Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

18 grudnia 2010 r.
19:35
Edytuj ten wpis

Dopalaczomaty pojawiły się w Lublinie. Dopalacze znowu w sprzedaży?

Autor: Zdjęcie autora łm
0 8 A A

Policjanci zabezpieczyli w Lublinie automaty, które prawdopodobnie wydawały dopalacze, zakazane substancje o działaniu psychoaktywnym. Trzy urządzenia zostały ustawione przy ul. Świętoduskiej.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Udostępnij na Facebook


Policjanci informację o dopalaczomatach otrzymali dzisiaj po południu. - Stały na chodniku przy ul. Świętoduskiej. Ich działanie polegało na wydawaniu specjalnych kulek z zawartością tzw. "mieszanki ziół", których zakupu można było dokonać poprzez stronę internetową - mówi Arkadiusz Arciszewski z lubelskiej policji.

Policjanci powiadomili pracowników sanepidu, a urządzenia zabezpieczyli na komendzie. Biegli sprawdzają, czy zawarte w kulkach substancje były legalne.

Dopalaczomaty zalewają Polskę

Dopalaczomaty to nowy sposób na ominięcie zakazu handlu dopalaczami. Maszyn pojawia się w kraju coraz więcej. Urządzenia wyglądają, jak automat, w którym można kupić zabawkę w zamykanej kulce. Ich dystrybucją zajmuje się internetowa spółka Cyberfire Plus z siedzibą w Pradze. Za firmą stoi prawdopodobnie 29-letni Polak.

Aby nabyć za pośrednictwem dopalaczomatu produkt, należy złożyć zamówienie przez internet lub SMS-em i z otrzymanym kodem potwierdzającym zgłosić się do lokalu, w którym znajduje się automat.

Serwis Czeski Kredens oferuje cztery produkty. Lubelskie dopalaczomaty wydają jeden z nich - "Żeton Casino i mieszanka ziołowa" za 10 zł. Na stronie internetowej dopalaczomatów znaleźć też można informację, że "całkowity dochód z wydanych dziś paczek w Lublinie z automatów CzeskiKredens" przekazany zostanie na rzecz Fundacji im. Brata Alberta.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 8

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
BLOND / 20 grudnia 2010 r. o 21:12
0
LECZCIE SIE A NIE PIERDOŁY OPOWIADACIE DOPALACZE TO SYF!
Avatar
prof.dr Hab.Paweł Cz. / 19 grudnia 2010 r. o 12:59
0
Dopalacze są o wiele bezpieczniejsze od np tzw:napojów energetycznych.Wg badań w porównaniu z np:wódką są około
10 000 razy!!! bezpieczniejsze dla organizmu.Więc nie pisać mi głupot pseudo lekarze.
Zresztą zakazany owoc smakuje bardziej .A teraz z innej beczki najbardziej na zakazie traciły mafie narkotykowe a ich produkty nie podlegają kontroli sanepidu
Avatar
qwer / 19 grudnia 2010 r. o 10:53
0
[quote name='wstrząs' timestamp='1292717066' post='408036']
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładnych analiz, bo organizm zostaje wyniszczany w piorunującym tempie(po kilku godzinach od zażycia) dlatego niestety często dopiero sekcja pozawala dokładnie określić rodzaj zatrucia. Możecie mówić co chcecie, ale głupie pieprzenie że to przez politykę ludzie umierają jest chore, to wina bezstresowego wychowania, zapewniania swoim dzieciom wszystkiego pod dostatkiem i złudnym przekonaniem że nasze dzieci tego nie biorą. Ja widziałem co się działo z tymi ludźmi po zażyciu tego gówna, jak głowiłem się nad tym co właściwie było przyczyną zatrucia. Dlatego proszę wszystkich rodziców niezależnie kim są i skąd są, sprawdzajcie swoje dzieci czy biorą, róbcie im badania moczu po imprezach, myślcie przed a nie po. Też mam dzieci i robię im badania regularnie, wiedzą że jak coś wezmą to i tak będę wiedział niezależnie od tego czy będą chciały mi powiedzieć czy też nie. Myślę że sama tego świadomość że są pod stałą kontrolą daje im to dużo do myślenia. Mam już dosyć tych chorych błagań na oddziale "ratujcie mojego syna/córkę/dziewczynę/chłopaka. A i jeszcze jedna rada jeśli nie będą chcieli się zgodzić to biorą bankowo.
[/quote]

