Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

13 października 2014 r.
20:30
Edytuj ten wpis

PolskiBus zbuduje bazę w Lublinie? "Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja"

248 34 A A

PolskiBus chce utworzyć w Lublinie swoją bazę. Realizację tych planów firma uzależnia od tego, czy dostanie zgodę na obsługę trasy Warszawa-Lublin-Rzeszów

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Od 1 października PolskiBus miał uruchomić połączenia z Warszawy przez Lublin do Rzeszowa. Oznaczało to zwiększenie liczby kursów z Lublina do stolicy kraju z pięciu do dziewięciu dziennie. Te plany wstrzymało jednak odwołanie złożone do Samorządowego Kolegium Odwoławczego przez stowarzyszenie Lexmid.

Stowarzyszenie, które przedstawiające się jako organizacja reprezentująca interesy konsumentów, przekonuje że utworzenie nowych połączeń na trasie Warszawa-Lublin-Rzeszów zagrozi interesom istniejących przewoźników.

- Ciężko nam z tym dyskutować, bo na trasie pomiędzy Lublinem i Warszawą wykonywanych jest ok. 100 kursów dziennie. Nasz udział w całym rynku jest więc mały - mówi Piotr Bezulski, dyrektor zarządzający PolskiBus.com. - Dostosowaliśmy rozkład do obecnych połączeń. Naszym celem nie jest usuwanie konkurencji - zapewnia.

PolskiBus.com ma konkretne plany dotyczące Lublina. Chcą, by powstała tu kolejna po Warszawie i Wrocławiu baza firmy. Oznaczałoby to uruchomienie następnych połączeń, także za granicę oraz zatrudnienie na miejscu kierowców i pracowników obsługi.

- Nasze plany są dość precyzyjne, ale napotykamy przeszkody, które uniemożliwiają nam ich realizację. To, kiedy powstanie baza w Lublinie, zależy od tego, jak rozwinie się sytuacja - mówi dyr. Bezulski. - W przypadku kursów do Rzeszowa, jesteśmy gotowi uruchomić je z dnia na dzień. Autokary i kierowcy czekają w gotowości - dodaje.

Po raz kolejny chcieliśmy zapytać przedstawicieli Lexmidu o powody złożenia odwołania. Rozmawialiśmy z prawnikiem stowarzyszenia, który miał nas skontaktować z osobą odpowiedzialną za kontakty z mediami. Nikt jednak nie oddzwonił.

Decyzja w sprawie kursów jest w rękach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie. Odwołanie w tej sprawie wpłynęło 2 października. Kolegium na jego rozpatrzenie ma miesiąc, ale z powodu dużej liczby spraw może to potrwać dłużej. Jak dowiedzieliśmy się w SKO, stowarzyszenie Lexmid składało już kilka innych odwołań dotyczących obsługi przez PolskiBus.com połączeń autobusowych w innych częściach Polski.

Komentarze 34

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
Gość / 23 grudnia 2015 o 23:02
0
Całym tym LEXMID powinny zainteresować się odpowiednie służby
Avatar
emilio / 26 sierpnia 2015 o 20:27
0
Polski Bus to firma z dużym kapitałem i chce zniszczyć polskich przewoźników rażąco niskimi cenami biletów po to by przez następne lata być monopolistą i pokazać co potrafi, czyli podnieść ceny biletów kilkakrotnie drożej niż aktualne ceny przewoźników już urzędujących na tych trasach.
Avatar
Gość / 18 czerwca 2015 o 09:34
0
Miala byc baza w Lublinie polskiego nowe poloczenia i jakość cicho
Avatar
Gość / 14 października 2014 o 22:24
0

Jaki polski bus co oni mają wspólnego z Polską ? czemu w Niemczech sie nie użalają że nie dostali zgody na pranie pienędzy Niemcy wyjechali z nimi szybciutko ale my dopiero jak bedzie za póxno otworzymy oczy

