Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Kraśnik

6 kwietnia 2011 r.
17:04
Edytuj ten wpis

Schronisko w Rachowie Starym: Zabierz psa do domu

Autor: Zdjęcie autora (aa)
0 9 A A
Kolejne psy czekają na swój dom: Aza (u góry po lewej), Iza (u góry po prawej), Dora (na dole po lew
Kolejne psy czekają na swój dom: Aza (u góry po lewej), Iza (u góry po prawej), Dora (na dole po lew

Nieformalne schronisko w Rachowie Starym koło Annopola wciąż boryka się z problemami. W przytulisku przebywa ok. 200 zwierząt. Stowarzyszenia i fundacje działające na rzecz ochrony zwierząt pomagają opiekującej się psami kobiecie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Od kiedy właścicielka przytuliska ciężko zachorowała opieka nad zwierzętami spadła na jej córkę. Chce aby część psów znalazła nowy dom.

– Na razie żadna z prywatnych osób nie zgłosiła się po psa – mówi Renata Olszewska, która zajmuje się zwierzętami.

Pomagają za to różne organizacje. – Wczoraj były po psy między innymi panie z fundacji z Łodzi – dodaje kobieta.

W sumie dziś schronisko opuściło kilka psów. – Zwierzęta trafią do adopcji – wyjaśnia Zdzisław Małysz, komendant Lubelskiej Straży Ochrony Zwierząt. – Cztery psy pojadą do Łodzi, jeden do Warszawy i trzy do Lublina. W ciągu tygodnia rozpoczniemy też akcję sterylizacji zwierząt. Chcemy objąć nią jak największą liczbę psów. Jednorazowo będziemy sterylizować 4-5 zwierząt.

Pani Renata, która do tej pory nie miała pracy, w tym tygodniu rozpoczęła płatny staż z urzędu pracy. Dzięki temu kobieta będzie miała stały dochód przez najbliższe 3 miesiące. To jednak rozwiązuje problem tylko tymczasowo. Rozwiązaniem byłoby założenie np. fundacji, która zajmowałaby się psami. Wtedy można byłoby zatrudnić osoby do pomocy w schronisku.

Zabierz do domu psa

Od kilku dni opisujemy psy, które szukają nowego właściciela. Jeśli chcą Państwo przygarnąć któregoś z psów prosimy o kontakt telefoniczny. Należy dzwonić pod numery telefonów 661 415 030 (do pani Renaty Olszewskiej) lub 81 46 26 817 (redakcja Dziennika Wschodniego).

Zbieramy również karmę dla psów z Rachowa Starego. Można ją przynosić do naszej redakcji w Lublinie (ul. Staszica 20).

Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Lidia / 15 marca 2012 o 04:05
0
To co w naszym kraju się wyprawia to już ludzkie pojęcie przechodzi...
Ludzie nie mają co jeść, bieda jest a dla ludzi od bliźniego, od człowieka ważniejsze jest.... zwierze.

