Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

17 maja 2009 r.
18:34
Edytuj ten wpis

Nietypowe zwyczaje w związku nauczycieli

0 14 A A

Zarząd Główny Związku Nauczycielstwa Polskiego nie widzi nic złego w tym, że szefowa lubelskiego oddziału zatrudnia u siebie swoją córkę. Ale na wszelki wypadek zorganizuje specjalne szkolenia, dotyczące polityki kadrowej.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Sprawę ujawniliśmy w styczniu. Zarząd Główny ZNP zorganizował w ubiegłym roku szkolenie dla związkowych księgowych z obsługi nowego elektronicznego programu. Szefowa lubelskiego oddziału wysłała dotychczasową księgową i… swoją córkę.

- Skończyła ekonomię, więc pomyślałam, że jak przejdzie takie szkolenie, to potem, w razie potrzeby, nam pomoże - tłumaczyła Celina Stasiak, prezes lubelskiego ZNP.
Jesienią program trzeba było wdrażać. - Wtedy nasza księgowa powiedziała, że nie będzie na nim pracowała. Zatrudniłam więc na półetacie córkę - przyznała Stasiak. - Dla mnie to nie jest nepotyzm, że ktoś chce pomóc.

Innego zdania byli nasi Czytelnicy, nauczyciele i specjaliści. Sprawą zajął się Zarząd Główny ZNP. - Normy prawne nie odnoszą się do tego typu przypadków. Ale jest też to coś poza prawem: normy zwyczajowe - mówił na naszych łamach Sławomir Broniarz, prezes związku. I zapowiedział, że wyjaśni sprawę.

Odpowiedź centrali ZNP właśnie przyszła. - Prezes Zarządu Okręgu ZNP jest pracodawcą samodzielnie podejmującym decyzje m.in. w sprawie zatrudniania i zwalniania pracowników, na które wpływu nie ma Zarząd Główny ZNP - tłumaczy Magdalena Kaszulanis, rzecznik ZNP.

- Z zebranych przez nas informacji wynika, że decyzja pani Stasiak, dotycząca zatrudnienia w lubelskim zarządzie związku swojej córki, zyskała akceptację lokalnych struktur ZNP - wyjaśnia Kaszulanis.

Ale dodaje jednocześnie, że po przypadku "lubelskim” Zarząd Główny ZNP przekazał szefom zarządów okręgowych "zalecenia dotyczące zasad prowadzenia polityki kadrowej”. Jednym z nich ma być położenie nacisku na "system wartości etycznych”. W najbliższym czasie ZG ZNP planuje też szkolenia dla szefów lokalnych struktur na ten temat.

- Jeżeli chodzi o ten temat, to nie mam nic do dodania - powiedziała wczoraj Celina Stasiak.

