Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

24 listopada 2011 r.
15:52
Edytuj ten wpis

Będzie bojkot lodowiska? Icemania tłumaczy się z jakości tafli (wideo)

Autor: Zdjęcie autora MB
0 16 A A
 - Icemania jest ślizgawką rozrywkową, skierowaną do jak największej grupy osób. Musimy zadowolić ws
- Icemania jest ślizgawką rozrywkową, skierowaną do jak największej grupy osób. Musimy zadowolić ws

Sposób przygotowania lodu w naszym lodowisku niczym nie różni się od innych obiektów tego typu w kraju – mówił dziś Mariusz Szmit, prezes Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Prezentując, jak ośrodek dba o taflę, którą krytykują łyżwiarze.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
– Ten proces jest taki sam, jak na innych tego typu lodowiskach w kraju – podkreśla Szmit. – I taki sam, jak u nas w poprzednich latach. Tyle, że wcześniej nie było skarg na jakość lodu.

Teraz są. – Rozumiem, że łyżwiarze bardziej zaawansowani oczekują tafli o najwyższej, sportowej jakości – dodaje. – Takiej jak na warszawskim Torwarze czy w Sanoku. Ale to lodowisko typowo sportowe, gdzie jeżdżą zawodowcy. Pamiętajmy, że Icemania jest ślizgawką rozrywkową, skierowaną do jak największej grupy osób. Musimy zadowolić wszystkich, nie tylko tych najbardziej wymagających.

A co ze słabszymi łyżwiarzami, którzy chcieliby jeździć na równiejszym lodzie? – Możemy się zbliżyć do sportowej jakości lodu. Ale kosztem czasu, w którym wszyscy łyżwiarze mogą korzystać z lodowiska – podkreśla Szmit. – Możemy robić przerwy nawet co 45 min (teraz są dwa razy dziennie – red.). Ale co wtedy z tymi, którzy chcą jak najwięcej jeździć?

Odpowiedź przyniosą ankiety, które użytkownicy Icemanii będą wypełniali przez najbliższe dwa tygodnie. MOSiR pyta ich o jakość lodu i o to, czy należy ją podnieść, nawet kosztem częstszych przerw.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 16

