Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

24 lutego 2012 r.
14:52
Edytuj ten wpis

Jak się jeździ w Lublinie (wideo)

0 145 A A
 (youtube)
(youtube)

Czy poruszanie się po drogach Lublina jest bezpieczne? Na to pytanie stara się odpowiedzieć Internauta "bbatman78", który zamieścił w sieci materiał zbierany przez cały rok.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Komentarze 145

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
iwi / 27 lutego 2012 o 22:27
0
[quote name='Gość' timestamp='1330096666' post='601818']

1:20 wiedząc o patrolu policyjnym jechał dużo poniżej dozwolonej prędkości powodując korek i prowokując do wyprzedzania go na podwójnej ciągłej - przepisowo ale po chamsku

[/quote]

- ej, sory, ale każdy tak robi, jak widzi patrol. trochę na siłę wyszukujesz błędów u tego kierowcy. czyżbyś gdzieś na filmiku się znalazł i taka mała zemsta?.... ;-)
Avatar
Iwi / 27 lutego 2012 o 22:20
0
Oj, zapewniam Cię, że lubelaki jeżdżą znaaacznie niebezpieczniej niż warszawiacy. Wystarczy przejechać się trasą Lublin - Warszawa i porównać, które barany wyprzedzają na trzeciego, wymuszają pierwszeństwo itp. NIestety znacznie częściej kierowcy z lubelskimi rejestracjami sieją grozę..... Pozdrawiam ;-)
Avatar
Tomek / 26 lutego 2012 o 15:58
0
kręć sobie co chcesz i ile chcesz łączne z moim autem i stylem jazdy ale jak pokażesz moje numery rejestracyjne to wtedy ja zacznę kręcić ale Ci torby deb***u jeden
Avatar
Gość / 25 lutego 2012 o 14:47
0
[quote name='Gienek' timestamp='1330176930' post='602311']
Racja. Tu nie ma co dyskutować. Kierowca Micry po prostu chciał być cwańszy od wszystkich, nie czekać na swoją kolej, tylko bezczelnie wcisnąć się przed "busiarza". Ile na tym zyskał czasu (może 5 sekund), czy może dumy ze swojej "zaradności", to wie chyba tylko On. Wszyscy natomiast wiemy jakie niebezpieczeństwo stwarza na drodze taki agresywny cwaniak.
Jeśli chodzi o ustępowanie "tym z PRAWEJ STRONY" to jest to efektem niezrozumienia, bądź nadinterpretacji przepisu Art. 22. ust. 4 kodeksu drogowego, który mówi: "Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony."
[/quote]
Agresywnym cwaniakiem okazał się akurat kierowca busa. A co do art 22 ust 4 to Ty go chyba zupełnie nie rozumiesz choć jest zupełnie jasny.
[quote name='Gienek' timestamp='1330176930' post='602311']
Racja. Tu nie ma co dyskutować. Kierowca Micry po prostu chciał być cwańszy od wszystkich, nie czekać na swoją kolej, tylko bezczelnie wcisnąć się przed "busiarza". Ile na tym zyskał czasu (może 5 sekund), czy może dumy ze swojej "zaradności", to wie chyba tylko On. Wszyscy natomiast wiemy jakie niebezpieczeństwo stwarza na drodze taki agresywny cwaniak.
Jeśli chodzi o ustępowanie "tym z PRAWEJ STRONY" to jest to efekt... rozwiń
Avatar
Gienek / 25 lutego 2012 o 14:35
0
[quote name='Problem??' timestamp='1330162776' post='602193']
Wg Ciebie jak jest jezdnia szeroka a ty jedziesz przy lewej krawędzi to można cie wyprzedzać prawą stroną?? Tylko dlatego że jest miejsce??
I do tego drugiego mądra który zarzuca mi, że nie ustępuję tym z PRAWEJ STRONY. Gdy jedziesz środkowym pasem i ktoś jedzie prawym pasem to rozumiem że on może ci zajechać drogę w kazdej chwili bo przecież on jest z PRAWEJ?? Co za brednie?!
[/quote]