Moze zaczniesz psy konsumowac ? Dla ciebie ważniejszy jest człowiek ? zwierze nie ma praw ?
Avatar
justyna / 14 marca 2012 o 20:54
0
jeżeli można to opiszcie jaka jest tam sytuacja na dzień dzsiejszy bo chce wiedzieć czy choć troche polepszyla sie sytuacja,
Avatar
xxx / 8 kwietnia 2011 o 18:54
0
Das to w języku niemieckim rodzajnik nijaki stojący przed rzeczownikiem czyli pasuje idealnie do Twojej osoby. Coś nijakiego przed osobą, a może z osobą. Miarą człowieczeństwa jest stosunek ludzi do zwierząt. Ja mam psa z tego schroniska. Często też pomagam. To nie kosztuje wiele.
Avatar
das / 7 kwietnia 2011 o 10:40
0
To zapraszam na lekcję biologii.
Primo, ja nie pisałem, że nagle trzeba wspierać tych najbiedniejszych bo sam znam takie przypadki jakie opisałaś, nie popieram tego jestem przeciw pomocy takim w formie finansowej. Jeśli już to pomóc im znaleźć pracę a nie dawać kasę.
Na wakacje też nigdy nie jeździłem, nigdy nie byłem nad morzem, jedyne "wakacje" jakie miałem to wycieczki szkolne. Co więcej sam pracuję kiedy mogę, żeby jakoś mieć z czego żyć. Nie mówiłem też, że mamy nagle wspierać zwierzęta, niech sobie same radzą. Nie w cale nie. Jakbyś się wczytała to byś zrozumiała, że chodziło mi o to, żeby właściciel był odpowiedzialny za swoje zwierzę, że nie może być tak, że mu się znudzi i wyrzuca do lasu bo to jest szok dla takiego psa czy kota, i to nie dla tego, że on rozumie tak jak ty, że została wyrzucony. On postrzega tak, że nie wie gdzie jest, nie wie gdzie iść i nie wie co ma jeść po jadł jakieś chrupki zawsze. Zwierzęta mają instynkt, i pewne rzeczy można "nauczyć" ale to nie polega na tym że ty się nauczyłaś (mam nadzieję) tabliczki mnożenia.
Pisałem, że o przyrodę trzeba dbać, ale w sposób racjonalny. Nie w taki, że nie można wybudować czegoś bo blokują. Kiedyś naprawdę jechało się przez drogi i były lasy, był cień, teraz tego nie ma. Co więcej ostatnio czytałem o obronie naszych lasów przed sprzedażą jaką nam donald chce zafundować obcym kapitałom. To jest problem, że chcą sprzedać i wyciąć w pień wszystko. O to trzeba walczyć i to popieram. Jak budują coś, ok niech wytną las, ale niech posadzą zielony nowy, na to samo wyjdzie, a nie oni nie dadzą i niech ludzie giną bo drogi nie można wybudować. Tyle co pieniędzy zmarnowali oni, zresztą nie tylko oni, u nas w kraju to chyba standard już, że każdy myśli o sobie i o swoich 4 literach.
To zapraszam na lekcję biologii.
Primo, ja nie pisałem, że nagle trzeba wspierać tych najbiedniejszych bo sam znam takie przypadki jakie opisałaś, nie popieram tego jestem przeciw pomocy takim w formie finansowej. Jeśli już to pomóc im znaleźć pracę a nie dawać kasę.
Na wakacje też nigdy nie jeździłem, nigdy nie byłem nad morzem, jedyne "wakacje" jakie miałem to wycieczki szkolne. Co więcej sam pracuję kiedy mogę, żeby jakoś mieć z czego żyć. Nie mówiłem też, że mamy nagle wspierać zwierzęta, niech sobie same radzą. Nie... rozwiń
Avatar
monika / 7 kwietnia 2011 o 08:03
0
o matko, czy aby podać jakiś argument za swoją tezą musisz popadać w skrajności? Czy naprawdę jest sens z tobą dyskutować skoro ty nie widzisz różnicy między zwierzęciem (które ma wykształcony system nerwowy mózg itp) a korzonkiem rośliny? moim zdaniem nie ma sensu.
Ja płacę podatki, mam swoją firmę i miesięcznie daje na ludzi biednych ponad 500 zł (ubezpieczenie społeczne). Uważam że wystarczy. Bieda czasem łączy się też z nieróbstwem i postawą że Państwo da bo powinno bo mi się należy bo jestem biedny..moja teściowa uczy w szkole podstawowej na wsi i wierz mi - jak moj mąż był mały to nigdy nie był na wakacjach koloniach bo rodziców było nie stać. A dzieciaki z patologicznych lub biednych rodzin mają wpojone to by żądać: obiadów, darmowych książek, kolonii, bo "im się należy bo są biedni" - to są ich słowa.. myślisz, że za 10 lat będą mieć inną postawę, będą skorzy do pracy, czy raczej ta postawa jest już w nich utrwalona - tak jak u ich rodziców, którzy tylko tego potrafią ich nauczyć - "żądać"?
już teraz te dzieciaki twierdzą że oni przecież dostaną pieniądze zawsze bo są z biednych rodzin i nie uważają że powinny się uczyć zawodu bo pieniądze dostają...ich rodzice dostają to i oni będą...paranoja