Komentarze 14

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
sobowtór / 6 sierpnia 2009 o 11:27
0
Nauczyciele wypiszcie sie ze związków!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie będzie takich sytuacji a i wam zostanie 1% poborów w kieszeni, a wasza sytuacje sie nie pogorszy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
Belferek / 25 maja 2009 o 10:58
0
Po przanalizowaniu tych trzech artykułów w ,,Dzienniku Wschodnim" i po przeczytaniu komentarzy do nich nasuwa mi się nastepujący wniosek.
Związek ZNP jest to orgaanizacja żerująca na naiwności ich członków. Czlonkowie płacą składki i wydaje im się że jak by co to związek ich obroni. A prawda jest brutalna i zupełnie inna. Bo szefowie okręgów wojewódzkich i powiatowych patrzą tylko swojej prywaty i kręcą własne lody. Tak robi Stasiakowa w Lublinie, tak robi ten bohater jazdy po pijanwmu niejaki Sosnowski z Łukowa i może jeszcze wielu innych. Najgorsze jest jednak to że są oni bezkarni i to głównie demoralizuje innych, ktorzy są dotychczas uczciwi, ale przyzwolenie i tolerancja patologi kusi i luzuje moralne hamulce.
Objawy patologi i przestępczości powinno się tłamsić w zarodku, i nie pozwalać rozwijać się gangrenie na szerszą skalę. Ale kto ma to robić kiedy włacznie z Prezese ZG ZNP S. Broniarzem akceptują oni taki stan rzeczy. Smieszy mni to, ze Broniarz zaplanował szkolenie dla prezesów okręgów na temat,, etyki doboru kadr''. Nic to nie da, szkoda tylko naszych związkowych pieniędzy dla tych zdrmoralizowanych ludzi. Trzeba bezwzględnie pogonić tych ludzi gdzie pirprz rośnie. Należy powołać nowe kadry o zdrowym moralnym kręgosłupie, nie ma ludzi niezastąpionych. Niedługo będa wybory . Stoi przed związkowcam proste zadanie. Wypieprzyć taką Stasiakową , Sosnowskiego i innych krętaczy, a ZNP napewno na tym zyska. Trzeba oczyścić szeregi ZNP. bo zaczynają się już z nas śmiać, że stanowimy postkomunistyczny beton.
Po przanalizowaniu tych trzech artykułów w ,,Dzienniku Wschodnim" i po przeczytaniu komentarzy do nich nasuwa mi się nastepujący wniosek.
Związek ZNP jest to orgaanizacja żerująca na naiwności ich członków. Czlonkowie płacą składki i wydaje im się że jak by co to związek ich obroni. A prawda jest brutalna i zupełnie inna. Bo szefowie okręgów wojewódzkich i powiatowych patrzą tylko swojej prywaty i kręcą własne lody. Tak robi Stasiakowa w Lublinie, tak robi ten bohater jazdy po pijanwmu niejaki Sosnowski z Łukowa i może jeszcze wie... rozwiń
Avatar
telewidz Mastera / 21 maja 2009 o 21:06
0
"Musicie tam w Łukowie miec niezłe szambo"O tak i to wielkie.W szkole nr5 nauczycielka zmaga sie z mobbingiem swoich młodszych wulgarnych koleżanek, które w "swojej" kanciapie dla odwagi raczyły się (artykuL Słowa Podlasia) ukraińskimi nalewkami.Wiedzą o tym władze kuratorium, ale cisza. Widocznie tak może zachowywac się nauczyciel.W szkole muzycznejmożna było przez kilkanaście lat uczyc z fałszywym dyplomem i też tam przyjeżdżala p.wizytator i "nic o tym nie wiedziała".Wszkole specjalnej nauczyciele walczą z mobbingiem, z łamaniem prawa przez dyrektora, z nepotyzmem(kilka osób z najbliższej rodzinytam pracuje)i też wiedzą o tym władze kuratoryjne,powiatowe,nawet dostał (po wielkich zmaganiach nauczycieli )naganę od Rady powiatu i nadal robi swoje bo wręcz chwali się,że ma zaplecze w kuratorium i dobrych kolegów.W ogóle w łukowskiej oświacie pracuja rodziny gdzie praca polega na robieniu kasy a nie na dobrym przekazywaniu wiedzy.
"Musicie tam w Łukowie miec niezłe szambo"O tak i to wielkie.W szkole nr5 nauczycielka zmaga sie z mobbingiem swoich młodszych wulgarnych koleżanek, które w "swojej" kanciapie dla odwagi raczyły się (artykuL Słowa Podlasia) ukraińskimi nalewkami.Wiedzą o tym władze kuratorium, ale cisza. Widocznie tak może zachowywac się nauczyciel.W szkole muzycznejmożna było przez kilkanaście lat uczyc z fałszywym dyplomem i też tam przyjeżdżala p.wizytator i "nic o tym nie wiedziała".Wszkole specjalnej nauczyciele walczą z mo... rozwiń
Avatar
popierający / 20 maja 2009 o 14:22
0
