Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

15 października 2009 r.
19:04
Edytuj ten wpis

Prezydenci Lublina już wybrani

0 22 A A

Piotr Kowalczyk (PiS), przewodniczący Rady Miasta wygrał nasz internetowy plebiscyt, w którym pytaliśmy lublinian, kogo z naszej dziesięcioosobowej subiektywnej listy byliby skłonni wybrać na prezydenta Lublina.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Internauci oddali ponad 3100 głosów. Kowalczyk uzyskał 23,1 proc. poparcia.

– Bardzo się cieszę – mówi Kowalczyk. – Czy będę kandydował? Każdy polityk buławę w plecaku nosi, więc niczego nie wykluczam. Ale w Prawie i Sprawiedliwości jest wielu dobrych kandydatów, znacznie lepszych ode mnie.

Drugie miejsce przypadło Izabeli Sierakowskiej z SdPl, na którą chce głosować 15 proc. uczestników naszego plebiscytu. Sierakowska w poprzednich wyborach samorządowych weszła do drugiej tury, ale przegrała z Adamem Wasilewskim. Wczoraj po południu nie udało nam się z nią skontaktować.

Urzędujący prezydent w naszym zestawieniu zajął… przedostatnie miejsce z wynikiem 3,5 proc. Gorzej wypadł tylko Andrzej Pruszkowski (3,2 proc.)

– Traktuję ten plebiscyt z przymrużeniem oka – komentuje Wasilewski. Pytany o powody tak słabego wyniku odpowiada pytaniem: – Dwa tygodnie temu był robiony sondaż, w którym miałem 21 proc. oparcia, a inni kandydaci zaledwie po kilka, pan Wojciechowski miał 13 proc. Co się przez te dwa tygodnie zmieniło? – dodaje i zapowiada, że o tym, czy będzie kandydować podejmie dopiero w przyszłym roku.

Pełne wyniki:

*Piotr Kowalczyk 23,1 proc.
*Izabella Sierakowska 15 proc.
*Dariusz Piątek 12,6 proc.
*Paweł Bryłowski 11,3 proc.
*Krzysztof Żuk 11,2 proc.
*Marian Kowalski 7,7 proc.
*Tadeusz Fijałka 6,9 proc.
*Zbigniew Wojciechowski 5,5 proc.
*Adam Wasilewski 3,5 proc.
*Andrzej Pruszkowski 3,2 proc

Komentarze 22

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
~gość~ / 16 października 2009 o 21:46
0
~Kama~ napisał:
Ale z Was lublinianie, co nawet nie znają poprawnych nazw ulic miasta!!! Jest ALEJA KRAŚNICKA, a nie ALEJE KRAŚNICKIE!!!

To, co wypisał jakiś sympatyk Wasilewskiego, jest lekko nieobiektywne, biorąc pod uwagę, że Noc Kultury, Festiwal Inne Brzmienia i wszystkie inne wydarzenia kulturalne to wynik jedynie zapału działaczy lubelskiego sektora kultury!
A nowe autobusy to wynik działalności Prezesa MPK.
Wasilewski jedynie wyrażał zgodę na te wszystkie akcje. Co nie znaczy, że je inicjował i warto o tym pamiętać.
Piszecie, że nie ma haków na Wasilewskiego? A co z ostatnio rozdmuchiwaną sprawą wiaduktu nad Witosa?

Droga Kamo, wyjaśniam Ci,że Prezydent z racji swojej funkcji odpowiada za wszystkie porażki urzędu / bez względu na to ,który z urzędników był ich autorem/ i na niego spadają wszystkie zaszczyty za osiągnięcia urzędu/ też nie żależnie kto z urzędu do tego się przyczynił/. Na tym polega ta prezydencka odpowiedzialność. On nadaje wszystkie kierunki rozwoju, które akceptuje bądż nie Rada MIasta. Czsem ona też potrafi mu mocno utrudniać działanie / np. sprawa Górek Czechowskich/.
Oceniamy zawsze całokształt bo i tak jest rozliczany prezydent przez Radę Miasta , sądy i ludzi.
Ma dużą władzę i on odpowiada za wszystko dlatego ocenia się zmiany jakie zachodzą w czasie konkretnej prezydentury.
Teraz odpowiedz sobie sama jakie zmiany zaszły za prezydentury Bryłowskiego. Podpowiem- wybrukował deptak i to by było z grubsza na tyle.
Pruszkowski zrobił kilka ulic i halę na Globusie i to też by było na tyle .
A co zrobił i robi Wasilewski napisałem w poprzednim poście.
Pozdrawiam.

Droga Kamo, wyjaśniam Ci,że Prezydent z racji swojej funkcji odpowiada za wszystkie porażki urzędu / bez względu na to ,który z urzędników był ich autorem/ i na niego spadają wszystkie zaszczyty za osiągnięcia urzędu/ też nie żależnie kto z urzędu do tego się przyczynił/. Na tym polega ta prezydencka odpowiedzialność. On nadaje wszystkie kierunki rozwoju, które akceptuje bądż nie Rada MIasta. Czsem ona też potrafi mu mocno utrudniać działanie / np. sprawa Górek Czechowskich/.
Oceniamy zawsze całokształt bo i tak je... rozwiń
Avatar
~Kama~ / 16 października 2009 o 18:06
0
Ale z Was lublinianie, co nawet nie znają poprawnych nazw ulic miasta!!! Jest ALEJA KRAŚNICKA, a nie ALEJE KRAŚNICKIE!!!

