Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

15 sierpnia 2011 r.
16:53
Edytuj ten wpis

Motocykliści chcą odkorkować miasto. Akcja na Facebooku

0 21 A A
Zdaniem motocyklistów korków nie będzie, gdy z aut przesiądziemy się na jednoślady (Wojciech Nieśpia
Zdaniem motocyklistów korków nie będzie, gdy z aut przesiądziemy się na jednoślady (Wojciech Nieśpia

Motocykliści na Facebooku szukają wsparcia dla swojej akcji Odkorkujmy Lublin. Jeśli znajdą dużo ludzi, którzy akceptują ich pomysł – pójdą ze swoimi postulatami do Ratusza.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
>> Nowa wersja portalu DziennikWschodni.pl - przetestuj i wyślij opinię

Akcję wymyślił Karol Mansz z Rider's Pub'u z Adamem Czajczykiem. Chodzi im o zmniejszenie natężenia ruchu w Lublinie, a ich zdaniem korków nie będzie gdy z aut przesiądziemy się na jednoślady.

– Motocykle, motorowery, skutery zajmują mniej miejsca na drodze, są szybsze i bardziej ekologiczne. Lublinianie na motocykle – apelują organizatorzy akcji.– Mamy kilka pomysłów jak usprawnić ruch w Lublinie. Przede wszystkim to wydzielenie miejsc parkingowych dla motocykli. Czasami wystarczy zdjąć łańcuchy ze słupków oddzielających chodnik od jezdni – mówi Adam Czajczyk.

Kolejną propozycją autorów akcji, która ma zachęcić ludzi by latem używali motocykli a zimą miejskiej komunikacji jest wprowadzenie zniżek na bilety miesięczne dla motocyklistów. Za okazaniem dowodu rejestracyjnego w okresie od początku listopada do końca marca będą mogli kupować tańsze bilety.

Organizatorzy projektu Odkorkujmy Lublin na razie szukają poparcia u użytkowników Facebooka.

Komentarze 21

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Andrzej / 16 sierpnia 2011 o 10:05
0
podobno to wlasnie motocyklisci sa najwiekszymi odbiorcami organow.Tymczasem tylu bezsilnych ludzi, nie mogac sie doczekac ich transplantacji, umiera.Mam nadzieje, ze krew, ktora bezplatnie oddaje co roku,nie trafia do zyl jakiegos idioty.
Avatar
ghdgh / 16 sierpnia 2011 o 09:33
0
[quote name='Szymon Furmaniak' timestamp='1313476745' post='514915']
Uważam, że miasto powinno być zielone. Bardziej przyjazne mieszkańcom, a nie przejeżdżającym. Nie jestem dziadkiem i wolę drzewa i krzewy niż dodatkowy pas na Głębokiej.

Więcej jednośladów to z pewnością mniejsze korki. Martwi mnie tylko hałas, jaki niektóre emitują. I czy motocykle są naprawdę ekologiczne? Niektóre palą chyba tyle samo paliwa, dopiero skutery palą poniżej 3l/100km?

I faktycznie trzeba uważać ze 'zdejmowaniem łańcuacha między słupkami', bo piesi są najważniejsi na chodnikach.
[/quote]

No nie, następny sfrustrowany pseudo-mieszczuch. Jak chcecie zieleni wracajcie na wieś. Ja chcę aby w Lublinie były porządne drogi i aby ich przepustowość była większa. Dzięki temu podróżowanie autem czy autobusem przestanie być horrorem. No... przynajmniej mniejszym horrorem niż jest teraz. Na szczęście pojawia się coraz więcej reprezentatywnych budowli, ale już było słychać głosy niezadowolonych skrytowieśniaków odnośnie inwestycji na ul.Pana Balcera, w większości emerytów i rencistów, którym jak zwykle coś się nie podoba.
[quote name='Szymon Furmaniak' timestamp='1313476745' post='514915']
Uważam, że miasto powinno być zielone. Bardziej przyjazne mieszkańcom, a nie przejeżdżającym. Nie jestem dziadkiem i wolę drzewa i krzewy niż dodatkowy pas na Głębokiej.

