Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Chełm

7 listopada 2009 r.
17:28
Edytuj ten wpis

Siennica Nadolna: Pijany kierowca-recydywista wjechał BMW w dzieci (zdjęcia, wideo)

0 42 A A

Sąd Rejonowy w Krasnymstawie na trzy miesiące aresztował pirata z Siennicy Nadolnej. Kierowcy grozi nawet 15 lat więzienia. Radosław K. w piątek wieczorem wjechał w Siennicy Nadolnej po pijanemu czarnym BMW w grupę 10 osób, w tym dzieci.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Nabożeństwo w kościele parafialnym w Siennicy Nadolnej skończyło się tuż po godzinie 18. Wierni wyszli ze świątyni i szli grupkami wzdłuż szosy. Nie ma tam chodnika, droga jest nieoświetlona. BMW wjechało w pieszych w pobliżu stacji benzynowej, kilkaset metrów od kościoła.

– Usłyszałem tylko sygnały karetek, a potem zobaczyłem to BMW – opowiada nam jeden z księży.

Inny świadek mówi: Samochód wypadł z bocznej drogi na główną i z impetem uderzył w kilkuosobową grupę dzieci. Choć pod kołami miał rannych, próbował jeszcze cofać i wtedy potrącił kolejną osobę.

Po chwili wysiadł i rzucił się do ucieczki. Za jego samochodem jechał drugim autem jego kolega. Zabrał go i uciekli razem.

Ludzie, którzy dobiegli na miejsce wypadku, podnieśli BMW, żeby wyciągnąć spod niego uwięzione dziecko. Po kilku minutach przyjechały karetki pogotowia ratunkowego. Kursowały do szpitala w Krasnymstawie jedna za drugą.

BMW było zarejestrowane w innym województwie, ale świadkowie podali policjantom rysopis kierowcy. Mundurowi szybko ustalili jego nazwisko. Wytypowali też kilka miejsc, w których mógł się ukryć. Trafili w dziesiątkę. Sprawca tragedii został zatrzymany zaledwie po godzinie od wypadku. Ukrył się w Izbicy, gdzie prawdopodobnie kiedyś mieszkał.

– Wszyscy tu znamy tego człowieka. On już kiedyś miał wyrok za spowodowanie wypadku. Rozbił się jadąc motocyklem. Kolega, którego wiózł, nie przeżył – dodaje nasz świadek. – Tamta tragedia nie nauczyła go niczego. Dla takich, to tylko jedna kara.


- To 36-letni mieszkaniec Siennicy Nadolnej – mówi Jacek Deptuś z lubelskiej policji. – Alkomat pokazał u niego ponad dwa promile alkoholu.

Do szpitala lekarze pogotowia ratunkowego przewieźli pięcioro dzieci: czterech piętnastolatków, dziewięciolatkę oraz dwie dorosłe kobiety. Wieczorem lekarze zdecydowali, że dwoje dzieci – dwóch 15-latków i 9-latka trzeba przewieźć do Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Lublinie.

Lekarze powiedzieli nam, że raczej nie ma zagrożenia życia poszkodowanych.

Kierowca BMW spędzi noc w policyjnej izbie zatrzymań. Po wytrzeźwieniu usłyszy zarzuty – spowodowania wypadku po pijanemu. Policja będzie też ustalać czy sam dotarł do miejscowości, w której został zatrzymany, czy też ktoś mu w tym pomógł.

Komentarze 42

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
gugu / 5 marca 2011 o 05:38
0
[quote name='piter' timestamp='1257623469' post='190211']
Zgodzę się z gość-iem że bmw jeżdżą prostaki bez wyobraźni gdzie się nie czyta to w 90% wypadki są z udziałem bmw
[/quote]