To, co wypisał jakiś sympatyk Wasilewskiego, jest lekko nieobiektywne, biorąc pod uwagę, że Noc Kultury, Festiwal Inne Brzmienia i wszystkie inne wydarzenia kulturalne to wynik jedynie zapału działaczy lubelskiego sektora kultury!
A nowe autobusy to wynik działalności Prezesa MPK.
Wasilewski jedynie wyrażał zgodę na te wszystkie akcje. Co nie znaczy, że je inicjował i warto o tym pamiętać.
Piszecie, że nie ma haków na Wasilewskiego? A co z ostatnio rozdmuchiwaną sprawą wiaduktu nad Witosa?
Ale z Was lublinianie, co nawet nie znają poprawnych nazw ulic miasta!!! Jest ALEJA KRAŚNICKA, a nie ALEJE KRAŚNICKIE!!!

To, co wypisał jakiś sympatyk Wasilewskiego, jest lekko nieobiektywne, biorąc pod uwagę, że Noc Kultury, Festiwal Inne Brzmienia i wszystkie inne wydarzenia kulturalne to wynik jedynie zapału działaczy lubelskiego sektora kultury!
A nowe autobusy to wynik działalności Prezesa MPK.
Wasilewski jedynie wyrażał zgodę na te wszystkie akcje. Co nie znaczy, że je inicjował i wa... rozwiń
Avatar
Lipniak z ul. Lipowej / 16 października 2009 o 17:10
0
KOLOER4 napisał:
NIE DZIWIE SIĘ,ŻE W TYM MIEŚCIE NIC SIĘ NIE DZIEJE I JEST TAKA MIZERIA, JAK NAWET INTERNAUCI WYBIERAJĄ TAKĄ EKSTREMĘ JAK PISior NA PREZIA MIASTA???!POWALIŁO JUŻ WAS TOTALNIE???8 LAT NIEROBA, CWANIAKA I WYCIECZKOWICZA PRUSZKOWSKIEGO WAM NIE WYSTARCZY NAPRAWDĘ??RĘCE MI OPADŁY JAK ZOBACZYŁEM WYNIKI TEGO PLEBISCYTU!!NIE PAN FIJAŁKA, SPRAWNY MANAGER, KTÓRY Z MWPIKu ZROBIŁ ZYSKOWNĄ I PRĘŻNA FIRMĘ,ZA CO ZAPŁACIŁ GŁOWĄ, BO WŁAŚNIE PiSiory GO WYWALIŁY ZA JAKIEŚ NIE WIADOME MACHLOJE, BO PO PROSTU CHCIAŁY POŁOŻYĆ ŁAPĘ NA TEJ FIRMIE,CHAMY!!!PIS WE WŁADZACH MIASTA TO TEŻ DNO, CHYBA,ŻE WOLICIE LAS KRZYŻY I WIEŻ NOWYCH KOŚCIOŁÓW DLA MIETKA ŻYCIŃSKIEGO, ZAMIAST NIE REMONTU DRÓG, BUDOWY NOWYCH, POPRAWY ESTETYKI MIASTA!!

Sprzedawać i lać wodę każdy może. Gdzie byli Ci Zawodowcy gdy upadł cały lubelski przemysł i 20 tys. ludzi straciło pracę ? Nie było menagera w : FSC, Ursus, Agromet, LFW i te firmy padły lub są szczątkowe( LFW i Sipma). Pan, który położył w "drabiazgi" LFWag uciekł do MPWiK i teraz ma dobrze albo będzie miał dobrze. Zacznijcie cenić ekonomistów a nie prawników i niżynierów. Tylko rachunek ekonomiczny daje rezultaty. Nie wyobrażam sobie drobnej nauczycielki od języka rosyjskiego na stołku Prezydenta Miasta Lublin. Murowane Waterloo. Cos Panowie marnie oceniacie Pana Pruszkowskiego czy zapomnieliście, że za Jego kadencji też coś nie coś zrobiono vide: Ul. Jana Pawła II i halę sportową na Globusie ( jedyny obiekt europejski w tym zadupiu lubelskim ). Wg mnie jedyną wada, za którą teraz słono płaci to pozostawienie w Ratuszu Ludzi "deptaka". To samo z Panem Wasilewskim - czas deptakowców wysłać na wcześniejszą emeryturę. Jest jeszcze rok urzędowania a może aż rok i to jest sporo czasu do wyjścia na prostą i zamknięcia w szufladzie swoich konkurentów ( zwrot lekkoatletyczny Pana prof. Lipońskiego, gdy biegacz zostawa w tyle rywali tuż przed samą metą). Oceniając " na wydrę " kandydatów na urząd Prezydenta miasta trzeba wziąć wagę i uczciwie zwarzyć Ich czyny lub uczciwie przewidzieć efekty Ich przyszłego rządzenia. Do sympatyków PO prośba: czas na kulturę ! Tylko nie biłgorajską a lubelską. Co jeteście wart i do czego jesteście zdoli to pokazaliście w TVP jako kibice w pojedynku Korniszon - Kaczor. Wasze chamstwo słyszała " cala Polska i pół kraju". Cześć żegnam biłgorajską wieś.

