Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lubelskie

8 lutego 2010 r.
19:30
Edytuj ten wpis

Miasta oryginalnie się reklamują. Daj się skusić pluszakowi

0 12 A A

Lubelszczyznę promowały w stolicy billboardy. Do odwiedzenia Zamościa mają zachęcić Włosi, wizerunek Chełma ociepla pluszowy miś, a od wczoraj miasto reklamują także filmy na internetowym portalu YouTube.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Ponad 7 mln osób widziało najbardziej nietypową kampanię, którą Lublin zorganizował w czerwcu. Przez kilka dni przy drogach wylotowych z dużych miast Polski stali aktorzy przebrani za anioła, diabła, króla, artystę i marchewkę. Łapali okazję do Lublina. Anioł miał np. tabliczkę z napisem: „Anielskie klimaty”, a diabeł: „Tam się dzieje”.

Lubelszczyzna kusiła turystów hasłem: „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie”. Zadziałało? Z tysiąca przepytanych osób znajomość hasła potwierdziło spontanicznie... 0,4 proc.

Bożena Wiśniewska z Lubelskiego Ośrodka Informacji Turystycznej przyznaje, że w 2009 roku Lublin odwiedziło mniej turystów niż rok wcześniej.

– To raczej wina kryzysu – tłumaczy Wiśniewska. – Nie potrafię powiedzieć, w jakim stopniu turystów przyciąga do nas promocja. Wiem za to, że chwalą nasze Stare Miasto, a wytykają kiepskie drogi i brak tanich noclegów.

Zamość w tym roku będzie się promował m.in. Festiwalem Kultury Włoskiej i Festiwalem im. Marka Grechuty. – Oba są cykliczne i były chętnie retransmitowane przez ogólnopolskie telewizje – mówi Jacek Bełz z zamojskiego UM.

Chełm ma promować m.in. gala boksu z udziałem gwiazd. Dodatkowo, miasto wykorzystuje do promocji Internet. – Kilka materiałów o Chełmie już można oglądać w internetowym serwisie YouTube – mówi Roland Kurczewicz z chełmskiego UM. – Wśród nich także te o promującym miasto pluszowym misiu.

– Ten miś to świetny pomysł – mówi chełmianka Bożena Nowakowska. – Bardziej zwraca uwagę niż reklamy na billboardach.

Miasto chce być widoczne także w telewizji, m.in. za pośrednictwem zrealizowanego ostatnio filmu o stalagu. Na film postawiły też Puławy. Wsparły finansowo realizację „Transferu”, którego akcja częściowo toczy się w tym mieście. Film ma trafić do kin i do telewizji jako serial.

Andrzej Jachim, dyrektor ds. strategii, Agencja Reklamowa Vena Art:

- Każdy sposób promocji jest dobry, pod warunkiem że jest wpisany w określoną strategię. Ważne, aby określić wcześniej, do jakich ludzi kierujemy ofertę, bo kampanie „do wszystkich” już się przeżyły. Dobrym wyborem było m.in. umieszczenie billboardów reklamujących Lubelszczyznę w Warszawie, a nie w zachodniej Polsce. Jest bardziej prawdopodobne, że to właśnie ze stolicy przyjadą turyści, a nie z drugiego końca kraju. Tych ostatnich zniechęci choćby kiepski dojazd. Niezłym pomysłem jest promowanie miasta w oparciu o atrakcyjną imprezę, która mogłaby się stać jego wizytówką.