Myśl co piszesz bezmózgi człowieku!!!!!!!!!!!!!Rzygać mi się chce na takie wypowiedzi!!!!!!!!!!!
Avatar
gugu / 5 marca 2011 o 05:35
0
[quote name='blackie' timestamp='1257682414' post='190392']
Tak czytam komenty i aż mi się śmiać chce. Co to za różnica jakim jechał samochodem. Ważne jest to że był pijany i jechał rozpędzony wtedy kiedy było już ciemno i mglisto na dworze. Po co tak niektórzy piszą, że BMW jest dla wieśniaków. To może napiszesz jakie samochody są dla mieszczuchów ?
Każdym samochodem, każdej marki można robić "wieś" i nie znaczy to, że jeśli masz BMW to jesteś przestępcą albo pustym dresiarzem i na 100% handlujesz narkotykami. A gdyby ten bandyta wjechał w tych ludzi Tarpanem to czy wtedy nie byłby już takim wrednym i ohydnym bandziorem???
Dyskusja zeszła na temat: Czy BMW jest samochodem dla prostaków umysłowych czy światłych ludzi nauki.

Reasumując. Facet jechał pijany pomimo zakazu prowadzenia pojazdów. Potrącił wiele osób, które mógł zabić. Kara więzienia i to długoletniego powinna być nieunikniona (ale znając Sąd w Polsce ze 4 lata dostanie pewnie a wyjdzie po 2 latach)
Podać wizerunek i nazwisko do wiadomości publicznej.

Niech zgnije w kryminale bandyta !!!
[/quote]
Nie życz nikomu co tobie nie miłe!!!!!!!!!Bo jeszcze może być tak że sam zgnijesz w kryminale i będziesz bandytą,A wypowiedz jeszcze wyżej to mi się podoba:)
[quote name='blackie' timestamp='1257682414' post='190392']
Tak czytam komenty i aż mi się śmiać chce. Co to za różnica jakim jechał samochodem. Ważne jest to że był pijany i jechał rozpędzony wtedy kiedy było już ciemno i mglisto na dworze. Po co tak niektórzy piszą, że BMW jest dla wieśniaków. To może napiszesz jakie samochody są dla mieszczuchów ?
Każdym samochodem, każdej marki można robić "wieś" i nie znaczy to, że jeśli masz BMW to jesteś przestępcą albo pustym dresiarzem i na 100% handluj... rozwiń
Avatar
gugu / 5 marca 2011 o 05:27
0
[quote name='ange' timestamp='1257751809' post='190622']
" Po chwili wysiadł i rzucił się do ucieczki. Za jego samochodem jechał drugim autem jego kolega. Zabrał go i uciekli razem " .... POMOCNICTWO - umyślne udzielenie pomocy innej osobie w celu popełnienia przez tę osobę czynu zabronionego. Pomocnictwo sprowadza się do dostarczania narzędzi, środka przewozu, udzielenia rady lub informacji, które ułatwiają popełnienie przestępstwa. Za pomocnictwo odpowiada także ten, kto swoim zaniechaniem ułatwia innej osobie jego popełnienie. Pomocnik ponosi odpowiedzialność w granicach zagrożenia przewidzianego za sprawstwo " .... kolega idzie do pierdla razem z nim. Nie ma innego wyjścia.
[/quo