Sprzedawać i lać wodę każdy może. Gdzie byli Ci Zawodowcy gdy upadł cały lubelski przemysł i 20 tys. ludzi straciło pracę ? Nie było menagera w : FSC, Ursus, Agromet, LFW i te firmy padły lub są szczątkowe( LFW i Sipma). Pan, który położył w "drabiazgi" LFWag uciekł do MPWiK i teraz ma dobrze albo będzie miał dobrze. Zacznijcie cenić ekonomistów a nie prawników i niżynierów. Tylko rachunek ekonomiczny daje rezultaty. Nie wyobrażam sobie drobnej nauczycielki od języka rosyjskiego na stołku Prezydenta Miasta Lubli... rozwiń
Avatar
llubellak / 16 października 2009 o 12:23
0
iska napisał:
Cóz widzę, że Bryłka do tej pory ma wiernych i miernych urzędasów, którzy zamiast pracować piszą po internetach chwaląc swego mentora! Nie zapominajmy co Bryła zrobił z Zana dot. E. Leclercka!


po pierwsze nie jestem jego urzędasem, pracuje w prywatnej firmie i nie ma nic wspólnego z polityką i nie chce mieć. po drugie, nie zaprzeczysz że deptak i kraśnickie to jego zasługa, a może jesteś tak zaciećwierzona że nie chodzisz po deptaku i nie jeździsz po kraśnickich aby tylko żyć zgodnie ze swoimi przekonaniami.
a po trzecie zrobił przekręt odnośnie zana, okey, każdy to wie choć ja powiem szczerze że słyszałem ale nikt mu niczego nie udowodnił. w tym kraju ludzi się oskarża i skazuje się poza drogą sądową.
no i po czwarte, tak szczerze, nawet jeśli zrobił przekręt wpuszczając leclerca na zana, to w czym Ci to przeszkadza, w tym że wyrosło w tym miejscu nowoczesne centrum gdzie ludzie obok leclerca mają wszystkie banki, ubezpieczycieli, moga zrobić zakupy w media, pójśc do lekarzy, wypożyczyc film. ta część Lublina teraz rozwija się najszybciej, a wiesz co było tam przed leclerkiem? pola, łąki i jeden wielki grajdoł!


