Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

16 czerwca 2011 r.
18:09
Edytuj ten wpis

Konto nie do końca za zero. Czytelnik odzyskał pieniądze

0 9 A A
 (Jacek Świerczyński)
(Jacek Świerczyński)

Po reklamacji nasz Czytelnik odzyskał pieniądze, które bank pobrał mu za prowadzenie konta, które miało być darmowe.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
"Konto za Zero” w PKO BP jest bezpłatne dla osób, których miesięczne wpływy to co najmniej 2 tys. zł. Nasz Czytelnik był przekonany, że skoro na jego konto regularnie wpływa emerytura, to za jego prowadzenie nigdy nie zapłaci.

Jednak w czerwcu, kiedy dostał wyciąg ze swojego konta okazało się, że bank naliczył mu w maju 6,90 zł za prowadzenie rachunku. – Emerytura za maj wpłynęła na moje konto 29 kwietnia, bo potem był długi weekend – tłumaczył. – W maju nie było więc wpływów powyżej 2 tys. zł, ale przelew za emeryturę był wyraźnie opisany, że jest za maj. W skali kraju osób w takiej sytuacji jest pewnie kilkadziesiąt tysięcy, a może i więcej – dodaje.

Bank PKO BP tłumaczył nam, że system podlicza wpływy na konto raz na miesiąc i nikt nie spodziewał się, że dla klientów może wyniknąć z tego taki problem.

Okazało się jednak, że znaczenie ma nie tylko data wpływu pieniędzy na konto, ale również tytuł przelewu. Skoro więc emerytura, która wpłynęła 29 kwietnia była świadczeniem za maj, to nasz Czytelnik odzyskał opłatę naliczoną za prowadzenie konta. – Jeśli miałbym się odnieść tylko do siebie, to w jakimś stopniu się zrehabilitowali – ocenia nasz Czytelnik. – Mam jednak odczucie, że takie zdarzenie nie powinno mieć miejsca, bo jest to za duży bank i ze zbyt dużymi tradycjami – ocenia.

Jeśli inni klienci znaleźli się w podobnej sytuacji, mogą to również zgłaszać w swoich oddziałach banku. – Każde takie zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie, bo zdarzają się różne sytuacje – mówi Monika Floriańczyk. – Namawiam do tego, by klienci zgłaszali problemy, bo to nowa usługa w naszej ofercie. Wszystkie zgłoszenia od klientów pomagają nam usprawnić system – tłumaczy.

Komentarze 9

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
gada / 18 czerwca 2011 o 20:47
0
Kiedyś klauni reklamowali cyrk.
Tak było.
Jest
i będzie
Avatar
Gość / 18 czerwca 2011 o 15:11
0
[quote name='any' timestamp='1308400998' post='491054']
Możecie polecić jakieś konto internetowe bez opłaty. Ostatnio bylam w tym banku pocztowym i poinformowali mnie ze jesli bede chciala karte to beda mi potrącac co miesiac 4 zł. A konto mialo niby byc za 0 zł!!!
[/quote]

DB Open, wystarczy raz w miesiącu podjąć z własnego rachunku (z bankomatu) jakąkolwiek kasę. Wtedy karta debetowa jest gratis. Zadzwoń na infolinię lub dowiedz się u źródła.
Avatar
any / 18 czerwca 2011 o 14:43
0
[quote name='Gość' timestamp='1308399919' post='491050']
.... ale masz NOWY numer konta o którym musisz poinformować wszystkie instytucje (ZUSy, KRUSy, skarbówki, firmy itp.) Żeby zachować stary numer trzeba zabulić 50 PLN.
[/quote]


Możecie polecić jakieś konto internetowe bez opłaty. Ostatnio bylam w tym banku pocztowym i poinformowali mnie ze jesli bede chciala karte to beda mi potrącac co miesiac 4 zł. A konto mialo niby byc za 0zł!!!
[quote name='Gość' timestamp='1308399919' post='491050']
.... ale masz NOWY numer konta o którym musisz poinformować wszystkie instytucje (ZUSy, KRUSy, skarbówki, firmy itp.) Żeby zachować stary numer trzeba zabulić 50 PLN.
[/quote]


