Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Kraśnik

25 stycznia 2012 r.
15:52
Edytuj ten wpis

PGE likwiduje Zakład Energetyczny w Kraśniku. Najbliższy będzie w Puławach

0 27 A A

Plany PGE Dystrybucja ws. likwidacji Zakładu Energetycznego w Kraśniku niepokoją miejskich radnych. Jutro zbiorą się na nadzwyczajnej sesji poświęconej tej sprawie. Chcą wybrać delegację, która będzie rozmawiać z prezesem spółki.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Rajcy solidaryzują się z ponad 120 pracownikami. Obawiają się również, że zmiany wpłyną na pogorszenie świadczonych przez spółkę usług.

– Nie chcemy jednak robić jakiegoś wiecu czy manifestacji, tylko wybrać spośród radnych dwie osoby, które wezmą udział w rozmowach z prezesem PGE Dystrybucja. Zobaczymy, jaki to odniesie skutek – mówi Zbigniew Marcinkowski, wiceprzewodniczący Rady Miasta Kraśnik. Termin spotkania nie został jeszcze wyznaczony.

PGE Dystrybucja realizuje projekt, który ma m.in. ograniczyć koszty funkcjonowania jak też zwiększyć wydajność pracy rejonów i posterunków energetycznych. Przedstawiciele spółki zapewniają, że zmiany, które potrwają do końca 2013 r. dotyczą nie tylko Kraśnika, ale innych miast.

Poszczególne rejony energetyczne mają zostać połączone – np. Kraśnik z Puławami, Radzyń Podlaski z Białą Podlaską, a Lubartów z Rejonem Energetycznym Lublin-Teren.

– Z tego, co wiem decyzja już zapadła – stwierdza Mirosław Włodarczyk, burmistrz Kraśnika. – Dlatego teraz chciałbym wiedzieć, jaka przyszłość czeka pracowników. Ile z tych osób będzie pracować na miejscu w Kraśniku, a ile będzie musiało dojeżdżać do Puław. Już teraz jest u nas duże bezrobocie. Może te zmiany uda się przesunąć w czasie?

Przedstawiciele PGE Dystrybucja tłumaczą, że wciąż trwają prace nad zmianami organizacyjnymi.

– Propozycje personalne wynikłe z tych zmian będą przedstawione pracownikom do końca lutego br. – zapewnia Dorota Szkodziak z PGE Dystrybucja oddział w Lublinie, pod który podlegają rejony w Kraśniku, Lubartowie i Radzeniu Podlaskim. – Nie są przewidywane zwolnienia pracowników.

Reorganizację będzie przechodził również Rejonu Dystrybucji Energii Janów Lubelski. Zapowiadane zmiany spotkały się także z protestem pracowników.

Komentarze 27

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Prawda / 17 marca 2014 o 08:14
0

 A jakiś członek rodziny jakiegoś radnego tam pracuje, ha,ha,ha?

Avatar
Laco / 6 marca 2014 o 11:15
0

I bardzo dobrze ! pracują tam nadęte, nieuprzejme buce, z którymi nic nie można załatwić ! Niech poszukają pracy przy roztrząsaniu obornika !