a ja popieram panią stasiak i jej córkę stasiakową i jej męża tzn córki, który podobno jest informatykiem. popieram że załatwiła córce posadę choć ta już była w ciąży zaawansowanej i kwestia pójścia na urlop to kwesita parru dni była! przecież to wszystko dla rodziny! nikt obcy nie weźmie, wszystko zostanie w salonie pani stasiakowej!
prymityw ma rację, kto by pracował teraz za tak niskie wynagrodzenie! no kto?!? inni absolwenci ekonomii nie pracują za tak niskie grosze! młoda stasiakowa powinna dostać order że tak się poświęca! dumny jestem że mamy tak dobrych ludzi w naszym mieście którzy śpieszą z pomocą swoim rodzinom! oni przeczą że z rodziną dobrze wychodzi się na zdjęciach! ach, gdybym miał tylko na naziwsko stasiak to też bym dostał jakieś lukratywne stanowisko jako ekspert a tak jako biedny absolwent ekonomii muszę się ciułać i szukać i na nic mój lamęt że stasiakowa młoda była do dupy studentką kiedy ja miałem marne bo marne ale stypendium! teraz ona pracuje za grosze a ja gryzę tynk w urzędzie pracy!
a ja popieram panią stasiak i jej córkę stasiakową i jej męża tzn córki, który podobno jest informatykiem. popieram że załatwiła córce posadę choć ta już była w ciąży zaawansowanej i kwestia pójścia na urlop to kwesita parru dni była! przecież to wszystko dla rodziny! nikt obcy nie weźmie, wszystko zostanie w salonie pani stasiakowej!
prymityw ma rację, kto by pracował teraz za tak niskie wynagrodzenie! no kto?!? inni absolwenci ekonomii nie pracują za tak niskie grosze! młoda stasiakowa powinna dostać order że ... rozwiń
Avatar
Gośćx / 20 maja 2009 o 13:30
0
Święta prawda, czas zrobic porzadek w ZNP. Najlepszy sposób to wypisac się z tego bajzlu.Panie i panowie z zarządów nie bronią szarego nauczyciela, który jest mobbingowany przez podwładnych czy kolezanki.Wręcz odwrotnie bronią pijaków ,wulgarnych nauczycieli, kretaczy,popierają nepotyzm bo sami go tworzą.Zarządom ZNP żyje się bardzo dobrze za duże składkowe pieniadze, uważają, że wszystko im wolno.
Avatar
prince / 19 maja 2009 o 22:09
0
Kto by pisał do Broniarza. I po co? Przecież niedługo będą wybory, a wtedy pokażcie swoją odwagę w wymiataniu śmieci. Już wystarczająco długo mieszała i kłamała Celina Stasiak. To bzdura, że na zatrudnienie swojej córki otrzymała przyzwolenie struktur ZO. Poinformowała jedynie, że zatrudnia wybitnego fachowca do obsługi programu księgującego, ponieważ księgowa nie daje sobie z nim rady. A czy teraz, gdy córka jest jest na urlopie macierzyńskim, nie ma przeciwwskazań do tego, by owa księgowała dalej pracowała w programie, które - ponoć - nie trawiła. Bzdury i wstyd Pani Celino Stasiak - Prezesie Lubelskiego Zarządu Okręgu ZNP. To nie nepotyzm, ale sk...wo w wydaniu reprezentanta środowiska nauczycielskiego. Warto też przyjrzeć się "występom" kontrolnym słynącej z umiłowania do zabaw szefowej Komisji Rewizyjnej. Tylko za czyje pieniądze, bo nie za swoje.
ŹLE SIĘ DZIEJE W PAŃSTWIE DUŃSKIM, ale to my wybraliśmy takich reprezentantów. Czas im powiedzieć "spiepszaj..." (cytat z wielkiej polityki). Już czas, pani Celino, zając się wnukami, a nie trwonić związkowe pieniążki. Czas też pomyśleć o zmniejszeniu odpisu składek dla ZG. Wówczas pan Broniarz nie będzie ukrywał swoich zarobków. Może pokaże wtedy wszystkie swoje etaciki. Więc jak on może "łajać" swoją koleżankę z Lublina, skoro sam nie jest w porządku? Czas więc zrobić porządek w ZNP.
Kto by pisał do Broniarza. I po co? Przecież niedługo będą wybory, a wtedy pokażcie swoją odwagę w wymiataniu śmieci. Już wystarczająco długo mieszała i kłamała Celina Stasiak. To bzdura, że na zatrudnienie swojej córki otrzymała przyzwolenie struktur ZO. Poinformowała jedynie, że zatrudnia wybitnego fachowca do obsługi programu księgującego, ponieważ księgowa nie daje sobie z nim rady. A czy teraz, gdy córka jest jest na urlopie macierzyńskim, nie ma przeciwwskazań do tego, by owa księgowała dalej pracowała w programie, które - ponoć - nie... rozwiń
Avatar
Belferek / 19 maja 2009 o 16:21
0
Do ,, Łukowianki''.