Avatar
andrzej / 14 października 2014 o 22:20
0

tosmieszne co wypisuje przedstawiciel Polskiego Busa cała ich polityka polega na zanizaniu cen w okresie wejścia na linie obsługiwaną przez innych przewoźników po czym nagły i szybki wzrost cen przykładem jest linia Kraków Wrocław dlaczego juz nie ma biletów po 8zł odpowiedź jest prosta bo konkurencja padła a dlaczego dlatego że firmy nasze krajowe zarabiaja w kraju i tu odprowadzaja podatki a nie jak Polski BUS zarabia za granica a nasz kraj traktuje jak teren do robienia kosztów. pisanie że zapewniają nowe miejsca pracy a nikt nie pisze ile osób przez nich prace traci a kierowców swoich traktują jak niewolników ,szkoda że rodacy dopiero otworzą oczy jak uda im sie to co planują i zostana sami na naszym rynku i wtedy ceny biletów bedę zaporowe .Dlaczego nikt z Polskiego BUSA nie odpowie na pytanie czemu nie uruchamiają połączen tam gdzie nie ma połaczeń tylko wpychają sie innym i jeszcze śmiesznie żalą sie że im ktoś przeszkadza

tosmieszne co wypisuje przedstawiciel Polskiego Busa cała ich polityka polega na zanizaniu cen w okresie wejścia na linie obsługiwaną przez innych przewoźników po czym nagły i szybki wzrost cen przykładem jest linia Kraków Wrocław dlaczego juz nie ma biletów po 8zł odpowiedź jest prosta bo konkurencja padła a dlaczego dlatego że firmy nasze krajowe zarabiaja w kraju i tu odprowadzaja podatki a nie jak Polski BUS zarabia za granica a nasz kraj traktuje jak teren do robienia kosztów. pisanie że zapewniają nowe miejsca pracy a nikt nie pisze... rozwiń

Avatar
folkatka / 14 października 2014 o 20:53
0
Ano wlasnie. Nasłuchałam sie sporo takich historii od kierowców busów. Wielu z nich nie ukrywało, jak bardzo sa eksploatowani, i np. po powrocie z bardzo długiej trasy sa prawie natychmiast kierowani na kolejna. " miałem czas, zeby wpaść do domu i gacie zmienić". Chłopak przez trzy doby spał kilka godzin, pił jednego energetyka za drugim, i w takim stanie wyruszył w kolejną, kilkusetkilometrową trasę. Bo szef kazał. Dziękuje bardzo.
Avatar
kierowca busa / 14 października 2014 o 20:26
0

Bronią się nogami i rękami buractwo.Musieli by się nauczyć od nowa dbać o samochody i kierowców.Ja jestem za jak najbardziej bo nie chce mi się już jeździć 14h za 110 zł.

Jak to jest że jeden ma nowe samochody ,zadbane, i może zapłacić kierowcy około 2500zł za 140h miesięcznie a drugi wozi ludzi czym popadnie, jak kolwiek,czasami bez tacha i kierowcy płaci za 14h 110zł.Czyli godzinowo mniej niż sprzątaczce.Pozdrawiam biznesmenów z lublina

Avatar
marek / 14 października 2014 o 20:02
0

Czasem słyszy się od kierowców niezbyt miłe słowa o właścicielach , znaczy to że nie szanują ani klienta jak również pracownika tylko liczy się kasa dla właściciela .Co do lubelskich firm to sprawa wygląda tak , właściciele chcą zarobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie , nie biorąc pod uwagę zmian taboru i niższych cen biletów .Porównując długość trasy i jakość komfortu przewozu to cena jest zbyt wysoka .Dlaczego na zachodzie kraju działają mniejsze firmy i maja autobusy nawet na trasie 2 godzinnej , można prawda .

W Lublinie na długie trasy mamy firmy takie jak Contbus , BP Tour , Express Buss i nie szanują w żaden sposób klienta . Jeśli pojawiły się inne konkurencyjne firmy z autobusami zaczęli by wozić powietrze .

Protestują busiarze bo wydaje im się że wszystko mogą , jak dla mnie czy to Polski Bus czy zupełnie inna firma jeśli będzie woziła pasażerów w dobrych godzinach do popularnych miejscowości , i co ważne autobusami z normalnymi cenami to wszystkie dziadowskie busiarskie firmy przestana istnieć i skończy się narzekanie.

