Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

7 października 2014 r.
21:30
Edytuj ten wpis

PolskiBus czeka na decyzję SKO w sprawie połączenia Warszawa - Lublin - Rzeszów

Autor: Zdjęcie autora toma
51 23 A A

Od decyzji Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie zależy, czy i kiedy firma PolskiBus uruchomi połączenia z Warszawy przez Lublin do Rzeszowa. SKO rozpatruje odwołanie złożone przez stowarzyszenie lubelskich przewoźników.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
O sprawie pisaliśmy w poniedziałek. PolskiBus już wcześniej zapowiadał uruchomienie połączenie na trasie Warszawa-Lublin-Rzeszów. Oznaczałoby to także zwiększenie liczby kursów z Lublina do stolicy kraju z pięciu do dziewięciu w ciągu dnia.

Trasa miała być obsługiwana od 1 października, jednak przewoźnik musiał zmienić te plany. Powodem było odwołanie od otrzymanych przez firmę pozwoleń. Złożyły je stowarzyszenie Lexmid oraz reprezentujące mniejszych przewoźników Stowarzyszenie Prywatnego Transportu Samochodowego "Bus” z siedzibą w Lublinie.

- Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Lublinie odrzuciło odwołanie, ponieważ skarżące stowarzyszenie nie było stroną w postępowaniu - mówi Beata Górka, rzeczniczka Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie.

W tym momencie sprawa utknęła w Warszawie, bo Lexmid złożył także odwołanie od decyzji o pozwoleniu na obsługę tej trasy wydanej przez tamtejszego marszałka.
- Sprawa zezwolenia została przekazana w ubiegłym miesiącu do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie - informuje Marta Milewska, rzeczniczka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego. Jak dowiedzieliśmy się w warszawskim SKO, odwołanie nie zostało jeszcze rozpatrzone.

Chcieliśmy poznać powody, którymi kierowali się autorzy odwołania. W siedzibie Lexmidu nie było nikogo, a pod wskazany numer telefonu nie mogliśmy się dodzwonić. Zadzwoniliśmy do członka zarządu SPTS "Bus” Marka Niezgody, który jest powiązany z firmą Irbis, która wozi pasażerów na trasie Lublin-Kraśnik. Odesłał nas do wiceprezesa stowarzyszenia Stanisława Olszaka, właściciela firmy Contbus, największego przewoźnika oferującego połączenia między Lublinem i Warszawą. Wczoraj nie udało nam się z nim skontaktować.

Na stronie internetowej firmy PolskiBus można podpisać się pod petycją w sprawie uzyskania pozwolenia na obsługę trasy Warszawa-Lublin-Rzeszów.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku

Komentarze 23

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
emilio / 26 sierpnia 2015 r. o 20:36
0

Proponuję na facebooku założyć stronę precz z Polskim Szkockim Busem

Avatar
emilio / 26 sierpnia 2015 r. o 20:28
0
Polski Bus to firma z dużym kapitałem i chce zniszczyć polskich przewoźników rażąco niskimi cenami biletów po to by przez następne lata być monopolistą i pokazać co potrafi, czyli podnieść ceny biletów kilkakrotnie drożej niż aktualne ceny przewoźników już urzędujących na tych trasach.
Avatar
boss / 9 października 2014 r. o 00:26
0

Ja osobiscie mam gdzies czy to polska firma czy chinska czy jeszcze jakas ja kozystam jako klient z tego na co mam ochote i niech te wszystkie tluki co chca mi wciskac drogi polski wegiel czy drogie polskie przejazdy czy cokolwiek drogiego sie odemnie odczepia i nie mowia mi co jest dla mnie dobre bo o tym powinienem decydowac sam.Swoja droga ciekawe ze tak sporo ludzi broni polskich firm i biznesow a jednoczesnie chce ich obciazenia fiskalne zwiekszac zeby bylo drogo i niekonkurencyjnie

Avatar
aBc / 8 października 2014 r. o 12:52
0

Powiedz to milionom Polaków, którzy kupują w Biedronkach i LIDL-ach. To też zagraniczne koncerny.