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 25 listopada 2011 r. o 08:31
0
[quote name='bob' timestamp='1322156356' post='562443']
Nie bądź naiwny. Tafla na Globusie była często tragiczna bez względu na to czy rolba wyjeżdżała czy nie. A przerwy były wymuszone bo nie mieli bramek wejściowych jak na Icemanii no i pracownicy MOSiR musieli trochę dorobić na lewych wejściach. Teraz największy problem to wcale nie nierówności tylko śnieg. Jak ktoś potrafi szybciej pojechać to rzeczywiście musi włożyć więcej wysiłku. A w ogóle to wybierz się na łyżwy, będziesz wiedział o czym piszesz.
[/quote]
No nie do końca masz rację. Lód na Globusie robił się kiepski kiedy temperatura na dworze była w okolicach 8-9 stopni. Rok (dwa lata) przed zamknięciem lodowiska na Globusie wymieniono całą aparaturę łącznie z rurkami w płycie lodowiska na nową o wyższych parametrach mrożenia i utrzymania lodu. Umożliwia ona w zasadzie przygotowanie dobrej tafli lodowej w 24 godziny. No ale zamiast lodowiska mamy świetną salę koncertową. Bo ta którą obiecał Palikot w tzw. tetrze w budowie jakoś nie może doczekać się realizacji.
[quote name='bob' timestamp='1322156356' post='562443']
Nie bądź naiwny. Tafla na Globusie była często tragiczna bez względu na to czy rolba wyjeżdżała czy nie. A przerwy były wymuszone bo nie mieli bramek wejściowych jak na Icemanii no i pracownicy MOSiR musieli trochę dorobić na lewych wejściach. Teraz największy problem to wcale nie nierówności tylko śnieg. Jak ktoś potrafi szybciej pojechać to rzeczywiście musi włożyć więcej wysiłku. A w ogóle to wybierz się na łyżwy, będziesz wiedział o czym piszesz.
... rozwiń
Avatar
MalaRysa / 25 listopada 2011 r. o 08:23
0
A na Globusie jest pełna infrastruktura do wykonania lodowiska na wysokim sportowym poziomie. Szkoda że zamiast lodowiska z prawdziwego zdarzenia mamy tam salę koncertową o marnej jakości.
Avatar
xde / 25 listopada 2011 r. o 00:39
0
Panie prezesie pieprzy pan. Proszę włożyć łyżwy i na taflę.Nie radzicie sobie wcale z lodowiskiem.
Avatar
trance / 24 listopada 2011 r. o 23:36
0
Ogłaszam bojkot lodowiska z powodu olewania normalnych klientów, którzy czują się zagrożeni przez wariatów jeżdżących slalomem pomiędzy dziećmi i robiących dziury w lodzie.
Avatar
parmezan / 24 listopada 2011 r. o 21:05
0
moze niech ta grupka łyżwiarzy co z taka inicjatywa wyszla, przestanie orać ten lód jak pole przy zbiorach to nie bedzie takich problemow.. i to oni sa raczej zagrozeniem dla reszty jak scigaja sie miedzy ludzmi.. ot cala filozofia
Avatar
Gabcio / 24 listopada 2011 r. o 20:30
0
Tak do Mosir-u pytanie ... Małe pytanie skoro media tak zainteresowały się tym tematem to pewnie zapowiadają się z wizytą ... W jakiś sposób można było dać o tym znać drugiej stronie (tak nam łyżwiarzom którzy narzekają na tafle) by się pojawili w wywiadach i opowiedzieli w szczegółach o co chodzi. Media były dziś i wczoraj o godz. ok 13 gdzie na lodowisku jest raptem 10-15 osób które w swoich wypowiedziach nie są albo w tematyce albo jest im to obojętne. Może i grupa zapaleńców rozpoczęła całą kampanię na rzecz poprawy jakości lodu ale skorzystają na tym wszyscy. Nogi bardzo się męczą jeśli chodzi o jazdę na nierównym lodzie. A mówienie że nie jest to obiekt sportowy tylko rekreacyjny jest obroną w złym stylu. Tu i tu ludzie mają prawo do gładkiej tafli różnicą może być tylko sprzęt i obsługa. Śmieszne jest to że dla mediów i pod media wyciągana jest frezarka by ściąć lód przy bandach, i mówienie że jest ścinana warstwa lodu. Nikt z nas i w poprzednim sezonie ( może nie było na stanie) ani w tym nigdy tego nie widział podczas czyszczenia tafli w przerwach czy to na żywo czy na kamerce. Proszę tylko o jedno frezowanie przy bandach nawet raz na kilka dni bo i tak pewnie częściej nie pogonicie do roboty, przerwy techniczne przynajmniej co 1,5 godz. (choć powinno być tak że pracownik odpowiedzialny za stan tafli jak zobaczy że jest już z nią źle prosi o dodatkową przerwę techniczną). Uwierzcie że nikt się nie obrazi jeśli poczeka w IceClubie dodatkowe 30 min a będzie miał wyśmienitą tafle bo podobno czas techniczny nie wlicza się do opłaty. I przewieście te ozdobne materiały by woda nie kapała i nie robiła górek których szczotka rolby nie równa lub je wg zdejmijcie. Wiem że na wyglądzie wam zależy ale w końcu po 3 latach można coś zmienić Pozdrawiam