Racja. Tu nie ma co dyskutować. Kierowca Micry po prostu chciał być cwańszy od wszystkich, nie czekać na swoją kolej, tylko bezczelnie wcisnąć się przed "busiarza". Ile na tym zyskał czasu (może 5 sekund), czy może dumy ze swojej "zaradności", to wie chyba tylko On. Wszyscy natomiast wiemy jakie niebezpieczeństwo stwarza na drodze taki agresywny cwaniak.
Jeśli chodzi o ustępowanie "tym z PRAWEJ STRONY" to jest to efektem niezrozumienia, bądź nadinterpretacji przepisu Art. 22. ust. 4 kodeksu drogowego, który mówi: "Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony."
[quote name='Problem??' timestamp='1330162776' post='602193']
Wg Ciebie jak jest jezdnia szeroka a ty jedziesz przy lewej krawędzi to można cie wyprzedzać prawą stroną?? Tylko dlatego że jest miejsce??
I do tego drugiego mądra który zarzuca mi, że nie ustępuję tym z PRAWEJ STRONY. Gdy jedziesz środkowym pasem i ktoś jedzie prawym pasem to rozumiem że on może ci zajechać drogę w kazdej chwili bo przecież on jest z PRAWEJ?? Co za brednie?!
[/quote]
Racja. Tu nie ma co dyskutować. Kierowca Mic... rozwiń
Avatar
Gość / 25 lutego 2012 o 14:27
0
Co za muł z tego gościa, zrobił materiał w HD, chociaż źródła z marnego road dvr w rozdzielczości qvga...
Avatar
Gość / 25 lutego 2012 o 14:21
0
[quote name='tir' timestamp='1330174873' post='602290']
jakby jeździł zgodnie z przepisami, to byście wyli, że powoduje korki w mieście. Ale chamom i burakom to nigdy nie dogodzi. tylko się was wystrzegać, a batman niech dalej nagrywa i puszcza więcej filmików w sieci. Jak nawróci chociażby jednego z takich kretynów, to już bedzie znaczący sukces
[/quote]
No przecież powoduje korki, nie widzisz?
Wy to chyba z tej samej wsi pochodzicie i w tym samym PGR-ze braliście lekcje jazdy, a kultury nabieraliście w tej samej remizie co?
Czy to batman się odezwał
[quote name='tir' timestamp='1330174873' post='602290']
jakby jeździł zgodnie z przepisami, to byście wyli, że powoduje korki w mieście. Ale chamom i burakom to nigdy nie dogodzi. tylko się was wystrzegać, a batman niech dalej nagrywa i puszcza więcej filmików w sieci. Jak nawróci chociażby jednego z takich kretynów, to już bedzie znaczący sukces
[/quote]
No przecież powoduje korki, nie widzisz?
Wy to chyba z tej samej wsi pochodzicie i w tym samym PGR-ze braliście lekcje jazdy, a kultury nabi... rozwiń
Avatar
tir / 25 lutego 2012 o 14:01
0
jakby jeździł zgodnie z przepisami, to byście wyli, że powoduje korki w mieście. Ale chamom i burakom to nigdy nie dogodzi. tylko się was wystrzegać, a batman niech dalej nagrywa i puszcza więcej filmików w sieci. Jak nawróci chociażby jednego z takich kretynów, to już bedzie znaczący sukces
Avatar
szofer / 25 lutego 2012 o 13:53
0
[quote name='kirk' timestamp='1330107584' post='601946']
ten autor tego filmu to sam się prosi o te sytuacje. jedzie ewidentnie za szybko w miejscach gdzie krzyżują się kierunki ruchu, tamuje ruch nie wyprzedzając ciągnika rolniczego tam gdzie jest podwujna ciągła a ciągnik tam wyprzedzić można- pozwala na to prawo. Poza tym;
1 sytuacja koło PZMOTU - jadący z prawej ma pierszeństwo- nie rozumiem czym jest zdziwiony że trąbi.
2 zbliżając się do przytanku na którym stoi autobus należy się spodziewać że ktoś wyjdzie zza autobusu na drogę, jedzie zdecydowanie za szybko co widać na nagraniu.
notoryczne używanie klaksonu świadczy o kompletnej ignorancji wobec innych kierowców ale to chyba norma u kierowców busów. bo o takim tu widze mowa.
ps. pozatym słucha radia dla bezgustnych muzycznie (radio "BzDet")
[/quote]

