Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubartów

7 listopada 2009 r.
10:45
Edytuj ten wpis

W Wandzinie przewróciła się cysterna. Droga K-19 zablokowana

Autor: Zdjęcie autora pp
0 6 A A

Uwaga kierowcy! Droga Lublin – Lubartów – Białystok jest zablokowana. O 9.30 w Wandzinie wywróciła się cysterna przewożącą emulgator spożywczy.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Około 9.30 kierowca prawdopodobnie nie zachował odpowiedniej prędkości podczas przejazdu pod wiaduktem kolejowym w miejscowości Wandzin, na słynnym już zakręcie. W efekcie cysterna wywróciła się. Nikt nie został ranny.

– Wyciekło dużo emulgatora spożywczego. Nie ma jednak zagrożenia skażenia środowiska. Niestety droga będzie dość długo zablokowna – mówi Jacek Deptuś, z Zespołu Prasowego KWP Lublin.

Policja wyznaczyła objazd przez Rokitnio i Łucką


Komentarze 6

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Pani od polskiego / 7 listopada 2009 o 23:32
0
Nie "Łucką" tylko "Łuckę", dlatego, ze Łucka to jest miejscowość, a nie ulica.
Avatar
Gość / 7 listopada 2009 o 15:07
0
~kierowca~ napisał:
Jest w Twoim wpisie trochę racji,jednak przeciwny jestem generalizowaniu-wszędzie zdarzają się czarne owce.Jakiś czas temu,jedno z takich 'biedactw' kierujących kilkudziesięciotonowym zestawem wjechał do bagażnika mojej znajomej na 'moich oczach'.Jechała trasą (ale w terenie zabudowanym oznakowanym znakami drogowymi) i skręcała na posesję-w lewo.Sporo wcześniej włączyła kierunkowskaz,światła 'stop' działały.Zatrzymała się żeby przepuścić samochody jadące z przeciwka,w tym momencie z prędkością około 90 km/h (tak ocenił policyjny technik po dokonaniu oględzin miejsca zdarzenia i uszkodzeń samochodów-śladów hamowania praktycznie nie było) trafił ją TIR.Kierująca w ciężkim stanie pojechała karetką do szpitala a driver z ciężarówki z rozbrajającą szczerością powiedział Policjantom "No przecież mogła zjechać na lewy pas i skręcić sobie żebym nie musiał hamować". 'Misiaczkom' ręce opadły i nawet nie proponowali mu mandatu,tylko skierowali sprawę do sądu.Nie mów więc na podstawie zachowania kilku baranów,że wszyscy 'mali' są źli,bo dokładnie to samo można powiedzieć o dużych:jazda z nadmierną prędkością (OK większość z nich ma fabrycznie ograniczniki,ale polska myśl techniczna sobie radzi z nimi bez kłopotu),brak kultury jazdy-na zasadzie duży może więcej to jadę a ty się martw co będzie,jazda w kolumnie,bez mała zderzak w zderzak-bez pozostawienia miejsca na wyprzedzenie ich.Aha i jeszcze jedno.Uprzedzając ewentualny zarzut-jeździłem 'dużymi' i wiem co napisałeś.Właśnie dlatego przyznałem Ci rację.Rzuciłem to,właśnie z tych powodów które napisałeś.Pozdrawiam i szerokości życzę-wszystkim mobilkom

Nie twierdzę, że wszyscy "mali" są źli, tych dobrych jest sporo, i korzystając z okazji dziekuję im za niejednokrotne ułatwienie włączenia się do ruchu, ominięcia, czy wyprzedzania. Ale równie sporo jest bezmyślnych, potrafiących zajechać drogę czy zepchnąć na margines. Zresztą co tu dużo mówić... kilkukrotnie ostatnio hamowała przede mna dośc gwałtownie nauka jazdy z jednej z lubelskich szkół i instruktor był bardzo zdziwiony na zwróconą mu uwagę, aby nie uczył kursanta hamowac niepotrzebnie przed cięzarówką. Po takich naukach kursant raczej nie pożyje za długo.
Po stronie "dużych" też oczywiście nie jeżdżą sami święci.
Pozdrawiam