Możecie polecić jakieś konto internetowe bez opłaty. Ostatnio bylam w tym banku pocztowym i poinformowali mnie ze jesli bede chciala karte to beda mi potrącac co miesiac 4 zł. A konto mialo niby byc za 0zł!!! rozwiń
Avatar
Gość / 18 czerwca 2011 o 14:25
0
[quote name='zadowolony z konta za 0 zł' timestamp='1308399303' post='491043']
Witam, tak opłata pobierana jest gdy się chce zachować stary nr konta, wystarczy zamknąć stary rachunek i otworzyć nowy , ja tak zrobiłem i mam konto za free, przelewy, prowadzenie karta itp
[/quote]

.... ale masz NOWY numer konta o którym musisz poinformować wszystkie instytucje (ZUSy, KRUSy, skarbówki, firmy itp.) Żeby zachować stary numer trzeba zabulić 50 PLN.
[quote name='zadowolony z konta za 0 zł' timestamp='1308399303' post='491043']
Witam, tak opłata pobierana jest gdy się chce zachować stary nr konta, wystarczy zamknąć stary rachunek i otworzyć nowy , ja tak zrobiłem i mam konto za free, przelewy, prowadzenie karta itp
[/quote]

.... ale masz NOWY numer konta o którym musisz poinformować wszystkie instytucje (ZUSy, KRUSy, skarbówki, firmy itp.) Żeby zachować stary numer trzeba zabulić 50 PLN. rozwiń
Avatar
Gość / 18 czerwca 2011 o 14:22
0
Nie będę reklamował innych banków (każdy ich prowizje i opłaty sprawdzi sobie sam w internecie).

Moje uwagi co do kampanii Szymka Majewskiego KONTO ZA ZERRRO w PKO BP ("Bank Polski" - "polski" tylko z marketingowej nazwy") :

1. Każdy przelew zrobiony w oddziale banku kosztuje5 zł (nawet z własnego konta na inne konto w tym samym banku PKO BP). W starych kontach PKO BP przelewy robione w oddziale PKO BP z własnego konta na inne konta w PKO BP są zawsze GRATIS.

2. Darmowe są tylko przelewy przez internet.

3. Przelewy zrobione przez telefon (z własnego konta - obojętnie do którego banku) kosztują 3 zł za sztukę.

4. Jeśli chce się przejść na nowe reklamowane konta Szymka Majewskiego (jest ich kilka rodzajów) to trzeba uiścić jednorazowo 50 zł - żeby zachować swój stary numer konta.

5. W nowych kontach prawie zawsze płaci się roczne opłaty za korzystanie z karty debetowej.
W innym banku (nie reklamuję w jakim) wystarczy 1 raz w miesiącu podjąć gotówkę z własnego konta z bankomatu - nawet marne 10 zł, żeby mieć kartę debetową bez żadnych ukrytych opłat non stop.

.... Szymek to trefniś, nie wszystko co mówi z telewizora to prawda. On przytulił 3 miliony PLN za kampanię reklamową, a PKO BP już namówiło 150 tys. klientów na nowe konta.
Poza tym ... nie znam NIKOGO, kto ma wpływy miesięczne powyżej 2 tys. PLN i trzyma kasę w PKO BP. KAŻDY inny bank daje wyższe odsetki na kontach oszczędnościowych i na lokatach.
Nie będę reklamował innych banków (każdy ich prowizje i opłaty sprawdzi sobie sam w internecie).

Moje uwagi co do kampanii Szymka Majewskiego KONTO ZA ZERRRO w PKO BP ("Bank Polski" - "polski" tylko z marketingowej nazwy") :

1. Każdy przelew zrobiony w oddziale banku kosztuje5 zł (nawet z własnego konta na inne konto w tym samym banku PKO BP). W starych kontach PKO BP przelewy robione w oddziale PKO BP z własnego konta na inne konta w PKO BP są zawsze GRATIS.