Pomaganie jest ważne, i ludziom i zwierzętom, a dla ludzi naprawdę dużo sie robi, tylko czasem niektórzy ludzie oczekują tylko i wyłącznie że ktoś za nich będzie pracował żył rodzinę utrzymywał..dlatego tej biedy wielopokoleniowej jest tak dużo
A zwierzęta zostały udomowione przez człowieka i człowiek jest za nie odpowiedzialny.. tego uczą nawet bajki dla dzieci, pamiętasz? I taki los zwierzętom zgotował człowiek i powinniśmy teraz ten błąd naprawić i pomóc im bo one myślą czują i rozumieją.. a korzonki i listki - naprawdę - ale nie!
o matko, czy aby podać jakiś argument za swoją tezą musisz popadać w skrajności? Czy naprawdę jest sens z tobą dyskutować skoro ty nie widzisz różnicy między zwierzęciem (które ma wykształcony system nerwowy mózg itp) a korzonkiem rośliny? moim zdaniem nie ma sensu.
Ja płacę podatki, mam swoją firmę i miesięcznie daje na ludzi biednych ponad 500 zł (ubezpieczenie społeczne). Uważam że wystarczy. Bieda czasem łączy się też z nieróbstwem i postawą że Państwo da bo powinno bo mi się należy ... rozwiń
Avatar
asia / 7 kwietnia 2011 o 07:47
0
[quote name='das' timestamp='1302126716' post='460479']
To co w naszym kraju się wyprawia to już ludzkie pojęcie przechodzi...
Ludzie nie mają co jeść, bieda jest a dla ludzi od bliźniego, od człowieka ważniejsze jest.... zwierze.
Co więcej często są one i tak nie najedzone w pełni, może głodne też nie, w końcu na to tyle pieniędzy się marnuje. Powinno być tu prawo jakoś respektowane że powinno w dobie dzisiejszej cywilizacji dać się ustalić czyj to pies ( wczepiane chipy i inne nowości technologiczne) tak, żeby właściciel nie mógł się od tak bezkarnie pozbyć zwierzaka wywożąc go do lasu, a te zwierzaki przygłodziałe w schroniskach uśpić. Jest to humanitarne i zgodne z logiką, bo to człowiek jest najważniejszy a nie zwierze, i sam Bóg powiedział, że zwierzęta są po to, żeby na nie polować więc jest mi żal tych "zielonych" co przypinają się do drzew w obronie jakiejś żaby, blokują budowy dróg bo kaczka jajko zniosła czy inne ich chore histerie tj ocieplanie klimatu, Żaden naukowiec, człowiek inteligentny nie potwierdzi tych bredni "upośledzonych" zielonych, oczywiście trzeba dbać o przyrodę ale zielonym trochę się miesza w tej główce, blokują budowy dróg, a ludzie giną bo obwodnicy nie mogą wybudować, bo właśnie kaczka na planowanej trasie sra i nie można jej przeszkadzać, ehhh w jakim my świecie żyjemy
[/quote]


wybacz ,mam wrażenie,że odstawiłeś leki.zmień lekarza, czy dilera (w zależności od tego, do kogo chodzisz)a powinno być lepiej.
[quote name='das' timestamp='1302126716' post='460479']
To co w naszym kraju się wyprawia to już ludzkie pojęcie przechodzi...
Ludzie nie mają co jeść, bieda jest a dla ludzi od bliźniego, od człowieka ważniejsze jest.... zwierze.
Co więcej często są one i tak nie najedzone w pełni, może głodne też nie, w końcu na to tyle pieniędzy się marnuje. Powinno być tu prawo jakoś respektowane że powinno w dobie dzisiejszej cywilizacji dać się ustalić czyj to pies ( wczepiane chipy i inne nowości technologiczn... rozwiń
Avatar
das / 7 kwietnia 2011 o 07:21
0
A wierz komu chcesz, poprostu jest mi żal tej hinduski, bo albo truje się chemią albo zjada... bleee nie wyobrażam sobie jak niektóre plemiona mogą jeść ludzi, niestety cywilzacja jest taka, że od wieków lat dieta człowieka opiera się na mięsie.
Skoro piszesz, że jest to nie religijne, to w takim razie gdzie jest ten Pan z tą siwą brodą??
A co według tej hinduski jest etyczne humanitarne?
Skoro tak broni przyrody(ja też, ale w granicach rozumnego człowieka) to roślin, trawy też skrzywdzić nie można, korzonek z lasu też bo to nie etyczne.
Avatar
kk / 7 kwietnia 2011 o 05:29
0
Twoj komentarz swiadczy o skrajnej ignorancji i braku wiedzy, powolujesz sie za to na ludowe wierzenia.

Czlowiek jest jednym z wielu gatunkow zamieszkujacych Ziemie. Co wiecej, jestesmy gatunkiem, ktory rozmnaza sie w zastraszajaco szybkim tempie, niszczac wszystko na swojej drodze. Gdyby nie "uposledzeni znajomi" musialby/musialabys chodzic teraz w masce gazowej, a twoje dzieci bylyby zdeformowane z powodu wad wrodzonych spowodowanych zanieczyszczeniem srodowiska. Przeprowadz sie do Chin, tam liczy sie czlowiek, nie srodowisko, zobaczymy ile wytrzymasz wdychcajac smog i pijac wode zatruta metalami ciezkimi (wpisz w google "peking smog" o obejrzyj zdjecia)

Smieszne jest to, ze za swoj argument powolujesz sie na jakies mitologiczne historie. Piszesz, ze Bog powiedzial ze na zwierzeta trzeba polowac. Coz to za autorytet? Masz na mysli pana z siwa broda (nie mylic z Mikolajem!), ktory siedzi na tronie i kiwa palcem na zlych ludzi? (Tak swoja droga to gdzie one siedzi? Gdzies w gornej czesci stratosfery, czy tuz ponad nia? I dlaczego samoloty nie uderzaja w ten tron?)