Nie twierdzę, że wszyscy "mali" są źli, tych dobrych jest sporo, i korzystając z okazji dziekuję im za niejednokrotne ułatwienie włączenia się do ruchu, ominięcia, czy wyprzedzania. Ale równie sporo jest bezmyślnych, potrafiących zajechać drogę czy zepchnąć na margines. Zresztą co tu dużo mówić... kilkukrotnie ostatnio hamowała przede mna dośc gwałtownie nauka jazdy z jednej z lubelskich szkół i instruktor był bardzo zdziwiony na zwróconą mu uwagę, aby nie uczył kursanta hamowac niepotrzebnie przed cięzarówką. P... rozwiń
Avatar
Gość / 7 listopada 2009 o 15:05
0
o prosze jacy wszyscy mądrzy. Co ojciec rzydzyk napęłnił wasze dusze mądrością? Na tak bezmyślnie zbudowanej drodze musza być wypadki. Pier..lcie się moi przedmówcy.
Avatar
~kierowca~ / 7 listopada 2009 o 14:34
0
Gość napisał:
Wszystkiemu winne są przepisy o czasie pracy kierowców w zderzeniu z naszą polska rzeczywistością.
W pierwszym rzędzie powinno się dobrać do du.y wszelkiej maści spedycjom oferującym 1,80 zł/km z dostawą dziś wieczorem albo jutro z rana i przewoźnikom wykaszajacym konkurencję jeżdżąc po dumpingowych cenach takim jak LKW.... czy sp. Rico. Żeby sie utrzymać przy takich bandyckich warunkach, a każdy chce zarobić na życie, trzeba zapier...ć na 3 tarcze i ile fabryka dała. Można oczywiście nie wziąc takiego frachtu ale... innych nie ma. A i do tych stoją kolejki chętnych, leasing trzeba spłacić, bo zabiorą żelaztwo. Wiec co, rzucić robotę i iść na zasiłek?
I teraz o zderzeniu przepisów z naszą rzeczywistością. Trasa ma 700 km i towar należy dostarczyć na jutro rano. Mozna ją przejechać w:
1. 14 godzin jadąc dozwolone 70 km/h przy średniej 50 km/h - przekraczajac czas jazdy o 4 godziny
2. 10 godzin jadąc 90 km/h przy średniej 70 km/h - wykorzystując maksymalnie dozwolony czas pracy
3. pojechać w obsadzie dwuosobowej - ale na to nie pójdzie przewoźnik, bo musi zapłacić dwóm kierowcom i w sumie dopłaci
4. nie jechać, niech jedzie kto inny i pójść na bezrobocie.
W pierwszym przypadku w razie kontroli, a ITD tylko na takich czeka, dostajemy w nagrodę za bezpieczną jazdę kilkaset złotych kary za przekroczenie czasu pracy, a w razie wypadku, równiez takiego nie z naszej winy, czeka nas jeszcze odpowiedzialność karna i finansowa za zniszczone mienie.
W drugim przypadku w razie kontroli dostajemy mandat za przekroczenie predkości.
Trzeciego i czwartego nie ma co komentować.
Do tego wszystkiego dochodzi stan naszych dróg i zachowanie kierowców samochodów osobowych, wiecznie śpieszacych się, zajeżdzających drogę, hamujących przed ciezarówką itd.