Więcej jednośladów to z pewnością mniejsze korki. Martwi mnie tylko hałas, jaki niektóre emitują. I czy motocykle są naprawdę ekologiczne? Niektóre palą chyba tyle samo paliwa, dopiero skutery palą poniżej 3l/100km?

I faktycznie trzeba uważać ze 'z... rozwiń
Avatar
Aneczka / 16 sierpnia 2011 o 09:32
0
Do "kierowcy": Hasło "mam dobry samochód" nie jest żadnym wytłumaczeniem i nie zwalnia z myślenia. Większość motocyklistów ma również samochody i używa tych środków lokomocji w zależności od warunków atmosferycznych. Ja nawet korzystam z 3 środków lokomocji, bo w miarę możliwości jeżdżę rowerem i jakoś nie boli mnie to , że wówczas samochód czy motocykl stoi w garażu. Zwłaszcza, że w mieście motocyklem, a nawet rowerem jest często szybciej
Do "kierowcy": Hasło "mam dobry samochód" nie jest żadnym wytłumaczeniem i nie zwalnia z myślenia. Większość motocyklistów ma również samochody i używa tych środków lokomocji w zależności od warunków atmosferycznych. Ja nawet korzystam z 3 środków lokomocji, bo w miarę możliwości jeżdżę rowerem i jakoś nie boli mnie to , że wówczas samochód czy motocykl stoi w garażu. Zwłaszcza, że w mieście motocyklem, a nawet rowerem jest często szybciej rozwiń
Avatar
Kris "the bad" / 16 sierpnia 2011 o 09:28
0
Pier*olcie się frajerzy, ja wybieram swoje 4 kółka.
Mam serdecznie dosyć akcji przeróżnych czubów, najpierw rowerzyści teraz motocykliści ...
Avatar
Szymon Furmaniak / 16 sierpnia 2011 o 08:39
0
Uważam, że miasto powinno być zielone. Bardziej przyjazne mieszkańcom, a nie przejeżdżającym. Nie jestem dziadkiem i wolę drzewa i krzewy niż dodatkowy pas na Głębokiej.

Więcej jednośladów to z pewnością mniejsze korki. Martwi mnie tylko hałas, jaki niektóre emitują. I czy motocykle są naprawdę ekologiczne? Niektóre palą chyba tyle samo paliwa, dopiero skutery palą poniżej 3l/100km?

