Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

3 kwietnia 2011 r.
17:48
Edytuj ten wpis

Autosalon 2011. Targi motoryzacyjne w Lublinie (foto)

0 6 A A
Red. nacz. Dziennika Wschodniego Krzysztof Wiejak wręcza nagrody zwycięzcom plebiscytu. Od lewej: Ja
Red. nacz. Dziennika Wschodniego Krzysztof Wiejak wręcza nagrody zwycięzcom plebiscytu. Od lewej: Ja

Andrzej Kita, szef Expak Peugeot, zdobył tytuł Auto Dilera 2011. Drugie miejsce przypadło firmie Energozam (salony Opla i Chevroleta w Lublinie i Zamościu), trzecie – OZDG PZM Fiat z Lublina.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
W sobotę rozstrzygnęliśmy plebiscyt motoryzacyjny Dziennika Wschodniego.

– Tytuł Auto Dilera 2011 jest bardzo ważny dla firmy, która wrosła w motoryzacyjną panoramę Lubelszczyzny. Chciałbym podziękować wszystkim czytelnikom Dziennika, którzy oddali głos w plebiscycie – powiedział Andrzej Kita.

Energozam był za to bezkonkurencyjny w kategorii Auto Hit 2011. Zdecydowanie pierwsze miejsce zajął opel meriva, drugie przypadło debiutującemu na rynku chevroletowi orlando, trzecie peugeotowi 508.
– To znak, że Opel i Chevrolet są popularne wśród lubelskich sympatyków motoryzacji. Wysokie miejsca w plebiscycie Dziennika Wschodniego potwierdzają mocną pozycję obu firm – powiedział Marek Tęcza, szef Energozamu.