po pierwsze nie jestem jego urzędasem, pracuje w prywatnej firmie i nie ma nic wspólnego z polityką i nie chce mieć. po drugie, nie zaprzeczysz że deptak i kraśnickie to jego zasługa, a może jesteś tak zaciećwierzona że nie chodzisz po deptaku i nie jeździsz po kraśnickich aby tylko żyć zgodnie ze swoimi przekonaniami.
a po trzecie zrobił przekręt odnośnie zana, okey, każdy to wie choć ja powiem szczerze że słyszałem ale nikt mu niczego nie udowodnił. w tym kraju ludzi się oskarża i skazuje się poza drogą są... rozwiń
Avatar
~gość~ / 16 października 2009 o 12:15
0
Pisiory się zmobilizowały i zrobiły akcję na rzecz Kowalczyka. To,że potrafią się skrzyknąc zaliczam im na plus. Nieżle też poszło lewicy, tylko PO zachowało kamienny spokój i olało idiotyczny sondaż.
Przypomnijcie sobie tego typu sondaże gazetowe przed wyborami, wygrywali ci , którzy kupili gazety i zmobilizowali znajomych.
Wszystkie te sondaże możma o d..ę potłuc. Gazetka szuka tematów i wciska czytelnikom kit., a wy się na to nabieracie i wypisujecie głupoty.
Prawdziwe i wiarygodne sondaże robią tylko firmy, które stosują profesjonalne klucze i procedury.
Zróbcie sobie tabelkę i zapiszcie co zrobili wcześniej prezydenci a ile zmienił Wasilewski.Robi to konsekwentnie i nie zważa na plucie lewicy i PISu.
Nie wiem czy zechce jeszcze raz kandydować ale gdyby zechciał to obiema rękami głosowałbym na niego za: przebudowy dróg ,za nowe miejskie autobusy, za Teatr Stary, za rozbudowę sieci kanalizacyjno-wodociągowej, za strefę ekonomiczną, za baseny nad zalewem, za nowoczesny stadion, który powstanie na Krochmalnej, za przeznaczanie dużych pieniędzy na lubelske lotnisko,za Noce Kultury, za Festiwal "Inne Brzmienia", za najlepszą w kraju promocję miasta, za najlepszą w Polsce stronę internetową miasta,za nocną komunikację dla studentów, za Sąd Elektroniczny, za Szkołę Sędziów, za Jarmark Jagielloński, za ukwiecone miasto, za kontakty z ludżmi w dzielnicach, za wielką kulturę osobistą i piękne wypowiedzi świadczące o wielkiej erudycji.
Za to też , ze odważył się zmienić stare, skostniałe układy w spółkach miejskich i wybrał w drodze konkursów nowych, mądrych i dynamicznych prezesów. / LPEC,MPK, MPWIK/
Za to,że rozmawia z ludżmi, za to ,że kieruje się dobrem miasta a nie interesami radnych, przez co na niego napadają.
Za to ,żę jest uczciwy i nikt na niego nie znalażł "haka", bo całe życie jest człowiekiem przyzwoitym.
Pisiory się zmobilizowały i zrobiły akcję na rzecz Kowalczyka. To,że potrafią się skrzyknąc zaliczam im na plus. Nieżle też poszło lewicy, tylko PO zachowało kamienny spokój i olało idiotyczny sondaż.
Przypomnijcie sobie tego typu sondaże gazetowe przed wyborami, wygrywali ci , którzy kupili gazety i zmobilizowali znajomych.
Wszystkie te sondaże możma o d..ę potłuc. Gazetka szuka tematów i wciska czytelnikom kit., a wy się na to nabieracie i wypisujecie głupoty.
Prawdziwe i wiarygodne sondaże robią tylko firmy, które st... rozwiń
Avatar
iska / 16 października 2009 o 12:11
0
Cóz widzę, że Bryłka do tej pory ma wiernych i miernych urzędasów, którzy zamiast pracować piszą po internetach chwaląc swego mentora! Nie zapominajmy co Bryła zrobił z Zana dot. E. Leclercka!
Avatar
llubellak / 16 października 2009 o 10:57
0
Bryłowski to jedyny gość który coś zrobił dla miasta! w tymi mieście niewiele się dzieje to nawet postawienie budki z piwem będzie wielkim wydarzeniem i rozwojem naszego miasta. deptak i krasnickie to dużo choć to kropla w morzu potrzeb. niestety pruszkowski to nierób jakich mało, razem z wasilewskim tworzą dobraną parę. głosowałem na sierakowską choć popieram PO. co do partii wolę PO od Pisu, Wasilewski przynajmniej nie jeździ po świecie i nie nawiązuje współpracy z miastami w mongolii czy meksyku jak jego poprzednik cholerny Pruszkowski, nierób jakich mało!
Bryłowski to jedyny gość który coś zrobił dla miasta! w tymi mieście niewiele się dzieje to nawet postawienie budki z piwem będzie wielkim wydarzeniem i rozwojem naszego miasta. deptak i krasnickie to dużo choć to kropla w morzu potrzeb. niestety pruszkowski to nierób jakich mało, razem z wasilewskim tworzą dobraną parę. głosowałem na sierakowską choć popieram PO. co do partii wolę PO od Pisu, Wasilewski przynajmniej nie jeździ po świecie i nie nawiązuje współpracy z miastami w mongolii czy meksyku jak jego poprzednik cholerny Pruszkowsk... rozwiń
Avatar
lubelak 1 / 16 października 2009 o 10:42
0
Cóż za sukces - Bryłowski deptak zrobił i kraśnickie przebudował - proponuje chłopakowi pomnik postawić za ten wiekopomny wyczyn. Niestety prawda jest taka, że i tak lepiej wypadł od następców. Pruszon pod koniec kadencji Lublin korkował remontami ulic i książki promocyjne wydawał - masakra. Wasilewski - ten facet ze Szczebrzeszyna poza służalczością do gasipsa z Biłgoraja nie zrobił nic. Lublin, miasto inspiracji - od długich lat NIE MA DOBREGO GOSPODARZA. W rankingach spadamy na łeb i szyję.
Kandydaci nie na prezydenta po krzykliwą gębą mają ochotę na łatwą kasę. Kowalczyk, Sierakowska, Piątek......okey. Byleby nie WASILEWSKI, ani nikt z kliki Gasipsa - bo zamienią wieśniacy Lublin w folwark. Przecież miała tu być centrala PGE, zapowiadane 3 lata temu inwestycje - oni mają możliwości oddziaływania na decyzje w Polsce. Niestety zamiast korzyści dla Lublina mamy "performance" z penisami, małpkami itp. Głosowałem na PO i strasznie się rozczarowałem. Kolejny raz niestety.
Cóż za sukces - Bryłowski deptak zrobił i kraśnickie przebudował - proponuje chłopakowi pomnik postawić za ten wiekopomny wyczyn. Niestety prawda jest taka, że i tak lepiej wypadł od następców. Pruszon pod koniec kadencji Lublin korkował remontami ulic i książki promocyjne wydawał - masakra. Wasilewski - ten facet ze Szczebrzeszyna poza służalczością do gasipsa z Biłgoraja nie zrobił nic. Lublin, miasto inspiracji - od długich lat NIE MA DOBREGO GOSPODARZA. W rankingach spadamy na łeb i szyję.
Kandydaci nie na prezydenta po krzykliwą g... rozwiń
Avatar
Gość / 16 października 2009 o 10:40
0
Cóż za sukces - Bryłowski deptak zrobił i kraśnickie przebudował - proponuje chłopakowi pomnik postawić za ten wiekopomny wyczyn. Niestety prawda jest taka, że i tak lepiej wypadł od następców. Pruszon pod koniec kadencji Lublin korkował remontami ulic i książki promocyjne wydawał - masakra. Wasilewski - ten facet ze Szczebrzeszyna poza służalczością do gasipsa z Biłgoraja nie zrobił nic. Lublin, miasto inspiracji - od długich lat NIE MA DOBREGO GOSPODARZA. W rankingach spadamy na łeb i szyję.
Kandydaci nie na prezydenta po krzykliwą gębą mają ochotę na łatwą kasę. Kowalczyk, Sierakowska, Piątek......okey. Byleby nie WASILEWSKI, ani nikt z kliki Gasipsa - bo zamienią wieśniacy Lublin w folwark. Przecież miała tu być centrala PGE, zapowiadane 3 lata temu inwestycje - oni mają możliwości oddziaływania na decyzje w Polsce. Niestety zamiast korzyści dla Lublina mamy "performance" z penisami, małpkami itp. Głosowałem na PO i strasznie się rozczarowałem. Kolejny raz niestety.
Cóż za sukces - Bryłowski deptak zrobił i kraśnickie przebudował - proponuje chłopakowi pomnik postawić za ten wiekopomny wyczyn. Niestety prawda jest taka, że i tak lepiej wypadł od następców. Pruszon pod koniec kadencji Lublin korkował remontami ulic i książki promocyjne wydawał - masakra. Wasilewski - ten facet ze Szczebrzeszyna poza służalczością do gasipsa z Biłgoraja nie zrobił nic. Lublin, miasto inspiracji - od długich lat NIE MA DOBREGO GOSPODARZA. W rankingach spadamy na łeb i szyję.
Kandydaci nie na prezydenta po krzykliwą g... rozwiń
Avatar
julka / 16 października 2009 o 10:32
0
To kaczorne dupki nabijają takie bzdury a kowalczyk w wyborach ma szanse takie jak jego idol kaczor czyli - 0
Avatar
~gość~ / 16 października 2009 o 21:46
0
~Kama~ napisał:
Ale z Was lublinianie, co nawet nie znają poprawnych nazw ulic miasta!!! Jest ALEJA KRAŚNICKA, a nie ALEJE KRAŚNICKIE!!!