Avatar
Gość / 10 listopada 2012 o 16:09
0
[quote name='Gość' timestamp='1328464298' post='593010']
Moim zdaniem "fizycznym" nic się nie stanie, ktoś przecież robotę tu na miejscu robić musi.
Larum podnoszą biurwy wszelkiej maści, kierowniki i dyrektory
[/quote]
Howk!
Avatar
BbbbbGgggg / 6 listopada 2012 o 15:39
0
Zakład energetyczny powinni zamknąć w Kraśniku, pracują tam nieuprzejmi i wulgarni ludzie do niczego się nie nadający. Za 15 minut trzecia komputery są wyłączone i nie można sprawdzić rachunku. Panie z księgowości czy wręcz z sekretariatu to gwiazdy i cwaniaczki brzydkie jak noc, ale podbudowane przez męską załogę i wybite w ambicje swej piękności i chyba mądrości, bo w sklepach gdzie chcą przelewy na piękne oczy bez dokumentów nie umieją się nawet zachować, po prostu cham........, byłem tego świadkiem, prostaczki. Załogę trzeba przeszkolić, pensje za mordę ucinać. Czego tam nikt nie wyśle tajemniczego klienta i nie sprawdzi pracy tych próżniaków. Co tu bronić? Na szkolenia wychowania tych ludzi wysłać. Trzy razy dzwoniłem do nich i 3 razy zero punktów u tajemniczego by mieli. Ludzie weźcie się za nich, ja głosuję za likwidacją i redukcją prostactwa. Za to pensje biorą.
Zakład energetyczny powinni zamknąć w Kraśniku, pracują tam nieuprzejmi i wulgarni ludzie do niczego się nie nadający. Za 15 minut trzecia komputery są wyłączone i nie można sprawdzić rachunku. Panie z księgowości czy wręcz z sekretariatu to gwiazdy i cwaniaczki brzydkie jak noc, ale podbudowane przez męską załogę i wybite w ambicje swej piękności i chyba mądrości, bo w sklepach gdzie chcą przelewy na piękne oczy bez dokumentów nie umieją się nawet zachować, po prostu cham........, byłem tego świadkiem, prostaczki. Załogę trzeba przeszkolić,... rozwiń
Avatar
Gość / 5 lutego 2012 o 18:51
0
Moim zdaniem "fizycznym" nic się nie stanie, ktoś przecież robotę tu na miejscu robić musi.
Larum podnoszą biurwy wszelkiej maści, kierowniki i dyrektory
Avatar
Gość / 5 lutego 2012 o 09:58
0
[quote name='Juras' timestamp='1328393192' post='592814']
powiem tak.

jestem pracownikiem ZE powiem tak
1. prąd nie będzie tańszy ni cholery
2. wydluzy sie czas usuwania usterek wszelkiego rodzaju, ktore zamiast zglaszac bezposrednio do
Krasnika to na infolinie a jak juz trafi rozmowa do Pulaw to zanim ludzie z Pulaw znajda na mapie m-ce awarii to Wam sie rozladuja komorki i juz dalej nie bedziecie mogli wyjasnic co sie i gdzie stalo.
3. zajebiscie wyposazony budynek i zaplecze idzie pod mlotek, bo rzad wraz z PGE chca budowac elektrownie atomowa i potrzebna jest kasa. (dotyczy to 26 ZE i 60 posterunkow po tej czesci Wisly)
4. fakt, ze czasami trafi sie arogancki pracownik, nie swiadczy ze wszyscy tacy sa - w innych frmach czy urzedach jest tak samo
5. kolejny temat to zarobki jak tu zarobie 2000 to przeciez je wydam w krasnickich sklepach i inny z tego maja korzysc. jak zarobie tyle w Pulawach albo Lublinie to wydam tak a nie tu bo jak wroce po 1.00 do Krasnika to gdzie? A jak tu znajde robote za 1000 to wydam tylko 1000 w krasnickich firmach - przeciez nie bede was przepraszal, ze mialem szczescie i trafilem do dobrej firmy z dobrymi zarobkami. Kazdemu Bog daje wg swej woli i jak widac nie na cale zycie.
6. Teraz zlikwiduja ZE, potem starostwo, kolejny bedzie sad i oddzialy bankow i bedzie wiocha, ze HEJ.

Pomyslcie o tym i nie bicie piany - my w wiekszosci pracownicy sobie poradzimy bo znamy sie na robocie ale w koncu to znami wspolpracuje wiele firm, ktorym dajemy zarobic, w ktorych byc moze ktos z waszych rodzin pracuje.

Pomyslcie o tym chwile o tych zmianach ale bez negatywnych emocji a zobaczycie problem.

Dlaczego Pulawy maja byc super miastem a Krasnik super wiocha?

Zycze wszystkim zdrowia, pomyslnosci, takich zarobkow aby na wszystko wystarczalo i wszelkiego Bozego blogoslawienstwa.

Myslacy o wszystkich dobrze, krasniczanin
[/quote]
Wielki żal, że centralnego zarządu nie mają kraśnickie wodociągi...