Zamiast protestować niech zagwarantowują że wyrzucą wszystkie busy i wprowadza autobusy i niższe ceny plus dodatkowe kursy do nowych miejsc , bo co lepsze wyłapali i w inne miejsca nie sposób dojechać .

Na trasie Lublin - Rzeszów - Zakopane

Lublin - Radom -Kielce - Kraków

Jeżdżą busiki Express Bus i Bp Tour .Komfort taki jak by wozili ziemniaki , mało tego non stop są spóźnienia jednej jak i drugiej firmy .Bardzo często spóźnienia wynoszą ponad godzinę !!! Na trasach podobnych np w Małopolsce są wszędzie komfortowe autobusy , tutaj mamy zdezelowane śmierdzące busy i bardzo często brak przerwy albo dosłownie 5 min to na WC dla kobiet zdecydowanie za mało.Jechać ciasnym busem 5-6 godzin bez choćby rozprostowania nóg to tragedia . Polski Bus przydał by się na trasie Lublin -Rzeszów -Zakopane i Lublin -Kraków

Czekamy na nowe połączenia bo busikow mamy wszyscy dosyć i proszę właścicieli by nie wmawiali ciemnoty że to dla naszego dobra.

Nikt z wami busiarzami nie będzie jeździł jak pojawi się zdrowa konkurencja z autobusami , przerwami podczas długiej podroży i niższymi cenami biletów !!!

Polecam !!!

Polecam !!!

rozwiń
Avatar
O.P / 14 października 2014 o 17:39
0

Ja też popieram wygodne i komfortowe autobusy ale w pierwszej kolejności wybieram Polskiej firmy , a nie Szkockiego Polskiego (czy nie wiadomo skąd) Busa. Jestem z Rzeszowa i na brak takich firm nie nażekam i w kraju jest ich coraz więcej. Wole aby te pieniadze zostały u nas w Polsce bez względu co zostanie za nimi zrobione. A z tymi zarobkami kierowców to w PB kolorowo tez nie jest i na pewno nie bdzie. Pozdrawiam  

Ja popieram autobusy a nie busy :)

Nie obchodzi mnie czy będę jeździł autobusami  firmy z Polski czy z poza kraju . Jakoś busiarze nic nie zmienili przez kilka lat to nic się nagle nie zmieni w mentalności właścicieli.

Wolą iść po łatwiźnie, szybki zarobek , niskie koszty , natomiast klient ich nie obchodzi .To ze ktoś jedzie do Zakopanego , Krakowa , Warszawy z kolanami przy nosie uważają pewnie za normalne .Brak bezpieczeństwa , komfortu i niskich cen za taka katorgę .Gdyby był większy wybór  przewoźników, to tylko zyskał by klient i miałby wybór , busem za wysoką cenę czy luksusowy przejazd autobusem za niska cenę .

Tomasz

Jestem z Rzeszowa i na brak takich firm nie nażekam

Napisz mi gdzie ty masz duży wybór tych przewoźników ?

na pewno nie w Lublinie i okolicach .

Dlatego po raz kolejny powtórzę daje zarobić i również czegoś od przewoźnika wymagam jako klient .

Ja popieram autobusy a nie busy :)

Nie obchodzi mnie czy będę jeździł autobusami  firmy z Polski czy z poza kraju . Jakoś busiarze nic nie zmienili przez kilka lat to nic się nagle nie zmieni w mentalności właścicieli.

Wolą iść po łatwiźnie, szybki zarobek , niskie koszty , natomiast klient ich nie obchodzi .To ze ktoś jedzie do Zakopanego , Krakowa , Warszawy z kolanami przy nosie uważają pewnie za normalne .Brak bezpieczeństwa , komfortu i niskich cen za taka katorgę .Gdyby był większy wybór  przewo... rozwiń

Avatar
KAmil / 14 października 2014 o 15:24
0

Tego lexmida to chyba nieźle po******. Polskibus chcę otworzyć filię w Lublinie - bardzo dobrze, mają renomę i markę, na pewno dla lubelskiej turystyki i zwiększenia liczby podróżujących w tym regionie to na plus. A konkurencja niech nie idzie do SKO jak na skargę do mamusi tylko niech zakasa rękawy i weźmie się do roboty. Jak dla mnie kolegium powinno odrzucić od razu ten wniosek, tym bardziej że lexmid składał już co do polskiego busa kilka innych wniosków jak piszę w artykule i widać że chcą ich jakkolwiek spowolnić.

