Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

9 lutego 2010 r.
20:06
Edytuj ten wpis

Pielęgniarki skarżą się do inspekcji pracy

0 13 A A

Zwiększonej liczby kontroli w placówkach służby zdrowia domagają się pielęgniarki. Ich zdaniem prawa pracownicze w wielu przypadkach są łamane. Chodzi o małe obsady dyżurowe na oddziałach, prace na dwóch lub trzech etatach.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

– Jest to bardzo niebezpieczne, stwarza zagrożenie dla nas i pacjentów – mówi Maria Olszak-Winiarska, przewodnicząca związku zawodowego pielęgniarek i położnych na Lubelszczyźnie. Pielęgniarki spotkały się w tej sprawie z przedstawicielami Państwowej Inspekcji Pracy. Zamierzają także zwrócić się z tym problemem do Najwyższej Izby Kontroli.

Zdaniem pielęgniarek „łatanie dziur” w obsadach dyżurowych odbywa się kosztem wolnego czasu pracowników. Dodatkowo biały personel czuje się poszkodowany i dyskryminowany. Chodzi o wynagradzanie. – Jedni dostają dużo, a jeśli chodzi o nas to ciągle słyszymy że nie ma pieniędzy – dodaje przewodnicząca.

Tymczasem tylko w naszym województwie brakuje blisko 200 pielęgniarek. Niewiele też kształci się w tym zawodzie. Część pielęgniarek korzysta z ofert zagranicznych placówek zdrowia i tam dostaje o wiele lepiej płatną pracę. Średnia wieku pielęgniarki w Polsce to 45 lat. (TOM)

Komentarze 13

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 15 lutego 2010 o 15:51
0
Nie ma AM !
[url="http://www.umlub.pl/"]http://www.umlub.pl/[/url]
Avatar
lula / 12 lutego 2010 o 13:28
0
Gość napisał:
Kto mówi o chęci zarabiania tyle co lekarze nie wkładaj mi w usta tego czego nie powiedziałam widzę ,że w ogóle nie rozumiesz sensu mojej wypowiedzi... hahah mam w rodzinie trzech lekarzy dla Twojej wiadomości 2 w lublinie i jednego w Radzyniu Podlaskim bardzo dobrze znam ich mechanizm działania.. Chodzi mi o to ,że ludzie nie maja żadnego szacunku dla pielęgniarek które w szpitalach są im najbliższe , zawsze zwracają się do nich jako pierwszych o pomoc a one niczego wzamian nie oczekują , lekarze nie dość ,że pacjentów nie szanują patrzą na nich z góry to jeszcze bezczelnie wyciągają łapę po pieniądze a potem w gabinecie lekarskim wyśmiewają , szydzą z tej osoby.. żałośni jesteście

To o co ci wlasciwie chodzi???Taki szacunek sobie zbudowalyście-to moj kontakt z wami wydal taką ocenę,lekarz robi swoje,a ze ma możliwości więc z nich korzysta czy to konowal czy geniusz ...powiedzmy.Twój hymn o kasie tak odebralam i nic nie wkladam więc nie chcę dyskutować nie bede stawać w obronie twojej bo jeśli uczestniczylaś w braniu lapówek uczestniczylaś w przestępstwie na któro pozwalalaś,a mając lekarzy w rodzinie niejednokrotnie coś po znajomości zalatwialaś !! Więc zjadasz swój ogon z powodu patologii i karierowiczowstwa w tej braży GRATULUJę!

To o co ci wlasciwie chodzi???Taki szacunek sobie zbudowalyście-to moj kontakt z wami wydal taką ocenę,lekarz robi swoje,a ze ma możliwości więc z nich korzysta czy to konowal czy geniusz ...powiedzmy.Twój hymn o kasie tak odebralam i nic nie wkladam więc nie chcę dyskutować nie bede stawać w obronie twojej bo jeśli uczestniczylaś w braniu lapówek uczestniczylaś w przestępstwie na któro pozwalalaś,a mając lekarzy w rodzinie niejednokrotnie coś po znajomości zalatwialaś !! Więc zjadasz swój ogon z powodu patologii... rozwiń
Avatar
Gość / 12 lutego 2010 o 12:45
0
lula napisał:
Oczywiście !!! A jeśli nie masz nikogo w rodzinie z lekarzy więc wiedzy niektórych konowalów z tytulem doktora nie przeskoczysz,masz o to żal?Wyryj sobie to na czole,ze jesteś od nich mądrzejsza,wpólczuj nam pacjentom ,bo dalaś do zrozumienia,ze również oczekujesz lapówek od nas.Czyli chcecie zarabiać tyle co lekarze???To grzech wielki grzech...ale marzenia wzbogacają duszę...



Kto mówi o chęci zarabiania tyle co lekarze nie wkładaj mi w usta tego czego nie powiedziałam widzę ,że w ogóle nie rozumiesz sensu mojej wypowiedzi... hahah mam w rodzinie trzech lekarzy dla Twojej wiadomości 2 w lublinie i jednego w Radzyniu Podlaskim bardzo dobrze znam ich mechanizm działania.. Chodzi mi o to ,że ludzie nie maja żadnego szacunku dla pielęgniarek które w szpitalach są im najbliższe , zawsze zwracają się do nich jako pierwszych o pomoc a one niczego wzamian nie oczekują , lekarze nie dość ,że pacjentów nie szanują patrzą na nich z góry to jeszcze bezczelnie wyciągają łapę po pieniądze a potem w gabinecie lekarskim wyśmiewają , szydzą z tej osoby.. żałośni jesteście



Kto mówi o chęci zarabiania tyle co lekarze nie wkładaj mi w usta tego czego nie powiedziałam widzę ,że w ogóle nie rozumiesz sensu mojej wypowiedzi... hahah mam w rodzinie trzech lekarzy dla Twojej wiadomości 2 w lublinie i jednego w Radzyniu Podlaskim bardzo dobrze znam ich mechanizm działania.. Chodzi mi o to ,że ludzie nie maja żadnego szacunku dla pielęgniarek które w szpitalach są im najbliższe , zawsze zwracają się do nich jako pierwszych o pomoc a one niczego wzamian nie oczekują , lekarze nie dość ,... rozwiń
Avatar
lula / 11 lutego 2010 o 22:18
0
Gość napisał:
Pielęgniarki rozwydrzone??? Popatrz się lepiej na lekarzy przy nich jest się jak muszka , ledwo co na 3 zaliczali anatomię człowieka a potem głowa do góry i rznie taki cwaniaka.. Ciekawe dlaczego lekarze nigdy nie strajkowali oni maja kasy jak lodu , sama byłam niejednokrotnie świadkiem dawania łapówek lekarzom , czasem wręcz sie o nie upominali.. zal mi was wszystkich

Oczywiście !!! A jeśli nie masz nikogo w rodzinie z lekarzy więc wiedzy niektórych konowalów z tytulem doktora nie przeskoczysz,masz o to żal?Wyryj sobie to na czole,ze jesteś od nich mądrzejsza,wpólczuj nam pacjentom ,bo dalaś do zrozumienia,ze również oczekujesz lapówek od nas.Czyli chcecie zarabiać tyle co lekarze???To grzech wielki grzech...ale marzenia wzbogacają duszę...