I faktycznie trzeba uważać ze 'zdejmowaniem łańcuacha między słupkami', bo piesi są najważniejsi na chodnikach.
Avatar
ja / 16 sierpnia 2011 o 07:22
0
przestańcie pajacować z takimi durnymi pomysłami, bo szkoda to komentować + może dzieci do przedszkoli, szkół i żłobków też na motorach i skuterach będziemy odwozić ?! a co w deszcz i śnieg ?! przecież każdy z tych zapaleńców sam przesiada się wtedy do samochodu, żenada
Avatar
Kierowca / 16 sierpnia 2011 o 07:16
0
co za pomysły? może jeszcze riksze? Drugi Pekin? Zbyt długie przesiadywanie w pubie tak się kończy.... jak chcą jeździć dwukółkami niech jeżdżą, ale niech innych do głupoty nie przekonują.... Płacę podatki większe niż motocykliści, mam dobry samochód - a tu propozycja zastąpienia gnoju, padliną. Korki zastąpić niemotami na motorach - dobry sposób na selekcję naturalną.Jest problem z korkami- ale co go powoduje? Dlaczego w wakacje wracam z centrum na obrzeża miasta w godzinach szczytu o 30 minut szybciej? - odpowiedź: NIE MA STUDENTÓW I MAMUSIEK Z BACHORAMI. Może by władze miasta porozmawiały z rektorami i mpk wprowadziło więcej przyjaznych studentom linii mpk? - dlaczego te skostniałe struktury nie mogą się dostosować do rynku, który im da kasę? Na 100% część studentów jak będą lepsze połączenia pzy obecnych cenach benzyny przesiądzie się na mpk. W Lublinie jest 100 tys studentów, praktycznie wszystkie uczelnie są ulokowane w centrum - może uczmy się od lepszych - w Poznaniu uniwersytet im A.Mickiewicza jest ulokowany na obrzeżach, ale miasto dało linie mpk, które umożliwiają studentom bezproblemowe dotarcie na studia. Inną kwestią jest to, że samochodów przybywa, dróg nie. Troszkę się na szczęście przebudowuje. Jakby Pruszkowski coś robił przez te 2 kadencje i Wasilewski przez następną, a marszłek nie pchał kasy w swoje strony i strony wicemarszałków może byłoby mniej korków, a więcej ulic dostosowanych do większego natężenia ruchu. Teraz wystarczy obwodnica, dobrze zgrana sygnalizacja świetlna trochę więcej parkingów i korków będzie mniej.
co za pomysły? może jeszcze riksze? Drugi Pekin? Zbyt długie przesiadywanie w pubie tak się kończy.... jak chcą jeździć dwukółkami niech jeżdżą, ale niech innych do głupoty nie przekonują.... Płacę podatki większe niż motocykliści, mam dobry samochód - a tu propozycja zastąpienia gnoju, padliną. Korki zastąpić niemotami na motorach - dobry sposób na selekcję naturalną.Jest problem z korkami- ale co go powoduje? Dlaczego w wakacje wracam z centrum na obrzeża miasta w godzinach szczytu o 30 minut szybciej? - odpowiedź: NIE MA STUDENTÓW I MAMUS... rozwiń
Avatar
gość / 16 sierpnia 2011 o 00:37
0
A ja jestem za ale najpierw niech zrobi ten pan wypożyczalnie skuterów w lublinie i to nie jedna a kilka punktów. Chociaż lepszym o wiele sposobem była by w końcu poprawa całej infrastruktury drogowej i porządne przebudowanie lublina a nie płatne strefy parkowania czy też przesiadanie się na rowery bądź jedno ślady z silnikami. Przecież taka przebudowa ulicy głebokiej od krzyżówki z narutowicza do sowińskiego miała być przebudowana ale podziękujcie starcom z okolicznych bloków na głebokiej którzy w du*** mają wszystkich zmotoryzowanych i nie pozwalają na wycięcie paru drzew które i tak zżera śrutówek !A też kto chciałby trajkoczące w niebo głosy jednoślady z podziurawionymi tłumikami by były jak najgłośniejsze przejeżdżające po mieście ? Te dziadki które utrudniają rozwój infrastruktury w lublinie nie pozwolą na coś takiego i zaczną jak w warszawie stawiać krzyże tylko że na drodze. Nie licząc tego roku przez 5 ostatnich lat to kiedy była jakaś poważna przebudowa infrastruktury drogowej w lublinie? To miasto jest zacofane bo władze nic z tym nie robią. A kto jeżdżący głeboką w godzinach szczytu nie wpadał w szewską furie? Przecież ta ulica dopiero późno po 19 od narutowicza do krzyżówki z sowińskiego jest przejezdna. Też pytam się gdzie jest tunel z filaretów przez sowińskiego? A wiecie ile kasy poszło na ten projektu tunelu? Ten kto nie wie niech idzie i zapyta władz lublina która zajmuje się durnotami jak choćby wprowadzenie prohibicji alkoholowe w danych częściach miasta. Macie taką a nie inną młodzież w lublinie (która podpala samochody) to zamiast pogarszać sprawę ściągnijcie inwestorów stwórzcie nowe miejsca pracy podnosząc status życia przeciętnego lubelaka i poprawcie tą cholerną infrastrukturę drogową. A dlaczego tak nagle tyle się teraz robi jeśli chodzi o drogi? Bo to ostatni rok kiedy można wyciągnąć kasę z unii i przez tyle lat dopiero teraz się to parszywym radnym udało przez całą kadencje, brawo
A ja jestem za ale najpierw niech zrobi ten pan wypożyczalnie skuterów w lublinie i to nie jedna a kilka punktów. Chociaż lepszym o wiele sposobem była by w końcu poprawa całej infrastruktury drogowej i porządne przebudowanie lublina a nie płatne strefy parkowania czy też przesiadanie się na rowery bądź jedno ślady z silnikami. Przecież taka przebudowa ulicy głebokiej od krzyżówki z narutowicza do sowińskiego miała być przebudowana ale podziękujcie starcom z okolicznych bloków na głebokiej którzy w du*** mają wszystkich zmotoryzowanych i nie... rozwiń
Avatar
Ad / 15 sierpnia 2011 o 22:26
0
Same motocykle i skutery!...bedzie jak w Wietnamie.
Avatar
qoozy / 15 sierpnia 2011 o 22:14
0
Nie mam nic do (większości) motocyklistów.
Jednak dzisiaj natrafiłem na dwóch samobójców.
Parę minut po 20 na Jana Pawła (koło kościoła w stronę Armii Krajowej).
Jechałem sobie prawym pasem (około 60 km/h), obok mnie lewym pasem niemal równolegle jechał inny samochód.
Przed nami też dwa pasy zajęte przez osobówki.
I nagle dwóch "wspaniałych" motocyklistów zaczęło się przepychać środkiem (pomiędzy mną a samochodem jadącym obok), przy okazji jadąc slalomem. Po czym powtórzyli ten manewr pomiędzy samochodami jadącymi przede mną.
Gdyby to był korek to rozumiem, ale pomiędzy samochodami jadącymi 60-70 km/h?!
Co im to dało, ile na tym zyskali, 2 sekundy?
A mogli spowodować poważny wypadek w którym to oni by najbardziej ucierpieli!