Wygra zawsze tańszy.

Busiarzy nikt nie wykończy.

Wystarczy ze  zaoferują tańsze przejazdy niż PolskiBus.

Jest wolny rynek.

Jeśli nie wytrzymają konkurencji to ich problem.

A nie klientów.

Nie chodzi tylko o tańsze przejazdy , choć oczywiście też , ale o bezpieczeństwo i komfort .Jechałaś ponad 5 godzin w busie ?

Rozklekotane złomy to na trasę Lublin-Świdnik a nie w Polskę .

Obojętne mi jest czy będzie to Polski Bus , Albatros czy zupełnie inna firma .

 

le="font-family:arial, helvetica, sans-serif;">Nie chodzi tylko o tańsze przejazdy , choć oczywiście też , ale o bezpieczeństwo i komfort .Jechałaś ponad 5 godzin w busie ?

Rozklekotane złomy to na trasę Lublin-Świdnik a nie w Polskę .

Obojętne mi jest czy będzie to Polski Bus , Albatros czy zupełnie inna... rozwiń

Avatar
aBc / 8 października 2014 r. o 12:43
0

KTO ZAŁOŻY STRONĘ NA FEJSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Precz z Lubelskimi Busami !!!

Busikowym skrytożercom mówimy: stanowcze NIE !!!

Dla dobra pasażerów ?

Proponuje na Facebooku założyć stronę

Precz z Lubelskimi Busami !!!

I pogonić tych darmozjadów
Firmy takie jak Contbus, Bp Tour , Express Buss

Niech nam nie mówią że to dla naszego dobra , raczej robią nam wielka krzywdę ,ile jest ludzi niezadowolonych z ich usług , ile ludzi pisze zupełnie co innego jak mówią oni sami .

1 Brak bezpieczeństwa
2 Wieczne opóźnienia busików
3 Komfort a raczej jego brak
4 Wysokie ceny
5 Brak postoju i przerwy na dalekich trasach
6 Na długie trasy dają rozklekotane busiki zamiast autobusów , to wszystko dla dobra klienta :)

Na stworzonej stronie na Facebooku proponuje wyrazić apel o bojkot busiarzy i odwołanie ich działalności ,przecież nie gwarantują nam tego co powyżej i sprawę zgłosić marszałkowi wojewódzkiemu do rozpatrzenia.

POPIERAM !!!

Busikowym skrytożercom mówimy stanowcze NIE !!!

mily:'lucida sans unicode', 'lucida grande', sans-serif;">POPIERAM !!!

Busikowym skrytożercom mówimy stanowcze NIE !!!

rozwiń
Avatar
ann / 8 października 2014 r. o 12:24
0

Pewnie nie dość że w Polsce jest bezrobocie to najlepiej jest dac zarobić obcemu bo wiadomo że POLSKIBUS nie jest naszym narodowym przewoźnikiem.

Chcecie wykonczyc naszych lokalnych przewoźników nie myśląć nawet o tym że pracuja również tam ludzie którzy mają rodziny i rachunki do oplacenia. 

Powiedz to milionom Polaków, którzy kupują w Biedronkach i LIDL-ach. To też zagraniczne koncerny.

Wygra zawsze tańszy.

Busiarzy nikt nie wykończy.

Wystarczy ze  zaoferują tańsze przejazdy niż PolskiBus.

Jest wolny rynek.

Jeśli nie wytrzymają konkurencji to ich problem.

A nie klientów.

Powiedz to milionom Polaków, którzy kupują w Biedronkach i LIDL-ach. To też zagraniczne koncerny.

Wygra zawsze tańszy.

Busiarzy nikt nie wykończy.

Wystarczy ze  zaoferują tańsze przejazdy niż PolskiBus.

Jest wolny rynek.

Jeśli nie wytrzymają konkurencji to ich problem.