Kiedyś energetyk ważniak straszył mnie, że jeśli nie zgodzę się na usunięcie kiluletniego przyłącza napowietrznego i nie pozwolę zrujnować elewacji i założyć poziemnego, to będą przyjeżdżać do mnie "na końcu, jak się ze wszytkim obrobią".
Nie ma to jak kilka tysiączków na etacie i jeszcze więcej na fuchach. Teraz będzie towarzystwo miało więcej wrażeń podrózując po Polsce
Kiedyś dla nich byłem potencjalnym złodziejem prądu(tak się czułem idąć do mości fachmanów) - a dziś mam być ich obrońcą?
Niech sobie pozwiedzają okolice - podróże kształcą
[quote name='Juras' timestamp='1328393192' post='592814']
powiem tak.

jestem pracownikiem ZE powiem tak
1. prąd nie będzie tańszy ni cholery
2. wydluzy sie czas usuwania usterek wszelkiego rodzaju, ktore zamiast zglaszac bezposrednio do
Krasnika to na infolinie a jak juz trafi rozmowa do Pulaw to zanim ludzie z Pulaw znajda na mapie m-ce awarii to Wam sie rozladuja komorki i juz dalej nie bedziecie mogli wyjasnic co sie i gdzie stalo.
3. zajebiscie wyposazony budynek i zaple... rozwiń
Avatar
Juras / 4 lutego 2012 o 23:06
0
powiem tak.

jestem pracownikiem ZE powiem tak
1. prąd nie będzie tańszy ni cholery
2. wydluzy sie czas usuwania usterek wszelkiego rodzaju, ktore zamiast zglaszac bezposrednio do
Krasnika to na infolinie a jak juz trafi rozmowa do Pulaw to zanim ludzie z Pulaw znajda na mapie m-ce awarii to Wam sie rozladuja komorki i juz dalej nie bedziecie mogli wyjasnic co sie i gdzie stalo.
3. zajebiscie wyposazony budynek i zaplecze idzie pod mlotek, bo rzad wraz z PGE chca budowac elektrownie atomowa i potrzebna jest kasa. (dotyczy to 26 ZE i 60 posterunkow po tej czesci Wisly)
4. fakt, ze czasami trafi sie arogancki pracownik, nie swiadczy ze wszyscy tacy sa - w innych frmach czy urzedach jest tak samo
5. kolejny temat to zarobki jak tu zarobie 2000 to przeciez je wydam w krasnickich sklepach i inny z tego maja korzysc. jak zarobie tyle w Pulawach albo Lublinie to wydam tak a nie tu bo jak wroce po 1.00 do Krasnika to gdzie? A jak tu znajde robote za 1000 to wydam tylko 1000 w krasnickich firmach - przeciez nie bede was przepraszal, ze mialem szczescie i trafilem do dobrej firmy z dobrymi zarobkami. Kazdemu Bog daje wg swej woli i jak widac nie na cale zycie.
6. Teraz zlikwiduja ZE, potem starostwo, kolejny bedzie sad i oddzialy bankow i bedzie wiocha, ze HEJ.

Pomyslcie o tym i nie bicie piany - my w wiekszosci pracownicy sobie poradzimy bo znamy sie na robocie ale w koncu to znami wspolpracuje wiele firm, ktorym dajemy zarobic, w ktorych byc moze ktos z waszych rodzin pracuje.

Pomyslcie o tym chwile o tych zmianach ale bez negatywnych emocji a zobaczycie problem.

Dlaczego Pulawy maja byc super miastem a Krasnik super wiocha?

Zycze wszystkim zdrowia, pomyslnosci, takich zarobkow aby na wszystko wystarczalo i wszelkiego Bozego blogoslawienstwa.