Komentarze 6

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
sad / 13 kwietnia 2011 o 19:45
0
[quote name='Marcel' timestamp='1301859188' post='458475']
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i uprzejma obsługa była w .... Toyocie (salon w Kalinówce) i choć nie kupię Avensisa, bo mi się po prostu nie spodobał i nie jest to to czego szukam, to życzyłbym sobie takiej obsługi w każdym jednym salonie w kraju !!! Profesjonalizm, profesjonalizm i jeszczse raz profesjonalizm.
Co do salonu Opla w kalinówce. Można to okreslić tylko jednym słowem - PORAŻKA !!! Nie dość, że brak jakiegokolwiek zainteresowania klinetem to jeszcze pani - kieronik salonu !!!! - nie ma pojęcia o sprzedawanych produkatach Kompletnie nie orientowała się w szczególach technicznych Opla Insygni,a na prośbę o podanie cen i danych dot. Insygnii lifback podaje ksero (a gdzie katalog ??!!!) dot. wersji sedan (inne ceny!!!). Absolutnie nikt nie podejdzie do auta aby zaprezentowac go klientowi. Jak sie o coś samemu nie dopytasz to nie bedziesz wiedział. Wyszedłem mocno zniesmaczony obsługa w tym salonie. Jendym słowem odradzam komukolwiek salon Energozam.
U Kity też zresztą podobnie - klient może chodzić i 30 min po salonie i nikt się nim nie zainteresuje, bo po co. Zresztą to samo jest w lubelskim salonie Mazdy. Klinent? A kto to taki? po co on tu przyszedł. Jeszcze nie daj Boze trzeba bedzie coś mu powiedzieć i popracować.
Zdecydowanie inaczej jest w Kii gdzie można uzyskać szczegółowe info o danym modelu, a klient czuje, że nie jest tylko natentem. No i tylko w Kii i Toyocie prospekty reklamowe to nie sztabki złota które powinny być w skarbcu. Nie wiem dlaczego dealerzy to co powinno reklamować ich produkt skrywaja w czeluścich magazynów zamiast udostepnić prospekty klientowi - wkońcu po to one są !!!
W każdym razie to co odczuwa potencjalny klient lubslkich salonów samochodowych totalnie nie pokrywa sie z tynikami tego konkursu, wiec po co on jest ???
[/quote]
jak siadasz człowieku w poczekalni dla klientów serwisu to się nie dziw że zeden sprzedawca do ciebie nie podszedł,zresztą do kogoś z takim dziwnym profilem facjaty to strach podchodzić a dwie kawy za frajer w ciagu tych 30 minut wypić zdążyłeś
[quote name='Marcel' timestamp='1301859188' post='458475']
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i u... rozwiń
Avatar
zniesmaczony / 4 kwietnia 2011 o 16:42
0
Widocznie takie konkursy są dla nich samych, a nie jako uznanie przez klientów "to jest Trójka ale od tyłu" Po co onie wogóle robią takie konkursy Totalna porażka!!!
Avatar
q / 4 kwietnia 2011 o 07:28
0
dziwie sie ze wygrał Kita ... bylem pare razy w salonie ale nie na zakupach tylko w serwisie. totalna porazka jesli chodzi o obsluge. na oko widac brud. na biurkach jakies stare potezne komputery i monitory po to by chyba bardziej schowac sie przed klientem. dla mnie czasem w byle jakim warsztacie sa przyjemniesze warunki i obsluga.
Avatar
Marcel / 3 kwietnia 2011 o 21:33
0
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i uprzejma obsługa była w .... Toyocie (salon w Kalinówce) i choć nie kupię Avensisa, bo mi się po prostu nie spodobał i nie jest to to czego szukam, to życzyłbym sobie takiej obsługi w każdym jednym salonie w kraju !!! Profesjonalizm, profesjonalizm i jeszczse raz profesjonalizm.
Co do salonu Opla w kalinówce. Można to okreslić tylko jednym słowem - PORAŻKA !!! Nie dość, że brak jakiegokolwiek zainteresowania klinetem to jeszcze pani - kieronik salonu !!!! - nie ma pojęcia o sprzedawanych produkatach Kompletnie nie orientowała się w szczególach technicznych Opla Insygni,a na prośbę o podanie cen i danych dot. Insygnii lifback podaje ksero (a gdzie katalog ??!!!) dot. wersji sedan (inne ceny!!!). Absolutnie nikt nie podejdzie do auta aby zaprezentowac go klientowi. Jak sie o coś samemu nie dopytasz to nie bedziesz wiedział. Wyszedłem mocno zniesmaczony obsługa w tym salonie. Jendym słowem odradzam komukolwiek salon Energozam.
U Kity też zresztą podobnie - klient może chodzić i 30 min po salonie i nikt się nim nie zainteresuje, bo po co. Zresztą to samo jest w lubelskim salonie Mazdy. Klinent? A kto to taki? po co on tu przyszedł. Jeszcze nie daj Boze trzeba bedzie coś mu powiedzieć i popracować.
Zdecydowanie inaczej jest w Kii gdzie można uzyskać szczegółowe info o danym modelu, a klient czuje, że nie jest tylko natentem. No i tylko w Kii i Toyocie prospekty reklamowe to nie sztabki złota które powinny być w skarbcu. Nie wiem dlaczego dealerzy to co powinno reklamować ich produkt skrywaja w czeluścich magazynów zamiast udostepnić prospekty klientowi - wkońcu po to one są !!!
W każdym razie to co odczuwa potencjalny klient lubslkich salonów samochodowych totalnie nie pokrywa sie z tynikami tego konkursu, wiec po co on jest ???
