Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

11 sierpnia 2016 r.
6:50

H&M wyniesie się z kamienicy przy deptaku. Dużo lokali do wynajęcia w centrum

106 39 A A
Sklep otwarto przy Deptaku w listopadzie 2012 roku
Sklep otwarto przy Deptaku w listopadzie 2012 roku

W przyszłym roku z deptaka zniknie sklep H&M. Już teraz poszukiwani są nowi najemcy odnowionej kamienicy. To będą kolejne wolne powierzchnie w centrum miasta. A już teraz pustych lokali jest mnóstwo. Wynająć można wiele atrakcyjnych pomieszczeń w centrum Lublina

- Sklep zajmuje parter, piwnice i piętro. Na drugim piętrze znajdują się pomieszczenia biurowe. W sumie do wynajęcia będzie blisko 2 tys. mkw. - mówi Olga Komajda z biura nieruchomości Prestige Property. – Budynek zwolni się w październiku 2017 r., ale już teraz zajmujemy się jego komercjalizacją i szukamy chętnych najemców. Cena wynajmu będzie zależała od kondygnacji.

Już teraz wynająć można wiele innych atrakcyjnych lokali w centrum Lublina.

Artykuł premium Regionalny portal informacyjny Dziennik Wschodni
Dostęp ograniczony
lub wykup pełny dostęp do portalu:
Prenumerata
30 dni
koszt: 10,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 30 dni
Prenumerata
90 dni
koszt: 25,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 90 dni
Prenumerata
180 dni
koszt: 40,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 180 dni
Prenumerata
360 dni
koszt: 70,00 zł
  • Nielimitowany dostęp do artykułów premium
  • Czas trwania: 360 dni
Czytaj więcej o:

