Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Kraśnik

19 maja 2011 r.
16:30
Edytuj ten wpis

Agenci CBA zabezpieczyli obraz w domu byłego burmistrza Kraśnika

0 34 A A
Płótno odnalezione w domu Piotra Cz. przedstawia Kraśnik. – Cieszę się, że temu panu właśnie mój obr
Płótno odnalezione w domu Piotra Cz. przedstawia Kraśnik. – Cieszę się, że temu panu właśnie mój obr

Obraz – olej na płótnie. Wartość – ok. 3,5 tys. zł. Odnaleziony przez agentów CBA w domu byłego burmistrza Kraśnika. Własność – Centrum Kultury i Promocji.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Ładne rzeczy! Jestem zaskoczona całą tą sytuacją – śmieje Maria Monikowska-Tabisz, mieszkająca w Rzeszowie malarka. – Nigdy bym nie podejrzewała, że moim płótnem będzie zajmować się prokuratura. Obraz pochodzi z końca lat 70. Zapomniałam już o jego istnieniu, ale miło jest go znowu zobaczyć.

Zabezpieczony przez Centralne Biuro Antykorupcyjne obraz składa się z dwóch, połączonych ze sobą płócien. W centralnej części jest okno. Widać przez nie pejzaż, namalowany na drugim płótnie.

Agenci CBA natrafili na obraz kilka miesięcy temu, kiedy w domu byłego burmistrza Kraśnika Piotra Cz., na polecenie Prokuratury Okręgowej w Lublinie, prowadzili czynności procesowe.

– Właśnie wtedy zabezpieczyli obraz, który może należeć do miejscowego domu kultury – wyjaśnia Małgorzata Matuszak z CBA.

Z domu byłego burmistrza płótno trafiło do kraśnickiego Centrum Kultury i Promocji. – Obraz przyniósł agent CBA i chciał, żeby go wycenić – opowiada Ryszard Różyczki, p.o. dyrektor CKiP. – Ale niewiele o nim wiemy. Od 2002 roku nie jest bowiem prowadzona żadna ewidencja zbiorów. Prawdopodobnie obraz znalazł się tutaj w 1986 albo w 1990 roku. Obie te daty widnieją na jego odwrocie.

Po odnalezieniu płótna sprawą zajęli się śledczy z Lublina. Przestępstwa się nie dopatrzyli.

– Były burmistrz Kraśnika wyjaśnił, że kiedy opuszczał swój gabinet, zapakował ten obraz razem z innymi rzeczami – informuje Beata Syk-Jankowska, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Lublinie. – Nie wiemy, czy zabrał go przez pomyłkę. Prokurator uznał, że w tym zakresie nie można więc mówić o jakimkolwiek przestępstwie.

Przedstawicielka lubelskiej prokuratury podaje, że obraz powstał podczas warsztatów malarskich. Potwierdza to autorka płótna. – Ten dubeltowy obraz namalowałam, kiedy jeszcze mieszkałam w Koszalinie – opowiada artystka. – Wtedy często brałam udział w plenerach malarskich, które były organizowane w całej Polsce. Tak też trafiłam do Kraśnika.

Malarka wyceniła obraz na co najmniej 3,5 tys. zł. – Ponieważ jest to jeden z nielicznych obrazów, które namalowałam – mówi Monikowska-Tabisz. – Jeden znajduje się w muzeum w Głogowie, drugi w Koszalinie.