To, co wypisał jakiś sympatyk Wasilewskiego, jest lekko nieobiektywne, biorąc pod uwagę, że Noc Kultury, Festiwal Inne Brzmienia i wszystkie inne wydarzenia kulturalne to wynik jedynie zapału działaczy lubelskiego sektora kultury!
A nowe autobusy to wynik działalności Prezesa MPK.
Wasilewski jedynie wyrażał zgodę na te wszystkie akcje. Co nie znaczy, że je inicjował i warto o tym pamiętać.
Piszecie, że nie ma haków na Wasilewskiego? A co z ostatnio rozdmuchiwaną sprawą wiaduktu nad Witosa?

Droga Kamo, wyjaśniam Ci,że Prezydent z racji swojej funkcji odpowiada za wszystkie porażki urzędu / bez względu na to ,który z urzędników był ich autorem/ i na niego spadają wszystkie zaszczyty za osiągnięcia urzędu/ też nie żależnie kto z urzędu do tego się przyczynił/. Na tym polega ta prezydencka odpowiedzialność. On nadaje wszystkie kierunki rozwoju, które akceptuje bądż nie Rada MIasta. Czsem ona też potrafi mu mocno utrudniać działanie / np. sprawa Górek Czechowskich/.
Oceniamy zawsze całokształt bo i tak jest rozliczany prezydent przez Radę Miasta , sądy i ludzi.
Ma dużą władzę i on odpowiada za wszystko dlatego ocenia się zmiany jakie zachodzą w czasie konkretnej prezydentury.
Teraz odpowiedz sobie sama jakie zmiany zaszły za prezydentury Bryłowskiego. Podpowiem- wybrukował deptak i to by było z grubsza na tyle.
Pruszkowski zrobił kilka ulic i halę na Globusie i to też by było na tyle .
A co zrobił i robi Wasilewski napisałem w poprzednim poście.
Pozdrawiam.

Droga Kamo, wyjaśniam Ci,że Prezydent z racji swojej funkcji odpowiada za wszystkie porażki urzędu / bez względu na to ,który z urzędników był ich autorem/ i na niego spadają wszystkie zaszczyty za osiągnięcia urzędu/ też nie żależnie kto z urzędu do tego się przyczynił/. Na tym polega ta prezydencka odpowiedzialność. On nadaje wszystkie kierunki rozwoju, które akceptuje bądż nie Rada MIasta. Czsem ona też potrafi mu mocno utrudniać działanie / np. sprawa Górek Czechowskich/.
Oceniamy zawsze całokształt bo i tak je... rozwiń
Avatar
~Kama~ / 16 października 2009 o 18:06
0
Ale z Was lublinianie, co nawet nie znają poprawnych nazw ulic miasta!!! Jest ALEJA KRAŚNICKA, a nie ALEJE KRAŚNICKIE!!!

To, co wypisał jakiś sympatyk Wasilewskiego, jest lekko nieobiektywne, biorąc pod uwagę, że Noc Kultury, Festiwal Inne Brzmienia i wszystkie inne wydarzenia kulturalne to wynik jedynie zapału działaczy lubelskiego sektora kultury!
A nowe autobusy to wynik działalności Prezesa MPK.
Wasilewski jedynie wyrażał zgodę na te wszystkie akcje. Co nie znaczy, że je inicjował i warto o tym pamiętać.
Piszecie, że nie ma haków na Wasilewskiego? A co z ostatnio rozdmuchiwaną sprawą wiaduktu nad Witosa?
Ale z Was lublinianie, co nawet nie znają poprawnych nazw ulic miasta!!! Jest ALEJA KRAŚNICKA, a nie ALEJE KRAŚNICKIE!!!

To, co wypisał jakiś sympatyk Wasilewskiego, jest lekko nieobiektywne, biorąc pod uwagę, że Noc Kultury, Festiwal Inne Brzmienia i wszystkie inne wydarzenia kulturalne to wynik jedynie zapału działaczy lubelskiego sektora kultury!
A nowe autobusy to wynik działalności Prezesa MPK.
Wasilewski jedynie wyrażał zgodę na te wszystkie akcje. Co nie znaczy, że je inicjował i wa... rozwiń
Avatar
Lipniak z ul. Lipowej / 16 października 2009 o 17:10
0
KOLOER4 napisał:
NIE DZIWIE SIĘ,ŻE W TYM MIEŚCIE NIC SIĘ NIE DZIEJE I JEST TAKA MIZERIA, JAK NAWET INTERNAUCI WYBIERAJĄ TAKĄ EKSTREMĘ JAK PISior NA PREZIA MIASTA???!POWALIŁO JUŻ WAS TOTALNIE???8 LAT NIEROBA, CWANIAKA I WYCIECZKOWICZA PRUSZKOWSKIEGO WAM NIE WYSTARCZY NAPRAWDĘ??RĘCE MI OPADŁY JAK ZOBACZYŁEM WYNIKI TEGO PLEBISCYTU!!NIE PAN FIJAŁKA, SPRAWNY MANAGER, KTÓRY Z MWPIKu ZROBIŁ ZYSKOWNĄ I PRĘŻNA FIRMĘ,ZA CO ZAPŁACIŁ GŁOWĄ, BO WŁAŚNIE PiSiory GO WYWALIŁY ZA JAKIEŚ NIE WIADOME MACHLOJE, BO PO PROSTU CHCIAŁY POŁOŻYĆ ŁAPĘ NA TEJ FIRMIE,CHAMY!!!PIS WE WŁADZACH MIASTA TO TEŻ DNO, CHYBA,ŻE WOLICIE LAS KRZYŻY I WIEŻ NOWYCH KOŚCIOŁÓW DLA MIETKA ŻYCIŃSKIEGO, ZAMIAST NIE REMONTU DRÓG, BUDOWY NOWYCH, POPRAWY ESTETYKI MIASTA!!

