Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

12 października 2010 r.
19:55
Edytuj ten wpis

Jak w lubelskim urzędzie pracy traktują bezrobotnego. Dyrektor MUP odpowiada

Autor: Zdjęcie autora (red)
0 37 A A

"W momencie rejestracji pracownica MUP zachowała się prawidłowo" - uważa Katarzyna Kępa, dyrektor Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Po odstaniu 6 i pół godziny w kolejce w Miejskim Urzędzie Pracy nasz Czytelnik dowiaduje się od urzędniczki, że ze względów formalnych nie może zostać zarejestrowany. Wczoraj opublikowaliśmy historię Czytelnika, który poskarżył się na obsługę w urzędzie.

Dyrektor Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie Katarzyna Kępa odpowiedziała dziś na pytania zadane przez naszego Czytelnika. Odpowiedzi przeczytasz na MM Lublin: "Jak potraktowali mnie w urzędzie pracy". Dyrektor odpowiada naszemu Czytelnikowi

Komentarze 37

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
smith / 13 października 2010 o 21:45
0
Wow nareszcie ktoś się znowu odważył zająć tym pasożytniczym babsztylem.
Ponad rok temu zgłosiłem się z podobnym problemem ale wtedy pani red. przestraszyła się problemu.
Od lutego, zeszłego roku wykazuję co trzy miesiące gotowość do podjęcia zatrudnienia i mam siedem pieczątek potwierdzających brak ofert pracy, które początkowo, trzeba było niemalże wymusić od przyjaznego personelu, więc drętwą gadkę o celu rejestracji to pani dyr. może w kabarecie opowiadać.
Podobnie z jest z tymi niby oferowanymi kursami zawodowymi, których jest mnóstwo dopóki z jakiegoś nie chcesz skorzystać. Bo wtedy zaczynają się schody i odmowy argumentowane pieczątką.
Jedna wielka ściema mająca głównie na celu utrzymanie ponad 130 pierdzistołków. Poczytajcie raporty roczne MUP oprócz naiwnie naciąganych statystyk poziomu bezrobocia w mieście, można się tam dowiedzieć, że koszt utrzymania tego q...dołka to najbiedniej 1/4 budżetu przeznaczonego dla bezrobotnych. Najwięcej pieniędzy wydają na remonty budynku a później na szkolenia pracowników i systemy informatyczne, które jak widać w artykule przydatne są jedynie jako pokrycie dla faktur za ich zakup i serwisowanie. Budynek też świeci pustkami poza korytarzem do magicznego 106 i kolejkami do kilku pokoi gdzie w nagrodę za wykazanie się gotowością podjęcia zatrudnienia, przybijane są pieczątki potwierdzające ubezpieczenie. Natomiast Kluby pracy i wszyscy przeszkoleni za grube miliony doradcy zawodowi przyjmują zawsze bez chwili czekania o obojętnej porze, a nawet mogą obsłużyć grupowo każdego z długo oczekiwanych petentów.
Na pytanie dlaczego tak jest, usłyszysz ale nieoficjalnie: "Bo tak jest wszędzie".
A dlatego, że:
“- Praca w urzędach wiąże się ze stabilizacją. Firmom prywatnym łatwiej zwalniać pracowników w czasie kryzysu. Tymczasem w administracji publicznej trzeba bardzo się starać żeby stracić pracę – podkreśla Katarzyna Kępa, dyrektor Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie.” http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090320/MAGAZYN/782542989
rozwiń
Avatar
agata / 13 października 2010 o 17:21
0
Ja bez żadnych znajomości dostałam w MUP bardzo dobry staż,a po nim pracę.
Avatar
arni / 13 października 2010 o 13:33
0