Oczywiście !!! A jeśli nie masz nikogo w rodzinie z lekarzy więc wiedzy niektórych konowalów z tytulem doktora nie przeskoczysz,masz o to żal?Wyryj sobie to na czole,ze jesteś od nich mądrzejsza,wpólczuj nam pacjentom ,bo dalaś do zrozumienia,ze również oczekujesz lapówek od nas.Czyli chcecie zarabiać tyle co lekarze???To grzech wielki grzech...ale marzenia wzbogacają duszę... rozwiń
Avatar
ord. mgr Zygmunt Łubicz / 11 lutego 2010 o 16:26
0
dr Basen' date='10.02.2010, 15:14:25' post='231824']
OK.Dodaj tylko,że studiujesz pielęgniarstwo.Z doświadczenia wiem,że po uzyskaniu tytułu magistra większość peacujących pielęgniarek dostaje małpiego rozumu.Wydaje im się,że są mądrzejsze od lekarzy.Jedno jest pewne,czy po dwuletnim studium,czy po studiach pielęgniarka ma tekie same obowiązki zawodowe i tak samo ciężko pracuje. Porównywanie się do lekarzy to wynik prania mózgów przez wykładające na AM pielęgniarki z różnymi stopniami naukowymi.Chcesz zarobić 6 tys.to zmień profesję,albo możesz jeszcze udawać ordynatora.


Jestem studentką AM i nie pozwolę sobie na poniżanie pielęgniarek przez człowieka który im do pięt nie dorasta,powiem więcej, twoja wypowiedź świadczy o tym że jesteś tumanem który ledwo ukończył średnie wykształcenie i nie zna życia w polskich realiach !!! Lekarze swój czas poświęcają na robieniu na boku dobrze płatnych chałturek w prywatnych klinikach,wracają do państwowego szpitala i wyciągają od biednych ludzi kolejne pieniądze za ich wyleczenie,są zaspani,źli na cały świat,wyżywają się na pracownikach,wiele razy każą podawać leki pielęgniarkom w takich dawkach jakich nie potrzeba bo są niewyspani i nie kontaktują,następnie zganiają winę na nie jeśli pacjent dostanie skutków ubocznych nim. W końcu doba ma 24 godziny,normalny człowiek nie podołałby tylu zajęciom w ciągu dnia,ale w pogoni za pieniądzem w człowieku pokazuje swoje wszystkie cechy.W Lublinie na onkologii spotkałam się z taką sytuacja wiele razy,nie mówią że pacjent jest u schyłku życia po to by wyciągnąć od rodziny łapówki i dawać nadzieję ze po następnej chemioterapii ktoś bliski wróci do zdrowia!! Przemilczę to iż mają kilka kobiet i są ku***arzynami.Dodatkowo mają ciepłe posadki na AM już nie jako ledwo "przepychani" studenciny ale jako dr uczący i wyzywający się na nich,wykazują się "wyższością" w stosunku do nich i pogardą.Wracając do tematu pielęgniarek,czy po studium czy po magistrze pielęgniarki pracują ciężko, jak wiele osób w Polsce by zarobić na utrzymanie rodziny,jakby nie patrzeć lepiej jest widziana perspektywa na przyszłość pielęgniarki po AM użerającymi się z takimi wykładowcami, niż osoby po dwuletnim kształceniu zaocznym w szkole gdzie za pieniądze zdawane są egzaminy i ma się papier !!!!!!! Powiadasz że "z doświadczenia wiesz ze po uzyskaniu magistra więcej "PEACUJĄCH" pielęgniarek dostaje małpiego rozumu",małpiego rozumu jeśli w ogóle mowa jest o jakimkolwiek rozumie to używasz TY do wypowiadania takich oszczerstw !!Pielęgniarki są jedynymi osobami w szpitalu pilnującymi porządku i ratującymi życie,pomagającymi potrzebującym co najważniejsze wykonują ten zawód z własnej chęci i dobroci,ale chęci w tej kwestii są mało istotne,liczy się doświadczenie i nikt mi nie powie ze posiada go więcej osoba po płatnej szkole niż po AM,sama nauka i użeranie się doktorkami jest wielkim wyzwaniem dla studentek,charakteryzuje się wytrwałością psychiczna,bo przecież ono jest nam do zawodu potrzebne najbardziej!
dr Basen' date='10.02.2010, 15:14:25' post='231824']
OK.Dodaj tylko,że studiujesz pielęgniarstwo.Z doświadczenia wiem,że po uzyskaniu tytułu magistra większość peacujących pielęgniarek dostaje małpiego rozumu.Wydaje im się,że są mądrzejsze od lekarzy.Jedno jest pewne,czy po dwuletnim studium,czy po studiach pielęgniarka ma tekie same obowiązki zawodowe i tak samo ciężko pracuje. Porównywanie się do lekarzy to wynik prania mózgów przez wykładające na AM pielęgniarki z różnymi stopniami naukowymi.Chcesz zarobić 6 tys.... rozwiń
Avatar
Gość / 11 lutego 2010 o 14:09
0
lula napisał:
Ja tez się szkolilam 25 lat temu i musialam się przebranżowić-zmienić zawód.I pracuję w takiej firmie,gdzie dziękują pracownikom za ich dlugoletnią pracę i na ich miejsce przyjmują nowych niekiedy wyksztalconych zatrudnianych przez Agencje dobra forma ale na jak dlugo,ciesz się ze masz takie a nie inne dochody,ze wiesz ze będziesz je miala,my kobiety w średnim wieku zastąpione przez mlodzież /bez dodatkowych kosztow-zus itp itp/mamy zmartwienie a ty nie masz? a jak twojej matce skonczy się umowa o pracę i będziesz ją musiala utrzymać to podejmiesz kazdą pracę bez względu na to czy ksztalcilas sie po 8 czy 12 godzin dziennie,nie poblazaj sobie,szanuj wszystko co ci oferuje państwo,a dąsy na temat wyksztalcenia wsadż sobie na tymczasem między książki,dopóki nie zmieni sie ustrój dopóty będziemy zebrakami ! W Polsce po prostu brakuje średniej klasy spolecznej,jest za duża przepaść między biznesmenami często nowobogackimi a najniższą klasą spoleczną czyżby made in CHINA?I jeszcze a propos wyksztalconych pielęgniarek,co pierdzą w stolki szpitalne,dwukrotnie korzystalam z ich uslug-obowiązków zgodnych z regulaminem -niestety są krnąbrne,zepsute,rozwydrzone królewny,nie wszystkie co prawda,ale większość tak!!! Trzeba przeprowadzić reformę w szpitalach nie na kazdym oddziale jednakowo powinny być wynagradzane,a tak na marginesie to jest tam was za dużo to moje zdanie i bede je podtrzymywać wtedy nie będziecie się zderzać na korytarzach szpitalnych i lazić jak rozlazle muchy.To jest dojenie budżetu jak najniższym kosztem,odchodżcie od lóżek ! I tak zawsze was tam brakowalo ! więc o co chodzi o co to cale halo???myślcie trochę baby myślcie,bo i na to znajdziesię rozwiązanie,byćmoże nie jestem ucywilizowana,ale tego nauczyl mnie system przez ok 10 lat więc nie róbcie zamieszania na cieplych posadkach bo to grzech wielki grzech !!!