Komentarze 39

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 11 sierpnia 2016 o 19:24
+2
Ludzie skąd w was tyle jadu???? W konću z deptaka zniknie jeden sklep zresztą z dosyć badziewnymi ubraniami.... jest bosko z lodami, są knajpki źeby usiąść i coś zjeść czy wypić kawę..
Avatar
lolson / 11 sierpnia 2016 o 11:59
+1
a mowilem juz w 2014 roku, ze siciowek ejst za duzo i ze za kilka lat beda swoje sklepy w Lublinie zamykac.... znajomi mnie wysmiali..i co teraz:)?... H&M ma trzy inne sklepy w Lublinie, widocznie zamykaja najdrozszy i najmniej rentowny. w 2017 zamykanie zaczna inna siciowki typi LPP/ RESERVED/cropp . tego ejst za duzo w kazdym centrum handlowym to samo po 5 taki samych sklepow w relatywnie niedzuym miscie..Lublin ze Świdnikiem MA NIESPELNA 400 tys, w dodatku to dosc biedne aglomeracja... plaza, felicity i tasasy zamkowe zabetonowaly juz handel szmatami w tym miescie... peirwsza ofiara jest outlet na Melgiwskiej , ktory ejst totalnym niewypalem, OLimp jest w trakcie transformacji i musi walczyc o klineta, w galerii orkana obok tesco sa miesiacami wolne miejsca .. zadna galeria obok IKEA NIE powstanie, no chyab ze za skalepami typu pepco , bidronka i ccc i siec z uzywana odzieza- one niezle ciagla w tym biednym miescie
a mowilem juz w 2014 roku, ze siciowek ejst za duzo i ze za kilka lat beda swoje sklepy w Lublinie zamykac.... znajomi mnie wysmiali..i co teraz:)?... H&M ma trzy inne sklepy w Lublinie, widocznie zamykaja najdrozszy i najmniej rentowny. w 2017 zamykanie zaczna inna siciowki typi LPP/ RESERVED/cropp . tego ejst za duzo w kazdym centrum handlowym to samo po 5 taki samych sklepow w relatywnie niedzuym miscie..Lublin ze Świdnikiem MA NIESPELNA 400 tys, w dodatku to dosc biedne aglomeracja... plaza, felicity i tasasy zamkowe zabetonowaly juz... rozwiń
Avatar
Rolland / 11 sierpnia 2016 o 11:35
+1
Krakowskie niezadługo stanie się rajem dla meneli jak ul. Piotrowska w Łodzi
Avatar
gość / 11 sierpnia 2016 o 11:29
+1
moze w zwiaqzku z tym nalezałoby sie zastanowic nad remontem deptaka,....może nie trezba wydawać pieniędzy na wkrótce opustoszały deptak?...
Avatar
bart / 11 sierpnia 2016 o 10:47
+1
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Kolejny efekt "nowego powiększonego deptaka". Ludzie mający pieniądze po zakupy jeżdżą samochodami, a nie rowerami miejskimi. Niedługo zostaną tam same knajpy i będzie kulturalnie i inspirująco.
Chińskie szmatki (takie jak H & M na przykład) to się kupuje w galeriach handlowych, a nie na Krak. Przedmieściu. Takich galerii mamy mnóstwo : Plaza, Tarasy Zamkowe, Felicity, Olimp, Galeria Orkana oraz galerie handlowe przy hipermarketach : Leclerc x 2, Tesco, Auchan (eks Real). Na Krak. Przedmieście nikt po ciuchy ani po buty nie jeździ. Poza tym w Lublinie jest kilkaset ciuchlandów. I kupują tam tysiące ludzi.
Chińskie szmatki (takie jak H & M na przykład) to się kupuje w galeriach handlowych, a nie na Krak. Przedmieściu. Takich galerii mamy mnóstwo : Plaza, Tarasy Zamkowe, Felicity, Olimp, Galeria Orkana oraz galerie handlowe przy hipermarketach : Leclerc x 2, Tesco, Auchan (eks Real). Na Krak. Przedmieście nikt po ciuchy ani po buty nie jeździ. Poza tym w Lublinie jest kilkaset ciuchlandów. I kupują tam tysiące ludzi. rozwiń
Avatar
Yora / 11 sierpnia 2016 o 08:22
+1
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
to pokazuje siłę nabywcza Lublina, kolejny argument dla tych co jeszcze twierdzą że Lublin takie miasto... niestety nie
Zgadzam się. Poważne firmy zorientowawszy się z czym mają do czynienia zwijają żagle i uciekają. Niedawno City Handlowy, teraz H&M. "Po drodze" jeszcze kilka innych. Nie wspomnę już o Lufthansie, która likwiduje loty do Lublina/Świdnika, bo okazało się, że jest to jedyne nieopłacalne połączenie z Polską. W centrum miasta wielkie lokale stoją puste (chociażby przy Lipowej). To miasto wymiera i coraz bardziej się pogrąża, a jego naczelne hasło "miasto inspiracji"(?) staje się jakąś kuriozalną hucpą.
Zgadzam się. Poważne firmy zorientowawszy się z czym mają do czynienia zwijają żagle i uciekają. Niedawno City Handlowy, teraz H&M. "Po drodze" jeszcze kilka innych. Nie wspomnę już o Lufthansie, która likwiduje loty do Lublina/Świdnika, bo okazało się, że jest to jedyne nieopłacalne połączenie z Polską. W centrum miasta wielkie lokale stoją puste (chociażby przy Lipowej). To miasto wymiera i coraz bardziej się pogrąża, a jego naczelne hasło "miasto inspiracji"(?) staje się jakąś kuriozalną hucpą. rozwiń
