...on zabrał to ze sobą,a Kaska może teraz opowiadać różne historie żeby chronić swoją d*** (za przeproszeniem)...podobno znalazła sobien już innego...więc nie martwcie się ze moze sobie cos zrobić...takie jak on nie mają serca,i żadnej skruchy...
Ja uważam pół na pół:z jednej strony jest winna,ale z drugiej nie.No bo przecież nie musiała z nim być,nie miała takiego obowiązku...nikogo nie mozna zmusić do miłości...i na pewno zerwała juz z niejednym chłopakiem i żaden z nich nic sobie nie zrobił więc skąd mogła wiedzieć że Paweł targnie się na swoje życie... ale z drugiej strony to po co wogóle zaczynała jakąkolwiek znajomość z chłopakiem młodszym od siebie...mysle że go nie kochała,a spotykała się z nim aby wzbudzić zazdrość w innym chłopaku,a takie zachowanie jest upokarzające ..Po p... rozwiń
Avatar
kolega / 4 lutego 2011 o 16:24
0
a ja uwazam ze jest..
Avatar
Suszek / 3 lutego 2011 o 22:23
0
Kaśka nie jest winna!!
Avatar
justyna / 2 lutego 2011 o 20:07
0
[quote name='antyK' timestamp='1296669991' post='432292']
ja to popieram
[/quote]
popieram
Zobacz wszystkie komentarze 95

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Terytorialsi będą strzelać na dawnym poligonie na Majdanku. Mieszkańcy mają obawy

Terytorialsi będą strzelać na dawnym poligonie na Majdanku. Mieszkańcy mają obawy 5 2

Wojsko zapowiada powrót na dawny poligon na Majdanku. Będą tu ćwiczyć „terytorialsi”. Mieszkańcy bloków na pobliskim Felinie są zaniepokojeni. Obawiają się hałasu i sądzą, że może tutaj powstać strzelnica. Mundurowi uspokajają: nie będzie ani strzelnicy, ani czołgów.

Historyczny awans Bad Boys Zastawie

Historyczny awans Bad Boys Zastawie 0 0

BIALSKA KLASA OKRĘGOWA Bad Boys Zastawie po raz pierwszy w historii będą beniaminkiem w V lidze

Zaniedbana i zagłodzona. Chodziła z kubkiem i prosiła o wodę
Kraj
film

Zaniedbana i zagłodzona. Chodziła z kubkiem i prosiła o wodę 4 1

Zamykana w domu, głodna i zaniedbana. - Kiedyś chodziła z kubkiem po klatce schodowej i prosiła o wodę – opowiadają sąsiedzi. 61-letnia pani Halina ze Słupska potrzebowała natychmiastowej pomocy

Most Kultury: PARA, Standard Brass Band i Lubelskie Babie Lato
20 lipca 2018, 0:00

Most Kultury: PARA, Standard Brass Band i Lubelskie Babie Lato 2 0

Co Gdzie Kiedy. W dniach 20-22 lipca na Moście imienia Mariana Lutosławskiego wystąpią zespoły: PARA, Standard Brass Band oraz Lubelskie Babie Lato. Nie zabraknie również ciekawych warsztatów i zajęć dla dzieci.

Kayah, Nosowska, Brodka, Przybysz. Darmowy koncert w Lublinie
21 lipca 2018, 19:00

Kayah, Nosowska, Brodka, Przybysz. Darmowy koncert w Lublinie 0 3

W sobotę Kayah, Katarzyna Nosowska, Monika Brodka i Paulina Przybysz zaśpiewają swoje największe przeboje na pl. Zamkowym podczas bezpłatnego koncertu „Siła Kobiet”. Przy okazji o wyjątkowych kobietach przypomni też Ośrodek Brama Grodzka – Teatr NN w swoim specjalnym wydawnictwie

Koniec z czarnymi plombami. Parlament Europejski zakazał

Koniec z czarnymi plombami. Parlament Europejski zakazał 0 0

Dentyści nie mogą już zakładać amalgamatowych plomb dzieciom oraz kobietom w ciąży i karmiącym. Zakaz wprowadziło rozporządzenie Parlamentu Europejskiego. – To bardzo dobry kierunek – komentują lubelscy stomatolodzy

Powiększą swoją siedzibę w Lublinie i ruszają na podbój Indii

Powiększą swoją siedzibę w Lublinie i ruszają na podbój Indii 11 4

Billennium, lider branży IT, który rozbudowuje swoją lubelską siedzibę rozpoczął ekspansję na rynek indyjski.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r. 0 0

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia]
galeria

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia] 1 1

Wernisaż wystawy "Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina" odbył się w środę w Centrum Historii Sportu w Lublinie.

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia]
galeria

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia] 27 4

Tarpany, ciężarówki star z chłodniami i inne wojskowe skarby czekają na chętnych w ostatnim w te wakacje przetargu Agencji Mienia Wojskowego, która zarabia w ten sposób na modernizację polskiej armii.

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi 0 2

Janusz Kobyłka jedzie dookoła Polski dla chorej Bianki. W trasę wyruszył z Lubartowa 30 czerwca. Wczoraj był już Lubuskiem. Do domu wróci w połowie sierpnia

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"?
galeria
film

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"? 35 12

Przed Bramą Krakowską zaczęły się prace przy zabezpieczaniu studni odkrytej podczas wymiany nawierzchni pl. Łokietka. Betonowy krąg ma wzmocnić konstrukcję i umożliwić późniejsze zamontowanie „okna czasu”, przez które zajrzymy w 22-metrową otchłań. Już w czwartek możemy poznać szczegóły tej nowej atrakcji.

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony 13 15

Po wtorkowej blokadzie rolników, inspekcja weterynaryjna wstrzymała akcję wybijania świń w miejscowości Dawidy (gm. Jabłoń).

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018 1 0

Co Gdzie Kiedy. Można już kupić bilety na wydarzenia 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się 28 lipca.

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem 42 18

Z białego sera ciekła granatowa serwatka, obiecywane przez jadłospis masło leżało w magazynie, a na talerzach lądowała margaryna, zaś żółty ser wcale nie był serem. Na takie ciekawostki natknęli się kontrolerzy w firmach dostarczających posiłki m.in. do szkół, przedszkoli, żłobków oraz szpitala.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.