Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

6 kwietnia 2010 r.
14:12
Edytuj ten wpis

Będzie schetynówka w Opolu Lubelskim na trasie Jankowa – Pomorze – Bielsko

Autor: Zdjęcie autora (mm)
0 12 A A

Rozstrzygnięto przetarg na budowę drogi gminnej Jankowa – Pomorze – Bielsko. Inwestycja kosztować będzie 752 tys. zł.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Połowę tej sumy stanowi dofinansowanie, jakie gmina Opole Lubelskie pozyskała z rządowego "Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011”, tzw. schetynówek. Inwestycja realizowana jest przez gminę w partnerstwie z Gospodarstwem Rybackim "Pustelnia” i Gospodarstwem Agroturystycznym "U Michasi”.

Prace rozpoczną się 20 kwietnia. Ich koniec przewidziano na koniec lipca tego roku. Przebudowa obejmie odcinek drogi o długości 1,2 km i 5 m szerokości. Zostaną także wykonane pobocza i zjazdy do posesji. Będzie to pierwszy etap przebudowy drogi łączącej miejscowości Kazimierzów – Bielsko – Pomorze – Jankowa – Opole Lubelskie.

Komentarze 12

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
ja / 9 kwietnia 2010 o 22:06
0
ślepy napisał:
tak, ale odcinek Jankowa - Pomorze ma powstać później tzn w bliżej nie określonej świetlanej przyszłości, tak we wszystko wierzysz co przeczytasz? wiesz że istnieje coś takiego jak propaganda?
ahoj omnibusie

Avatar
ślepy / 7 kwietnia 2010 o 13:09
0
Gość napisał:
Jak widać nie każdy umie czytać . Doga będzie Jankowa-Pomorze-Bielsko !!! A więc od strony Opola też bedzie asfalt inteligencie.


tak, ale odcinek Jankowa - Pomorze ma powstać później tzn w bliżej nie określonej świetlanej przyszłości, tak we wszystko wierzysz co przeczytasz? wiesz że istnieje coś takiego jak propaganda?
ahoj omnibusie
Avatar
Gość / 7 kwietnia 2010 o 10:24
0
ślepy napisał:
dlaczego zapomnijcie? od strony Kazimierzowa będzie asfalt a od strony Opola nadal wspaniała droga szutrowa, gdzie będzie mozna pedałować do woli, ba, podejrzewam nawet , że ruch aut się tu zmniejszy, bo każdy samochodziarz będzie wolał afalt, a więc wilk bedzie syty i owca cała,
co najważniejsze zakończy się turystyczne wykluczenie wlaścicieli 20 letnich śrutowników, którzy nie będą się bali , że ich wehikuły zakończą żywot w szutrowej dziurze i powszechnie będą zażywać pomorskiego słoneczka i powietrza, i oto chyba chodzi, by żylo się lepiej
ahoj



Jak widać nie każdy umie czytać . Doga będzie Jankowa-Pomorze-Bielsko !!! A więc od strony Opola też bedzie asfalt inteligencie.



Jak widać nie każdy umie czytać . Doga będzie Jankowa-Pomorze-Bielsko !!! A więc od strony Opola też bedzie asfalt inteligencie. rozwiń
Avatar
Nick / 7 kwietnia 2010 o 08:37
0
Dróg nie ma - jest źle
Droga się buduje - jest jeszcze gorzej, bo może na tym skorzystać jakiś pan F.
Ech ten polski charakterek - żeby tylko ktoś nie zarobił więcej ode mnie i nie miał wygodniej niż ja...
Avatar
ślepy / 7 kwietnia 2010 o 07:59
0
Gość napisał:
Zapomnijcie o rowerkach i spacerkach .