Tak do Mosir-u pytanie ... Małe pytanie skoro media tak zainteresowały się tym tematem to pewnie zapowiadają się z wizytą ... W jakiś sposób można było dać o tym znać drugiej stronie (tak nam łyżwiarzom którzy narzekają na tafle) by się pojawili w wywiadach i opowiedzieli w szczegółach o co chodzi. Media były dziś i wczoraj o godz. ok 13 gdzie na lodowisku jest raptem 10-15 osób które w swoich wypowiedziach nie są albo w tematyce albo jest im to obojętne. Może i grupa zapaleńców rozpoczęła całą kampanię na rzecz poprawy jakości lodu ale skor... rozwiń
Avatar
anonymous / 24 listopada 2011 r. o 20:00
0
Bywam na lodowisku kilka razy w tygodniu i szczerze przyznaję, że czerwoną maszynę, którą oczyszcza się lód przy bandach widzę pierwszy raz w życiu. Rolba też jest inna niż zwykle. Na ogół też w trakcie dnia środek tafli nie jest oczyszczany.
Mimo wszystko muszę przyznać, że dzisiaj rano(24.11.) był lód dobry. Jak na icemanię genialny. W prawdzie nadal były na lodzie kropelki, które spadają z płacht, ale to już mniejszy problem. Wiem, że potraficie, więc wy róbcie dobry lód, a my nie będziemy mieć zastrzeżeń.
Avatar
Bartosz Michałkiewicz / 24 listopada 2011 r. o 19:00
0
Pięknie przygotowano lód na dzisiejszy pokaz dla dziennikarzy. Zaczęli już poprzedniej nocy. Lód dzisiaj rano był wyjątkowy jak na Icemanię. Używano frezarki do band, którą widać na filmie. Normalnie to nie normalne było by przy bandzie lód był oczyszczony. Od wczoraj lód przestał się kruszyć, został zfrezowany dzięki temu usunięto warstwę patyków, liści i śmieci. Cieszę się że lód już jest lepszej jakości. Jak twierdzi Prezes Szmit jest to lód średniej jakości. To ja nie chcę inaczej. Niech tylko nie będzie już gorszy niż dzisiaj a zadowoleni będą też ci bardziej wymagający. Mniej wymagający też się wtedy nie poskarżą.
Na lodowisku jestem codziennie.
Pięknie przygotowano lód na dzisiejszy pokaz dla dziennikarzy. Zaczęli już poprzedniej nocy. Lód dzisiaj rano był wyjątkowy jak na Icemanię. Używano frezarki do band, którą widać na filmie. Normalnie to nie normalne było by przy bandzie lód był oczyszczony. Od wczoraj lód przestał się kruszyć, został zfrezowany dzięki temu usunięto warstwę patyków, liści i śmieci. Cieszę się że lód już jest lepszej jakości. Jak twierdzi Prezes Szmit jest to lód średniej jakości. To ja nie chcę inaczej. Niech tylko nie będzie już gorszy niż dzisiaj a zadowole... rozwiń
Avatar
Bartosz Michałkiewicz / 24 listopada 2011 r. o 18:59
0
Pięknie przygotowano lód na dzisiejszy pokaz dla dziennikarzy. Zaczęli już poprzedniej nocy. Lód dzisiaj rano był wyjątkowy jak na Icemanię. Używano frezarki do band, którą widać na filmie. Normalnie to nie normalne było by przy bandzie lód był oczyszczony. Od wczoraj lód przestał się kruszyć, został zfrezowany dzięki temu usunięto warstwę patyków, liści i śmieci. Cieszę się że lód już jest lepszej jakości. Jak twierdzi Prezes Szmit jest to lód średniej jakości. To ja nie chcę inaczej. Niech tylko nie będzie już gorszy niż dzisiaj a zadowoleni będą też ci bardziej wymagający. Mniej wymagający też się wtedy nie poskarżą.
Na lodowisku jestem codziennie.
Pięknie przygotowano lód na dzisiejszy pokaz dla dziennikarzy. Zaczęli już poprzedniej nocy. Lód dzisiaj rano był wyjątkowy jak na Icemanię. Używano frezarki do band, którą widać na filmie. Normalnie to nie normalne było by przy bandzie lód był oczyszczony. Od wczoraj lód przestał się kruszyć, został zfrezowany dzięki temu usunięto warstwę patyków, liści i śmieci. Cieszę się że lód już jest lepszej jakości. Jak twierdzi Prezes Szmit jest to lód średniej jakości. To ja nie chcę inaczej. Niech tylko nie będzie już gorszy niż dzisiaj a zadowole... rozwiń
Avatar
lublin / 24 listopada 2011 r. o 18:58
0
jakby byla konkurencja np olimp zrobilby u siebie lodowisko to by od razu mosir dbal o stan tafli a tak i tak leja na wszystko bo nie maja konkurencji