Kilka dni temu znajoma Hinduska powiedziala mi, ze zwierzat nie wolno jesc ani zabijac dla innych celow bo jest to nieetyczne, niehumanitarne, sprzeczne z nakazami religijnymi, i degraduje ludzka osobowosc. Przyrode nalezy szanowac- powiedziala- bo zyjemy na wielkiej wyspie zwanej Ziemia i poki co nie mielibysmy sie gdzie ewakulowac. Dlaczego wiec mam wierzyc tobie, a nie jej? ))
Twoj komentarz swiadczy o skrajnej ignorancji i braku wiedzy, powolujesz sie za to na ludowe wierzenia.

Czlowiek jest jednym z wielu gatunkow zamieszkujacych Ziemie. Co wiecej, jestesmy gatunkiem, ktory rozmnaza sie w zastraszajaco szybkim tempie, niszczac wszystko na swojej drodze. Gdyby nie "uposledzeni znajomi" musialby/musialabys chodzic teraz w masce gazowej, a twoje dzieci bylyby zdeformowane z powodu wad wrodzonych spowodowanych zanieczyszczeniem srodowiska. Przeprowadz sie do Chin, tam liczy sie czlowiek, nie ... rozwiń
Avatar
das / 6 kwietnia 2011 o 23:51
0
To co w naszym kraju się wyprawia to już ludzkie pojęcie przechodzi...
Ludzie nie mają co jeść, bieda jest a dla ludzi od bliźniego, od człowieka ważniejsze jest.... zwierze.
Co więcej często są one i tak nie najedzone w pełni, może głodne też nie, w końcu na to tyle pieniędzy się marnuje. Powinno być tu prawo jakoś respektowane że powinno w dobie dzisiejszej cywilizacji dać się ustalić czyj to pies ( wczepiane chipy i inne nowości technologiczne) tak, żeby właściciel nie mógł się od tak bezkarnie pozbyć zwierzaka wywożąc go do lasu, a te zwierzaki przygłodziałe w schroniskach uśpić. Jest to humanitarne i zgodne z logiką, bo to człowiek jest najważniejszy a nie zwierze, i sam Bóg powiedział, że zwierzęta są po to, żeby na nie polować więc jest mi żal tych "zielonych" co przypinają się do drzew w obronie jakiejś żaby, blokują budowy dróg bo kaczka jajko zniosła czy inne ich chore histerie tj ocieplanie klimatu, Żaden naukowiec, człowiek inteligentny nie potwierdzi tych bredni "upośledzonych" zielonych, oczywiście trzeba dbać o przyrodę ale zielonym trochę się miesza w tej główce, blokują budowy dróg, a ludzie giną bo obwodnicy nie mogą wybudować, bo właśnie kaczka na planowanej trasie sra i nie można jej przeszkadzać, ehhh w jakim my świecie żyjemy
To co w naszym kraju się wyprawia to już ludzkie pojęcie przechodzi...
Ludzie nie mają co jeść, bieda jest a dla ludzi od bliźniego, od człowieka ważniejsze jest.... zwierze.
Co więcej często są one i tak nie najedzone w pełni, może głodne też nie, w końcu na to tyle pieniędzy się marnuje. Powinno być tu prawo jakoś respektowane że powinno w dobie dzisiejszej cywilizacji dać się ustalić czyj to pies ( wczepiane chipy i inne nowości technologiczne) tak, żeby właściciel nie mógł się od tak bezkarnie pozbyć zwierzaka wywożąc go do l... rozwiń
Avatar
Lidia / 15 marca 2012 o 04:05
0
To co w naszym kraju się wyprawia to już ludzkie pojęcie przechodzi...
Ludzie nie mają co jeść, bieda jest a dla ludzi od bliźniego, od człowieka ważniejsze jest.... zwierze.