dlaczego zapomnijcie? od strony Kazimierzowa będzie asfalt a od strony Opola nadal wspaniała droga szutrowa, gdzie będzie mozna pedałować do woli, ba, podejrzewam nawet , że ruch aut się tu zmniejszy, bo każdy samochodziarz będzie wolał afalt, a więc wilk bedzie syty i owca cała,
co najważniejsze zakończy się turystyczne wykluczenie wlaścicieli 20 letnich śrutowników, którzy nie będą się bali , że ich wehikuły zakończą żywot w szutrowej dziurze i powszechnie będą zażywać pomorskiego słoneczka i powietrza, i oto chyba chodzi, by żylo się lepiej
ahoj


dlaczego zapomnijcie? od strony Kazimierzowa będzie asfalt a od strony Opola nadal wspaniała droga szutrowa, gdzie będzie mozna pedałować do woli, ba, podejrzewam nawet , że ruch aut się tu zmniejszy, bo każdy samochodziarz będzie wolał afalt, a więc wilk bedzie syty i owca cała,
co najważniejsze zakończy się turystyczne wykluczenie wlaścicieli 20 letnich śrutowników, którzy nie będą się bali , że ich wehikuły zakończą żywot w szutrowej dziurze i powszechnie będą zażywać pomorskiego słoneczka i powietrza, i o... rozwiń
Avatar
Gość / 7 kwietnia 2010 o 07:19
0
hmmm napisał:
Cholera koleś, masz dowody na te "przekręty" to śmiało do prokuratury nieś. Ale tutaj to już zawsze tak będzie że wszystko źle i wszystko pod kogoś niby jest robione, czy pomyślałeś o tym że najwięcej na tej drodze skorzystają mieszkańcy tych wiosek, przez które będzie przebigać remontowana droga? Czy uważasz że będzie sie nią poruszał tylko ten Pan. F?


Uważam , że jesteś bardzo naiwny w swoim myśleniu jeśli myślisz , że ta droga będzie dla mieszkańców . Jesteś jak dziecko . A i jeszcze jedna sprawa. Pan który zniszczył już rzekę doprowadzi dzieło do końca , teraz zniszczy przyrodę na pomorzu . Zapomnijcie o rowerkach i spacerkach . A i dla pana F nowy kosz na szkło trzeba wstawić.


Uważam , że jesteś bardzo naiwny w swoim myśleniu jeśli myślisz , że ta droga będzie dla mieszkańców . Jesteś jak dziecko . A i jeszcze jedna sprawa. Pan który zniszczył już rzekę doprowadzi dzieło do końca , teraz zniszczy przyrodę na pomorzu . Zapomnijcie o rowerkach i spacerkach . A i dla pana F nowy kosz na szkło trzeba wstawić. rozwiń
Avatar
ślepy / 6 kwietnia 2010 o 21:36
0
moniczka napisał:
Skandal! Bardzo dobrze, że tam nie ma drogi asfaltowej! Dzięki temu można pojeździć rowerkiem, pospacerować w pięknym lesie dębowo-grabowym.


Jakie potężne lokalne lobby stanowi niszczyciel Doliny Chodelki!

Jak dużo już zniszczono, gdzie kończy się jego/ich pazerność?

Rzeka zamieniła się w kanał, wody coraz mniej, ryb coraz mniej.

Gdzie jesteście ekolodzy? Gdzie jesteście wędkarze?

Gdzie jesteście mieszkańcy Opola, którzy cenicie przyrodę?

Czemu ma służyć ta droga? Ma być wygodnym dojazdem dla kogo?

Teraz czuwajcie jak nagle zmieniać się będą warunki zagospodarowania przestrzennego.

Już mówiono w Opolu ile osób ostrzy pazurki na działeczki na Pomorzu, na Bartka.

Kto jest w stanie pokonać lobby niszczyciela Chodelki?

Strefa ochronna krajobrazu to dla niszczyciela pikuś.

Droga już będzie, prąd już jest.

No to panowie kapelusznicy, lody czas zacząć kręcić!

Czas na nowe stawy i niech kiesa rośnie.

To nic, że strefa ochrony krajobrazu, to nic że ostoje ptactwa, nic to.



"Trochę nieporęcznie wypadło, bo akurat w tym czasie zaczęli u nas przekształcać przyrodę.