Komentarze 34

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
szach / 23 maja 2011 o 19:19
0
[quote name='Mat' timestamp='1306163898' post='481558']
Po pierwsze kto miałby mi płacić? (jeśli nawet). Piszę to co myślę o tym wszystkim. Czasem mnie po prostu denerwuje jak ktoś na siłę chce coś udowodnić. Kiedy w końcu usłyszymy, że nowy burmistrz coś w końcu zrobił?. To jest jakaś paranoja. Jeśli schodzimy do kwoty 3,5 tysiąca zł. To sygnał, że właśnie to żołnierze nowego burmistrza za darmo kasę biorą. . Coś trzeba z tym robić. Szukajcie dalej na Czubińskiego, cokolwiek. Bo co ludzie będą w DW czytać. Czy teraz nasze podatki mają iść na wymyślane dochodzenia pana Włodarczyka. A co do super obrazu za podobno 3,5 tysiąca ( w co wątpię ), bo opinia daje wiele do życzenia. To poprzedniego Burmistrza raczej było stać na normalny obraz. Ale poczekajmy, już niedługo pewnie coś nowego agenci i sługusy wytropią . Źle się dzieje.
[/quote]
Mat temat uzgodniłeś na imieninach u Aleksandry! Pozdrowienia dla wszystkich gości. Dzisiaj w pracy byliście jakoś bez wigoru. Chciło by się przyjść jak dawniej do pracy i opowiadać wrażenia z imprezy u miłościwie panujących .
[quote name='Mat' timestamp='1306163898' post='481558']
Po pierwsze kto miałby mi płacić? (jeśli nawet). Piszę to co myślę o tym wszystkim. Czasem mnie po prostu denerwuje jak ktoś na siłę chce coś udowodnić. Kiedy w końcu usłyszymy, że nowy burmistrz coś w końcu zrobił?. To jest jakaś paranoja. Jeśli schodzimy do kwoty 3,5 tysiąca zł. To sygnał, że właśnie to żołnierze nowego burmistrza za darmo kasę biorą. . Coś trzeba z tym robić. Szukajcie dalej na Czubińskiego, cokolwiek. Bo co ludzie będą w DW czytać. Cz... rozwiń
Avatar
Mat / 23 maja 2011 o 17:18
0
[quote name='szach' timestamp='1306125469' post='481295']
Do ataku ruszyła Kraśnicka Zorganizowana Grupa Przestępcza- Mat to typowy prtzykład żołnierza - płacą więc piszę.
[/quote]
Po pierwsze kto miałby mi płacić? (jeśli nawet). Piszę to co myślę o tym wszystkim. Czasem mnie po prostu denerwuje jak ktoś na siłę chce coś udowodnić. Kiedy w końcu usłyszymy, że nowy burmistrz coś w końcu zrobił?. To jest jakaś paranoja. Jeśli schodzimy do kwoty 3,5 tysiąca zł. To sygnał, że właśnie to żołnierze nowego burmistrza za darmo kasę biorą. . Coś trzeba z tym robić. Szukajcie dalej na Czubińskiego, cokolwiek. Bo co ludzie będą w DW czytać. Czy teraz nasze podatki mają iść na wymyślane dochodzenia pana Włodarczyka. A co do super obrazu za podobno 3,5 tysiąca ( w co wątpię ), bo opinia daje wiele do życzenia. To poprzedniego Burmistrza raczej było stać na normalny obraz. Ale poczekajmy, już niedługo pewnie coś nowego agenci i sługusy wytropią . Źle się dzieje.
[quote name='szach' timestamp='1306125469' post='481295']
Do ataku ruszyła Kraśnicka Zorganizowana Grupa Przestępcza- Mat to typowy prtzykład żołnierza - płacą więc piszę.
[/quote]
Po pierwsze kto miałby mi płacić? (jeśli nawet). Piszę to co myślę o tym wszystkim. Czasem mnie po prostu denerwuje jak ktoś na siłę chce coś udowodnić. Kiedy w końcu usłyszymy, że nowy burmistrz coś w końcu zrobił?. To jest jakaś paranoja. Jeśli schodzimy do kwoty 3,5 tysiąca zł. To sygnał, że właśnie to żołnierze nowego... rozwiń
Avatar
Marysieńka / 23 maja 2011 o 13:41
0
[quote name='Gość' timestamp='1306147635' post='481445']
?!?!?! A jaką to niby reakcję właściciela zakwalifikować do kradzieży, a jaką nie?
Nie, nie odpowiadaj, bo za wszelką cenę chcesz usprawiedliwić zło - a zło zawsze będzie złem, nawet jeśli będzie wyglądało inaczej. Zabór nieswojej własności jest kradzieżą! I tyle w temacie!
[/quote]
Chodzi mi chociażby o reakcje do Twojego warunku, gdyby kierowca rzeczywiscie przeoczył znikniecie samochodu, a po kilku dniach ten samochód stał by na swoim miejscu.
I nie usprawiedliwiam zła, ale próbuję zrozumiec rozdmuchiwanie mało waznej sprawy o rzecz , która własciwie nie figurowała , ze jest na stanie ani urzędu i CKiP chyba tez.
Podejrzewam, że obraz ten przed zabezpieczeniem go przez CBA nawet nie został zgłoszony oficjalnie jako zaginiony, a jedynie mogło istniec podejrzenie, ze obraz, który widziańo wczesniej w gabinecie burmistrza zniknął wraz z jego wyprowadzeniem sie z niego i tylko zwrócono CBA uwage na ten fakt z nadzieją , ze uda sie z tego zrobić większą aferę.
A jezeli rzeczywiscie jest to kradziez , którą da sie udowodnic, ze tym jest to niech miasto udawadnia to w sądzie i wtedy będziemy mówić pewnie o kradzieży, której sie dopuścił, bo na razie opieramy sie na samych podejrzeniach, chociazby z tego względu, ze nie wiemy jaką naprawdę drogą ten obraz znalazł sie w gabinecie.
[quote name='Gość' timestamp='1306147635' post='481445']
?!?!?! A jaką to niby reakcję właściciela zakwalifikować do kradzieży, a jaką nie?
Nie, nie odpowiadaj, bo za wszelką cenę chcesz usprawiedliwić zło - a zło zawsze będzie złem, nawet jeśli będzie wyglądało inaczej. Zabór nieswojej własności jest kradzieżą! I tyle w temacie!
[/quote]
Chodzi mi chociażby o reakcje do Twojego warunku, gdyby kierowca rzeczywiscie przeoczył znikniecie samochodu, a po kilku dniach ten samoch... rozwiń
Avatar
Gość / 23 maja 2011 o 12:47
0
[quote name='Marysieńka' timestamp='1306134206' post='481336']
Tak, ale to wszystko zalezy od reakcji własciciela skradzionego samochodu, a przede wszystkim czy jest w stanie potwiedzic czy to akurat samochód nalezacy do niego został skradziony.
[/quote]
?!?!?! A jaką to niby reakcję właściciela zakwalifikować do kradzieży, a jaką nie?
Nie, nie odpowiadaj, bo za wszelką cenę chcesz usprawiedliwić zło - a zło zawsze będzie złem, nawet jeśli będzie wyglądało inaczej. Zabór nieswojej własności jest kradzieżą! I tyle w temacie!
[quote name='Marysieńka' timestamp='1306134206' post='481336']
Tak, ale to wszystko zalezy od reakcji własciciela skradzionego samochodu, a przede wszystkim czy jest w stanie potwiedzic czy to akurat samochód nalezacy do niego został skradziony.
[/quote]
?!?!?! A jaką to niby reakcję właściciela zakwalifikować do kradzieży, a jaką nie?
Nie, nie odpowiadaj, bo za wszelką cenę chcesz usprawiedliwić zło - a zło zawsze będzie złem, nawet jeśli będzie wyglądało inaczej. Zabór nieswojej ... rozwiń
Avatar
Marysieńka / 23 maja 2011 o 09:03
0
[quote name='Gość' timestamp='1306133221' post='481331']
Można również wziąć sobie cudzy samochód i z niewinnym uśmiechem przekonywać właściciela i władze, że nie zamierzało się go kraść i narażać na krzywdę, tylko pojechać sobie na dłuższe wakacje a potem oddać właścicielowi. Oczywiście pod warunkiem, że nawinie się jakiś inny, stojący na parkingu, a więc nie potrzebny właścicielowi, samochód...
Nie ma usprawiedliwienia dla kradzieży. Złodziejem jest ten, kto kradnie 1zł tak samo, jak ten, co przywłaszcza miliony.
[/quote]
Tak, ale to wszystko zalezy od reakcji własciciela skradzionego samochodu, a przede wszystkim czy jest w stanie potwiedzic czy to akurat samochód nalezacy do niego został skradziony.
[quote name='Gość' timestamp='1306133221' post='481331']
Można również wziąć sobie cudzy samochód i z niewinnym uśmiechem przekonywać właściciela i władze, że nie zamierzało się go kraść i narażać na krzywdę, tylko pojechać sobie na dłuższe wakacje a potem oddać właścicielowi. Oczywiście pod warunkiem, że nawinie się jakiś inny, stojący na parkingu, a więc nie potrzebny właścicielowi, samochód...
Nie ma usprawiedliwienia dla kradzieży. Złodziejem jest ten, kto kradnie 1zł tak samo, jak ten, co przywłaszcza... rozwiń
Avatar
Gość / 23 maja 2011 o 08:47
0
Można również wziąć sobie cudzy samochód i z niewinnym uśmiechem przekonywać właściciela i władze, że nie zamierzało się go kraść i narażać na krzywdę, tylko pojechać sobie na dłuższe wakacje a potem oddać właścicielowi. Oczywiście pod warunkiem, że nawinie się jakiś inny, stojący na parkingu, a więc nie potrzebny właścicielowi, samochód...
Nie ma usprawiedliwienia dla kradzieży. Złodziejem jest ten, kto kradnie 1zł tak samo, jak ten, co przywłaszcza miliony.
Avatar
Marysieńka / 23 maja 2011 o 08:10
0
[quote name='Gość' timestamp='1306127712' post='481299']
Faktem jest, że jeżeli ktoś bierze coś, co do niego nie należy, to kradnie! I bez znaczenia jest, czy się z tym przedmiotem zaprzyjaźnił, czy nie. To jest kradzież! Jeśli tak nie jest, to każdemu odchodzącemu z pracy robotnikowi dajmy maszynę, na której przepracował nie 14, a 20 lat, kierowcy samochód, maszyniście lokomotywę, itd, itp.
Nic nie usprawiedliwia kradzieży!
[/quote]
Ależ oczywiscie kradziez jest kradzieżą i to bez róznicy mniejszej czy wiekszej rzeczy, mniej lub bardziej watrościowej. I gdyby tak wszystkich przeswietlił, niewiele by sie znalazło osób, którym nie udało sie czegoś wyniesc ze swojego zakładu pracy i wcale nie traktujac tego jako kradziez. Z maszyną lub inna rzeczą, która ma dalej słuzyć zakładowi, od niej może zalezec los tego zakładu pracy i ludzi w nim pracujących ma sie trochę innacze rzecz niz do takiego obrazeczka, który nikomu i niczemu nie słuzy i być może przez nikogo innego nie był by zauwazony.Ale w tej sprawie chodzi też o to czy jestesmy w stanie udowodnic ze to była kradziez zamierzona, mająca na celu narazenie innych na straty.A na razie ta sytuacja jest szukaniem byle okazji do dalszego oczerniania byłego włodarza, żeby na tle jego gorszych uczynków mniej rzucała sie w oczy nieudolnosć obecnej władzy. I można ją porównac, jakby kazdego kierowce powodującego wypadek/kolizję oskarzać o celowe ich spowodowanie i umyslne narzanie innych na niebezpieczenstwo, a nawet śmierć.
[quote name='Gość' timestamp='1306127712' post='481299']
Faktem jest, że jeżeli ktoś bierze coś, co do niego nie należy, to kradnie! I bez znaczenia jest, czy się z tym przedmiotem zaprzyjaźnił, czy nie. To jest kradzież! Jeśli tak nie jest, to każdemu odchodzącemu z pracy robotnikowi dajmy maszynę, na której przepracował nie 14, a 20 lat, kierowcy samochód, maszyniście lokomotywę, itd, itp.
Nic nie usprawiedliwia kradzieży!
[/quote]
Ależ oczywiscie kradziez jest kradzieżą i to bez ... rozwiń
Avatar
Gość / 23 maja 2011 o 07:15
0
[quote name='Marysieńka' timestamp='1305970214' post='480858']