Co do głównego tematu, to miasto trzeba odkorkować płatną strefą parkowania w centrum i sprawną komunikacją miejską, a nie robieniem z Lublina drugich Indii. Dlatego nie popieram tego pomysłu!
Nie mam nic do (większości) motocyklistów.
Jednak dzisiaj natrafiłem na dwóch samobójców.
Parę minut po 20 na Jana Pawła (koło kościoła w stronę Armii Krajowej).
Jechałem sobie prawym pasem (około 60 km/h), obok mnie lewym pasem niemal równolegle jechał inny samochód.
Przed nami też dwa pasy zajęte przez osobówki.
I nagle dwóch "wspaniałych" motocyklistów zaczęło się przepychać środkiem (pomiędzy mną a samochodem jadącym obok), przy okazji jadąc slalomem. Po czym powtórzyli ten manewr pomiędzy samochod... rozwiń
Avatar
Andrzej / 16 sierpnia 2011 o 10:05
0
podobno to wlasnie motocyklisci sa najwiekszymi odbiorcami organow.Tymczasem tylu bezsilnych ludzi, nie mogac sie doczekac ich transplantacji, umiera.Mam nadzieje, ze krew, ktora bezplatnie oddaje co roku,nie trafia do zyl jakiegos idioty.
Avatar
ghdgh / 16 sierpnia 2011 o 09:33
0
[quote name='Szymon Furmaniak' timestamp='1313476745' post='514915']
Uważam, że miasto powinno być zielone. Bardziej przyjazne mieszkańcom, a nie przejeżdżającym. Nie jestem dziadkiem i wolę drzewa i krzewy niż dodatkowy pas na Głębokiej.

Więcej jednośladów to z pewnością mniejsze korki. Martwi mnie tylko hałas, jaki niektóre emitują. I czy motocykle są naprawdę ekologiczne? Niektóre palą chyba tyle samo paliwa, dopiero skutery palą poniżej 3l/100km?