O ja pier... takich głupot to już dawno nie czytałem. Mam nadzieję, że nie masz prawa jazdy, a jak masz to jeszcze dziś zapisz się na kurs doszkalający, zwłaszcza teoretyczny!
[quote name='kirk' timestamp='1330107584' post='601946']
ten autor tego filmu to sam się prosi o te sytuacje. jedzie ewidentnie za szybko w miejscach gdzie krzyżują się kierunki ruchu, tamuje ruch nie wyprzedzając ciągnika rolniczego tam gdzie jest podwujna ciągła a ciągnik tam wyprzedzić można- pozwala na to prawo. Poza tym;
1 sytuacja koło PZMOTU - jadący z prawej ma pierszeństwo- nie rozumiem czym jest zdziwiony że trąbi.
2 zbliżając się do przytanku na którym stoi autobus należy się spodziewać ... rozwiń
Avatar
Gość / 25 lutego 2012 o 13:46
0
[quote name='Problem??' timestamp='1330172040' post='602260']
Następny "mundry". Weź sobie dziecko zobacz w GoogleMap jak wyglądał ten pas - to jest al. Solidarności na wysokości salonu Fiata bodajże. Są 3 pasy ruchu w stronę Dworca i jeden do skrętu w lewo, dojeżdzając tym pasem masz jeden szeroki zakręt i potem znowu w przeciwną stronę linia przerywana i wydzielony fragment do zjazdu. Pas ten jest szeroki tak jak ktoś mówił żeby większe samochody mogły wykręcić (autobusy, tiry) a nie po to żeby się tam wciskać po 3 naraz pod pretekstem "nie tamowania ruchu".
[/quote]
Jeśli droga jest szeroka, a ma być jeden pas ruchu to stosuje się linię wyznaczającą obszar wyłączony z ruchu P-21 tak jak było przed przebudową kilkadziesiąt metrów dalej na zjeździe w lewo z Solidarności w Dolną 3-go Maja baranku.
[quote name='Problem??' timestamp='1330172040' post='602260']
Następny "mundry". Weź sobie dziecko zobacz w GoogleMap jak wyglądał ten pas - to jest al. Solidarności na wysokości salonu Fiata bodajże. Są 3 pasy ruchu w stronę Dworca i jeden do skrętu w lewo, dojeżdzając tym pasem masz jeden szeroki zakręt i potem znowu w przeciwną stronę linia przerywana i wydzielony fragment do zjazdu. Pas ten jest szeroki tak jak ktoś mówił żeby większe samochody mogły wykręcić (autobusy, tiry) a nie po to żeby się t... rozwiń
Avatar
iwi / 27 lutego 2012 o 22:27
0
[quote name='Gość' timestamp='1330096666' post='601818']

1:20 wiedząc o patrolu policyjnym jechał dużo poniżej dozwolonej prędkości powodując korek i prowokując do wyprzedzania go na podwójnej ciągłej - przepisowo ale po chamsku

[/quote]