Faktem jest, ze były burmistrz nie powinien brac obrazu, jesli wiedział, ze nie nalezy do niego. Ale mozna na to patrzec tez z innej strony. Być moze samo go wypatrzył, wsród rzeczy zapomnianych, bezwartosciowych, mało przydatnych na które nikt by nie zwrócił uwagi. Odchodząc chciał cos miec z miejsca do którego sie przezwycził, z wnętrza z którym sie zżył. W koncu nawet nie wiadomo było czy ten obrazek ma jakakolwiek wartosc. Moze nawet byprzekonany, ze zostawiając go, jego następca nie wyrzuci go do kosza, jako tandetę po swoim poprzedniku. Tym bardziej mozna sie było tego spodziewac, wiedzac, zę nowe władze, gdyby tylko mogły, wszystko, co zrobił cZubinski za swoich kadencji, z chęcia zrównały by z ziemią, zeby slad po tym zaginął.
[/quote]
Faktem jest, że jeżeli ktoś bierze coś, co do niego nie należy, to kradnie! I bez znaczenia jest, czy się z tym przedmiotem zaprzyjaźnił, czy nie. To jest kradzież! Jeśli tak nie jest, to każdemu odchodzącemu z pracy robotnikowi dajmy maszynę, na której przepracował nie 14, a 20 lat, kierowcy samochód, maszyniście lokomotywę, itd, itp.
Nic nie usprawiedliwia kradzieży!
[quote name='Marysieńka' timestamp='1305970214' post='480858']