LUDZIE TEN URZAD TO JEDNA WIELKA PARANOJA!!! DAJE PRACE TYLKO SAMYM URZEDASOM Z PLECAKIEM!! A ZWYKLYCH LUDZI BEZ ZNAJOMOSCI MAJA GLEBOKO W du***!!! ZLIKWIDOWAC TE RUINE Z NIECAŁE I NIECH NFZ PRZEJMIE UBEZPIECZENIA!!! CZLOWIEK Z ARTYKULU NAPISAL PRAWDE, ZE WIEKSZOSC REJESTRUJE SIE TYLKO DLA UBEZPIECZENIA BO NA PRACE Z URZEDU TO PRZECIEZ LICZYC NIE MOGA!! NIE MOWIAC JUZ O KURSACH I STAZACH! NIGDY NIC NIE MA ,I NIE WAZNE CZY TO STYCZEN CZY PAZDZIERNIK! WYBIEZCIE SIE DO POKOJU,CHYBA 208 ODNOSNIE STAZ, A W SRODKU TO CHYBA JAKIES 8 OSÓB!! PO JAKIEGO H..JA ICH TAM TYLE SIE PYTAM,I SAMI SPECJALISCI OD DUPY I MARYNY A ZADNA NIC NIE WIE!!! JUZ NAJWYZSZY CZAS NA ZMIANY W TYM URZEDZIE, ZWOLNIC WSZYSTKICH I DAC SZANSE ZAREJESTROWANYM W MUPIE BEZROBOTNYM A DAM GŁOWE, ZE BEDZIE O 1000% LEPIEJ!!!!
LUDZIE TEN URZAD TO JEDNA WIELKA PARANOJA!!! DAJE PRACE TYLKO SAMYM URZEDASOM Z PLECAKIEM!! A ZWYKLYCH LUDZI BEZ ZNAJOMOSCI MAJA GLEBOKO W du***!!! ZLIKWIDOWAC TE RUINE Z NIECAŁE I NIECH NFZ PRZEJMIE UBEZPIECZENIA!!! CZLOWIEK Z ARTYKULU NAPISAL PRAWDE, ZE WIEKSZOSC REJESTRUJE SIE TYLKO DLA UBEZPIECZENIA BO NA PRACE Z URZEDU TO PRZECIEZ LICZYC NIE MOGA!! NIE MOWIAC JUZ O KURSACH I STAZACH! NIGDY NIC NIE MA ,I NIE WAZNE CZY TO STYCZEN CZY PAZDZIERNIK! WYBIEZCIE SIE DO POKOJU,CHYBA ... rozwiń
Avatar
jAga / 13 października 2010 o 13:25
0
POWÓDZ
PALIKOT
JESZ BURGER
MUP
Lublin ESK 2010?? żart! proszę wycofać mój głos który oddałam na to miasto :D:D
Avatar
KK / 13 października 2010 o 12:57
0
JAK NIE MASZ KUMOTRA ZE WSI W URZĘDZIE TO CIĘ BĘDĄ POPYCHAĆ JAK PSA ,JEŻELI CZŁOWIEK NIE ZA BARDZO ZNA PROCEDURY TO GO PRZECZOŁGAJĄ ,WEDLE ZASADY DAJTA MI WŁADZE A WAS USADZĘ
Avatar
zawiedziona / 13 października 2010 o 12:52
0
[quote name='Guru' date='12 październik 2010 - 21:09 ' timestamp='1286910556' post='360656']
Czyli w dalszym ciągu ble, ble, ble. Ja uważam, że winnym tego draństwa jaki zaistniał w MUP Lublin są kolejni Prezydenci. To Im podlegał i podlega ten urząd. Pocieszające jest to, że może nowy Prezydent ruszy tę kupę pseudo urzędników. Z początku rozwalona kupa będzie mocno śmierdzieć ale jak się wywietrzy przeciągiem to smród poleci w kosmos i aby nie wrócił znów na Ulicę Niecałą.
[/quote]
Ruszy??? Ja już w cudy nie wierzę! To jedna, wielka klika! Towarzystwo wzajemnej adoracji, gdzie bez znajomości nic się nie załatwi! A jak prezydentem zostanie Żuk, to już na pewno zostaną stare porządki!
[quote name='Guru' date='12 październik 2010 - 21:09 ' timestamp='1286910556' post='360656']
Czyli w dalszym ciągu ble, ble, ble. Ja uważam, że winnym tego draństwa jaki zaistniał w MUP Lublin są kolejni Prezydenci. To Im podlegał i podlega ten urząd. Pocieszające jest to, że może nowy Prezydent ruszy tę kupę pseudo urzędników. Z początku rozwalona kupa będzie mocno śmierdzieć ale jak się wywietrzy przeciągiem to smród poleci w kosmos i aby nie wrócił znów na Ulicę Niecałą.
[/quote]
Ruszy???... rozwiń
Avatar
gość / 13 października 2010 o 12:49
0
Oczywiście, że Pan Dyrektor będzie bronił swoich pracowników, ale prawda jest taka, że TAM POWINIEN RZĄD OSZCZĘDNOŚCI SZUKAĆ. JAKBY W URZĘDACH PRACOWAŁO O POŁOWĘ LUDZI MNIEJ, TO PRACOWALIBY ONI NAPRAWDĘ!!! A TERAZ W WIĘKSZOSCI TYLKO STWARZAJĄ POZORY BARDZO ZAPRACOWANYCH. SAMA BYŁAM TAM ZAREJESTROWANA ROK TEMU.DO JEDNEGO POKOJU BYŁA DŁUGA KOLEJKA (NAZWISKA ZACZYNAJĄCE SIĘ OD A), DO POZOSTAŁYCH KOLEJEK NIE BYŁO, ALE NIE MOŻNA BYŁO TAM WEJŚĆ, BO NIE TA LITERA (TAKIE WYJAŚNIENIE), A TAK NAPRAWDĘ NIE CHCIAŁO SIĘ PANIUSIOM PRACOWAĆ. WOLAŁY ŻREĆ BUŁKI, PIĆ HERBATKĘ I PLOTKOWAĆ!!! KIEDY KTOŚ ZROBI Z TYM PORZĄDEK???