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i uprzejma obsługa była w .... Toyocie (salon w Kalinówce) i choć nie kupię Avensisa, bo mi ... rozwiń
Avatar
Marcel / 3 kwietnia 2011 o 21:32
0
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i uprzejma obsługa była w .... Toyocie (salon w Kalinówce) i choć nie kupię Avensisa, bo mi się po prostu nie spodobał i nie jest to to czego szukam, to życzyłbym sobie takiej obsługi w każdym jednym salonie w kraju !!! Profesjonalizm, profesjonalizm i jeszczse raz profesjonalizm.
Co do salonu Opla w kalinówce. Można to okreslić tylko jednym słowem - PORAŻKA !!! Nie dość, że brak jakiegokolwiek zainteresowania klinetem to jeszcze pani - kieronik salonu !!!! - nie ma pojęcia o sprzedawanych produkatach Kompletnie nie orientowała się w szczególach technicznych Opla Insygni,a na prośbę o podanie cen i danych dot. Insygnii lifback podaje ksero (a gdzie katalog ??!!!) dot. wersji sedan (inne ceny!!!). Absolutnie nikt nie podejdzie do auta aby zaprezentowac go klientowi. Jak sie o coś samemu nie dopytasz to nie bedziesz wiedział. Wyszedłem mocno zniesmaczony obsługa w tym salonie. Jendym słowem odradzam komukolwiek salon Energozam.
U Kity też zresztą podobnie - klient może chodzić i 30 min po salonie i nikt się nim nie zainteresuje, bo po co. Zresztą to samo jest w lubelskim salonie Mazdy. Klinent? A kto to taki? po co on tu przyszedł. Jeszcze nie daj Boze trzeba bedzie coś mu powiedzieć i popracować.
Zdecydowanie inaczej jest w Kii gdzie można uzyskać szczegółowe info o danym modelu, a klient czuje, że nie jest tylko natentem. No i tylko w Kii i Toyocie prospekty reklamowe to nie sztabki złota które powinny być w skarbcu. Nie wiem dlaczego dealerzy to co powinno reklamować ich produkt skrywaja w czeluścich magazynów zamiast udostepnić prospekty klientowi - wkońcu po to one są !!!
W każdym razie to co odczuwa potencjalny klient lubslkich salonów samochodowych totalnie nie pokrywa sie z tynikami tego konkursu, wiec po co on jest ???
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i uprzejma obsługa była w .... Toyocie (salon w Kalinówce) i choć nie kupię Avensisa, bo mi ... rozwiń
Avatar
daniel / 3 kwietnia 2011 o 20:18
0
To jedynie znaczy, że firma wysłała na siebie najwięcej SMS.
Avatar
sad / 13 kwietnia 2011 o 19:45
0
[quote name='Marcel' timestamp='1301859188' post='458475']
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i uprzejma obsługa była w .... Toyocie (salon w Kalinówce) i choć nie kupię Avensisa, bo mi się po prostu nie spodobał i nie jest to to czego szukam, to życzyłbym sobie takiej obsługi w każdym jednym salonie w kraju !!! Profesjonalizm, profesjonalizm i jeszczse raz profesjonalizm.
Co do salonu Opla w kalinówce. Można to okreslić tylko jednym słowem - PORAŻKA !!! Nie dość, że brak jakiegokolwiek zainteresowania klinetem to jeszcze pani - kieronik salonu !!!! - nie ma pojęcia o sprzedawanych produkatach Kompletnie nie orientowała się w szczególach technicznych Opla Insygni,a na prośbę o podanie cen i danych dot. Insygnii lifback podaje ksero (a gdzie katalog ??!!!) dot. wersji sedan (inne ceny!!!). Absolutnie nikt nie podejdzie do auta aby zaprezentowac go klientowi. Jak sie o coś samemu nie dopytasz to nie bedziesz wiedział. Wyszedłem mocno zniesmaczony obsługa w tym salonie. Jendym słowem odradzam komukolwiek salon Energozam.
U Kity też zresztą podobnie - klient może chodzić i 30 min po salonie i nikt się nim nie zainteresuje, bo po co. Zresztą to samo jest w lubelskim salonie Mazdy. Klinent? A kto to taki? po co on tu przyszedł. Jeszcze nie daj Boze trzeba bedzie coś mu powiedzieć i popracować.
Zdecydowanie inaczej jest w Kii gdzie można uzyskać szczegółowe info o danym modelu, a klient czuje, że nie jest tylko natentem. No i tylko w Kii i Toyocie prospekty reklamowe to nie sztabki złota które powinny być w skarbcu. Nie wiem dlaczego dealerzy to co powinno reklamować ich produkt skrywaja w czeluścich magazynów zamiast udostepnić prospekty klientowi - wkońcu po to one są !!!
W każdym razie to co odczuwa potencjalny klient lubslkich salonów samochodowych totalnie nie pokrywa sie z tynikami tego konkursu, wiec po co on jest ???
[/quote]
jak siadasz człowieku w poczekalni dla klientów serwisu to się nie dziw że zeden sprzedawca do ciebie nie podszedł,zresztą do kogoś z takim dziwnym profilem facjaty to strach podchodzić a dwie kawy za frajer w ciagu tych 30 minut wypić zdążyłeś
[quote name='Marcel' timestamp='1301859188' post='458475']
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i u... rozwiń
Avatar
zniesmaczony / 4 kwietnia 2011 o 16:42
0
Widocznie takie konkursy są dla nich samych, a nie jako uznanie przez klientów "to jest Trójka ale od tyłu" Po co onie wogóle robią takie konkursy Totalna porażka!!!
Avatar
q / 4 kwietnia 2011 o 07:28
0