A nie klientów.

rozwiń
Avatar
folkatka / 8 października 2014 r. o 11:50
0
Powtórzę pytanie, które juz tu zadałam. Dlaczego, do jasnej Anielki, przez tyle lat ci busiarze nie zrobili niczego, by poprawić jakość swoich usług? Mieli na to wystarczająco dużo czasu. A teraz, kiedy pasażerowie głosują nogami i portfelami za konkurencja, nagle sie obudzili, i próbują walczyć z PB w sposób bardzo nieelegancki? Jakie to głupie, płaskie i żałosne. próbują grać na patriotycznych uczuciach, wzbudzić współczucie dla kierowców, zagrożonych utrata pracy, dodam jeszcze, ze przez całe lata eksploatowali swoich pracownikow niemiłosiernie, kiepsko ich opłacali i ogólnie traktowali jak maszynki do wyciskania pieniędzy. Nijak mi ich nie szkoda, niech znikają z rynku.
Powtórzę pytanie, które juz tu zadałam. Dlaczego, do jasnej Anielki, przez tyle lat ci busiarze nie zrobili niczego, by poprawić jakość swoich usług? Mieli na to wystarczająco dużo czasu. A teraz, kiedy pasażerowie głosują nogami i portfelami za konkurencja, nagle sie obudzili, i próbują walczyć z PB w sposób bardzo nieelegancki? Jakie to głupie, płaskie i żałosne. próbują grać na patriotycznych uczuciach, wzbudzić współczucie dla kierowców, zagrożonych utrata pracy, dodam jeszcze, ze przez całe lata eksploatowali swoich pracownikow niemił... rozwiń
Avatar
Jolka / 8 października 2014 r. o 11:31
0

Przeczytajcie ten wpis:

zimny-dran pl/wezcie-sie-juz-odpierdolcie-od-polskiegobusadotkom/

Bo gadacie głupoty.

Avatar
Marek / 8 października 2014 r. o 09:30
0

Pewnie nie dość że w Polsce jest bezrobocie to najlepiej jest dac zarobić obcemu bo wiadomo że POLSKIBUS nie jest naszym narodowym przewoźnikiem. Chcecie wykonczyc naszych lokalnych przewoźników nie myśląć nawet o tym że pracuja również tam ludzie którzy mają rodziny i rachunki do oplacenia.

Tak chcemy, po pierwsze jak jeżdżę busem  polskiej małej prywatnej firmy to mam zapomnieć o bezpieczeństwie , ciągłym spóźnieniom i braku jakiegokolwiek komfortu.Wreszcie cena , właściciele maja wypychać kasą swoje kieszenie bo tak im wygodnie .Jak będzie trzeba to znowu dokupią ciasnych busików.Dlaczego w takim razie skoro są na rynku kilka lat nie zainwestowali w autobusy ,pewnie po co, bus tańszy i myśleli że przez kolejne lata będą wozili ludzi jak ziemniaki.Jadąc np do Kielc z podkulonymi nogami jest nie tyle niewygodnie co niebezpiecznie jadąc dalej wole nie mówić , jechałaś kiedyś że tak bronisz busiarzy ? Pojawiła się konkurencja to protestują , to może klienci też zaczną protest ? Jeżeli Lubelski przewoźnik nie spełnia podstawowych standardów jakie są na świecie powinno mu się zabrać koncesje !!!

Wole jeździć busami szkockiej firmy jak ciasnymi , niebezpiecznymi busami i to co wyprawiają kierowcy busików woła pomstę do nieba.Jak mam płacić i miałbym wybór wybieram bezpieczeństwo , komfort i cenę.

Kierowcy z upadłych firm znaleźli by prace u nowego przewoźnika i na pewno na lepszych warunkach jak u Lubelskiego dorobkiewicza.Zresztą już ktoś wspominał jak to kierowcy narzekali na właścicieli , czyli lekko nie maja.

Zamiast jechać i patrzeć na drogę, wiecznie po wyruszeniu w trasę musza liczyć kasę i dzwonić ile maja wolnych miejsc.Widziałem przypadek w Krakowie jak kierowca liczył i nie zauważył pieszego na przejściu ,całe szczęście w ostatniej chwili wyhamował.

