Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

1 grudnia 2013 r.
9:01
Edytuj ten wpis

32-latek z Hrubieszowa oskarżony o zakatowanie psa w USA

Autor: Zdjęcie autora łm CBS
0 19 A A
Podejrzany 32-latek z Hrubieszowa (policja USA)
Podejrzany 32-latek z Hrubieszowa (policja USA)

32-letni Radosław Cz. usłyszał kilkanaście zarzutów ws. bestialskiego znęcania się 2-letniej suczce rasy pitbull. Zwierzę miało połamane kości, było też podpalane. Mężczyzna jest też podejrzany o kradzież 6 tys. dolarów z kościoła w New Bedford.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Jak podje Fakt, 32-latek pochodzi z Hrubieszowa w woj. lubelskim. W USA jest nielegalnie. W marcu skończyła mu się wiza turystyczna.

Policja zatrzymała Radosława Cz. w motelu w New Britain. Usłyszał 11 zarzutów znęcania się nad psem i wprowadzania policji w błąd.

Zwierzę znaleziono na skraju śmierci w parku Quincy w stanie Massachusetts pod koniec sierpnia. Było bite, wygłodzone, przypalane. Suczka miała kilka złamań. Zwyrodnialec wkładał jej długopis w oczy i pociął język. Pitbula trzeba było uśpić.

Informacja o tak bestialskim znęcaniu się nad psem poruszyła opinię publiczną w USA. Na Facebooku powstał profil Justice for Puppy Doe (Sprawiedliwość dla Puppy Doe), który śledzi już 80 tys. osób.

Radosław Cz. nie przyznał się do żadnego z zarzutów. Jest też podejrzany o kradzież 6 tys. dolarów z kościoła w New Bedford. Kolejna rozprawa ws. znęcania się nad psem przez Cz. ma się odbyć 19 grudnia.

Komentarze 19

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Lupen3 / 29 grudnia 2013 o 08:55
0

PEZZO DI MERDA .. SEI LA VERGOGNA DELL ESSERE UMANO ..

Avatar
American Girl / 28 grudnia 2013 o 13:21
0
Niedoszły ksiądz usłyszy kolejne zarzuty?
To jest całkowita, ponieważ większość z was mówią. Ten pies jest bardzo usful w Ameryce wiemy jak szkolić wszystkich rodzajów ras psów. Pitbulls są jednym z najbardziej usful za to będzie lojalny wobec swoich dzieci i mogą bezpiecznie grać bez rodzice obawiając porywacza. To nie ma znaczenia, chodzi o to, aby korzystać z chorych przyszedł tutaj i nic nie zrobił, ale zaszkodzić pani była polska btw, i jeśli on może zrobić coś szkodliwego dla psa, który miałby prawo gryźć jego głupi tyłek, ale tego nie zrobił , co należy zrobić, to thinkhe tortury kontynuować? dobrze, jeśli mamy sprawiedliwość dla niego umrzeć w rękach jakiejś szalonej miłości psa skrzyżowanymi palcami za to :)
Niedoszły ksiądz usłyszy kolejne zarzuty?
To jest całkowita, ponieważ większość z was mówią. Ten pies jest bardzo usful w Ameryce wiemy jak szkolić wszystkich rodzajów ras psów. Pitbulls są jednym z najbardziej usf... rozwiń
Avatar
Gość / 3 grudnia 2013 o 18:34
0

 
Mega :D Dzięki wielkie :)

ciebie w końcu ktos dopadnie

Avatar
paweł s. / 1 grudnia 2013 o 22:26
0
Dajcie go mi a ja pokaże mu co to ból . Szkoda pisarka.
Avatar
wiesiek / 1 grudnia 2013 o 22:02
0

Jeszcze raz przeczytaj to co napisałeś. Jak nie rozumisz to ja co odpowiem. 

Piszesz że szanujesz psy i nawet je lubisz, a na wstępie piszesz dyrdymały, że to nie jest "zbyt pozyteczny pies". A   na koniec piszesz, że to nie sprawiedliwe, że za zabicie psa skazują oprawcę "na cierpienia za takie drobne wykroczenia"

Albo jesteś obłąkany, albo za dużo wypiłeś?