Jest w Twoim wpisie trochę racji,jednak przeciwny jestem generalizowaniu-wszędzie zdarzają się czarne owce.Jakiś czas temu,jedno z takich 'biedactw' kierujących kilkudziesięciotonowym zestawem wjechał do bagażnika mojej znajomej na 'moich oczach'.Jechała trasą (ale w terenie zabudowanym oznakowanym znakami drogowymi) i skręcała na posesję-w lewo.Sporo wcześniej włączyła kierunkowskaz,światła 'stop' działały.Zatrzymała się żeby przepuścić samochody jadące z przeciwka,w tym momencie z prędkością około 90 km/h (tak ocenił policyjny technik po dokonaniu oględzin miejsca zdarzenia i uszkodzeń samochodów-śladów hamowania praktycznie nie było) trafił ją TIR.Kierująca w ciężkim stanie pojechała karetką do szpitala a driver z ciężarówki z rozbrajającą szczerością powiedział Policjantom "No przecież mogła zjechać na lewy pas i skręcić sobie żebym nie musiał hamować". 'Misiaczkom' ręce opadły i nawet nie proponowali mu mandatu,tylko skierowali sprawę do sądu.Nie mów więc na podstawie zachowania kilku baranów,że wszyscy 'mali' są źli,bo dokładnie to samo można powiedzieć o dużych:jazda z nadmierną prędkością (OK większość z nich ma fabrycznie ograniczniki,ale polska myśl techniczna sobie radzi z nimi bez kłopotu),brak kultury jazdy-na zasadzie duży może więcej to jadę a ty się martw co będzie,jazda w kolumnie,bez mała zderzak w zderzak-bez pozostawienia miejsca na wyprzedzenie ich.Aha i jeszcze jedno.Uprzedzając ewentualny zarzut-jeździłem 'dużymi' i wiem co napisałeś.Właśnie dlatego przyznałem Ci rację.Rzuciłem to,właśnie z tych powodów które napisałeś.Pozdrawiam i szerokości życzę-wszystkim mobilkom


