Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

5 października 2014 r.
21:36
Edytuj ten wpis

PolskiBus z Lublina do Rzeszowa jeszcze nie teraz. Konkurencja protestuje

Autor: Zdjęcie autora toma
83 28 A A

1 października PolskiBus planował uruchomić połączenia z Warszawy do Rzeszowa przez Lublin. Dzięki wydłużeniu trasy P7 miały pojawić się dodatkowe kursy pomiędzy Lublinem a stolicą. Te plany zostały jednak odłożone w czasie. Powód? Protesty konkurencji.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Na swojej stronie internetowej przewoźnik opublikował list otwarty. Wyjaśnia w nim powody opóźnienia wprowadzenia nowych połączeń na linii Warszawa-Lublin-Rzeszów. Chodzi o odwołanie od udzielonych Polskiemu Busowi zezwoleń na obsługę tej trasy, które złożyło Stowarzyszenie "LEXMID”, przedstawiające się jako organizacja reprezentująca interesy konsumentów.

- Dla nas sprzeciw ten wydaje się niezrozumiały - czytamy w oświadczeniu. - Wprowadzenie nowych, niezawodnych usług transportu publicznego o wysokiej jakości i w przystępnej cenie jest działaniem właśnie w interesie konsumentów.

Jak informuje PolskiBus, "LEXMID” oraz reprezentujące prywatnych przewoźników Stowarzyszenie Prywatnego Transportu Samochodowego "BUS” z siedzibą w Lublinie, już wcześniej sprzeciwiały się udzieleniu nam zezwolenia na nowe kursy między Lublinem a Warszawą. - Wstrzymało otwarcie nowych połączeń przez PolskiBus na tej trasie - informuje przewoźnik.
Firma poprosiła swoich doradców prawnych o zbadanie, czy te działania "mogą być próbą ograniczenia działalności gospodarczej, lub atakiem zmierzającym do utrudnienia rozwoju spółki”. Prawnicy mają sprawdzić też, czy może to być przejawem nieuczciwej konkurencji.

- Pracujemy tak ciężko jak to możliwe, aby przezwyciężyć powyższe trudności i mamy nadzieję, że będziemy mogli rozpocząć obsługę nowej linii Warszawa-Lublin-Rzeszów w najbliższej przyszłości - zapowiada przewoźnik.

Na stronie internetowej firmy można podpisać petycję wyrażającą wsparcie dla starań o uruchomienie nowego połączenia.
Skomentuj i udostępnij na Facebooku
Czytaj więcej o:

Komentarze 28

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
zzz / 7 października 2014 r. o 18:55
0

jak myslisz ze stale jezdził bedziesz z Lublina do Wa-wy za 5 zeta to sie mylisz, jak tylko wykosza konkurencje ceny pójdą w górę

Jak wykoszą konkurencję ?

Przeciez jest wolny rynek.

Kazdy może założyc firme i wozic ludzi busami.

Wygra ten co zaoferuje tańsze bilety.

Avatar
Laertios / 7 października 2014 r. o 08:15
0

Jeszcze by się przydał kurs Lublin-Kraków. Szczególnie wcześnie rano z Lublina ok. 4.00-5.00

Pociągi strasznie drogie. Nawet busy mają nizsze ceny i jadą tyle samo godzin.

Do Rzezowa jest niezłe połączenie szynobusem.

Co do cen biletów, to niewiele jest w Polskim Busie takich zdecydowanie tańszych, ale oferta naprawdę niezła.Szkoda, że w Warszawie trzeba jechać przez całe miasto metrem na inny przystanek. 

Avatar
der / 7 października 2014 r. o 01:30
0

jak myslisz ze stale jezdził bedziesz z Lublina do Wa-wy za 5 zeta to sie mylisz, jak tylko wykosza konkurencje ceny pójdą w górę

Avatar
mm / 6 października 2014 r. o 12:53
0

Zgadzam się z Aldona

Brak konkurencji autobusowej i upadłość PKS , nie wspominam tutaj o Lubelskich Liniach Autobusowych bo prawie ta firma nie działa głownie na niepewną sytuacje z dnia na dzień jak i beznadziejne kursy w beznadziejnych godzinach .