Człowieku, chodzi o szacunek do żywej istoty wiesz co to??

Nawet jak zabija się zwierzyne do pozyskania mięsa, nie należy obdzierać jej z godności, ale zabić tak aby jak najmniej cierpiała. Ale ty tego nie "rozumisz". Bo świnia to świania nie czuje, wół pewnie też nie czuje. A kurczak to już w ogóle ... jesteś żałosny.

właściwie to masz rację że tak powiem ale ty wyrwałeś moje zdania z szerszego kontekstu i nie zrozumiałeś przesłania jakie ja rzeczowo napisałem. Masz rację że nie należy zadawać cierpienia wszelkim istoto żyjącym, ja z tą tezą się zgadzam i nie ma co tu polemikować. Ale pitbul to nie jest normalne stworzenie ale cyborg z rodziny psów podobnej. Człowiek z tego powodu nie wytrzymał nerwowo i mogło być tak że zadziałał w stanie że tak powiem pomroczności jasnej. Tak to się psychologicznie jakoś nazywa i za takie coś człowieka nie można tak surowo karać by szedł do paki . Absolutnie według mnie to kara niewspółmierna do wykroczenia o tak niskiej szkodliwości społeczej i ogólno ludzkiej. To chciałem przekazać właśnie i należy to pojąć a pojąć to można po głębokim przemyśleniu.

powiem ale ty wyrwałeś moje zdania z szerszego kontekstu i nie zrozumiałeś przesłania jakie ja rzeczowo napisałem. Masz rację że nie należy zadawać cierpienia wszelkim istoto żyjącym, ja z tą tezą się zgadzam i nie ma co tu polemikować. Ale pitbul to nie jest normalne stworzenie ale cyborg z rodziny psów podobnej. Człowiek z tego powodu nie wytrzymał nerwowo i mogło być tak że zadziałał w stanie że tak powiem pomroczności jasnej. Tak to się psychologicznie jakoś nazywa i za takie coś człowieka nie można tak surowo karać by szedł do paki . Ab... rozwiń
Avatar
Robert / 1 grudnia 2013 o 21:42
0

Chciałbym zabrać głos i napisać że pitbul to nie jest zbyt pożyteczny pies. Lubię psy jak najbardziej ale pies to tylko pies a pitbul to nawet nie jest pies tylko jakieś paskustwo podobne bardziej do prosiaka niż do psa. To jakieś skrzyżowanie genetyczne i ciort wie co to wyszło. Może to wkurzyło tego pana z ameryki ale ja nie popieram znęcania się nad stworzeniami bo tak robić nie można. Ale za pitbula iść do więzienia to już koniec świata, straszne teraz  niesprawiedliwości się dzieją że to ludzie tak cierpią za takie drobne wykroczenia. Może to już dni ostateczne się zbliżają że takie niesprawiedliwości w tej ameryce tam się dzieją.


Jeszcze raz przeczytaj to co napisałeś. Jak nie rozumisz to ja co odpowiem. 

Piszesz że szanujesz psy i nawet je lubisz, a na wstępie piszesz dyrdymały, że to nie jest "zbyt pozyteczny pies". A   na koniec piszesz, że to nie sprawiedliwe, że za zabicie psa skazują oprawcę "na cierpienia za takie drobne wykroczenia"

Albo jesteś obłąkany, albo za dużo wypiłeś?

Człowieku, chodzi o szacunek do żywej istoty wiesz co to??

Nawet jak zabija się zwierzyne do pozyskania mięsa, nie należy obdzierać jej z godności, ale zabić tak aby jak najmniej cierpiała. Ale ty tego nie "rozumisz". Bo świnia to świania nie czuje, wół pewnie też nie czuje. A kurczak to już w ogóle ... jesteś żałosny.


Jeszcze raz przeczytaj to co napisałeś. Jak nie rozumisz to ja co odpowiem. 

Piszesz że szanujesz psy i nawet je lubisz, a na wstępie piszesz dyrdymały, że to nie jest "zbyt pozyteczny pies". A   na koniec piszesz, że to nie sprawiedliwe, że za zabicie psa skazują oprawcę "na cierpienia za takie drobne wykroczenia"

Albo jesteś obłąkany, albo za dużo wypiłeś?

