Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Łęczna

24 marca 2010 r.
8:31
Edytuj ten wpis

Śledztwo wyjaśni przyczyny śmierci motocyklistki z Lubartowa

Autor: Zdjęcie autora (er)
0 48 A A

Wczoraj na zlecenie prokuratury została przeprowadzona sekcja zwłok motocyklistki, która zginęła w sobotę w miejscowości Stawek w powiecie łęczyńskim.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
20-letnia Dagmara K. z Lubartowa jadąc hondą nagle straciła panowanie nad pojazdem, zjechała na pobocze i uderzyła w przydrożne drzewo. Poniosła śmierć na miejscu.

Śledztwo w sprawie śmierci dziewczyny prowadzi Prokuratura Rejonowa w Lublinie. W ciągu najdalej trzech miesięcy śledczy chcą jednoznaczne ustalić przyczyny wypadku.

Komentarze 48

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
gawcio125 / 3 sierpnia 2010 o 21:44
0
Prędkość i nie przestrzeganie przepisów - niestety człowiek automatycznie zostaje [url=http://poznajdate.com/skazany-na-smierc.html]skazany na śmierć[/url] /
Avatar
wr4223 / 3 sierpnia 2010 o 20:59
0
Niestety, [url=http://vsevidno.com/kopomo.html]taka śmierć na drodze[/url], to przygnębiająca konsekwencja jakości dróg
Avatar
Damienngo / 3 sierpnia 2010 o 17:17
0
Moim zdaniem, prawo jazdy mogą być od 18 lat, ale pod jednym warunkiem. Powinni wprowadzić jakieś testy psychologiczne lub coś podobnego, aby rozpoznać czy człowiek starający się o prawo jazdy jest: spokojny, opanowany itd.

Dodatkowo sprawdzenie sytuacji wypadkowej, lub utraty kontroli nad pojazdem. [url=http://vsevidno.com/kopomo.html]Śmierć na drodze[/url] w Polsce a także innych krajach, jest codzienną sytuacją i trzeba temu jak najszybciej zapobiec, może trzeba zlikwidować samochody i przerzucić się na rowery.
Avatar
Michal / 3 sierpnia 2010 o 16:15
0
Wnioskując z zdjęcia które zostało zamieszczone obok informacji o przyczynach
śmierci, wystarczył jedna nie uważna chwila lub jakiekolwiek zawahanie równowagi biorąc pod uwagę
stan pobocznej drogi. Jednak nie ma się czemu dziwić w tym kraju, ciekawe czy doznała szoku czy nastąpiła tzw. śmierć kliniczna.
Ciekawostką jest to, iż można poznać dokładną [url=http://vsevidno.com]datę swojej śmierci[/url]aby uniknąć takich potyczek.
Avatar
Gość / 3 sierpnia 2010 o 15:16
0
Długość życia:
http://vsevidno.com/derati.html
Avatar
nati / 3 sierpnia 2010 o 14:50
0
Zgadza się ..prawo jazdy powinno być od 25 roku życia..bo inaczej taki powiedzmy [ url=http://vsevidno.com/derery.html/przykład.php]toka na polskich ulicach[/url]..no poprostu głupota i tyle
Avatar
Gość / 5 kwietnia 2010 o 08:59
0
ribbon napisał:
Guzik prawda dzieciaku. Jest wielu doświadczonych motocyklistów, którzy poruszają się turystykami, albo ścigaczami. Niektórych turystyków z wyglądu byś nawet nie odróżnił od ściagacza. Ludzie na "harleyach" też potrafią przycisnąć. Sam znałem kilku, którzy na takich maszynach jeździli i niestety, już ich nie ma wśród nas. NIE GENERALIZUJ. Ludzie ktorzy chcą się popisywać przed innymi kupują ścigacze, bo taki tręd panuje wsród dresiarstwa i już. Ale jeżdzą nimi też normalni ludzie. A hasło "Motocykle są wszędzie - spójrz dwa razy" to coś zupełnie innego, niż sobie wyobrażasz. Chodzi głownie o to, by nie zajeżdzać drogi motocyklistom np. zmieniając pas. Wiele jest świętych krów w puszkach, którzy są albo ślepi, albo głupi i jeżeli nie widzą 2ch świateł w bocznym lusterku to zmieniają pas i... trach. Motocykl cięzej dostrzec, i spójż dwa razy, zanim zmienisz pas, bo może kogoś przeoczyłeś. Pojeździj trochę, dopiero pogadamy. Bo wychodzi na to, że prawo jazdy odebrałeś wczoraj.