Na trasie Lublin - Rzeszów

Lublin - Kraków

Lublin - Zakopane

jeżdżą busiki Express Bus i Bp Tour .Komfort taki jak napisała poprzedniczka , dosłownie jakby wozili ziemniaki , mało tego non stop są spóźnienia jednej jak i drugiej firmy .Bardzo często spóźnienia wynoszą ponad godzinę !!!

Na trasach podobnych np w Małopolsce są wszędzie komfortowe autobusy , tutaj mamy zdezelowane busy i bardzo często brak przerwy albo dosłownie 5 min to na WC dla kobiet zdecydowanie za mało.Jechać ciasnym busem 5-6 godzin bez choćby rozprostowania nóg to tragedia . Polski Bus przydał by się na trasie Lublin -Rzeszów -Zakopane i Lublin -Kraków no i pozamiatane.

 Dokładnie , gdzie uczciwość ,gdzie rozsądne ceny biletów , gdzie ludzkie warunki przejazdu. Wszystko na niekorzyść busiarzy , niech spadają z hukiem z naszego rynku .Kierowcy prace znajda bo na miejsce upadłych firm wejdą nowe i znacznie przyjaźniejsze dla klienta .

 Dokładnie , gdzie uczciwość ,gdzie rozsądne ceny biletów , gdzie ludzkie warunki przejazdu. Wszystko na niekorzyść busiarzy , niech spadają z hukiem z naszego rynku .Kierowcy prace znajda bo na miejsce upadłych firm wejdą nowe i znacznie przyjaźniejsze dla klienta .

rozwiń
Avatar
Jan / 6 października 2014 r. o 12:26
0

Niestety na wielu oddalonych miejsc nie sposób inaczej dojechać jak tylko zdezelowanym busem , bo albo jest bardzo mało kursów i w nietypowych godzinach bądź z przesiadkami co podroż długa staje się bardzo długa i  ceny wysokie ,nie warto PKP

Właściciele takich firm jak Express Buss czy BP Tour zamiast zajmować się protestami niech zaczną dbać o rozwój firm bo skończą jak PKS.

Zaczyna pojawiać się firma Albatros z autobusami i tylko czekać na inne a busiarze niech i strajkują i plajtują skoro nie szanują klienta.

Jako pasażerowie domagamy się autobusów,dodatkowych kursów w nowe miejsca , przerw na długich trasach i normalnych cen biletu !!!

Niestety na wielu oddalonych miejsc nie sposób inaczej dojechać jak tylko zdezelowanym busem , bo albo jest bardzo mało kursów i w nietypowych godzinach bądź z przesiadkami co podroż długa staje się bardzo długa i  ceny wysokie ,nie warto PKP

Właściciele takich firm jak Express Buss czy BP Tour zamiast zajmować się protestami niech zaczną dbać o rozwój firm bo skończą jak PKS.

Zaczyna pojawiać się firma Albatros z autobusami i tylko czekać na inne a busiarze niech i strajkują i plajtują skoro nie szanują klienta.

... rozwiń
Avatar
Marek / 6 października 2014 r. o 12:09
0
Busem do Warszawy czy Rzeszowa? Dzięki, ale nie. Albo pociąg, albo Polski Bus. Polski Bus jedzie płynnie, nie wyprzedza na trzeciego i na styk, nie trzęsie nim, kolana nie gniotą jajek itd. Można się zdrzemnąć bo autobus "płynie", w przeciwieństwie do busa. 10 lat temu wolałem dojeżdżać z Puław do Lublina Pksem niż busem, było chwilę dłużej ale wygodniej.
Avatar
jk / 6 października 2014 r. o 11:53
0

Do Warszawy jeżdze PolskimBusem, w innych firmach jest drogo, tłoczno, śmierdzi i bez klimatyzacji. Niech busiarze konkurują uczciwie, a nie kruczkami prawnymi chcą niszczyć konkurencje. Po tym haniebnym kroku prywtnych busiarzy już nigdy nie skorzystam z ich usług na tej trasie.

Avatar
pasażer / 6 października 2014 r. o 11:46
0

Czasem słyszy się od kierowców niezbyt miłe słowa o właścicielach , znaczy to że nie szanują ani klienta jak również pracownika tylko liczy się kasa dla siebie .