Faktem jest, ze były burmistrz nie powinien brac obrazu, jesli wiedział, ze nie nalezy do niego. Ale mozna na to patrzec tez z innej strony. Być moze samo go wypatrzył, wsród rzeczy zapomnianych, bezwartosciowych, mało przydatnych na które nikt by nie zwrócił uwagi. Odchodząc chciał cos miec z miejsca do którego sie przezwycził, z wnętrza z którym sie zżył. W koncu nawet nie wiadomo było czy ten obrazek ma jakakolwiek wartosc. Moze nawet byprz... rozwiń
Avatar
szach / 23 maja 2011 o 06:37
0
[quote name='Mat' timestamp='1306071807' post='481162']
Obłuda i głupoto nie zna granic. To jest na zasadzie „Dajcie człowieka – a paragraf się znajdzie”. Dziś obrazek, jutro zapalniczka, popielniczka itd. Myślę, że metoda nowych władz obróci się przeciwko nim samym. Po paru miesiąca mieszkańcy mają trochę mieszane uczucia. Jak będzie dalej. Nie wszystko co robił poprzedni Burmistrz było złe. Zresztą to widać i nie ma co się rozpisywać. Dla mnie przeciętnego mieszkańca coś się cały czas robiło. I to widać do dziś, więc po co dyskusja. A kto ile zarobił g.wno mnie interesuje. Podatki płacę te same. Ale teraz jest to przeginanie konkretne. Cztery lata będziemy liczyć ile byłego Burmistrza kot czy pies zjadł i skąd była karma itd. Banda idiotów. Chcieliśmy lepiej i będziemy mieli. Wystarczy iść do Urzędu miasta. Wywaleni dobrzy pracownicy, bo znali P.Czubińskiego. Gorzej niż ZOMO CZY ORMO. Zmienię zdanie jak "BURMISTRZ" zacznie pracować jak burmistrz a nie pajac.
[/quote]
Do ataku ruszyła Kraśnicka Zorganizowana Grupa Przestępcza- Mat to typowy prtzykład żołnierza - płacą więc piszę.
[quote name='Mat' timestamp='1306071807' post='481162']
Obłuda i głupoto nie zna granic. To jest na zasadzie „Dajcie człowieka – a paragraf się znajdzie”. Dziś obrazek, jutro zapalniczka, popielniczka itd. Myślę, że metoda nowych władz obróci się przeciwko nim samym. Po paru miesiąca mieszkańcy mają trochę mieszane uczucia. Jak będzie dalej. Nie wszystko co robił poprzedni Burmistrz było złe. Zresztą to widać i nie ma co się rozpisywać. Dla mnie przeciętnego mieszkańca coś się cały czas robiło. I to widać do dzi... rozwiń
Avatar
Mat / 22 maja 2011 o 15:43
0
[quote name='Przemas J' timestamp='1305885589' post='480537']
Jeszcze raz piękny Piotruś udowodnił, że ma lepkie rączki. Jeszcze nie jedna "niechcący" zabrana rzecz się znajdzie w domu byłego pana burmistrza
[/quote]
Obłuda i głupoto nie zna granic. To jest na zasadzie „Dajcie człowieka – a paragraf się znajdzie”. Dziś obrazek, jutro zapalniczka, popielniczka itd. Myślę, że metoda nowych władz obróci się przeciwko nim samym. Po paru miesiąca mieszkańcy mają trochę mieszane uczucia. Jak będzie dalej. Nie wszystko co robił poprzedni Burmistrz było złe. Zresztą to widać i nie ma co się rozpisywać. Dla mnie przeciętnego mieszkańca coś się cały czas robiło. I to widać do dziś, więc po co dyskusja. A kto ile zarobił g.wno mnie interesuje. Podatki płacę te same. Ale teraz jest to przeginanie konkretne. Cztery lata będziemy liczyć ile byłego Burmistrza kot czy pies zjadł i skąd była karma itd. Banda idiotów. Chcieliśmy lepiej i będziemy mieli. Wystarczy iść do Urzędu miasta. Wywaleni dobrzy pracownicy, bo znali P.Czubińskiego. Gorzej niż ZOMO CZY ORMO. Zmienię zdanie jak "BURMISTRZ" zacznie pracować jak burmistrz a nie pajac.
[quote name='Przemas J' timestamp='1305885589' post='480537']
Jeszcze raz piękny Piotruś udowodnił, że ma lepkie rączki. Jeszcze nie jedna "niechcący" zabrana rzecz się znajdzie w domu byłego pana burmistrza
[/quote]
Obłuda i głupoto nie zna granic. To jest na zasadzie „Dajcie człowieka – a paragraf się znajdzie”. Dziś obrazek, jutro zapalniczka, popielniczka itd. Myślę, że metoda nowych władz obróci się przeciwko nim samym. Po paru miesiąca mieszkańcy mają trochę mieszane uczucia. Jak będz... rozwiń
Avatar
szach / 23 maja 2011 o 19:19
0
[quote name='Mat' timestamp='1306163898' post='481558']
Po pierwsze kto miałby mi płacić? (jeśli nawet). Piszę to co myślę o tym wszystkim. Czasem mnie po prostu denerwuje jak ktoś na siłę chce coś udowodnić. Kiedy w końcu usłyszymy, że nowy burmistrz coś w końcu zrobił?. To jest jakaś paranoja. Jeśli schodzimy do kwoty 3,5 tysiąca zł. To sygnał, że właśnie to żołnierze nowego burmistrza za darmo kasę biorą. . Coś trzeba z tym robić. Szukajcie dalej na Czubińskiego, cokolwiek. Bo co ludzie będą w DW czytać. Czy teraz nasze podatki mają iść na wymyślane dochodzenia pana Włodarczyka. A co do super obrazu za podobno 3,5 tysiąca ( w co wątpię ), bo opinia daje wiele do życzenia. To poprzedniego Burmistrza raczej było stać na normalny obraz. Ale poczekajmy, już niedługo pewnie coś nowego agenci i sługusy wytropią . Źle się dzieje.
[/quote]
Mat temat uzgodniłeś na imieninach u Aleksandry! Pozdrowienia dla wszystkich gości. Dzisiaj w pracy byliście jakoś bez wigoru. Chciło by się przyjść jak dawniej do pracy i opowiadać wrażenia z imprezy u miłościwie panujących .
[quote name='Mat' timestamp='1306163898' post='481558']
Po pierwsze kto miałby mi płacić? (jeśli nawet). Piszę to co myślę o tym wszystkim. Czasem mnie po prostu denerwuje jak ktoś na siłę chce coś udowodnić. Kiedy w końcu usłyszymy, że nowy burmistrz coś w końcu zrobił?. To jest jakaś paranoja. Jeśli schodzimy do kwoty 3,5 tysiąca zł. To sygnał, że właśnie to żołnierze nowego burmistrza za darmo kasę biorą. . Coś trzeba z tym robić. Szukajcie dalej na Czubińskiego, cokolwiek. Bo co ludzie będą w DW czytać. Cz... rozwiń
Avatar
Mat / 23 maja 2011 o 17:18
0
[quote name='szach' timestamp='1306125469' post='481295']
Do ataku ruszyła Kraśnicka Zorganizowana Grupa Przestępcza- Mat to typowy prtzykład żołnierza - płacą więc piszę.
[/quote]
Po pierwsze kto miałby mi płacić? (jeśli nawet). Piszę to co myślę o tym wszystkim. Czasem mnie po prostu denerwuje jak ktoś na siłę chce coś udowodnić. Kiedy w końcu usłyszymy, że nowy burmistrz coś w końcu zrobił?. To jest jakaś paranoja. Jeśli schodzimy do kwoty 3,5 tysiąca zł. To sygnał, że właśnie to żołnierze nowego burmistrza za darmo kasę biorą. . Coś trzeba z tym robić. Szukajcie dalej na Czubińskiego, cokolwiek. Bo co ludzie będą w DW czytać. Czy teraz nasze podatki mają iść na wymyślane dochodzenia pana Włodarczyka. A co do super obrazu za podobno 3,5 tysiąca ( w co wątpię ), bo opinia daje wiele do życzenia. To poprzedniego Burmistrza raczej było stać na normalny obraz. Ale poczekajmy, już niedługo pewnie coś nowego agenci i sługusy wytropią . Źle się dzieje.
[quote name='szach' timestamp='1306125469' post='481295']
Do ataku ruszyła Kraśnicka Zorganizowana Grupa Przestępcza- Mat to typowy prtzykład żołnierza - płacą więc piszę.
[/quote]
Po pierwsze kto miałby mi płacić? (jeśli nawet). Piszę to co myślę o tym wszystkim. Czasem mnie po prostu denerwuje jak ktoś na siłę chce coś udowodnić. Kiedy w końcu usłyszymy, że nowy burmistrz coś w końcu zrobił?. To jest jakaś paranoja. Jeśli schodzimy do kwoty 3,5 tysiąca zł. To sygnał, że właśnie to żołnierze nowego... rozwiń