Avatar
Gość / 23 grudnia 2015 o 23:02
0
Całym tym LEXMID powinny zainteresować się odpowiednie służby
Avatar
emilio / 26 sierpnia 2015 o 20:27
0
Polski Bus to firma z dużym kapitałem i chce zniszczyć polskich przewoźników rażąco niskimi cenami biletów po to by przez następne lata być monopolistą i pokazać co potrafi, czyli podnieść ceny biletów kilkakrotnie drożej niż aktualne ceny przewoźników już urzędujących na tych trasach.
Avatar
Gość / 18 czerwca 2015 o 09:34
0
Miala byc baza w Lublinie polskiego nowe poloczenia i jakość cicho
Avatar
Gość / 14 października 2014 o 22:24
0

Jaki polski bus co oni mają wspólnego z Polską ? czemu w Niemczech sie nie użalają że nie dostali zgody na pranie pienędzy Niemcy wyjechali z nimi szybciutko ale my dopiero jak bedzie za póxno otworzymy oczy

Avatar
andrzej / 14 października 2014 o 22:20
0

tosmieszne co wypisuje przedstawiciel Polskiego Busa cała ich polityka polega na zanizaniu cen w okresie wejścia na linie obsługiwaną przez innych przewoźników po czym nagły i szybki wzrost cen przykładem jest linia Kraków Wrocław dlaczego juz nie ma biletów po 8zł odpowiedź jest prosta bo konkurencja padła a dlaczego dlatego że firmy nasze krajowe zarabiaja w kraju i tu odprowadzaja podatki a nie jak Polski BUS zarabia za granica a nasz kraj traktuje jak teren do robienia kosztów. pisanie że zapewniają nowe miejsca pracy a nikt nie pisze ile osób przez nich prace traci a kierowców swoich traktują jak niewolników ,szkoda że rodacy dopiero otworzą oczy jak uda im sie to co planują i zostana sami na naszym rynku i wtedy ceny biletów bedę zaporowe .Dlaczego nikt z Polskiego BUSA nie odpowie na pytanie czemu nie uruchamiają połączen tam gdzie nie ma połaczeń tylko wpychają sie innym i jeszcze śmiesznie żalą sie że im ktoś przeszkadza

tosmieszne co wypisuje przedstawiciel Polskiego Busa cała ich polityka polega na zanizaniu cen w okresie wejścia na linie obsługiwaną przez innych przewoźników po czym nagły i szybki wzrost cen przykładem jest linia Kraków Wrocław dlaczego juz nie ma biletów po 8zł odpowiedź jest prosta bo konkurencja padła a dlaczego dlatego że firmy nasze krajowe zarabiaja w kraju i tu odprowadzaja podatki a nie jak Polski BUS zarabia za granica a nasz kraj traktuje jak teren do robienia kosztów. pisanie że zapewniają nowe miejsca pracy a nikt nie pisze... rozwiń

Avatar
folkatka / 14 października 2014 o 20:53
0
Ano wlasnie. Nasłuchałam sie sporo takich historii od kierowców busów. Wielu z nich nie ukrywało, jak bardzo sa eksploatowani, i np. po powrocie z bardzo długiej trasy sa prawie natychmiast kierowani na kolejna. " miałem czas, zeby wpaść do domu i gacie zmienić". Chłopak przez trzy doby spał kilka godzin, pił jednego energetyka za drugim, i w takim stanie wyruszył w kolejną, kilkusetkilometrową trasę. Bo szef kazał. Dziękuje bardzo.
Avatar
kierowca busa / 14 października 2014 o 20:26
0

Bronią się nogami i rękami buractwo.Musieli by się nauczyć od nowa dbać o samochody i kierowców.Ja jestem za jak najbardziej bo nie chce mi się już jeździć 14h za 110 zł.