Komentarze 12

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 9 lutego 2010 o 13:55
0
Zamiast pakować pieniądze w marketing to najpierw niech drogi zrobią!!! Jakie dziury są po zimie <wow> a jeszcze się nie skończyła... Później trzeba by było czymś zachęcić turystów, jakimiś atrakcjami w mieście a nie plakatami <haha> ale o atrakcje ciężko tutaj, nie ma ludzi z głową na karku więc o czym mowa??
Avatar
gosc2302 / 9 lutego 2010 o 11:07
0
Filmofan napisał:
W ubiegłym roku przebywałem w Kazimierzu na Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi. Rozmawiałem z ludźmi, którzy korzystając z pobytu na festiwalu chcieli zwiedzić Lubelszczyznę. Z rozmów wynikało, że mają w planach pojechać do Nałęczowa, Puław, ktoś wspomniał o Kozłówce, ktoś inny o Zamościu. Na moje pytanie o Lublin reagowano zdziwionymi spojrzeniami: "przecież tam nic ciekawego nie ma".
Inny przykład - także z ubiegłego roku. Przebywałem na pewnej konferencji w Łodzi. Uczestniczyli ludzie z całej Polski. Jak zwykle były nieformalne rozmowy: "kto, skąd itd.". Gdy powiedziałem że z Lublina, to ktoś ze współczuciem zauważył, że chyba musiałem jechać całą noc, bo to tak strasznie daleko na wschodzie.

Nie uważam, że w tych osądach kryje się jakakolwiek złośliwość. Po prostu tak właśnie postrzegana jest Lubelszczyzna i jej największe miasto. Nie zmienią tego kosztowne billboardy, "chwytliwe" hasła czy inne kampanie. Winne jest wyjątkowo niekorzystne położenie geograficzne (czy też geopolityczne), a co za tym idzie - zapóźnienie cywilizacyjne, ale za to przecież mieszkańcy nie mogą czuć się odpowiedzialni.


Racja.
Poza tym te wszystkie strategie, kampanie, oferty - cały ten marketingowy bełkot służy tylko do nabijania kabzy urzędnikom "od promocji" i uzasadnia dalsze istnienie ich biur i stanowisk. Dlaczego nikt nie sporządził analiz - o ile zwiększyła się liczba ludzi odwiedzających Lublin dzięki tym akcjom? A odwracając sytuację, inne miasta także się reklamują w podobny sposób: "Wielkie dzieje się" (Katowice), "Wschodzący Białystok", "7 km do Raju" (Kielce). Czy kogokolwiek z lublinian zachęciło to do odwiedzenia akurat tych miast?


Racja.
Poza tym te wszystkie strategie, kampanie, oferty - cały ten marketingowy bełkot służy tylko do nabijania kabzy urzędnikom "od promocji" i uzasadnia dalsze istnienie ich biur i stanowisk. Dlaczego nikt nie sporządził analiz - o ile zwiększyła się liczba ludzi odwiedzających Lublin dzięki tym akcjom? A odwracając sytuację, inne miasta także się reklamują w podobny sposób: "Wielkie dzieje się" (Katowice), "Wschodzący Białystok", "7 km do Raju" (Kielce). Czy kogokol... rozwiń
Avatar
Filmofan / 9 lutego 2010 o 10:44
0
W ubiegłym roku przebywałem w Kazimierzu na Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi. Rozmawiałem z ludźmi, którzy korzystając z pobytu na festiwalu chcieli zwiedzić Lubelszczyznę. Z rozmów wynikało, że mają w planach pojechać do Nałęczowa, Puław, ktoś wspomniał o Kozłówce, ktoś inny o Zamościu. Na moje pytanie o Lublin reagowano zdziwionymi spojrzeniami: "przecież tam nic ciekawego nie ma".
Inny przykład - także z ubiegłego roku. Przebywałem na pewnej konferencji w Łodzi. Uczestniczyli ludzie z całej Polski. Jak zwykle były nieformalne rozmowy: "kto, skąd itd.". Gdy powiedziałem że z Lublina, to ktoś ze współczuciem zauważył, że chyba musiałem jechać całą noc, bo to tak strasznie daleko na wschodzie.