Avatar
Gość / 11 sierpnia 2016 o 07:56
+1
to pokazuje siłę nabywcza Lublina, kolejny argument dla tych co jeszcze twierdzą że Lublin takie miasto... niestety nie
Avatar
Gość / 12 sierpnia 2016 o 15:59
0
Deptak wieczorami po godz. 22 w weekendy to jedna wielka syfiasta melina. Pijacy alkohol już się nie kryją, siedzą na ławkach i spożywają bez strachu o mandat, tak samo okolice przy CK plac l.kaczyńskiego plac zabaw po godz. 21 to pijalnia. Darcie ryja i jeszcze bycie niby fajnym luzakiem, tak myslą zapijaczone mordy że są zabawni.
Avatar
anka / 12 sierpnia 2016 o 00:16
0
To nie jest kwestia jadu, a rzeczywistość. Powiększanie deptaka, wymienianie co kilka lat nawierzchni ulic w centrum, gdzie w niektórych dzielnicach na chodnikach można sobie nogę wykręcić, czy drzewa w donicach, albo jakieś ustawianie stolików i stołków na 1 Maja, aby było gdzie pić to marnotrawienie NASZYCH pieniędzy.
Avatar
Gość / 11 sierpnia 2016 o 20:00
0
Deptak i zakaz parkowania jest super pomysłem na wyprowadzenie sklepów z Centrum. Brawo owady.
Avatar
Gość / 12 sierpnia 2016 o 15:59
0
Deptak wieczorami po godz. 22 w weekendy to jedna wielka syfiasta melina. Pijacy alkohol już się nie kryją, siedzą na ławkach i spożywają bez strachu o mandat, tak samo okolice przy CK plac l.kaczyńskiego plac zabaw po godz. 21 to pijalnia. Darcie ryja i jeszcze bycie niby fajnym luzakiem, tak myslą zapijaczone mordy że są zabawni.
Avatar
anka / 12 sierpnia 2016 o 00:16
0
To nie jest kwestia jadu, a rzeczywistość. Powiększanie deptaka, wymienianie co kilka lat nawierzchni ulic w centrum, gdzie w niektórych dzielnicach na chodnikach można sobie nogę wykręcić, czy drzewa w donicach, albo jakieś ustawianie stolików i stołków na 1 Maja, aby było gdzie pić to marnotrawienie NASZYCH pieniędzy.
Avatar
Gość / 11 sierpnia 2016 o 20:00
0
Deptak i zakaz parkowania jest super pomysłem na wyprowadzenie sklepów z Centrum. Brawo owady.
Avatar
Gość / 11 sierpnia 2016 o 19:24
+2
Ludzie skąd w was tyle jadu???? W konću z deptaka zniknie jeden sklep zresztą z dosyć badziewnymi ubraniami.... jest bosko z lodami, są knajpki źeby usiąść i coś zjeść czy wypić kawę..
Avatar
ina / 11 sierpnia 2016 o 17:16
-2
Do naszych kochanych rowero(pedało)mianiaków z ratusza - od kilku lat nie byłam na deptaku bo jeszcze mnie nie pogieło żeby autobusem jeździć z czubów do centrum. (a rower jest dobry na wycieczkę po lesie a nie po mieście). jak mi trzeba galerii to centrum kończy się pod plazą, po jaką chol** mam jeszcze pedałować na piechotę po deptaku? ostatni raz bywałam tam zanim postawione zostały parkomaty. domyślam się że na deptaku same ciapatki i malolaty z okolicznych szkół? powodzenia z wydłużaniu deptaka i robienia na królewskiej wielkiego przejścia dla pieszych czy co to tam ma być. ktoś słusznie powiedział - Piotrkowska nas czeka
Do naszych kochanych rowero(pedało)mianiaków z ratusza - od kilku lat nie byłam na deptaku bo jeszcze mnie nie pogieło żeby autobusem jeździć z czubów do centrum. (a rower jest dobry na wycieczkę po lesie a nie po mieście). jak mi trzeba galerii to centrum kończy się pod plazą, po jaką chol** mam jeszcze pedałować na piechotę po deptaku? ostatni raz bywałam tam zanim postawione zostały parkomaty. domyślam się że na deptaku same ciapatki i malolaty z okolicznych szkół? powodzenia z wydłużaniu deptaka i robienia na królewskiej wielkiego przejś... rozwiń
Avatar
xxxyyzzz / 11 sierpnia 2016 o 16:54
0
^^nikt nie zainwestuje w to "cos" bo tarasy zamkowe i felicity zabetonowalo juz oferte handlowa w lublinie. W naszej czesci Polski nic oprocz tanich sieciowek(nota bene dla polaka zarabiajacego ponizej sredniej krajowej nie sa tanie) nie pocaignie obiektu handlowego.
Avatar
tykwa / 11 sierpnia 2016 o 16:44
0
A co z zapowiadaną budową wielkej galerii handlowej w miejsce Galerii Centrum (były PEDET) ? Teren dawno sprzedany, a ten szary bunkier z końca lat 60-tych mieli wyburzać.
Avatar
anka / 11 sierpnia 2016 o 15:13
-1