żaden kolega nie poszedł siedzieć :)tylko szkoda mi Radka...... fajny chłop z niego był.Rzygać mi się chce gdy czytam wypowiedzi takich.................!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote name='ange' timestamp='1257751809' post='190622']
" Po chwili wysiadł i rzucił się do ucieczki. Za jego samochodem jechał drugim autem jego kolega. Zabrał go i uciekli razem " .... POMOCNICTWO - umyślne udzielenie pomocy innej osobie w celu popełnienia przez tę osobę czynu zabronionego. Pomocnictwo sprowadza się do dostarczania narzędzi, środka przewozu, udzielenia rady lub informacji, które ułatwiają popełnienie przestępstwa. Za pomocnictwo odpowiada także ten, kto swoim zanie... rozwiń
Avatar
KP / 1 kwietnia 2010 o 22:48
0
Rodzinę lub osoby znające poszkodowanych, proszę o pilny kontakt pod numerem tel. 517 488 327.
Avatar
BMW Tomaszaszów / 12 listopada 2009 o 00:32
0
Sam mam BMW.BMW to BMW .Ogladajac wiadomosci zwróciłem uwagę.:(:(Szkoda mi tych ludzi poszkodowanych w wypadku.Ale szkoda mi tez Radka. Znałem go osobiscie i dobrze.Kiedys miał wypadek motorkiem (miał pecha) wypadek to wypadek kazdemu sie moze trafić.Radek zawsze siedział w marce BMW na tym zarabiał (sprzedawał czesci tylko do BMW) Kiedys poznałem go własnie przez ogłoszenie z gazety jak chciałem kupic silnik.I od 8 latek go znałem zawsze cos u niego kupywałem. Miał problemy poszedł siedzieć. Wyszedł ....Było ciemno brak chodnika (kazdemu sie to mogło trafić kto jezdzi w nocy wie jakie są warunki na drodze jaka jest widoczność Nie popieram ze siadł po pijanemu za kierownice Kara mu sie nalezała ale nie taka jaka poniósł ........... Miał dla kogo zyć (rodzina!!!!!)To ze uciekł hmmmmmm Chyba kazdy by tak zrobił (ludzie by go tam zabili)na miejscu wypadku. Tym osobom ktore ucierpiały w wypadku współczuje i zycze powrotu do zdrowia. A Radkowi niech ziemia lekką bedzie i niech Bóg Mu wybaczy. Prosze napisac kiedy pogrzeb Radka....
Sam mam BMW.BMW to BMW .Ogladajac wiadomosci zwróciłem uwagę.:(:(Szkoda mi tych ludzi poszkodowanych w wypadku.Ale szkoda mi tez Radka. Znałem go osobiscie i dobrze.Kiedys miał wypadek motorkiem (miał pecha) wypadek to wypadek kazdemu sie moze trafić.Radek zawsze siedział w marce BMW na tym zarabiał (sprzedawał czesci tylko do BMW) Kiedys poznałem go własnie przez ogłoszenie z gazety jak chciałem kupic silnik.I od 8 latek go znałem zawsze cos u niego kupywałem. Miał problemy poszedł siedzieć. Wyszedł ....Było ciemno brak chodnika (kazdemu... rozwiń
Avatar
Gość / 10 listopada 2009 o 12:02
0
gieksa napisał:
DO GOŚCIA NIEMAM NIC DO WSI ALE DO TAKICH TĘPYCH WIEŚNIAKÓW JAK TY CO SIĘ DŁAWISZ ALE WIDZĘ ŻE TOBIE WJECHAŁEM NA AMBICJE CIULU ZŁAMANY BUJAJ GARBA



I kto tu komu na ambicje wjechał???Wali mnie to co masz w swoim rozumku,ale przymknij tą swoją mordeczke cwaniaczku.Umiesz tylko wyzywać i nic więcej,a tu nie o to chodzi.........
Avatar
TRAKT / 9 listopada 2009 o 19:20
0
Informujemy, że na Uniwersytecie Warszawskim (ICGZ) w latach 2008-2010 prowadzony jest, finansowany z funduszy unijnych, a więc BEZPŁATNY dla pacjentów, program specjalistycznej terapii (psychoterapii i leczenia farmakologicznego) zespołu stresu pourazowego (PTSD) u ofiar wypadków komunikacyjnych – Trakt 2008-2010.
Przyjmujemy osoby po wypadkach,osoby, które były świadkami lub straciły bliskich w wypadku(najwcześniej miesiąc po wypadku, najdalej gdy wypadek był 2 lata temu, w wyjątkowych sytuacjach dłużej).
Mamy wyszkolonych psychoterapeutów także poza Warszawą: w Trójmieście, Katowicach, Poznaniu, Bydgoszczy, Wrocławiu.
Informacje: www.wypadkidrogowe.pl, email:terapia@psych.uw.edu.pl, tel.509127858
Informujemy, że na Uniwersytecie Warszawskim (ICGZ) w latach 2008-2010 prowadzony jest, finansowany z funduszy unijnych, a więc BEZPŁATNY dla pacjentów, program specjalistycznej terapii (psychoterapii i leczenia farmakologicznego) zespołu stresu pourazowego (PTSD) u ofiar wypadków komunikacyjnych – Trakt 2008-2010.
Przyjmujemy osoby po wypadkach,osoby, które były świadkami lub straciły bliskich w wypadku(najwcześniej miesiąc po wypadku, najdalej gdy wypadek był 2 lata temu, w wyjątkowych sytuacjach dłużej).
Mamy wyszkolony... rozwiń
Avatar
~gosc~ / 9 listopada 2009 o 15:56
0
gieksa napisał:
BMW JEŻDŻĄ TYLKO I WYŁĄCZNIE WIEŚNIAKI CHAMY I INNE GADY KTÓRZY MYŚLĄ ŻE WSZYSTKIM IMPONUJĄ PEDALSKIMI AUTAMI W ŻYCIU NIE KUPIŁBYM BMW