Moze zaczniesz psy konsumowac ? Dla ciebie ważniejszy jest człowiek ? zwierze nie ma praw ?
Avatar
justyna / 14 marca 2012 o 20:54
0
jeżeli można to opiszcie jaka jest tam sytuacja na dzień dzsiejszy bo chce wiedzieć czy choć troche polepszyla sie sytuacja,
Avatar
xxx / 8 kwietnia 2011 o 18:54
0
Das to w języku niemieckim rodzajnik nijaki stojący przed rzeczownikiem czyli pasuje idealnie do Twojej osoby. Coś nijakiego przed osobą, a może z osobą. Miarą człowieczeństwa jest stosunek ludzi do zwierząt. Ja mam psa z tego schroniska. Często też pomagam. To nie kosztuje wiele.
Avatar
das / 7 kwietnia 2011 o 10:40
0
To zapraszam na lekcję biologii.
Primo, ja nie pisałem, że nagle trzeba wspierać tych najbiedniejszych bo sam znam takie przypadki jakie opisałaś, nie popieram tego jestem przeciw pomocy takim w formie finansowej. Jeśli już to pomóc im znaleźć pracę a nie dawać kasę.
Na wakacje też nigdy nie jeździłem, nigdy nie byłem nad morzem, jedyne "wakacje" jakie miałem to wycieczki szkolne. Co więcej sam pracuję kiedy mogę, żeby jakoś mieć z czego żyć. Nie mówiłem też, że mamy nagle wspierać zwierzęta, niech sobie same radzą. Nie w cale nie. Jakbyś się wczytała to byś zrozumiała, że chodziło mi o to, żeby właściciel był odpowiedzialny za swoje zwierzę, że nie może być tak, że mu się znudzi i wyrzuca do lasu bo to jest szok dla takiego psa czy kota, i to nie dla tego, że on rozumie tak jak ty, że została wyrzucony. On postrzega tak, że nie wie gdzie jest, nie wie gdzie iść i nie wie co ma jeść po jadł jakieś chrupki zawsze. Zwierzęta mają instynkt, i pewne rzeczy można "nauczyć" ale to nie polega na tym że ty się nauczyłaś (mam nadzieję) tabliczki mnożenia.
Pisałem, że o przyrodę trzeba dbać, ale w sposób racjonalny. Nie w taki, że nie można wybudować czegoś bo blokują. Kiedyś naprawdę jechało się przez drogi i były lasy, był cień, teraz tego nie ma. Co więcej ostatnio czytałem o obronie naszych lasów przed sprzedażą jaką nam donald chce zafundować obcym kapitałom. To jest problem, że chcą sprzedać i wyciąć w pień wszystko. O to trzeba walczyć i to popieram. Jak budują coś, ok niech wytną las, ale niech posadzą zielony nowy, na to samo wyjdzie, a nie oni nie dadzą i niech ludzie giną bo drogi nie można wybudować. Tyle co pieniędzy zmarnowali oni, zresztą nie tylko oni, u nas w kraju to chyba standard już, że każdy myśli o sobie i o swoich 4 literach.
To zapraszam na lekcję biologii.
Primo, ja nie pisałem, że nagle trzeba wspierać tych najbiedniejszych bo sam znam takie przypadki jakie opisałaś, nie popieram tego jestem przeciw pomocy takim w formie finansowej. Jeśli już to pomóc im znaleźć pracę a nie dawać kasę.
Na wakacje też nigdy nie jeździłem, nigdy nie byłem nad morzem, jedyne "wakacje" jakie miałem to wycieczki szkolne. Co więcej sam pracuję kiedy mogę, żeby jakoś mieć z czego żyć. Nie mówiłem też, że mamy nagle wspierać zwierzęta, niech sobie same radzą. Nie... rozwiń
Avatar
monika / 7 kwietnia 2011 o 08:03
0
o matko, czy aby podać jakiś argument za swoją tezą musisz popadać w skrajności? Czy naprawdę jest sens z tobą dyskutować skoro ty nie widzisz różnicy między zwierzęciem (które ma wykształcony system nerwowy mózg itp) a korzonkiem rośliny? moim zdaniem nie ma sensu.
Ja płacę podatki, mam swoją firmę i miesięcznie daje na ludzi biednych ponad 500 zł (ubezpieczenie społeczne). Uważam że wystarczy. Bieda czasem łączy się też z nieróbstwem i postawą że Państwo da bo powinno bo mi się należy bo jestem biedny..moja teściowa uczy w szkole podstawowej na wsi i wierz mi - jak moj mąż był mały to nigdy nie był na wakacjach koloniach bo rodziców było nie stać. A dzieciaki z patologicznych lub biednych rodzin mają wpojone to by żądać: obiadów, darmowych książek, kolonii, bo "im się należy bo są biedni" - to są ich słowa.. myślisz, że za 10 lat będą mieć inną postawę, będą skorzy do pracy, czy raczej ta postawa jest już w nich utrwalona - tak jak u ich rodziców, którzy tylko tego potrafią ich nauczyć - "żądać"?
już teraz te dzieciaki twierdzą że oni przecież dostaną pieniądze zawsze bo są z biednych rodzin i nie uważają że powinny się uczyć zawodu bo pieniądze dostają...ich rodzice dostają to i oni będą...paranoja