Co do polskich firm to sprawa wygląda tak , właściciele chcą zarobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie , nie biorąc pod uwagę zmian taboru i niższych cen .Porównując długość trasy i jakość komfortu przewozu to cena jest za wysoka .Dlaczego na zachodzie kraju działają mniejsze firmy i maja autobusy , niskie ceny i nawet na trasie 2 godzinnej , można prawda ?

W Lublinie na długie trasy mamy firmy takie jak Contbus , BP Tour , Express Buss i nie szanują w żaden sposób klienta . Jeśli pojawiły się inne konkurencyjne firmy z autobusami zaczęli by wozić powietrze  .

Protestują bo wydaje im się ze wszystko mogą , jak dla mnie czy to Polski Bus czy zupełnie inna firma jeśli będzie woziła pasażerów w dobrych godzinach , w niskich cenach i autobusami z normalnymi cenami to wszystkie dziadowskie busiarskie firmy przestana istnieć i skończy się narzekanie.

Zamiast protestować niech zagwarantowują że wyrzucą wszystkie busy i wprowadza autobusy i niższe ceny plus dodatkowe kursy do nowych miejsc , bo co lepsze wyłapali i w inne miejsca nie sposób dojechać .

Czasem słyszy się od kierowców niezbyt miłe słowa o właścicielach , znaczy to że nie szanują ani klienta jak również pracownika tylko liczy się kasa dla siebie .

Co do polskich firm to sprawa wygląda tak , właściciele chcą zarobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie , nie biorąc pod uwagę zmian taboru i niższych cen .Porównując długość trasy i jakość komfortu przewozu to cena jest za wysoka .Dlaczego na zachodzie kraju działają mniejsze firmy i maja autobusy , niskie ceny i nawet na trasie 2 godzinnej , można prawda ?

W ... rozwiń

Avatar
Gość / 6 października 2014 r. o 11:19
0

Dość jazdy zapchanymi busami busiarze sami sobie winni zamiast się rozwijać to na maxa wykożystują zdezelowane busy. Jasne że wybiore Polski Bus tam przynajmnniej poruszają się nowymi i komfortowymi autobusami jest wc, wi-fi i gniazdka elektryczne, nie rozumiem tych sprzeciwów. To klient zdecyduje czym ma jechać idzmy do przodu a nie cofajmy się wstecz.

Avatar
MPKowiec / 6 października 2014 r. o 10:46
0

Co za jednostronny artykuł. Chyba Polski Bus rzucił kasę dla redakcji. Polski Bus to firma, która chwilowo dba o klienta. Tym sposobem kasuje rodzimą konkurencję, która płaci podatki do naszego budżetu, a potem podnosi ceny. Tak robi w wielu państwach. Ta firma jest tylko z nazwy Polska. Sprawdźcie gdzie płaci podatki. Tanio kupuje pasażerów za głupie wi fi.

Przepraszam, ale podatki płaci każdy i wszędzie. Rodzimą komunikację to skasowali busiarze - były PKSy, transped... Jakie były ceny biletów busiarskich gdy była konkurencja, a o ile skoczyły jak wykończyli konkurencję np. linia do świdnika ??

Mnie napychanie kasy busiarzom nie interesuje, tym bardziej że jedyne co oferują to przewóz z głową w kolanach. Oczywiście w zimie zimno, w lecie jak w piekarniku...

Przepraszam, ale podatki płaci każdy i wszędzie. Rodzimą komunikację to skasowali busiarze - były PKSy, transped... Jakie były ceny biletów busiarskich gdy była konkurencja, a o ile skoczyły jak wykończyli konkurencję np. linia do świdnika ??

Mnie napychanie kasy busiarzom nie interesuje, tym bardziej że jedyne co oferują to przewóz z głową w kolanach. Oczywiście w zimie zimno, w lecie jak w piekarniku...

rozwiń
Avatar
zzz / 7 października 2014 r. o 18:55
0

jak myslisz ze stale jezdził bedziesz z Lublina do Wa-wy za 5 zeta to sie mylisz, jak tylko wykosza konkurencje ceny pójdą w górę

Jak wykoszą konkurencję ?

Przeciez jest wolny rynek.