To ja wam koleżanko współczuję. Musicie tam w Łukowie mieć niezłe szambo. Prezesa pijaka i przestępcę drogowego, to chyba nikt nie toleruje?. Zastanawia mnie tylko co ten p. Sosnowski tam jeszcze robi. Jeżeli nie ma na tyle honoru i sam dotychczas nie zrezygnował, to bezwzględnie pogonić dziada. Wyciąć wrzód, niech gangrena nie toczy zdrowego oddziału ZNP. A jeżeli chodzi o Stasiakową, to na jej pomoc nie liczcie, Ona sama jest umoczona, i wam nie pomoże. Napiszcie bezwzględnie do S. Broniarza, może to coś poskutkuje? Trzymam za was kciuki. Powodzenia i nie poddawajcie się. Należy bezwzględnie walczyć z patologią i wywlekać ją na światło dzienne. Niech przestępcy i aferzyści nie czują się bezkarni!!
Do ,, Łukowianki''.
To ja wam koleżanko współczuję. Musicie tam w Łukowie mieć niezłe szambo. Prezesa pijaka i przestępcę drogowego, to chyba nikt nie toleruje?. Zastanawia mnie tylko co ten p. Sosnowski tam jeszcze robi. Jeżeli nie ma na tyle honoru i sam dotychczas nie zrezygnował, to bezwzględnie pogonić dziada. Wyciąć wrzód, niech gangrena nie toczy zdrowego oddziału ZNP. A jeżeli chodzi o Stasiakową, to na jej pomoc nie liczcie, Ona sama jest umoczona, i wam nie pomoże. Napiszcie bezwzględnie do S. Broniarza, może to coś p... rozwiń
Avatar
N-L / 18 maja 2009 o 17:54
0
[color="#000000"][/color][size="6"][/size]TO JEST LUBELSKIE ZNP NA CZELE Z PANEM BRONIARZEM ZARZĄDU GŁOWNEGO, KTÓRY JAK TO KTÓRAŚ Z GAZET PISAŁA ,DO DOMU JEŻDZI SŁUŻBOWYM SAMOCHODEM ZA SKŁADKI ZWYCZAJNYCH NAUCZYCIELI.
Avatar
Łukowianka / 18 maja 2009 o 15:08
0
Stasiakowa kręci własne lody i na nic nie ma czasu. U nas w Łukowskim Zarządzie ZNP osiem miesięcy temu prezes zarządu niejaki A. Sosnowski jechał po pijanemu samochodem. Capnęła go drogówka (1,3 prom) alkoholu we krwi. W świetle prawa popełnił przwstępstwo umyślnie. Ale przyjechała pani prezes Stasiak poklepała go po ramieniu i nic mu się nie stało. Nadal jest prezesem zarządu. To się nazywa etyka doboru kadr?? My związkowcy z Łukowa jestesmy oburzeni postępowaniem Pani Stasiak. Ryba śmierdzi od głowy. Takim postępowaniem jest na dobrej drodze żeby rozwalić struktury łukowskiej ZNP. Pisaliśmy do niej w tej sprawie, ale jak do tej pory cisza. Widocznie taka jest według Pani Stasiak ETYKA DOBORU KADR. Gratuluję
Stasiakowa kręci własne lody i na nic nie ma czasu. U nas w Łukowskim Zarządzie ZNP osiem miesięcy temu prezes zarządu niejaki A. Sosnowski jechał po pijanemu samochodem. Capnęła go drogówka (1,3 prom) alkoholu we krwi. W świetle prawa popełnił przwstępstwo umyślnie. Ale przyjechała pani prezes Stasiak poklepała go po ramieniu i nic mu się nie stało. Nadal jest prezesem zarządu. To się nazywa etyka doboru kadr?? My związkowcy z Łukowa jestesmy oburzeni postępowaniem Pani Stasiak. Ryba śmierdzi od głowy. Takim postępowaniem jest na dobrej dro... rozwiń
Avatar
lubelak / 18 maja 2009 o 13:23
0
ktoś tu napisał, że taki absolwent ekonomii to tak mało zarabia na tego typu posadzie! tu nie chodzi kto ile zarabia, chodzi o jakieś wytyczne, jakieś normy! czy stasiakowa to właścicielka tego burdelu? NIE!!! jakby to była prywatna firma to niech robi co chce, ale to nie jest prywatne! kurde czemu ludzie są tacy zakuci! to co publiczne, powinno być przejrzyste, łatwe! a tu nawet nie zrobili pseudo konkursu, przetargu na to stanowisko-mogli przynajmniej ogłoscić konkurs na stanowisko księgowej, określić jakieś durne kryteria aby młoda stasiakowa mogła dostać tą posadę, typu niski wzrost albo długie rzęsy! a stara nawet nie ogłosiła konkursu, znaczy że ma wszystko głęboko w tyle i wszystkie te przepisy szeroko omija. Taka jest prawda!!!
ktoś tu napisał, że taki absolwent ekonomii to tak mało zarabia na tego typu posadzie! tu nie chodzi kto ile zarabia, chodzi o jakieś wytyczne, jakieś normy! czy stasiakowa to właścicielka tego burdelu? NIE!!! jakby to była prywatna firma to niech robi co chce, ale to nie jest prywatne! kurde czemu ludzie są tacy zakuci! to co publiczne, powinno być przejrzyste, łatwe! a tu nawet nie zrobili pseudo konkursu, przetargu na to stanowisko-mogli przynajmniej ogłoscić konkurs na stanowisko księgowej, określić jakieś... rozwiń