Pomaganie jest ważne, i ludziom i zwierzętom, a dla ludzi naprawdę dużo sie robi, tylko czasem niektórzy ludzie oczekują tylko i wyłącznie że ktoś za nich będzie pracował żył rodzinę utrzymywał..dlatego tej biedy wielopokoleniowej jest tak dużo
A zwierzęta zostały udomowione przez człowieka i człowiek jest za nie odpowiedzialny.. tego uczą nawet bajki dla dzieci, pamiętasz? I taki los zwierzętom zgotował człowiek i powinniśmy teraz ten błąd naprawić i pomóc im bo one myślą czują i rozumieją.. a korzonki i listki - naprawdę - ale nie!
o matko, czy aby podać jakiś argument za swoją tezą musisz popadać w skrajności? Czy naprawdę jest sens z tobą dyskutować skoro ty nie widzisz różnicy między zwierzęciem (które ma wykształcony system nerwowy mózg itp) a korzonkiem rośliny? moim zdaniem nie ma sensu.
Ja płacę podatki, mam swoją firmę i miesięcznie daje na ludzi biednych ponad 500 zł (ubezpieczenie społeczne). Uważam że wystarczy. Bieda czasem łączy się też z nieróbstwem i postawą że Państwo da bo powinno bo mi się należy ... rozwiń
Avatar
asia / 7 kwietnia 2011 o 07:47
0
[quote name='das' timestamp='1302126716' post='460479']
To co w naszym kraju się wyprawia to już ludzkie pojęcie przechodzi...
Ludzie nie mają co jeść, bieda jest a dla ludzi od bliźniego, od człowieka ważniejsze jest.... zwierze.
Co więcej często są one i tak nie najedzone w pełni, może głodne też nie, w końcu na to tyle pieniędzy się marnuje. Powinno być tu prawo jakoś respektowane że powinno w dobie dzisiejszej cywilizacji dać się ustalić czyj to pies ( wczepiane chipy i inne nowości technologiczne) tak, żeby właściciel nie mógł się od tak bezkarnie pozbyć zwierzaka wywożąc go do lasu, a te zwierzaki przygłodziałe w schroniskach uśpić. Jest to humanitarne i zgodne z logiką, bo to człowiek jest najważniejszy a nie zwierze, i sam Bóg powiedział, że zwierzęta są po to, żeby na nie polować więc jest mi żal tych "zielonych" co przypinają się do drzew w obronie jakiejś żaby, blokują budowy dróg bo kaczka jajko zniosła czy inne ich chore histerie tj ocieplanie klimatu, Żaden naukowiec, człowiek inteligentny nie potwierdzi tych bredni "upośledzonych" zielonych, oczywiście trzeba dbać o przyrodę ale zielonym trochę się miesza w tej główce, blokują budowy dróg, a ludzie giną bo obwodnicy nie mogą wybudować, bo właśnie kaczka na planowanej trasie sra i nie można jej przeszkadzać, ehhh w jakim my świecie żyjemy
[/quote]


wybacz ,mam wrażenie,że odstawiłeś leki.zmień lekarza, czy dilera (w zależności od tego, do kogo chodzisz)a powinno być lepiej.
[quote name='das' timestamp='1302126716' post='460479']
To co w naszym kraju się wyprawia to już ludzkie pojęcie przechodzi...
Ludzie nie mają co jeść, bieda jest a dla ludzi od bliźniego, od człowieka ważniejsze jest.... zwierze.
Co więcej często są one i tak nie najedzone w pełni, może głodne też nie, w końcu na to tyle pieniędzy się marnuje. Powinno być tu prawo jakoś respektowane że powinno w dobie dzisiejszej cywilizacji dać się ustalić czyj to pies ( wczepiane chipy i inne nowości technologiczn... rozwiń
Avatar
das / 7 kwietnia 2011 o 07:21
0
A wierz komu chcesz, poprostu jest mi żal tej hinduski, bo albo truje się chemią albo zjada... bleee nie wyobrażam sobie jak niektóre plemiona mogą jeść ludzi, niestety cywilzacja jest taka, że od wieków lat dieta człowieka opiera się na mięsie.
Skoro piszesz, że jest to nie religijne, to w takim razie gdzie jest ten Pan z tą siwą brodą??
A co według tej hinduski jest etyczne humanitarne?
Skoro tak broni przyrody(ja też, ale w granicach rozumnego człowieka) to roślin, trawy też skrzywdzić nie można, korzonek z lasu też bo to nie etyczne.
Avatar
kk / 7 kwietnia 2011 o 05:29
0
Twoj komentarz swiadczy o skrajnej ignorancji i braku wiedzy, powolujesz sie za to na ludowe wierzenia.