Avatar
Marysieńka / 23 maja 2011 o 13:41
0
[quote name='Gość' timestamp='1306147635' post='481445']
?!?!?! A jaką to niby reakcję właściciela zakwalifikować do kradzieży, a jaką nie?
Nie, nie odpowiadaj, bo za wszelką cenę chcesz usprawiedliwić zło - a zło zawsze będzie złem, nawet jeśli będzie wyglądało inaczej. Zabór nieswojej własności jest kradzieżą! I tyle w temacie!
[/quote]
Chodzi mi chociażby o reakcje do Twojego warunku, gdyby kierowca rzeczywiscie przeoczył znikniecie samochodu, a po kilku dniach ten samochód stał by na swoim miejscu.
I nie usprawiedliwiam zła, ale próbuję zrozumiec rozdmuchiwanie mało waznej sprawy o rzecz , która własciwie nie figurowała , ze jest na stanie ani urzędu i CKiP chyba tez.
Podejrzewam, że obraz ten przed zabezpieczeniem go przez CBA nawet nie został zgłoszony oficjalnie jako zaginiony, a jedynie mogło istniec podejrzenie, ze obraz, który widziańo wczesniej w gabinecie burmistrza zniknął wraz z jego wyprowadzeniem sie z niego i tylko zwrócono CBA uwage na ten fakt z nadzieją , ze uda sie z tego zrobić większą aferę.
A jezeli rzeczywiscie jest to kradziez , którą da sie udowodnic, ze tym jest to niech miasto udawadnia to w sądzie i wtedy będziemy mówić pewnie o kradzieży, której sie dopuścił, bo na razie opieramy sie na samych podejrzeniach, chociazby z tego względu, ze nie wiemy jaką naprawdę drogą ten obraz znalazł sie w gabinecie.
[quote name='Gość' timestamp='1306147635' post='481445']
?!?!?! A jaką to niby reakcję właściciela zakwalifikować do kradzieży, a jaką nie?
Nie, nie odpowiadaj, bo za wszelką cenę chcesz usprawiedliwić zło - a zło zawsze będzie złem, nawet jeśli będzie wyglądało inaczej. Zabór nieswojej własności jest kradzieżą! I tyle w temacie!
[/quote]
Chodzi mi chociażby o reakcje do Twojego warunku, gdyby kierowca rzeczywiscie przeoczył znikniecie samochodu, a po kilku dniach ten samoch... rozwiń
Avatar
Gość / 23 maja 2011 o 12:47
0
[quote name='Marysieńka' timestamp='1306134206' post='481336']
Tak, ale to wszystko zalezy od reakcji własciciela skradzionego samochodu, a przede wszystkim czy jest w stanie potwiedzic czy to akurat samochód nalezacy do niego został skradziony.
[/quote]
?!?!?! A jaką to niby reakcję właściciela zakwalifikować do kradzieży, a jaką nie?
Nie, nie odpowiadaj, bo za wszelką cenę chcesz usprawiedliwić zło - a zło zawsze będzie złem, nawet jeśli będzie wyglądało inaczej. Zabór nieswojej własności jest kradzieżą! I tyle w temacie!
[quote name='Marysieńka' timestamp='1306134206' post='481336']
Tak, ale to wszystko zalezy od reakcji własciciela skradzionego samochodu, a przede wszystkim czy jest w stanie potwiedzic czy to akurat samochód nalezacy do niego został skradziony.
[/quote]
?!?!?! A jaką to niby reakcję właściciela zakwalifikować do kradzieży, a jaką nie?
Nie, nie odpowiadaj, bo za wszelką cenę chcesz usprawiedliwić zło - a zło zawsze będzie złem, nawet jeśli będzie wyglądało inaczej. Zabór nieswojej ... rozwiń
Avatar
Marysieńka / 23 maja 2011 o 09:03
0
[quote name='Gość' timestamp='1306133221' post='481331']
Można również wziąć sobie cudzy samochód i z niewinnym uśmiechem przekonywać właściciela i władze, że nie zamierzało się go kraść i narażać na krzywdę, tylko pojechać sobie na dłuższe wakacje a potem oddać właścicielowi. Oczywiście pod warunkiem, że nawinie się jakiś inny, stojący na parkingu, a więc nie potrzebny właścicielowi, samochód...
Nie ma usprawiedliwienia dla kradzieży. Złodziejem jest ten, kto kradnie 1zł tak samo, jak ten, co przywłaszcza miliony.
[/quote]
Tak, ale to wszystko zalezy od reakcji własciciela skradzionego samochodu, a przede wszystkim czy jest w stanie potwiedzic czy to akurat samochód nalezacy do niego został skradziony.
[quote name='Gość' timestamp='1306133221' post='481331']
Można również wziąć sobie cudzy samochód i z niewinnym uśmiechem przekonywać właściciela i władze, że nie zamierzało się go kraść i narażać na krzywdę, tylko pojechać sobie na dłuższe wakacje a potem oddać właścicielowi. Oczywiście pod warunkiem, że nawinie się jakiś inny, stojący na parkingu, a więc nie potrzebny właścicielowi, samochód...
Nie ma usprawiedliwienia dla kradzieży. Złodziejem jest ten, kto kradnie 1zł tak samo, jak ten, co przywłaszcza... rozwiń
Avatar
Gość / 23 maja 2011 o 08:47
0
Można również wziąć sobie cudzy samochód i z niewinnym uśmiechem przekonywać właściciela i władze, że nie zamierzało się go kraść i narażać na krzywdę, tylko pojechać sobie na dłuższe wakacje a potem oddać właścicielowi. Oczywiście pod warunkiem, że nawinie się jakiś inny, stojący na parkingu, a więc nie potrzebny właścicielowi, samochód...
Nie ma usprawiedliwienia dla kradzieży. Złodziejem jest ten, kto kradnie 1zł tak samo, jak ten, co przywłaszcza miliony.
Avatar
Marysieńka / 23 maja 2011 o 08:10
0
[quote name='Gość' timestamp='1306127712' post='481299']
Faktem jest, że jeżeli ktoś bierze coś, co do niego nie należy, to kradnie! I bez znaczenia jest, czy się z tym przedmiotem zaprzyjaźnił, czy nie. To jest kradzież! Jeśli tak nie jest, to każdemu odchodzącemu z pracy robotnikowi dajmy maszynę, na której przepracował nie 14, a 20 lat, kierowcy samochód, maszyniście lokomotywę, itd, itp.
Nic nie usprawiedliwia kradzieży!
[/quote]
Ależ oczywiscie kradziez jest kradzieżą i to bez róznicy mniejszej czy wiekszej rzeczy, mniej lub bardziej watrościowej. I gdyby tak wszystkich przeswietlił, niewiele by sie znalazło osób, którym nie udało sie czegoś wyniesc ze swojego zakładu pracy i wcale nie traktujac tego jako kradziez. Z maszyną lub inna rzeczą, która ma dalej słuzyć zakładowi, od niej może zalezec los tego zakładu pracy i ludzi w nim pracujących ma sie trochę innacze rzecz niz do takiego obrazeczka, który nikomu i niczemu nie słuzy i być może przez nikogo innego nie był by zauwazony.Ale w tej sprawie chodzi też o to czy jestesmy w stanie udowodnic ze to była kradziez zamierzona, mająca na celu narazenie innych na straty.A na razie ta sytuacja jest szukaniem byle okazji do dalszego oczerniania byłego włodarza, żeby na tle jego gorszych uczynków mniej rzucała sie w oczy nieudolnosć obecnej władzy. I można ją porównac, jakby kazdego kierowce powodującego wypadek/kolizję oskarzać o celowe ich spowodowanie i umyslne narzanie innych na niebezpieczenstwo, a nawet śmierć.
[quote name='Gość' timestamp='1306127712' post='481299']
Faktem jest, że jeżeli ktoś bierze coś, co do niego nie należy, to kradnie! I bez znaczenia jest, czy się z tym przedmiotem zaprzyjaźnił, czy nie. To jest kradzież! Jeśli tak nie jest, to każdemu odchodzącemu z pracy robotnikowi dajmy maszynę, na której przepracował nie 14, a 20 lat, kierowcy samochód, maszyniście lokomotywę, itd, itp.
Nic nie usprawiedliwia kradzieży!
[/quote]
Ależ oczywiscie kradziez jest kradzieżą i to bez ... rozwiń
Avatar
Gość / 23 maja 2011 o 07:15
0
[quote name='Marysieńka' timestamp='1305970214' post='480858']