Sprzedawać i lać wodę każdy może. Gdzie byli Ci Zawodowcy gdy upadł cały lubelski przemysł i 20 tys. ludzi straciło pracę ? Nie było menagera w : FSC, Ursus, Agromet, LFW i te firmy padły lub są szczątkowe( LFW i Sipma). Pan, który położył w "drabiazgi" LFWag uciekł do MPWiK i teraz ma dobrze albo będzie miał dobrze. Zacznijcie cenić ekonomistów a nie prawników i niżynierów. Tylko rachunek ekonomiczny daje rezultaty. Nie wyobrażam sobie drobnej nauczycielki od języka rosyjskiego na stołku Prezydenta Miasta Lublin. Murowane Waterloo. Cos Panowie marnie oceniacie Pana Pruszkowskiego czy zapomnieliście, że za Jego kadencji też coś nie coś zrobiono vide: Ul. Jana Pawła II i halę sportową na Globusie ( jedyny obiekt europejski w tym zadupiu lubelskim ). Wg mnie jedyną wada, za którą teraz słono płaci to pozostawienie w Ratuszu Ludzi "deptaka". To samo z Panem Wasilewskim - czas deptakowców wysłać na wcześniejszą emeryturę. Jest jeszcze rok urzędowania a może aż rok i to jest sporo czasu do wyjścia na prostą i zamknięcia w szufladzie swoich konkurentów ( zwrot lekkoatletyczny Pana prof. Lipońskiego, gdy biegacz zostawa w tyle rywali tuż przed samą metą). Oceniając " na wydrę " kandydatów na urząd Prezydenta miasta trzeba wziąć wagę i uczciwie zwarzyć Ich czyny lub uczciwie przewidzieć efekty Ich przyszłego rządzenia. Do sympatyków PO prośba: czas na kulturę ! Tylko nie biłgorajską a lubelską. Co jeteście wart i do czego jesteście zdoli to pokazaliście w TVP jako kibice w pojedynku Korniszon - Kaczor. Wasze chamstwo słyszała " cala Polska i pół kraju". Cześć żegnam biłgorajską wieś.

Sprzedawać i lać wodę każdy może. Gdzie byli Ci Zawodowcy gdy upadł cały lubelski przemysł i 20 tys. ludzi straciło pracę ? Nie było menagera w : FSC, Ursus, Agromet, LFW i te firmy padły lub są szczątkowe( LFW i Sipma). Pan, który położył w "drabiazgi" LFWag uciekł do MPWiK i teraz ma dobrze albo będzie miał dobrze. Zacznijcie cenić ekonomistów a nie prawników i niżynierów. Tylko rachunek ekonomiczny daje rezultaty. Nie wyobrażam sobie drobnej nauczycielki od języka rosyjskiego na stołku Prezydenta Miasta Lubli... rozwiń
Avatar
llubellak / 16 października 2009 o 12:23
0
iska napisał:
Cóz widzę, że Bryłka do tej pory ma wiernych i miernych urzędasów, którzy zamiast pracować piszą po internetach chwaląc swego mentora! Nie zapominajmy co Bryła zrobił z Zana dot. E. Leclercka!


po pierwsze nie jestem jego urzędasem, pracuje w prywatnej firmie i nie ma nic wspólnego z polityką i nie chce mieć. po drugie, nie zaprzeczysz że deptak i kraśnickie to jego zasługa, a może jesteś tak zaciećwierzona że nie chodzisz po deptaku i nie jeździsz po kraśnickich aby tylko żyć zgodnie ze swoimi przekonaniami.
a po trzecie zrobił przekręt odnośnie zana, okey, każdy to wie choć ja powiem szczerze że słyszałem ale nikt mu niczego nie udowodnił. w tym kraju ludzi się oskarża i skazuje się poza drogą sądową.
no i po czwarte, tak szczerze, nawet jeśli zrobił przekręt wpuszczając leclerca na zana, to w czym Ci to przeszkadza, w tym że wyrosło w tym miejscu nowoczesne centrum gdzie ludzie obok leclerca mają wszystkie banki, ubezpieczycieli, moga zrobić zakupy w media, pójśc do lekarzy, wypożyczyc film. ta część Lublina teraz rozwija się najszybciej, a wiesz co było tam przed leclerkiem? pola, łąki i jeden wielki grajdoł!