Czlowiek jest jednym z wielu gatunkow zamieszkujacych Ziemie. Co wiecej, jestesmy gatunkiem, ktory rozmnaza sie w zastraszajaco szybkim tempie, niszczac wszystko na swojej drodze. Gdyby nie "uposledzeni znajomi" musialby/musialabys chodzic teraz w masce gazowej, a twoje dzieci bylyby zdeformowane z powodu wad wrodzonych spowodowanych zanieczyszczeniem srodowiska. Przeprowadz sie do Chin, tam liczy sie czlowiek, nie srodowisko, zobaczymy ile wytrzymasz wdychcajac smog i pijac wode zatruta metalami ciezkimi (wpisz w google "peking smog" o obejrzyj zdjecia)

Smieszne jest to, ze za swoj argument powolujesz sie na jakies mitologiczne historie. Piszesz, ze Bog powiedzial ze na zwierzeta trzeba polowac. Coz to za autorytet? Masz na mysli pana z siwa broda (nie mylic z Mikolajem!), ktory siedzi na tronie i kiwa palcem na zlych ludzi? (Tak swoja droga to gdzie one siedzi? Gdzies w gornej czesci stratosfery, czy tuz ponad nia? I dlaczego samoloty nie uderzaja w ten tron?)

Kilka dni temu znajoma Hinduska powiedziala mi, ze zwierzat nie wolno jesc ani zabijac dla innych celow bo jest to nieetyczne, niehumanitarne, sprzeczne z nakazami religijnymi, i degraduje ludzka osobowosc. Przyrode nalezy szanowac- powiedziala- bo zyjemy na wielkiej wyspie zwanej Ziemia i poki co nie mielibysmy sie gdzie ewakulowac. Dlaczego wiec mam wierzyc tobie, a nie jej? ))
Twoj komentarz swiadczy o skrajnej ignorancji i braku wiedzy, powolujesz sie za to na ludowe wierzenia.

Czlowiek jest jednym z wielu gatunkow zamieszkujacych Ziemie. Co wiecej, jestesmy gatunkiem, ktory rozmnaza sie w zastraszajaco szybkim tempie, niszczac wszystko na swojej drodze. Gdyby nie "uposledzeni znajomi" musialby/musialabys chodzic teraz w masce gazowej, a twoje dzieci bylyby zdeformowane z powodu wad wrodzonych spowodowanych zanieczyszczeniem srodowiska. Przeprowadz sie do Chin, tam liczy sie czlowiek, nie ... rozwiń
Avatar
das / 6 kwietnia 2011 o 23:51
0
To co w naszym kraju się wyprawia to już ludzkie pojęcie przechodzi...
Ludzie nie mają co jeść, bieda jest a dla ludzi od bliźniego, od człowieka ważniejsze jest.... zwierze.
Co więcej często są one i tak nie najedzone w pełni, może głodne też nie, w końcu na to tyle pieniędzy się marnuje. Powinno być tu prawo jakoś respektowane że powinno w dobie dzisiejszej cywilizacji dać się ustalić czyj to pies ( wczepiane chipy i inne nowości technologiczne) tak, żeby właściciel nie mógł się od tak bezkarnie pozbyć zwierzaka wywożąc go do lasu, a te zwierzaki przygłodziałe w schroniskach uśpić. Jest to humanitarne i zgodne z logiką, bo to człowiek jest najważniejszy a nie zwierze, i sam Bóg powiedział, że zwierzęta są po to, żeby na nie polować więc jest mi żal tych "zielonych" co przypinają się do drzew w obronie jakiejś żaby, blokują budowy dróg bo kaczka jajko zniosła czy inne ich chore histerie tj ocieplanie klimatu, Żaden naukowiec, człowiek inteligentny nie potwierdzi tych bredni "upośledzonych" zielonych, oczywiście trzeba dbać o przyrodę ale zielonym trochę się miesza w tej główce, blokują budowy dróg, a ludzie giną bo obwodnicy nie mogą wybudować, bo właśnie kaczka na planowanej trasie sra i nie można jej przeszkadzać, ehhh w jakim my świecie żyjemy
To co w naszym kraju się wyprawia to już ludzkie pojęcie przechodzi...
Ludzie nie mają co jeść, bieda jest a dla ludzi od bliźniego, od człowieka ważniejsze jest.... zwierze.
Co więcej często są one i tak nie najedzone w pełni, może głodne też nie, w końcu na to tyle pieniędzy się marnuje. Powinno być tu prawo jakoś respektowane że powinno w dobie dzisiejszej cywilizacji dać się ustalić czyj to pies ( wczepiane chipy i inne nowości technologiczne) tak, żeby właściciel nie mógł się od tak bezkarnie pozbyć zwierzaka wywożąc go do l... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 lipca 2018

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 lipca 2018 0 0

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie 14 8

Do dziś na lubelskich osiedlach powinny się pojawić kolorowe pojemniki do segregacji śmieci, ale mało gdzie je widać. Tylko właśnie do niedzieli miał trwać „okres przejściowy” w dzielnicach, które przechodzą na nowy system segregacji odpadów, ale okazuje się, że zamieszanie jeszcze może potrwać.