Pielęgniarki rozwydrzone??? Popatrz się lepiej na lekarzy przy nich jest się jak muszka , ledwo co na 3 zaliczali anatomię człowieka a potem głowa do góry i rznie taki cwaniaka.. Ciekawe dlaczego lekarze nigdy nie strajkowali oni maja kasy jak lodu , sama byłam niejednokrotnie świadkiem dawania łapówek lekarzom , czasem wręcz sie o nie upominali.. zal mi was wszystkich



Pielęgniarki rozwydrzone??? Popatrz się lepiej na lekarzy przy nich jest się jak muszka , ledwo co na 3 zaliczali anatomię człowieka a potem głowa do góry i rznie taki cwaniaka.. Ciekawe dlaczego lekarze nigdy nie strajkowali oni maja kasy jak lodu , sama byłam niejednokrotnie świadkiem dawania łapówek lekarzom , czasem wręcz sie o nie upominali.. zal mi was wszystkich rozwiń
Avatar
pielegniarka / 10 lutego 2010 o 17:24
0
dr Basen napisał:
OK.Dodaj tylko,że studiujesz pielęgniarstwo.Z doświadczenia wiem,że po uzyskaniu tytułu magistra większość peacujących pielęgniarek dostaje małpiego rozumu.Wydaje im się,że są mądrzejsze od lekarzy.Jedno jest pewne,czy po dwuletnim studium,czy po studiach pielęgniarka ma tekie same obowiązki zawodowe i tak samo ciężko pracuje. Porównywanie się do lekarzy to wynik prania mózgów przez wykładające na AM pielęgniarki z różnymi stopniami naukowymi.Chcesz zarobić 6 tys.to zmień profesję,albo możesz jeszcze udawać ordynatora.




Małpiego rozumu .. tzn? Jeszcze nigdy nie spotkałam się z sytuacja ,żeby pielegniarki uważały się za mądrzejsze od lekarzy . Raz tylko spotkałam się ze śmieszną sytuacją gdy lekarz kazał podac niewłaściwą (zbyt dużą) dawkę leku gdzie pięlegniarka go poprawiła a po tygodniu straciła pracę . Co do prania mózgów na AM nikt nam nigdy nie mówił ,że uczymy się na poziomie lekarskiego sami porównaliśmy testy ,egzaminy , zaliczenia . Ciekawi mnie to Twoje doświadczenie "dr Basen" , pewnie pięlęgniarka po studium albo lekarskim ..




Małpiego rozumu .. tzn? Jeszcze nigdy nie spotkałam się z sytuacja ,żeby pielegniarki uważały się za mądrzejsze od lekarzy . Raz tylko spotkałam się ze śmieszną sytuacją gdy lekarz kazał podac niewłaściwą (zbyt dużą) dawkę leku gdzie pięlegniarka go poprawiła a po tygodniu straciła pracę . Co do prania mózgów na AM nikt nam nigdy nie mówił ,że uczymy się na poziomie lekarskiego sami porównaliśmy testy ,egzaminy , zaliczenia . Ciekawi mnie to Twoje doświadczenie "dr Basen" , pewnie pięlęgniar... rozwiń
Avatar
lula / 10 lutego 2010 o 16:38
0
Ja tez się szkolilam 25 lat temu i musialam się przebranżowić-zmienić zawód.I pracuję w takiej firmie,gdzie dziękują pracownikom za ich dlugoletnią pracę i na ich miejsce przyjmują nowych niekiedy wyksztalconych zatrudnianych przez Agencje dobra forma ale na jak dlugo,ciesz się ze masz takie a nie inne dochody,ze wiesz ze będziesz je miala,my kobiety w średnim wieku zastąpione przez mlodzież /bez dodatkowych kosztow-zus itp itp/mamy zmartwienie a ty nie masz? a jak twojej matce skonczy się umowa o pracę i będziesz ją musiala utrzymać to podejmiesz kazdą pracę bez względu na to czy ksztalcilas sie po 8 czy 12 godzin dziennie,nie poblazaj sobie,szanuj wszystko co ci oferuje państwo,a dąsy na temat wyksztalcenia wsadż sobie na tymczasem między książki,dopóki nie zmieni sie ustrój dopóty będziemy zebrakami ! W Polsce po prostu brakuje średniej klasy spolecznej,jest za duża przepaść między biznesmenami często nowobogackimi a najniższą klasą spoleczną czyżby made in CHINA?I jeszcze a propos wyksztalconych pielęgniarek,co pierdzą w stolki szpitalne,dwukrotnie korzystalam z ich uslug-obowiązków zgodnych z regulaminem -niestety są krnąbrne,zepsute,rozwydrzone królewny,nie wszystkie co prawda,ale większość tak!!! Trzeba przeprowadzić reformę w szpitalach nie na kazdym oddziale jednakowo powinny być wynagradzane,a tak na marginesie to jest tam was za dużo to moje zdanie i bede je podtrzymywać wtedy nie będziecie się zderzać na korytarzach szpitalnych i lazić jak rozlazle muchy.To jest dojenie budżetu jak najniższym kosztem,odchodżcie od lóżek ! I tak zawsze was tam brakowalo ! więc o co chodzi o co to cale halo???myślcie trochę baby myślcie,bo i na to znajdziesię rozwiązanie,byćmoże nie jestem ucywilizowana,ale tego nauczyl mnie system przez ok 10 lat więc nie róbcie zamieszania na cieplych posadkach bo to grzech wielki grzech !!!
Ja tez się szkolilam 25 lat temu i musialam się przebranżowić-zmienić zawód.I pracuję w takiej firmie,gdzie dziękują pracownikom za ich dlugoletnią pracę i na ich miejsce przyjmują nowych niekiedy wyksztalconych zatrudnianych przez Agencje dobra forma ale na jak dlugo,ciesz się ze masz takie a nie inne dochody,ze wiesz ze będziesz je miala,my kobiety w średnim wieku zastąpione przez mlodzież /bez dodatkowych kosztow-zus itp itp/mamy zmartwienie a ty nie masz? a jak twojej matce skonczy się umowa o pracę i będziesz ją musiala utrzymać to pode... rozwiń
Avatar
dr Basen / 10 lutego 2010 o 15:14
0
pielegniarka napisał:
hahah śmieszny jestes ... ciekawe w jakim zawodzie Ty pracujesz szczylu! Ja studiuje pielegniarstwo w lublinie jest bardzo cięzko mamy te same zestawy pytań na egzaminy co kierunek lekarski , siedzimy na uczelni od 8 do 21 bez chwili wytchnienia zadnego okienka ... i po takich studiach daja mi 2000 na reke dziekuje ... bardzo dobrze ,że pielegniarki szukają sobie dodatkowej pracy zawsze dodatkowy grosz . Niektórzy za samo siedzenie za biurkiem dostają po 6 tysiaków ..