I faktycznie trzeba uważać ze 'zdejmowaniem łańcuacha między słupkami', bo piesi są najważniejsi na chodnikach.
[/quote]

No nie, następny sfrustrowany pseudo-mieszczuch. Jak chcecie zieleni wracajcie na wieś. Ja chcę aby w Lublinie były porządne drogi i aby ich przepustowość była większa. Dzięki temu podróżowanie autem czy autobusem przestanie być horrorem. No... przynajmniej mniejszym horrorem niż jest teraz. Na szczęście pojawia się coraz więcej reprezentatywnych budowli, ale już było słychać głosy niezadowolonych skrytowieśniaków odnośnie inwestycji na ul.Pana Balcera, w większości emerytów i rencistów, którym jak zwykle coś się nie podoba.
[quote name='Szymon Furmaniak' timestamp='1313476745' post='514915']
Uważam, że miasto powinno być zielone. Bardziej przyjazne mieszkańcom, a nie przejeżdżającym. Nie jestem dziadkiem i wolę drzewa i krzewy niż dodatkowy pas na Głębokiej.

Więcej jednośladów to z pewnością mniejsze korki. Martwi mnie tylko hałas, jaki niektóre emitują. I czy motocykle są naprawdę ekologiczne? Niektóre palą chyba tyle samo paliwa, dopiero skutery palą poniżej 3l/100km?

I faktycznie trzeba uważać ze 'z... rozwiń
Avatar
Aneczka / 16 sierpnia 2011 o 09:32
0
Do "kierowcy": Hasło "mam dobry samochód" nie jest żadnym wytłumaczeniem i nie zwalnia z myślenia. Większość motocyklistów ma również samochody i używa tych środków lokomocji w zależności od warunków atmosferycznych. Ja nawet korzystam z 3 środków lokomocji, bo w miarę możliwości jeżdżę rowerem i jakoś nie boli mnie to , że wówczas samochód czy motocykl stoi w garażu. Zwłaszcza, że w mieście motocyklem, a nawet rowerem jest często szybciej
Do "kierowcy": Hasło "mam dobry samochód" nie jest żadnym wytłumaczeniem i nie zwalnia z myślenia. Większość motocyklistów ma również samochody i używa tych środków lokomocji w zależności od warunków atmosferycznych. Ja nawet korzystam z 3 środków lokomocji, bo w miarę możliwości jeżdżę rowerem i jakoś nie boli mnie to , że wówczas samochód czy motocykl stoi w garażu. Zwłaszcza, że w mieście motocyklem, a nawet rowerem jest często szybciej rozwiń
Avatar
Kris "the bad" / 16 sierpnia 2011 o 09:28
0
Pier*olcie się frajerzy, ja wybieram swoje 4 kółka.
Mam serdecznie dosyć akcji przeróżnych czubów, najpierw rowerzyści teraz motocykliści ...
Avatar
Szymon Furmaniak / 16 sierpnia 2011 o 08:39
0
Uważam, że miasto powinno być zielone. Bardziej przyjazne mieszkańcom, a nie przejeżdżającym. Nie jestem dziadkiem i wolę drzewa i krzewy niż dodatkowy pas na Głębokiej.

Więcej jednośladów to z pewnością mniejsze korki. Martwi mnie tylko hałas, jaki niektóre emitują. I czy motocykle są naprawdę ekologiczne? Niektóre palą chyba tyle samo paliwa, dopiero skutery palą poniżej 3l/100km?