Jest w Twoim wpisie trochę racji,jednak przeciwny jestem generalizowaniu-wszędzie zdarzają się czarne owce.Jakiś czas temu,jedno z takich 'biedactw' kierujących kilkudziesięciotonowym zestawem wjechał do bagażnika mojej znajomej na 'moich oczach'.Jechała trasą (ale w terenie zabudowanym oznakowanym znakami drogowymi) i skręcała na posesję-w lewo.Sporo wcześniej włączyła kierunkowskaz,światła 'stop' działały.Zatrzymała się żeby przepuścić samochody jadące z przeciwka,w tym momencie z prędkośc... rozwiń
Avatar
Gość / 7 listopada 2009 o 12:28
0
Wszystkiemu winne są przepisy o czasie pracy kierowców w zderzeniu z naszą polska rzeczywistością.
W pierwszym rzędzie powinno się dobrać do du.y wszelkiej maści spedycjom oferującym 1,80 zł/km z dostawą dziś wieczorem albo jutro z rana i przewoźnikom wykaszajacym konkurencję jeżdżąc po dumpingowych cenach takim jak LKW.... czy sp. Rico. Żeby sie utrzymać przy takich bandyckich warunkach, a każdy chce zarobić na życie, trzeba zapier...ć na 3 tarcze i ile fabryka dała. Można oczywiście nie wziąc takiego frachtu ale... innych nie ma. A i do tych stoją kolejki chętnych, leasing trzeba spłacić, bo zabiorą żelaztwo. Wiec co, rzucić robotę i iść na zasiłek?
I teraz o zderzeniu przepisów z naszą rzeczywistością. Trasa ma 700 km i towar należy dostarczyć na jutro rano. Mozna ją przejechać w:
1. 14 godzin jadąc dozwolone 70 km/h przy średniej 50 km/h - przekraczajac czas jazdy o 4 godziny
2. 10 godzin jadąc 90 km/h przy średniej 70 km/h - wykorzystując maksymalnie dozwolony czas pracy
3. pojechać w obsadzie dwuosobowej - ale na to nie pójdzie przewoźnik, bo musi zapłacić dwóm kierowcom i w sumie dopłaci
4. nie jechać, niech jedzie kto inny i pójść na bezrobocie.
W pierwszym przypadku w razie kontroli, a ITD tylko na takich czeka, dostajemy w nagrodę za bezpieczną jazdę kilkaset złotych kary za przekroczenie czasu pracy, a w razie wypadku, równiez takiego nie z naszej winy, czeka nas jeszcze odpowiedzialność karna i finansowa za zniszczone mienie.
W drugim przypadku w razie kontroli dostajemy mandat za przekroczenie predkości.
Trzeciego i czwartego nie ma co komentować.
Do tego wszystkiego dochodzi stan naszych dróg i zachowanie kierowców samochodów osobowych, wiecznie śpieszacych się, zajeżdzających drogę, hamujących przed ciezarówką itd.
Wszystkiemu winne są przepisy o czasie pracy kierowców w zderzeniu z naszą polska rzeczywistością.
W pierwszym rzędzie powinno się dobrać do du.y wszelkiej maści spedycjom oferującym 1,80 zł/km z dostawą dziś wieczorem albo jutro z rana i przewoźnikom wykaszajacym konkurencję jeżdżąc po dumpingowych cenach takim jak LKW.... czy sp. Rico. Żeby sie utrzymać przy takich bandyckich warunkach, a każdy chce zarobić na życie, trzeba zapier...ć na 3 tarcze i ile fabryka dała. Można oczywiście nie wziąc takiego frachtu ale... innych nie ma. A ... rozwiń
Avatar
krzesimir / 7 listopada 2009 o 11:47
0
Tak jeżdżą kierowcy dużych ciężarówek i busów. Tych ludzi chyba należałoby leczyć ,jeśli nie potrafią zrozumieć jakie stanowią zagrożenie.
Avatar
Pani od polskiego / 7 listopada 2009 o 23:32
0
Nie "Łucką" tylko "Łuckę", dlatego, ze Łucka to jest miejscowość, a nie ulica.
Avatar
Gość / 7 listopada 2009 o 15:07
0
~kierowca~ napisał:
Jest w Twoim wpisie trochę racji,jednak przeciwny jestem generalizowaniu-wszędzie zdarzają się czarne owce.Jakiś czas temu,jedno z takich 'biedactw' kierujących kilkudziesięciotonowym zestawem wjechał do bagażnika mojej znajomej na 'moich oczach'.Jechała trasą (ale w terenie zabudowanym oznakowanym znakami drogowymi) i skręcała na posesję-w lewo.Sporo wcześniej włączyła kierunkowskaz,światła 'stop' działały.Zatrzymała się żeby przepuścić samochody jadące z przeciwka,w tym momencie z prędkością około 90 km/h (tak ocenił policyjny technik po dokonaniu oględzin miejsca zdarzenia i uszkodzeń samochodów-śladów hamowania praktycznie nie było) trafił ją TIR.Kierująca w ciężkim stanie pojechała karetką do szpitala a driver z ciężarówki z rozbrajającą szczerością powiedział Policjantom "No przecież mogła zjechać na lewy pas i skręcić sobie żebym nie musiał hamować". 'Misiaczkom' ręce opadły i nawet nie proponowali mu mandatu,tylko skierowali sprawę do sądu.Nie mów więc na podstawie zachowania kilku baranów,że wszyscy 'mali' są źli,bo dokładnie to samo można powiedzieć o dużych:jazda z nadmierną prędkością (OK większość z nich ma fabrycznie ograniczniki,ale polska myśl techniczna sobie radzi z nimi bez kłopotu),brak kultury jazdy-na zasadzie duży może więcej to jadę a ty się martw co będzie,jazda w kolumnie,bez mała zderzak w zderzak-bez pozostawienia miejsca na wyprzedzenie ich.Aha i jeszcze jedno.Uprzedzając ewentualny zarzut-jeździłem 'dużymi' i wiem co napisałeś.Właśnie dlatego przyznałem Ci rację.Rzuciłem to,właśnie z tych powodów które napisałeś.Pozdrawiam i szerokości życzę-wszystkim mobilkom

Nie twierdzę, że wszyscy "mali" są źli, tych dobrych jest sporo, i korzystając z okazji dziekuję im za niejednokrotne ułatwienie włączenia się do ruchu, ominięcia, czy wyprzedzania. Ale równie sporo jest bezmyślnych, potrafiących zajechać drogę czy zepchnąć na margines. Zresztą co tu dużo mówić... kilkukrotnie ostatnio hamowała przede mna dośc gwałtownie nauka jazdy z jednej z lubelskich szkół i instruktor był bardzo zdziwiony na zwróconą mu uwagę, aby nie uczył kursanta hamowac niepotrzebnie przed cięzarówką. Po takich naukach kursant raczej nie pożyje za długo.
Po stronie "dużych" też oczywiście nie jeżdżą sami święci.
Pozdrawiam