To, co było zalesione, ucywilizowano, ale za to zmelioryzowano, zaś pustynie zalesiono. Rzekę zawrócono, żeby płynęła w drugą stronę. W związku z tym droga do kościoła wypadła nieco dalej, zaś u mnie na podwórku powstała wielka tama o poważnym znaczeniu gospodarczym, tak że drzwi się całkiem nie odmykały i z trudnością można było wyjść z domu. "

a na marginesie te "ostoje ptactwa" istnieją właśnie między innymi dzięki ekstensywnym stawom rybnym
ahoj nieustraszeni obrońcy przyrody



"Trochę nieporęcznie wypadło, bo akurat w tym czasie zaczęli u nas przekształcać przyrodę.

To, co było zalesione, ucywilizowano, ale za to zmelioryzowano, zaś pustynie zalesiono. Rzekę zawrócono, żeby płynęła w drugą stronę. W związku z tym droga do kościoła wypadła nieco dalej, zaś u mnie na podwórku powstała wielka tama o poważnym znaczeniu gospodarczym, tak że drzwi się całkiem nie odmykały i z trudnością można było wyjść z domu. "

a na marginesie te "ostoje ptactw... rozwiń
Avatar
moniczka / 6 kwietnia 2010 o 21:21
0
Skandal! Bardzo dobrze, że tam nie ma drogi asfaltowej! Dzięki temu można pojeździć rowerkiem, pospacerować w pięknym lesie dębowo-grabowym.


Jakie potężne lokalne lobby stanowi niszczyciel Doliny Chodelki!

Jak dużo już zniszczono, gdzie kończy się jego/ich pazerność?

Rzeka zamieniła się w kanał, wody coraz mniej, ryb coraz mniej.

Gdzie jesteście ekolodzy? Gdzie jesteście wędkarze?

Gdzie jesteście mieszkańcy Opola, którzy cenicie przyrodę?

Czemu ma służyć ta droga? Ma być wygodnym dojazdem dla kogo?

Teraz czuwajcie jak nagle zmieniać się będą warunki zagospodarowania przestrzennego.

Już mówiono w Opolu ile osób ostrzy pazurki na działeczki na Pomorzu, na Bartka.

Kto jest w stanie pokonać lobby niszczyciela Chodelki?

Strefa ochronna krajobrazu to dla niszczyciela pikuś.

Droga już będzie, prąd już jest.

No to panowie kapelusznicy, lody czas zacząć kręcić!

Czas na nowe stawy i niech kiesa rośnie.

To nic, że strefa ochrony krajobrazu, to nic że ostoje ptactwa, nic to.
Skandal! Bardzo dobrze, że tam nie ma drogi asfaltowej! Dzięki temu można pojeździć rowerkiem, pospacerować w pięknym lesie dębowo-grabowym.


Jakie potężne lokalne lobby stanowi niszczyciel Doliny Chodelki!

Jak dużo już zniszczono, gdzie kończy się jego/ich pazerność?

Rzeka zamieniła się w kanał, wody coraz mniej, ryb coraz mniej.

Gdzie jesteście ekolodzy? Gdzie jesteście wędkarze?

Gdzie jesteście mieszkańcy Opola, którzy cenicie przyrodę?

Czem... rozwiń
Avatar
ślepy / 6 kwietnia 2010 o 20:59
0
obserwator napisał:
witam!kto będzie wykonawcą tej drogi?


ponieważ to teren podmokły wykonawcą będzie Jožin z bažin wraz z Wodnikiem Szuwarkiem, w razie czego wspomże ich zastęp nimf błotnych, czyli już po wykonawcach widać że temat jest śliski a dokładnie - bagienny,
ahoj dociekliwi, czuwajcie dalej
Avatar
obserwator / 6 kwietnia 2010 o 20:39
0
witam!kto będzie wykonawcą tej drogi?
Avatar
ja / 9 kwietnia 2010 o 22:06
0
ślepy napisał:
tak, ale odcinek Jankowa - Pomorze ma powstać później tzn w bliżej nie określonej świetlanej przyszłości, tak we wszystko wierzysz co przeczytasz? wiesz że istnieje coś takiego jak propaganda?
ahoj omnibusie