OK.Dodaj tylko,że studiujesz pielęgniarstwo.Z doświadczenia wiem,że po uzyskaniu tytułu magistra większość peacujących pielęgniarek dostaje małpiego rozumu.Wydaje im się,że są mądrzejsze od lekarzy.Jedno jest pewne,czy po dwuletnim studium,czy po studiach pielęgniarka ma tekie same obowiązki zawodowe i tak samo ciężko pracuje. Porównywanie się do lekarzy to wynik prania mózgów przez wykładające na AM pielęgniarki z różnymi stopniami naukowymi.Chcesz zarobić 6 tys.to zmień profesję,albo możesz jeszcze udawać ordynatora.

OK.Dodaj tylko,że studiujesz pielęgniarstwo.Z doświadczenia wiem,że po uzyskaniu tytułu magistra większość peacujących pielęgniarek dostaje małpiego rozumu.Wydaje im się,że są mądrzejsze od lekarzy.Jedno jest pewne,czy po dwuletnim studium,czy po studiach pielęgniarka ma tekie same obowiązki zawodowe i tak samo ciężko pracuje. Porównywanie się do lekarzy to wynik prania mózgów przez wykładające na AM pielęgniarki z różnymi stopniami naukowymi.Chcesz zarobić 6 tys.to zmień profesję,albo możesz jeszcze udawać ordynatora. rozwiń
Avatar
polak / 10 lutego 2010 o 14:51
0
Jak niegdyś powiedział młody lekarz; jest dużo tego towaru".
W tym chorym systemie najmniej zależy na reformie lekarzom i dyrektorom szpitali.
W mętnej wodzie można ciągnąc do woli pieniądze z NFZ utrzymując nikomu niepoyrzebną administrację,kilku dyrektorow,rady nadzorcze itp.
To jest brak ekonomizacji pracy gdy na 5 lub wiecej pracownikow biurowych przypada 1 pielegniarka.
Szpital to pielęgniarki ,salowe,technicy medyczni. Oni stanowią podstawę działalniosci szpitala.
Lekarze wiemy jak pracuja,sa stworzeni do wyzszych celow,a w pogoni za pieniadzem w jednem czasie potrafia pełnic trzy dyżury w jednym szpitalu.
Ponadto udzilaja sie zawodowo w prywatnych praktykach oraz wszeliej masci pseudo pogotowiach.Sa zmeczeni i niewyspani i żli.
Może jednak postawic slużbę zdrowia na nogi i ciac koszty poczynajac od dyrekcji i niepotrzebnej biurokracji.
Nikt jeszcze nie wyleczyl chorych administracyjnie i politycznie.
Jak niegdyś powiedział młody lekarz; jest dużo tego towaru".
W tym chorym systemie najmniej zależy na reformie lekarzom i dyrektorom szpitali.
W mętnej wodzie można ciągnąc do woli pieniądze z NFZ utrzymując nikomu niepoyrzebną administrację,kilku dyrektorow,rady nadzorcze itp.
To jest brak ekonomizacji pracy gdy na 5 lub wiecej pracownikow biurowych przypada 1 pielegniarka.
Szpital to pielęgniarki ,salowe,technicy medyczni. Oni stanowią podstawę działalniosci szpitala.
Lekarze wiemy jak pracuja,sa stwor... rozwiń
Avatar
Gość / 15 lutego 2010 o 15:51
0
Nie ma AM !
[url="http://www.umlub.pl/"]http://www.umlub.pl/[/url]
Avatar
lula / 12 lutego 2010 o 13:28
0
Gość napisał:
Kto mówi o chęci zarabiania tyle co lekarze nie wkładaj mi w usta tego czego nie powiedziałam widzę ,że w ogóle nie rozumiesz sensu mojej wypowiedzi... hahah mam w rodzinie trzech lekarzy dla Twojej wiadomości 2 w lublinie i jednego w Radzyniu Podlaskim bardzo dobrze znam ich mechanizm działania.. Chodzi mi o to ,że ludzie nie maja żadnego szacunku dla pielęgniarek które w szpitalach są im najbliższe , zawsze zwracają się do nich jako pierwszych o pomoc a one niczego wzamian nie oczekują , lekarze nie dość ,że pacjentów nie szanują patrzą na nich z góry to jeszcze bezczelnie wyciągają łapę po pieniądze a potem w gabinecie lekarskim wyśmiewają , szydzą z tej osoby.. żałośni jesteście

To o co ci wlasciwie chodzi???Taki szacunek sobie zbudowalyście-to moj kontakt z wami wydal taką ocenę,lekarz robi swoje,a ze ma możliwości więc z nich korzysta czy to konowal czy geniusz ...powiedzmy.Twój hymn o kasie tak odebralam i nic nie wkladam więc nie chcę dyskutować nie bede stawać w obronie twojej bo jeśli uczestniczylaś w braniu lapówek uczestniczylaś w przestępstwie na któro pozwalalaś,a mając lekarzy w rodzinie niejednokrotnie coś po znajomości zalatwialaś !! Więc zjadasz swój ogon z powodu patologii i karierowiczowstwa w tej braży GRATULUJę!