Trzeba być kretynem, żeby wierzyć, iż ludzie mieszkający w innych dzielnicach niż Śródmieście będą po zakupy przyjeżdżać na rowerach, czy MPK. Dodatkowo sklepy, czy inne punkty działalności gosp. muszą mieć miejsce do parkowania dla siebie i klientów, bo jak ktoś jedzie 10 km załatwić sprawę, to nie będzie zostawiał auta 5 km od danego punktu i jeszcze za to płacił. Centrum to będą tylko knajpy zapełnione przez różną "jenteligencję" pijącą piwo przez wiele godzin. Jak jeszcze deptak zostanie powiększony tak, że nawet MPK będzie miało problem przez przejechanie odcinka od zdaje się Wodopojnej do Koziej to i nawet zwolennicy autobusów dadzą sobie spokój. To XXI wiek, a nie czasy kiedy ludzie z tobołami na plecach chodzili, a Lublin to nie Paryż tylko miasto średniej wielkości. Niech mundre władze zamiast stawiać na szptenej Lubartowskiej jakieś kwiaty, albo na 1 Maja jakieś drewniane stołki i drzewa w donicach zajmą się remontami tych ulic, kamienic, usuwaniem ludzi, którzy powinni mieszkać w slamsach to one już przez sam swój wygląd staną się piękne. Podobnie z Kunickiego. Kamienice z początku XX wieku, a ulica wygląda jak Targówek w Warszawie. A ta ulica, jak i Lubartowska to powinny być ulice reprezentacyjne. A jakimś cudem władze Lublina zajęły się sypialniami takimi jak Czuby, Poręba, itp., zamiast dbać o stare dzielnice, aby miasto było naprawdę piękne. Idiotyczny, prymitywny napis nad wiaduktem nad DMM nawet po zmianie nie nada urokowi Lublinowi!
Trzeba być kretynem, żeby wierzyć, iż ludzie mieszkający w innych dzielnicach niż Śródmieście będą po zakupy przyjeżdżać na rowerach, czy MPK. Dodatkowo sklepy, czy inne punkty działalności gosp. muszą mieć miejsce do parkowania dla siebie i klientów, bo jak ktoś jedzie 10 km załatwić sprawę, to nie będzie zostawiał auta 5 km od danego punktu i jeszcze za to płacił. Centrum to będą tylko knajpy zapełnione przez różną "jenteligencję" pijącą piwo przez wiele godzin. Jak jeszcze deptak zostanie powiększony tak, że nawet MPK będzie mia... rozwiń
Avatar
zonk / 11 sierpnia 2016 o 14:59
0
barbara napisał:
lolson napisał:
peirwsza ofiara jest outlet na Melgiwskiej , ktory ejst totalnym niewypalem,
Co jest nie tak z Outlet Center na ul. Mełgiewskiej, bo nigdy na tym zadupiu nie byłam. Niewyjściowa lokalizacja ? Drogie ceny ? Asortyment taki sam jak wszędziej indziej ?
brak klientow.. lokalizaja taka sobie ale głowny problem, ze to centrum jest w polowie nieskomercializowana tam ejst sporo wolnych lokalow do wynajecia, widocznie drozsze marki nie chca wchodzic do lublina - nie widza potencjalu. w weekend cos tam sie krecie ale na tygodniu sa tam przerazliwe pustki. w podobnych outletach w polsce jest mlyn caly czas.
brak klientow.. lokalizaja taka sobie ale głowny problem, ze to centrum jest w polowie nieskomercializowana tam ejst sporo wolnych lokalow do wynajecia, widocznie drozsze marki nie chca wchodzic do lublina - nie widza potencjalu. w weekend cos tam sie krecie ale na tygodniu sa tam przerazliwe pustki. w podobnych outletach w polsce jest mlyn caly czas. rozwiń
Avatar
Jarecki / 11 sierpnia 2016 o 14:19
-1
Jako że mieszkam na obrzeżach Lublina do centrum MPK nie przyjadę. W sobotę w czasie trwania karnawału wpadłem na pomysł przyjechania na Stare Miasto. Po 20 minutach krążenia  i szukania parkingu zrezygnowałem. Wszystko łącznie z płatnymi, zajęte. Dla mnie wyrzucanie ruchu samochodów z centrum urosłu już do rangii misji specjalnej, żeby nie powiedzieć manii. Wydłużony deptak to zlikwidowane miejsca na Krakowskim, potem Zielona bez samochodów, lekko licząć ok 50 miejsc mniej, a co w zamian? NIC. Nie twierdzę, że samochodem mam wjechać na Stre Miasto, ale chciałbym się zatrzymać tak w odległosći 5-10 minut spacerem. Dlaczego nikt nie pomyśli o parkingu z prawdziwego zdarzenia, płatnym, co bo miasto dostawało za to kasę. Idealne do tego jest miejsce między Wodopojną i Lubartowską, nachylenie terenu umożliwa jego schowanie, tak by na wierzchu było zielono. No ale ten teren komuś przyobiecano, na jakąś galerię, a jakże. Brak możliwości zaparkowania uśmierci deptak. W czasie imprez typu karnawał czy targ są tłumy, oczywiście, ale poza tym, kto tam będzie jeździł, bo ze studenckiej kieszeni to firmy tam się nie utrzymają.
Jako że mieszkam na obrzeżach Lublina do centrum MPK nie przyjadę. W sobotę w czasie trwania karnawału wpadłem na pomysł przyjechania na Stare Miasto. Po 20 minutach krążenia  i szukania parkingu zrezygnowałem. Wszystko łącznie z płatnymi, zajęte. Dla mnie wyrzucanie ruchu samochodów z centrum urosłu już do rangii misji specjalnej, żeby nie powiedzieć manii. Wydłużony deptak to zlikwidowane miejsca na Krakowskim, potem Zielona bez samochodów, lekko licząć ok 50 miejsc mniej, a co w zamian? NIC. Nie twierdzę, że samochodem mam wjechać na Stre... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 39