Nie twierdzę, że wszyscy "mali" są źli, tych dobrych jest sporo, i korzystając z okazji dziekuję im za niejednokrotne ułatwienie włączenia się do ruchu, ominięcia, czy wyprzedzania. Ale równie sporo jest bezmyślnych, potrafiących zajechać drogę czy zepchnąć na margines. Zresztą co tu dużo mówić... kilkukrotnie ostatnio hamowała przede mna dośc gwałtownie nauka jazdy z jednej z lubelskich szkół i instruktor był bardzo zdziwiony na zwróconą mu uwagę, aby nie uczył kursanta hamowac niepotrzebnie przed cięzarówką. P... rozwiń
Avatar
Gość / 7 listopada 2009 o 15:05
0
o prosze jacy wszyscy mądrzy. Co ojciec rzydzyk napęłnił wasze dusze mądrością? Na tak bezmyślnie zbudowanej drodze musza być wypadki. Pier..lcie się moi przedmówcy.
Avatar
~kierowca~ / 7 listopada 2009 o 14:34
0
Gość napisał:
Wszystkiemu winne są przepisy o czasie pracy kierowców w zderzeniu z naszą polska rzeczywistością.
W pierwszym rzędzie powinno się dobrać do du.y wszelkiej maści spedycjom oferującym 1,80 zł/km z dostawą dziś wieczorem albo jutro z rana i przewoźnikom wykaszajacym konkurencję jeżdżąc po dumpingowych cenach takim jak LKW.... czy sp. Rico. Żeby sie utrzymać przy takich bandyckich warunkach, a każdy chce zarobić na życie, trzeba zapier...ć na 3 tarcze i ile fabryka dała. Można oczywiście nie wziąc takiego frachtu ale... innych nie ma. A i do tych stoją kolejki chętnych, leasing trzeba spłacić, bo zabiorą żelaztwo. Wiec co, rzucić robotę i iść na zasiłek?
I teraz o zderzeniu przepisów z naszą rzeczywistością. Trasa ma 700 km i towar należy dostarczyć na jutro rano. Mozna ją przejechać w:
1. 14 godzin jadąc dozwolone 70 km/h przy średniej 50 km/h - przekraczajac czas jazdy o 4 godziny
2. 10 godzin jadąc 90 km/h przy średniej 70 km/h - wykorzystując maksymalnie dozwolony czas pracy
3. pojechać w obsadzie dwuosobowej - ale na to nie pójdzie przewoźnik, bo musi zapłacić dwóm kierowcom i w sumie dopłaci
4. nie jechać, niech jedzie kto inny i pójść na bezrobocie.
W pierwszym przypadku w razie kontroli, a ITD tylko na takich czeka, dostajemy w nagrodę za bezpieczną jazdę kilkaset złotych kary za przekroczenie czasu pracy, a w razie wypadku, równiez takiego nie z naszej winy, czeka nas jeszcze odpowiedzialność karna i finansowa za zniszczone mienie.
W drugim przypadku w razie kontroli dostajemy mandat za przekroczenie predkości.
Trzeciego i czwartego nie ma co komentować.
Do tego wszystkiego dochodzi stan naszych dróg i zachowanie kierowców samochodów osobowych, wiecznie śpieszacych się, zajeżdzających drogę, hamujących przed ciezarówką itd.