OnTopic: Chciałbym zauważyć jedną rzecz: co to za deb***ny zwyczaj z tymi drzewami i rowami po obu stronach drogi?! Przecież gdyby nie rosło tam to drzewo, to ta dziewczyna by żyła. Może ktoś powinien ruszyć łaskawie 4 litery, rowy zakopać, drzewa wykarczować? Oczywiście, jeżeli droga nie prowadzi przez las

Szanowny motocyklisto...rowy przydrożne nie są po to, abyś się w nich kąpał. Służą (przede wszystkim) wtedy, gdy swój szanowny tyłek wozisz w puszce - podczas wiosennych roztopów i deszczów....
Człowieku jeździj zgodnie z dozwoloną prędkością, a wtedy będzie bezpieczniej - i dla ciebie i dla mnie...
Układ: człowiek, droga, maszyna.... jakie ma znaczenie co zawiodło.... jeśli Jej/Jego już nie ma???????
Wiatr we włosach? Wspaniałe uczucie, ale czy warto dla niego ginąć???????
Przepraszam, to wasze życie! Szkoda tylko tych nieświadomie igrających ze śmiercią i rodzin wszystkich ofiar. Ci ostatni będą mieli wiele kolejnych smutnych świąt...
Wyrazy współczucia...
wszystkim) wtedy, gdy swój szanowny tyłek wozisz w puszce - podczas wiosennych roztopów i deszczów....
Człowieku jeździj zgodnie z dozwoloną prędkością, a wtedy będzie bezpieczniej - i dla ciebie i dla mnie...
Układ: człowiek, droga, maszyna.... jakie ma znaczenie co zawiodło.... jeśli Jej/Jego już nie ma???????
Wiatr we włosach? Wspaniałe uczucie, ale czy warto dla niego ginąć???????
Przepraszam, to wasze życie! Szkoda tylko tych nieświadomie igrających ze śmiercią i rodzin wszystkich ofiar. Ci ostatni... rozwiń
Avatar
ribbon / 31 marca 2010 o 22:12
0
sadness napisał:
A czy ktoś słyszał o śmiertelnych wypadkach motocyklistów na tzw harleyach? Ja jeszcze nie! Może dlatego że to zazwyczaj doświadczeni ludzie, którzy na motocyklach jeżdżą dla przyjemności a nie dla prędkości. A wszyscy mądrzy na ścigaczach ? Dawaj ile fabryka dała - bo przecież mam "motór" i muszę zap....lać 180-200,, popisać się przed kumplami jaki to kój "motór" jest szybki i fajny. A hasło Motocykle są wszędzie - spójrz dwa razy? A dlaczego ja jadąc przepisowo mam się dostosowywać i uważać na wariatów co mają cudze i swoje życie za nic?