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Kontrola policji nad jez. Białym. Trzech nerwowych panów w seacie

Kontrola policji nad jez. Białym. Trzech nerwowych panów w seacie 2 1

W sobotę pełniący służbę w Okunince nad jeziorem Białym policjanci zatrzymali do kontroli drogowej samochód seat leon, którym podróżowało trzech młodych mężczyzn z woj. mazowieckiego.

Tragedia podczas remontu. Znaleźli przy betoniarce syna i ojca
film

Tragedia podczas remontu. Znaleźli przy betoniarce syna i ojca 9 0

Grodków, woj. opolskie. 15-letni chłopak i jego ojciec zostali porażeni prądem w Grodkowie.

Dachowanie na prostym odcinku drogi. Kierująca i pasażerka w szpitalu
galeria

Dachowanie na prostym odcinku drogi. Kierująca i pasażerka w szpitalu 0 3

Do groźnego zdarzenia doszło w piątkowe południe w Dębowej Kłodzie (pow. parczewski).

Pomysł na biznes: 10 hektarów rodzinnej zabawy
Złota Setka

Pomysł na biznes: 10 hektarów rodzinnej zabawy 0 1

Na pomysł otworzenia tematycznego parku rozrywki trójka przedsiębiorców wpadła 8 lat temu. Dzisiaj to jedno z największych i najbardziej znanych miejsc tego typu w naszych kraju. Do Magicznych Ogródów koło Janowca w sezonie ściągają prawdziwe tłumy.

Awantura podczas festiwalu. Zaatakowali ochroniarza

Awantura podczas festiwalu. Zaatakowali ochroniarza 1 0

Do zdarzenia doszło w piątek wieczorem podczas festiwalu Kolory Muzyki w Parku Miejskim w Chełmie.

Zakupy po pijanemu z małym dzieckiem to zły pomysł. Przyjechał "Przyjazny Patrol"

Zakupy po pijanemu z małym dzieckiem to zły pomysł. Przyjechał "Przyjazny Patrol" 8 0

W sobotę przed godz. 20 dyżurny policji otrzymał zgłoszenie od pracowników jednego z marketów przy Al. Tysiąclecia w Lublinie. Z przekazanej informacji wynikało, że na zakupy z malutkim dzieckiem przyszła nietrzeźwa kobieta.