- ej, sory, ale każdy tak robi, jak widzi patrol. trochę na siłę wyszukujesz błędów u tego kierowcy. czyżbyś gdzieś na filmiku się znalazł i taka mała zemsta?.... ;-)
Avatar
Iwi / 27 lutego 2012 o 22:20
0
Oj, zapewniam Cię, że lubelaki jeżdżą znaaacznie niebezpieczniej niż warszawiacy. Wystarczy przejechać się trasą Lublin - Warszawa i porównać, które barany wyprzedzają na trzeciego, wymuszają pierwszeństwo itp. NIestety znacznie częściej kierowcy z lubelskimi rejestracjami sieją grozę..... Pozdrawiam ;-)
Avatar
Tomek / 26 lutego 2012 o 15:58
0
kręć sobie co chcesz i ile chcesz łączne z moim autem i stylem jazdy ale jak pokażesz moje numery rejestracyjne to wtedy ja zacznę kręcić ale Ci torby deb***u jeden
Avatar
Gość / 25 lutego 2012 o 14:47
0
[quote name='Gienek' timestamp='1330176930' post='602311']
Racja. Tu nie ma co dyskutować. Kierowca Micry po prostu chciał być cwańszy od wszystkich, nie czekać na swoją kolej, tylko bezczelnie wcisnąć się przed "busiarza". Ile na tym zyskał czasu (może 5 sekund), czy może dumy ze swojej "zaradności", to wie chyba tylko On. Wszyscy natomiast wiemy jakie niebezpieczeństwo stwarza na drodze taki agresywny cwaniak.
Jeśli chodzi o ustępowanie "tym z PRAWEJ STRONY" to jest to efektem niezrozumienia, bądź nadinterpretacji przepisu Art. 22. ust. 4 kodeksu drogowego, który mówi: "Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony."
[/quote]
Agresywnym cwaniakiem okazał się akurat kierowca busa. A co do art 22 ust 4 to Ty go chyba zupełnie nie rozumiesz choć jest zupełnie jasny.
[quote name='Gienek' timestamp='1330176930' post='602311']
Racja. Tu nie ma co dyskutować. Kierowca Micry po prostu chciał być cwańszy od wszystkich, nie czekać na swoją kolej, tylko bezczelnie wcisnąć się przed "busiarza". Ile na tym zyskał czasu (może 5 sekund), czy może dumy ze swojej "zaradności", to wie chyba tylko On. Wszyscy natomiast wiemy jakie niebezpieczeństwo stwarza na drodze taki agresywny cwaniak.
Jeśli chodzi o ustępowanie "tym z PRAWEJ STRONY" to jest to efekt... rozwiń
Avatar
Gienek / 25 lutego 2012 o 14:35
0
[quote name='Problem??' timestamp='1330162776' post='602193']
Wg Ciebie jak jest jezdnia szeroka a ty jedziesz przy lewej krawędzi to można cie wyprzedzać prawą stroną?? Tylko dlatego że jest miejsce??
I do tego drugiego mądra który zarzuca mi, że nie ustępuję tym z PRAWEJ STRONY. Gdy jedziesz środkowym pasem i ktoś jedzie prawym pasem to rozumiem że on może ci zajechać drogę w kazdej chwili bo przecież on jest z PRAWEJ?? Co za brednie?!
[/quote]
Racja. Tu nie ma co dyskutować. Kierowca Micry po prostu chciał być cwańszy od wszystkich, nie czekać na swoją kolej, tylko bezczelnie wcisnąć się przed "busiarza". Ile na tym zyskał czasu (może 5 sekund), czy może dumy ze swojej "zaradności", to wie chyba tylko On. Wszyscy natomiast wiemy jakie niebezpieczeństwo stwarza na drodze taki agresywny cwaniak.
Jeśli chodzi o ustępowanie "tym z PRAWEJ STRONY" to jest to efektem niezrozumienia, bądź nadinterpretacji przepisu Art. 22. ust. 4 kodeksu drogowego, który mówi: "Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony."
[quote name='Problem??' timestamp='1330162776' post='602193']
Wg Ciebie jak jest jezdnia szeroka a ty jedziesz przy lewej krawędzi to można cie wyprzedzać prawą stroną?? Tylko dlatego że jest miejsce??
I do tego drugiego mądra który zarzuca mi, że nie ustępuję tym z PRAWEJ STRONY. Gdy jedziesz środkowym pasem i ktoś jedzie prawym pasem to rozumiem że on może ci zajechać drogę w kazdej chwili bo przecież on jest z PRAWEJ?? Co za brednie?!
[/quote]
Racja. Tu nie ma co dyskutować. Kierowca Mic... rozwiń
Avatar
Gość / 25 lutego 2012 o 14:27
0
Co za muł z tego gościa, zrobił materiał w HD, chociaż źródła z marnego road dvr w rozdzielczości qvga...
Avatar
Gość / 25 lutego 2012 o 14:21
0
[quote name='tir' timestamp='1330174873' post='602290']
jakby jeździł zgodnie z przepisami, to byście wyli, że powoduje korki w mieście. Ale chamom i burakom to nigdy nie dogodzi. tylko się was wystrzegać, a batman niech dalej nagrywa i puszcza więcej filmików w sieci. Jak nawróci chociażby jednego z takich kretynów, to już bedzie znaczący sukces
[/quote]
No przecież powoduje korki, nie widzisz?
Wy to chyba z tej samej wsi pochodzicie i w tym samym PGR-ze braliście lekcje jazdy, a kultury nabieraliście w tej samej remizie co?
Czy to batman się odezwał
[quote name='tir' timestamp='1330174873' post='602290']
jakby jeździł zgodnie z przepisami, to byście wyli, że powoduje korki w mieście. Ale chamom i burakom to nigdy nie dogodzi. tylko się was wystrzegać, a batman niech dalej nagrywa i puszcza więcej filmików w sieci. Jak nawróci chociażby jednego z takich kretynów, to już bedzie znaczący sukces
[/quote]
No przecież powoduje korki, nie widzisz?
Wy to chyba z tej samej wsi pochodzicie i w tym samym PGR-ze braliście lekcje jazdy, a kultury nabi... rozwiń
Avatar
tir / 25 lutego 2012 o 14:01
0
jakby jeździł zgodnie z przepisami, to byście wyli, że powoduje korki w mieście. Ale chamom i burakom to nigdy nie dogodzi. tylko się was wystrzegać, a batman niech dalej nagrywa i puszcza więcej filmików w sieci. Jak nawróci chociażby jednego z takich kretynów, to już bedzie znaczący sukces
Avatar
szofer / 25 lutego 2012 o 13:53
0
[quote name='kirk' timestamp='1330107584' post='601946']
ten autor tego filmu to sam się prosi o te sytuacje. jedzie ewidentnie za szybko w miejscach gdzie krzyżują się kierunki ruchu, tamuje ruch nie wyprzedzając ciągnika rolniczego tam gdzie jest podwujna ciągła a ciągnik tam wyprzedzić można- pozwala na to prawo. Poza tym;
1 sytuacja koło PZMOTU - jadący z prawej ma pierszeństwo- nie rozumiem czym jest zdziwiony że trąbi.
2 zbliżając się do przytanku na którym stoi autobus należy się spodziewać że ktoś wyjdzie zza autobusu na drogę, jedzie zdecydowanie za szybko co widać na nagraniu.
notoryczne używanie klaksonu świadczy o kompletnej ignorancji wobec innych kierowców ale to chyba norma u kierowców busów. bo o takim tu widze mowa.
ps. pozatym słucha radia dla bezgustnych muzycznie (radio "BzDet")
[/quote]