I faktycznie trzeba uważać ze 'zdejmowaniem łańcuacha między słupkami', bo piesi są najważniejsi na chodnikach.
Avatar
ja / 16 sierpnia 2011 o 07:22
0
przestańcie pajacować z takimi durnymi pomysłami, bo szkoda to komentować + może dzieci do przedszkoli, szkół i żłobków też na motorach i skuterach będziemy odwozić ?! a co w deszcz i śnieg ?! przecież każdy z tych zapaleńców sam przesiada się wtedy do samochodu, żenada
Avatar
Kierowca / 16 sierpnia 2011 o 07:16
0
co za pomysły? może jeszcze riksze? Drugi Pekin? Zbyt długie przesiadywanie w pubie tak się kończy.... jak chcą jeździć dwukółkami niech jeżdżą, ale niech innych do głupoty nie przekonują.... Płacę podatki większe niż motocykliści, mam dobry samochód - a tu propozycja zastąpienia gnoju, padliną. Korki zastąpić niemotami na motorach - dobry sposób na selekcję naturalną.Jest problem z korkami- ale co go powoduje? Dlaczego w wakacje wracam z centrum na obrzeża miasta w godzinach szczytu o 30 minut szybciej? - odpowiedź: NIE MA STUDENTÓW I MAMUSIEK Z BACHORAMI. Może by władze miasta porozmawiały z rektorami i mpk wprowadziło więcej przyjaznych studentom linii mpk? - dlaczego te skostniałe struktury nie mogą się dostosować do rynku, który im da kasę? Na 100% część studentów jak będą lepsze połączenia pzy obecnych cenach benzyny przesiądzie się na mpk. W Lublinie jest 100 tys studentów, praktycznie wszystkie uczelnie są ulokowane w centrum - może uczmy się od lepszych - w Poznaniu uniwersytet im A.Mickiewicza jest ulokowany na obrzeżach, ale miasto dało linie mpk, które umożliwiają studentom bezproblemowe dotarcie na studia. Inną kwestią jest to, że samochodów przybywa, dróg nie. Troszkę się na szczęście przebudowuje. Jakby Pruszkowski coś robił przez te 2 kadencje i Wasilewski przez następną, a marszłek nie pchał kasy w swoje strony i strony wicemarszałków może byłoby mniej korków, a więcej ulic dostosowanych do większego natężenia ruchu. Teraz wystarczy obwodnica, dobrze zgrana sygnalizacja świetlna trochę więcej parkingów i korków będzie mniej.
co za pomysły? może jeszcze riksze? Drugi Pekin? Zbyt długie przesiadywanie w pubie tak się kończy.... jak chcą jeździć dwukółkami niech jeżdżą, ale niech innych do głupoty nie przekonują.... Płacę podatki większe niż motocykliści, mam dobry samochód - a tu propozycja zastąpienia gnoju, padliną. Korki zastąpić niemotami na motorach - dobry sposób na selekcję naturalną.Jest problem z korkami- ale co go powoduje? Dlaczego w wakacje wracam z centrum na obrzeża miasta w godzinach szczytu o 30 minut szybciej? - odpowiedź: NIE MA STUDENTÓW I MAMUS... rozwiń
Avatar
gość / 16 sierpnia 2011 o 00:37
0