Pamiętajcie busiarze wasza chciwość już się kończy , z utęsknieniem czekamy na normalnych przewoźników :)

Pewnie nie dość że w Polsce jest bezrobocie to najlepiej jest dac zarobić obcemu bo wiadomo że POLSKIBUS nie jest naszym narodowym przewoźnikiem. Chcecie wykonczyc naszych lokalnych przewoźników nie myśląć nawet o tym że pracuja również tam ludzie którzy mają rodziny i rachunki do oplacenia.

Tak chcemy, po pierwsze jak jeżdżę busem  polskiej małej prywatnej firmy to rozwiń

Avatar
Miszka / 8 października 2014 r. o 09:13
0

Sorry ale Contbus to nie jest jakośc obsługi, na jaka zasługują mieszkańcy Lublina. Przez całe lata jeździłem tymi busami i pomijając już szaleńczą jazdę to mało miejsca i po prostu męczarnia a nie podróż. Musiałem się przestawić na PKP a tam wszyscy wiemy jak jest.

I w końcu pojawił się porządny przewoźnik, z którym jeździłem już na wielu trasach w Polsce i byłem BARDZO zadowolony. A wiec oczywiście lubelska klika od razu próbuje to przyblokować. A że jest to klika uważam także na podstawie innych wydarzeń, w tym ze Świdnika. Wiem, że pasażerowi akurat w tym układzie liczą się najmniej. Jak kiedyś grupa mieszkańców wnioskowała o przystanek, bo do najbliższego mieli ponad 2 kilometry to kochane władze odpowiedziały, że to się nie opłaca ... przewoźnikom. Komedia jakaś!

Sorry ale Contbus to nie jest jakośc obsługi, na jaka zasługują mieszkańcy Lublina. Przez całe lata jeździłem tymi busami i pomijając już szaleńczą jazdę to mało miejsca i po prostu męczarnia a nie podróż. Musiałem się przestawić na PKP a tam wszyscy wiemy jak jest.

I w końcu pojawił się porządny przewoźnik, z którym jeździłem już na wielu trasach w Polsce i byłem BARDZO zadowolony. A wiec oczywiście lubelska klika od razu próbuje to przyblokować. A że jest to klika uważam także na podstawie innych wydarzeń, w tym ze Świdnika. Wiem... rozwiń

Avatar
emilio / 26 sierpnia 2015 r. o 20:36
0

Proponuję na facebooku założyć stronę precz z Polskim Szkockim Busem

Avatar
emilio / 26 sierpnia 2015 r. o 20:28
0
Polski Bus to firma z dużym kapitałem i chce zniszczyć polskich przewoźników rażąco niskimi cenami biletów po to by przez następne lata być monopolistą i pokazać co potrafi, czyli podnieść ceny biletów kilkakrotnie drożej niż aktualne ceny przewoźników już urzędujących na tych trasach.
Avatar
boss / 9 października 2014 r. o 00:26
0

Ja osobiscie mam gdzies czy to polska firma czy chinska czy jeszcze jakas ja kozystam jako klient z tego na co mam ochote i niech te wszystkie tluki co chca mi wciskac drogi polski wegiel czy drogie polskie przejazdy czy cokolwiek drogiego sie odemnie odczepia i nie mowia mi co jest dla mnie dobre bo o tym powinienem decydowac sam.Swoja droga ciekawe ze tak sporo ludzi broni polskich firm i biznesow a jednoczesnie chce ich obciazenia fiskalne zwiekszac zeby bylo drogo i niekonkurencyjnie

Avatar
aBc / 8 października 2014 r. o 12:52
0

Powiedz to milionom Polaków, którzy kupują w Biedronkach i LIDL-ach. To też zagraniczne koncerny.

Wygra zawsze tańszy.

Busiarzy nikt nie wykończy.

Wystarczy ze  zaoferują tańsze przejazdy niż PolskiBus.

Jest wolny rynek.

Jeśli nie wytrzymają konkurencji to ich problem.

A nie klientów.

Nie chodzi tylko o tańsze przejazdy , choć oczywiście też , ale o bezpieczeństwo i komfort .Jechałaś ponad 5 godzin w busie ?

Rozklekotane złomy to na trasę Lublin-Świdnik a nie w Polskę .