Avatar
sobowtór / 6 sierpnia 2009 o 11:27
0
Nauczyciele wypiszcie sie ze związków!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie będzie takich sytuacji a i wam zostanie 1% poborów w kieszeni, a wasza sytuacje sie nie pogorszy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
Belferek / 25 maja 2009 o 10:58
0
Po przanalizowaniu tych trzech artykułów w ,,Dzienniku Wschodnim" i po przeczytaniu komentarzy do nich nasuwa mi się nastepujący wniosek.
Związek ZNP jest to orgaanizacja żerująca na naiwności ich członków. Czlonkowie płacą składki i wydaje im się że jak by co to związek ich obroni. A prawda jest brutalna i zupełnie inna. Bo szefowie okręgów wojewódzkich i powiatowych patrzą tylko swojej prywaty i kręcą własne lody. Tak robi Stasiakowa w Lublinie, tak robi ten bohater jazdy po pijanwmu niejaki Sosnowski z Łukowa i może jeszcze wielu innych. Najgorsze jest jednak to że są oni bezkarni i to głównie demoralizuje innych, ktorzy są dotychczas uczciwi, ale przyzwolenie i tolerancja patologi kusi i luzuje moralne hamulce.
Objawy patologi i przestępczości powinno się tłamsić w zarodku, i nie pozwalać rozwijać się gangrenie na szerszą skalę. Ale kto ma to robić kiedy włacznie z Prezese ZG ZNP S. Broniarzem akceptują oni taki stan rzeczy. Smieszy mni to, ze Broniarz zaplanował szkolenie dla prezesów okręgów na temat,, etyki doboru kadr''. Nic to nie da, szkoda tylko naszych związkowych pieniędzy dla tych zdrmoralizowanych ludzi. Trzeba bezwzględnie pogonić tych ludzi gdzie pirprz rośnie. Należy powołać nowe kadry o zdrowym moralnym kręgosłupie, nie ma ludzi niezastąpionych. Niedługo będa wybory . Stoi przed związkowcam proste zadanie. Wypieprzyć taką Stasiakową , Sosnowskiego i innych krętaczy, a ZNP napewno na tym zyska. Trzeba oczyścić szeregi ZNP. bo zaczynają się już z nas śmiać, że stanowimy postkomunistyczny beton.
Po przanalizowaniu tych trzech artykułów w ,,Dzienniku Wschodnim" i po przeczytaniu komentarzy do nich nasuwa mi się nastepujący wniosek.
Związek ZNP jest to orgaanizacja żerująca na naiwności ich członków. Czlonkowie płacą składki i wydaje im się że jak by co to związek ich obroni. A prawda jest brutalna i zupełnie inna. Bo szefowie okręgów wojewódzkich i powiatowych patrzą tylko swojej prywaty i kręcą własne lody. Tak robi Stasiakowa w Lublinie, tak robi ten bohater jazdy po pijanwmu niejaki Sosnowski z Łukowa i może jeszcze wie... rozwiń
Avatar
telewidz Mastera / 21 maja 2009 o 21:06
0
"Musicie tam w Łukowie miec niezłe szambo"O tak i to wielkie.W szkole nr5 nauczycielka zmaga sie z mobbingiem swoich młodszych wulgarnych koleżanek, które w "swojej" kanciapie dla odwagi raczyły się (artykuL Słowa Podlasia) ukraińskimi nalewkami.Wiedzą o tym władze kuratorium, ale cisza. Widocznie tak może zachowywac się nauczyciel.W szkole muzycznejmożna było przez kilkanaście lat uczyc z fałszywym dyplomem i też tam przyjeżdżala p.wizytator i "nic o tym nie wiedziała".Wszkole specjalnej nauczyciele walczą z mobbingiem, z łamaniem prawa przez dyrektora, z nepotyzmem(kilka osób z najbliższej rodzinytam pracuje)i też wiedzą o tym władze kuratoryjne,powiatowe,nawet dostał (po wielkich zmaganiach nauczycieli )naganę od Rady powiatu i nadal robi swoje bo wręcz chwali się,że ma zaplecze w kuratorium i dobrych kolegów.W ogóle w łukowskiej oświacie pracuja rodziny gdzie praca polega na robieniu kasy a nie na dobrym przekazywaniu wiedzy.
"Musicie tam w Łukowie miec niezłe szambo"O tak i to wielkie.W szkole nr5 nauczycielka zmaga sie z mobbingiem swoich młodszych wulgarnych koleżanek, które w "swojej" kanciapie dla odwagi raczyły się (artykuL Słowa Podlasia) ukraińskimi nalewkami.Wiedzą o tym władze kuratorium, ale cisza. Widocznie tak może zachowywac się nauczyciel.W szkole muzycznejmożna było przez kilkanaście lat uczyc z fałszywym dyplomem i też tam przyjeżdżala p.wizytator i "nic o tym nie wiedziała".Wszkole specjalnej nauczyciele walczą z mo... rozwiń
Avatar
popierający / 20 maja 2009 o 14:22
0