Oczywiście, że Pan Dyrektor będzie bronił swoich pracowników, ale prawda jest taka, że TAM POWINIEN RZĄD OSZCZĘDNOŚCI SZUKAĆ. JAKBY W URZĘDACH PRACOWAŁO O POŁOWĘ LUDZI MNIEJ, TO PRACOWALIBY ONI NAPRAWDĘ!!! A TERAZ W WIĘKSZOSCI TYLKO STWARZAJĄ POZORY BARDZO ZAPRACOWANYCH. SAMA BYŁAM TAM ZAREJESTROWANA ROK TEMU.DO JEDNEGO POKOJU BYŁA DŁUGA KOLEJKA (NAZWISKA ZACZYNAJĄCE SIĘ OD A), DO POZOSTAŁYCH KOLEJEK NIE BYŁO, ALE NIE MOŻNA BYŁO TAM WEJŚĆ, BO NIE TA LITERA (TAKIE WYJAŚNIENIE), A TAK NAPRAWDĘ NIE CHCIAŁO SIĘ PANIUSIOM PRACOWAĆ. WO... rozwiń
Avatar
Paul / 13 października 2010 o 10:56
0
Ten MUP to chyba ostatni bastion PRL. Chciałem się zarejestrować jako poszukujący pracy, musiałem na to poświęcić 3 pełne dni. Za pierwszym razem stałem w kolejce od 8.00 do 14.45. Wszedłem jako ostatni z kolejki 15 min przed zamknięciem, pozostałe panie poprawiały już makijaż do wyjścia wiec pani która mnie obsługiwała stwierdziła że nie jest w stanie w ciągu 15 min mnie zarejestrować "bo przecież jest już prawie 15!!!" Odesłała mnie na drugi dzień niby bez kolejki. Oczywiście wystałem znowu swoje bo tej pani nie było tego dnia w pracy. To z jaką drwiną obsługiwani są ludzie w tym urzędzie to temat rzeka. Wydaje mi się że ta pani dyrektor nie jest dożywotnio przyspawana do swego stołka!!!.
Ten MUP to chyba ostatni bastion PRL. Chciałem się zarejestrować jako poszukujący pracy, musiałem na to poświęcić 3 pełne dni. Za pierwszym razem stałem w kolejce od 8.00 do 14.45. Wszedłem jako ostatni z kolejki 15 min przed zamknięciem, pozostałe panie poprawiały już makijaż do wyjścia wiec pani która mnie obsługiwała stwierdziła że nie jest w stanie w ciągu 15 min mnie zarejestrować "bo przecież jest już prawie 15!!!" Odesłała mnie na drugi dzień niby bez kolejki. Oczywiście wystałem znowu swoje bo tej pani nie było ... rozwiń
Avatar
Anna / 13 października 2010 o 10:32
0
No i mamy wspaniłą rekalmę MUP i Lubelszczyzny na głównej stronie Onetu... Super...
Avatar
Julia03 / 13 października 2010 o 09:57
0
Proszę Pana! staram się zrozumieć Pańską frustracje i rozgoryczenie , ale fakty są takie, że po 89 r. zmienił się ustrój i teraz nie ma NIC za darmo. Na wszystko trzeba sobie zapracować. Moim zdaniem z resztą słuszna koncepcja. W momencie, kiedy nie ma Pan pracy i nie może Pan jej znaleźć swoimi siłami, zwraca się Pna do Instytucji, która w założeniu ma Panu pomóc. Proszę pamiętać, że rejestrując się w UP podpisuje Pan zgodę na pewne zobowiązania i wyraża gotowość do podjęcia pracy, szkoleń, kursów itp. Coś za coś. Wydaje mi się nieco dziwne roszczenie prawa do np. ubezpieczenia zdrowotnego za ...nic nierobienie.
Poza tym, Pan który tak krzyczy żeby nie przynosić zaświadczeń z poprzednich miejsc pracy nie wie chyba, że od tego zależy wysokość i długość pobieranych świadczeń? inny zasiłek przysługuje komuś, kto przepracował 10 lat a inny temu, kto pracował 3 lata, jeszcze inaczej ma się sprawa z absolwentami szkół.Te wszystkie papiery sa naprawdę ważne dla nas samych.
