Dość wyraźnie widać postępy robót ziemnych na zadaniu nr 1, czyli odcinku pomiędzy węzłami Sielce–Bogucin.
Ruszyły prace przy obiektach inżynieryjnych. Budowane są drogi objazdowe w miejscach, gdzie budowa przecina drogi lokalne. – Cały czas prowadzone są prace geodezyjne i pomiary geologiczne pod każdym obiektem mostowym. Archeolodzy pracują na trzech stanowiskach.
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych zakończył kontrolę postępowania przetargowego na odcinek Bogucin–Dąbrowica. – 9 czerwca zostanie podpisana umowa z wykonawcą – dodaje Nalewajko.
Na zadaniu nr 4, Dąbrowica–Witosa, wykonawca kończy prace projektowe na odcinku 4.1, od węzła Dąbrowica do linii kolejowej z Lublina do Świdnika. Na drugą część – zadnie 4.2 – toczy się postępowanie o wydanie ZRID.
Jak zwykle najwięcej dzieje się na odcinku do węzła Witosa do początku obwodnicy Piask. – Prowadzone są prace ziemne związane z budową dróg dojazdowych i węzła Świdnik. Trwa przekładka instalacji gazowniczych, elektrycznych i telekomunikacyjnych. Frezowana jest dotychczasowa nawierzchnia jezdni prowadzącej w kierunku Piask. W związku z tym wyłączono z ruchu są dwa odcinki, od skrzyżowania z al. Lotników Polskich do Krępca oraz od Bystrzejowic do Piask – wylicza Nalewajko.
Trwają prace przy obiektach inżynieryjnych, dlatego w dwóch miejscach, Kalinówce i Bystrzejowicach, wyłączono z ruchu wewnętrznych pasy obu jezdni.
Dziennik budowy S17