Nie uważam, że w tych osądach kryje się jakakolwiek złośliwość. Po prostu tak właśnie postrzegana jest Lubelszczyzna i jej największe miasto. Nie zmienią tego kosztowne billboardy, "chwytliwe" hasła czy inne kampanie. Winne jest wyjątkowo niekorzystne położenie geograficzne (czy też geopolityczne), a co za tym idzie - zapóźnienie cywilizacyjne, ale za to przecież mieszkańcy nie mogą czuć się odpowiedzialni.
W ubiegłym roku przebywałem w Kazimierzu na Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi. Rozmawiałem z ludźmi, którzy korzystając z pobytu na festiwalu chcieli zwiedzić Lubelszczyznę. Z rozmów wynikało, że mają w planach pojechać do Nałęczowa, Puław, ktoś wspomniał o Kozłówce, ktoś inny o Zamościu. Na moje pytanie o Lublin reagowano zdziwionymi spojrzeniami: "przecież tam nic ciekawego nie ma".
Inny przykład - także z ubiegłego roku. Przebywałem na pewnej konferencji w Łodzi. Uczestniczyli ludzie z całej Polski. Jak zwykle były niefo... rozwiń
Avatar
VIP / 9 lutego 2010 o 06:41
0
To już buc obw. Kraw... z biura promocji miasta nie chce aby zbierac punkty na ,,gażety'' związane z tubtinem ?? Przecież jeszcze można urządzić turystom atrakcje zalicz 200 dziur na drogach, wymienimy ci zawieszenie... Jak dla mnie promocja nowego lublina jest bardzo cienka, ale cóż żyjemy w zaścianku. Aż dziwie się że dzieci nie wsadza sie do pieca na 3 zdrowaśki.

tubtin - miasto flustacji
Avatar
Gość / 8 lutego 2010 o 23:16
0
Do odwiedzenia Zamościa mają zachęcić Włosi
Zwłaszcza Luigi będzie reklamował Zamość po ostatnich skandalach z kamienicą
Avatar
Gość / 8 lutego 2010 o 22:00
0
Temat o Lubelszczyźnie a same wpisy o Chełmie
Avatar
Gość / 8 lutego 2010 o 21:31
0
Robert napisał:
Co z tego , że w Chełmie się promują.... pytanie tylko po co ???
Chełm to dziura zabita dechami , tu walczą z mareketami , centrami handlowymi wiatrakami i przedsiebiorcami( podobno pani plezydent chce zlikwidowaćjedyne kino?!?)


Chyba poza swoje miasto nigdzie nie jeździłeś... Pojeździj po Polsce i zobaczysz dopiero zapomniane miasteczka gdzie czas zatrzymał sie w latach 70.
Chełm jest jaki jest, ale jest dużo gorszych miejsc w naszym kraju.
Avatar
Longin / 8 lutego 2010 o 21:23
0
Robertowi pewnie chodzilo oto , że pewnie po pół roku okaże sie , że niestety chdk nie może nabyć nowych filmów i kino jest zadłużene na pół miliona i trzeba będzie ogłosic przetarg.
No i dlaczego go wygrał kolega Pani prezydent !!!...he he hi
Avatar
Gość / 8 lutego 2010 o 21:18
0
A kto powiedział że zlikwidować?? Weź człowieku się uspokój i nie wypisuj głupot.
Avatar
Robert / 8 lutego 2010 o 21:06
0
Co z tego , że w Chełmie się promują.... pytanie tylko po co ???
Chełm to dziura zabita dechami , tu walczą z mareketami , centrami handlowymi wiatrakami i przedsiebiorcami( podobno pani plezydent chce zlikwidowaćjedyne kino?!?)
Avatar
Gość / 9 lutego 2010 o 13:55
0
Zamiast pakować pieniądze w marketing to najpierw niech drogi zrobią!!! Jakie dziury są po zimie <wow> a jeszcze się nie skończyła... Później trzeba by było czymś zachęcić turystów, jakimiś atrakcjami w mieście a nie plakatami <haha> ale o atrakcje ciężko tutaj, nie ma ludzi z głową na karku więc o czym mowa??
Avatar
gosc2302 / 9 lutego 2010 o 11:07
0
Filmofan napisał:
W ubiegłym roku przebywałem w Kazimierzu na Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi. Rozmawiałem z ludźmi, którzy korzystając z pobytu na festiwalu chcieli zwiedzić Lubelszczyznę. Z rozmów wynikało, że mają w planach pojechać do Nałęczowa, Puław, ktoś wspomniał o Kozłówce, ktoś inny o Zamościu. Na moje pytanie o Lublin reagowano zdziwionymi spojrzeniami: "przecież tam nic ciekawego nie ma".
Inny przykład - także z ubiegłego roku. Przebywałem na pewnej konferencji w Łodzi. Uczestniczyli ludzie z całej Polski. Jak zwykle były nieformalne rozmowy: "kto, skąd itd.". Gdy powiedziałem że z Lublina, to ktoś ze współczuciem zauważył, że chyba musiałem jechać całą noc, bo to tak strasznie daleko na wschodzie.