To o co ci wlasciwie chodzi???Taki szacunek sobie zbudowalyście-to moj kontakt z wami wydal taką ocenę,lekarz robi swoje,a ze ma możliwości więc z nich korzysta czy to konowal czy geniusz ...powiedzmy.Twój hymn o kasie tak odebralam i nic nie wkladam więc nie chcę dyskutować nie bede stawać w obronie twojej bo jeśli uczestniczylaś w braniu lapówek uczestniczylaś w przestępstwie na któro pozwalalaś,a mając lekarzy w rodzinie niejednokrotnie coś po znajomości zalatwialaś !! Więc zjadasz swój ogon z powodu patologii... rozwiń
Avatar
Gość / 12 lutego 2010 o 12:45
0
lula napisał:
Oczywiście !!! A jeśli nie masz nikogo w rodzinie z lekarzy więc wiedzy niektórych konowalów z tytulem doktora nie przeskoczysz,masz o to żal?Wyryj sobie to na czole,ze jesteś od nich mądrzejsza,wpólczuj nam pacjentom ,bo dalaś do zrozumienia,ze również oczekujesz lapówek od nas.Czyli chcecie zarabiać tyle co lekarze???To grzech wielki grzech...ale marzenia wzbogacają duszę...



Kto mówi o chęci zarabiania tyle co lekarze nie wkładaj mi w usta tego czego nie powiedziałam widzę ,że w ogóle nie rozumiesz sensu mojej wypowiedzi... hahah mam w rodzinie trzech lekarzy dla Twojej wiadomości 2 w lublinie i jednego w Radzyniu Podlaskim bardzo dobrze znam ich mechanizm działania.. Chodzi mi o to ,że ludzie nie maja żadnego szacunku dla pielęgniarek które w szpitalach są im najbliższe , zawsze zwracają się do nich jako pierwszych o pomoc a one niczego wzamian nie oczekują , lekarze nie dość ,że pacjentów nie szanują patrzą na nich z góry to jeszcze bezczelnie wyciągają łapę po pieniądze a potem w gabinecie lekarskim wyśmiewają , szydzą z tej osoby.. żałośni jesteście



Kto mówi o chęci zarabiania tyle co lekarze nie wkładaj mi w usta tego czego nie powiedziałam widzę ,że w ogóle nie rozumiesz sensu mojej wypowiedzi... hahah mam w rodzinie trzech lekarzy dla Twojej wiadomości 2 w lublinie i jednego w Radzyniu Podlaskim bardzo dobrze znam ich mechanizm działania.. Chodzi mi o to ,że ludzie nie maja żadnego szacunku dla pielęgniarek które w szpitalach są im najbliższe , zawsze zwracają się do nich jako pierwszych o pomoc a one niczego wzamian nie oczekują , lekarze nie dość ,... rozwiń
Avatar
lula / 11 lutego 2010 o 22:18
0
Gość napisał:
Pielęgniarki rozwydrzone??? Popatrz się lepiej na lekarzy przy nich jest się jak muszka , ledwo co na 3 zaliczali anatomię człowieka a potem głowa do góry i rznie taki cwaniaka.. Ciekawe dlaczego lekarze nigdy nie strajkowali oni maja kasy jak lodu , sama byłam niejednokrotnie świadkiem dawania łapówek lekarzom , czasem wręcz sie o nie upominali.. zal mi was wszystkich

Oczywiście !!! A jeśli nie masz nikogo w rodzinie z lekarzy więc wiedzy niektórych konowalów z tytulem doktora nie przeskoczysz,masz o to żal?Wyryj sobie to na czole,ze jesteś od nich mądrzejsza,wpólczuj nam pacjentom ,bo dalaś do zrozumienia,ze również oczekujesz lapówek od nas.Czyli chcecie zarabiać tyle co lekarze???To grzech wielki grzech...ale marzenia wzbogacają duszę...

Oczywiście !!! A jeśli nie masz nikogo w rodzinie z lekarzy więc wiedzy niektórych konowalów z tytulem doktora nie przeskoczysz,masz o to żal?Wyryj sobie to na czole,ze jesteś od nich mądrzejsza,wpólczuj nam pacjentom ,bo dalaś do zrozumienia,ze również oczekujesz lapówek od nas.Czyli chcecie zarabiać tyle co lekarze???To grzech wielki grzech...ale marzenia wzbogacają duszę... rozwiń
Avatar
ord. mgr Zygmunt Łubicz / 11 lutego 2010 o 16:26
0
dr Basen' date='10.02.2010, 15:14:25' post='231824']
OK.Dodaj tylko,że studiujesz pielęgniarstwo.Z doświadczenia wiem,że po uzyskaniu tytułu magistra większość peacujących pielęgniarek dostaje małpiego rozumu.Wydaje im się,że są mądrzejsze od lekarzy.Jedno jest pewne,czy po dwuletnim studium,czy po studiach pielęgniarka ma tekie same obowiązki zawodowe i tak samo ciężko pracuje. Porównywanie się do lekarzy to wynik prania mózgów przez wykładające na AM pielęgniarki z różnymi stopniami naukowymi.Chcesz zarobić 6 tys.to zmień profesję,albo możesz jeszcze udawać ordynatora.