Guzik prawda dzieciaku. Jest wielu doświadczonych motocyklistów, którzy poruszają się turystykami, albo ścigaczami. Niektórych turystyków z wyglądu byś nawet nie odróżnił od ściagacza. Ludzie na "harleyach" też potrafią przycisnąć. Sam znałem kilku, którzy na takich maszynach jeździli i niestety, już ich nie ma wśród nas. NIE GENERALIZUJ. Ludzie ktorzy chcą się popisywać przed innymi kupują ścigacze, bo taki tręd panuje wsród dresiarstwa i już. Ale jeżdzą nimi też normalni ludzie. A hasło "Motocykle są wszędzie - spójrz dwa razy" to coś zupełnie innego, niż sobie wyobrażasz. Chodzi głownie o to, by nie zajeżdzać drogi motocyklistom np. zmieniając pas. Wiele jest świętych krów w puszkach, którzy są albo ślepi, albo głupi i jeżeli nie widzą 2ch świateł w bocznym lusterku to zmieniają pas i... trach. Motocykl cięzej dostrzec, i spójż dwa razy, zanim zmienisz pas, bo może kogoś przeoczyłeś. Pojeździj trochę, dopiero pogadamy. Bo wychodzi na to, że prawo jazdy odebrałeś wczoraj.

OnTopic: Chciałbym zauważyć jedną rzecz: co to za deb***ny zwyczaj z tymi drzewami i rowami po obu stronach drogi?! Przecież gdyby nie rosło tam to drzewo, to ta dziewczyna by żyła. Może ktoś powinien ruszyć łaskawie 4 litery, rowy zakopać, drzewa wykarczować? Oczywiście, jeżeli droga nie prowadzi przez las


Guzik prawda dzieciaku. Jest wielu doświadczonych motocyklistów, którzy poruszają się turystykami, albo ścigaczami. Niektórych turystyków z wyglądu byś nawet nie odróżnił od ściagacza. Ludzie na "harleyach" też potrafią przycisnąć. Sam znałem kilku, którzy na takich maszynach jeździli i niestety, już ich nie ma wśród nas. NIE GENERALIZUJ. Ludzie ktorzy chcą się popisywać przed innymi kupują ścigacze, bo taki tręd panuje wsród dresiarstwa i już. Ale jeżdzą nimi też normalni ludzie. A hasło "Motocykle ... rozwiń
Avatar
Mary / 28 marca 2010 o 21:15
0
W gwoli ścisłości motocykl nie motor...


Jest tylko jedna pocieszająca wiadomość dla ludzi czekających na przeszczepy organów że dawcy organów bardzo się starają aby zmniejszyć kolejkę oczekujących na organy


No i tu muszę cię zmartwić bo organów nie będzie. Jak myślisz co zostaje z człowieka "od wewnątrz" po uderzeniu z prędkości no przypuśćmy 90 km/h (oczywiście jako min prędkość) niestety cała ta gadanina, hasła dawcy organów ble ble świadczy tylko o BRAKU LOGICZNEGO MYŚLENIA.

Nie mam zamiaru bronić jednak motocyklistów bo i w ich przypadku, tak samo jak w przypadku "puszkowców" znajdują się idioci. Jest tylko jedna zasadnicza różnica (podkreślam jednak że nie zawsze) brawura kierowców kat B dużo częściej jest przyczyną śmierci nie tylko kierowcy ale i pasażerów, przechodniów , innych użytkowników dróg niż w przypadku motocyklistów.

Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi nie tylko motocyklistom ale i puszkowcom.


No i tu muszę cię zmartwić bo organów nie będzie. Jak myślisz co zostaje z człowieka "od wewnątrz" po uderzeniu z prędkości no przypuśćmy 90 km/h (oczywiście jako min prędkość) niestety cała ta gadanina, hasła dawcy organów ble ble świadczy tylko o BRAKU LOGICZNEGO MYŚLENIA.