w 100% zgadzam się z Panem Doktorem
[quote name='wstrząs' timestamp='1292717066' post='408036']
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładn... rozwiń
Avatar
XYZ / 19 grudnia 2010 r. o 09:24
0
[quote name='wstrząs' timestamp='1292717066' post='408036']
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładnych analiz, bo organizm zostaje wyniszczany w piorunującym tempie(po kilku godzinach od zażycia) dlatego niestety często dopiero sekcja pozawala dokładnie określić rodzaj zatrucia. Możecie mówić co chcecie, ale głupie pieprzenie że to przez politykę ludzie umierają jest chore, to wina bezstresowego wychowania, zapewniania swoim dzieciom wszystkiego pod dostatkiem i złudnym przekonaniem że nasze dzieci tego nie biorą. Ja widziałem co się działo z tymi ludźmi po zażyciu tego gówna, jak głowiłem się nad tym co właściwie było przyczyną zatrucia. Dlatego proszę wszystkich rodziców niezależnie kim są i skąd są, sprawdzajcie swoje dzieci czy biorą, róbcie im badania moczu po imprezach, myślcie przed a nie po. Też mam dzieci i robię im badania regularnie, wiedzą że jak coś wezmą to i tak będę wiedział niezależnie od tego czy będą chciały mi powiedzieć czy też nie. Myślę że sama tego świadomość że są pod stałą kontrolą daje im to dużo do myślenia. Mam już dosyć tych chorych błagań na oddziale "ratujcie mojego syna/córkę/dziewczynę/chłopaka. A i jeszcze jedna rada jeśli nie będą chcieli się zgodzić to biorą bankowo.
[/quote]
[quote name='wstrząs' timestamp='1292717066' post='408036']
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładn... rozwiń
Avatar
Zenobi / 19 grudnia 2010 r. o 09:23
0
Uff!!! Zdążyłem kupić zapas na 2 lata zanim zdjęli ...
Avatar
wstrząs / 19 grudnia 2010 r. o 01:04
0
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładnych analiz, bo organizm zostaje wyniszczany w piorunującym tempie(po kilku godzinach od zażycia) dlatego niestety często dopiero sekcja pozawala dokładnie określić rodzaj zatrucia. Możecie mówić co chcecie, ale głupie pieprzenie że to przez politykę ludzie umierają jest chore, to wina bezstresowego wychowania, zapewniania swoim dzieciom wszystkiego pod dostatkiem i złudnym przekonaniem że nasze dzieci tego nie biorą. Ja widziałem co się działo z tymi ludźmi po zażyciu tego gówna, jak głowiłem się nad tym co właściwie było przyczyną zatrucia. Dlatego proszę wszystkich rodziców niezależnie kim są i skąd są, sprawdzajcie swoje dzieci czy biorą, róbcie im badania moczu po imprezach, myślcie przed a nie po. Też mam dzieci i robię im badania regularnie, wiedzą że jak coś wezmą to i tak będę wiedział niezależnie od tego czy będą chciały mi powiedzieć czy też nie. Myślę że sama tego świadomość że są pod stałą kontrolą daje im to dużo do myślenia. Mam już dosyć tych chorych błagań na oddziale "ratujcie mojego syna/córkę/dziewczynę/chłopaka. A i jeszcze jedna rada jeśli nie będą chcieli się zgodzić to biorą bankowo.
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładnych analiz, bo organizm zostaje wyniszczany w piorunującym tempie(po kilku godzinach od za... rozwiń
Avatar
Jojne / 18 grudnia 2010 r. o 22:17
0
To by miało sens gdyby w tym maczali łapki: Zbycho, Miro, Grzecho i Rycho. A tak szkoda śliny.
Avatar
Gość / 18 grudnia 2010 r. o 20:40
0
Policyjne państwo Tuska i tak je zlikwiduje. A tak straszyli Kaczyzmem łajdaki.
Avatar
BLOND / 20 grudnia 2010 r. o 21:12
0
LECZCIE SIE A NIE PIERDOŁY OPOWIADACIE DOPALACZE TO SYF!
Avatar
prof.dr Hab.Paweł Cz. / 19 grudnia 2010 r. o 12:59
0
Dopalacze są o wiele bezpieczniejsze od np tzw:napojów energetycznych.Wg badań w porównaniu z np:wódką są około
10 000 razy!!! bezpieczniejsze dla organizmu.Więc nie pisać mi głupot pseudo lekarze.
Zresztą zakazany owoc smakuje bardziej .A teraz z innej beczki najbardziej na zakazie traciły mafie narkotykowe a ich produkty nie podlegają kontroli sanepidu
Avatar
qwer / 19 grudnia 2010 r. o 10:53
0
[quote name='wstrząs' timestamp='1292717066' post='408036']
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładnych analiz, bo organizm zostaje wyniszczany w piorunującym tempie(po kilku godzinach od zażycia) dlatego niestety często dopiero sekcja pozawala dokładnie określić rodzaj zatrucia. Możecie mówić co chcecie, ale głupie pieprzenie że to przez politykę ludzie umierają jest chore, to wina bezstresowego wychowania, zapewniania swoim dzieciom wszystkiego pod dostatkiem i złudnym przekonaniem że nasze dzieci tego nie biorą. Ja widziałem co się działo z tymi ludźmi po zażyciu tego gówna, jak głowiłem się nad tym co właściwie było przyczyną zatrucia. Dlatego proszę wszystkich rodziców niezależnie kim są i skąd są, sprawdzajcie swoje dzieci czy biorą, róbcie im badania moczu po imprezach, myślcie przed a nie po. Też mam dzieci i robię im badania regularnie, wiedzą że jak coś wezmą to i tak będę wiedział niezależnie od tego czy będą chciały mi powiedzieć czy też nie. Myślę że sama tego świadomość że są pod stałą kontrolą daje im to dużo do myślenia. Mam już dosyć tych chorych błagań na oddziale "ratujcie mojego syna/córkę/dziewczynę/chłopaka. A i jeszcze jedna rada jeśli nie będą chcieli się zgodzić to biorą bankowo.
[/quote]