Jestem studentką AM i nie pozwolę sobie na poniżanie pielęgniarek przez człowieka który im do pięt nie dorasta,powiem więcej, twoja wypowiedź świadczy o tym że jesteś tumanem który ledwo ukończył średnie wykształcenie i nie zna życia w polskich realiach !!! Lekarze swój czas poświęcają na robieniu na boku dobrze płatnych chałturek w prywatnych klinikach,wracają do państwowego szpitala i wyciągają od biednych ludzi kolejne pieniądze za ich wyleczenie,są zaspani,źli na cały świat,wyżywają się na pracownikach,wiele razy każą podawać leki pielęgniarkom w takich dawkach jakich nie potrzeba bo są niewyspani i nie kontaktują,następnie zganiają winę na nie jeśli pacjent dostanie skutków ubocznych nim. W końcu doba ma 24 godziny,normalny człowiek nie podołałby tylu zajęciom w ciągu dnia,ale w pogoni za pieniądzem w człowieku pokazuje swoje wszystkie cechy.W Lublinie na onkologii spotkałam się z taką sytuacja wiele razy,nie mówią że pacjent jest u schyłku życia po to by wyciągnąć od rodziny łapówki i dawać nadzieję ze po następnej chemioterapii ktoś bliski wróci do zdrowia!! Przemilczę to iż mają kilka kobiet i są ku***arzynami.Dodatkowo mają ciepłe posadki na AM już nie jako ledwo "przepychani" studenciny ale jako dr uczący i wyzywający się na nich,wykazują się "wyższością" w stosunku do nich i pogardą.Wracając do tematu pielęgniarek,czy po studium czy po magistrze pielęgniarki pracują ciężko, jak wiele osób w Polsce by zarobić na utrzymanie rodziny,jakby nie patrzeć lepiej jest widziana perspektywa na przyszłość pielęgniarki po AM użerającymi się z takimi wykładowcami, niż osoby po dwuletnim kształceniu zaocznym w szkole gdzie za pieniądze zdawane są egzaminy i ma się papier !!!!!!! Powiadasz że "z doświadczenia wiesz ze po uzyskaniu magistra więcej "PEACUJĄCH" pielęgniarek dostaje małpiego rozumu",małpiego rozumu jeśli w ogóle mowa jest o jakimkolwiek rozumie to używasz TY do wypowiadania takich oszczerstw !!Pielęgniarki są jedynymi osobami w szpitalu pilnującymi porządku i ratującymi życie,pomagającymi potrzebującym co najważniejsze wykonują ten zawód z własnej chęci i dobroci,ale chęci w tej kwestii są mało istotne,liczy się doświadczenie i nikt mi nie powie ze posiada go więcej osoba po płatnej szkole niż po AM,sama nauka i użeranie się doktorkami jest wielkim wyzwaniem dla studentek,charakteryzuje się wytrwałością psychiczna,bo przecież ono jest nam do zawodu potrzebne najbardziej!
dr Basen' date='10.02.2010, 15:14:25' post='231824']
OK.Dodaj tylko,że studiujesz pielęgniarstwo.Z doświadczenia wiem,że po uzyskaniu tytułu magistra większość peacujących pielęgniarek dostaje małpiego rozumu.Wydaje im się,że są mądrzejsze od lekarzy.Jedno jest pewne,czy po dwuletnim studium,czy po studiach pielęgniarka ma tekie same obowiązki zawodowe i tak samo ciężko pracuje. Porównywanie się do lekarzy to wynik prania mózgów przez wykładające na AM pielęgniarki z różnymi stopniami naukowymi.Chcesz zarobić 6 tys.... rozwiń
Avatar
Gość / 11 lutego 2010 o 14:09
0
lula napisał:
Ja tez się szkolilam 25 lat temu i musialam się przebranżowić-zmienić zawód.I pracuję w takiej firmie,gdzie dziękują pracownikom za ich dlugoletnią pracę i na ich miejsce przyjmują nowych niekiedy wyksztalconych zatrudnianych przez Agencje dobra forma ale na jak dlugo,ciesz się ze masz takie a nie inne dochody,ze wiesz ze będziesz je miala,my kobiety w średnim wieku zastąpione przez mlodzież /bez dodatkowych kosztow-zus itp itp/mamy zmartwienie a ty nie masz? a jak twojej matce skonczy się umowa o pracę i będziesz ją musiala utrzymać to podejmiesz kazdą pracę bez względu na to czy ksztalcilas sie po 8 czy 12 godzin dziennie,nie poblazaj sobie,szanuj wszystko co ci oferuje państwo,a dąsy na temat wyksztalcenia wsadż sobie na tymczasem między książki,dopóki nie zmieni sie ustrój dopóty będziemy zebrakami ! W Polsce po prostu brakuje średniej klasy spolecznej,jest za duża przepaść między biznesmenami często nowobogackimi a najniższą klasą spoleczną czyżby made in CHINA?I jeszcze a propos wyksztalconych pielęgniarek,co pierdzą w stolki szpitalne,dwukrotnie korzystalam z ich uslug-obowiązków zgodnych z regulaminem -niestety są krnąbrne,zepsute,rozwydrzone królewny,nie wszystkie co prawda,ale większość tak!!! Trzeba przeprowadzić reformę w szpitalach nie na kazdym oddziale jednakowo powinny być wynagradzane,a tak na marginesie to jest tam was za dużo to moje zdanie i bede je podtrzymywać wtedy nie będziecie się zderzać na korytarzach szpitalnych i lazić jak rozlazle muchy.To jest dojenie budżetu jak najniższym kosztem,odchodżcie od lóżek ! I tak zawsze was tam brakowalo ! więc o co chodzi o co to cale halo???myślcie trochę baby myślcie,bo i na to znajdziesię rozwiązanie,byćmoże nie jestem ucywilizowana,ale tego nauczyl mnie system przez ok 10 lat więc nie róbcie zamieszania na cieplych posadkach bo to grzech wielki grzech !!!



Pielęgniarki rozwydrzone??? Popatrz się lepiej na lekarzy przy nich jest się jak muszka , ledwo co na 3 zaliczali anatomię człowieka a potem głowa do góry i rznie taki cwaniaka.. Ciekawe dlaczego lekarze nigdy nie strajkowali oni maja kasy jak lodu , sama byłam niejednokrotnie świadkiem dawania łapówek lekarzom , czasem wręcz sie o nie upominali.. zal mi was wszystkich



Pielęgniarki rozwydrzone??? Popatrz się lepiej na lekarzy przy nich jest się jak muszka , ledwo co na 3 zaliczali anatomię człowieka a potem głowa do góry i rznie taki cwaniaka.. Ciekawe dlaczego lekarze nigdy nie strajkowali oni maja kasy jak lodu , sama byłam niejednokrotnie świadkiem dawania łapówek lekarzom , czasem wręcz sie o nie upominali.. zal mi was wszystkich rozwiń
Avatar
pielegniarka / 10 lutego 2010 o 17:24
0
dr Basen napisał:
OK.Dodaj tylko,że studiujesz pielęgniarstwo.Z doświadczenia wiem,że po uzyskaniu tytułu magistra większość peacujących pielęgniarek dostaje małpiego rozumu.Wydaje im się,że są mądrzejsze od lekarzy.Jedno jest pewne,czy po dwuletnim studium,czy po studiach pielęgniarka ma tekie same obowiązki zawodowe i tak samo ciężko pracuje. Porównywanie się do lekarzy to wynik prania mózgów przez wykładające na AM pielęgniarki z różnymi stopniami naukowymi.Chcesz zarobić 6 tys.to zmień profesję,albo możesz jeszcze udawać ordynatora.