Obojętne mi jest czy będzie to Polski Bus , Albatros czy zupełnie inna firma .

 

le="font-family:arial, helvetica, sans-serif;">Nie chodzi tylko o tańsze przejazdy , choć oczywiście też , ale o bezpieczeństwo i komfort .Jechałaś ponad 5 godzin w busie ?

Rozklekotane złomy to na trasę Lublin-Świdnik a nie w Polskę .

Obojętne mi jest czy będzie to Polski Bus , Albatros czy zupełnie inna... rozwiń

Avatar
aBc / 8 października 2014 r. o 12:43
0

KTO ZAŁOŻY STRONĘ NA FEJSIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Precz z Lubelskimi Busami !!!

Busikowym skrytożercom mówimy: stanowcze NIE !!!

Dla dobra pasażerów ?

Proponuje na Facebooku założyć stronę

Precz z Lubelskimi Busami !!!

I pogonić tych darmozjadów
Firmy takie jak Contbus, Bp Tour , Express Buss

Niech nam nie mówią że to dla naszego dobra , raczej robią nam wielka krzywdę ,ile jest ludzi niezadowolonych z ich usług , ile ludzi pisze zupełnie co innego jak mówią oni sami .

1 Brak bezpieczeństwa
2 Wieczne opóźnienia busików
3 Komfort a raczej jego brak
4 Wysokie ceny
5 Brak postoju i przerwy na dalekich trasach
6 Na długie trasy dają rozklekotane busiki zamiast autobusów , to wszystko dla dobra klienta :)

Na stworzonej stronie na Facebooku proponuje wyrazić apel o bojkot busiarzy i odwołanie ich działalności ,przecież nie gwarantują nam tego co powyżej i sprawę zgłosić marszałkowi wojewódzkiemu do rozpatrzenia.

POPIERAM !!!

Busikowym skrytożercom mówimy stanowcze NIE !!!

mily:'lucida sans unicode', 'lucida grande', sans-serif;">POPIERAM !!!

Busikowym skrytożercom mówimy stanowcze NIE !!!

rozwiń
Avatar
ann / 8 października 2014 r. o 12:24
0

Pewnie nie dość że w Polsce jest bezrobocie to najlepiej jest dac zarobić obcemu bo wiadomo że POLSKIBUS nie jest naszym narodowym przewoźnikiem.

Chcecie wykonczyc naszych lokalnych przewoźników nie myśląć nawet o tym że pracuja również tam ludzie którzy mają rodziny i rachunki do oplacenia. 

Powiedz to milionom Polaków, którzy kupują w Biedronkach i LIDL-ach. To też zagraniczne koncerny.

Wygra zawsze tańszy.

Busiarzy nikt nie wykończy.

Wystarczy ze  zaoferują tańsze przejazdy niż PolskiBus.

Jest wolny rynek.

Jeśli nie wytrzymają konkurencji to ich problem.

A nie klientów.

Powiedz to milionom Polaków, którzy kupują w Biedronkach i LIDL-ach. To też zagraniczne koncerny.

Wygra zawsze tańszy.

Busiarzy nikt nie wykończy.

Wystarczy ze  zaoferują tańsze przejazdy niż PolskiBus.

Jest wolny rynek.

Jeśli nie wytrzymają konkurencji to ich problem.

A nie klientów.