2. Darmowe są tylko... rozwiń
Avatar
zadowolony z konta za 0 zł / 18 czerwca 2011 o 14:15
0
[quote name='Kasias' timestamp='1308396066' post='491025']
Zgadzam się. Od lat miałam konto w PKO BP i w momencie, gdy chciałam przejść na to reklamowane przez Szymona Majewskiego za 0 zł, pani w okienku powiedziała: " Bardzo proszę. Koszt 50 zł" Skandal!!!
[/quote]
Witam, tak opłata pobierana jest gdy się chce zachować stary nr konta, wystarczy zamknąć stary rachunek i otworzyć nowy , ja tak zrobiłem i mam konto za free, przelewy, prowadzenie karta itp
Avatar
Bogdan / 18 czerwca 2011 o 13:33
0
To nie jedyna taka praktyka banku PKO BP. W koncie inteligo prowadzonym przez wspomniany bank posiadacz rachunku nie ponosi opłaty wtedy gdy raz w miesiącu dokona płatości kartą na minimum 100zł. Wyciąg z transakcji miesięcznych generowany jest na 15 każdego miesiąca. Jeżeli płatność dokonana jest 13 lub 14 danego miesiąca bank jej nie uwzględnia i od posiadacza rachunku pobierana jest opłata miesięczna mimo, że zostały spełnione warunki regulaminu banku. Dokonując płatności kartą pieniądze na koncie blokowane są natychmiast co zostaje potwierdzone smsem lub sprawdzeniem stanu konta on-line. Uważam, że bank łamie prawo i stosuje praktyki niedozwolone. Jest sprawą banku a nie posiadcza rachunku rozwiązanie kwestii technicznych związanych z ujeciem transakcji w generowanym wyciągu miesięcznym. Liczy się fakt dokonania transakcji w danym dniu a nie problemy techniczne z ujęciem takich trasakcji w generowanym wyciągu miesięcznym. To tak jakby księgowa w jakiejś firmie dokonywała płatności za fakturę licząc termin zapłaty od dnia otrzymania faktury a nie od daty jej wystawienia. Jeżeli takie praktyki są stosowane przez bank bez ponoszenia żadnych konsekwencji to chyba żyjemy w państwie w którym to banki działają według własnego widzimisię nie zwracając uwagi nawet na wydane przez siebie regulaminy i postanowienia.
To nie jedyna taka praktyka banku PKO BP. W koncie inteligo prowadzonym przez wspomniany bank posiadacz rachunku nie ponosi opłaty wtedy gdy raz w miesiącu dokona płatości kartą na minimum 100zł. Wyciąg z transakcji miesięcznych generowany jest na 15 każdego miesiąca. Jeżeli płatność dokonana jest 13 lub 14 danego miesiąca bank jej nie uwzględnia i od posiadacza rachunku pobierana jest opłata miesięczna mimo, że zostały spełnione warunki regulaminu banku. Dokonując płatności kartą pieniądze na koncie blokowane są natychmiast co zostaje potwi... rozwiń
Avatar
Kasias / 18 czerwca 2011 o 13:21
0
Zgadzam się. Od lat miałam konto w PKO BP i w momencie, gdy chciałam przejść na to reklamowane przez Szymona Majewskiego za 0 zł, pani w okienku powiedziała: " Bardzo proszę. Koszt 50 zł" Skandal!!!
Avatar
ciułacz / 18 czerwca 2011 o 12:59
0
PKP BP to zdzierca.To bank lichwiarski.Naliczają ciułaczowi takie kwoty,mże w pale się nie nie mieści.
I tak dla przykładu bilans miesięczny:
za prowadzenie konta -6,90 zł
za bankowość elektroniczną -2,00 zł
za każdy przelew -0,50 zł
kapitalizacja odsetek +0,13 zł
Jednym słowem:za to że co miesiąc na moje konto wpływa "co nieco" (dosyć sporo) pieniędzy,bank mi płaci za tyo 13 GROSZY!!!,a jednocześnie obraca moim niemałym wkładem.
No cóż,prezesi tego banku zarabiają na jeleniach.Belka Marek,jego nieudacznik doradca Kropiwnicki,rada nadzorcza NBP ....to oni żerują na klientach zmuszanych do zakładania kont bankowych
PKP BP to zdzierca.To bank lichwiarski.Naliczają ciułaczowi takie kwoty,mże w pale się nie nie mieści.
I tak dla przykładu bilans miesięczny:
za prowadzenie konta -6,90 zł
za bankowość elektroniczną -2,00 zł
za każdy przelew -0,50 zł
kapitalizacja odsetek +0,13 zł
Jednym słowem:za to że co miesiąc na moje konto wpływa "co nieco" (dosyć sporo) pieniędzy,bank mi płaci za tyo 13 GROSZY!!!,a jednocześnie obraca moim niemałym wkładem.
No cóż,prezesi tego banku zar... rozwiń
Avatar
gada / 18 czerwca 2011 o 20:47
0
Kiedyś klauni reklamowali cyrk.
Tak było.
Jest
i będzie
Avatar
Gość / 18 czerwca 2011 o 15:11
0
[quote name='any' timestamp='1308400998' post='491054']
Możecie polecić jakieś konto internetowe bez opłaty. Ostatnio bylam w tym banku pocztowym i poinformowali mnie ze jesli bede chciala karte to beda mi potrącac co miesiac 4 zł. A konto mialo niby byc za 0 zł!!!
[/quote]