O ja pier... takich głupot to już dawno nie czytałem. Mam nadzieję, że nie masz prawa jazdy, a jak masz to jeszcze dziś zapisz się na kurs doszkalający, zwłaszcza teoretyczny!
[quote name='kirk' timestamp='1330107584' post='601946']
ten autor tego filmu to sam się prosi o te sytuacje. jedzie ewidentnie za szybko w miejscach gdzie krzyżują się kierunki ruchu, tamuje ruch nie wyprzedzając ciągnika rolniczego tam gdzie jest podwujna ciągła a ciągnik tam wyprzedzić można- pozwala na to prawo. Poza tym;
1 sytuacja koło PZMOTU - jadący z prawej ma pierszeństwo- nie rozumiem czym jest zdziwiony że trąbi.
2 zbliżając się do przytanku na którym stoi autobus należy się spodziewać ... rozwiń
Avatar
Gość / 25 lutego 2012 o 13:46
0
[quote name='Problem??' timestamp='1330172040' post='602260']
Następny "mundry". Weź sobie dziecko zobacz w GoogleMap jak wyglądał ten pas - to jest al. Solidarności na wysokości salonu Fiata bodajże. Są 3 pasy ruchu w stronę Dworca i jeden do skrętu w lewo, dojeżdzając tym pasem masz jeden szeroki zakręt i potem znowu w przeciwną stronę linia przerywana i wydzielony fragment do zjazdu. Pas ten jest szeroki tak jak ktoś mówił żeby większe samochody mogły wykręcić (autobusy, tiry) a nie po to żeby się tam wciskać po 3 naraz pod pretekstem "nie tamowania ruchu".
[/quote]
Jeśli droga jest szeroka, a ma być jeden pas ruchu to stosuje się linię wyznaczającą obszar wyłączony z ruchu P-21 tak jak było przed przebudową kilkadziesiąt metrów dalej na zjeździe w lewo z Solidarności w Dolną 3-go Maja baranku.
[quote name='Problem??' timestamp='1330172040' post='602260']
Następny "mundry". Weź sobie dziecko zobacz w GoogleMap jak wyglądał ten pas - to jest al. Solidarności na wysokości salonu Fiata bodajże. Są 3 pasy ruchu w stronę Dworca i jeden do skrętu w lewo, dojeżdzając tym pasem masz jeden szeroki zakręt i potem znowu w przeciwną stronę linia przerywana i wydzielony fragment do zjazdu. Pas ten jest szeroki tak jak ktoś mówił żeby większe samochody mogły wykręcić (autobusy, tiry) a nie po to żeby się t... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 145

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wraca Puławskie Kino Samochodowe
27 lipca 2018, 0:00

Wraca Puławskie Kino Samochodowe 5 0

Co Gdzie Kiedy. Gratka dla miłośników kina w Puławach. W dniach 27-29 lipca odbędzie się kolejna już edycja Puławskiego Kina Samochodowego, nawiązującego do amerykańskiej tradycji seansów.