dziwie sie ze wygrał Kita ... bylem pare razy w salonie ale nie na zakupach tylko w serwisie. totalna porazka jesli chodzi o obsluge. na oko widac brud. na biurkach jakies stare potezne komputery i monitory po to by chyba bardziej schowac sie przed klientem. dla mnie czasem w byle jakim warsztacie sa przyjemniesze warunki i obsluga.
Avatar
Marcel / 3 kwietnia 2011 o 21:33
0
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i uprzejma obsługa była w .... Toyocie (salon w Kalinówce) i choć nie kupię Avensisa, bo mi się po prostu nie spodobał i nie jest to to czego szukam, to życzyłbym sobie takiej obsługi w każdym jednym salonie w kraju !!! Profesjonalizm, profesjonalizm i jeszczse raz profesjonalizm.
Co do salonu Opla w kalinówce. Można to okreslić tylko jednym słowem - PORAŻKA !!! Nie dość, że brak jakiegokolwiek zainteresowania klinetem to jeszcze pani - kieronik salonu !!!! - nie ma pojęcia o sprzedawanych produkatach Kompletnie nie orientowała się w szczególach technicznych Opla Insygni,a na prośbę o podanie cen i danych dot. Insygnii lifback podaje ksero (a gdzie katalog ??!!!) dot. wersji sedan (inne ceny!!!). Absolutnie nikt nie podejdzie do auta aby zaprezentowac go klientowi. Jak sie o coś samemu nie dopytasz to nie bedziesz wiedział. Wyszedłem mocno zniesmaczony obsługa w tym salonie. Jendym słowem odradzam komukolwiek salon Energozam.
U Kity też zresztą podobnie - klient może chodzić i 30 min po salonie i nikt się nim nie zainteresuje, bo po co. Zresztą to samo jest w lubelskim salonie Mazdy. Klinent? A kto to taki? po co on tu przyszedł. Jeszcze nie daj Boze trzeba bedzie coś mu powiedzieć i popracować.
Zdecydowanie inaczej jest w Kii gdzie można uzyskać szczegółowe info o danym modelu, a klient czuje, że nie jest tylko natentem. No i tylko w Kii i Toyocie prospekty reklamowe to nie sztabki złota które powinny być w skarbcu. Nie wiem dlaczego dealerzy to co powinno reklamować ich produkt skrywaja w czeluścich magazynów zamiast udostepnić prospekty klientowi - wkońcu po to one są !!!
W każdym razie to co odczuwa potencjalny klient lubslkich salonów samochodowych totalnie nie pokrywa sie z tynikami tego konkursu, wiec po co on jest ???
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i uprzejma obsługa była w .... Toyocie (salon w Kalinówce) i choć nie kupię Avensisa, bo mi ... rozwiń
Avatar
Marcel / 3 kwietnia 2011 o 21:32
0
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i uprzejma obsługa była w .... Toyocie (salon w Kalinówce) i choć nie kupię Avensisa, bo mi się po prostu nie spodobał i nie jest to to czego szukam, to życzyłbym sobie takiej obsługi w każdym jednym salonie w kraju !!! Profesjonalizm, profesjonalizm i jeszczse raz profesjonalizm.
Co do salonu Opla w kalinówce. Można to okreslić tylko jednym słowem - PORAŻKA !!! Nie dość, że brak jakiegokolwiek zainteresowania klinetem to jeszcze pani - kieronik salonu !!!! - nie ma pojęcia o sprzedawanych produkatach Kompletnie nie orientowała się w szczególach technicznych Opla Insygni,a na prośbę o podanie cen i danych dot. Insygnii lifback podaje ksero (a gdzie katalog ??!!!) dot. wersji sedan (inne ceny!!!). Absolutnie nikt nie podejdzie do auta aby zaprezentowac go klientowi. Jak sie o coś samemu nie dopytasz to nie bedziesz wiedział. Wyszedłem mocno zniesmaczony obsługa w tym salonie. Jendym słowem odradzam komukolwiek salon Energozam.
U Kity też zresztą podobnie - klient może chodzić i 30 min po salonie i nikt się nim nie zainteresuje, bo po co. Zresztą to samo jest w lubelskim salonie Mazdy. Klinent? A kto to taki? po co on tu przyszedł. Jeszcze nie daj Boze trzeba bedzie coś mu powiedzieć i popracować.
Zdecydowanie inaczej jest w Kii gdzie można uzyskać szczegółowe info o danym modelu, a klient czuje, że nie jest tylko natentem. No i tylko w Kii i Toyocie prospekty reklamowe to nie sztabki złota które powinny być w skarbcu. Nie wiem dlaczego dealerzy to co powinno reklamować ich produkt skrywaja w czeluścich magazynów zamiast udostepnić prospekty klientowi - wkońcu po to one są !!!
W każdym razie to co odczuwa potencjalny klient lubslkich salonów samochodowych totalnie nie pokrywa sie z tynikami tego konkursu, wiec po co on jest ???
Zastanawiam się jaki jest sens organizowania takich plebiscytów jak Dealer roku, skoro "wygrywa" ten kto nie bardzo powinien Jestem osobą totalnie bezstronną, bo ... potencjalnym klientem. Tak się składa, że niecały miesiąc temu zrobiłem sobie rundkę po lubelskiich salonach (Kia, Toyota, Opel, VW, Peugeot, Mazda, Suzuki) w celu poszukiwania nastepcy mojego obecnego auta. We wszystkich z wyżej wymienionych salonach najbardziej profesjonalna i uprzejma obsługa była w .... Toyocie (salon w Kalinówce) i choć nie kupię Avensisa, bo mi ... rozwiń
Avatar
daniel / 3 kwietnia 2011 o 20:18
0
To jedynie znaczy, że firma wysłała na siebie najwięcej SMS.
Zobacz wszystkie komentarze 6