w 100% zgadzam się z Panem Doktorem
[quote name='wstrząs' timestamp='1292717066' post='408036']
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładn... rozwiń
Avatar
XYZ / 19 grudnia 2010 r. o 09:24
0
[quote name='wstrząs' timestamp='1292717066' post='408036']
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładnych analiz, bo organizm zostaje wyniszczany w piorunującym tempie(po kilku godzinach od zażycia) dlatego niestety często dopiero sekcja pozawala dokładnie określić rodzaj zatrucia. Możecie mówić co chcecie, ale głupie pieprzenie że to przez politykę ludzie umierają jest chore, to wina bezstresowego wychowania, zapewniania swoim dzieciom wszystkiego pod dostatkiem i złudnym przekonaniem że nasze dzieci tego nie biorą. Ja widziałem co się działo z tymi ludźmi po zażyciu tego gówna, jak głowiłem się nad tym co właściwie było przyczyną zatrucia. Dlatego proszę wszystkich rodziców niezależnie kim są i skąd są, sprawdzajcie swoje dzieci czy biorą, róbcie im badania moczu po imprezach, myślcie przed a nie po. Też mam dzieci i robię im badania regularnie, wiedzą że jak coś wezmą to i tak będę wiedział niezależnie od tego czy będą chciały mi powiedzieć czy też nie. Myślę że sama tego świadomość że są pod stałą kontrolą daje im to dużo do myślenia. Mam już dosyć tych chorych błagań na oddziale "ratujcie mojego syna/córkę/dziewczynę/chłopaka. A i jeszcze jedna rada jeśli nie będą chcieli się zgodzić to biorą bankowo.
[/quote]
[quote name='wstrząs' timestamp='1292717066' post='408036']
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładn... rozwiń
Avatar
Zenobi / 19 grudnia 2010 r. o 09:23
0
Uff!!! Zdążyłem kupić zapas na 2 lata zanim zdjęli ...
Avatar
wstrząs / 19 grudnia 2010 r. o 01:04
0
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładnych analiz, bo organizm zostaje wyniszczany w piorunującym tempie(po kilku godzinach od zażycia) dlatego niestety często dopiero sekcja pozawala dokładnie określić rodzaj zatrucia. Możecie mówić co chcecie, ale głupie pieprzenie że to przez politykę ludzie umierają jest chore, to wina bezstresowego wychowania, zapewniania swoim dzieciom wszystkiego pod dostatkiem i złudnym przekonaniem że nasze dzieci tego nie biorą. Ja widziałem co się działo z tymi ludźmi po zażyciu tego gówna, jak głowiłem się nad tym co właściwie było przyczyną zatrucia. Dlatego proszę wszystkich rodziców niezależnie kim są i skąd są, sprawdzajcie swoje dzieci czy biorą, róbcie im badania moczu po imprezach, myślcie przed a nie po. Też mam dzieci i robię im badania regularnie, wiedzą że jak coś wezmą to i tak będę wiedział niezależnie od tego czy będą chciały mi powiedzieć czy też nie. Myślę że sama tego świadomość że są pod stałą kontrolą daje im to dużo do myślenia. Mam już dosyć tych chorych błagań na oddziale "ratujcie mojego syna/córkę/dziewczynę/chłopaka. A i jeszcze jedna rada jeśli nie będą chcieli się zgodzić to biorą bankowo.
Wiecie co to są dopalacze?? Chyba nie, ale coś wam powiem na ich temat wg analiz toksykologicznych, mogą zawierać szkodliwe substancje takie jak np sole rtęci(białe osady) i inne, a także substancje psychoaktywne jak narkotyki: amfetamina, kokaina itp.. Zażywanie tych substancji w nieznanych dawkach i postaciach może spowodować że będzie trudno zidentyfikować czym tak naprawdę zatruł się pacjent, a przy takich zatruciach nie ma czasu na robienie dokładnych analiz, bo organizm zostaje wyniszczany w piorunującym tempie(po kilku godzinach od za... rozwiń
Avatar
Jojne / 18 grudnia 2010 r. o 22:17
0
To by miało sens gdyby w tym maczali łapki: Zbycho, Miro, Grzecho i Rycho. A tak szkoda śliny.
Avatar
Gość / 18 grudnia 2010 r. o 20:40
0
Policyjne państwo Tuska i tak je zlikwiduje. A tak straszyli Kaczyzmem łajdaki.
Zobacz wszystkie komentarze 8