Kazdy może założyc firme i wozic ludzi busami.

Wygra ten co zaoferuje tańsze bilety.

Avatar
Laertios / 7 października 2014 r. o 08:15
0

Jeszcze by się przydał kurs Lublin-Kraków. Szczególnie wcześnie rano z Lublina ok. 4.00-5.00

Pociągi strasznie drogie. Nawet busy mają nizsze ceny i jadą tyle samo godzin.

Do Rzezowa jest niezłe połączenie szynobusem.

Co do cen biletów, to niewiele jest w Polskim Busie takich zdecydowanie tańszych, ale oferta naprawdę niezła.Szkoda, że w Warszawie trzeba jechać przez całe miasto metrem na inny przystanek. 

Avatar
der / 7 października 2014 r. o 01:30
0

jak myslisz ze stale jezdził bedziesz z Lublina do Wa-wy za 5 zeta to sie mylisz, jak tylko wykosza konkurencje ceny pójdą w górę

Avatar
mm / 6 października 2014 r. o 12:53
0

Zgadzam się z Aldona

Brak konkurencji autobusowej i upadłość PKS , nie wspominam tutaj o Lubelskich Liniach Autobusowych bo prawie ta firma nie działa głownie na niepewną sytuacje z dnia na dzień jak i beznadziejne kursy w beznadziejnych godzinach .

Na trasie Lublin - Rzeszów

Lublin - Kraków

Lublin - Zakopane

jeżdżą busiki Express Bus i Bp Tour .Komfort taki jak napisała poprzedniczka , dosłownie jakby wozili ziemniaki , mało tego non stop są spóźnienia jednej jak i drugiej firmy .Bardzo często spóźnienia wynoszą ponad godzinę !!!

Na trasach podobnych np w Małopolsce są wszędzie komfortowe autobusy , tutaj mamy zdezelowane busy i bardzo często brak przerwy albo dosłownie 5 min to na WC dla kobiet zdecydowanie za mało.Jechać ciasnym busem 5-6 godzin bez choćby rozprostowania nóg to tragedia . Polski Bus przydał by się na trasie Lublin -Rzeszów -Zakopane i Lublin -Kraków no i pozamiatane.

 Dokładnie , gdzie uczciwość ,gdzie rozsądne ceny biletów , gdzie ludzkie warunki przejazdu. Wszystko na niekorzyść busiarzy , niech spadają z hukiem z naszego rynku .Kierowcy prace znajda bo na miejsce upadłych firm wejdą nowe i znacznie przyjaźniejsze dla klienta .

 Dokładnie , gdzie uczciwość ,gdzie rozsądne ceny biletów , gdzie ludzkie warunki przejazdu. Wszystko na niekorzyść busiarzy , niech spadają z hukiem z naszego rynku .Kierowcy prace znajda bo na miejsce upadłych firm wejdą nowe i znacznie przyjaźniejsze dla klienta .

rozwiń
Avatar
Jan / 6 października 2014 r. o 12:26
0

Niestety na wielu oddalonych miejsc nie sposób inaczej dojechać jak tylko zdezelowanym busem , bo albo jest bardzo mało kursów i w nietypowych godzinach bądź z przesiadkami co podroż długa staje się bardzo długa i  ceny wysokie ,nie warto PKP

Właściciele takich firm jak Express Buss czy BP Tour zamiast zajmować się protestami niech zaczną dbać o rozwój firm bo skończą jak PKS.

Zaczyna pojawiać się firma Albatros z autobusami i tylko czekać na inne a busiarze niech i strajkują i plajtują skoro nie szanują klienta.

Jako pasażerowie domagamy się autobusów,dodatkowych kursów w nowe miejsca , przerw na długich trasach i normalnych cen biletu !!!

Niestety na wielu oddalonych miejsc nie sposób inaczej dojechać jak tylko zdezelowanym busem , bo albo jest bardzo mało kursów i w nietypowych godzinach bądź z przesiadkami co podroż długa staje się bardzo długa i  ceny wysokie ,nie warto PKP

Właściciele takich firm jak Express Buss czy BP Tour zamiast zajmować się protestami niech zaczną dbać o rozwój firm bo skończą jak PKS.