Proszę Pana! staram się zrozumieć Pańską frustracje i rozgoryczenie , ale fakty są takie, że po 89 r. zmienił się ustrój i teraz nie ma NIC za darmo. Na wszystko trzeba sobie zapracować. Moim zdaniem z resztą słuszna koncepcja. W momencie, kiedy nie ma Pan pracy i nie może Pan jej znaleźć swoimi siłami, zwraca się Pna do Instytucji, która w założeniu ma Panu pomóc. Proszę pamiętać, że rejestrując się w UP podpisuje Pan zgodę na pewne zobowiązania i wyraża gotowość do podjęcia pracy, szkoleń, kursów itp. Coś za coś. Wydaje mi się nieco dz... rozwiń
Avatar
smith / 13 października 2010 o 21:45
0
Wow nareszcie ktoś się znowu odważył zająć tym pasożytniczym babsztylem.
Ponad rok temu zgłosiłem się z podobnym problemem ale wtedy pani red. przestraszyła się problemu.
Od lutego, zeszłego roku wykazuję co trzy miesiące gotowość do podjęcia zatrudnienia i mam siedem pieczątek potwierdzających brak ofert pracy, które początkowo, trzeba było niemalże wymusić od przyjaznego personelu, więc drętwą gadkę o celu rejestracji to pani dyr. może w kabarecie opowiadać.
Podobnie z jest z tymi niby oferowanymi kursami zawodowymi, których jest mnóstwo dopóki z jakiegoś nie chcesz skorzystać. Bo wtedy zaczynają się schody i odmowy argumentowane pieczątką.
Jedna wielka ściema mająca głównie na celu utrzymanie ponad 130 pierdzistołków. Poczytajcie raporty roczne MUP oprócz naiwnie naciąganych statystyk poziomu bezrobocia w mieście, można się tam dowiedzieć, że koszt utrzymania tego q...dołka to najbiedniej 1/4 budżetu przeznaczonego dla bezrobotnych. Najwięcej pieniędzy wydają na remonty budynku a później na szkolenia pracowników i systemy informatyczne, które jak widać w artykule przydatne są jedynie jako pokrycie dla faktur za ich zakup i serwisowanie. Budynek też świeci pustkami poza korytarzem do magicznego 106 i kolejkami do kilku pokoi gdzie w nagrodę za wykazanie się gotowością podjęcia zatrudnienia, przybijane są pieczątki potwierdzające ubezpieczenie. Natomiast Kluby pracy i wszyscy przeszkoleni za grube miliony doradcy zawodowi przyjmują zawsze bez chwili czekania o obojętnej porze, a nawet mogą obsłużyć grupowo każdego z długo oczekiwanych petentów.
Na pytanie dlaczego tak jest, usłyszysz ale nieoficjalnie: "Bo tak jest wszędzie".
A dlatego, że:
“- Praca w urzędach wiąże się ze stabilizacją. Firmom prywatnym łatwiej zwalniać pracowników w czasie kryzysu. Tymczasem w administracji publicznej trzeba bardzo się starać żeby stracić pracę – podkreśla Katarzyna Kępa, dyrektor Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie.” http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090320/MAGAZYN/782542989
rozwiń
Avatar
agata / 13 października 2010 o 17:21
0
Ja bez żadnych znajomości dostałam w MUP bardzo dobry staż,a po nim pracę.
Avatar
arni / 13 października 2010 o 13:33
0
LUDZIE TEN URZAD TO JEDNA WIELKA PARANOJA!!! DAJE PRACE TYLKO SAMYM URZEDASOM Z PLECAKIEM!! A ZWYKLYCH LUDZI BEZ ZNAJOMOSCI MAJA GLEBOKO W du***!!! ZLIKWIDOWAC TE RUINE Z NIECAŁE I NIECH NFZ PRZEJMIE UBEZPIECZENIA!!! CZLOWIEK Z ARTYKULU NAPISAL PRAWDE, ZE WIEKSZOSC REJESTRUJE SIE TYLKO DLA UBEZPIECZENIA BO NA PRACE Z URZEDU TO PRZECIEZ LICZYC NIE MOGA!! NIE MOWIAC JUZ O KURSACH I STAZACH! NIGDY NIC NIE MA ,I NIE WAZNE CZY TO STYCZEN CZY PAZDZIERNIK! WYBIEZCIE SIE DO POKOJU,CHYBA 208 ODNOSNIE STAZ, A W SRODKU TO CHYBA JAKIES 8 OSÓB!! PO JAKIEGO H..JA ICH TAM TYLE SIE PYTAM,I SAMI SPECJALISCI OD DUPY I MARYNY A ZADNA NIC NIE WIE!!! JUZ NAJWYZSZY CZAS NA ZMIANY W TYM URZEDZIE, ZWOLNIC WSZYSTKICH I DAC SZANSE ZAREJESTROWANYM W MUPIE BEZROBOTNYM A DAM GŁOWE, ZE BEDZIE O 1000% LEPIEJ!!!!