Avatar
ślepy / 7 kwietnia 2010 o 13:09
0
Gość napisał:
Jak widać nie każdy umie czytać . Doga będzie Jankowa-Pomorze-Bielsko !!! A więc od strony Opola też bedzie asfalt inteligencie.


tak, ale odcinek Jankowa - Pomorze ma powstać później tzn w bliżej nie określonej świetlanej przyszłości, tak we wszystko wierzysz co przeczytasz? wiesz że istnieje coś takiego jak propaganda?
ahoj omnibusie
Avatar
Gość / 7 kwietnia 2010 o 10:24
0
ślepy napisał:
dlaczego zapomnijcie? od strony Kazimierzowa będzie asfalt a od strony Opola nadal wspaniała droga szutrowa, gdzie będzie mozna pedałować do woli, ba, podejrzewam nawet , że ruch aut się tu zmniejszy, bo każdy samochodziarz będzie wolał afalt, a więc wilk bedzie syty i owca cała,
co najważniejsze zakończy się turystyczne wykluczenie wlaścicieli 20 letnich śrutowników, którzy nie będą się bali , że ich wehikuły zakończą żywot w szutrowej dziurze i powszechnie będą zażywać pomorskiego słoneczka i powietrza, i oto chyba chodzi, by żylo się lepiej
ahoj



Jak widać nie każdy umie czytać . Doga będzie Jankowa-Pomorze-Bielsko !!! A więc od strony Opola też bedzie asfalt inteligencie.



Jak widać nie każdy umie czytać . Doga będzie Jankowa-Pomorze-Bielsko !!! A więc od strony Opola też bedzie asfalt inteligencie. rozwiń
Avatar
Nick / 7 kwietnia 2010 o 08:37
0
Dróg nie ma - jest źle
Droga się buduje - jest jeszcze gorzej, bo może na tym skorzystać jakiś pan F.
Ech ten polski charakterek - żeby tylko ktoś nie zarobił więcej ode mnie i nie miał wygodniej niż ja...
Avatar
ślepy / 7 kwietnia 2010 o 07:59
0
Gość napisał:
Zapomnijcie o rowerkach i spacerkach .


dlaczego zapomnijcie? od strony Kazimierzowa będzie asfalt a od strony Opola nadal wspaniała droga szutrowa, gdzie będzie mozna pedałować do woli, ba, podejrzewam nawet , że ruch aut się tu zmniejszy, bo każdy samochodziarz będzie wolał afalt, a więc wilk bedzie syty i owca cała,
co najważniejsze zakończy się turystyczne wykluczenie wlaścicieli 20 letnich śrutowników, którzy nie będą się bali , że ich wehikuły zakończą żywot w szutrowej dziurze i powszechnie będą zażywać pomorskiego słoneczka i powietrza, i oto chyba chodzi, by żylo się lepiej
ahoj


dlaczego zapomnijcie? od strony Kazimierzowa będzie asfalt a od strony Opola nadal wspaniała droga szutrowa, gdzie będzie mozna pedałować do woli, ba, podejrzewam nawet , że ruch aut się tu zmniejszy, bo każdy samochodziarz będzie wolał afalt, a więc wilk bedzie syty i owca cała,
co najważniejsze zakończy się turystyczne wykluczenie wlaścicieli 20 letnich śrutowników, którzy nie będą się bali , że ich wehikuły zakończą żywot w szutrowej dziurze i powszechnie będą zażywać pomorskiego słoneczka i powietrza, i o... rozwiń
Avatar
Gość / 7 kwietnia 2010 o 07:19
0
hmmm napisał:
Cholera koleś, masz dowody na te "przekręty" to śmiało do prokuratury nieś. Ale tutaj to już zawsze tak będzie że wszystko źle i wszystko pod kogoś niby jest robione, czy pomyślałeś o tym że najwięcej na tej drodze skorzystają mieszkańcy tych wiosek, przez które będzie przebigać remontowana droga? Czy uważasz że będzie sie nią poruszał tylko ten Pan. F?