Kim jesteś, że oceniasz ludzi po tym jakim samochodem jeżdżą, bo nie bogiem. Może przedstawisz nam marki, które nie są jak określiłeś "pedalskie". Czyste prostactwo i żenada.
Avatar
radek k. / 9 listopada 2009 o 14:38
0
Gość napisał:
ten człowiek( o ile można go tak jeszcze nazywać?) nie ma jakichkolwiek skrupułów!!!!!!!!!!!!!!!!!
Będąc sądząny kilka lat temu za spowodowanie wypadku w którym zginął młody człowiek:(
siedział na sali sądowej i bezczelnie kpił sobie z powagi sytuacji a rodzinie pogrążonej w żałobie śmiał się perfidnie w twarz!!!!!
nie wyciągnął żadnych konsekwencji z tamtej tragedii!!!!!!!!!!
może tym razem ???????? może??????????? dosięgnie go ręka sprawiedliwości!!!!!!!!!!!!!
miejmy taką nadzieję!!


może podziękować swojej rodzinie za takie wychowanie,
rodzice radka - macie swój udział w tej tragedii
brońcie go dalej, załatwiajcie adwokatów
jeszcze się nie wyszalał
za parę lat znowu kogoś zabije
...


może podziękować swojej rodzinie za takie wychowanie,
rodzice radka - macie swój udział w tej tragedii
brońcie go dalej, załatwiajcie adwokatów
jeszcze się nie wyszalał
za parę lat znowu kogoś zabije
... rozwiń
Avatar
-smiki- / 9 listopada 2009 o 13:40
0
vw napisał:
Blachy ma z Przemyśla. Tam takich cwe.li w 20-letnich BMW nie brakuje. Zimny łokieć, trzech kumpli w środku (standard łysych) i bujają się po mieście. A jak taki kolo wychodzi sam na miasto to wzrok sierowany w ziemie i kilogram kupy w majtach ze strachu. Pozdrawiam ZSH!



Ciekawe skąd Ty jesteś ?? i kto dał Ci prawo ocieniania ludzi ??
Avatar
gugu / 5 marca 2011 o 05:38
0
[quote name='piter' timestamp='1257623469' post='190211']
Zgodzę się z gość-iem że bmw jeżdżą prostaki bez wyobraźni gdzie się nie czyta to w 90% wypadki są z udziałem bmw
[/quote]


Myśl co piszesz bezmózgi człowieku!!!!!!!!!!!!!Rzygać mi się chce na takie wypowiedzi!!!!!!!!!!!
Avatar
gugu / 5 marca 2011 o 05:35
0
[quote name='blackie' timestamp='1257682414' post='190392']
Tak czytam komenty i aż mi się śmiać chce. Co to za różnica jakim jechał samochodem. Ważne jest to że był pijany i jechał rozpędzony wtedy kiedy było już ciemno i mglisto na dworze. Po co tak niektórzy piszą, że BMW jest dla wieśniaków. To może napiszesz jakie samochody są dla mieszczuchów ?
Każdym samochodem, każdej marki można robić "wieś" i nie znaczy to, że jeśli masz BMW to jesteś przestępcą albo pustym dresiarzem i na 100% handlujesz narkotykami. A gdyby ten bandyta wjechał w tych ludzi Tarpanem to czy wtedy nie byłby już takim wrednym i ohydnym bandziorem???
Dyskusja zeszła na temat: Czy BMW jest samochodem dla prostaków umysłowych czy światłych ludzi nauki.