Nie uważam, że w tych osądach kryje się jakakolwiek złośliwość. Po prostu tak właśnie postrzegana jest Lubelszczyzna i jej największe miasto. Nie zmienią tego kosztowne billboardy, "chwytliwe" hasła czy inne kampanie. Winne jest wyjątkowo niekorzystne położenie geograficzne (czy też geopolityczne), a co za tym idzie - zapóźnienie cywilizacyjne, ale za to przecież mieszkańcy nie mogą czuć się odpowiedzialni.


Racja.
Poza tym te wszystkie strategie, kampanie, oferty - cały ten marketingowy bełkot służy tylko do nabijania kabzy urzędnikom "od promocji" i uzasadnia dalsze istnienie ich biur i stanowisk. Dlaczego nikt nie sporządził analiz - o ile zwiększyła się liczba ludzi odwiedzających Lublin dzięki tym akcjom? A odwracając sytuację, inne miasta także się reklamują w podobny sposób: "Wielkie dzieje się" (Katowice), "Wschodzący Białystok", "7 km do Raju" (Kielce). Czy kogokolwiek z lublinian zachęciło to do odwiedzenia akurat tych miast?


Racja.
Poza tym te wszystkie strategie, kampanie, oferty - cały ten marketingowy bełkot służy tylko do nabijania kabzy urzędnikom "od promocji" i uzasadnia dalsze istnienie ich biur i stanowisk. Dlaczego nikt nie sporządził analiz - o ile zwiększyła się liczba ludzi odwiedzających Lublin dzięki tym akcjom? A odwracając sytuację, inne miasta także się reklamują w podobny sposób: "Wielkie dzieje się" (Katowice), "Wschodzący Białystok", "7 km do Raju" (Kielce). Czy kogokol... rozwiń
Avatar
Filmofan / 9 lutego 2010 o 10:44
0
W ubiegłym roku przebywałem w Kazimierzu na Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi. Rozmawiałem z ludźmi, którzy korzystając z pobytu na festiwalu chcieli zwiedzić Lubelszczyznę. Z rozmów wynikało, że mają w planach pojechać do Nałęczowa, Puław, ktoś wspomniał o Kozłówce, ktoś inny o Zamościu. Na moje pytanie o Lublin reagowano zdziwionymi spojrzeniami: "przecież tam nic ciekawego nie ma".
Inny przykład - także z ubiegłego roku. Przebywałem na pewnej konferencji w Łodzi. Uczestniczyli ludzie z całej Polski. Jak zwykle były nieformalne rozmowy: "kto, skąd itd.". Gdy powiedziałem że z Lublina, to ktoś ze współczuciem zauważył, że chyba musiałem jechać całą noc, bo to tak strasznie daleko na wschodzie.

Nie uważam, że w tych osądach kryje się jakakolwiek złośliwość. Po prostu tak właśnie postrzegana jest Lubelszczyzna i jej największe miasto. Nie zmienią tego kosztowne billboardy, "chwytliwe" hasła czy inne kampanie. Winne jest wyjątkowo niekorzystne położenie geograficzne (czy też geopolityczne), a co za tym idzie - zapóźnienie cywilizacyjne, ale za to przecież mieszkańcy nie mogą czuć się odpowiedzialni.
W ubiegłym roku przebywałem w Kazimierzu na Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi. Rozmawiałem z ludźmi, którzy korzystając z pobytu na festiwalu chcieli zwiedzić Lubelszczyznę. Z rozmów wynikało, że mają w planach pojechać do Nałęczowa, Puław, ktoś wspomniał o Kozłówce, ktoś inny o Zamościu. Na moje pytanie o Lublin reagowano zdziwionymi spojrzeniami: "przecież tam nic ciekawego nie ma".
Inny przykład - także z ubiegłego roku. Przebywałem na pewnej konferencji w Łodzi. Uczestniczyli ludzie z całej Polski. Jak zwykle były niefo... rozwiń
Avatar
VIP / 9 lutego 2010 o 06:41
0
To już buc obw. Kraw... z biura promocji miasta nie chce aby zbierac punkty na ,,gażety'' związane z tubtinem ?? Przecież jeszcze można urządzić turystom atrakcje zalicz 200 dziur na drogach, wymienimy ci zawieszenie... Jak dla mnie promocja nowego lublina jest bardzo cienka, ale cóż żyjemy w zaścianku. Aż dziwie się że dzieci nie wsadza sie do pieca na 3 zdrowaśki.