Nie mam zamiaru bronić jednak motocyklistów bo i w ich przypadku, tak samo jak w przypadku "puszkowców" znajdują się idioci. Jest tylko jedna zasadnicza różnica (podkreślam jednak że nie zawsze) brawura kierow... rozwiń
Avatar
Gość / 24 marca 2010 o 22:33
0
Gość napisał:
tak racja, nie gadać głupot na temat dziewczyny której nie znamy... Usłyszałam tą historię ż innego źródła niż prasa i zmroziła mnie... sama chciałam pojechać do pracy na wakacje i kupić motor (powtarzam to co usłyszałam nie wiem do konca jak było) za zarobine pieniądze, mam 21 lat. Po usłyszeniu tej historii poczułam się jakby to było o mnie... postanowiłam nie kupować motoru, to zbyt duże ryzyko. Straty sa niewymiernie większe niż przyjemność z jazdy. Jest mi strasznie żal rodziny tej dziewczyny, wyobraziłam sobie co by moja mama przeżywała... Nie komentujcie tego zdarzenia w głupi sposób, czy to wina dziewczyny że tak bardzo chciała mieć motor?? Najgorsze jest to że włożyło trud w jego kupno, kupiła go podobno za własne zarobione pieniądze i o ironio kupiła sobie śmierć... Na pewno wielu ludzi tęskni za nią.

Bardzo mądrze Za mąż pora i dzieciaczki rodzić

Bardzo mądrze Za mąż pora i dzieciaczki rodzić rozwiń
Avatar
gawcio125 / 3 sierpnia 2010 o 21:44
0
Prędkość i nie przestrzeganie przepisów - niestety człowiek automatycznie zostaje [url=http://poznajdate.com/skazany-na-smierc.html]skazany na śmierć[/url] /
Avatar
wr4223 / 3 sierpnia 2010 o 20:59
0
Niestety, [url=http://vsevidno.com/kopomo.html]taka śmierć na drodze[/url], to przygnębiająca konsekwencja jakości dróg
Avatar
Damienngo / 3 sierpnia 2010 o 17:17
0
Moim zdaniem, prawo jazdy mogą być od 18 lat, ale pod jednym warunkiem. Powinni wprowadzić jakieś testy psychologiczne lub coś podobnego, aby rozpoznać czy człowiek starający się o prawo jazdy jest: spokojny, opanowany itd.

Dodatkowo sprawdzenie sytuacji wypadkowej, lub utraty kontroli nad pojazdem. [url=http://vsevidno.com/kopomo.html]Śmierć na drodze[/url] w Polsce a także innych krajach, jest codzienną sytuacją i trzeba temu jak najszybciej zapobiec, może trzeba zlikwidować samochody i przerzucić się na rowery.
Avatar
Michal / 3 sierpnia 2010 o 16:15
0
Wnioskując z zdjęcia które zostało zamieszczone obok informacji o przyczynach
śmierci, wystarczył jedna nie uważna chwila lub jakiekolwiek zawahanie równowagi biorąc pod uwagę
stan pobocznej drogi. Jednak nie ma się czemu dziwić w tym kraju, ciekawe czy doznała szoku czy nastąpiła tzw. śmierć kliniczna.
Ciekawostką jest to, iż można poznać dokładną [url=http://vsevidno.com]datę swojej śmierci[/url]aby uniknąć takich potyczek.
Avatar
Gość / 3 sierpnia 2010 o 15:16
0
Długość życia:
http://vsevidno.com/derati.html
Avatar
nati / 3 sierpnia 2010 o 14:50
0
Zgadza się ..prawo jazdy powinno być od 25 roku życia..bo inaczej taki powiedzmy [ url=http://vsevidno.com/derery.html/przykład.php]toka na polskich ulicach[/url]..no poprostu głupota i tyle
Avatar
Gość / 5 kwietnia 2010 o 08:59
0
ribbon napisał:
Guzik prawda dzieciaku. Jest wielu doświadczonych motocyklistów, którzy poruszają się turystykami, albo ścigaczami. Niektórych turystyków z wyglądu byś nawet nie odróżnił od ściagacza. Ludzie na "harleyach" też potrafią przycisnąć. Sam znałem kilku, którzy na takich maszynach jeździli i niestety, już ich nie ma wśród nas. NIE GENERALIZUJ. Ludzie ktorzy chcą się popisywać przed innymi kupują ścigacze, bo taki tręd panuje wsród dresiarstwa i już. Ale jeżdzą nimi też normalni ludzie. A hasło "Motocykle są wszędzie - spójrz dwa razy" to coś zupełnie innego, niż sobie wyobrażasz. Chodzi głownie o to, by nie zajeżdzać drogi motocyklistom np. zmieniając pas. Wiele jest świętych krów w puszkach, którzy są albo ślepi, albo głupi i jeżeli nie widzą 2ch świateł w bocznym lusterku to zmieniają pas i... trach. Motocykl cięzej dostrzec, i spójż dwa razy, zanim zmienisz pas, bo może kogoś przeoczyłeś. Pojeździj trochę, dopiero pogadamy. Bo wychodzi na to, że prawo jazdy odebrałeś wczoraj.