Człowieku, chodzi o szacunek do żywej istoty wiesz co to??

Nawet jak zabija się zwierzyne do pozyskania mięsa, nie należy ob... rozwiń

Avatar
wiesiek / 1 grudnia 2013 o 21:25
0

Chciałbym zabrać głos i napisać że pitbul to nie jest zbyt pożyteczny pies. Lubię psy jak najbardziej ale pies to tylko pies a pitbul to nawet nie jest pies tylko jakieś paskustwo podobne bardziej do prosiaka niż do psa. To jakieś skrzyżowanie genetyczne i ciort wie co to wyszło. Może to wkurzyło tego pana z ameryki ale ja nie popieram znęcania się nad stworzeniami bo tak robić nie można. Ale za pitbula iść do więzienia to już koniec świata, straszne teraz  niesprawiedliwości się dzieją że to ludzie tak cierpią za takie drobne wykroczenia. Może to już dni ostateczne się zbliżają że takie niesprawiedliwości w tej ameryce tam się dzieją.

Chciałbym zabrać głos i napisać że pitbul to nie jest zbyt pożyteczny pies. Lubię psy jak najbardziej ale pies to tylko pies a pitbul to nawet nie jest pies tylko jakieś paskustwo podobne bardziej do prosiaka niż do psa. To jakieś skrzyżowanie genetyczne i ciort wie co to wyszło. Może to wkurzyło tego pana z ameryki ale ja nie popieram znęcania się nad stworzeniami bo tak robić nie można. Ale za pitbula iść do więzienia to już koniec świata, straszne teraz  niesprawiedliwości się dzieją że to ludzie tak cierpią za takie drobne wykroc... rozwiń

Avatar
Robert / 1 grudnia 2013 o 20:00
0

Jeżeli zarzuty się potwierdzą to tego śmiecia powinni ukarać solidnie.

Dobrze trafił bo w USA zrobią mu z d...y jesień średniowiecza. Tam się respektuje prawa zwierząt i grozi mu "fajny" wyrok zresztą zasłużony!

Wstyd, że to z naszego województwa. Ale jak widać zapewne znalazło by kilku jeszcze, patrząc chociażby po wpisach pod tym artykułem. Chociażby "Jacho" czy "s" - niczym się nie różnicie od tego zwyrodnialca. Tak samo nie szanujecie życia zwierząt jak on. Ale szacunek do ludzi i zwierząt wynosi się z domu.

Avatar
makak / 1 grudnia 2013 o 18:48
0

Za dupę tego śmiecia i do pierdla albo kulkę w łeb

Avatar
Jacho / 1 grudnia 2013 o 17:35
0

prawo jest popierdolone, niedługo za zabicie muchu bedą  na kare śmierci skazywać

Avatar
Lupen3 / 29 grudnia 2013 o 08:55
0

PEZZO DI MERDA .. SEI LA VERGOGNA DELL ESSERE UMANO ..

Avatar
American Girl / 28 grudnia 2013 o 13:21
0
Niedoszły ksiądz usłyszy kolejne zarzuty?
To jest całkowita, ponieważ większość z was mówią. Ten pies jest bardzo usful w Ameryce wiemy jak szkolić wszystkich rodzajów ras psów. Pitbulls są jednym z najbardziej usful za to będzie lojalny wobec swoich dzieci i mogą bezpiecznie grać bez rodzice obawiając porywacza. To nie ma znaczenia, chodzi o to, aby korzystać z chorych przyszedł tutaj i nic nie zrobił, ale zaszkodzić pani była polska btw, i jeśli on może zrobić coś szkodliwego dla psa, który miałby prawo gryźć jego głupi tyłek, ale tego nie zrobił , co należy zrobić, to thinkhe tortury kontynuować? dobrze, jeśli mamy sprawiedliwość dla niego umrzeć w rękach jakiejś szalonej miłości psa skrzyżowanymi palcami za to :)
Niedoszły ksiądz usłyszy kolejne zarzuty?
To jest całkowita, ponieważ większość z was mówią. Ten pies jest bardzo usful w Ameryce wiemy jak szkolić wszystkich rodzajów ras psów. Pitbulls są jednym z najbardziej usf... rozwiń
Avatar
Gość / 3 grudnia 2013 o 18:34
0

 
Mega :D Dzięki wielkie :)

ciebie w końcu ktos dopadnie

Avatar
paweł s. / 1 grudnia 2013 o 22:26
0
Dajcie go mi a ja pokaże mu co to ból . Szkoda pisarka.
Avatar
wiesiek / 1 grudnia 2013 o 22:02
0

Jeszcze raz przeczytaj to co napisałeś. Jak nie rozumisz to ja co odpowiem. 