Myslacy o wszystkich dobrze, krasniczanin
powiem tak.

jestem pracownikiem ZE powiem tak
1. prąd nie będzie tańszy ni cholery
2. wydluzy sie czas usuwania usterek wszelkiego rodzaju, ktore zamiast zglaszac bezposrednio do
Krasnika to na infolinie a jak juz trafi rozmowa do Pulaw to zanim ludzie z Pulaw znajda na mapie m-ce awarii to Wam sie rozladuja komorki i juz dalej nie bedziecie mogli wyjasnic co sie i gdzie stalo.
3. zajebiscie wyposazony budynek i zaplecze idzie pod mlotek, bo rzad wraz z PGE chca budowac elektrownie atomowa i potrzebna je... rozwiń
Avatar
czeslaw / 4 lutego 2012 o 19:10
0
[acronym='o prywatyzacji zakładów energetycznych porozmawiajcie z mieszkańcami okolic Oświęcimia którym dostawę energii wznowiono w zimie 2010 roku po dwóch miesiącach. Jeśli brakuje wam wyobraźni spróbu[size="4"][font="Arial"][/font][/size]jcie wyłączyć główny bezpiecznik w mieszkanku na dwa dni a potem porozmawiajmy. '][/acronym]
Avatar
pit14 / 3 lutego 2012 o 21:36
0
No i sorki ale muszę przyznać rację Marysieńce rachunki z telekomunikacji przychodzą krakowskie a nikt do Krakowa nie musi jeździć żeby sprawe załatwić to samo i tu będzie tylko dłuższa droga postępowania
Avatar
Marysieńka / 31 stycznia 2012 o 13:08
0
[quote name='antymarysieńka' timestamp='1327958165' post='590451']
O. Poqurwieniec, który całkiem niedawno przestał używać łuczywa usiłuje znać się i na energetyce ! Nie dyskutujmy z trollem !
[/quote]
Nawet, żeby przejśc z łuczywa na elektrykę trzeba było mieć w nim trochę rozeznania, a nie, jak tobie się wydaje , że prąd przewodzi kabelek podpięty do twojej dupy. A dowodem na dobre przewodzenie maja być wydawane przez ciebie szczeki.
[quote name='antymarysieńka' timestamp='1327958165' post='590451']
O. Poqurwieniec, który całkiem niedawno przestał używać łuczywa usiłuje znać się i na energetyce ! Nie dyskutujmy z trollem !
[/quote]
Nawet, żeby przejśc z łuczywa na elektrykę trzeba było mieć w nim trochę rozeznania, a nie, jak tobie się wydaje , że prąd przewodzi kabelek podpięty do twojej dupy. A dowodem na dobre przewodzenie maja być wydawane przez ciebie szczeki. rozwiń
Avatar
Prawda / 17 marca 2014 o 08:14
0

 A jakiś członek rodziny jakiegoś radnego tam pracuje, ha,ha,ha?

Avatar
Laco / 6 marca 2014 o 11:15
0

I bardzo dobrze ! pracują tam nadęte, nieuprzejme buce, z którymi nic nie można załatwić ! Niech poszukają pracy przy roztrząsaniu obornika !