Zaczyna pojawiać się firma Albatros z autobusami i tylko czekać na inne a busiarze niech i strajkują i plajtują skoro nie szanują klienta.

... rozwiń
Avatar
Marek / 6 października 2014 r. o 12:09
0
Busem do Warszawy czy Rzeszowa? Dzięki, ale nie. Albo pociąg, albo Polski Bus. Polski Bus jedzie płynnie, nie wyprzedza na trzeciego i na styk, nie trzęsie nim, kolana nie gniotą jajek itd. Można się zdrzemnąć bo autobus "płynie", w przeciwieństwie do busa. 10 lat temu wolałem dojeżdżać z Puław do Lublina Pksem niż busem, było chwilę dłużej ale wygodniej.
Avatar
jk / 6 października 2014 r. o 11:53
0

Do Warszawy jeżdze PolskimBusem, w innych firmach jest drogo, tłoczno, śmierdzi i bez klimatyzacji. Niech busiarze konkurują uczciwie, a nie kruczkami prawnymi chcą niszczyć konkurencje. Po tym haniebnym kroku prywtnych busiarzy już nigdy nie skorzystam z ich usług na tej trasie.

Avatar
pasażer / 6 października 2014 r. o 11:46
0

Czasem słyszy się od kierowców niezbyt miłe słowa o właścicielach , znaczy to że nie szanują ani klienta jak również pracownika tylko liczy się kasa dla siebie .

Co do polskich firm to sprawa wygląda tak , właściciele chcą zarobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie , nie biorąc pod uwagę zmian taboru i niższych cen .Porównując długość trasy i jakość komfortu przewozu to cena jest za wysoka .Dlaczego na zachodzie kraju działają mniejsze firmy i maja autobusy , niskie ceny i nawet na trasie 2 godzinnej , można prawda ?

W Lublinie na długie trasy mamy firmy takie jak Contbus , BP Tour , Express Buss i nie szanują w żaden sposób klienta . Jeśli pojawiły się inne konkurencyjne firmy z autobusami zaczęli by wozić powietrze  .

Protestują bo wydaje im się ze wszystko mogą , jak dla mnie czy to Polski Bus czy zupełnie inna firma jeśli będzie woziła pasażerów w dobrych godzinach , w niskich cenach i autobusami z normalnymi cenami to wszystkie dziadowskie busiarskie firmy przestana istnieć i skończy się narzekanie.

Zamiast protestować niech zagwarantowują że wyrzucą wszystkie busy i wprowadza autobusy i niższe ceny plus dodatkowe kursy do nowych miejsc , bo co lepsze wyłapali i w inne miejsca nie sposób dojechać .

Czasem słyszy się od kierowców niezbyt miłe słowa o właścicielach , znaczy to że nie szanują ani klienta jak również pracownika tylko liczy się kasa dla siebie .

Co do polskich firm to sprawa wygląda tak , właściciele chcą zarobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie , nie biorąc pod uwagę zmian taboru i niższych cen .Porównując długość trasy i jakość komfortu przewozu to cena jest za wysoka .Dlaczego na zachodzie kraju działają mniejsze firmy i maja autobusy , niskie ceny i nawet na trasie 2 godzinnej , można prawda ?

W ... rozwiń

Avatar
Gość / 6 października 2014 r. o 11:19
0

Dość jazdy zapchanymi busami busiarze sami sobie winni zamiast się rozwijać to na maxa wykożystują zdezelowane busy. Jasne że wybiore Polski Bus tam przynajmnniej poruszają się nowymi i komfortowymi autobusami jest wc, wi-fi i gniazdka elektryczne, nie rozumiem tych sprzeciwów. To klient zdecyduje czym ma jechać idzmy do przodu a nie cofajmy się wstecz.

Avatar
MPKowiec / 6 października 2014 r. o 10:46
0

Co za jednostronny artykuł. Chyba Polski Bus rzucił kasę dla redakcji. Polski Bus to firma, która chwilowo dba o klienta. Tym sposobem kasuje rodzimą konkurencję, która płaci podatki do naszego budżetu, a potem podnosi ceny. Tak robi w wielu państwach. Ta firma jest tylko z nazwy Polska. Sprawdźcie gdzie płaci podatki. Tanio kupuje pasażerów za głupie wi fi.