Faktem jest, ze były burmistrz nie powinien brac obrazu, jesli wiedział, ze nie nalezy do niego. Ale mozna na to patrzec tez z innej strony. Być moze samo go wypatrzył, wsród rzeczy zapomnianych, bezwartosciowych, mało przydatnych na które nikt by nie zwrócił uwagi. Odchodząc chciał cos miec z miejsca do którego sie przezwycził, z wnętrza z którym sie zżył. W koncu nawet nie wiadomo było czy ten obrazek ma jakakolwiek wartosc. Moze nawet byprzekonany, ze zostawiając go, jego następca nie wyrzuci go do kosza, jako tandetę po swoim poprzedniku. Tym bardziej mozna sie było tego spodziewac, wiedzac, zę nowe władze, gdyby tylko mogły, wszystko, co zrobił cZubinski za swoich kadencji, z chęcia zrównały by z ziemią, zeby slad po tym zaginął.
[/quote]
Faktem jest, że jeżeli ktoś bierze coś, co do niego nie należy, to kradnie! I bez znaczenia jest, czy się z tym przedmiotem zaprzyjaźnił, czy nie. To jest kradzież! Jeśli tak nie jest, to każdemu odchodzącemu z pracy robotnikowi dajmy maszynę, na której przepracował nie 14, a 20 lat, kierowcy samochód, maszyniście lokomotywę, itd, itp.
Nic nie usprawiedliwia kradzieży!
[quote name='Marysieńka' timestamp='1305970214' post='480858']