po pierwsze nie jestem jego urzędasem, pracuje w prywatnej firmie i nie ma nic wspólnego z polityką i nie chce mieć. po drugie, nie zaprzeczysz że deptak i kraśnickie to jego zasługa, a może jesteś tak zaciećwierzona że nie chodzisz po deptaku i nie jeździsz po kraśnickich aby tylko żyć zgodnie ze swoimi przekonaniami.
a po trzecie zrobił przekręt odnośnie zana, okey, każdy to wie choć ja powiem szczerze że słyszałem ale nikt mu niczego nie udowodnił. w tym kraju ludzi się oskarża i skazuje się poza drogą są... rozwiń
Avatar
~gość~ / 16 października 2009 o 12:15
0
Pisiory się zmobilizowały i zrobiły akcję na rzecz Kowalczyka. To,że potrafią się skrzyknąc zaliczam im na plus. Nieżle też poszło lewicy, tylko PO zachowało kamienny spokój i olało idiotyczny sondaż.
Przypomnijcie sobie tego typu sondaże gazetowe przed wyborami, wygrywali ci , którzy kupili gazety i zmobilizowali znajomych.
Wszystkie te sondaże możma o d..ę potłuc. Gazetka szuka tematów i wciska czytelnikom kit., a wy się na to nabieracie i wypisujecie głupoty.
Prawdziwe i wiarygodne sondaże robią tylko firmy, które stosują profesjonalne klucze i procedury.
Zróbcie sobie tabelkę i zapiszcie co zrobili wcześniej prezydenci a ile zmienił Wasilewski.Robi to konsekwentnie i nie zważa na plucie lewicy i PISu.
Nie wiem czy zechce jeszcze raz kandydować ale gdyby zechciał to obiema rękami głosowałbym na niego za: przebudowy dróg ,za nowe miejskie autobusy, za Teatr Stary, za rozbudowę sieci kanalizacyjno-wodociągowej, za strefę ekonomiczną, za baseny nad zalewem, za nowoczesny stadion, który powstanie na Krochmalnej, za przeznaczanie dużych pieniędzy na lubelske lotnisko,za Noce Kultury, za Festiwal "Inne Brzmienia", za najlepszą w kraju promocję miasta, za najlepszą w Polsce stronę internetową miasta,za nocną komunikację dla studentów, za Sąd Elektroniczny, za Szkołę Sędziów, za Jarmark Jagielloński, za ukwiecone miasto, za kontakty z ludżmi w dzielnicach, za wielką kulturę osobistą i piękne wypowiedzi świadczące o wielkiej erudycji.
Za to też , ze odważył się zmienić stare, skostniałe układy w spółkach miejskich i wybrał w drodze konkursów nowych, mądrych i dynamicznych prezesów. / LPEC,MPK, MPWIK/
Za to,że rozmawia z ludżmi, za to ,że kieruje się dobrem miasta a nie interesami radnych, przez co na niego napadają.
Za to ,żę jest uczciwy i nikt na niego nie znalażł "haka", bo całe życie jest człowiekiem przyzwoitym.
Pisiory się zmobilizowały i zrobiły akcję na rzecz Kowalczyka. To,że potrafią się skrzyknąc zaliczam im na plus. Nieżle też poszło lewicy, tylko PO zachowało kamienny spokój i olało idiotyczny sondaż.
Przypomnijcie sobie tego typu sondaże gazetowe przed wyborami, wygrywali ci , którzy kupili gazety i zmobilizowali znajomych.
Wszystkie te sondaże możma o d..ę potłuc. Gazetka szuka tematów i wciska czytelnikom kit., a wy się na to nabieracie i wypisujecie głupoty.
Prawdziwe i wiarygodne sondaże robią tylko firmy, które st... rozwiń
Avatar
iska / 16 października 2009 o 12:11
0
Cóz widzę, że Bryłka do tej pory ma wiernych i miernych urzędasów, którzy zamiast pracować piszą po internetach chwaląc swego mentora! Nie zapominajmy co Bryła zrobił z Zana dot. E. Leclercka!
Avatar
llubellak / 16 października 2009 o 10:57
0
Bryłowski to jedyny gość który coś zrobił dla miasta! w tymi mieście niewiele się dzieje to nawet postawienie budki z piwem będzie wielkim wydarzeniem i rozwojem naszego miasta. deptak i krasnickie to dużo choć to kropla w morzu potrzeb. niestety pruszkowski to nierób jakich mało, razem z wasilewskim tworzą dobraną parę. głosowałem na sierakowską choć popieram PO. co do partii wolę PO od Pisu, Wasilewski przynajmniej nie jeździ po świecie i nie nawiązuje współpracy z miastami w mongolii czy meksyku jak jego poprzednik cholerny Pruszkowski, nierób jakich mało!
Bryłowski to jedyny gość który coś zrobił dla miasta! w tymi mieście niewiele się dzieje to nawet postawienie budki z piwem będzie wielkim wydarzeniem i rozwojem naszego miasta. deptak i krasnickie to dużo choć to kropla w morzu potrzeb. niestety pruszkowski to nierób jakich mało, razem z wasilewskim tworzą dobraną parę. głosowałem na sierakowską choć popieram PO. co do partii wolę PO od Pisu, Wasilewski przynajmniej nie jeździ po świecie i nie nawiązuje współpracy z miastami w mongolii czy meksyku jak jego poprzednik cholerny Pruszkowsk... rozwiń
Avatar
lubelak 1 / 16 października 2009 o 10:42
0
Cóż za sukces - Bryłowski deptak zrobił i kraśnickie przebudował - proponuje chłopakowi pomnik postawić za ten wiekopomny wyczyn. Niestety prawda jest taka, że i tak lepiej wypadł od następców. Pruszon pod koniec kadencji Lublin korkował remontami ulic i książki promocyjne wydawał - masakra. Wasilewski - ten facet ze Szczebrzeszyna poza służalczością do gasipsa z Biłgoraja nie zrobił nic. Lublin, miasto inspiracji - od długich lat NIE MA DOBREGO GOSPODARZA. W rankingach spadamy na łeb i szyję.
Kandydaci nie na prezydenta po krzykliwą gębą mają ochotę na łatwą kasę. Kowalczyk, Sierakowska, Piątek......okey. Byleby nie WASILEWSKI, ani nikt z kliki Gasipsa - bo zamienią wieśniacy Lublin w folwark. Przecież miała tu być centrala PGE, zapowiadane 3 lata temu inwestycje - oni mają możliwości oddziaływania na decyzje w Polsce. Niestety zamiast korzyści dla Lublina mamy "performance" z penisami, małpkami itp. Głosowałem na PO i strasznie się rozczarowałem. Kolejny raz niestety.
Cóż za sukces - Bryłowski deptak zrobił i kraśnickie przebudował - proponuje chłopakowi pomnik postawić za ten wiekopomny wyczyn. Niestety prawda jest taka, że i tak lepiej wypadł od następców. Pruszon pod koniec kadencji Lublin korkował remontami ulic i książki promocyjne wydawał - masakra. Wasilewski - ten facet ze Szczebrzeszyna poza służalczością do gasipsa z Biłgoraja nie zrobił nic. Lublin, miasto inspiracji - od długich lat NIE MA DOBREGO GOSPODARZA. W rankingach spadamy na łeb i szyję.
Kandydaci nie na prezydenta po krzykliwą g... rozwiń
Avatar
Gość / 16 października 2009 o 10:40
0
Cóż za sukces - Bryłowski deptak zrobił i kraśnickie przebudował - proponuje chłopakowi pomnik postawić za ten wiekopomny wyczyn. Niestety prawda jest taka, że i tak lepiej wypadł od następców. Pruszon pod koniec kadencji Lublin korkował remontami ulic i książki promocyjne wydawał - masakra. Wasilewski - ten facet ze Szczebrzeszyna poza służalczością do gasipsa z Biłgoraja nie zrobił nic. Lublin, miasto inspiracji - od długich lat NIE MA DOBREGO GOSPODARZA. W rankingach spadamy na łeb i szyję.
Kandydaci nie na prezydenta po krzykliwą gębą mają ochotę na łatwą kasę. Kowalczyk, Sierakowska, Piątek......okey. Byleby nie WASILEWSKI, ani nikt z kliki Gasipsa - bo zamienią wieśniacy Lublin w folwark. Przecież miała tu być centrala PGE, zapowiadane 3 lata temu inwestycje - oni mają możliwości oddziaływania na decyzje w Polsce. Niestety zamiast korzyści dla Lublina mamy "performance" z penisami, małpkami itp. Głosowałem na PO i strasznie się rozczarowałem. Kolejny raz niestety.
Cóż za sukces - Bryłowski deptak zrobił i kraśnickie przebudował - proponuje chłopakowi pomnik postawić za ten wiekopomny wyczyn. Niestety prawda jest taka, że i tak lepiej wypadł od następców. Pruszon pod koniec kadencji Lublin korkował remontami ulic i książki promocyjne wydawał - masakra. Wasilewski - ten facet ze Szczebrzeszyna poza służalczością do gasipsa z Biłgoraja nie zrobił nic. Lublin, miasto inspiracji - od długich lat NIE MA DOBREGO GOSPODARZA. W rankingach spadamy na łeb i szyję.
Kandydaci nie na prezydenta po krzykliwą g... rozwiń
Avatar
julka / 16 października 2009 o 10:32
0
To kaczorne dupki nabijają takie bzdury a kowalczyk w wyborach ma szanse takie jak jego idol kaczor czyli - 0
Zobacz wszystkie komentarze 22