Przepraszam, ale podatki płaci każdy i wszędzie. Rodzimą komunikację to skasowali busiarze - były PKSy, transped... Jakie były ceny biletów busiarskich gdy była konkurencja, a o ile skoczyły jak wykończyli konkurencję np. linia do świdnika ??

Mnie napychanie kasy busiarzom nie interesuje, tym bardziej że jedyne co oferują to przewóz z głową w kolanach. Oczywiście w zimie zimno, w lecie jak w piekarniku...

Przepraszam, ale podatki płaci każdy i wszędzie. Rodzimą komunikację to skasowali busiarze - były PKSy, transped... Jakie były ceny biletów busiarskich gdy była konkurencja, a o ile skoczyły jak wykończyli konkurencję np. linia do świdnika ??

Mnie napychanie kasy busiarzom nie interesuje, tym bardziej że jedyne co oferują to przewóz z głową w kolanach. Oczywiście w zimie zimno, w lecie jak w piekarniku...

rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 28
Trwa cisza wyborcza
Do czasu jej zakończenia zamieszczanie komentarzy mających charakter agitacyjny jest zabronione przez polskie prawo. Odpowiedzialność za opublikowaną przez siebie treść ponosi autor.

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Wybory prezydenckie w powiecie puławskim. Bardzo wysoka frekwencja w Kazimierzu Dolnym

Wybory prezydenckie w powiecie puławskim. Bardzo wysoka frekwencja w Kazimierzu Dolnym

Co czwarty mieszkaniec powiatu puławskiego oddał już głos w II turze wyborów prezydenckich. Frekwencja do godz. 12 wyniosła 25,70 proc. Najwyższa była w gminie Kazimierz Dolny, mieście Puławy oraz gminie Janowiec. Najniższa - w gminie Markuszów.

Lubelskie: Znamy frekwencję do godz. 12 w drugiej turze wyborów w naszym regionie

Lubelskie: Znamy frekwencję do godz. 12 w drugiej turze wyborów w naszym regionie

23,39 proc. wyniosła do godz. 12 frekwencja w drugiej turze wyborów prezydenckich w Lubelskiem. Wśród szesnastu województw to czwarty wynik od końca.

Wykład i projekcja filmu "Rocky" na dachu CSK
16 lipca 2020, 21:00

Wykład i projekcja filmu "Rocky" na dachu CSK

W ramach cyklu Kultowe Lato Filmowe na dachu Centrum Spotkania Kultur, 16 lipca o godz. 21 odbędzie się plenerowy pokaz klasyka z Sylvestrem Stallone'em - "Rocky". Pokaz zostanie poprzedzony wykładem "Wytrwać do ostatniej rundy" w ramach Akademii Kina CSK.

Wybory 2020. Frekwencja do godz. 12 jest wyższa niż w pierwszej turze

Wybory 2020. Frekwencja do godz. 12 jest wyższa niż w pierwszej turze

Do godz. 12 w całym kraju zagłosowało 24,73 proc. uprawnionych do głosowania – poinformowała Państwowa Komisja Wyborcza. Frekwencja jest nieco wyższa niż dwa tygodnie temu, gdy do południa wynosiła 24,08 proc.

Start Lublin wraca do treningów

Start Lublin wraca do treningów

W poniedziałek o godz. 18 czerwono-czarni spotkają się na pierwszym treningu. W najbliższym czasie można się też spodziewać transferów zagranicznych graczy.

Nowe ognisko koronawirusa w powiecie bialskim. Zakażenia w zakładach mięsnych

Nowe ognisko koronawirusa w powiecie bialskim. Zakażenia w zakładach mięsnych

Aż 39 nowych zakażeń koronawirusem potwierdzono dzisiaj w województwie lubelskim. Wciąż najwięcej chorych jest z powiatu bialskiego, gdzie jest nowe, piąte już ognisko SARS-CoV-2.

Lubelskie: W pierwszej turze wyborów w tej gminie była najwyższa frekwencja. Jak jest teraz?
Zdjęcia
galeria

Lubelskie: W pierwszej turze wyborów w tej gminie była najwyższa frekwencja. Jak jest teraz?