Jest w Twoim wpisie trochę racji,jednak przeciwny jestem generalizowaniu-wszędzie zdarzają się czarne owce.Jakiś czas temu,jedno z takich 'biedactw' kierujących kilkudziesięciotonowym zestawem wjechał do bagażnika mojej znajomej na 'moich oczach'.Jechała trasą (ale w terenie zabudowanym oznakowanym znakami drogowymi) i skręcała na posesję-w lewo.Sporo wcześniej włączyła kierunkowskaz,światła 'stop' działały.Zatrzymała się żeby przepuścić samochody jadące z przeciwka,w tym momencie z prędkością około 90 km/h (tak ocenił policyjny technik po dokonaniu oględzin miejsca zdarzenia i uszkodzeń samochodów-śladów hamowania praktycznie nie było) trafił ją TIR.Kierująca w ciężkim stanie pojechała karetką do szpitala a driver z ciężarówki z rozbrajającą szczerością powiedział Policjantom "No przecież mogła zjechać na lewy pas i skręcić sobie żebym nie musiał hamować". 'Misiaczkom' ręce opadły i nawet nie proponowali mu mandatu,tylko skierowali sprawę do sądu.Nie mów więc na podstawie zachowania kilku baranów,że wszyscy 'mali' są źli,bo dokładnie to samo można powiedzieć o dużych:jazda z nadmierną prędkością (OK większość z nich ma fabrycznie ograniczniki,ale polska myśl techniczna sobie radzi z nimi bez kłopotu),brak kultury jazdy-na zasadzie duży może więcej to jadę a ty się martw co będzie,jazda w kolumnie,bez mała zderzak w zderzak-bez pozostawienia miejsca na wyprzedzenie ich.Aha i jeszcze jedno.Uprzedzając ewentualny zarzut-jeździłem 'dużymi' i wiem co napisałeś.Właśnie dlatego przyznałem Ci rację.Rzuciłem to,właśnie z tych powodów które napisałeś.Pozdrawiam i szerokości życzę-wszystkim mobilkom


Jest w Twoim wpisie trochę racji,jednak przeciwny jestem generalizowaniu-wszędzie zdarzają się czarne owce.Jakiś czas temu,jedno z takich 'biedactw' kierujących kilkudziesięciotonowym zestawem wjechał do bagażnika mojej znajomej na 'moich oczach'.Jechała trasą (ale w terenie zabudowanym oznakowanym znakami drogowymi) i skręcała na posesję-w lewo.Sporo wcześniej włączyła kierunkowskaz,światła 'stop' działały.Zatrzymała się żeby przepuścić samochody jadące z przeciwka,w tym momencie z prędkośc... rozwiń
Avatar
Gość / 7 listopada 2009 o 12:28
0
Wszystkiemu winne są przepisy o czasie pracy kierowców w zderzeniu z naszą polska rzeczywistością.
W pierwszym rzędzie powinno się dobrać do du.y wszelkiej maści spedycjom oferującym 1,80 zł/km z dostawą dziś wieczorem albo jutro z rana i przewoźnikom wykaszajacym konkurencję jeżdżąc po dumpingowych cenach takim jak LKW.... czy sp. Rico. Żeby sie utrzymać przy takich bandyckich warunkach, a każdy chce zarobić na życie, trzeba zapier...ć na 3 tarcze i ile fabryka dała. Można oczywiście nie wziąc takiego frachtu ale... innych nie ma. A i do tych stoją kolejki chętnych, leasing trzeba spłacić, bo zabiorą żelaztwo. Wiec co, rzucić robotę i iść na zasiłek?
I teraz o zderzeniu przepisów z naszą rzeczywistością. Trasa ma 700 km i towar należy dostarczyć na jutro rano. Mozna ją przejechać w:
1. 14 godzin jadąc dozwolone 70 km/h przy średniej 50 km/h - przekraczajac czas jazdy o 4 godziny
2. 10 godzin jadąc 90 km/h przy średniej 70 km/h - wykorzystując maksymalnie dozwolony czas pracy
3. pojechać w obsadzie dwuosobowej - ale na to nie pójdzie przewoźnik, bo musi zapłacić dwóm kierowcom i w sumie dopłaci
4. nie jechać, niech jedzie kto inny i pójść na bezrobocie.
W pierwszym przypadku w razie kontroli, a ITD tylko na takich czeka, dostajemy w nagrodę za bezpieczną jazdę kilkaset złotych kary za przekroczenie czasu pracy, a w razie wypadku, równiez takiego nie z naszej winy, czeka nas jeszcze odpowiedzialność karna i finansowa za zniszczone mienie.
W drugim przypadku w razie kontroli dostajemy mandat za przekroczenie predkości.
Trzeciego i czwartego nie ma co komentować.
Do tego wszystkiego dochodzi stan naszych dróg i zachowanie kierowców samochodów osobowych, wiecznie śpieszacych się, zajeżdzających drogę, hamujących przed ciezarówką itd.
Wszystkiemu winne są przepisy o czasie pracy kierowców w zderzeniu z naszą polska rzeczywistością.
W pierwszym rzędzie powinno się dobrać do du.y wszelkiej maści spedycjom oferującym 1,80 zł/km z dostawą dziś wieczorem albo jutro z rana i przewoźnikom wykaszajacym konkurencję jeżdżąc po dumpingowych cenach takim jak LKW.... czy sp. Rico. Żeby sie utrzymać przy takich bandyckich warunkach, a każdy chce zarobić na życie, trzeba zapier...ć na 3 tarcze i ile fabryka dała. Można oczywiście nie wziąc takiego frachtu ale... innych nie ma. A ... rozwiń
Avatar
krzesimir / 7 listopada 2009 o 11:47
0
Tak jeżdżą kierowcy dużych ciężarówek i busów. Tych ludzi chyba należałoby leczyć ,jeśli nie potrafią zrozumieć jakie stanowią zagrożenie.
Zobacz wszystkie komentarze 6