Uważam , że jesteś bardzo naiwny w swoim myśleniu jeśli myślisz , że ta droga będzie dla mieszkańców . Jesteś jak dziecko . A i jeszcze jedna sprawa. Pan który zniszczył już rzekę doprowadzi dzieło do końca , teraz zniszczy przyrodę na pomorzu . Zapomnijcie o rowerkach i spacerkach . A i dla pana F nowy kosz na szkło trzeba wstawić.


Uważam , że jesteś bardzo naiwny w swoim myśleniu jeśli myślisz , że ta droga będzie dla mieszkańców . Jesteś jak dziecko . A i jeszcze jedna sprawa. Pan który zniszczył już rzekę doprowadzi dzieło do końca , teraz zniszczy przyrodę na pomorzu . Zapomnijcie o rowerkach i spacerkach . A i dla pana F nowy kosz na szkło trzeba wstawić. rozwiń
Avatar
ślepy / 6 kwietnia 2010 o 21:36
0
moniczka napisał:
Skandal! Bardzo dobrze, że tam nie ma drogi asfaltowej! Dzięki temu można pojeździć rowerkiem, pospacerować w pięknym lesie dębowo-grabowym.


Jakie potężne lokalne lobby stanowi niszczyciel Doliny Chodelki!

Jak dużo już zniszczono, gdzie kończy się jego/ich pazerność?

Rzeka zamieniła się w kanał, wody coraz mniej, ryb coraz mniej.

Gdzie jesteście ekolodzy? Gdzie jesteście wędkarze?

Gdzie jesteście mieszkańcy Opola, którzy cenicie przyrodę?

Czemu ma służyć ta droga? Ma być wygodnym dojazdem dla kogo?

Teraz czuwajcie jak nagle zmieniać się będą warunki zagospodarowania przestrzennego.

Już mówiono w Opolu ile osób ostrzy pazurki na działeczki na Pomorzu, na Bartka.

Kto jest w stanie pokonać lobby niszczyciela Chodelki?

Strefa ochronna krajobrazu to dla niszczyciela pikuś.

Droga już będzie, prąd już jest.

No to panowie kapelusznicy, lody czas zacząć kręcić!

Czas na nowe stawy i niech kiesa rośnie.

To nic, że strefa ochrony krajobrazu, to nic że ostoje ptactwa, nic to.



"Trochę nieporęcznie wypadło, bo akurat w tym czasie zaczęli u nas przekształcać przyrodę.

To, co było zalesione, ucywilizowano, ale za to zmelioryzowano, zaś pustynie zalesiono. Rzekę zawrócono, żeby płynęła w drugą stronę. W związku z tym droga do kościoła wypadła nieco dalej, zaś u mnie na podwórku powstała wielka tama o poważnym znaczeniu gospodarczym, tak że drzwi się całkiem nie odmykały i z trudnością można było wyjść z domu. "

a na marginesie te "ostoje ptactwa" istnieją właśnie między innymi dzięki ekstensywnym stawom rybnym
ahoj nieustraszeni obrońcy przyrody



"Trochę nieporęcznie wypadło, bo akurat w tym czasie zaczęli u nas przekształcać przyrodę.

To, co było zalesione, ucywilizowano, ale za to zmelioryzowano, zaś pustynie zalesiono. Rzekę zawrócono, żeby płynęła w drugą stronę. W związku z tym droga do kościoła wypadła nieco dalej, zaś u mnie na podwórku powstała wielka tama o poważnym znaczeniu gospodarczym, tak że drzwi się całkiem nie odmykały i z trudnością można było wyjść z domu. "

a na marginesie te "ostoje ptactw... rozwiń
Avatar
moniczka / 6 kwietnia 2010 o 21:21
0
Skandal! Bardzo dobrze, że tam nie ma drogi asfaltowej! Dzięki temu można pojeździć rowerkiem, pospacerować w pięknym lesie dębowo-grabowym.