Spory ruch panuje w komisji wyborczej w Motyczu w gminie Konopnica. W pierwszej turze ta gmina mogła pochwalić się najwyższą frekwencją w powiecie lubelskim.

Lublin: Karta ubrudzona tak, aby nie można było zagłosować na jednego z kandydatów?

Lublin: Karta ubrudzona tak, aby nie można było zagłosować na jednego z kandydatów?

Kartę do głosowania z plamą uniemożliwiającą oddanie głosu na jednego z kandydatów miał otrzymać wyborca głosujący w lokalu przy ul. Pana Wołodyjowskiego w Lublinie. O sprawie została poinformowana Miejska Komisja Wyborcza.

Lubelskie: Wyprzedzał ciężarówkę i musiał szybko wrócić na prawy pas. 6-latek ucierpiał w wypadku

Lubelskie: Wyprzedzał ciężarówkę i musiał szybko wrócić na prawy pas. 6-latek ucierpiał w wypadku

6-latek został ranny w wypadku, do którego doszło w piątek około godz. 21.35 w miejscowości Tchórzew (pow. radzyński) na drodze krajowej nr 19. Auto osobowe zderzyło się z ciężarówką.

Opolanin lepszy od Lublinianki, doświadczony napastnik dołączy do beniaminka?

Opolanin lepszy od Lublinianki, doświadczony napastnik dołączy do beniaminka?

Ciekawy sparing w sobotę odbył się w Opolu Lubelskim. Tamtejszy Opolanin, beniaminek IV ligi mógł sprawdzić się na tle Lublinianki. Lepsza okazała się pierwsza z ekip, która wygrała 1:0.

Trwa druga tura wyborów prezydenckich. Puławianie poszli do urn [zdjęcia]
galeria

Trwa druga tura wyborów prezydenckich. Puławianie poszli do urn [zdjęcia]

W drugiej turze wyborów prezydenckich do godz. 11 kolejek przed puławskimi lokalami nie było. Głosowanie odbywa się płynnie. Frekwencja jest zauważalnie niższa, niż dwa tygodnie temu.

Niewłaściwe zaplombowanie urn i nieprzestrzeganie zasady tajności. Obserwatorzy śledzą przebieg głosowania

Niewłaściwe zaplombowanie urn i nieprzestrzeganie zasady tajności. Obserwatorzy śledzą przebieg głosowania

Nieprzestrzeganie zasady tajności, głosowanie rodzinne, braki w wyszkoleniu komisji, w tym postępowanie z pakietami korespondencyjnymi czy stemplowanie kart do głosowania - obserwatorzy z Fundacji Odpowiedzialna Polityka na bieżąco śledzą przebieg głosowania w drugiej turze wyborów prezydenckich w Polsce i zgłaszają swoje zastrzeżenia.

Stare płaszcze, futra i palta. Pomysł na instalację artystyczną na Noc Kultury

Stare płaszcze, futra i palta. Pomysł na instalację artystyczną na Noc Kultury

Ze starych płaszczy, futer oraz palt stworzona ma być instalacja artystyczna na tegoroczną Noc Kultury, przeniesioną z czerwca na 9-11 października. Przerabianiem odzieży na dzieło sztuki zajmie się Jarosław Koziara, który co rok przystraja ulice w lampiony z sukien, ryby albo balony.

Lubelskie: Największy przyrost zakażeń koronawirusem od początku pandemii
Aktualizacja

Lubelskie: Największy przyrost zakażeń koronawirusem od początku pandemii

- Informuję, że na terenie województwa lubelskiego mamy trzydzieści dziewięć nowych przypadków zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2, potwierdzonych pozytywnymi wynikami testów laboratoryjnych - podaje Agnieszka Strzępka, rzecznik wojewody lubelskiego.

370 nowych przypadków zakażenia koronawirusem w Polsce. Zmarło 3 chorych

370 nowych przypadków zakażenia koronawirusem w Polsce. Zmarło 3 chorych

370 nowych przypadków zakażenia koronawirusem i 3 ofiary śmiertelne - Ministerstwo Zdrowia podało dzisiaj dopiero o godz. 11 (chociaż powinno o godz. 10.30) najnowszy raport na temat sytuacji epidemiologicznej w Polsce.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.