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Nie tylko policjanci chcą podwyżek. Inni mundurowi też. Ile zarabia strażnik graniczny?

Nie tylko policjanci chcą podwyżek. Inni mundurowi też. Ile zarabia strażnik graniczny? 1 0

Rozszerza się protest służb mundurowych. Do policjantów dołączyli strażnicy graniczni, celnicy, strażacy oraz strażnicy więzienni. – Jest bardzo mało kandydatów do służby i mnóstwo wakatów. Niewielu chce narażać zdrowie i życie za 2 tys. zł – mówi szef związków zawodowych w Straży Granicznej

TBV Start szykuje się do kolejnego sezonu w elicie

TBV Start szykuje się do kolejnego sezonu w elicie 1 1

Energa Basket Liga Siedemnaście klubów zgłosiło się do udziału w rozgrywkach. Komisja Weryfikacyjna PLK SA dokona wstępnej analizy dokumentacji. Zarząd PLK SA decyzję w sprawie przyznania licencji podejmie najpóźniej do 27 lipca

Pijacka szarża 23-latka. Wpadł dwa razy w ciągu jednej nocy

Pijacka szarża 23-latka. Wpadł dwa razy w ciągu jednej nocy 6 7

23-latek wpadł w ręce policjantów dwa razy w ciągu jednej nocy. Najpierw po pijanemu szarżował samochodem po cudzym polu, a potem doprowadził do zderzenia z innym autem i pchał je przez ok. 200 metrów.

210 mln zł na drogi powiatowe w Lubelskiem. Gdzie wyremontują i zbudują?

210 mln zł na drogi powiatowe w Lubelskiem. Gdzie wyremontują i zbudują? 8 10

120 milionów złotych na modernizację i budowę ponad 200 kilometrów dróg trafiło do wszystkich powiatów z województwa lubelskiego. Całkowita wartość inwestycji realizowanych w ramach tzw. megaprojektu drogowego wyniesie ok. 210 mln zł

Dzień z Harrym Potterem w MBP
27 lipca 2018, 11:00

Dzień z Harrym Potterem w MBP 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 27 lipca o godz. 11 w Filii nr 26 MBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie (ul. Leonarda 18) odbędzie się Dzień z Harrym Potterem. To gratka dla wszystkich miłośników prozy J.K. Rowling.