LUDZIE TEN URZAD TO JEDNA WIELKA PARANOJA!!! DAJE PRACE TYLKO SAMYM URZEDASOM Z PLECAKIEM!! A ZWYKLYCH LUDZI BEZ ZNAJOMOSCI MAJA GLEBOKO W du***!!! ZLIKWIDOWAC TE RUINE Z NIECAŁE I NIECH NFZ PRZEJMIE UBEZPIECZENIA!!! CZLOWIEK Z ARTYKULU NAPISAL PRAWDE, ZE WIEKSZOSC REJESTRUJE SIE TYLKO DLA UBEZPIECZENIA BO NA PRACE Z URZEDU TO PRZECIEZ LICZYC NIE MOGA!! NIE MOWIAC JUZ O KURSACH I STAZACH! NIGDY NIC NIE MA ,I NIE WAZNE CZY TO STYCZEN CZY PAZDZIERNIK! WYBIEZCIE SIE DO POKOJU,CHYBA ... rozwiń
Avatar
jAga / 13 października 2010 o 13:25
0
POWÓDZ
PALIKOT
JESZ BURGER
MUP
Lublin ESK 2010?? żart! proszę wycofać mój głos który oddałam na to miasto :D:D
Avatar
KK / 13 października 2010 o 12:57
0
JAK NIE MASZ KUMOTRA ZE WSI W URZĘDZIE TO CIĘ BĘDĄ POPYCHAĆ JAK PSA ,JEŻELI CZŁOWIEK NIE ZA BARDZO ZNA PROCEDURY TO GO PRZECZOŁGAJĄ ,WEDLE ZASADY DAJTA MI WŁADZE A WAS USADZĘ
Avatar
zawiedziona / 13 października 2010 o 12:52
0
[quote name='Guru' date='12 październik 2010 - 21:09 ' timestamp='1286910556' post='360656']
Czyli w dalszym ciągu ble, ble, ble. Ja uważam, że winnym tego draństwa jaki zaistniał w MUP Lublin są kolejni Prezydenci. To Im podlegał i podlega ten urząd. Pocieszające jest to, że może nowy Prezydent ruszy tę kupę pseudo urzędników. Z początku rozwalona kupa będzie mocno śmierdzieć ale jak się wywietrzy przeciągiem to smród poleci w kosmos i aby nie wrócił znów na Ulicę Niecałą.
[/quote]
Ruszy??? Ja już w cudy nie wierzę! To jedna, wielka klika! Towarzystwo wzajemnej adoracji, gdzie bez znajomości nic się nie załatwi! A jak prezydentem zostanie Żuk, to już na pewno zostaną stare porządki!
[quote name='Guru' date='12 październik 2010 - 21:09 ' timestamp='1286910556' post='360656']
Czyli w dalszym ciągu ble, ble, ble. Ja uważam, że winnym tego draństwa jaki zaistniał w MUP Lublin są kolejni Prezydenci. To Im podlegał i podlega ten urząd. Pocieszające jest to, że może nowy Prezydent ruszy tę kupę pseudo urzędników. Z początku rozwalona kupa będzie mocno śmierdzieć ale jak się wywietrzy przeciągiem to smród poleci w kosmos i aby nie wrócił znów na Ulicę Niecałą.
[/quote]
Ruszy???... rozwiń
Avatar
gość / 13 października 2010 o 12:49
0
Oczywiście, że Pan Dyrektor będzie bronił swoich pracowników, ale prawda jest taka, że TAM POWINIEN RZĄD OSZCZĘDNOŚCI SZUKAĆ. JAKBY W URZĘDACH PRACOWAŁO O POŁOWĘ LUDZI MNIEJ, TO PRACOWALIBY ONI NAPRAWDĘ!!! A TERAZ W WIĘKSZOSCI TYLKO STWARZAJĄ POZORY BARDZO ZAPRACOWANYCH. SAMA BYŁAM TAM ZAREJESTROWANA ROK TEMU.DO JEDNEGO POKOJU BYŁA DŁUGA KOLEJKA (NAZWISKA ZACZYNAJĄCE SIĘ OD A), DO POZOSTAŁYCH KOLEJEK NIE BYŁO, ALE NIE MOŻNA BYŁO TAM WEJŚĆ, BO NIE TA LITERA (TAKIE WYJAŚNIENIE), A TAK NAPRAWDĘ NIE CHCIAŁO SIĘ PANIUSIOM PRACOWAĆ. WOLAŁY ŻREĆ BUŁKI, PIĆ HERBATKĘ I PLOTKOWAĆ!!! KIEDY KTOŚ ZROBI Z TYM PORZĄDEK???
Oczywiście, że Pan Dyrektor będzie bronił swoich pracowników, ale prawda jest taka, że TAM POWINIEN RZĄD OSZCZĘDNOŚCI SZUKAĆ. JAKBY W URZĘDACH PRACOWAŁO O POŁOWĘ LUDZI MNIEJ, TO PRACOWALIBY ONI NAPRAWDĘ!!! A TERAZ W WIĘKSZOSCI TYLKO STWARZAJĄ POZORY BARDZO ZAPRACOWANYCH. SAMA BYŁAM TAM ZAREJESTROWANA ROK TEMU.DO JEDNEGO POKOJU BYŁA DŁUGA KOLEJKA (NAZWISKA ZACZYNAJĄCE SIĘ OD A), DO POZOSTAŁYCH KOLEJEK NIE BYŁO, ALE NIE MOŻNA BYŁO TAM WEJŚĆ, BO NIE TA LITERA (TAKIE WYJAŚNIENIE), A TAK NAPRAWDĘ NIE CHCIAŁO SIĘ PANIUSIOM PRACOWAĆ. WO... rozwiń