Piszesz że szanujesz psy i nawet je lubisz, a na wstępie piszesz dyrdymały, że to nie jest "zbyt pozyteczny pies". A   na koniec piszesz, że to nie sprawiedliwe, że za zabicie psa skazują oprawcę "na cierpienia za takie drobne wykroczenia"

Albo jesteś obłąkany, albo za dużo wypiłeś?

Człowieku, chodzi o szacunek do żywej istoty wiesz co to??

Nawet jak zabija się zwierzyne do pozyskania mięsa, nie należy obdzierać jej z godności, ale zabić tak aby jak najmniej cierpiała. Ale ty tego nie "rozumisz". Bo świnia to świania nie czuje, wół pewnie też nie czuje. A kurczak to już w ogóle ... jesteś żałosny.

właściwie to masz rację że tak powiem ale ty wyrwałeś moje zdania z szerszego kontekstu i nie zrozumiałeś przesłania jakie ja rzeczowo napisałem. Masz rację że nie należy zadawać cierpienia wszelkim istoto żyjącym, ja z tą tezą się zgadzam i nie ma co tu polemikować. Ale pitbul to nie jest normalne stworzenie ale cyborg z rodziny psów podobnej. Człowiek z tego powodu nie wytrzymał nerwowo i mogło być tak że zadziałał w stanie że tak powiem pomroczności jasnej. Tak to się psychologicznie jakoś nazywa i za takie coś człowieka nie można tak surowo karać by szedł do paki . Absolutnie według mnie to kara niewspółmierna do wykroczenia o tak niskiej szkodliwości społeczej i ogólno ludzkiej. To chciałem przekazać właśnie i należy to pojąć a pojąć to można po głębokim przemyśleniu.

powiem ale ty wyrwałeś moje zdania z szerszego kontekstu i nie zrozumiałeś przesłania jakie ja rzeczowo napisałem. Masz rację że nie należy zadawać cierpienia wszelkim istoto żyjącym, ja z tą tezą się zgadzam i nie ma co tu polemikować. Ale pitbul to nie jest normalne stworzenie ale cyborg z rodziny psów podobnej. Człowiek z tego powodu nie wytrzymał nerwowo i mogło być tak że zadziałał w stanie że tak powiem pomroczności jasnej. Tak to się psychologicznie jakoś nazywa i za takie coś człowieka nie można tak surowo karać by szedł do paki . Ab... rozwiń
Avatar
Robert / 1 grudnia 2013 o 21:42
0

Chciałbym zabrać głos i napisać że pitbul to nie jest zbyt pożyteczny pies. Lubię psy jak najbardziej ale pies to tylko pies a pitbul to nawet nie jest pies tylko jakieś paskustwo podobne bardziej do prosiaka niż do psa. To jakieś skrzyżowanie genetyczne i ciort wie co to wyszło. Może to wkurzyło tego pana z ameryki ale ja nie popieram znęcania się nad stworzeniami bo tak robić nie można. Ale za pitbula iść do więzienia to już koniec świata, straszne teraz  niesprawiedliwości się dzieją że to ludzie tak cierpią za takie drobne wykroczenia. Może to już dni ostateczne się zbliżają że takie niesprawiedliwości w tej ameryce tam się dzieją.


Jeszcze raz przeczytaj to co napisałeś. Jak nie rozumisz to ja co odpowiem. 

Piszesz że szanujesz psy i nawet je lubisz, a na wstępie piszesz dyrdymały, że to nie jest "zbyt pozyteczny pies". A   na koniec piszesz, że to nie sprawiedliwe, że za zabicie psa skazują oprawcę "na cierpienia za takie drobne wykroczenia"

Albo jesteś obłąkany, albo za dużo wypiłeś?