Graffiti psuje krajobraz? Bolesław Stelmach chce by je zamalować i posadzić bluszcz

Graffiti psuje krajobraz? Bolesław Stelmach chce by je zamalować i posadzić bluszcz 38 35

Zamalowania graffiti na murach wzdłuż al. Solidarności koło skansenu i ogrodu botanicznego domaga się Rada Kultury Przestrzeni. Zamiast malowideł z zeszłorocznej imprezy Meeting of Styles wolałaby tu zieloną ścianę z bluszczu. Ratusz zapowiada jednak, że w sierpniu… powstanie tu nowe graffiti

Powrót Granicy, zmiana trenera w Łazach

Powrót Granicy, zmiana trenera w Łazach 2 0

Granica Terespol wygrała rywalizację w grupie I bialskiej klasy A i wywalczyła awans do bialskiej klasy okręgowej

Przedszkolak wybierze sobie przyszły zawód. Nowy pomysł MEN

Przedszkolak wybierze sobie przyszły zawód. Nowy pomysł MEN 2 7

Dzieci w przedszkolach będą miały zajęcia z doradztwa zawodowego – wynika z projektu rozporządzenia przygotowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Przyszły zawód dzieci mają wybierać przez zabawę

Pracownicy Aldika grożą strajkiem. Rozmowy ostatniej szansy

Pracownicy Aldika grożą strajkiem. Rozmowy ostatniej szansy 10 5

30 lipca przedstawiciele komisji zakładowej NSZZ Solidarność spotkają się z przedstawicielami sieci Aldik. Będą rozmawiać o podwyżkach. Jeśli nie usłyszą konkretów, nie wykluczają rozpoczęcia strajku.

Sprzedaż mieszkań zaczyna zwalniać

Sprzedaż mieszkań zaczyna zwalniać 0 2

W drugim kwartale tego roku Polacy kupili mniej nowych mieszkań niż rok wcześniej. W statystykach GUS widać pierwsze symptomy spadku aktywności deweloperów – oceniają eksperci. Liczba nowych pozwoleń na budowę rośnie, ale wolniej niż kiedyś.

Koncert w Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku
22 lipca 2018, 17:00

Koncert w Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku 1 0

Co Gdzie Kiedy. Trwa Festiwal Fresków w Lublinie. W najbliższą niedzielę, 22 lipca o godz. 17 w Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku odbędzie się koncert Szymona Krzemiania i Grzegorza Siedlaczka.

Jej mąż miotał się z bólu, ale nie chcieli go przyjąć do szpitala. Zmarł kilka dni później

Jej mąż miotał się z bólu, ale nie chcieli go przyjąć do szpitala. Zmarł kilka dni później 131 16

Ostry ból głowy, 40-stopniowa gorączka, wymioty. – Stan męża się pogarszał, dosłownie miotał się z bólu, a ja byłam bezsilna – opowiada Katarzyna Gnaś. Mimo to, 26-latek nie został przyjęty do szpitala w Poniatowej. Kilka dni później zmarł

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 18 lipca 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 18 lipca 2018 roku 0 0

Legia – Cork City 3:0. Pewny awans mistrzów Polski

Legia – Cork City 3:0. Pewny awans mistrzów Polski 7 2

W rewanżowym meczu I rundy eliminacji do Ligi Mistrzów zespół z Warszawy pokonał na swoim stadionie niżej notowanego rywala z Irlandii i awansował do dalszej fazy rozgrywek

Ponad miesiąc temu zmienili ruch na rondzie. Kolejna stłuczka

Ponad miesiąc temu zmienili ruch na rondzie. Kolejna stłuczka 4 1

Kolejna stłuczka na rondzie Wyszyńskiego w Zamościu. Od 6 czerwca obowiązuje tu ruch okrężny a kierowcy nadal mają problemy

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.