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Biała Podlaska: Opozycja daje „żółtą kartkę” prezydentowi. Absolutorium zagrożone?

Biała Podlaska: Opozycja daje „żółtą kartkę” prezydentowi. Absolutorium zagrożone?

Prezydent Michał Litwiniuk (PO) może mieć problem z uzyskaniem absolutorium. Opozycyjny klub Zjednoczonej Prawicy zapowiada „żółtą kartkę za brak nadzoru”. Do poparcia nie kwapi się też mniejszy klub Białej Samorządowej.

Lubelskie. Te gminy dostały pieniądze za to, że miały pegeery
zdjęcia
galeria

Lubelskie. Te gminy dostały pieniądze za to, że miały pegeery

Miało być 30 mln zł, ale lubelskie gminy, w których funkcjonowały pegeery dostały w sumie tylko 11,3 mln zł. To pieniądze, które pójdą na drogi czy kanalizację.

Wianki nad Krzną w Łukowie
Zdjęcia
galeria

Wianki nad Krzną w Łukowie

W sobotę w parku miejskim w Łukowie odbyła się trzecia edycja imprezy „Wianki nad Krzną”.

Pierwszy autobus wodorowy dla Lublina, a ma go zasilać firma z grupy Polsat

Pierwszy autobus wodorowy dla Lublina, a ma go zasilać firma z grupy Polsat

Władze Lublina planują kupić autobus napędzany wodorem. Na razie na próbę, tylko jeden. Jeżeli się sprawdzi, może być ich więcej. Niezbędną stację tankowania miałaby zapewnić Grupa Polsat.

Euro 2020. "Żółtej fali" nie będzie. Zakażenia wśród szwedzkich kibiców

Euro 2020. "Żółtej fali" nie będzie. Zakażenia wśród szwedzkich kibiców

Szwedzcy kibice odwołali marsz na stadion w Sankt Petersburgu na środowy mecz z Polską - kończący rywalizację w grupie E piłkarskich mistrzostw Europy - po kilku pozytywnych testach na Covid-19. Obawiają się też, że duża ich część nie zostanie wpuszczona na stadion.