94 PZLA MP. Niespodzianki w finale biegów na 400 metrów

94 PZLA MP. Niespodzianki w finale biegów na 400 metrów 0 0

Małgorzata Hołub-Kowalik i Karol Zalewski złotymi medalistami w biegu na 400 metrów. To dość spora niespodzianka bo za faworytów w obu przypadkach uchodzili inni uczestnicy finału

Tłumy na koncercie Siła Kobiet na pl. Zamkowym w Lublinie [zdjęcia]
galeria
film

Tłumy na koncercie Siła Kobiet na pl. Zamkowym w Lublinie [zdjęcia] 49 6

W Lublinie trwa koncert Siła Kobiet. Na scenie występują: Paulina Przybysz, Monika Brodka, Katarzyna Nosowska i Kayah. Na plac Zamkowy przyszły tłumy

Wjechał samochodem w rowerzystki. 13-latka nie żyje
kraj
film

Wjechał samochodem w rowerzystki. 13-latka nie żyje 3 1

Radomyśl (woj. wielkopolskie). Na trasie Wschowa-Radomyśl samochód osobowy uderzył w dwie nastolatki jadące na rowerach. Młodsza z dziewcząt, 13-latka, zginęła na miejscu. Jej rok starsza koleżanka została przewieziona do szpitala. Przyczyny wypadku bada prokuratura.

Lato na Placu Litewskim: Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek
2 sierpnia 2018, 17:00

Lato na Placu Litewskim: Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek 2 0

Co Gdzie Kiedy. Popularny spektakl Centrum Kultury - Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek będzie można zobaczyć bezpłatnie w ramach wakacyjnego projektu Lato na Placu Litewskim. Pokaz odbędzie się dwukrotnie - w czwartek, 2 sierpnia i piątek, 3 sierpnia o godz. 17 przy pomniku Unii Lubelskiej.

Carnaval Sztukmistrzów 2018: Kto wystąpi? Czego nie przegapić?
galeria

Carnaval Sztukmistrzów 2018: Kto wystąpi? Czego nie przegapić? 10 2

Żeby obejrzeć wszystkie występy, najlepiej zacząć w czwartek. Dlatego już dziś przedstawiamy program festiwalu, choć najwięcej spektakli będzie dopiero za tydzień. Jak zwykle warto zarezerwować dużo czasu, dobrze zaplanować dzień i zatroszczyć się o wygodne obuwie

Skoki Narciarskie. Polska deklasuje rywali w Wiśle!
film

Skoki Narciarskie. Polska deklasuje rywali w Wiśle! 0 0

Podczas inauguracyjnego konkursu Letniego Grand Prix 2018 na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle reprezentacja Polski zajęła pierwsze miejsce osiągając rekordową przewagę 71,3 punktu nad drugimi w klasyfikacji Niemcami. Trzecie miejsce przypadło Norwegom

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty 15 2

Przebudowany po drugim spadku z rzędu zespół z Łęcznej w pierwszym meczu nowego sezonu wywalczył punkt w Wejherowie chociaż po niespełna pół godzinie gry przegrywał 0:2

Tomasovia pokonała Stal Kraśnik 4:2

Tomasovia pokonała Stal Kraśnik 4:2 3 0

Po sparingu Stali z Tomasovią zdecydowanie lepsze humory panują w obozie czwartoligowca. Drużyna Pawła Babiarza ograła beniaminka III ligi 4:2

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów
galeria

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów 2 1

Zawodnik Agrosu Zamość w piątek został mistrzem Polski w biegu na 100 metrów, a w sobotę zapewnił sobie awans do finałowego biegu na dwa razy dłuższym dystansie.

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę?

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę? 0 3

Pierwszy wyjazd do pracy za granicą może wiązać się z dużym stresem. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, by uniknąć niepotrzebnych nerwów.

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0 0 4

Piłkarze Rafała Borysiuka ostro postrzelali przy okazji sobotniego meczu kontrolnego z Włodawianką. Zawody zakończyły się zwycięstwem trzecioligowca 7:0. Rywale pod okiem Marka Droba ćwiczą jednak dopiero od tygodnia i tak naprawdę budują nową drużynę

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia
28 lipca 2018, 0:00

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia 1 0

Co Gdzie Kiedy. 28 lipca odbędzie się pierwsza w historii letnia edycja Botanicznej Piątki na terenie Ogrodu Botanicznego UMCS w Lublinie.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.