rozwiń
Avatar
folkatka / 8 października 2014 r. o 11:50
0
Powtórzę pytanie, które juz tu zadałam. Dlaczego, do jasnej Anielki, przez tyle lat ci busiarze nie zrobili niczego, by poprawić jakość swoich usług? Mieli na to wystarczająco dużo czasu. A teraz, kiedy pasażerowie głosują nogami i portfelami za konkurencja, nagle sie obudzili, i próbują walczyć z PB w sposób bardzo nieelegancki? Jakie to głupie, płaskie i żałosne. próbują grać na patriotycznych uczuciach, wzbudzić współczucie dla kierowców, zagrożonych utrata pracy, dodam jeszcze, ze przez całe lata eksploatowali swoich pracownikow niemiłosiernie, kiepsko ich opłacali i ogólnie traktowali jak maszynki do wyciskania pieniędzy. Nijak mi ich nie szkoda, niech znikają z rynku.
Powtórzę pytanie, które juz tu zadałam. Dlaczego, do jasnej Anielki, przez tyle lat ci busiarze nie zrobili niczego, by poprawić jakość swoich usług? Mieli na to wystarczająco dużo czasu. A teraz, kiedy pasażerowie głosują nogami i portfelami za konkurencja, nagle sie obudzili, i próbują walczyć z PB w sposób bardzo nieelegancki? Jakie to głupie, płaskie i żałosne. próbują grać na patriotycznych uczuciach, wzbudzić współczucie dla kierowców, zagrożonych utrata pracy, dodam jeszcze, ze przez całe lata eksploatowali swoich pracownikow niemił... rozwiń
Avatar
Jolka / 8 października 2014 r. o 11:31
0

Przeczytajcie ten wpis:

zimny-dran pl/wezcie-sie-juz-odpierdolcie-od-polskiegobusadotkom/

Bo gadacie głupoty.

Avatar
Marek / 8 października 2014 r. o 09:30
0

Pewnie nie dość że w Polsce jest bezrobocie to najlepiej jest dac zarobić obcemu bo wiadomo że POLSKIBUS nie jest naszym narodowym przewoźnikiem. Chcecie wykonczyc naszych lokalnych przewoźników nie myśląć nawet o tym że pracuja również tam ludzie którzy mają rodziny i rachunki do oplacenia.

Tak chcemy, po pierwsze jak jeżdżę busem  polskiej małej prywatnej firmy to mam zapomnieć o bezpieczeństwie , ciągłym spóźnieniom i braku jakiegokolwiek komfortu.Wreszcie cena , właściciele maja wypychać kasą swoje kieszenie bo tak im wygodnie .Jak będzie trzeba to znowu dokupią ciasnych busików.Dlaczego w takim razie skoro są na rynku kilka lat nie zainwestowali w autobusy ,pewnie po co, bus tańszy i myśleli że przez kolejne lata będą wozili ludzi jak ziemniaki.Jadąc np do Kielc z podkulonymi nogami jest nie tyle niewygodnie co niebezpiecznie jadąc dalej wole nie mówić , jechałaś kiedyś że tak bronisz busiarzy ? Pojawiła się konkurencja to protestują , to może klienci też zaczną protest ? Jeżeli Lubelski przewoźnik nie spełnia podstawowych standardów jakie są na świecie powinno mu się zabrać koncesje !!!

Wole jeździć busami szkockiej firmy jak ciasnymi , niebezpiecznymi busami i to co wyprawiają kierowcy busików woła pomstę do nieba.Jak mam płacić i miałbym wybór wybieram bezpieczeństwo , komfort i cenę.

Kierowcy z upadłych firm znaleźli by prace u nowego przewoźnika i na pewno na lepszych warunkach jak u Lubelskiego dorobkiewicza.Zresztą już ktoś wspominał jak to kierowcy narzekali na właścicieli , czyli lekko nie maja.

Zamiast jechać i patrzeć na drogę, wiecznie po wyruszeniu w trasę musza liczyć kasę i dzwonić ile maja wolnych miejsc.Widziałem przypadek w Krakowie jak kierowca liczył i nie zauważył pieszego na przejściu ,całe szczęście w ostatniej chwili wyhamował.

Pamiętajcie busiarze wasza chciwość już się kończy , z utęsknieniem czekamy na normalnych przewoźników :)

Pewnie nie dość że w Polsce jest bezrobocie to najlepiej jest dac zarobić obcemu bo wiadomo że POLSKIBUS nie jest naszym narodowym przewoźnikiem. Chcecie wykonczyc naszych lokalnych przewoźników nie myśląć nawet o tym że pracuja również tam ludzie którzy mają rodziny i rachunki do oplacenia.