Upalny dzień w PRL. Dla ochłody napój dla imperialistów czy syfon z wodą sodową?
Magazyn

Upalny dzień w PRL. Dla ochłody napój dla imperialistów czy syfon z wodą sodową? 20 1

W PRL-u nie trzeba było baru czy restauracji, aby ugasić pragnienie. Coca-colę okrzyknięto w latach 50. napojem imperialistów. W sklepach królowała oranżada, a na ulicy popularna „gruźliczanka” - woda sodowa z sokiem (droższa) i bez soku (tańsza), sprzedawana z saturatorów.

Francuscy organiści w Puławach
23 lipca 2018, 19:00

Francuscy organiści w Puławach 6 0

W poniedziałek, 23 lipca o godz. 19 w Kościele pw. św. Brata Alberta w Puławach wystąpi duet organistów z Francji - Eric Lebrun oraz Marie-Ange Leurent. Wydarzenie odbędzie się w ramach trwającego Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej.

Lewart Lubartów – Orlęta Łuków 3:3. Dużo goli i dużo testów

Lewart Lubartów – Orlęta Łuków 3:3. Dużo goli i dużo testów 1 0

Do przerwy w starciu Lewartu z Orlętami Łuków padła tylko jedna bramka. W drugiej połowie obie ekipy się rozstrzelały i ostatecznie zawody zakończyły się remisem 3:3. Zarówno Łukasz Mierzejewski, jak i Robert Różański mieli w składach wiele nowych twarzy

Obława na agresywnie jeżdżących kierowców w Lublinie. 90 kontroli, 60 wykroczeń

Obława na agresywnie jeżdżących kierowców w Lublinie. 90 kontroli, 60 wykroczeń 36 12

Lubelscy policjanci skontrowali blisko 90 pojazdów oraz ujawnili 60 wykroczeń w ruchu drogowym.

Nieruchomości w dwóch częściach Puław na sprzedaż. Co może tam powstać?

Nieruchomości w dwóch częściach Puław na sprzedaż. Co może tam powstać? 2 11

Grunty w dwóch częściach Puław chce sprzedać Urząd Miasta. Chodzi o trzy działki pod usługi przy ul. Sosnowej oraz jedną większą nieruchomość położoną w strefie ekonomicznej przy ul. Komunalnej.

Wieczorny maraton na rolkach po Lublinie. Tym razem w nietypowych strojach [zdjęcia]
galeria

Wieczorny maraton na rolkach po Lublinie. Tym razem w nietypowych strojach [zdjęcia] 15 3

To był już czwarty w tym roku przejazd rolkarzy przez Lublin. Tym razem część z nich pojawiła się w przebraniach zwierząt.

Żniwowanie w Muzeum Wsi Lubelskiej
22 lipca 2018, 11:00

Żniwowanie w Muzeum Wsi Lubelskiej 7 0

Co Gdzie Kiedy. Muzeum Wsi Lubelskiej zaprasza na kolejną odsłonę wakacyjnych pokazów dawnego rzemiosła. W niedzielę, 22 lipca o godz. 11 w Skansenie rozpoczną się pokazy żniwowania.

Poradnia Leczenia Ran Przewlekłych powstała w bialskim szpitalu

Poradnia Leczenia Ran Przewlekłych powstała w bialskim szpitalu 0 1

Przy szpitalu w Białej Podlaskiej zaczęła funkcjonować Poradnia Leczenia Ran Przewlekłych. Placówka podpisała umowę z lubelskim NFZ.

Pieszy zginął po potrąceniu przez ciężarówkę. Szedł niewłaściwą stroną drogi, bez odblasków

Pieszy zginął po potrąceniu przez ciężarówkę. Szedł niewłaściwą stroną drogi, bez odblasków 8 1

Do tragicznego wypadku doszło po godz. 1 w nocy na drodze krajowej nr 19 w miejscowości Firlej.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.