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

TBV Start wygrał Browar Kociewski Cup. W finale ograł Polpharmę

TBV Start wygrał Browar Kociewski Cup. W finale ograł Polpharmę 0 0

Koszykarze z Lublina jeszcze przed startem sezonu prezentują bardzo dobrą formę. Właśnie wygrali drugi z rzędu turniej towarzyski. Tym razem triumfowali w Browar Kociewski Cup, który został rozegrany w Starogardzie Gdański. Czerwono-czarni w sobotnim finale pokonali gospodarzy – Polpharmę 78:75

Motor Lublin – Sokół Sieniawa 2:1. Znowu horror z happy-endem
galeria

Motor Lublin – Sokół Sieniawa 2:1. Znowu horror z happy-endem 4 0

Tradycji stało się zadość. Motor w meczu u siebie znowu stracił gola, ale dostarczył też kibicom wielu emocji. Tym razem żółto-biało-niebiescy przegrywali z Sokołem Sieniawa 0:1. Ponownie potrafili jednak odwrócić losy spotkania i wygrać 2:1.

Podhale – Podlasie 1:0. Nie odbili się od dna

Podhale – Podlasie 1:0. Nie odbili się od dna 0 1

Trwa fatalna passa piłkarzy z Białej Podlaskiej. Podlasie właśnie zanotowało ósmy z rzędu mecz bez zwycięstwa. Tym razem podopieczni Przemysława Sałańskiego przegrali w Nowym Targu z tamtejszym Podhalem 0:1

Przebudzenia nie było. Francja pokonała Polaków na Mistrzostwach Świata

Przebudzenia nie było. Francja pokonała Polaków na Mistrzostwach Świata 1 0

Polacy nie podnieśli się po bolesnej przegranej z Argentyńczykami. Przegrali 1:3 z „Trójkolorowymi” i dali im nadzieję na awans do decydującej fazy turnieju. Sami za to postawili się pod ścianą – teraz ratuje ich wyłącznie wygrana za trzy punkty z Serbią.

Azoty Puławy – Chrobry Głogów 34:26. Odzyskali pierwsze miejsce

Azoty Puławy – Chrobry Głogów 34:26. Odzyskali pierwsze miejsce 2 0

Po trzech kolejkach Azoty prowadziły w tabeli PGNiG Superligi. W środę awansem swoje mecze czwartej serii gier wygrały jednak PGE Vive i Orlen Wisła. Puławianie po kilku dniach odzyskali fotel lidera po sobotnim zwycięstwie z chrobrym Głogów 34:26.

Pierwszy Marsz Równości przejdzie ulicami Lublina. Nie będzie zmiany terminu

Pierwszy Marsz Równości przejdzie ulicami Lublina. Nie będzie zmiany terminu 156 29

W sobotę 13 października ulicami Lublina po raz pierwszy przejdzie Marsz Równości. Jego uczestnicy chcą wyrazić poparcie m.in. dla osób wykluczonych z powodu orientacji seksualnej, tożsamości płciowej czy pochodzenia etnicznego. Przeciwko inicjatywie protestują środowiska narodowe. Były też sugestie, by wydarzenie odbyło się po wyborach samorządowych.