Reasumując. Facet jechał pijany pomimo zakazu prowadzenia pojazdów. Potrącił wiele osób, które mógł zabić. Kara więzienia i to długoletniego powinna być nieunikniona (ale znając Sąd w Polsce ze 4 lata dostanie pewnie a wyjdzie po 2 latach)
Podać wizerunek i nazwisko do wiadomości publicznej.

Niech zgnije w kryminale bandyta !!!
[/quote]
Nie życz nikomu co tobie nie miłe!!!!!!!!!Bo jeszcze może być tak że sam zgnijesz w kryminale i będziesz bandytą,A wypowiedz jeszcze wyżej to mi się podoba:)
[quote name='blackie' timestamp='1257682414' post='190392']
Tak czytam komenty i aż mi się śmiać chce. Co to za różnica jakim jechał samochodem. Ważne jest to że był pijany i jechał rozpędzony wtedy kiedy było już ciemno i mglisto na dworze. Po co tak niektórzy piszą, że BMW jest dla wieśniaków. To może napiszesz jakie samochody są dla mieszczuchów ?
Każdym samochodem, każdej marki można robić "wieś" i nie znaczy to, że jeśli masz BMW to jesteś przestępcą albo pustym dresiarzem i na 100% handluj... rozwiń
Avatar
gugu / 5 marca 2011 o 05:27
0
[quote name='ange' timestamp='1257751809' post='190622']
" Po chwili wysiadł i rzucił się do ucieczki. Za jego samochodem jechał drugim autem jego kolega. Zabrał go i uciekli razem " .... POMOCNICTWO - umyślne udzielenie pomocy innej osobie w celu popełnienia przez tę osobę czynu zabronionego. Pomocnictwo sprowadza się do dostarczania narzędzi, środka przewozu, udzielenia rady lub informacji, które ułatwiają popełnienie przestępstwa. Za pomocnictwo odpowiada także ten, kto swoim zaniechaniem ułatwia innej osobie jego popełnienie. Pomocnik ponosi odpowiedzialność w granicach zagrożenia przewidzianego za sprawstwo " .... kolega idzie do pierdla razem z nim. Nie ma innego wyjścia.
[/quo


żaden kolega nie poszedł siedzieć :)tylko szkoda mi Radka...... fajny chłop z niego był.Rzygać mi się chce gdy czytam wypowiedzi takich.................!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote name='ange' timestamp='1257751809' post='190622']
" Po chwili wysiadł i rzucił się do ucieczki. Za jego samochodem jechał drugim autem jego kolega. Zabrał go i uciekli razem " .... POMOCNICTWO - umyślne udzielenie pomocy innej osobie w celu popełnienia przez tę osobę czynu zabronionego. Pomocnictwo sprowadza się do dostarczania narzędzi, środka przewozu, udzielenia rady lub informacji, które ułatwiają popełnienie przestępstwa. Za pomocnictwo odpowiada także ten, kto swoim zanie... rozwiń
Avatar
KP / 1 kwietnia 2010 o 22:48
0
Rodzinę lub osoby znające poszkodowanych, proszę o pilny kontakt pod numerem tel. 517 488 327.
Avatar
BMW Tomaszaszów / 12 listopada 2009 o 00:32
0
Sam mam BMW.BMW to BMW .Ogladajac wiadomosci zwróciłem uwagę.:(:(Szkoda mi tych ludzi poszkodowanych w wypadku.Ale szkoda mi tez Radka. Znałem go osobiscie i dobrze.Kiedys miał wypadek motorkiem (miał pecha) wypadek to wypadek kazdemu sie moze trafić.Radek zawsze siedział w marce BMW na tym zarabiał (sprzedawał czesci tylko do BMW) Kiedys poznałem go własnie przez ogłoszenie z gazety jak chciałem kupic silnik.I od 8 latek go znałem zawsze cos u niego kupywałem. Miał problemy poszedł siedzieć. Wyszedł ....Było ciemno brak chodnika (kazdemu sie to mogło trafić kto jezdzi w nocy wie jakie są warunki na drodze jaka jest widoczność Nie popieram ze siadł po pijanemu za kierownice Kara mu sie nalezała ale nie taka jaka poniósł ........... Miał dla kogo zyć (rodzina!!!!!)To ze uciekł hmmmmmm Chyba kazdy by tak zrobił (ludzie by go tam zabili)na miejscu wypadku. Tym osobom ktore ucierpiały w wypadku współczuje i zycze powrotu do zdrowia. A Radkowi niech ziemia lekką bedzie i niech Bóg Mu wybaczy. Prosze napisac kiedy pogrzeb Radka....
Sam mam BMW.BMW to BMW .Ogladajac wiadomosci zwróciłem uwagę.:(:(Szkoda mi tych ludzi poszkodowanych w wypadku.Ale szkoda mi tez Radka. Znałem go osobiscie i dobrze.Kiedys miał wypadek motorkiem (miał pecha) wypadek to wypadek kazdemu sie moze trafić.Radek zawsze siedział w marce BMW na tym zarabiał (sprzedawał czesci tylko do BMW) Kiedys poznałem go własnie przez ogłoszenie z gazety jak chciałem kupic silnik.I od 8 latek go znałem zawsze cos u niego kupywałem. Miał problemy poszedł siedzieć. Wyszedł ....Było ciemno brak chodnika (kazdemu... rozwiń
Avatar
Gość / 10 listopada 2009 o 12:02
0
gieksa napisał:
DO GOŚCIA NIEMAM NIC DO WSI ALE DO TAKICH TĘPYCH WIEŚNIAKÓW JAK TY CO SIĘ DŁAWISZ ALE WIDZĘ ŻE TOBIE WJECHAŁEM NA AMBICJE CIULU ZŁAMANY BUJAJ GARBA