Tak chcemy, po pierwsze jak jeżdżę busem  polskiej małej prywatnej firmy to rozwiń

Avatar
Miszka / 8 października 2014 r. o 09:13
0

Sorry ale Contbus to nie jest jakośc obsługi, na jaka zasługują mieszkańcy Lublina. Przez całe lata jeździłem tymi busami i pomijając już szaleńczą jazdę to mało miejsca i po prostu męczarnia a nie podróż. Musiałem się przestawić na PKP a tam wszyscy wiemy jak jest.

I w końcu pojawił się porządny przewoźnik, z którym jeździłem już na wielu trasach w Polsce i byłem BARDZO zadowolony. A wiec oczywiście lubelska klika od razu próbuje to przyblokować. A że jest to klika uważam także na podstawie innych wydarzeń, w tym ze Świdnika. Wiem, że pasażerowi akurat w tym układzie liczą się najmniej. Jak kiedyś grupa mieszkańców wnioskowała o przystanek, bo do najbliższego mieli ponad 2 kilometry to kochane władze odpowiedziały, że to się nie opłaca ... przewoźnikom. Komedia jakaś!

Sorry ale Contbus to nie jest jakośc obsługi, na jaka zasługują mieszkańcy Lublina. Przez całe lata jeździłem tymi busami i pomijając już szaleńczą jazdę to mało miejsca i po prostu męczarnia a nie podróż. Musiałem się przestawić na PKP a tam wszyscy wiemy jak jest.

I w końcu pojawił się porządny przewoźnik, z którym jeździłem już na wielu trasach w Polsce i byłem BARDZO zadowolony. A wiec oczywiście lubelska klika od razu próbuje to przyblokować. A że jest to klika uważam także na podstawie innych wydarzeń, w tym ze Świdnika. Wiem... rozwiń

Zobacz wszystkie komentarze 23

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Muzeum na Majdanku i w Bełżcu będzie można już zwiedzać z przewodnikiem

Muzeum na Majdanku i w Bełżcu będzie można już zwiedzać z przewodnikiem

To oferta dla zorganizowanych grup i indywidualnych zwiedzających. Zwiedzanie z przewodnikiem zostało wstrzymane przez epidemię koronawirusa.

Tragiczna śmierć policjanta w miejscowości koło Lublina

Tragiczna śmierć policjanta w miejscowości koło Lublina

Nie żyje 40-letni policjant. Zginął w sobotę po godzinie 14. Mieszkał w podlubelskiej Kalinówce.

Kłos Chełm przegrał z Omegą Stary Zamość. Znowu rozdawali prezenty

Kłos Chełm przegrał z Omegą Stary Zamość. Znowu rozdawali prezenty

Duża przewaga, sporo sytuacji, a tymczasem po 45 minutach wynik 0:2. Kłos Chełm prowadził grę w starciu z Omegą Stary Zamość, ale do przerwy tracił do rywali dwie bramki. Po zmianie stron czwartoligowiec zaliczył kontaktowe trafienie, ale to wszystko, na co było stać drużynę Roberta Tarnowskiego.

Dawny cmentarz żydowski na Wieniawie. Jest teraz w wyjątkowy sposób oznaczony

Dawny cmentarz żydowski na Wieniawie. Jest teraz w wyjątkowy sposób oznaczony

Prawnik Maciej Chorągiewicz zadbał o to, żeby teren został posprzątany. Plastyk Jarosław Koziara land artem oznaczył dawny żydowski cmentarz przy ul. Leszczyńskiego.

Victoria Żmudź – Granica Dorohusk 8:0. Hat-trick zagranicznego napastnika

Victoria Żmudź – Granica Dorohusk 8:0. Hat-trick zagranicznego napastnika

Dobry występ drużyny Piotra Molińskiego w piątkowym meczu kontrolnym. Victoria łatwo rozbiła Granicę Dorohusk 8:0 nawet mimo nieobecności kilku podstawowych zawodników.