Avatar
Gość / 10 listopada 2012 o 16:09
0
[quote name='Gość' timestamp='1328464298' post='593010']
Moim zdaniem "fizycznym" nic się nie stanie, ktoś przecież robotę tu na miejscu robić musi.
Larum podnoszą biurwy wszelkiej maści, kierowniki i dyrektory
[/quote]
Howk!
Avatar
BbbbbGgggg / 6 listopada 2012 o 15:39
0
Zakład energetyczny powinni zamknąć w Kraśniku, pracują tam nieuprzejmi i wulgarni ludzie do niczego się nie nadający. Za 15 minut trzecia komputery są wyłączone i nie można sprawdzić rachunku. Panie z księgowości czy wręcz z sekretariatu to gwiazdy i cwaniaczki brzydkie jak noc, ale podbudowane przez męską załogę i wybite w ambicje swej piękności i chyba mądrości, bo w sklepach gdzie chcą przelewy na piękne oczy bez dokumentów nie umieją się nawet zachować, po prostu cham........, byłem tego świadkiem, prostaczki. Załogę trzeba przeszkolić, pensje za mordę ucinać. Czego tam nikt nie wyśle tajemniczego klienta i nie sprawdzi pracy tych próżniaków. Co tu bronić? Na szkolenia wychowania tych ludzi wysłać. Trzy razy dzwoniłem do nich i 3 razy zero punktów u tajemniczego by mieli. Ludzie weźcie się za nich, ja głosuję za likwidacją i redukcją prostactwa. Za to pensje biorą.
Zakład energetyczny powinni zamknąć w Kraśniku, pracują tam nieuprzejmi i wulgarni ludzie do niczego się nie nadający. Za 15 minut trzecia komputery są wyłączone i nie można sprawdzić rachunku. Panie z księgowości czy wręcz z sekretariatu to gwiazdy i cwaniaczki brzydkie jak noc, ale podbudowane przez męską załogę i wybite w ambicje swej piękności i chyba mądrości, bo w sklepach gdzie chcą przelewy na piękne oczy bez dokumentów nie umieją się nawet zachować, po prostu cham........, byłem tego świadkiem, prostaczki. Załogę trzeba przeszkolić,... rozwiń
Avatar
Gość / 5 lutego 2012 o 18:51
0
Moim zdaniem "fizycznym" nic się nie stanie, ktoś przecież robotę tu na miejscu robić musi.
Larum podnoszą biurwy wszelkiej maści, kierowniki i dyrektory
Avatar
Gość / 5 lutego 2012 o 09:58
0
[quote name='Juras' timestamp='1328393192' post='592814']
powiem tak.

jestem pracownikiem ZE powiem tak
1. prąd nie będzie tańszy ni cholery
2. wydluzy sie czas usuwania usterek wszelkiego rodzaju, ktore zamiast zglaszac bezposrednio do
Krasnika to na infolinie a jak juz trafi rozmowa do Pulaw to zanim ludzie z Pulaw znajda na mapie m-ce awarii to Wam sie rozladuja komorki i juz dalej nie bedziecie mogli wyjasnic co sie i gdzie stalo.
3. zajebiscie wyposazony budynek i zaplecze idzie pod mlotek, bo rzad wraz z PGE chca budowac elektrownie atomowa i potrzebna jest kasa. (dotyczy to 26 ZE i 60 posterunkow po tej czesci Wisly)
4. fakt, ze czasami trafi sie arogancki pracownik, nie swiadczy ze wszyscy tacy sa - w innych frmach czy urzedach jest tak samo
5. kolejny temat to zarobki jak tu zarobie 2000 to przeciez je wydam w krasnickich sklepach i inny z tego maja korzysc. jak zarobie tyle w Pulawach albo Lublinie to wydam tak a nie tu bo jak wroce po 1.00 do Krasnika to gdzie? A jak tu znajde robote za 1000 to wydam tylko 1000 w krasnickich firmach - przeciez nie bede was przepraszal, ze mialem szczescie i trafilem do dobrej firmy z dobrymi zarobkami. Kazdemu Bog daje wg swej woli i jak widac nie na cale zycie.
6. Teraz zlikwiduja ZE, potem starostwo, kolejny bedzie sad i oddzialy bankow i bedzie wiocha, ze HEJ.

Pomyslcie o tym i nie bicie piany - my w wiekszosci pracownicy sobie poradzimy bo znamy sie na robocie ale w koncu to znami wspolpracuje wiele firm, ktorym dajemy zarobic, w ktorych byc moze ktos z waszych rodzin pracuje.

Pomyslcie o tym chwile o tych zmianach ale bez negatywnych emocji a zobaczycie problem.

Dlaczego Pulawy maja byc super miastem a Krasnik super wiocha?

Zycze wszystkim zdrowia, pomyslnosci, takich zarobkow aby na wszystko wystarczalo i wszelkiego Bozego blogoslawienstwa.

Myslacy o wszystkich dobrze, krasniczanin
[/quote]
Wielki żal, że centralnego zarządu nie mają kraśnickie wodociągi...