Małpiego rozumu .. tzn? Jeszcze nigdy nie spotkałam się z sytuacja ,żeby pielegniarki uważały się za mądrzejsze od lekarzy . Raz tylko spotkałam się ze śmieszną sytuacją gdy lekarz kazał podac niewłaściwą (zbyt dużą) dawkę leku gdzie pięlegniarka go poprawiła a po tygodniu straciła pracę . Co do prania mózgów na AM nikt nam nigdy nie mówił ,że uczymy się na poziomie lekarskiego sami porównaliśmy testy ,egzaminy , zaliczenia . Ciekawi mnie to Twoje doświadczenie "dr Basen" , pewnie pięlęgniarka po studium albo lekarskim ..




Małpiego rozumu .. tzn? Jeszcze nigdy nie spotkałam się z sytuacja ,żeby pielegniarki uważały się za mądrzejsze od lekarzy . Raz tylko spotkałam się ze śmieszną sytuacją gdy lekarz kazał podac niewłaściwą (zbyt dużą) dawkę leku gdzie pięlegniarka go poprawiła a po tygodniu straciła pracę . Co do prania mózgów na AM nikt nam nigdy nie mówił ,że uczymy się na poziomie lekarskiego sami porównaliśmy testy ,egzaminy , zaliczenia . Ciekawi mnie to Twoje doświadczenie "dr Basen" , pewnie pięlęgniar... rozwiń
Avatar
lula / 10 lutego 2010 o 16:38
0
Ja tez się szkolilam 25 lat temu i musialam się przebranżowić-zmienić zawód.I pracuję w takiej firmie,gdzie dziękują pracownikom za ich dlugoletnią pracę i na ich miejsce przyjmują nowych niekiedy wyksztalconych zatrudnianych przez Agencje dobra forma ale na jak dlugo,ciesz się ze masz takie a nie inne dochody,ze wiesz ze będziesz je miala,my kobiety w średnim wieku zastąpione przez mlodzież /bez dodatkowych kosztow-zus itp itp/mamy zmartwienie a ty nie masz? a jak twojej matce skonczy się umowa o pracę i będziesz ją musiala utrzymać to podejmiesz kazdą pracę bez względu na to czy ksztalcilas sie po 8 czy 12 godzin dziennie,nie poblazaj sobie,szanuj wszystko co ci oferuje państwo,a dąsy na temat wyksztalcenia wsadż sobie na tymczasem między książki,dopóki nie zmieni sie ustrój dopóty będziemy zebrakami ! W Polsce po prostu brakuje średniej klasy spolecznej,jest za duża przepaść między biznesmenami często nowobogackimi a najniższą klasą spoleczną czyżby made in CHINA?I jeszcze a propos wyksztalconych pielęgniarek,co pierdzą w stolki szpitalne,dwukrotnie korzystalam z ich uslug-obowiązków zgodnych z regulaminem -niestety są krnąbrne,zepsute,rozwydrzone królewny,nie wszystkie co prawda,ale większość tak!!! Trzeba przeprowadzić reformę w szpitalach nie na kazdym oddziale jednakowo powinny być wynagradzane,a tak na marginesie to jest tam was za dużo to moje zdanie i bede je podtrzymywać wtedy nie będziecie się zderzać na korytarzach szpitalnych i lazić jak rozlazle muchy.To jest dojenie budżetu jak najniższym kosztem,odchodżcie od lóżek ! I tak zawsze was tam brakowalo ! więc o co chodzi o co to cale halo???myślcie trochę baby myślcie,bo i na to znajdziesię rozwiązanie,byćmoże nie jestem ucywilizowana,ale tego nauczyl mnie system przez ok 10 lat więc nie róbcie zamieszania na cieplych posadkach bo to grzech wielki grzech !!!
Ja tez się szkolilam 25 lat temu i musialam się przebranżowić-zmienić zawód.I pracuję w takiej firmie,gdzie dziękują pracownikom za ich dlugoletnią pracę i na ich miejsce przyjmują nowych niekiedy wyksztalconych zatrudnianych przez Agencje dobra forma ale na jak dlugo,ciesz się ze masz takie a nie inne dochody,ze wiesz ze będziesz je miala,my kobiety w średnim wieku zastąpione przez mlodzież /bez dodatkowych kosztow-zus itp itp/mamy zmartwienie a ty nie masz? a jak twojej matce skonczy się umowa o pracę i będziesz ją musiala utrzymać to pode... rozwiń
Avatar
dr Basen / 10 lutego 2010 o 15:14
0
pielegniarka napisał:
hahah śmieszny jestes ... ciekawe w jakim zawodzie Ty pracujesz szczylu! Ja studiuje pielegniarstwo w lublinie jest bardzo cięzko mamy te same zestawy pytań na egzaminy co kierunek lekarski , siedzimy na uczelni od 8 do 21 bez chwili wytchnienia zadnego okienka ... i po takich studiach daja mi 2000 na reke dziekuje ... bardzo dobrze ,że pielegniarki szukają sobie dodatkowej pracy zawsze dodatkowy grosz . Niektórzy za samo siedzenie za biurkiem dostają po 6 tysiaków ..

OK.Dodaj tylko,że studiujesz pielęgniarstwo.Z doświadczenia wiem,że po uzyskaniu tytułu magistra większość peacujących pielęgniarek dostaje małpiego rozumu.Wydaje im się,że są mądrzejsze od lekarzy.Jedno jest pewne,czy po dwuletnim studium,czy po studiach pielęgniarka ma tekie same obowiązki zawodowe i tak samo ciężko pracuje. Porównywanie się do lekarzy to wynik prania mózgów przez wykładające na AM pielęgniarki z różnymi stopniami naukowymi.Chcesz zarobić 6 tys.to zmień profesję,albo możesz jeszcze udawać ordynatora.