Avatar
Paul / 13 października 2010 o 10:56
0
Ten MUP to chyba ostatni bastion PRL. Chciałem się zarejestrować jako poszukujący pracy, musiałem na to poświęcić 3 pełne dni. Za pierwszym razem stałem w kolejce od 8.00 do 14.45. Wszedłem jako ostatni z kolejki 15 min przed zamknięciem, pozostałe panie poprawiały już makijaż do wyjścia wiec pani która mnie obsługiwała stwierdziła że nie jest w stanie w ciągu 15 min mnie zarejestrować "bo przecież jest już prawie 15!!!" Odesłała mnie na drugi dzień niby bez kolejki. Oczywiście wystałem znowu swoje bo tej pani nie było tego dnia w pracy. To z jaką drwiną obsługiwani są ludzie w tym urzędzie to temat rzeka. Wydaje mi się że ta pani dyrektor nie jest dożywotnio przyspawana do swego stołka!!!.
Ten MUP to chyba ostatni bastion PRL. Chciałem się zarejestrować jako poszukujący pracy, musiałem na to poświęcić 3 pełne dni. Za pierwszym razem stałem w kolejce od 8.00 do 14.45. Wszedłem jako ostatni z kolejki 15 min przed zamknięciem, pozostałe panie poprawiały już makijaż do wyjścia wiec pani która mnie obsługiwała stwierdziła że nie jest w stanie w ciągu 15 min mnie zarejestrować "bo przecież jest już prawie 15!!!" Odesłała mnie na drugi dzień niby bez kolejki. Oczywiście wystałem znowu swoje bo tej pani nie było ... rozwiń
Avatar
Anna / 13 października 2010 o 10:32
0
No i mamy wspaniłą rekalmę MUP i Lubelszczyzny na głównej stronie Onetu... Super...
Avatar
Julia03 / 13 października 2010 o 09:57
0
Proszę Pana! staram się zrozumieć Pańską frustracje i rozgoryczenie , ale fakty są takie, że po 89 r. zmienił się ustrój i teraz nie ma NIC za darmo. Na wszystko trzeba sobie zapracować. Moim zdaniem z resztą słuszna koncepcja. W momencie, kiedy nie ma Pan pracy i nie może Pan jej znaleźć swoimi siłami, zwraca się Pna do Instytucji, która w założeniu ma Panu pomóc. Proszę pamiętać, że rejestrując się w UP podpisuje Pan zgodę na pewne zobowiązania i wyraża gotowość do podjęcia pracy, szkoleń, kursów itp. Coś za coś. Wydaje mi się nieco dziwne roszczenie prawa do np. ubezpieczenia zdrowotnego za ...nic nierobienie.
Poza tym, Pan który tak krzyczy żeby nie przynosić zaświadczeń z poprzednich miejsc pracy nie wie chyba, że od tego zależy wysokość i długość pobieranych świadczeń? inny zasiłek przysługuje komuś, kto przepracował 10 lat a inny temu, kto pracował 3 lata, jeszcze inaczej ma się sprawa z absolwentami szkół.Te wszystkie papiery sa naprawdę ważne dla nas samych.
Proszę Pana! staram się zrozumieć Pańską frustracje i rozgoryczenie , ale fakty są takie, że po 89 r. zmienił się ustrój i teraz nie ma NIC za darmo. Na wszystko trzeba sobie zapracować. Moim zdaniem z resztą słuszna koncepcja. W momencie, kiedy nie ma Pan pracy i nie może Pan jej znaleźć swoimi siłami, zwraca się Pna do Instytucji, która w założeniu ma Panu pomóc. Proszę pamiętać, że rejestrując się w UP podpisuje Pan zgodę na pewne zobowiązania i wyraża gotowość do podjęcia pracy, szkoleń, kursów itp. Coś za coś. Wydaje mi się nieco dz... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 37