Start Krasnystaw – Kryształ Werbkowice 1:3. Zwycięstwo i dwa transfery

Start Krasnystaw – Kryształ Werbkowice 1:3. Zwycięstwo i dwa transfery

Na początek przygotowań były dwa remisy z Huczwą i Tomasovią. W dwóch kolejnych sparingach Kryształ najpierw pokonał Orła Srebrzyszcze 6:0, a następnie beniaminka IV ligi Start Krasnystaw 3:1. Drużyna z Werbkowic ogłosiła także dwa transfery. Trener Jacek Ziarkowski będzie miał do dyspozycji: Grzegorza Mulawę (Lublinianka) oraz Damiana Otrębę (Tomasovia).

Kraśnik. Kierowca tankował nie tylko paliwo. Zatrzymali go na stacji

Kraśnik. Kierowca tankował nie tylko paliwo. Zatrzymali go na stacji

Pracownicy jednej ze stacji paliw koło Kraśnika zatrzymali pijanego kierowcę. Mężczyzna miał prawie 3 promile w wydychanym powietrzu.

Koronawirus. 14 nowych przypadków w ciągu doby w województwie lubelskim

Koronawirus. 14 nowych przypadków w ciągu doby w województwie lubelskim

Najwięcej zarażonych przybywa w powiecie bialskim. Do 4 lipca w całym województwie odnotowano 677 chorych.

Orlęta Spomlek – Chełmianka 1:3. Dwa szybkie ciosy i po meczu

Orlęta Spomlek – Chełmianka 1:3. Dwa szybkie ciosy i po meczu

W sparingowym starciu naszych trzecioligowców górą klub z Chełma. Piłkarze Jana Konojackiego pokonali w Radzyniu Podlaskim tamtejsze Orlęta 3:1. O losach meczu zdecydowały tak naprawdę pierwsze fragmenty spotkania. Goście już po siedmiu minutach mieli w zapasie dwa trafienia.

Dramatyczny apel Michała Wójcika z Ani Mru Mru. Prosi o pomoc
film

Dramatyczny apel Michała Wójcika z Ani Mru Mru. Prosi o pomoc

- Moja Jani zachorowała, ma raka. Ale rak to nie wyrok i chcemy podjąć z nim walkę. Dziś proszę was o pomoc, o fundusze na pobyt dla niej w klinice – mówi w internetowym nagraniu komik Michał Wójcik z lubelskiego kabaretu Ani Mru Mru. Jania to partnerka kabareciarza.

Cztery osoby ranne w dwóch wypadkach. Kierowcy popełnili częsty błąd

Cztery osoby ranne w dwóch wypadkach. Kierowcy popełnili częsty błąd

Trzy kobiety i jeden mężczyzna zostali zabrani do szpitali w wyniku dwóch wypadków. Przyczyną każdego było to samo – nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu.

Lublinianka zaczyna sparingi od pogromu

Lublinianka zaczyna sparingi od pogromu

Udane rozpoczęcie meczów kontrolnych w wykonaniu klubu z Wieniawy. W starciu z Orionem Niedrzwica Duża drużyna Dariusza Bodaka wygrała aż 7:0. Co ważne, w składzie Lublinianki pojawił się Tomasz Brzyski.

Avia – Świdniczanka 1:2. Znowu lepsi od trzecioligowca

Avia – Świdniczanka 1:2. Znowu lepsi od trzecioligowca

Beniaminek IV ligi nie przestaje zaskakiwać. To tylko mecze kontrolne, ale Świdniczanka znowu pokonała wyżej notowanego rywala. Przed tygodniem uporała się z Lewartem Lubartów (3:1), a teraz wygrała w derbach z Avią Świdnik 2:1.

Słoneczny Wrotków już działa. Ceny biletów się nie zmieniły [zdjęcia]
galeria

Słoneczny Wrotków już działa. Ceny biletów się nie zmieniły [zdjęcia]

Można już korzystać z atrakcji na Słonecznym Wrotkowie w Lublinie. Ze względu na obostrzenia spowodowane epidemią koronawirusa na terenie ośrodka może przebywać jednocześnie 1200 osób.

Nielegalne automaty do gier hazardowych w Hrubieszowie

Nielegalne automaty do gier hazardowych w Hrubieszowie

Cztery nielegalne automaty do gier hazardowych ujawniła kontrola w jednym z lokali na terenie Hrubieszowa.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.