Firma Pol-Mak chce podpić rynek nowymi produktami. Producent makaronów z Ludwina wprowadza na sklepowe półki markę "omnomnom.
Firma zachwala omnomnom, jako lekkostrawny makaron, doskonały dla sportowców. Jednocześnie Pol-Mak wspiera lubelski sport. Firma jest jednym ze sponsorów niedzielnej "Dychy” do Maratonu Lubelskiego.
- Szacujemy, że z płyty Areny Lublin wystartuje nawet 1200 biegaczy - dodaje Polak. - Oczywiście nasza współpraca z organizatorami biegów nie zakończy się na dysze, ani przyszłorocznym Maratonie Lubelskim.
Pol-Mak jest w pierwszej dziesiątce krajowych producentów makaronu. Firma zatrudnia ponad 80 osób i co roku zamierza zwiększać zatrudnienie o 5 do 10 proc. Zakład z Ludwina produkuje ok. 3,5 tys. ton makaronu rocznie, z czego 5 proc. trafia na eksport. Główne kierunki to Czechy, Słowacja, Węgry i Wielka Brytania. Możliwe, że wkrótce produkty Pol-Maku pojawią się w Emiratach Arabskich i krajach Afryki. Każdego roku firma eksportuje coraz więcej swoich produktów.