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia]
galeria

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia] 13 0

Miłośnicy kwiatów z całego województwa lubelskiego w niedzielę przybyli do Końskowoli, żeby zrobić zakupy podczas Święta Róż. To jedna z najlepszych okazji do zaopatrzenia się w sadzonki, kwiaty, a także lokalne, zdrowe produkty żywnościowe. Na scenie zagrały m.in. zespoły taneczne.

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje"

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje" 0 4

Mieszkańcy coraz częściej odwiedzają folwark w łęczyńskim Podzamczu. Kibicują inwestycji, która odmienia ten dawniej zapuszczony fragment Łęcznej.

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach
16 lipca 2018, 19:00

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach 0 0

Przed nami trzeci koncert w ramach tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach. W poniedziałek, 16 lipca o godz. 19 w Kościele pw. św. Brata Alberta wystąpi Wacław Golonka.

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego 0 2

W poniedziałek zacznie się kolejny etap przebudowy sieci gazowej w rejonie powstającej drogi, która pobiegnie od Kunickiego do Wrotkowskiej.

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim
Wideo, zdjęcia
galeria
film

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim 461 40

Przy dźwiękach syren i okrzykach wściekłych rolników przemawiał w niedzielę w Kraśniku premier Mateusz Morawiecki. Uroczystość odsłonięcia pomnika smoleńskiego zamieniła się w antyrządowy protest przeciwko niskim cenom malin, agrestu, porzeczek i wiśni.

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018!
film

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018! 2 0

MUNDIAL 2018 Trójkolorowi wygrali w finale z Chorwacją 4:2 po kapitalnym spotkaniu na moskiewskich Łużnikach i zdobyli drugi w historii Puchar Świata. To ogromny sukces dla selekcjonera Didiera Deschampsa, który zdobył to trofeum zarówno jako piłkarz jak i trener

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków 8 0

Lubelscy policjanci szukają świadków dwóch wypadków drogowych, do których doszło na początku lipca.

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika
film

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika 17 9

Co znajdowało się na niewielkim wzgórzu zalanym podczas budowy Zalewu Zemborzyckiego?

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery 3 0

W piątkowe południe dyżurny łukowskiej komendy policji otrzymał telefoniczną informację o młodym mężczyźnie, którego zachowanie wskazywało, że chce ukraść rower. Zawiadamiający opisując jego wygląd, informował dyżurnego o trasie ucieczki młodzieńca.

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje 19 6

Rozpoczęła się przebudowa drogi Krężnica Jara - Strzeszkowice w powiecie lubelskim. To jedna z dwóch inwestycji, realizowanych przez samorząd powiatowy w ramach megaprojektu drogowego, w którym biorą udział także pozostałe powiaty ziemskie województwa lubelskiego.

Festiwal "Śladami Singera" 2018: Bawić i przypominać [program]
16 lipca 2018, 17:30

Festiwal "Śladami Singera" 2018: Bawić i przypominać [program] 2 0

Co Gdzie Kiedy. W poniedziałek w podróż po Lubelszczyźnie wyrusza Festiwal "Śladami Singera". W tym roku artyści zawitają do 12 miast i miejscowości. – Chcemy bawić, zachwycać, ale też skłaniać do refleksji – mówią organizatorzy. Słowo-klucz to pamięć lokalna.

MUNDIAL 2018. Francja – Chorwacja 4:2 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO]
film

MUNDIAL 2018. Francja – Chorwacja 4:2 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO] 6 4

W ostatnim meczu mistrzostw świata w Rosji Francja gra na Łużnikach z Moskwie z Chorwacją. Czy powtórzy wynik sprzed 20 lat, czy po raz pierwszy złoto zdobędzie zespół z Bałkanów?

Wyjeżdżasz za granicę? Ile trzeba poczekać na nowy paszport?

Wyjeżdżasz za granicę? Ile trzeba poczekać na nowy paszport? 0 5

Tradycyjnie już okres wakacyjny to czas wzmożonego ruchu w punktach paszportowych. Wiele osób dopiero tuż przed planowanym urlopem zdaje sobie sprawę, że ma nieważny paszport. Dlatego warto sprawdzić termin ważności naszego paszportu. Tylko w czerwcu br. wydano prawie 215 tys. nowych paszportów, a w całym pierwszym półroczu 2018 r. aż 977 tys. dokumentów.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.