Jakie potężne lokalne lobby stanowi niszczyciel Doliny Chodelki!

Jak dużo już zniszczono, gdzie kończy się jego/ich pazerność?

Rzeka zamieniła się w kanał, wody coraz mniej, ryb coraz mniej.

Gdzie jesteście ekolodzy? Gdzie jesteście wędkarze?

Gdzie jesteście mieszkańcy Opola, którzy cenicie przyrodę?

Czemu ma służyć ta droga? Ma być wygodnym dojazdem dla kogo?

Teraz czuwajcie jak nagle zmieniać się będą warunki zagospodarowania przestrzennego.

Już mówiono w Opolu ile osób ostrzy pazurki na działeczki na Pomorzu, na Bartka.

Kto jest w stanie pokonać lobby niszczyciela Chodelki?

Strefa ochronna krajobrazu to dla niszczyciela pikuś.

Droga już będzie, prąd już jest.

No to panowie kapelusznicy, lody czas zacząć kręcić!

Czas na nowe stawy i niech kiesa rośnie.

To nic, że strefa ochrony krajobrazu, to nic że ostoje ptactwa, nic to.
Skandal! Bardzo dobrze, że tam nie ma drogi asfaltowej! Dzięki temu można pojeździć rowerkiem, pospacerować w pięknym lesie dębowo-grabowym.


Jakie potężne lokalne lobby stanowi niszczyciel Doliny Chodelki!

Jak dużo już zniszczono, gdzie kończy się jego/ich pazerność?

Rzeka zamieniła się w kanał, wody coraz mniej, ryb coraz mniej.

Gdzie jesteście ekolodzy? Gdzie jesteście wędkarze?

Gdzie jesteście mieszkańcy Opola, którzy cenicie przyrodę?

Czem... rozwiń
Avatar
ślepy / 6 kwietnia 2010 o 20:59
0
obserwator napisał:
witam!kto będzie wykonawcą tej drogi?


ponieważ to teren podmokły wykonawcą będzie Jožin z bažin wraz z Wodnikiem Szuwarkiem, w razie czego wspomże ich zastęp nimf błotnych, czyli już po wykonawcach widać że temat jest śliski a dokładnie - bagienny,
ahoj dociekliwi, czuwajcie dalej
Avatar
obserwator / 6 kwietnia 2010 o 20:39
0
witam!kto będzie wykonawcą tej drogi?
Zobacz wszystkie komentarze 12

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pikietuje przed urzędem z niepełnosprawnym synem. Burmistrz: Sprawa ma charakter polityczny

Pikietuje przed urzędem z niepełnosprawnym synem. Burmistrz: Sprawa ma charakter polityczny 0 2

Jerzy Rębek burmistrz Radzynia Podlaskiego uważa że pikieta Marii Kosidło ma podtekst polityczny.

Zatańcz z Lublinem: zespół Rokiczanka
31 sierpnia 2018, 20:00

Zatańcz z Lublinem: zespół Rokiczanka 9 0

Co Gdzie Kiedy. 31 sierpnia o godz. 20 w Parku Bronowickim, w ramach cyklu Zatańcz z Lublinem, wystąpi zespół Rokiczanka. To okazja do wspólnej zabawy przy wspaniałej muzyce sprzed lat.

Obniżki pensji dla samorządowców o 20 proc.? To fikcja. Niektórzy nawet zyskali

Obniżki pensji dla samorządowców o 20 proc.? To fikcja. Niektórzy nawet zyskali 0 9

O 1/5 miały zmniejszyć się wynagrodzenia samorządowców w związku ustawą przyjętą przez PiS. Tymczasem w wielu przypadkach obniżki były wręcz symboliczne. A niektórzy nawet zyskali na zmianie.