OK.Dodaj tylko,że studiujesz pielęgniarstwo.Z doświadczenia wiem,że po uzyskaniu tytułu magistra większość peacujących pielęgniarek dostaje małpiego rozumu.Wydaje im się,że są mądrzejsze od lekarzy.Jedno jest pewne,czy po dwuletnim studium,czy po studiach pielęgniarka ma tekie same obowiązki zawodowe i tak samo ciężko pracuje. Porównywanie się do lekarzy to wynik prania mózgów przez wykładające na AM pielęgniarki z różnymi stopniami naukowymi.Chcesz zarobić 6 tys.to zmień profesję,albo możesz jeszcze udawać ordynatora. rozwiń
Avatar
polak / 10 lutego 2010 o 14:51
0
Jak niegdyś powiedział młody lekarz; jest dużo tego towaru".
W tym chorym systemie najmniej zależy na reformie lekarzom i dyrektorom szpitali.
W mętnej wodzie można ciągnąc do woli pieniądze z NFZ utrzymując nikomu niepoyrzebną administrację,kilku dyrektorow,rady nadzorcze itp.
To jest brak ekonomizacji pracy gdy na 5 lub wiecej pracownikow biurowych przypada 1 pielegniarka.
Szpital to pielęgniarki ,salowe,technicy medyczni. Oni stanowią podstawę działalniosci szpitala.
Lekarze wiemy jak pracuja,sa stworzeni do wyzszych celow,a w pogoni za pieniadzem w jednem czasie potrafia pełnic trzy dyżury w jednym szpitalu.
Ponadto udzilaja sie zawodowo w prywatnych praktykach oraz wszeliej masci pseudo pogotowiach.Sa zmeczeni i niewyspani i żli.
Może jednak postawic slużbę zdrowia na nogi i ciac koszty poczynajac od dyrekcji i niepotrzebnej biurokracji.
Nikt jeszcze nie wyleczyl chorych administracyjnie i politycznie.
Jak niegdyś powiedział młody lekarz; jest dużo tego towaru".
W tym chorym systemie najmniej zależy na reformie lekarzom i dyrektorom szpitali.
W mętnej wodzie można ciągnąc do woli pieniądze z NFZ utrzymując nikomu niepoyrzebną administrację,kilku dyrektorow,rady nadzorcze itp.
To jest brak ekonomizacji pracy gdy na 5 lub wiecej pracownikow biurowych przypada 1 pielegniarka.
Szpital to pielęgniarki ,salowe,technicy medyczni. Oni stanowią podstawę działalniosci szpitala.
Lekarze wiemy jak pracuja,sa stwor... rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 13

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wraca Puławskie Kino Samochodowe
27 lipca 2018, 0:00

Wraca Puławskie Kino Samochodowe 7 0

Co Gdzie Kiedy. Gratka dla miłośników kina w Puławach. W dniach 27-29 lipca odbędzie się kolejna już edycja Puławskiego Kina Samochodowego, nawiązującego do amerykańskiej tradycji seansów.

94 PZLA MP. Podsumowanie drugiego dnia
galeria

94 PZLA MP. Podsumowanie drugiego dnia 0 0

Małgorzata Hołub-Kowalik i Karol Zalewski złotymi medalistami w biegu na 400 metrów. To dość spora niespodzianka bo za faworytów w obu przypadkach uchodzili inni uczestnicy finału

Tłumy na koncercie Siła Kobiet na pl. Zamkowym w Lublinie [zdjęcia]
galeria
film

Tłumy na koncercie Siła Kobiet na pl. Zamkowym w Lublinie [zdjęcia] 83 17

W Lublinie trwa koncert Siła Kobiet. Na scenie występują: Paulina Przybysz, Monika Brodka, Katarzyna Nosowska i Kayah. Na plac Zamkowy przyszły tłumy

Wjechał samochodem w rowerzystki. 13-latka nie żyje
kraj
film

Wjechał samochodem w rowerzystki. 13-latka nie żyje 5 2

Radomyśl (woj. wielkopolskie). Na trasie Wschowa-Radomyśl samochód osobowy uderzył w dwie nastolatki jadące na rowerach. Młodsza z dziewcząt, 13-latka, zginęła na miejscu. Jej rok starsza koleżanka została przewieziona do szpitala. Przyczyny wypadku bada prokuratura.

Lato na Placu Litewskim: Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek
2 sierpnia 2018, 17:00

Lato na Placu Litewskim: Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek 2 0

Co Gdzie Kiedy. Popularny spektakl Centrum Kultury - Brak sensu, Aniołek, Żyrafa i Stołek będzie można zobaczyć bezpłatnie w ramach wakacyjnego projektu Lato na Placu Litewskim. Pokaz odbędzie się dwukrotnie - w czwartek, 2 sierpnia i piątek, 3 sierpnia o godz. 17 przy pomniku Unii Lubelskiej.

Carnaval Sztukmistrzów 2018: Kto wystąpi? Czego nie przegapić?
galeria

Carnaval Sztukmistrzów 2018: Kto wystąpi? Czego nie przegapić? 25 2

Żeby obejrzeć wszystkie występy, najlepiej zacząć w czwartek. Dlatego już dziś przedstawiamy program festiwalu, choć najwięcej spektakli będzie dopiero za tydzień. Jak zwykle warto zarezerwować dużo czasu, dobrze zaplanować dzień i zatroszczyć się o wygodne obuwie

Skoki Narciarskie. Polska deklasuje rywali w Wiśle!
film

Skoki Narciarskie. Polska deklasuje rywali w Wiśle! 0 0

Podczas inauguracyjnego konkursu Letniego Grand Prix 2018 na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle reprezentacja Polski zajęła pierwsze miejsce osiągając rekordową przewagę 71,3 punktu nad drugimi w klasyfikacji Niemcami. Trzecie miejsce przypadło Norwegom

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty

Gryf Wejherowo - Górnik Łęczna 2:2. Odrobili dwie bramki straty 15 3

Przebudowany po drugim spadku z rzędu zespół z Łęcznej w pierwszym meczu nowego sezonu wywalczył punkt w Wejherowie chociaż po niespełna pół godzinie gry przegrywał 0:2

Tomasovia pokonała Stal Kraśnik 4:2

Tomasovia pokonała Stal Kraśnik 4:2 4 0

Po sparingu Stali z Tomasovią zdecydowanie lepsze humory panują w obozie czwartoligowca. Drużyna Pawła Babiarza ograła beniaminka III ligi 4:2

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów
galeria

94 PZLA MP. Dominik Kopeć w finale biegu na 200 metrów 2 2

Zawodnik Agrosu Zamość w piątek został mistrzem Polski w biegu na 100 metrów, a w sobotę zapewnił sobie awans do finałowego biegu na dwa razy dłuższym dystansie.

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę?

Jak przygotować się do wyjazdu do pracy za granicę? 0 4

Pierwszy wyjazd do pracy za granicą może wiązać się z dużym stresem. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, by uniknąć niepotrzebnych nerwów.

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0

Orlęta Spomlek rozbiły Włodawiankę 7:0 0 4

Piłkarze Rafała Borysiuka ostro postrzelali przy okazji sobotniego meczu kontrolnego z Włodawianką. Zawody zakończyły się zwycięstwem trzecioligowca 7:0. Rywale pod okiem Marka Droba ćwiczą jednak dopiero od tygodnia i tak naprawdę budują nową drużynę

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia
28 lipca 2018, 0:00

Botaniczna Piątka w Lublinie - edycja letnia 1 0

Co Gdzie Kiedy. 28 lipca odbędzie się pierwsza w historii letnia edycja Botanicznej Piątki na terenie Ogrodu Botanicznego UMCS w Lublinie.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.