Avatar
Gość / 25 listopada 2011 r. o 08:31
0
[quote name='bob' timestamp='1322156356' post='562443']
Nie bądź naiwny. Tafla na Globusie była często tragiczna bez względu na to czy rolba wyjeżdżała czy nie. A przerwy były wymuszone bo nie mieli bramek wejściowych jak na Icemanii no i pracownicy MOSiR musieli trochę dorobić na lewych wejściach. Teraz największy problem to wcale nie nierówności tylko śnieg. Jak ktoś potrafi szybciej pojechać to rzeczywiście musi włożyć więcej wysiłku. A w ogóle to wybierz się na łyżwy, będziesz wiedział o czym piszesz.
[/quote]
No nie do końca masz rację. Lód na Globusie robił się kiepski kiedy temperatura na dworze była w okolicach 8-9 stopni. Rok (dwa lata) przed zamknięciem lodowiska na Globusie wymieniono całą aparaturę łącznie z rurkami w płycie lodowiska na nową o wyższych parametrach mrożenia i utrzymania lodu. Umożliwia ona w zasadzie przygotowanie dobrej tafli lodowej w 24 godziny. No ale zamiast lodowiska mamy świetną salę koncertową. Bo ta którą obiecał Palikot w tzw. tetrze w budowie jakoś nie może doczekać się realizacji.
[quote name='bob' timestamp='1322156356' post='562443']
Nie bądź naiwny. Tafla na Globusie była często tragiczna bez względu na to czy rolba wyjeżdżała czy nie. A przerwy były wymuszone bo nie mieli bramek wejściowych jak na Icemanii no i pracownicy MOSiR musieli trochę dorobić na lewych wejściach. Teraz największy problem to wcale nie nierówności tylko śnieg. Jak ktoś potrafi szybciej pojechać to rzeczywiście musi włożyć więcej wysiłku. A w ogóle to wybierz się na łyżwy, będziesz wiedział o czym piszesz.
... rozwiń
Avatar
MalaRysa / 25 listopada 2011 r. o 08:23
0
A na Globusie jest pełna infrastruktura do wykonania lodowiska na wysokim sportowym poziomie. Szkoda że zamiast lodowiska z prawdziwego zdarzenia mamy tam salę koncertową o marnej jakości.
Avatar
xde / 25 listopada 2011 r. o 00:39
0
Panie prezesie pieprzy pan. Proszę włożyć łyżwy i na taflę.Nie radzicie sobie wcale z lodowiskiem.
Avatar
trance / 24 listopada 2011 r. o 23:36
0
Ogłaszam bojkot lodowiska z powodu olewania normalnych klientów, którzy czują się zagrożeni przez wariatów jeżdżących slalomem pomiędzy dziećmi i robiących dziury w lodzie.
Avatar
parmezan / 24 listopada 2011 r. o 21:05
0
moze niech ta grupka łyżwiarzy co z taka inicjatywa wyszla, przestanie orać ten lód jak pole przy zbiorach to nie bedzie takich problemow.. i to oni sa raczej zagrozeniem dla reszty jak scigaja sie miedzy ludzmi.. ot cala filozofia
Avatar
Gabcio / 24 listopada 2011 r. o 20:30
0
Tak do Mosir-u pytanie ... Małe pytanie skoro media tak zainteresowały się tym tematem to pewnie zapowiadają się z wizytą ... W jakiś sposób można było dać o tym znać drugiej stronie (tak nam łyżwiarzom którzy narzekają na tafle) by się pojawili w wywiadach i opowiedzieli w szczegółach o co chodzi. Media były dziś i wczoraj o godz. ok 13 gdzie na lodowisku jest raptem 10-15 osób które w swoich wypowiedziach nie są albo w tematyce albo jest im to obojętne. Może i grupa zapaleńców rozpoczęła całą kampanię na rzecz poprawy jakości lodu ale skorzystają na tym wszyscy. Nogi bardzo się męczą jeśli chodzi o jazdę na nierównym lodzie. A mówienie że nie jest to obiekt sportowy tylko rekreacyjny jest obroną w złym stylu. Tu i tu ludzie mają prawo do gładkiej tafli różnicą może być tylko sprzęt i obsługa. Śmieszne jest to że dla mediów i pod media wyciągana jest frezarka by ściąć lód przy bandach, i mówienie że jest ścinana warstwa lodu. Nikt z nas i w poprzednim sezonie ( może nie było na stanie) ani w tym nigdy tego nie widział podczas czyszczenia tafli w przerwach czy to na żywo czy na kamerce. Proszę tylko o jedno frezowanie przy bandach nawet raz na kilka dni bo i tak pewnie częściej nie pogonicie do roboty, przerwy techniczne przynajmniej co 1,5 godz. (choć powinno być tak że pracownik odpowiedzialny za stan tafli jak zobaczy że jest już z nią źle prosi o dodatkową przerwę techniczną). Uwierzcie że nikt się nie obrazi jeśli poczeka w IceClubie dodatkowe 30 min a będzie miał wyśmienitą tafle bo podobno czas techniczny nie wlicza się do opłaty. I przewieście te ozdobne materiały by woda nie kapała i nie robiła górek których szczotka rolby nie równa lub je wg zdejmijcie. Wiem że na wyglądzie wam zależy ale w końcu po 3 latach można coś zmienić Pozdrawiam