OnTopic: Chciałbym zauważyć jedną rzecz: co to za deb***ny zwyczaj z tymi drzewami i rowami po obu stronach drogi?! Przecież gdyby nie rosło tam to drzewo, to ta dziewczyna by żyła. Może ktoś powinien ruszyć łaskawie 4 litery, rowy zakopać, drzewa wykarczować? Oczywiście, jeżeli droga nie prowadzi przez las

Szanowny motocyklisto...rowy przydrożne nie są po to, abyś się w nich kąpał. Służą (przede wszystkim) wtedy, gdy swój szanowny tyłek wozisz w puszce - podczas wiosennych roztopów i deszczów....
Człowieku jeździj zgodnie z dozwoloną prędkością, a wtedy będzie bezpieczniej - i dla ciebie i dla mnie...
Układ: człowiek, droga, maszyna.... jakie ma znaczenie co zawiodło.... jeśli Jej/Jego już nie ma???????
Wiatr we włosach? Wspaniałe uczucie, ale czy warto dla niego ginąć???????
Przepraszam, to wasze życie! Szkoda tylko tych nieświadomie igrających ze śmiercią i rodzin wszystkich ofiar. Ci ostatni będą mieli wiele kolejnych smutnych świąt...
Wyrazy współczucia...
wszystkim) wtedy, gdy swój szanowny tyłek wozisz w puszce - podczas wiosennych roztopów i deszczów....
Człowieku jeździj zgodnie z dozwoloną prędkością, a wtedy będzie bezpieczniej - i dla ciebie i dla mnie...
Układ: człowiek, droga, maszyna.... jakie ma znaczenie co zawiodło.... jeśli Jej/Jego już nie ma???????
Wiatr we włosach? Wspaniałe uczucie, ale czy warto dla niego ginąć???????
Przepraszam, to wasze życie! Szkoda tylko tych nieświadomie igrających ze śmiercią i rodzin wszystkich ofiar. Ci ostatni... rozwiń
Avatar
ribbon / 31 marca 2010 o 22:12
0
sadness napisał:
A czy ktoś słyszał o śmiertelnych wypadkach motocyklistów na tzw harleyach? Ja jeszcze nie! Może dlatego że to zazwyczaj doświadczeni ludzie, którzy na motocyklach jeżdżą dla przyjemności a nie dla prędkości. A wszyscy mądrzy na ścigaczach ? Dawaj ile fabryka dała - bo przecież mam "motór" i muszę zap....lać 180-200,, popisać się przed kumplami jaki to kój "motór" jest szybki i fajny. A hasło Motocykle są wszędzie - spójrz dwa razy? A dlaczego ja jadąc przepisowo mam się dostosowywać i uważać na wariatów co mają cudze i swoje życie za nic?