Człowieku, chodzi o szacunek do żywej istoty wiesz co to??

Nawet jak zabija się zwierzyne do pozyskania mięsa, nie należy obdzierać jej z godności, ale zabić tak aby jak najmniej cierpiała. Ale ty tego nie "rozumisz". Bo świnia to świania nie czuje, wół pewnie też nie czuje. A kurczak to już w ogóle ... jesteś żałosny.


Jeszcze raz przeczytaj to co napisałeś. Jak nie rozumisz to ja co odpowiem. 

Piszesz że szanujesz psy i nawet je lubisz, a na wstępie piszesz dyrdymały, że to nie jest "zbyt pozyteczny pies". A   na koniec piszesz, że to nie sprawiedliwe, że za zabicie psa skazują oprawcę "na cierpienia za takie drobne wykroczenia"

Albo jesteś obłąkany, albo za dużo wypiłeś?

Człowieku, chodzi o szacunek do żywej istoty wiesz co to??

Nawet jak zabija się zwierzyne do pozyskania mięsa, nie należy ob... rozwiń

Avatar
wiesiek / 1 grudnia 2013 o 21:25
0

Chciałbym zabrać głos i napisać że pitbul to nie jest zbyt pożyteczny pies. Lubię psy jak najbardziej ale pies to tylko pies a pitbul to nawet nie jest pies tylko jakieś paskustwo podobne bardziej do prosiaka niż do psa. To jakieś skrzyżowanie genetyczne i ciort wie co to wyszło. Może to wkurzyło tego pana z ameryki ale ja nie popieram znęcania się nad stworzeniami bo tak robić nie można. Ale za pitbula iść do więzienia to już koniec świata, straszne teraz  niesprawiedliwości się dzieją że to ludzie tak cierpią za takie drobne wykroczenia. Może to już dni ostateczne się zbliżają że takie niesprawiedliwości w tej ameryce tam się dzieją.

Chciałbym zabrać głos i napisać że pitbul to nie jest zbyt pożyteczny pies. Lubię psy jak najbardziej ale pies to tylko pies a pitbul to nawet nie jest pies tylko jakieś paskustwo podobne bardziej do prosiaka niż do psa. To jakieś skrzyżowanie genetyczne i ciort wie co to wyszło. Może to wkurzyło tego pana z ameryki ale ja nie popieram znęcania się nad stworzeniami bo tak robić nie można. Ale za pitbula iść do więzienia to już koniec świata, straszne teraz  niesprawiedliwości się dzieją że to ludzie tak cierpią za takie drobne wykroc... rozwiń

Avatar
Robert / 1 grudnia 2013 o 20:00
0

Jeżeli zarzuty się potwierdzą to tego śmiecia powinni ukarać solidnie.

Dobrze trafił bo w USA zrobią mu z d...y jesień średniowiecza. Tam się respektuje prawa zwierząt i grozi mu "fajny" wyrok zresztą zasłużony!

Wstyd, że to z naszego województwa. Ale jak widać zapewne znalazło by kilku jeszcze, patrząc chociażby po wpisach pod tym artykułem. Chociażby "Jacho" czy "s" - niczym się nie różnicie od tego zwyrodnialca. Tak samo nie szanujecie życia zwierząt jak on. Ale szacunek do ludzi i zwierząt wynosi się z domu.

Avatar
makak / 1 grudnia 2013 o 18:48
0

Za dupę tego śmiecia i do pierdla albo kulkę w łeb

Avatar
Jacho / 1 grudnia 2013 o 17:35
0

prawo jest popierdolone, niedługo za zabicie muchu bedą  na kare śmierci skazywać

Zobacz wszystkie komentarze 19

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty 3 0

Przebudowany po drugim spadku z rzędu zespół z Łęcznej w pierwszym meczu nowego sezonu wywalczył punkt w Wejherowie chociaż po niespełna pół godzinie gry przegrywał 0:2

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów
galeria

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów 2 0

Zawodnik Agrosu Zamość w piątek został mistrzem Polski w biegu na 100 metrów, a w sobotę zapewnił sobie awans do finałowego biegu na dwa razy dłuższym dystansie.