a ja popieram panią stasiak i jej córkę stasiakową i jej męża tzn córki, który podobno jest informatykiem. popieram że załatwiła córce posadę choć ta już była w ciąży zaawansowanej i kwestia pójścia na urlop to kwesita parru dni była! przecież to wszystko dla rodziny! nikt obcy nie weźmie, wszystko zostanie w salonie pani stasiakowej!
prymityw ma rację, kto by pracował teraz za tak niskie wynagrodzenie! no kto?!? inni absolwenci ekonomii nie pracują za tak niskie grosze! młoda stasiakowa powinna dostać order że tak się poświęca! dumny jestem że mamy tak dobrych ludzi w naszym mieście którzy śpieszą z pomocą swoim rodzinom! oni przeczą że z rodziną dobrze wychodzi się na zdjęciach! ach, gdybym miał tylko na naziwsko stasiak to też bym dostał jakieś lukratywne stanowisko jako ekspert a tak jako biedny absolwent ekonomii muszę się ciułać i szukać i na nic mój lamęt że stasiakowa młoda była do dupy studentką kiedy ja miałem marne bo marne ale stypendium! teraz ona pracuje za grosze a ja gryzę tynk w urzędzie pracy!
a ja popieram panią stasiak i jej córkę stasiakową i jej męża tzn córki, który podobno jest informatykiem. popieram że załatwiła córce posadę choć ta już była w ciąży zaawansowanej i kwestia pójścia na urlop to kwesita parru dni była! przecież to wszystko dla rodziny! nikt obcy nie weźmie, wszystko zostanie w salonie pani stasiakowej!
prymityw ma rację, kto by pracował teraz za tak niskie wynagrodzenie! no kto?!? inni absolwenci ekonomii nie pracują za tak niskie grosze! młoda stasiakowa powinna dostać order że ... rozwiń
Avatar
Gośćx / 20 maja 2009 o 13:30
0
Święta prawda, czas zrobic porzadek w ZNP. Najlepszy sposób to wypisac się z tego bajzlu.Panie i panowie z zarządów nie bronią szarego nauczyciela, który jest mobbingowany przez podwładnych czy kolezanki.Wręcz odwrotnie bronią pijaków ,wulgarnych nauczycieli, kretaczy,popierają nepotyzm bo sami go tworzą.Zarządom ZNP żyje się bardzo dobrze za duże składkowe pieniadze, uważają, że wszystko im wolno.
Avatar
prince / 19 maja 2009 o 22:09
0
Kto by pisał do Broniarza. I po co? Przecież niedługo będą wybory, a wtedy pokażcie swoją odwagę w wymiataniu śmieci. Już wystarczająco długo mieszała i kłamała Celina Stasiak. To bzdura, że na zatrudnienie swojej córki otrzymała przyzwolenie struktur ZO. Poinformowała jedynie, że zatrudnia wybitnego fachowca do obsługi programu księgującego, ponieważ księgowa nie daje sobie z nim rady. A czy teraz, gdy córka jest jest na urlopie macierzyńskim, nie ma przeciwwskazań do tego, by owa księgowała dalej pracowała w programie, które - ponoć - nie trawiła. Bzdury i wstyd Pani Celino Stasiak - Prezesie Lubelskiego Zarządu Okręgu ZNP. To nie nepotyzm, ale sk...wo w wydaniu reprezentanta środowiska nauczycielskiego. Warto też przyjrzeć się "występom" kontrolnym słynącej z umiłowania do zabaw szefowej Komisji Rewizyjnej. Tylko za czyje pieniądze, bo nie za swoje.
ŹLE SIĘ DZIEJE W PAŃSTWIE DUŃSKIM, ale to my wybraliśmy takich reprezentantów. Czas im powiedzieć "spiepszaj..." (cytat z wielkiej polityki). Już czas, pani Celino, zając się wnukami, a nie trwonić związkowe pieniążki. Czas też pomyśleć o zmniejszeniu odpisu składek dla ZG. Wówczas pan Broniarz nie będzie ukrywał swoich zarobków. Może pokaże wtedy wszystkie swoje etaciki. Więc jak on może "łajać" swoją koleżankę z Lublina, skoro sam nie jest w porządku? Czas więc zrobić porządek w ZNP.
Kto by pisał do Broniarza. I po co? Przecież niedługo będą wybory, a wtedy pokażcie swoją odwagę w wymiataniu śmieci. Już wystarczająco długo mieszała i kłamała Celina Stasiak. To bzdura, że na zatrudnienie swojej córki otrzymała przyzwolenie struktur ZO. Poinformowała jedynie, że zatrudnia wybitnego fachowca do obsługi programu księgującego, ponieważ księgowa nie daje sobie z nim rady. A czy teraz, gdy córka jest jest na urlopie macierzyńskim, nie ma przeciwwskazań do tego, by owa księgowała dalej pracowała w programie, które - ponoć - nie... rozwiń
Avatar
Belferek / 19 maja 2009 o 16:21
0
Do ,, Łukowianki''.