Guzik prawda dzieciaku. Jest wielu doświadczonych motocyklistów, którzy poruszają się turystykami, albo ścigaczami. Niektórych turystyków z wyglądu byś nawet nie odróżnił od ściagacza. Ludzie na "harleyach" też potrafią przycisnąć. Sam znałem kilku, którzy na takich maszynach jeździli i niestety, już ich nie ma wśród nas. NIE GENERALIZUJ. Ludzie ktorzy chcą się popisywać przed innymi kupują ścigacze, bo taki tręd panuje wsród dresiarstwa i już. Ale jeżdzą nimi też normalni ludzie. A hasło "Motocykle są wszędzie - spójrz dwa razy" to coś zupełnie innego, niż sobie wyobrażasz. Chodzi głownie o to, by nie zajeżdzać drogi motocyklistom np. zmieniając pas. Wiele jest świętych krów w puszkach, którzy są albo ślepi, albo głupi i jeżeli nie widzą 2ch świateł w bocznym lusterku to zmieniają pas i... trach. Motocykl cięzej dostrzec, i spójż dwa razy, zanim zmienisz pas, bo może kogoś przeoczyłeś. Pojeździj trochę, dopiero pogadamy. Bo wychodzi na to, że prawo jazdy odebrałeś wczoraj.

OnTopic: Chciałbym zauważyć jedną rzecz: co to za deb***ny zwyczaj z tymi drzewami i rowami po obu stronach drogi?! Przecież gdyby nie rosło tam to drzewo, to ta dziewczyna by żyła. Może ktoś powinien ruszyć łaskawie 4 litery, rowy zakopać, drzewa wykarczować? Oczywiście, jeżeli droga nie prowadzi przez las


Guzik prawda dzieciaku. Jest wielu doświadczonych motocyklistów, którzy poruszają się turystykami, albo ścigaczami. Niektórych turystyków z wyglądu byś nawet nie odróżnił od ściagacza. Ludzie na "harleyach" też potrafią przycisnąć. Sam znałem kilku, którzy na takich maszynach jeździli i niestety, już ich nie ma wśród nas. NIE GENERALIZUJ. Ludzie ktorzy chcą się popisywać przed innymi kupują ścigacze, bo taki tręd panuje wsród dresiarstwa i już. Ale jeżdzą nimi też normalni ludzie. A hasło "Motocykle ... rozwiń
Avatar
Mary / 28 marca 2010 o 21:15
0
W gwoli ścisłości motocykl nie motor...


Jest tylko jedna pocieszająca wiadomość dla ludzi czekających na przeszczepy organów że dawcy organów bardzo się starają aby zmniejszyć kolejkę oczekujących na organy


No i tu muszę cię zmartwić bo organów nie będzie. Jak myślisz co zostaje z człowieka "od wewnątrz" po uderzeniu z prędkości no przypuśćmy 90 km/h (oczywiście jako min prędkość) niestety cała ta gadanina, hasła dawcy organów ble ble świadczy tylko o BRAKU LOGICZNEGO MYŚLENIA.

Nie mam zamiaru bronić jednak motocyklistów bo i w ich przypadku, tak samo jak w przypadku "puszkowców" znajdują się idioci. Jest tylko jedna zasadnicza różnica (podkreślam jednak że nie zawsze) brawura kierowców kat B dużo częściej jest przyczyną śmierci nie tylko kierowcy ale i pasażerów, przechodniów , innych użytkowników dróg niż w przypadku motocyklistów.

Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi nie tylko motocyklistom ale i puszkowcom.


No i tu muszę cię zmartwić bo organów nie będzie. Jak myślisz co zostaje z człowieka "od wewnątrz" po uderzeniu z prędkości no przypuśćmy 90 km/h (oczywiście jako min prędkość) niestety cała ta gadanina, hasła dawcy organów ble ble świadczy tylko o BRAKU LOGICZNEGO MYŚLENIA.