tubtin - miasto flustacji
Avatar
Gość / 8 lutego 2010 o 23:16
0
Do odwiedzenia Zamościa mają zachęcić Włosi
Zwłaszcza Luigi będzie reklamował Zamość po ostatnich skandalach z kamienicą
Avatar
Gość / 8 lutego 2010 o 22:00
0
Temat o Lubelszczyźnie a same wpisy o Chełmie
Avatar
Gość / 8 lutego 2010 o 21:31
0
Robert napisał:
Co z tego , że w Chełmie się promują.... pytanie tylko po co ???
Chełm to dziura zabita dechami , tu walczą z mareketami , centrami handlowymi wiatrakami i przedsiebiorcami( podobno pani plezydent chce zlikwidowaćjedyne kino?!?)


Chyba poza swoje miasto nigdzie nie jeździłeś... Pojeździj po Polsce i zobaczysz dopiero zapomniane miasteczka gdzie czas zatrzymał sie w latach 70.
Chełm jest jaki jest, ale jest dużo gorszych miejsc w naszym kraju.
Avatar
Longin / 8 lutego 2010 o 21:23
0
Robertowi pewnie chodzilo oto , że pewnie po pół roku okaże sie , że niestety chdk nie może nabyć nowych filmów i kino jest zadłużene na pół miliona i trzeba będzie ogłosic przetarg.
No i dlaczego go wygrał kolega Pani prezydent !!!...he he hi
Avatar
Gość / 8 lutego 2010 o 21:18
0
A kto powiedział że zlikwidować?? Weź człowieku się uspokój i nie wypisuj głupot.
Avatar
Robert / 8 lutego 2010 o 21:06
0
Co z tego , że w Chełmie się promują.... pytanie tylko po co ???
Chełm to dziura zabita dechami , tu walczą z mareketami , centrami handlowymi wiatrakami i przedsiebiorcami( podobno pani plezydent chce zlikwidowaćjedyne kino?!?)
Zobacz wszystkie komentarze 12

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Polscy przedsiębiorcy już nie będą musieli stosować pieczątek

Polscy przedsiębiorcy już nie będą musieli stosować pieczątek 0 0

W ciągu roku zniesiony ma być wymóg stosowania pieczątek przez przedsiębiorców.

Radni powiatu bialskiego plan dla wsi nazywają kpiną

Radni powiatu bialskiego plan dla wsi nazywają kpiną 1 0

Przygotowany przez rząd PiS plan dla wsi jest zdaniem radnych powiatu bialskiego wyborczą kpiną. A Janusz Skólimowski wicestarosta bialski z PiS przekonuje że program zapewni rolnictwu wsparcie, rozwój i ochronę.

Symbol Wolności na rocznicę Powstania Warszawskiego w Puławach
1 sierpnia 2018, 19:00

Symbol Wolności na rocznicę Powstania Warszawskiego w Puławach 0 0

Co Gdzie Kiedy. 1 sierpnia Puławy włączą się w obchody 74. rocznicy Powstania Warszawskiego. Mieszkańcy zbiorą się w centrum miasta o godz. 19, aby oddać hołd Powstańcom i ułożyć olbrzymi znak Polski Walczącej.

Lublin: Miasto wydało zgodę na maszt telefonii komórkowej

Lublin: Miasto wydało zgodę na maszt telefonii komórkowej 0 2

Przy Zemborzyckiej 53 w Lublinie może powstać stacja bazowa telefonii komórkowej Play.