DB Open, wystarczy raz w miesiącu podjąć z własnego rachunku (z bankomatu) jakąkolwiek kasę. Wtedy karta debetowa jest gratis. Zadzwoń na infolinię lub dowiedz się u źródła.
Avatar
any / 18 czerwca 2011 o 14:43
0
[quote name='Gość' timestamp='1308399919' post='491050']
.... ale masz NOWY numer konta o którym musisz poinformować wszystkie instytucje (ZUSy, KRUSy, skarbówki, firmy itp.) Żeby zachować stary numer trzeba zabulić 50 PLN.
[/quote]


Możecie polecić jakieś konto internetowe bez opłaty. Ostatnio bylam w tym banku pocztowym i poinformowali mnie ze jesli bede chciala karte to beda mi potrącac co miesiac 4 zł. A konto mialo niby byc za 0zł!!!
[quote name='Gość' timestamp='1308399919' post='491050']
.... ale masz NOWY numer konta o którym musisz poinformować wszystkie instytucje (ZUSy, KRUSy, skarbówki, firmy itp.) Żeby zachować stary numer trzeba zabulić 50 PLN.
[/quote]


Możecie polecić jakieś konto internetowe bez opłaty. Ostatnio bylam w tym banku pocztowym i poinformowali mnie ze jesli bede chciala karte to beda mi potrącac co miesiac 4 zł. A konto mialo niby byc za 0zł!!! rozwiń
Avatar
Gość / 18 czerwca 2011 o 14:25
0
[quote name='zadowolony z konta za 0 zł' timestamp='1308399303' post='491043']
Witam, tak opłata pobierana jest gdy się chce zachować stary nr konta, wystarczy zamknąć stary rachunek i otworzyć nowy , ja tak zrobiłem i mam konto za free, przelewy, prowadzenie karta itp
[/quote]

.... ale masz NOWY numer konta o którym musisz poinformować wszystkie instytucje (ZUSy, KRUSy, skarbówki, firmy itp.) Żeby zachować stary numer trzeba zabulić 50 PLN.
[quote name='zadowolony z konta za 0 zł' timestamp='1308399303' post='491043']
Witam, tak opłata pobierana jest gdy się chce zachować stary nr konta, wystarczy zamknąć stary rachunek i otworzyć nowy , ja tak zrobiłem i mam konto za free, przelewy, prowadzenie karta itp
[/quote]

.... ale masz NOWY numer konta o którym musisz poinformować wszystkie instytucje (ZUSy, KRUSy, skarbówki, firmy itp.) Żeby zachować stary numer trzeba zabulić 50 PLN. rozwiń
Avatar
Gość / 18 czerwca 2011 o 14:22
0
Nie będę reklamował innych banków (każdy ich prowizje i opłaty sprawdzi sobie sam w internecie).

Moje uwagi co do kampanii Szymka Majewskiego KONTO ZA ZERRRO w PKO BP ("Bank Polski" - "polski" tylko z marketingowej nazwy") :

1. Każdy przelew zrobiony w oddziale banku kosztuje5 zł (nawet z własnego konta na inne konto w tym samym banku PKO BP). W starych kontach PKO BP przelewy robione w oddziale PKO BP z własnego konta na inne konta w PKO BP są zawsze GRATIS.

2. Darmowe są tylko przelewy przez internet.

3. Przelewy zrobione przez telefon (z własnego konta - obojętnie do którego banku) kosztują 3 zł za sztukę.

4. Jeśli chce się przejść na nowe reklamowane konta Szymka Majewskiego (jest ich kilka rodzajów) to trzeba uiścić jednorazowo 50 zł - żeby zachować swój stary numer konta.