Kiedyś energetyk ważniak straszył mnie, że jeśli nie zgodzę się na usunięcie kiluletniego przyłącza napowietrznego i nie pozwolę zrujnować elewacji i założyć poziemnego, to będą przyjeżdżać do mnie "na końcu, jak się ze wszytkim obrobią".
Nie ma to jak kilka tysiączków na etacie i jeszcze więcej na fuchach. Teraz będzie towarzystwo miało więcej wrażeń podrózując po Polsce
Kiedyś dla nich byłem potencjalnym złodziejem prądu(tak się czułem idąć do mości fachmanów) - a dziś mam być ich obrońcą?
Niech sobie pozwiedzają okolice - podróże kształcą
[quote name='Juras' timestamp='1328393192' post='592814']
powiem tak.

jestem pracownikiem ZE powiem tak
1. prąd nie będzie tańszy ni cholery
2. wydluzy sie czas usuwania usterek wszelkiego rodzaju, ktore zamiast zglaszac bezposrednio do
Krasnika to na infolinie a jak juz trafi rozmowa do Pulaw to zanim ludzie z Pulaw znajda na mapie m-ce awarii to Wam sie rozladuja komorki i juz dalej nie bedziecie mogli wyjasnic co sie i gdzie stalo.
3. zajebiscie wyposazony budynek i zaple... rozwiń
Avatar
Juras / 4 lutego 2012 o 23:06
0
powiem tak.

jestem pracownikiem ZE powiem tak
1. prąd nie będzie tańszy ni cholery
2. wydluzy sie czas usuwania usterek wszelkiego rodzaju, ktore zamiast zglaszac bezposrednio do
Krasnika to na infolinie a jak juz trafi rozmowa do Pulaw to zanim ludzie z Pulaw znajda na mapie m-ce awarii to Wam sie rozladuja komorki i juz dalej nie bedziecie mogli wyjasnic co sie i gdzie stalo.
3. zajebiscie wyposazony budynek i zaplecze idzie pod mlotek, bo rzad wraz z PGE chca budowac elektrownie atomowa i potrzebna jest kasa. (dotyczy to 26 ZE i 60 posterunkow po tej czesci Wisly)
4. fakt, ze czasami trafi sie arogancki pracownik, nie swiadczy ze wszyscy tacy sa - w innych frmach czy urzedach jest tak samo
5. kolejny temat to zarobki jak tu zarobie 2000 to przeciez je wydam w krasnickich sklepach i inny z tego maja korzysc. jak zarobie tyle w Pulawach albo Lublinie to wydam tak a nie tu bo jak wroce po 1.00 do Krasnika to gdzie? A jak tu znajde robote za 1000 to wydam tylko 1000 w krasnickich firmach - przeciez nie bede was przepraszal, ze mialem szczescie i trafilem do dobrej firmy z dobrymi zarobkami. Kazdemu Bog daje wg swej woli i jak widac nie na cale zycie.
6. Teraz zlikwiduja ZE, potem starostwo, kolejny bedzie sad i oddzialy bankow i bedzie wiocha, ze HEJ.

Pomyslcie o tym i nie bicie piany - my w wiekszosci pracownicy sobie poradzimy bo znamy sie na robocie ale w koncu to znami wspolpracuje wiele firm, ktorym dajemy zarobic, w ktorych byc moze ktos z waszych rodzin pracuje.

Pomyslcie o tym chwile o tych zmianach ale bez negatywnych emocji a zobaczycie problem.

Dlaczego Pulawy maja byc super miastem a Krasnik super wiocha?

Zycze wszystkim zdrowia, pomyslnosci, takich zarobkow aby na wszystko wystarczalo i wszelkiego Bozego blogoslawienstwa.

Myslacy o wszystkich dobrze, krasniczanin
powiem tak.