94 PZLA MP. Paweł Fajdek 12 centymetrów od złota!
galeria

94 PZLA MP. Paweł Fajdek 12 centymetrów od złota! 4 0

Wojciech Nowicki z Podlasia Białystok wywalczył złoty medal w konkursie rzutu młotem w Lublinie i wyprzedził Pawła Fajdka. Zawodnikowi Agrosu Zamość do złota zabrakło zaledwie 12 centymetrów. Trzecie miejsca zajął natomiast inny zawodnik Agrosu Arkadiusz Rogowski

Potańcówka w klimacie lat 20-60 w Teatralnej Cafe
28 lipca 2018, 20:00

Potańcówka w klimacie lat 20-60 w Teatralnej Cafe 4 1

Co Gdzie Kiedy. Retro-potańcówka dla miłośników klimatu lat 20-60 odbędzie się 28 lipca o godz. 20 w Teatralnej Cafe (ul. Peowiaków 1). Uczestnicy będą mogli bawić się przy dobrej muzyce do godz. 2 nad ranem.

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać 0 4

Coraz więcej obcokrajowców chce pozostać w Polsce na dłużej - mówi w rozmowie z PAP Jakub Dudziak z Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Z danych urzędu wynika, że w pierwszym półroczu tego roku liczba cudzoziemców z zezwoleniami na pobyt zwiększyła się o 25 tys. W połowie tego roku takie zezwolenia posiadało łącznie 350 tys. osób.

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę 7 4

Od 1 września nauczyciele, wychowawcy, bibliotekarze, logopedzi czy psychologowie będą musieli być zatrudniani na umowę o pracę. Osoby prowadzące działalność gospodarczą nie będą też mogły pracować w prywatnych przedszkolach czy poradniach.

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte
galeria

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte 5 0

o godzinie 17 na stadionie w Lublinie przy komplecie publiczności nastąpiło uroczyste otwarcie imprezy, która potrwa w naszym mieście aż do niedzieli

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe
22 lipca 2018, 9:45

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe 3 0

Autobusy – Jelcz 120M i Jelcz M11 przyjadą w niedzielę z Lublina do Kraśnika. Podczas przejazdów będzie można posłuchać o historii komunikacji w Kraśniku i ważnych dla niej miejscach. O tym wszystkim będzie opowiadać Maksym Bratko, autor książki „Historia Komunikacji Publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim”, której premierę zaplanowano na niedzielę.

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku 25 10

Od poniedziałku aż do końca wakacji na ul. Nowy Świat obowiązywać będzie ruch wahadłowy. Drogowcy zabierają się tutaj za przebudowę kanalizacji deszczowej. Skrót z Bronowic na Czuby coraz bardziej przypomina tor przeszkód.

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny 0 7

Utrudnienia na ul. Choiny w Lublinie. Jak informuje nasz Czytelnik Paweł doszło do potrącenia pieszego na przejściu.

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb 0

Był Zielony Rynek, a będą apartamenty. Zmiany na zamojskiej starówce
wizualizacje
galeria

Był Zielony Rynek, a będą apartamenty. Zmiany na zamojskiej starówce 14 3

43 apartamenty, parking podziemny, lokale usługowe i przede wszystkim przepiękny widok z okien – tak najkrócej opisać można „Apartamenty Bazyliańska 1”. Inwestycja na Zielonym Rynku otrzymała już pozytywną opinię służb konserwatorskich

Rozbiórka starej altany ogrodowej - co zrobić z odpadami?

Rozbiórka starej altany ogrodowej - co zrobić z odpadami? 0 0

Rodzinne ogródki działkowe są charakterystycznym elementem miejskiej przestrzeni w Polsce. Przez kilka dekad korzystali z nich pracownicy dużych zakładów oraz lokatorzy spółdzielni mieszkaniowych. W ogrodach uprawiano warzywa i owoce dla swoich rodzin, gdy sklepowe półki były puste. Obecnie coraz więcej ogrodów jest użytkowanych przez młodych ludzi, którzy stawiają nową, typowo rekreacyjną architekturę ogrodową. Co zrobić z odpadami z rozbiórki altany?

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.