To ja wam koleżanko współczuję. Musicie tam w Łukowie mieć niezłe szambo. Prezesa pijaka i przestępcę drogowego, to chyba nikt nie toleruje?. Zastanawia mnie tylko co ten p. Sosnowski tam jeszcze robi. Jeżeli nie ma na tyle honoru i sam dotychczas nie zrezygnował, to bezwzględnie pogonić dziada. Wyciąć wrzód, niech gangrena nie toczy zdrowego oddziału ZNP. A jeżeli chodzi o Stasiakową, to na jej pomoc nie liczcie, Ona sama jest umoczona, i wam nie pomoże. Napiszcie bezwzględnie do S. Broniarza, może to coś poskutkuje? Trzymam za was kciuki. Powodzenia i nie poddawajcie się. Należy bezwzględnie walczyć z patologią i wywlekać ją na światło dzienne. Niech przestępcy i aferzyści nie czują się bezkarni!!
Do ,, Łukowianki''.
To ja wam koleżanko współczuję. Musicie tam w Łukowie mieć niezłe szambo. Prezesa pijaka i przestępcę drogowego, to chyba nikt nie toleruje?. Zastanawia mnie tylko co ten p. Sosnowski tam jeszcze robi. Jeżeli nie ma na tyle honoru i sam dotychczas nie zrezygnował, to bezwzględnie pogonić dziada. Wyciąć wrzód, niech gangrena nie toczy zdrowego oddziału ZNP. A jeżeli chodzi o Stasiakową, to na jej pomoc nie liczcie, Ona sama jest umoczona, i wam nie pomoże. Napiszcie bezwzględnie do S. Broniarza, może to coś p... rozwiń
Avatar
N-L / 18 maja 2009 o 17:54
0
[color="#000000"][/color][size="6"][/size]TO JEST LUBELSKIE ZNP NA CZELE Z PANEM BRONIARZEM ZARZĄDU GŁOWNEGO, KTÓRY JAK TO KTÓRAŚ Z GAZET PISAŁA ,DO DOMU JEŻDZI SŁUŻBOWYM SAMOCHODEM ZA SKŁADKI ZWYCZAJNYCH NAUCZYCIELI.
Avatar
Łukowianka / 18 maja 2009 o 15:08
0
Stasiakowa kręci własne lody i na nic nie ma czasu. U nas w Łukowskim Zarządzie ZNP osiem miesięcy temu prezes zarządu niejaki A. Sosnowski jechał po pijanemu samochodem. Capnęła go drogówka (1,3 prom) alkoholu we krwi. W świetle prawa popełnił przwstępstwo umyślnie. Ale przyjechała pani prezes Stasiak poklepała go po ramieniu i nic mu się nie stało. Nadal jest prezesem zarządu. To się nazywa etyka doboru kadr?? My związkowcy z Łukowa jestesmy oburzeni postępowaniem Pani Stasiak. Ryba śmierdzi od głowy. Takim postępowaniem jest na dobrej drodze żeby rozwalić struktury łukowskiej ZNP. Pisaliśmy do niej w tej sprawie, ale jak do tej pory cisza. Widocznie taka jest według Pani Stasiak ETYKA DOBORU KADR. Gratuluję
Stasiakowa kręci własne lody i na nic nie ma czasu. U nas w Łukowskim Zarządzie ZNP osiem miesięcy temu prezes zarządu niejaki A. Sosnowski jechał po pijanemu samochodem. Capnęła go drogówka (1,3 prom) alkoholu we krwi. W świetle prawa popełnił przwstępstwo umyślnie. Ale przyjechała pani prezes Stasiak poklepała go po ramieniu i nic mu się nie stało. Nadal jest prezesem zarządu. To się nazywa etyka doboru kadr?? My związkowcy z Łukowa jestesmy oburzeni postępowaniem Pani Stasiak. Ryba śmierdzi od głowy. Takim postępowaniem jest na dobrej dro... rozwiń
Avatar
lubelak / 18 maja 2009 o 13:23
0
ktoś tu napisał, że taki absolwent ekonomii to tak mało zarabia na tego typu posadzie! tu nie chodzi kto ile zarabia, chodzi o jakieś wytyczne, jakieś normy! czy stasiakowa to właścicielka tego burdelu? NIE!!! jakby to była prywatna firma to niech robi co chce, ale to nie jest prywatne! kurde czemu ludzie są tacy zakuci! to co publiczne, powinno być przejrzyste, łatwe! a tu nawet nie zrobili pseudo konkursu, przetargu na to stanowisko-mogli przynajmniej ogłoscić konkurs na stanowisko księgowej, określić jakieś durne kryteria aby młoda stasiakowa mogła dostać tą posadę, typu niski wzrost albo długie rzęsy! a stara nawet nie ogłosiła konkursu, znaczy że ma wszystko głęboko w tyle i wszystkie te przepisy szeroko omija. Taka jest prawda!!!
ktoś tu napisał, że taki absolwent ekonomii to tak mało zarabia na tego typu posadzie! tu nie chodzi kto ile zarabia, chodzi o jakieś wytyczne, jakieś normy! czy stasiakowa to właścicielka tego burdelu? NIE!!! jakby to była prywatna firma to niech robi co chce, ale to nie jest prywatne! kurde czemu ludzie są tacy zakuci! to co publiczne, powinno być przejrzyste, łatwe! a tu nawet nie zrobili pseudo konkursu, przetargu na to stanowisko-mogli przynajmniej ogłoscić konkurs na stanowisko księgowej, określić jakieś... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 14