Tak do Mosir-u pytanie ... Małe pytanie skoro media tak zainteresowały się tym tematem to pewnie zapowiadają się z wizytą ... W jakiś sposób można było dać o tym znać drugiej stronie (tak nam łyżwiarzom którzy narzekają na tafle) by się pojawili w wywiadach i opowiedzieli w szczegółach o co chodzi. Media były dziś i wczoraj o godz. ok 13 gdzie na lodowisku jest raptem 10-15 osób które w swoich wypowiedziach nie są albo w tematyce albo jest im to obojętne. Może i grupa zapaleńców rozpoczęła całą kampanię na rzecz poprawy jakości lodu ale skor... rozwiń
Avatar
anonymous / 24 listopada 2011 r. o 20:00
0
Bywam na lodowisku kilka razy w tygodniu i szczerze przyznaję, że czerwoną maszynę, którą oczyszcza się lód przy bandach widzę pierwszy raz w życiu. Rolba też jest inna niż zwykle. Na ogół też w trakcie dnia środek tafli nie jest oczyszczany.
Mimo wszystko muszę przyznać, że dzisiaj rano(24.11.) był lód dobry. Jak na icemanię genialny. W prawdzie nadal były na lodzie kropelki, które spadają z płacht, ale to już mniejszy problem. Wiem, że potraficie, więc wy róbcie dobry lód, a my nie będziemy mieć zastrzeżeń.
Avatar
Bartosz Michałkiewicz / 24 listopada 2011 r. o 19:00
0
Pięknie przygotowano lód na dzisiejszy pokaz dla dziennikarzy. Zaczęli już poprzedniej nocy. Lód dzisiaj rano był wyjątkowy jak na Icemanię. Używano frezarki do band, którą widać na filmie. Normalnie to nie normalne było by przy bandzie lód był oczyszczony. Od wczoraj lód przestał się kruszyć, został zfrezowany dzięki temu usunięto warstwę patyków, liści i śmieci. Cieszę się że lód już jest lepszej jakości. Jak twierdzi Prezes Szmit jest to lód średniej jakości. To ja nie chcę inaczej. Niech tylko nie będzie już gorszy niż dzisiaj a zadowoleni będą też ci bardziej wymagający. Mniej wymagający też się wtedy nie poskarżą.
Na lodowisku jestem codziennie.
Pięknie przygotowano lód na dzisiejszy pokaz dla dziennikarzy. Zaczęli już poprzedniej nocy. Lód dzisiaj rano był wyjątkowy jak na Icemanię. Używano frezarki do band, którą widać na filmie. Normalnie to nie normalne było by przy bandzie lód był oczyszczony. Od wczoraj lód przestał się kruszyć, został zfrezowany dzięki temu usunięto warstwę patyków, liści i śmieci. Cieszę się że lód już jest lepszej jakości. Jak twierdzi Prezes Szmit jest to lód średniej jakości. To ja nie chcę inaczej. Niech tylko nie będzie już gorszy niż dzisiaj a zadowole... rozwiń
Avatar
Bartosz Michałkiewicz / 24 listopada 2011 r. o 18:59
0
Pięknie przygotowano lód na dzisiejszy pokaz dla dziennikarzy. Zaczęli już poprzedniej nocy. Lód dzisiaj rano był wyjątkowy jak na Icemanię. Używano frezarki do band, którą widać na filmie. Normalnie to nie normalne było by przy bandzie lód był oczyszczony. Od wczoraj lód przestał się kruszyć, został zfrezowany dzięki temu usunięto warstwę patyków, liści i śmieci. Cieszę się że lód już jest lepszej jakości. Jak twierdzi Prezes Szmit jest to lód średniej jakości. To ja nie chcę inaczej. Niech tylko nie będzie już gorszy niż dzisiaj a zadowoleni będą też ci bardziej wymagający. Mniej wymagający też się wtedy nie poskarżą.
Na lodowisku jestem codziennie.
Pięknie przygotowano lód na dzisiejszy pokaz dla dziennikarzy. Zaczęli już poprzedniej nocy. Lód dzisiaj rano był wyjątkowy jak na Icemanię. Używano frezarki do band, którą widać na filmie. Normalnie to nie normalne było by przy bandzie lód był oczyszczony. Od wczoraj lód przestał się kruszyć, został zfrezowany dzięki temu usunięto warstwę patyków, liści i śmieci. Cieszę się że lód już jest lepszej jakości. Jak twierdzi Prezes Szmit jest to lód średniej jakości. To ja nie chcę inaczej. Niech tylko nie będzie już gorszy niż dzisiaj a zadowole... rozwiń
Avatar
lublin / 24 listopada 2011 r. o 18:58
0
jakby byla konkurencja np olimp zrobilby u siebie lodowisko to by od razu mosir dbal o stan tafli a tak i tak leja na wszystko bo nie maja konkurencji
Zobacz wszystkie komentarze 16