5. W nowych kontach prawie zawsze płaci się roczne opłaty za korzystanie z karty debetowej.
W innym banku (nie reklamuję w jakim) wystarczy 1 raz w miesiącu podjąć gotówkę z własnego konta z bankomatu - nawet marne 10 zł, żeby mieć kartę debetową bez żadnych ukrytych opłat non stop.

.... Szymek to trefniś, nie wszystko co mówi z telewizora to prawda. On przytulił 3 miliony PLN za kampanię reklamową, a PKO BP już namówiło 150 tys. klientów na nowe konta.
Poza tym ... nie znam NIKOGO, kto ma wpływy miesięczne powyżej 2 tys. PLN i trzyma kasę w PKO BP. KAŻDY inny bank daje wyższe odsetki na kontach oszczędnościowych i na lokatach.
Nie będę reklamował innych banków (każdy ich prowizje i opłaty sprawdzi sobie sam w internecie).

Moje uwagi co do kampanii Szymka Majewskiego KONTO ZA ZERRRO w PKO BP ("Bank Polski" - "polski" tylko z marketingowej nazwy") :

1. Każdy przelew zrobiony w oddziale banku kosztuje5 zł (nawet z własnego konta na inne konto w tym samym banku PKO BP). W starych kontach PKO BP przelewy robione w oddziale PKO BP z własnego konta na inne konta w PKO BP są zawsze GRATIS.

2. Darmowe są tylko... rozwiń
Avatar
zadowolony z konta za 0 zł / 18 czerwca 2011 o 14:15
0
[quote name='Kasias' timestamp='1308396066' post='491025']
Zgadzam się. Od lat miałam konto w PKO BP i w momencie, gdy chciałam przejść na to reklamowane przez Szymona Majewskiego za 0 zł, pani w okienku powiedziała: " Bardzo proszę. Koszt 50 zł" Skandal!!!
[/quote]
Witam, tak opłata pobierana jest gdy się chce zachować stary nr konta, wystarczy zamknąć stary rachunek i otworzyć nowy , ja tak zrobiłem i mam konto za free, przelewy, prowadzenie karta itp
Avatar
Bogdan / 18 czerwca 2011 o 13:33
0
To nie jedyna taka praktyka banku PKO BP. W koncie inteligo prowadzonym przez wspomniany bank posiadacz rachunku nie ponosi opłaty wtedy gdy raz w miesiącu dokona płatości kartą na minimum 100zł. Wyciąg z transakcji miesięcznych generowany jest na 15 każdego miesiąca. Jeżeli płatność dokonana jest 13 lub 14 danego miesiąca bank jej nie uwzględnia i od posiadacza rachunku pobierana jest opłata miesięczna mimo, że zostały spełnione warunki regulaminu banku. Dokonując płatności kartą pieniądze na koncie blokowane są natychmiast co zostaje potwierdzone smsem lub sprawdzeniem stanu konta on-line. Uważam, że bank łamie prawo i stosuje praktyki niedozwolone. Jest sprawą banku a nie posiadcza rachunku rozwiązanie kwestii technicznych związanych z ujeciem transakcji w generowanym wyciągu miesięcznym. Liczy się fakt dokonania transakcji w danym dniu a nie problemy techniczne z ujęciem takich trasakcji w generowanym wyciągu miesięcznym. To tak jakby księgowa w jakiejś firmie dokonywała płatności za fakturę licząc termin zapłaty od dnia otrzymania faktury a nie od daty jej wystawienia. Jeżeli takie praktyki są stosowane przez bank bez ponoszenia żadnych konsekwencji to chyba żyjemy w państwie w którym to banki działają według własnego widzimisię nie zwracając uwagi nawet na wydane przez siebie regulaminy i postanowienia.
To nie jedyna taka praktyka banku PKO BP. W koncie inteligo prowadzonym przez wspomniany bank posiadacz rachunku nie ponosi opłaty wtedy gdy raz w miesiącu dokona płatości kartą na minimum 100zł. Wyciąg z transakcji miesięcznych generowany jest na 15 każdego miesiąca. Jeżeli płatność dokonana jest 13 lub 14 danego miesiąca bank jej nie uwzględnia i od posiadacza rachunku pobierana jest opłata miesięczna mimo, że zostały spełnione warunki regulaminu banku. Dokonując płatności kartą pieniądze na koncie blokowane są natychmiast co zostaje potwi... rozwiń
Avatar
Kasias / 18 czerwca 2011 o 13:21
0
Zgadzam się. Od lat miałam konto w PKO BP i w momencie, gdy chciałam przejść na to reklamowane przez Szymona Majewskiego za 0 zł, pani w okienku powiedziała: " Bardzo proszę. Koszt 50 zł" Skandal!!!
Avatar
ciułacz / 18 czerwca 2011 o 12:59
0
PKP BP to zdzierca.To bank lichwiarski.Naliczają ciułaczowi takie kwoty,mże w pale się nie nie mieści.
I tak dla przykładu bilans miesięczny:
za prowadzenie konta -6,90 zł
za bankowość elektroniczną -2,00 zł
za każdy przelew -0,50 zł
kapitalizacja odsetek +0,13 zł
Jednym słowem:za to że co miesiąc na moje konto wpływa "co nieco" (dosyć sporo) pieniędzy,bank mi płaci za tyo 13 GROSZY!!!,a jednocześnie obraca moim niemałym wkładem.
No cóż,prezesi tego banku zarabiają na jeleniach.Belka Marek,jego nieudacznik doradca Kropiwnicki,rada nadzorcza NBP ....to oni żerują na klientach zmuszanych do zakładania kont bankowych
PKP BP to zdzierca.To bank lichwiarski.Naliczają ciułaczowi takie kwoty,mże w pale się nie nie mieści.
I tak dla przykładu bilans miesięczny:
za prowadzenie konta -6,90 zł
za bankowość elektroniczną -2,00 zł
za każdy przelew -0,50 zł
kapitalizacja odsetek +0,13 zł
Jednym słowem:za to że co miesiąc na moje konto wpływa "co nieco" (dosyć sporo) pieniędzy,bank mi płaci za tyo 13 GROSZY!!!,a jednocześnie obraca moim niemałym wkładem.
No cóż,prezesi tego banku zar... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 9