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Terytorialsi będą strzelać na dawnym poligonie na Majdanku. Mieszkańcy mają obawy

Terytorialsi będą strzelać na dawnym poligonie na Majdanku. Mieszkańcy mają obawy 0 0

Wojsko zapowiada powrót na dawny poligon na Majdanku. Będą tu ćwiczyć „terytorialsi”. Mieszkańcy bloków na pobliskim Felinie są zaniepokojeni. Obawiają się hałasu i sądzą, że może tutaj powstać strzelnica. Mundurowi uspokajają: nie będzie ani strzelnicy, ani czołgów.

Historyczny awans Bad Boys Zastawie

Historyczny awans Bad Boys Zastawie 0 0

BIALSKA KLASA OKRĘGOWA Bad Boys Zastawie po raz pierwszy w historii będą beniaminkiem w V lidze

Zaniedbana i zagłodzona. Chodziła z kubkiem i prosiła o wodę
Kraj
film

Zaniedbana i zagłodzona. Chodziła z kubkiem i prosiła o wodę 2 0

Zamykana w domu, głodna i zaniedbana. - Kiedyś chodziła z kubkiem po klatce schodowej i prosiła o wodę – opowiadają sąsiedzi. 61-letnia pani Halina ze Słupska potrzebowała natychmiastowej pomocy

Most Kultury: PARA, Standard Brass Band i Lubelskie Babie Lato
20 lipca 2018, 0:00

Most Kultury: PARA, Standard Brass Band i Lubelskie Babie Lato 2 0

Co Gdzie Kiedy. W dniach 20-22 lipca na Moście imienia Mariana Lutosławskiego wystąpią zespoły: PARA, Standard Brass Band oraz Lubelskie Babie Lato. Nie zabraknie również ciekawych warsztatów i zajęć dla dzieci.

Kayah, Nosowska, Brodka, Przybysz. Darmowy koncert w Lublinie
21 lipca 2018, 19:00

Kayah, Nosowska, Brodka, Przybysz. Darmowy koncert w Lublinie 0 2

W sobotę Kayah, Katarzyna Nosowska, Monika Brodka i Paulina Przybysz zaśpiewają swoje największe przeboje na pl. Zamkowym podczas bezpłatnego koncertu „Siła Kobiet”. Przy okazji o wyjątkowych kobietach przypomni też Ośrodek Brama Grodzka – Teatr NN w swoim specjalnym wydawnictwie

Koniec z czarnymi plombami. Parlament Europejski zakazał

Koniec z czarnymi plombami. Parlament Europejski zakazał 0 0

Dentyści nie mogą już zakładać amalgamatowych plomb dzieciom oraz kobietom w ciąży i karmiącym. Zakaz wprowadziło rozporządzenie Parlamentu Europejskiego. – To bardzo dobry kierunek – komentują lubelscy stomatolodzy

Powiększą swoją siedzibę w Lublinie i ruszają na podbój Indii

Powiększą swoją siedzibę w Lublinie i ruszają na podbój Indii 10 3

Billennium, lider branży IT, który rozbudowuje swoją lubelską siedzibę rozpoczął ekspansję na rynek indyjski.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r.

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 19 lipca 2018 r. 0 0

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia]
galeria

Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina w Centrum Historii Sportu [zdjęcia] 1 1

Wernisaż wystawy "Lekkoatletyczni Mistrzowie Lublina" odbył się w środę w Centrum Historii Sportu w Lublinie.

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia]
galeria

Lubelskie wojsko sprzedaje stary sprzęt. Co można kupić? [zdjęcia] 27 4

Tarpany, ciężarówki star z chłodniami i inne wojskowe skarby czekają na chętnych w ostatnim w te wakacje przetargu Agencji Mienia Wojskowego, która zarabia w ten sposób na modernizację polskiej armii.

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi

Pan Janusz jedzie dla Bianki. Spotyka życzliwych ludzi 0 2

Janusz Kobyłka jedzie dookoła Polski dla chorej Bianki. W trasę wyruszył z Lubartowa 30 czerwca. Wczoraj był już Lubuskiem. Do domu wróci w połowie sierpnia

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"?
galeria
film

Historyczne odkrycie przed Bramą Krakowską w Lublinie. Jak będzie wyglądać "okno czasu"? 34 12

Przed Bramą Krakowską zaczęły się prace przy zabezpieczaniu studni odkrytej podczas wymiany nawierzchni pl. Łokietka. Betonowy krąg ma wzmocnić konstrukcję i umożliwić późniejsze zamontowanie „okna czasu”, przez które zajrzymy w 22-metrową otchłań. Już w czwartek możemy poznać szczegóły tej nowej atrakcji.

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony

"Zdrowych świń nie powinno się wybijać". Wyrok na zwierzęta odroczony 13 14

Po wtorkowej blokadzie rolników, inspekcja weterynaryjna wstrzymała akcję wybijania świń w miejscowości Dawidy (gm. Jabłoń).

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018

Są już bilety na Festiwal Filmu i Sztuki Dwa Brzegi 2018 1 0

Co Gdzie Kiedy. Można już kupić bilety na wydarzenia 12. Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, który zaczyna się 28 lipca.

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem

Po kontroli w Lubelskiem: Margaryna zamiast masła, a żółty ser wcale nie był serem 42 18

Z białego sera ciekła granatowa serwatka, obiecywane przez jadłospis masło leżało w magazynie, a na talerzach lądowała margaryna, zaś żółty ser wcale nie był serem. Na takie ciekawostki natknęli się kontrolerzy w firmach dostarczających posiłki m.in. do szkół, przedszkoli, żłobków oraz szpitala.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.