jestem pracownikiem ZE powiem tak
1. prąd nie będzie tańszy ni cholery
2. wydluzy sie czas usuwania usterek wszelkiego rodzaju, ktore zamiast zglaszac bezposrednio do
Krasnika to na infolinie a jak juz trafi rozmowa do Pulaw to zanim ludzie z Pulaw znajda na mapie m-ce awarii to Wam sie rozladuja komorki i juz dalej nie bedziecie mogli wyjasnic co sie i gdzie stalo.
3. zajebiscie wyposazony budynek i zaplecze idzie pod mlotek, bo rzad wraz z PGE chca budowac elektrownie atomowa i potrzebna je... rozwiń
Avatar
czeslaw / 4 lutego 2012 o 19:10
0
[acronym='o prywatyzacji zakładów energetycznych porozmawiajcie z mieszkańcami okolic Oświęcimia którym dostawę energii wznowiono w zimie 2010 roku po dwóch miesiącach. Jeśli brakuje wam wyobraźni spróbu[size="4"][font="Arial"][/font][/size]jcie wyłączyć główny bezpiecznik w mieszkanku na dwa dni a potem porozmawiajmy. '][/acronym]
Avatar
pit14 / 3 lutego 2012 o 21:36
0
No i sorki ale muszę przyznać rację Marysieńce rachunki z telekomunikacji przychodzą krakowskie a nikt do Krakowa nie musi jeździć żeby sprawe załatwić to samo i tu będzie tylko dłuższa droga postępowania
Avatar
Marysieńka / 31 stycznia 2012 o 13:08
0
[quote name='antymarysieńka' timestamp='1327958165' post='590451']
O. Poqurwieniec, który całkiem niedawno przestał używać łuczywa usiłuje znać się i na energetyce ! Nie dyskutujmy z trollem !
[/quote]
Nawet, żeby przejśc z łuczywa na elektrykę trzeba było mieć w nim trochę rozeznania, a nie, jak tobie się wydaje , że prąd przewodzi kabelek podpięty do twojej dupy. A dowodem na dobre przewodzenie maja być wydawane przez ciebie szczeki.
[quote name='antymarysieńka' timestamp='1327958165' post='590451']
O. Poqurwieniec, który całkiem niedawno przestał używać łuczywa usiłuje znać się i na energetyce ! Nie dyskutujmy z trollem !
[/quote]
Nawet, żeby przejśc z łuczywa na elektrykę trzeba było mieć w nim trochę rozeznania, a nie, jak tobie się wydaje , że prąd przewodzi kabelek podpięty do twojej dupy. A dowodem na dobre przewodzenie maja być wydawane przez ciebie szczeki. rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 27

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

W Lublinie powstanie hala sportowo-widowiskowa na 800 osób

W Lublinie powstanie hala sportowo-widowiskowa na 800 osób 0 4

Sala sportowo-widowiskowa na 800 osób, ścianka wspinaczkowa, dwie sale do squasha, zewnętrzne boiska do koszykówki, piłki plażowej i tenisa, sala sportów walki. To tylko niektóre funkcje hali sportowo-widowiskowej, którą buduje Uniwersytet Medyczny. Wczoraj uczelnia podpisała umowę z wykonawcą – spółką Mirbud

Lekcje o mowie nienawiści w szkołach m.in. w Lublinie. Ordo Iuris: Rodzice, nie zgadzajcie się!

Lekcje o mowie nienawiści w szkołach m.in. w Lublinie. Ordo Iuris: Rodzice, nie zgadzajcie się! 69 24

W wielu miastach Polski, w tym w Lublinie, mają być prowadzone lekcje o mowie nienawiści. Ale Instytut na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris namawia rodziców, by się na to nie zgadzali

Spór o testament trwał 10 lat. Szczęśliwe zakończenie dla matki i syna

Spór o testament trwał 10 lat. Szczęśliwe zakończenie dla matki i syna 0 10

Po dziesięciu latach sądowej batalii Krystyna Zaręba i jej syn odzyskali działkę w Maszkach w okolicach Nałęczowa. Ziemia została przejęta na podstawie testamentu, który najprawdopodobniej został sfałszowany. Sprawa zakończyła się ugodą

Minister zdrowia w Lublinie. "Brakuje życzliwości, zrozumienia dla pacjenta"

Minister zdrowia w Lublinie. "Brakuje życzliwości, zrozumienia dla pacjenta" 0 6

O brakach kadrowych w służbie zdrowia oraz potrzebie większej życzliwości dla pacjenta i współpracy wszystkich zwodów medycznych mówił w czwartek w Lublinie minister zdrowia Łukasz Szumowski

Azoty nadal będą sponsorować Wisłę Puławy. Klub ma nowy zarząd

Azoty nadal będą sponsorować Wisłę Puławy. Klub ma nowy zarząd 69 10

W czwartek odbyło się walne zebranie Klubu Sportowego Wisła Puławy. Podczas spotkania podjęto decyzje o zmianach w zarządzie klubu.