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej
galeria

Jak się zmienią Al. Racławickie w Lublinie? 12 pomysłów, żeby było ładniej i wygodniej 0 0

O zmiany w projekcie przebudowy Al. Racławickich apeluje do prezydenta Lublina doradzająca mu Rada Kultury Przestrzeni. Prosi o estetyczne chodniki, ozdobną roślinność i miejsca do siedzenia. Lista próśb jest o wiele dłuższa.

Kredyt odnawialny na koncie osobistym – co to jest i jak działa?

Kredyt odnawialny na koncie osobistym – co to jest i jak działa? 0 0

Bieżące wydatki pochłonęły całą pensję, a na kolejną trzeba czekać jeszcze kilka dni? A może pojawił się nieoczekiwany wydatek, przekraczający obecne możliwości domowego budżetu? To tylko przykłady sytuacji, w których pomocny może okazać się dostęp do kredytu odnawialnego na koncie osobistym. Czym dokładnie jest i jak działa taki produkt?

Infomat na Rynku miał prezentować walory turystyczne regionu. A pokazywał film porno

Infomat na Rynku miał prezentować walory turystyczne regionu. A pokazywał film porno 35 6

Film porno zamiast reklam chwalących walory turystyczne okolicy można było zobaczyć w sobotę na infomacie ustawionym na hrubieszowskim rynku.

Paulina Guba znowu blisko rekordu, Polska druga w Pucharze Świata

Paulina Guba znowu blisko rekordu, Polska druga w Pucharze Świata 3 1

W weekend na stadionie olimpijskim w Londynie rozgrywane były zawody o Puchar Świata. Mamy powody do radości, bo Polska zajęła drugą lokatę, jedynie za USA. Biało-Czerwonych w Anglii reprezentowała trójka zawodników z województwa lubelskiego: Paulina Guba i Karolina Kołeczek (obie AZS UMCS Lublin) oraz Dominik Kopeć (Agros Zamość)

Depositphotos otrzymał polską wersję językową

Depositphotos otrzymał polską wersję językową 0 0

W dniu dzisiejszym pragnę poświęcić nieco miejsca stronie Depositphotos.com która to święci tryumfy popularności za naszą zachodnią granicą. Od teraz także Polacy mają możliwość wypróbować funkcjonalności jakie ona oferuje, a to wszystko za sprawą specjalnie przygotowanej dla rodaków nakładki językowej.