Jak to jest że jeden ma nowe samochody ,zadbane, i może zapłacić kierowcy około 2500zł za 140h miesięcznie a drugi wozi ludzi czym popadnie, jak kolwiek,czasami bez tacha i kierowcy płaci za 14h 110zł.Czyli godzinowo mniej niż sprzątaczce.Pozdrawiam biznesmenów z lublina

Avatar
marek / 14 października 2014 o 20:02
0

Czasem słyszy się od kierowców niezbyt miłe słowa o właścicielach , znaczy to że nie szanują ani klienta jak również pracownika tylko liczy się kasa dla właściciela .Co do lubelskich firm to sprawa wygląda tak , właściciele chcą zarobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie , nie biorąc pod uwagę zmian taboru i niższych cen biletów .Porównując długość trasy i jakość komfortu przewozu to cena jest zbyt wysoka .Dlaczego na zachodzie kraju działają mniejsze firmy i maja autobusy nawet na trasie 2 godzinnej , można prawda .

W Lublinie na długie trasy mamy firmy takie jak Contbus , BP Tour , Express Buss i nie szanują w żaden sposób klienta . Jeśli pojawiły się inne konkurencyjne firmy z autobusami zaczęli by wozić powietrze .

Protestują busiarze bo wydaje im się że wszystko mogą , jak dla mnie czy to Polski Bus czy zupełnie inna firma jeśli będzie woziła pasażerów w dobrych godzinach do popularnych miejscowości , i co ważne autobusami z normalnymi cenami to wszystkie dziadowskie busiarskie firmy przestana istnieć i skończy się narzekanie.

Zamiast protestować niech zagwarantowują że wyrzucą wszystkie busy i wprowadza autobusy i niższe ceny plus dodatkowe kursy do nowych miejsc , bo co lepsze wyłapali i w inne miejsca nie sposób dojechać .

Na trasie Lublin - Rzeszów - Zakopane

Lublin - Radom -Kielce - Kraków

Jeżdżą busiki Express Bus i Bp Tour .Komfort taki jak by wozili ziemniaki , mało tego non stop są spóźnienia jednej jak i drugiej firmy .Bardzo często spóźnienia wynoszą ponad godzinę !!! Na trasach podobnych np w Małopolsce są wszędzie komfortowe autobusy , tutaj mamy zdezelowane śmierdzące busy i bardzo często brak przerwy albo dosłownie 5 min to na WC dla kobiet zdecydowanie za mało.Jechać ciasnym busem 5-6 godzin bez choćby rozprostowania nóg to tragedia . Polski Bus przydał by się na trasie Lublin -Rzeszów -Zakopane i Lublin -Kraków

Czekamy na nowe połączenia bo busikow mamy wszyscy dosyć i proszę właścicieli by nie wmawiali ciemnoty że to dla naszego dobra.

Nikt z wami busiarzami nie będzie jeździł jak pojawi się zdrowa konkurencja z autobusami , przerwami podczas długiej podroży i niższymi cenami biletów !!!

Polecam !!!

Polecam !!!

rozwiń
Avatar
O.P / 14 października 2014 o 17:39
0

Ja też popieram wygodne i komfortowe autobusy ale w pierwszej kolejności wybieram Polskiej firmy , a nie Szkockiego Polskiego (czy nie wiadomo skąd) Busa. Jestem z Rzeszowa i na brak takich firm nie nażekam i w kraju jest ich coraz więcej. Wole aby te pieniadze zostały u nas w Polsce bez względu co zostanie za nimi zrobione. A z tymi zarobkami kierowców to w PB kolorowo tez nie jest i na pewno nie bdzie. Pozdrawiam  

Ja popieram autobusy a nie busy :)

Nie obchodzi mnie czy będę jeździł autobusami  firmy z Polski czy z poza kraju . Jakoś busiarze nic nie zmienili przez kilka lat to nic się nagle nie zmieni w mentalności właścicieli.