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Andrzej Czapski startuje na prezydenta Białej Podlaskiej

Andrzej Czapski startuje na prezydenta Białej Podlaskiej 2 0

Andrzej Czapski, były prezydent Białej Podlaskiej, który przegrał w ostatnich wyborach z Dariuszem Stefaniukiem (PiS), ogłasza swój start w nadchodzących wyborach prezydenckich.

Hangar na lotnisku do wynajęcia. Na razie nikt go nie chce

Hangar na lotnisku do wynajęcia. Na razie nikt go nie chce 0 0

Hangar Agencji Mienia Wojskowego na bialskim lotnisku wciąż bez najemcy.

Spektakl "Polowanie na łosia" w Centrum Spotkania Kultur
30 września 2018, 16:00

Spektakl "Polowanie na łosia" w Centrum Spotkania Kultur 3 0

Co Gdzie Kiedy. 30 września o godz. 16 i 19 w Centrum Spotkania Kultur (plac Teatralny 1) odbędzie się podwójny pokaz spektaklu w gwiazdorskiej obsadzie Polowanie na łosia.

Gorące lato wróciło i na razie z nami zostanie. Jest tylko jedno ale

Gorące lato wróciło i na razie z nami zostanie. Jest tylko jedno ale 15 0

Lato wróciło. W przyszłym tygodniu możemy spodziewać się słońca, ale i burz z deszczem.