Nie mam zamiaru bronić jednak motocyklistów bo i w ich przypadku, tak samo jak w przypadku "puszkowców" znajdują się idioci. Jest tylko jedna zasadnicza różnica (podkreślam jednak że nie zawsze) brawura kierow... rozwiń
Avatar
Gość / 24 marca 2010 o 22:33
0
Gość napisał:
tak racja, nie gadać głupot na temat dziewczyny której nie znamy... Usłyszałam tą historię ż innego źródła niż prasa i zmroziła mnie... sama chciałam pojechać do pracy na wakacje i kupić motor (powtarzam to co usłyszałam nie wiem do konca jak było) za zarobine pieniądze, mam 21 lat. Po usłyszeniu tej historii poczułam się jakby to było o mnie... postanowiłam nie kupować motoru, to zbyt duże ryzyko. Straty sa niewymiernie większe niż przyjemność z jazdy. Jest mi strasznie żal rodziny tej dziewczyny, wyobraziłam sobie co by moja mama przeżywała... Nie komentujcie tego zdarzenia w głupi sposób, czy to wina dziewczyny że tak bardzo chciała mieć motor?? Najgorsze jest to że włożyło trud w jego kupno, kupiła go podobno za własne zarobione pieniądze i o ironio kupiła sobie śmierć... Na pewno wielu ludzi tęskni za nią.

Bardzo mądrze Za mąż pora i dzieciaczki rodzić

Bardzo mądrze Za mąż pora i dzieciaczki rodzić rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 48

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kredyt odnawialny na koncie osobistym – co to jest i jak działa?

Kredyt odnawialny na koncie osobistym – co to jest i jak działa? 0 0

Bieżące wydatki pochłonęły całą pensję, a na kolejną trzeba czekać jeszcze kilka dni? A może pojawił się nieoczekiwany wydatek, przekraczający obecne możliwości domowego budżetu? To tylko przykłady sytuacji, w których pomocny może okazać się dostęp do kredytu odnawialnego na koncie osobistym. Czym dokładnie jest i jak działa taki produkt?

Infomat na Rynku miał prezentować walory turystyczne regionu. A pokazywał film porno

Infomat na Rynku miał prezentować walory turystyczne regionu. A pokazywał film porno 33 2

Film porno zamiast reklam chwalących walory turystyczne okolicy można było zobaczyć w sobotę na infomacie ustawionym na hrubieszowskim rynku.

Paulina Guba znowu blisko rekordu, Polska druga w Pucharze Świata

Paulina Guba znowu blisko rekordu, Polska druga w Pucharze Świata 2 1

W weekend na stadionie olimpijskim w Londynie rozgrywane były zawody o Puchar Świata. Mamy powody do radości, bo Polska zajęła drugą lokatę, jedynie za USA. Biało-Czerwonych w Anglii reprezentowała trójka zawodników z województwa lubelskiego: Paulina Guba i Karolina Kołeczek (obie AZS UMCS Lublin) oraz Dominik Kopeć (Agros Zamość)

Depositphotos otrzymał polską wersję językową

Depositphotos otrzymał polską wersję językową 0 0

W dniu dzisiejszym pragnę poświęcić nieco miejsca stronie Depositphotos.com która to święci tryumfy popularności za naszą zachodnią granicą. Od teraz także Polacy mają możliwość wypróbować funkcjonalności jakie ona oferuje, a to wszystko za sprawą specjalnie przygotowanej dla rodaków nakładki językowej.

USA: Nieprawdopodobny upadek. Rowerzystka wpadła w dziurę między mostem a drogą [wideo]
film

USA: Nieprawdopodobny upadek. Rowerzystka wpadła w dziurę między mostem a drogą [wideo] 1 0

Wydział Transportu z Wisconsin w USA opublikował nagranie wideo przedstawiające rowerzystkę omijającą rogatki przed podnoszącym się mostem w miejscowości Menasha.