Wolą iść po łatwiźnie, szybki zarobek , niskie koszty , natomiast klient ich nie obchodzi .To ze ktoś jedzie do Zakopanego , Krakowa , Warszawy z kolanami przy nosie uważają pewnie za normalne .Brak bezpieczeństwa , komfortu i niskich cen za taka katorgę .Gdyby był większy wybór  przewoźników, to tylko zyskał by klient i miałby wybór , busem za wysoką cenę czy luksusowy przejazd autobusem za niska cenę .

Tomasz

Jestem z Rzeszowa i na brak takich firm nie nażekam

Napisz mi gdzie ty masz duży wybór tych przewoźników ?

na pewno nie w Lublinie i okolicach .

Dlatego po raz kolejny powtórzę daje zarobić i również czegoś od przewoźnika wymagam jako klient .

Ja popieram autobusy a nie busy :)

Nie obchodzi mnie czy będę jeździł autobusami  firmy z Polski czy z poza kraju . Jakoś busiarze nic nie zmienili przez kilka lat to nic się nagle nie zmieni w mentalności właścicieli.

Wolą iść po łatwiźnie, szybki zarobek , niskie koszty , natomiast klient ich nie obchodzi .To ze ktoś jedzie do Zakopanego , Krakowa , Warszawy z kolanami przy nosie uważają pewnie za normalne .Brak bezpieczeństwa , komfortu i niskich cen za taka katorgę .Gdyby był większy wybór  przewo... rozwiń

Avatar
KAmil / 14 października 2014 o 15:24
0

Tego lexmida to chyba nieźle po******. Polskibus chcę otworzyć filię w Lublinie - bardzo dobrze, mają renomę i markę, na pewno dla lubelskiej turystyki i zwiększenia liczby podróżujących w tym regionie to na plus. A konkurencja niech nie idzie do SKO jak na skargę do mamusi tylko niech zakasa rękawy i weźmie się do roboty. Jak dla mnie kolegium powinno odrzucić od razu ten wniosek, tym bardziej że lexmid składał już co do polskiego busa kilka innych wniosków jak piszę w artykule i widać że chcą ich jakkolwiek spowolnić.

Zobacz wszystkie komentarze 34

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie

Duże zamieszanie z kolorowymi pojemnikami na śmieci w Lublinie 5 1

Do dziś na lubelskich osiedlach powinny się pojawić kolorowe pojemniki do segregacji śmieci, ale mało gdzie je widać. Tylko właśnie do niedzieli miał trwać „okres przejściowy” w dzielnicach, które przechodzą na nowy system segregacji odpadów, ale okazuje się, że zamieszanie jeszcze może potrwać.

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia]
galeria

Końskowola bawiła się podczas Święta Róż [zdjęcia] 5 0

Miłośnicy kwiatów z całego województwa lubelskiego w niedzielę przybyli do Końskowoli, żeby zrobić zakupy podczas Święta Róż. To jedna z najlepszych okazji do zaopatrzenia się w sadzonki, kwiaty, a także lokalne, zdrowe produkty żywnościowe. Na scenie zagrały m.in. zespoły taneczne.

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje"

Folwark w Łęcznej się zmienia. "Park z miesiąca na miesiąc pięknieje" 0 1

Mieszkańcy coraz częściej odwiedzają folwark w łęczyńskim Podzamczu. Kibicują inwestycji, która odmienia ten dawniej zapuszczony fragment Łęcznej.

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach
16 lipca 2018, 19:00

Wacław Golonka na Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach 0 0

Przed nami trzeci koncert w ramach tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Organowej w Puławach. W poniedziałek, 16 lipca o godz. 19 w Kościele pw. św. Brata Alberta wystąpi Wacław Golonka.

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego

Lublin: Bez przejazdu przez ul. Dunikowskiego 0 0

W poniedziałek zacznie się kolejny etap przebudowy sieci gazowej w rejonie powstającej drogi, która pobiegnie od Kunickiego do Wrotkowskiej.