Pianino, trąbki, gitary i stare telefony komórkowe Nokia. Wyprzedaż w Lublinie
galeria

Pianino, trąbki, gitary i stare telefony komórkowe Nokia. Wyprzedaż w Lublinie 6 1

Do wzięcia jest tuba o stroju B marki Cerveny, sanitarny polonez lub zestaw 40 starszych telefonów komórkowych Nokia, wystawiony za cenę wywoławczą 50 złotych. Agencja Mienia Wojskowego po raz kolejny organizuje przetarg na stary sprzęt. Na liście sprzedażowej są prawdziwe perełki.

Orlęta Spomlek – Avia Świdnik 3:0. Nie ma to jak w domu

Orlęta Spomlek – Avia Świdnik 3:0. Nie ma to jak w domu 1 0

Mimo olbrzymich kłopotów kadrowych Orlęta Spomlek zainkasowały w sobotę trzy punkty. Biało-zieloni pokonali u siebie Avię Świdnik 3:0. I tym samych przedłużyli dobrą passę na własnym terenie. W piątym takim występie zanotowali drugie zwycięstwo. Nie przegrali jednak żadnego z pozostałych spotkań.

"Sprawmy by województwo lubelskie podniosło się z kolan". Konwencja PiS w Zamościu
galeria

"Sprawmy by województwo lubelskie podniosło się z kolan". Konwencja PiS w Zamościu 1 8

"Dotrzymujemy słowa w rządzie, dotrzymamy i w samorządzie" - z takim hasłem kandydaci Prawa i Sprawiedliwości z Zamojszczyzny ruszają do wyborów samorządowych.

Jerzy Buzek w Puławach o Unii Europejskiej

Jerzy Buzek w Puławach o Unii Europejskiej 9 20

Na zaproszenie puławskiej Platformy Obywatelskiej w środę do Puław przyjechał były premier RP, prof. Jerzy Buzek. W sali konferencyjnej Hotelu Olimpic opowiadał m.in. o wartościach europejskich, polskich sukcesach politycznych i konieczności szanowania prawa.

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta

Puławy: Nie ma chętnych na działki, które sprzedaje urząd miasta 3 2

Mieszkańcy, którzy protestowali przed zbyt intensywną zabudową ul. Sosnowej, mogą spać spokojnie. Próba ich sprzedaży zakończyła się fiaskiem. To oznacza, że miasto w tym roku nie otrzyma zakładanych wpływów z tego tytułu.

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy

Portfel z pieniędzmi leżał na ulicy 0 2

W piątek do radzyńskiej komendy zgłosił się 44-letni mieszkaniec gm. Radzyń Podlaski. Mężczyzna poinformował, że na ul. Międzyrzeckiej znalazł portfel i chce go zwrócić właścicielowi.

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy

Niedziela 23 września. Handlowa czy nie? Sprawdź czy zrobisz zakupy 16 1

Niedziele handlowe i z zamkniętymi sklepami. Sprawdź czy w niedzielę 23 września normalnie zrobisz zakupy w sklepach, czy zastaniesz zamknięte supermarkety.

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci

Janowiec: Uczniów zastąpią gospodynie i emeryci 1 1

Jeszcze w tym miesiącu radni gminy Janowiec zdecydują o rozwiązaniu technikum weterynaryjnego znajdującego się w miejscowym Zespole Szkół. Placówka od lat nie prowadzi naboru. Ostatnia klasa liczyła dziewięć osób. Ich miejsce w budynku wkrótce zajmie m.in. Koło Emerytów.

Mężczyzna zginął po potrąceniu na przejściu. Kto widział wypadek?

Mężczyzna zginął po potrąceniu na przejściu. Kto widział wypadek? 12 4

Lubelscy policjanci poszukują świadków wypadku drogowego do którego doszło 6 września na ul. Lubelskiej w Niemcach.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.