Kolędowanie z XX. Czartoryskimi w Puławach
26 stycznia 2019, 16:00

Kolędowanie z XX. Czartoryskimi w Puławach 0 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 26 stycznia o godz. 16 w Kościele pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Puławach zorganizowana zostanie druga odsłona Kolędowania z XX. Czartoryskimi.

Żałoba narodowa. Część lubelskich instytucji odwołuje i przenosi imprezy. Co ze studniówkami?
galeria

Żałoba narodowa. Część lubelskich instytucji odwołuje i przenosi imprezy. Co ze studniówkami? 49 31

Część lubelskich instytucji kulturalnych odwołuje lub przenosi zaplanowane na piątek i sobotę wydarzenia. Ma to związek z ogłoszoną przez prezydenta RP Andrzeja Dudę żałobą narodową po zamordowaniu prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza

Monika Skinder powalczy o mistrzostwo świata juniorek

Monika Skinder powalczy o mistrzostwo świata juniorek 0 0

To będzie bardzo emocjonujący weekend dla kibiców. W naszym województwie odbędą się w weekend dwie duże imprezy. Dodatkowo, Monika Skinder z MULKS Grupa Oscar Tomaszów Lubelski, w niedzielę będzie walczyć o medal mistrzostw świata juniorek

Marceli Niezgoda nie jest już szefem LAWP

Marceli Niezgoda nie jest już szefem LAWP 0 15

Marceli Niezgoda, polityk PSL, stracił fotel dyrektora Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości. Instytucja podlega marszałkowi (PiS), który rozpisał już konkurs na nowego szefa.

Czarne chmury nad posłem Olszówką. Sejm zajmie się wnioskiem prokuratury

Czarne chmury nad posłem Olszówką. Sejm zajmie się wnioskiem prokuratury 0 4

Nie ma już przeszkód, by Sejm zajął się wnioskiem prokuratury o wydanie zgody na pociągniecie do odpowiedzialności karnej posła Piotra Olszówki.

Wyszedł z domu po papierosy, dwie godziny później znaleźli jego ciało
film

Wyszedł z domu po papierosy, dwie godziny później znaleźli jego ciało 58 8

35-letni Marcin wyszedł do sklepu po papierosy. Dwie godziny później jego ciało zostało znalezione w bramie, zaledwie sto metrów od jego mieszkania.

Tu była pizzeria Piccolo, potem Domek Saski. Już wiadomo co będzie teraz

Tu była pizzeria Piccolo, potem Domek Saski. Już wiadomo co będzie teraz 173 14

W sobotę otwarcie lokalu, który zajął miejsce po „Domku Saskim” LSS Społem. Przy głównym wejściu do parku będzie połączenie małej gastronomii ze sklepem

Już wiadomo, kto pokieruje Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej

Już wiadomo, kto pokieruje Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej 35 30

Zarząd Województwa Lubelskiego powierzył Piotrowi Krawcowi pełnienie obowiązków dyrektora Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej.

Ślisko na drogach. Dachowanie i lądowanie w rowie

Ślisko na drogach. Dachowanie i lądowanie w rowie 0 4

Do trzech zdarzeń drogowych doszło w czwartek rano na terenie powiatu opolskiego.

Lublin. Zabójstwo przy ul. Narutowicza. Surowy wyrok dla nożownika [wideo, zdjęcia]
galeria
film

Lublin. Zabójstwo przy ul. Narutowicza. Surowy wyrok dla nożownika [wideo, zdjęcia] 18 10

Szesnaście lat więzienia. Taki wyrok usłyszał w czwartek recydywista, który śmiertelnie ugodził nożem młodego mężczyznę i ranił jego kolegę. Do bójki doszło w centrum Lublina.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.