94 PZLA MP. Efektowny konkurs skoków o tyczce
galeria

94 PZLA MP. Efektowny konkurs skoków o tyczce 0 0

Zawody w skoku o tyczce pań miały zostać rozegrane w piątek, ale ze względu na niekorzystną aurę zostały przeniesione na sobotnie przedpołudnie. Pierwsze miejsce z wynikiem 4.50 m zdobyła Justyna Śmietanka

Słowiańskie Podpłomyki - święto chleba w Lublinie
28 lipca 2018, 11:00

Słowiańskie Podpłomyki - święto chleba w Lublinie 1 0

Co Gdzie Kiedy. Fundacja Atoli zaprasza na Słomiany Rynek (plac zieleni między ul. Towarowa i Kalinowszczyna), na wspólne świętowanie pierwszego chleba czyli Słowiańskich Podpłomyków. Wydarzenie obędzie się 28 lipca o godz. 11.

Próbował wyłudzić 50 tys. zł z banku. Ukrywał się przed policją

Próbował wyłudzić 50 tys. zł z banku. Ukrywał się przed policją 2 1

27-latek, który miał trafić do więzienia ukrywał się przed mundurowymi. W piątek zauważył go policjant.

Gdzie na szaszłyk, gdzie na kiełbasę? 7 grill barów w woj. lubelskim

Gdzie na szaszłyk, gdzie na kiełbasę? 7 grill barów w woj. lubelskim 13 3

7 grill barów w Lublinie i okolicy - podpowiadamy, gdzie warto podjechać, żeby dobrze lub bardzo dobrze zjeść. W Lublinie i regionie. Podpowiadamy 7 adresów, które osobiście sprawdziliśmy

Vader i Marduk wystąpią w Graffiti
4 września 2018, 19:00

Vader i Marduk wystąpią w Graffiti 2 0

Co Gdzie Kiedy. 4 września o godz. 19 na scenie klubu Graffiti (al. Piłsudskiego 13) wystąpią zespoły Vader, Marduk i goście.

Szczęśliwy finał poszukiwań chorego 81-latka. Żona dziękuje policjantom

Szczęśliwy finał poszukiwań chorego 81-latka. Żona dziękuje policjantom 11 6

Poważnie chory 81-latek wyszedł z domu i nie wrócił. Policjanci przeczesywali miasto i las. W końcu udało się go znaleźć.

Zderzenie aut. 11-letnia dziewczynka w szpitalu

Zderzenie aut. 11-letnia dziewczynka w szpitalu 0 5

11-letnia dziewczynka trafiła do szpitala po tym jak w auto w którym jechała uderzył inny samochód.

Big Brother w bloku socjalnym? Naszpikowali budynek kamerami
film

Big Brother w bloku socjalnym? Naszpikowali budynek kamerami 28 9

- Czy w ruinie, gdzie dykta zastępuje szyby, a dziury w ścianach mają wielkość pięści, montowanie kamer to najpilniejsza potrzeba? - pytają oburzeni mieszkańcy bloku socjalnego w Płocku.

Nowy pokaz fontanny na placu Litewskim "Anioły lubelskie" [zdjęcia]
galeria

Nowy pokaz fontanny na placu Litewskim "Anioły lubelskie" [zdjęcia] 45 18

W piątek można było premierowo zobaczyć nowe widowisko „Anioły lubelskie” w fontannie na pl. Litewskim.

Rafał Wójcik (Górnik Łęczna): Pokażemy charakter

Rafał Wójcik (Górnik Łęczna): Pokażemy charakter 1 7

Rozmowa Z Rafałem Wójcikiem, trenerem Górnika Łęczna

Drogowe inwestycje w woj. lubelskim. Gdzie powstają nowe odcinki?

Drogowe inwestycje w woj. lubelskim. Gdzie powstają nowe odcinki? 9 28

Drogi są jak tętnice: dziurawe i pozapychane szybko prowadzą do zawału. Czy grozi nam wizyta u auto-kardiologa? Chyba nie, bo w naszym regionie inwestycje są realizowane na każdej kategorii dróg: od krajowych do gminnych. Wciąż jednak daleko nam do Śląska czy Wielkopolski, gdzie infrastruktura drogowa jest już na poziomie europejskim.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.