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pijany kierowca audi. 41-latek został zatrzymany po anonimowym zgłoszeniu

Pijany kierowca audi. 41-latek został zatrzymany po anonimowym zgłoszeniu

Anonimowe zgłoszenie na policję: Jadący trasą między Puchaczowem a Milejowem kierowca audi może znajdować się pod wpływem alkoholu. Osoba zawiadamiająca się nie pomyliła. Zatrzymany przez funkcjonariuszy 41-letni kierowca z Łęcznej miał ponad 2 promile alkoholu w organizmie.

Carnaval Sztukmistrzów 2020. W tym roku inny niż dotychczas [zdjęcia]
galeria

Carnaval Sztukmistrzów 2020. W tym roku inny niż dotychczas [zdjęcia]

Carnaval Sztukmistrzów w Lublinie, w tym roku, ze względu koronawirusa odbywa się na innych zasadach niż dotychczas. Przede wszystkim nie ma spektakli wystawianych na ulicach. Ze względu na ogłoszony stan epidemii w festiwalu nie biorą też udziału artyści z zagranicy.

Lotnisko miało dostać pieniądze od rządu. "Czas płynie, a zapowiadanej pomocy nie widać"

Lotnisko miało dostać pieniądze od rządu. "Czas płynie, a zapowiadanej pomocy nie widać"

Port Lotniczy Lublin wciąż czeka na rządowe wsparcie na pokrycie strat poniesionych w wyniku pandemii. A od obietnic w tej sprawie lada moment miną cztery miesiące.

Zamość będzie miał droższe śmieci. Radni zadecydują o ile

Zamość będzie miał droższe śmieci. Radni zadecydują o ile

Od nowego roku mieszkańcy zapłacą wyższe stawki za wywóz śmieci. Na najbliższej sesji mają się tym zająć radni. Miasto chce by osoby z domków jednorodzinnych płaciły inaczej niż te z bloków

Idziesz po bon wczasowy, wracasz z kredytem. "Moja teściowa tonie dziś w długach"

Idziesz po bon wczasowy, wracasz z kredytem. "Moja teściowa tonie dziś w długach"

Najpierw są telefony i miłe SMS-y. Kuszenie obietnicą darmowych wakacji i drogimi prezentami. Trzeba tylko przyjść na prezentację. – Jeszcze się nie zdarzyło, by ktoś czegoś nie kupił – opowiada częsta uczestniczka takich spotkań.

Gwardia Opole – Azoty Puławy 25:35. Trzy mecze i trzy zwycięstwa!

Gwardia Opole – Azoty Puławy 25:35. Trzy mecze i trzy zwycięstwa!

W piątek w Opolu spotkały się dwie niepokonane drużyny: Gwardia i Azoty. Dobrą passę przedłużyli puławianie i to w bardzo dobrym stylu, bo pokonali gospodarzy aż 35:25.

Pszczółka Start Lublin – Polpharma 82:78. Wygrana z problemami [zdjęcia]
galeria

Pszczółka Start Lublin – Polpharma 82:78. Wygrana z problemami [zdjęcia]

Energa Basket Liga Pszczółka Start Lublin z czwartym zwycięstwem w tym sezonie. Tym razem jednak podopieczni Davida Dedka nie zachwycili swoją postawą.