Wyrzucił psa przez balkon w trakcie kłótni. Zwierzę spadło z 4 piętra

Wyrzucił psa przez balkon w trakcie kłótni. Zwierzę spadło z 4 piętra 99 7

W trakcie kłótni pijany mężczyzna wyrzucił psa przez balkon. Zwierzę wypadło z czwartego piętra.

Pamiętasz Baobab? Galeria Labirynt zbiera wspomnienia

Pamiętasz Baobab? Galeria Labirynt zbiera wspomnienia 0 0

Wspomnienia o najsłynniejszym lubelskim drzewie, wyciętym w maju zeszłego roku z pl. Litewskiego, jeszcze do końca sierpnia będzie zbierać Galeria Labirynt.

Nowy żłobek przy ul. Zelwerowicza przyjmie dzieci od września? Problem z kuchnią

Nowy żłobek przy ul. Zelwerowicza przyjmie dzieci od września? Problem z kuchnią 20 0

Unieważniony został przetarg na sprzęt dla nowego żłobka przy ul. Zelwerowicza. Problemem okazało się wyposażenie kuchni. Mimo to władze miasta zapewniają, że placówka zostanie otwarta zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, a posiłki będą początkowo dowożone z kuchni innego żłobka.

Jerzy Brzęczek: Lewandowski pozostanie kapitanem reprezentacji

Jerzy Brzęczek: Lewandowski pozostanie kapitanem reprezentacji 1 1

Nowy selekcjoner reprezentacji Polski Jerzy Brzęczek spotkał się z mediami na swojej pierwszej konferencji prasowej. 47-letni szkoleniowiec zapewnił, że kadrę czeka ewolucja i stopniowe wprowadzanie nowych zawodników, a jej kapitanem pozostanie Robert Lewandowski

Jechał i pił piwo. Zauważył go ten policjant

Jechał i pił piwo. Zauważył go ten policjant 3 4

47-letni mieszkaniec Białej Podlaskiej jechał samochodem i pił. Inni kierowcy musieli zjeżdżać mu z drogi. Wyczyny 47-latka zauważył przypadkiem policjant jadący do pracy

Lubartów: Oczyszczalnia już prawie gotowa

Lubartów: Oczyszczalnia już prawie gotowa 1 0

Modernizacja oczyszczalni ścieków zbliża się do końca. W przyszłym tygodniu kolejne instalacje będą uruchamiane. Zaawansowanie robót modernizacyjnych oczyszczalni osiągnęło ok. 90 proc. Wybudowane zostały wszystkie obiekty, trwają ostatnie prace połączeniowe sieci między obiektami.

Turyści w Polsce. Skąd najczęściej do nas przyjeżdżają?

Turyści w Polsce. Skąd najczęściej do nas przyjeżdżają? 0 0

Najczęściej odwiedzają nas turyści z Niemiec, Wielkiej Brytanii i Ukrainy – wynika z najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego.

Wypadek w Ciecierzynie. Droga zablokowana, duże korki [zdjęcia]
galeria

Wypadek w Ciecierzynie. Droga zablokowana, duże korki [zdjęcia] 7 2

Do wypadku doszło na drodze krajowej nr 19 koło Lublina

Piotr spod Białej Podlaskiej idzie pieszo przez Europę. Do celu dotrze za 5 miesięcy
galeria

Piotr spod Białej Podlaskiej idzie pieszo przez Europę. Do celu dotrze za 5 miesięcy 0 3

22-letni Piotr Żuk wyruszył spod Białej Podlaskiej do Santiago de Compostela w Hiszpanii. Do pokonania ma ponad 3700 kilometrów. Jego samotna piesza pielgrzymka wiedzie przez 9 krajów.

Kontrolerzy biletów mają mieć ochronę

Kontrolerzy biletów mają mieć ochronę 3 6

Władze miasta szukają firmy ochroniarskiej, która w godzinach nocnych zapewni bezpieczeństwo kontrolerom sprawdzającym bilety w miejskiej komunikacji.

Śmigłowiec LPR zmieni bazę. Trwa budowa nowego hangaru

Śmigłowiec LPR zmieni bazę. Trwa budowa nowego hangaru 1 2

W pobliże lotniska w Świdniku przeniesiona zostanie baza Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które stacjonuje teraz w podlubelskim Radawcu.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.