USA: Nieprawdopodobny upadek. Rowerzystka wpadła w dziurę między mostem a drogą [wideo]
film

USA: Nieprawdopodobny upadek. Rowerzystka wpadła w dziurę między mostem a drogą [wideo] 2 0

Wydział Transportu z Wisconsin w USA opublikował nagranie wideo przedstawiające rowerzystkę omijającą rogatki przed podnoszącym się mostem w miejscowości Menasha.

LKPS Politechnika Lublin buduje zespół na nowy sezon

LKPS Politechnika Lublin buduje zespół na nowy sezon 0 0

LKPS Politechnika Lublin kompletuje skład. Wiceprezes klubu Maciej Krzaczek: w porównaniu do poprzedniego sezonu będziemy mieli mocniejszy skład, a co za tym idzie, stawiamy przed drużyną wyższe cele

Walizka z niespodzianką. Policjanci już czekali aż pasażer wysiądzie z busa
galeria
film

Walizka z niespodzianką. Policjanci już czekali aż pasażer wysiądzie z busa 26 2

Młody mężczyzna z Lublina wpadł na przemycie 12 kilogramów amfetaminy. Policjanci zatrzymali go, kiedy wysiadał z busa, jadącego z Holandii.

Kierowcy jeszcze nie nauczyli się tędy jeździć. Wjechał w naukę jazdy [zdjęcia]
galeria
film

Kierowcy jeszcze nie nauczyli się tędy jeździć. Wjechał w naukę jazdy [zdjęcia] 16 3

Do wypadku doszło w poniedziałek rano w Zamościu na rondzie im. Prymasa Stefana Wyszyńskiego.

Ulewny deszcz, burze, grad. Kiedy zmieni się pogoda? [nowe ostrzeżenie]
film

Ulewny deszcz, burze, grad. Kiedy zmieni się pogoda? [nowe ostrzeżenie] 7 0

Kolejne ostrzeżenie pogodowe dla woj. lubelskiego wydało IMGW.

Płouszowice: Ciężarówka wywróciła się na obwodnicy Lublina

Płouszowice: Ciężarówka wywróciła się na obwodnicy Lublina 6 1

Uwaga na utrudnienia w ruchu w okolicach Płouszowic na drodze S19 między węzłami Lublin Sławinek a Lublin Węglin.

Koncert Poli Rise w Radiu Lublin
20 lipca 2018, 19:00

Koncert Poli Rise w Radiu Lublin 1 0

Co Gdzie Kiedy. W piątek, 20 lipca o godz. 19 w Studiu Muzycznym Radia Lublin (ul. Obrońców Pokoju 2) odbędzie się koncert Poli Rise.

Pokazali pilot serialu kręconego w Lublinie. TVP chwali się widzami
galeria

Pokazali pilot serialu kręconego w Lublinie. TVP chwali się widzami 0 2

3,3 mln widzów zgromadził przed telewizorami pilot serialu „Drogi Wolności”, do którego zdjęcia kręcone były m.in. na lubelskim Starym Mieście.

Puławy Ku Odrodzonej: Pod c. i k. okupacją

Puławy Ku Odrodzonej: Pod c. i k. okupacją 1 1

Najwyższą władzą administracyjną dla wszystkich okupowanych przez Austro-Węgry obszarów była Naczelna Komenda Armii (Armeeoberokommando – AOK). Natomiast na terenie Królestwa Polskiego najwyższą władzą administracyjną w pierwszym roku wojny komendy etapowe armii (Armeeetappenkommando – AEK) i gubernatorstwa wojskowe (Militärgouvernement), zaś od 1 września 1915r. Generalne Gubernatorstwo Wojskowe w Polsce (Militärgeneralgouvernement in Polen).

Państwowe Muzeum na Majdanku zaprasza na zwiedzanie z przewodnikiem

Państwowe Muzeum na Majdanku zaprasza na zwiedzanie z przewodnikiem 0 0

W wyznaczone dni w lipcu sierpniu i wrześniu turyści indywidualni mogą zwiedzać były niemiecki nazistowski obóz.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.