Białoruś chce zamknąć granicę? Rzecznik apeluje o rezygnację z kwarantanny

Białoruś chce zamknąć granicę? Rzecznik apeluje o rezygnację z kwarantanny

W czwartek białoruskie media obiegła informacja, że prezydent Aleksandr Łukaszenka zamyka granice z Polską i Litwą. Polska Straż Graniczna tego nie potwierdza.

Pierwsza na świecie eko-trumna. Kosztuje od 1,5 do 2 tys. euro
film

Pierwsza na świecie eko-trumna. Kosztuje od 1,5 do 2 tys. euro

Delft, Holandia. Holenderski wynalazca Bob Hendrikx stworzył pierwszą na świecie eko-trumnę. Do jej budowy wykorzystał materiał na bazie grzybni. Zastosowanie takich „tworzyw” sprawia, że złożone w takiej trumnie ciało rozkłada się w sposób organiczny i umożliwia ponowne wchłonięcie składników odżywczych przez glebę i żyjące w niej organizmy.

Nowy prezes janowskiej stadniny koni. KOWR tłumaczy dlaczego powołał Lucjana Cichosza

Nowy prezes janowskiej stadniny koni. KOWR tłumaczy dlaczego powołał Lucjana Cichosza

Nowy prezes się wdraża – słyszymy od tygodnia w sekretariacie stadniny koni w Janowie Podlaskim. Powody powołania na to stanowisko Lucjana Cichosza podaje za to Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.

Od wtorku inaczej pojedziemy Al. Racławickimi. Co dzieje się na placu budowy? [zdjęcia]
galeria

Od wtorku inaczej pojedziemy Al. Racławickimi. Co dzieje się na placu budowy? [zdjęcia]

Bardzo pracowity piątek mieli robotnicy przebudowujący Al. Racławickie. We wtorek na tej trasie zmieni się organizacja ruchu. Zmiany będą dotyczyć również kierowców na Legionowej i Głowackiego, a przede wszystkim na ul. Spadochroniarzy, która na ponad miesiąc zostanie odcięta od Al. Racławickich

Nowe władze Porozumienia w Chełmie. Zawiślak u gowinowców?

Nowe władze Porozumienia w Chełmie. Zawiślak u gowinowców?

Działacze Porozumienia Jarosława Gowina z terenu okręgu wyborczego nr 7 wybrali nowe władze. O reelekcję na stanowisko przewodniczącego nie ubiegał się prezydent Chełma Jakub Banaszek.

Pacjentka zataiła, że miała kontakt z osobą z COVID-19. Szpital zawiadomi prokuraturę

Pacjentka zataiła, że miała kontakt z osobą z COVID-19. Szpital zawiadomi prokuraturę

Pacjentka, która zgłosiła się na izbę przyjęć hrubieszowskiego szpitala nie przyznała się, że miała kontakt z osobą zakażoną koronawirusem. Sprawa wyszła na jaw, gdy zrobiony rutynowo test wykazał, że i ona jest chora. – To jest niedopuszczalne. Naraziła zdrowie i życie innych pacjentów i pracowników. Zgłosimy sprawę do prokuratury – mówi dyrektor placówki.

Lekarz jednego z lubelskich szpitali ma koronawirusa. Wstrzymane przyjęcia pacjentów
ALARM24

Lekarz jednego z lubelskich szpitali ma koronawirusa. Wstrzymane przyjęcia pacjentów

Jeden z chirurgów pracujących w szpitalu przy ul. Herberta w Lublinie jest zakażony koronawirusem. Na kwarantannie jest 8 innych lekarzy. Dzisiaj szpital wstrzymał przyjęcia chorych na oddział chirurgii.

Przepychanki w centrum Puław. Zaatakowanemu mężczyźnie pomogła kobieta [wideo]

Przepychanki w centrum Puław. Zaatakowanemu mężczyźnie pomogła kobieta [wideo]

Na przejściu dla pieszych przez al. Partyzantów w Puławach, w pobliżu skrzyżowania z ul. Centralną doszło do szamotaniny, którą nagrała samochodowa kamerka jednego z kierowców. Na pomoc zaatakowanemu mężczyźnie ruszyła kobieta. - Nie toleruję przemocy, zwłaszcza wobec słabszych - mówi bohaterka.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.