LKPS Politechnika Lublin buduje zespół na nowy sezon

LKPS Politechnika Lublin buduje zespół na nowy sezon 0 0

LKPS Politechnika Lublin kompletuje skład. Wiceprezes klubu Maciej Krzaczek: w porównaniu do poprzedniego sezonu będziemy mieli mocniejszy skład, a co za tym idzie, stawiamy przed drużyną wyższe cele

Walizka z niespodzianką. Policjanci już czekali aż pasażer wysiądzie z busa
galeria
film

Walizka z niespodzianką. Policjanci już czekali aż pasażer wysiądzie z busa 26 1

Młody mężczyzna z Lublina wpadł na przemycie 12 kilogramów amfetaminy. Policjanci zatrzymali go, kiedy wysiadał z busa, jadącego z Holandii.

Kierowcy jeszcze nie nauczyli się tędy jeździć. Wjechał w naukę jazdy [zdjęcia]
galeria
film

Kierowcy jeszcze nie nauczyli się tędy jeździć. Wjechał w naukę jazdy [zdjęcia] 16 3

Do wypadku doszło w poniedziałek rano w Zamościu na rondzie im. Prymasa Stefana Wyszyńskiego.

Ulewny deszcz, burze, grad. Kiedy zmieni się pogoda? [nowe ostrzeżenie]
film

Ulewny deszcz, burze, grad. Kiedy zmieni się pogoda? [nowe ostrzeżenie] 7 0

Kolejne ostrzeżenie pogodowe dla woj. lubelskiego wydało IMGW.

Płouszowice: Ciężarówka wywróciła się na obwodnicy Lublina

Płouszowice: Ciężarówka wywróciła się na obwodnicy Lublina 6 1

Uwaga na utrudnienia w ruchu w okolicach Płouszowic na drodze S19 między węzłami Lublin Sławinek a Lublin Węglin.

Koncert Poli Rise w Radiu Lublin
20 lipca 2018, 19:00

Koncert Poli Rise w Radiu Lublin 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 20 lipca o godz. 19 w Studiu Muzycznym Radia Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) odbędzie się koncert Poli Rise.

Pokazali pilot serialu kręconego w Lublinie. TVP chwali się widzami
galeria

Pokazali pilot serialu kręconego w Lublinie. TVP chwali się widzami 0 2

3,3 mln widzów zgromadził przed telewizorami pilot serialu „Drogi Wolności”, do którego zdjęcia kręcone były m.in. na lubelskim Starym Mieście.

Puławy Ku Odrodzonej: Pod c. i k. okupacją

Puławy Ku Odrodzonej: Pod c. i k. okupacją 1 1

Najwyższą władzą administracyjną dla wszystkich okupowanych przez Austro-Węgry obszarów była Naczelna Komenda Armii (Armeeoberokommando – AOK). Natomiast na terenie Królestwa Polskiego najwyższą władzą administracyjną w pierwszym roku wojny komendy etapowe armii (Armeeetappenkommando – AEK) i gubernatorstwa wojskowe (Militärgouvernement), zaś od 1 września 1915r. Generalne Gubernatorstwo Wojskowe w Polsce (Militärgeneralgouvernement in Polen).

Państwowe Muzeum na Majdanku zaprasza na zwiedzanie z przewodnikiem

Państwowe Muzeum na Majdanku zaprasza na zwiedzanie z przewodnikiem 0 0

W wyznaczone dni w lipcu sierpniu i wrześniu turyści indywidualni mogą zwiedzać były niemiecki nazistowski obóz.

Zatrzymany zanim trafi do policyjnego aresztu musi być zbadany. Dlaczego z Lublina wożą ich aż do Łęcznej?
Tylko u nas

Zatrzymany zanim trafi do policyjnego aresztu musi być zbadany. Dlaczego z Lublina wożą ich aż do Łęcznej? 20 10

Policjanci z Lublina wożą zatrzymanych na ogólne badania lekarskie aż do Łęcznej. Żaden z lubelskich szpitali nie zdecydował się współpracę z mundurowymi. Lecznice postawiły zaporowe ceny. Jak słyszymy nieoficjalnie, medycy nie chcieli mieć do czynienia z brudnymi i często agresywnymi pacjentami.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.