A ja jestem za ale najpierw niech zrobi ten pan wypożyczalnie skuterów w lublinie i to nie jedna a kilka punktów. Chociaż lepszym o wiele sposobem była by w końcu poprawa całej infrastruktury drogowej i porządne przebudowanie lublina a nie płatne strefy parkowania czy też przesiadanie się na rowery bądź jedno ślady z silnikami. Przecież taka przebudowa ulicy głebokiej od krzyżówki z narutowicza do sowińskiego miała być przebudowana ale podziękujcie starcom z okolicznych bloków na głebokiej którzy w du*** mają wszystkich zmotoryzowanych i nie pozwalają na wycięcie paru drzew które i tak zżera śrutówek !A też kto chciałby trajkoczące w niebo głosy jednoślady z podziurawionymi tłumikami by były jak najgłośniejsze przejeżdżające po mieście ? Te dziadki które utrudniają rozwój infrastruktury w lublinie nie pozwolą na coś takiego i zaczną jak w warszawie stawiać krzyże tylko że na drodze. Nie licząc tego roku przez 5 ostatnich lat to kiedy była jakaś poważna przebudowa infrastruktury drogowej w lublinie? To miasto jest zacofane bo władze nic z tym nie robią. A kto jeżdżący głeboką w godzinach szczytu nie wpadał w szewską furie? Przecież ta ulica dopiero późno po 19 od narutowicza do krzyżówki z sowińskiego jest przejezdna. Też pytam się gdzie jest tunel z filaretów przez sowińskiego? A wiecie ile kasy poszło na ten projektu tunelu? Ten kto nie wie niech idzie i zapyta władz lublina która zajmuje się durnotami jak choćby wprowadzenie prohibicji alkoholowe w danych częściach miasta. Macie taką a nie inną młodzież w lublinie (która podpala samochody) to zamiast pogarszać sprawę ściągnijcie inwestorów stwórzcie nowe miejsca pracy podnosząc status życia przeciętnego lubelaka i poprawcie tą cholerną infrastrukturę drogową. A dlaczego tak nagle tyle się teraz robi jeśli chodzi o drogi? Bo to ostatni rok kiedy można wyciągnąć kasę z unii i przez tyle lat dopiero teraz się to parszywym radnym udało przez całą kadencje, brawo
A ja jestem za ale najpierw niech zrobi ten pan wypożyczalnie skuterów w lublinie i to nie jedna a kilka punktów. Chociaż lepszym o wiele sposobem była by w końcu poprawa całej infrastruktury drogowej i porządne przebudowanie lublina a nie płatne strefy parkowania czy też przesiadanie się na rowery bądź jedno ślady z silnikami. Przecież taka przebudowa ulicy głebokiej od krzyżówki z narutowicza do sowińskiego miała być przebudowana ale podziękujcie starcom z okolicznych bloków na głebokiej którzy w du*** mają wszystkich zmotoryzowanych i nie... rozwiń
Avatar
Ad / 15 sierpnia 2011 o 22:26
0
Same motocykle i skutery!...bedzie jak w Wietnamie.
Avatar
qoozy / 15 sierpnia 2011 o 22:14
0
Nie mam nic do (większości) motocyklistów.
Jednak dzisiaj natrafiłem na dwóch samobójców.
Parę minut po 20 na Jana Pawła (koło kościoła w stronę Armii Krajowej).
Jechałem sobie prawym pasem (około 60 km/h), obok mnie lewym pasem niemal równolegle jechał inny samochód.
Przed nami też dwa pasy zajęte przez osobówki.
I nagle dwóch "wspaniałych" motocyklistów zaczęło się przepychać środkiem (pomiędzy mną a samochodem jadącym obok), przy okazji jadąc slalomem. Po czym powtórzyli ten manewr pomiędzy samochodami jadącymi przede mną.
Gdyby to był korek to rozumiem, ale pomiędzy samochodami jadącymi 60-70 km/h?!
Co im to dało, ile na tym zyskali, 2 sekundy?
A mogli spowodować poważny wypadek w którym to oni by najbardziej ucierpieli!