I kto tu komu na ambicje wjechał???Wali mnie to co masz w swoim rozumku,ale przymknij tą swoją mordeczke cwaniaczku.Umiesz tylko wyzywać i nic więcej,a tu nie o to chodzi.........
Avatar
TRAKT / 9 listopada 2009 o 19:20
0
Informujemy, że na Uniwersytecie Warszawskim (ICGZ) w latach 2008-2010 prowadzony jest, finansowany z funduszy unijnych, a więc BEZPŁATNY dla pacjentów, program specjalistycznej terapii (psychoterapii i leczenia farmakologicznego) zespołu stresu pourazowego (PTSD) u ofiar wypadków komunikacyjnych – Trakt 2008-2010.
Przyjmujemy osoby po wypadkach,osoby, które były świadkami lub straciły bliskich w wypadku(najwcześniej miesiąc po wypadku, najdalej gdy wypadek był 2 lata temu, w wyjątkowych sytuacjach dłużej).
Mamy wyszkolonych psychoterapeutów także poza Warszawą: w Trójmieście, Katowicach, Poznaniu, Bydgoszczy, Wrocławiu.
Informacje: www.wypadkidrogowe.pl, email:terapia@psych.uw.edu.pl, tel.509127858
Informujemy, że na Uniwersytecie Warszawskim (ICGZ) w latach 2008-2010 prowadzony jest, finansowany z funduszy unijnych, a więc BEZPŁATNY dla pacjentów, program specjalistycznej terapii (psychoterapii i leczenia farmakologicznego) zespołu stresu pourazowego (PTSD) u ofiar wypadków komunikacyjnych – Trakt 2008-2010.
Przyjmujemy osoby po wypadkach,osoby, które były świadkami lub straciły bliskich w wypadku(najwcześniej miesiąc po wypadku, najdalej gdy wypadek był 2 lata temu, w wyjątkowych sytuacjach dłużej).
Mamy wyszkolony... rozwiń
Avatar
~gosc~ / 9 listopada 2009 o 15:56
0
gieksa napisał:
BMW JEŻDŻĄ TYLKO I WYŁĄCZNIE WIEŚNIAKI CHAMY I INNE GADY KTÓRZY MYŚLĄ ŻE WSZYSTKIM IMPONUJĄ PEDALSKIMI AUTAMI W ŻYCIU NIE KUPIŁBYM BMW