Faktem jest, ze były burmistrz nie powinien brac obrazu, jesli wiedział, ze nie nalezy do niego. Ale mozna na to patrzec tez z innej strony. Być moze samo go wypatrzył, wsród rzeczy zapomnianych, bezwartosciowych, mało przydatnych na które nikt by nie zwrócił uwagi. Odchodząc chciał cos miec z miejsca do którego sie przezwycził, z wnętrza z którym sie zżył. W koncu nawet nie wiadomo było czy ten obrazek ma jakakolwiek wartosc. Moze nawet byprz... rozwiń
Avatar
szach / 23 maja 2011 o 06:37
0
[quote name='Mat' timestamp='1306071807' post='481162']
Obłuda i głupoto nie zna granic. To jest na zasadzie „Dajcie człowieka – a paragraf się znajdzie”. Dziś obrazek, jutro zapalniczka, popielniczka itd. Myślę, że metoda nowych władz obróci się przeciwko nim samym. Po paru miesiąca mieszkańcy mają trochę mieszane uczucia. Jak będzie dalej. Nie wszystko co robił poprzedni Burmistrz było złe. Zresztą to widać i nie ma co się rozpisywać. Dla mnie przeciętnego mieszkańca coś się cały czas robiło. I to widać do dziś, więc po co dyskusja. A kto ile zarobił g.wno mnie interesuje. Podatki płacę te same. Ale teraz jest to przeginanie konkretne. Cztery lata będziemy liczyć ile byłego Burmistrza kot czy pies zjadł i skąd była karma itd. Banda idiotów. Chcieliśmy lepiej i będziemy mieli. Wystarczy iść do Urzędu miasta. Wywaleni dobrzy pracownicy, bo znali P.Czubińskiego. Gorzej niż ZOMO CZY ORMO. Zmienię zdanie jak "BURMISTRZ" zacznie pracować jak burmistrz a nie pajac.
[/quote]
Do ataku ruszyła Kraśnicka Zorganizowana Grupa Przestępcza- Mat to typowy prtzykład żołnierza - płacą więc piszę.
[quote name='Mat' timestamp='1306071807' post='481162']
Obłuda i głupoto nie zna granic. To jest na zasadzie „Dajcie człowieka – a paragraf się znajdzie”. Dziś obrazek, jutro zapalniczka, popielniczka itd. Myślę, że metoda nowych władz obróci się przeciwko nim samym. Po paru miesiąca mieszkańcy mają trochę mieszane uczucia. Jak będzie dalej. Nie wszystko co robił poprzedni Burmistrz było złe. Zresztą to widać i nie ma co się rozpisywać. Dla mnie przeciętnego mieszkańca coś się cały czas robiło. I to widać do dzi... rozwiń
Avatar
Mat / 22 maja 2011 o 15:43
0
[quote name='Przemas J' timestamp='1305885589' post='480537']
Jeszcze raz piękny Piotruś udowodnił, że ma lepkie rączki. Jeszcze nie jedna "niechcący" zabrana rzecz się znajdzie w domu byłego pana burmistrza
[/quote]
Obłuda i głupoto nie zna granic. To jest na zasadzie „Dajcie człowieka – a paragraf się znajdzie”. Dziś obrazek, jutro zapalniczka, popielniczka itd. Myślę, że metoda nowych władz obróci się przeciwko nim samym. Po paru miesiąca mieszkańcy mają trochę mieszane uczucia. Jak będzie dalej. Nie wszystko co robił poprzedni Burmistrz było złe. Zresztą to widać i nie ma co się rozpisywać. Dla mnie przeciętnego mieszkańca coś się cały czas robiło. I to widać do dziś, więc po co dyskusja. A kto ile zarobił g.wno mnie interesuje. Podatki płacę te same. Ale teraz jest to przeginanie konkretne. Cztery lata będziemy liczyć ile byłego Burmistrza kot czy pies zjadł i skąd była karma itd. Banda idiotów. Chcieliśmy lepiej i będziemy mieli. Wystarczy iść do Urzędu miasta. Wywaleni dobrzy pracownicy, bo znali P.Czubińskiego. Gorzej niż ZOMO CZY ORMO. Zmienię zdanie jak "BURMISTRZ" zacznie pracować jak burmistrz a nie pajac.
[quote name='Przemas J' timestamp='1305885589' post='480537']
Jeszcze raz piękny Piotruś udowodnił, że ma lepkie rączki. Jeszcze nie jedna "niechcący" zabrana rzecz się znajdzie w domu byłego pana burmistrza
[/quote]
Obłuda i głupoto nie zna granic. To jest na zasadzie „Dajcie człowieka – a paragraf się znajdzie”. Dziś obrazek, jutro zapalniczka, popielniczka itd. Myślę, że metoda nowych władz obróci się przeciwko nim samym. Po paru miesiąca mieszkańcy mają trochę mieszane uczucia. Jak będz... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 34