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę?

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę? 0 1

Pierwszy wyjazd do pracy za granicą może wiązać się z dużym stresem. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, by uniknąć niepotrzebnych nerwów.

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0 0 1

Piłkarze Rafała Borysiuka ostro postrzelali przy okazji sobotniego meczu kontrolnego z Włodawianką. Zawody zakończyły się zwycięstwem trzecioligowca 7:0. Rywale pod okiem Marka Droba ćwiczą jednak dopiero od tygodnia i tak naprawdę budują nową drużynę

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia
28 lipca 2018, 0:00

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia 1 0

Co Gdzie Kiedy. 28 lipca odbędzie się pierwsza w historii letnia edycja Botanicznej Piątki na terenie Ogrodu Botanicznego UMCS w Lublinie.

Chełmianka na piątkę w meczu z Sokołem Konopnica

Chełmianka na piątkę w meczu z Sokołem Konopnica 6 1

Piłkarze Artura Bożyka wysoko pokonali w sobotnim meczu kontrolnym Sokoła Konopnica. Trzecioligowiec zaaplikował rywa-lom pięć goli. Biało-zieloni mieli jednak znacznie więcej sytuacji, pudłowali zwłaszcza w pierwszej połowie. Wiadomo już także, że do klubu z Chełma trafi Aleks Aftyka, który został wypożyczony na rok z Górnika Łęczna. Na obóz do Zwierzyńca z drużyną poje-dzie także Jakub Gołąb (Eko Różanka).

Jechali rowerami przez przejście, zauważyli policję i....
film

Jechali rowerami przez przejście, zauważyli policję i.... 23 19

Niewiele zabrakło a skończyłoby się mandatem. Rowerzyści mieli szczęście

Dwa transfery Motoru Lublin i trzy gole w sparingu z Victorią Sulejówek
galeria

Dwa transfery Motoru Lublin i trzy gole w sparingu z Victorią Sulejówek 0 0

Drugi sparing i pierwsze zwycięstwo Motoru Lublin. Podopieczni Mariusza Sawy pokonali w sobotę trzecioligowca z grupy pierwsze – Victorię Sulejówek 3:0. Gospodarze powinni jednak zdobyć zdecydowanie więcej bramek.

Andrzej Czapski startuje na prezydenta Białej Podlaskiej

Andrzej Czapski startuje na prezydenta Białej Podlaskiej 8 7

Andrzej Czapski, były prezydent Białej Podlaskiej, który przegrał w ostatnich wyborach z Dariuszem Stefaniukiem (PiS), ogłasza swój start w nadchodzących wyborach prezydenckich.

Hangar na lotnisku do wynajęcia. Na razie nikt go nie chce

Hangar na lotnisku do wynajęcia. Na razie nikt go nie chce 0 0

Hangar Agencji Mienia Wojskowego na bialskim lotnisku wciąż bez najemcy.

Spektakl "Polowanie na łosia" w Centrum Spotkania Kultur
30 września 2018, 16:00

Spektakl "Polowanie na łosia" w Centrum Spotkania Kultur 7 0

Co Gdzie Kiedy. 30 września o godz. 16 i 19 w Centrum Spotkania Kultur (plac Teatralny 1) odbędzie się podwójny pokaz spektaklu w gwiazdorskiej obsadzie Polowanie na łosia.

Gorące lato wróciło i na razie z nami zostanie. Jest tylko jedno ale

Gorące lato wróciło i na razie z nami zostanie. Jest tylko jedno ale 23 0

Lato wróciło. W przyszłym tygodniu możemy spodziewać się słońca, ale i burz z deszczem.

94 PZLA MP. Efektowny konkurs skoków o tyczce
galeria

94 PZLA MP. Efektowny konkurs skoków o tyczce 0 2

Zawody w skoku o tyczce pań miały zostać rozegrane w piątek, ale ze względu na niekorzystną aurę zostały przeniesione na sobotnie przedpołudnie. Pierwsze miejsce z wynikiem 4.50 m zdobyła Justyna Śmietanka

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.