Co do głównego tematu, to miasto trzeba odkorkować płatną strefą parkowania w centrum i sprawną komunikacją miejską, a nie robieniem z Lublina drugich Indii. Dlatego nie popieram tego pomysłu!
Nie mam nic do (większości) motocyklistów.
Jednak dzisiaj natrafiłem na dwóch samobójców.
Parę minut po 20 na Jana Pawła (koło kościoła w stronę Armii Krajowej).
Jechałem sobie prawym pasem (około 60 km/h), obok mnie lewym pasem niemal równolegle jechał inny samochód.
Przed nami też dwa pasy zajęte przez osobówki.
I nagle dwóch "wspaniałych" motocyklistów zaczęło się przepychać środkiem (pomiędzy mną a samochodem jadącym obok), przy okazji jadąc slalomem. Po czym powtórzyli ten manewr pomiędzy samochod... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 21

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Gastronomia na deptaku. Już wiadomo ile trzeba zapłacić za miejsce

Gastronomia na deptaku. Już wiadomo ile trzeba zapłacić za miejsce 0 0

Na 400 zł została ustalona stawka za jedno miejsce pod wózek gastronomiczny na odnowionym deptaku.

MKS Perła Lublin wraca do treningów

MKS Perła Lublin wraca do treningów 0 0

MKS Lublin dzisiaj wraca do treningów. Zespół mistrzyń Polski wzmocniło aż pięć nowych zawodniczek

Duże zmiany i nowa inwestycja na giełdzie w Elizówce. Są wiaty, będzie biurowiec
Tylko u nas
galeria

Duże zmiany i nowa inwestycja na giełdzie w Elizówce. Są wiaty, będzie biurowiec 2 2

Na terenie Lubelskiego Rynku Hurtowego ma powstać Centrum Obsługi Rolnictwa. – Chcemy sprowadzić do Elizówki jak najwięcej instytucji związanych z rolnictwem – zapowiada prezes największej rolno-spożywczej giełdy w regionie.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 lipca 2018

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 lipca 2018 0 0

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie 22 11

Do dziś na lubelskich osiedlach powinny się pojawić kolorowe pojemniki do segregacji śmieci, ale mało gdzie je widać. Tylko właśnie do niedzieli miał trwać „okres przejściowy” w dzielnicach, które przechodzą na nowy system segregacji odpadów, ale okazuje się, że zamieszanie jeszcze może potrwać.

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia]
galeria

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia] 16 0

Miłośnicy kwiatów z całego województwa lubelskiego w niedzielę przybyli do Końskowoli, żeby zrobić zakupy podczas Święta Róż. To jedna z najlepszych okazji do zaopatrzenia się w sadzonki, kwiaty, a także lokalne, zdrowe produkty żywnościowe. Na scenie zagrały m.in. zespoły taneczne.

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje"

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje" 0 5

Mieszkańcy coraz częściej odwiedzają folwark w łęczyńskim Podzamczu. Kibicują inwestycji, która odmienia ten dawniej zapuszczony fragment Łęcznej.

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach
16 lipca 2018, 19:00

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach 0 0

Przed nami trzeci koncert w ramach tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach. W poniedziałek, 16 lipca o godz. 19 w Kościele pw. św. Brata Alberta wystąpi Wacław Golonka.

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego 0 3

W poniedziałek zacznie się kolejny etap przebudowy sieci gazowej w rejonie powstającej drogi, która pobiegnie od Kunickiego do Wrotkowskiej.

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim
Wideo, zdjęcia
galeria
film

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim 517 51

Przy dźwiękach syren i okrzykach wściekłych rolników przemawiał w niedzielę w Kraśniku premier Mateusz Morawiecki. Uroczystość odsłonięcia pomnika smoleńskiego zamieniła się w antyrządowy protest przeciwko niskim cenom malin, agrestu, porzeczek i wiśni.

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018!
film

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018! 2 0

MUNDIAL 2018 Trójkolorowi wygrali w finale z Chorwacją 4:2 po kapitalnym spotkaniu na moskiewskich Łużnikach i zdobyli drugi w historii Puchar Świata. To ogromny sukces dla selekcjonera Didiera Deschampsa, który zdobył to trofeum zarówno jako piłkarz jak i trener

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków 8 0

Lubelscy policjanci szukają świadków dwóch wypadków drogowych, do których doszło na początku lipca.

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika
film

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika 18 10

Co znajdowało się na niewielkim wzgórzu zalanym podczas budowy Zalewu Zemborzyckiego?

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery 3 0

W piątkowe południe dyżurny łukowskiej komendy policji otrzymał telefoniczną informację o młodym mężczyźnie, którego zachowanie wskazywało, że chce ukraść rower. Zawiadamiający opisując jego wygląd, informował dyżurnego o trasie ucieczki młodzieńca.

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje 19 10

Rozpoczęła się przebudowa drogi Krężnica Jara - Strzeszkowice w powiecie lubelskim. To jedna z dwóch inwestycji, realizowanych przez samorząd powiatowy w ramach megaprojektu drogowego, w którym biorą udział także pozostałe powiaty ziemskie województwa lubelskiego.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.