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 20 lipca 2018 r. 0 0

Hipermarket z Lublina obiecuje zwrot towarów w ciągu 30 dni. Ale nie w tym przypadku
Alarm 24

Hipermarket z Lublina obiecuje zwrot towarów w ciągu 30 dni. Ale nie w tym przypadku 4 10

Kupiony w hipermarkecie notebook okazał się wadliwy, ale sklep nie chce go przyjąć z powrotem, mimo że obiecuje klientom możliwość zwrotu towarów w ciągu 30 dni od zakupu. Hipermarket tłumaczy, że sprzęt jest już używany. Klient jest oburzony, ale zgodnie z prawem to sklep ma rację.

Festiwal Dwa Brzegi 2018: Najlepsze filmy zagraniczne i najciekawsze polskie [program]
28 lipca 2018, 11:00

Festiwal Dwa Brzegi 2018: Najlepsze filmy zagraniczne i najciekawsze polskie [program] 25 3

Pokaz filmu „Złodziejaszki” Hirokazu Koreedy nagrodzonego Złotą Palmą w Cannes, a potem wspólny koncert Nosowskiej i Zamilskiej na kazimierskim zamku. Tak będzie wyglądało otwarcie 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się już w następną sobotę 28 lipca.

Muzyka na lubelskim Zamku. Koncert Gabryś & Quinn Piano Duo
21 lipca 2018, 18:00

Muzyka na lubelskim Zamku. Koncert Gabryś & Quinn Piano Duo 2 0

Co Gdzie Kiedy. Duet Gabryś & Quinn wystąpi 21 lipca o godz. 18 w Muzeum Lubelskim w ramach cyklu Muzyka na lubelskim Zamku.

Rozbita karuzela VAT. Były wiceprezes Lotosu wśród zatrzymanych

Rozbita karuzela VAT. Były wiceprezes Lotosu wśród zatrzymanych 2 2

Cztery osoby, w tym prezes i dyrektorzy jednej ze spółek, zostali zatrzymani przez prokuratorów z Zamościa. Śledczy podejrzewają ich o wyłudzenia podatku VAT.

Bezpowrotny koniec marzeń o nowym „oknie czasu” przed Bramą Krakowską w Lublinie

Bezpowrotny koniec marzeń o nowym „oknie czasu” przed Bramą Krakowską w Lublinie 132 52

W czwartek zalano betonem studnię odkrytą przed Bramą Krakowską podczas przebudowy nawierzchni. Ratusz planował stworzenie w tym miejscu „okna czasu”, przez które można by zajrzeć do wnętrza. Ale takiej atrakcji jednak tu nie będzie. – Udostępnienie studni okazało się niemożliwe – oznajmił Urząd Miasta.

Spacery na 100-lecie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
21 lipca 2018, 12:00

Spacery na 100-lecie Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego 3 1

Co Gdzie Kiedy. Inna Fundacja - IFKA zaprasza do udziału w projekcje NIE WYMIGASZ SIĘ OD HISTORII/HERSTORII, w ramach którego organizowane będą spacery prowadzone w języku polskim oraz migowym. Na początek spacery z okazji 100-lecia Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.

Kto kradł na basenie w Puławach? Mają dwóch nastolatków

Kto kradł na basenie w Puławach? Mają dwóch nastolatków 22 0

Zarzuty kradzieży i kradzieży z włamaniem usłyszeli dwaj 16-latkowie, którzy od początku lipca na basenie miejskim w Puławach kradli przedmioty pozostawione w szafkach.

Pamiętają o kolegach, którzy zginęli na służbie. Wśród nich policjantka z Krasnegostawu
galeria

Pamiętają o kolegach, którzy zginęli na służbie. Wśród nich policjantka z Krasnegostawu 59 0

Członkowie rodzin policjantów, którzy stracili życie na służbie odsłonili dziś tabliczki epitafijne. Jedna z nich poświęcona jest st. sierż. Magdalenie Dolebskiej z Komendy Powiatowej Policji w Krasnymstawie.

Poznaj Kazimierz Dolny od filmowej strony. Wycieczka i oprowadzanie
20 lipca 2018, 12:00

Poznaj Kazimierz Dolny od filmowej strony. Wycieczka i oprowadzanie 0 0

W piątek, 20 lipca o godz. 12 w Kazimierzu Dolnym odbędzie się wycieczka z przewodnikiem, podczas której poznamy filmowe losy nadwiślańskiego miasta.

Sposób na dewastację przystanków? Graffiti

Sposób na dewastację przystanków? Graffiti 2 5

Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej w nietypowy sposób walczy z wandalami. Na kilku najczęściej dewastowanych wiatach przystankowych pojawi się graffiti. Pierwsze już jest – na przystanku przy ulicy Warszawskiej

Azoty Puławy wróciły do treningów

Azoty Puławy wróciły do treningów 2 0

PIŁKA RĘCZNA Brązowi medaliści rozpoczęli przygotowania do nowego sezonu. Drużynę prowadzi były reprezentacyjny obrotowy Bartosz Jurecki

Prawie trzy kilometry jazdy po równym. Fragment "Nadwiślanki" już gotowy

Prawie trzy kilometry jazdy po równym. Fragment "Nadwiślanki" już gotowy 0 10

Prawie 7 miesięcy drogowcy remontowali niespełna trzykilometrowy odcinek drogi 801, od Dęblina do Stężycy.

Miasto w budowie. Inwestycje w Zamościu nabierają tempa [zdjęcia]
galeria

Miasto w budowie. Inwestycje w Zamościu nabierają tempa [zdjęcia] 7 0

Nowe ulice i mosty, a w planach m.in. budowa placu zabaw – inwestycje w Zamościu nabierają tempa.

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 20-22 lipca

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 20-22 lipca 0 0

Tej imprezy nie można przegapić. Od piątku do niedzieli Lublin będzie gospodarzem 94. PZLA Mistrzostw Polski w Lekkiej Atletyce. Tylu gwiazd nie mieliśmy u siebie od... 34 lat.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.