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim
Wideo, zdjęcia
galeria
film

Rolnicy zagłuszyli premiera Morawieckiego w Kraśniku. Antyrządowa manifestacja pod pomnikiem smoleńskim 351 28

Przy dźwiękach syren i okrzykach wściekłych rolników przemawiał w niedzielę w Kraśniku premier Mateusz Morawiecki. Uroczystość odsłonięcia pomnika smoleńskiego zamieniła się w antyrządowy protest przeciwko niskim cenom malin, agrestu, porzeczek i wiśni.

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018!
film

MUNDIAL 2018. Francja mistrzem świata 2018! 2 0

MUNDIAL 2018 Trójkolorowi wygrali w finale z Chorwacją 4:2 po kapitalnym spotkaniu na moskiewskich Łużnikach i zdobyli drugi w historii Puchar Świata. To ogromny sukces dla selekcjonera Didiera Deschampsa, który zdobył to trofeum zarówno jako piłkarz jak i trener

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków

Jeden kierowca zginął, drugi był ranny. Policjanci szukają świadków wypadków 7 0

Lubelscy policjanci szukają świadków dwóch wypadków drogowych, do których doszło na początku lipca.

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika
film

Alarm 24: Podwodna mogiła na dnie zalewu? Film czytelnika 12 6

Co znajdowało się na niewielkim wzgórzu zalanym podczas budowy Zalewu Zemborzyckiego?

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery

Zdradziło go dziwne zachowanie. Policjanci odkryli gdzie znikały rowery 3 0

W piątkowe południe dyżurny łukowskiej komendy policji otrzymał telefoniczną informację o młodym mężczyźnie, którego zachowanie wskazywało, że chce ukraść rower. Zawiadamiający opisując jego wygląd, informował dyżurnego o trasie ucieczki młodzieńca.

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje

Megaprojekt drogowy w powiecie lubelskim. Dwie duże inwestycje 17 4

Rozpoczęła się przebudowa drogi Krężnica Jara - Strzeszkowice w powiecie lubelskim. To jedna z dwóch inwestycji, realizowanych przez samorząd powiatowy w ramach megaprojektu drogowego, w którym biorą udział także pozostałe powiaty ziemskie województwa lubelskiego.

Festiwal "Śladami Singera" 2018: Bawić i przypominać [program]
16 lipca 2018, 17:30

Festiwal "Śladami Singera" 2018: Bawić i przypominać [program] 2 0

Co Gdzie Kiedy. W poniedziałek w podróż po Lubelszczyźnie wyrusza Festiwal "Śladami Singera". W tym roku artyści zawitają do 12 miast i miejscowości. – Chcemy bawić, zachwycać, ale też skłaniać do refleksji – mówią organizatorzy. Słowo-klucz to pamięć lokalna.

MUNDIAL 2018. Francja – Chorwacja 4:2 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO]
film

MUNDIAL 2018. Francja – Chorwacja 4:2 [ZAPIS RELACJI NA ŻYWO] 6 4

W ostatnim meczu mistrzostw świata w Rosji Francja gra na Łużnikach z Moskwie z Chorwacją. Czy powtórzy wynik sprzed 20 lat, czy po raz pierwszy złoto zdobędzie zespół z Bałkanów?

Wyjeżdżasz za granicę? Ile trzeba poczekać na nowy paszport?

Wyjeżdżasz za granicę? Ile trzeba poczekać na nowy paszport? 0 1

Tradycyjnie już okres wakacyjny to czas wzmożonego ruchu w punktach paszportowych. Wiele osób dopiero tuż przed planowanym urlopem zdaje sobie sprawę, że ma nieważny paszport. Dlatego warto sprawdzić termin ważności naszego paszportu. Tylko w czerwcu br. wydano prawie 215 tys. nowych paszportów, a w całym pierwszym półroczu 2018 r. aż 977 tys. dokumentów.

Końskowola: Niechętnie obniżyli wynagrodzenie wójtowi

Końskowola: Niechętnie obniżyli wynagrodzenie wójtowi 4 2

Zgodnie z nowym prawem radni obniżyli wynagrodzenie wójta Końskowoli. Stanisław Gołębiowski od lipca będzie otrzymywał niecałe 10,2 tys. złotych, zamiast dotychczasowych 12,1 tys. złotych miesięcznie. To efekt nowych przepisów z ustawy o samorządach.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.