Orzeł Urzędów, GKS Niemce i Mazowsze Stężyca żegnają się z Keeza lubelską klasą okręgową

Orzeł Urzędów, GKS Niemce i Mazowsze Stężyca żegnają się z Keeza lubelską klasą okręgową

Orzeł Urzędów, GKS Niemce i Mazowsze Stężyca spadają do A klasy. W każdym z tych klubów powody degradacji są diametralnie różne

Lubelskie. Norki z koronawirusem. Tysiące zwierząt na śmierć, ludzie na kwarantannę
Tylko u nas

Lubelskie. Norki z koronawirusem. Tysiące zwierząt na śmierć, ludzie na kwarantannę

Mamy pierwsze w województwie lubelskim potwierdzone zakażenie koronawirusem u norek. Wirusa wykryto na dwóch fermach w powiecie bialskim, gdzie są hodowane te zwierzęta. Sanepid skierował na kwarantannę kilku pracowników z tych gospodarstw.

Międzyrzec Podlaski uczy mieszkańców sprzątania po psach

Międzyrzec Podlaski uczy mieszkańców sprzątania po psach

Nie wszyscy mieszkańcy Międzyrzeca Podlaskiego pamiętają, by sprzątać odchody po swoich psach. Samorząd ma pomysł, jak o tym obowiązku przypominać.

Nad ranem na drodze znaleziono ciało. Teraz wiadomo, co się stało

Nad ranem na drodze znaleziono ciało. Teraz wiadomo, co się stało

W okolicach Krasnegostawu motocyklista przejechał leżącego na drodze człowieka. Zostawił rannego i uciekł. Ciało 50-latka nad ranem znaleźli przechodnie.

Minister edukacji i nauki podsumowuje rok szkolny. "Sześć ostatnich tygodni na wagę złota"

Minister edukacji i nauki podsumowuje rok szkolny. "Sześć ostatnich tygodni na wagę złota"

To był bardzo trudny rok szkolny, a te sześć ostatnich tygodni nauki stacjonarnej były na wagę złota – powiedział w środę minister edukacji i nauki Przemysław Czarnek, podsumowując rok w czasie epidemii w szkołach. Wyraził też przekonanie, że od 1 września uczniowie rozpoczną naukę również w trybie stacjonarnym.

Silne burze już w Lubelskiem. Piorun podpalił stodołę
galeria

Silne burze już w Lubelskiem. Piorun podpalił stodołę

Silne burze już nad województwem lubelskim. W Janowie Lubelskim piorun podpalił stodołę.

Rośliny na kraśnickim rynku tak, ale wyłącznie w donicach

Rośliny na kraśnickim rynku tak, ale wyłącznie w donicach

Na kraśnickim rynku ma być więcej zieleni. W centrum miasta mają pojawić się nowe rośliny, w tym winobluszcz trójklapowy, klon polny lub klon czerwony i morwa biała. Problem w tym, że drzewa, pnącza i trawy zostaną posadzone w donicach. Wszystko przez znajdujące się pod płytami relikty dawnej zabudowy

O wolności i cenzurze w sztuce współczesnej. Spotkanie i performance
24 czerwca 2021, 17:00

O wolności i cenzurze w sztuce współczesnej. Spotkanie i performance

Galeria Labirynt w Lublinie (ul. Popiełuszki 5) zaprasza na spotkanie pt. "Czym jest sztuka? O wolności i cenzurze w sztuce współczesnej". Wydarzenie zostanie zorganizowane w czwartek, 24 czerwca, o godz. 17.

Nowa hala sportowo-widowiskowa w Lublinie? Radny twierdzi, że Globus już nie wystarcza

Nowa hala sportowo-widowiskowa w Lublinie? Radny twierdzi, że Globus już nie wystarcza

O budowę nowej „hali sportowo-widowiskowej” apeluje jeden z radnych klubu prezydenta Żuka. Tłumaczy, że przestarzała hala Globus nie nadaje się do organizacji „profesjonalnych imprez najwyższej rangi”

Koniec z dzwonkami na puławskim basenie. "To głęboki PRL"

Koniec z dzwonkami na puławskim basenie. "To głęboki PRL"

Dobra wiadomość dla mieszkańców korzystających z basenu krytego w hali przy al. Partyzantów. W ciągu najbliższych miesięcy Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji wdroży nowy system naliczania czasu. To oznacza koniec z przymusowym wychodzeniem z wody po 45 minutach.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.