Kim jesteś, że oceniasz ludzi po tym jakim samochodem jeżdżą, bo nie bogiem. Może przedstawisz nam marki, które nie są jak określiłeś "pedalskie". Czyste prostactwo i żenada.
Avatar
radek k. / 9 listopada 2009 o 14:38
0
Gość napisał:
ten człowiek( o ile można go tak jeszcze nazywać?) nie ma jakichkolwiek skrupułów!!!!!!!!!!!!!!!!!
Będąc sądząny kilka lat temu za spowodowanie wypadku w którym zginął młody człowiek:(
siedział na sali sądowej i bezczelnie kpił sobie z powagi sytuacji a rodzinie pogrążonej w żałobie śmiał się perfidnie w twarz!!!!!
nie wyciągnął żadnych konsekwencji z tamtej tragedii!!!!!!!!!!
może tym razem ???????? może??????????? dosięgnie go ręka sprawiedliwości!!!!!!!!!!!!!
miejmy taką nadzieję!!


może podziękować swojej rodzinie za takie wychowanie,
rodzice radka - macie swój udział w tej tragedii
brońcie go dalej, załatwiajcie adwokatów
jeszcze się nie wyszalał
za parę lat znowu kogoś zabije
...


może podziękować swojej rodzinie za takie wychowanie,
rodzice radka - macie swój udział w tej tragedii
brońcie go dalej, załatwiajcie adwokatów
jeszcze się nie wyszalał
za parę lat znowu kogoś zabije
... rozwiń
Avatar
-smiki- / 9 listopada 2009 o 13:40
0
vw napisał:
Blachy ma z Przemyśla. Tam takich cwe.li w 20-letnich BMW nie brakuje. Zimny łokieć, trzech kumpli w środku (standard łysych) i bujają się po mieście. A jak taki kolo wychodzi sam na miasto to wzrok sierowany w ziemie i kilogram kupy w majtach ze strachu. Pozdrawiam ZSH!



Ciekawe skąd Ty jesteś ?? i kto dał Ci prawo ocieniania ludzi ??
Zobacz wszystkie komentarze 42

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Zamość pożegnał prezydenta Adamowicza [zdjęcia]
galeria

Zamość pożegnał prezydenta Adamowicza [zdjęcia] 0 1

Na Rynku Solnym mieszkańcy Zamościa ułożyli w piątek znicze w kształt serca. Tym symbolicznym gestem solidaryzowali się z uczestnikami mszy odprawianej w Bazylice Mariackiej w Gdańsku w intencji zamordowanego prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza.  

Studniówka 2019 ZS Energetycznych w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Studniówka 2019 ZS Energetycznych w Lublinie [zdjęcia] 0 1

Studniówka 2019 ZS Energetycznych w Lublinie

Studniówki 2019: Bal maturzystów Zespołu Szkół nr 1 w Lublinie [zdjęcia]
galeria

Studniówki 2019: Bal maturzystów Zespołu Szkół nr 1 w Lublinie [zdjęcia] 37 0

W piątek młodzież z Zespołu Szkół nr 1 im. W. Grabskiego bawiła się na balu maturalnym. Odbył się on w hotelu In Between

Nie będzie remontu alejek w wąwozie między Czubami a LSM?

Nie będzie remontu alejek w wąwozie między Czubami a LSM? 42 63

Wszystko wskazuje na to, że możemy zapomnieć o remoncie alejek w wąwozie między Czubami a osiedlami LSM, choć był to jeden ze zwycięskich projektów budżetu obywatelskiego. Ratusz zapowiada cięcie w projekcie: stary asfalt zostanie, nowy będzie tylko w jednym miejscu

Nowoczesne przedszkole w gm. Jastków już działa. "To jest przejście do innego świata"
ZDJĘCIA
galeria

Nowoczesne przedszkole w gm. Jastków już działa. "To jest przejście do innego świata" 92 1

Było oryginalnie, bo dziecko, chłopiec o imieniu Oskar przeciął wstęgę podczas uroczystego otwarcia Samorządowego Przedszkola w podlubelskiej Panieńszczyźnie. To druga, po żłobku tak nowoczesna placówka oświatowa w gminie Jastków, w której dzieci się bawią i uczą języka francuskiego. Mają też salę doświadczania świata.

W Lubelskiem będzie stacjonować 3,5 tys. zawodowych żołnierzy. Wkrótce nabór

W Lubelskiem będzie stacjonować 3,5 tys. zawodowych żołnierzy. Wkrótce nabór 172 12

Wkrótce ruszy nabór do zawodowego wojska w Lublinie, Chełmie i Zamościu. Pod koniec roku wojskowi zaczną rekrutować do Białej Podlaskiej. W Lubelskiem będzie stacjonować 3500 żołnierzy uzbrojonych w najnowszy sprzęt – Rosomaki, moździerze Rak, haubice Krab i zestawy przeciwlotnicze Poprad

Utrzymać właściwy rytm – TBV Start gra z Legią

Utrzymać właściwy rytm – TBV Start gra z Legią 0 0

W sobotę TBV Start zmierzy się na wyjeździe z Legią Warszawa. Spotkanie pokaże Polsat Sport Extra

Trumna z ciałem Pawła Adamowicza w Bazylice Mariackiej. Nieśli ją prezydenci miast [zdjęcia, wideo]
galeria
film

Trumna z ciałem Pawła Adamowicza w Bazylice Mariackiej. Nieśli ją prezydenci miast [zdjęcia, wideo] 536 31

Kondukt żałobny wyruszył z Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku około godz. 17. Trumna prezydenta Pawła Adamowicza została odprowadzona ulicami Gdańska do Bazyliki Mariackiej. Konduktowi towarzyszyły tłumy ludzi

Nowy sondaż CBOS. Przewaga PiS, tylko 4 partie w Sejmie

Nowy sondaż CBOS. Przewaga PiS, tylko 4 partie w Sejmie 0 35

Według najnowszego sondażu CBOS-u, gdyby wybory odbyły się w najbliższy weekend, PiS zdobyłoby 39 procent głosów

Wrze w Azotach Puławy. Pracownicy przeciwko marginalizacji zakładów

Wrze w Azotach Puławy. Pracownicy przeciwko marginalizacji zakładów 23 35

„Puławy nie mogą być dojną krową”, „Zostaliśmy zmarginalizowani ekonomicznie i w decyzyjności”, „Mrówka połknęła słonia” - takie sformułowania padały podczas posiedzenia plenarnego Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego, która zajęła się sytuacją w Zakładach Azotowych „Puławy”. Prezes spółki uspokajał, że nie należy wyciągać pochopnych wniosków

Robert Góralczyk (Motor Lublin): Nutka optymizmu na przyszłość

Robert Góralczyk (Motor Lublin): Nutka optymizmu na przyszłość 3 5

ROZMOWA Z Robertem Góralczykiem, trenerem Motoru Lublin

Gdzie na narty w woj. lubelskim? Nowe wyciągi, nowe urządzenia [raport, zdjęcia]
galeria

Gdzie na narty w woj. lubelskim? Nowe wyciągi, nowe urządzenia [raport, zdjęcia] 33 9

Nie brakuje ani śniegu, ani turystów. Sprawdziliśmy, jak działają i czym, kuszą stoki narciarskie w naszym regionie.

Lubartów: Nowy blok na planie litery L

Lubartów: Nowy blok na planie litery L 1 2

Przy ul. Cichej stanie nowy blok. Budynek powstanie na planie litery „L”. Inwestorem jest Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie.

Nasze szkoły wśród najlepszych. Jak wypadły licea i technika z Puław?

Nasze szkoły wśród najlepszych. Jak wypadły licea i technika z Puław? 13 7

Czołowe puławskie licea znalazły się w trzeciej setce najnowszego rankingu magazynu „Perspektywy”. Najlepszą szkołą ogólnokształcącą w mieście ponownie zostało II LO im. KEN. Drugie miejsce zajęło I LO im. ks. A. J. Czartoryskiego. Wśród techników prowadzi „Chemik”

MKS Perła jedzie do Chorzowa. Zabraknie kluczowej zawodniczki

MKS Perła jedzie do Chorzowa. Zabraknie kluczowej zawodniczki 0 1

MKS Perła Lublin w sobotę w Chorzowie zagra bez Kingi Achruk. Rozgrywająca mistrzyń Polski wciąż leczy kontuzjowany bark

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.