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 listopada 2018 roku

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 16 listopada 2018 roku 0 2

Kolejne wycinki drzew w Lublinie. Ks.: "W hierarchii stworzenia najpierw jest człowiek, potem przyroda"

Kolejne wycinki drzew w Lublinie. Ks.: "W hierarchii stworzenia najpierw jest człowiek, potem przyroda" 0 20

Przed kościołem przy ul. Staszica jeszcze w zeszłym tygodniu rosło pięć drzew. Zostało jedno. – W hierarchii stworzenia najpierw jest człowiek, potem przyroda – tłumaczy ksiądz rektor

Nowa technologia zamiast lamp w kopalni Bogdanka

Nowa technologia zamiast lamp w kopalni Bogdanka 0 2

Bogdanka testuje pod ziemią nowy, bezprzewodowy system komunikacji. Ma to poprawić wydajność pracy maszyn i zwiększyć bezpieczeństwo pracowników.

Polska - Czechy 0:1. Porażka w akompaniamencie gwizdów
film

Polska - Czechy 0:1. Porażka w akompaniamencie gwizdów 1 3

Reprezentacja Polski uległa w Gdańsku Czechom 0:1. Tym samym przed ostatnim meczem w Lidze Narodów z Portugalią Biało-Czerwoni wciąż pozostają bez zwycięstwa pod wodzą selekcjonera Jerzego Brzęczka

To już pewne. Będzie podwyżka opłat za wywóz śmieci w Lublinie

To już pewne. Będzie podwyżka opłat za wywóz śmieci w Lublinie 42 27

To już pewne: mieszkańców Lublina czeka podwyżka opłat za wywóz śmieci. Ratusz zgodził się na ceny zaproponowane przez firmy startujące w przetargu na obsługę dzielnic, w których dotychczas nie udało się wprowadzić nowych zasad segregacji odpadów. Od stycznia nowe zasady mają dotyczyć całego miasta

Szpital Dziecięcy: Nowy kącik zabaw czeka na małych pacjentów [zdjęcia]
galeria

Szpital Dziecięcy: Nowy kącik zabaw czeka na małych pacjentów [zdjęcia] 0 2

W Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym działa już słONICOwy kącik zabaw ufundowany przez Fundację ONICO.

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 16-18 listopada

Wydarzenia sportowe w Lubelskiem: 16-18 listopada 1 1

Piłkarze kończą w weekend rundę jesienną. W III lidze odbędą się dwa mecze derbowe: Podlasie Biała Podlaska gra z Wisłą Puławy, a Orlęta Spomlek podejmują Stal Kraśnik. Czwartoligowcy awansem zagrają już za to kolejkę rundy wiosennej

Nowy marszałek województwa lubelskiego. Znamy też wicemarszałków i członków zarządu
galeria

Nowy marszałek województwa lubelskiego. Znamy też wicemarszałków i członków zarządu 181 69

Jarosław Stawiarski będzie nowym marszałkiem województwa lubelskiego. Jego kandydatura została wskazana podczas czwartkowego posiedzenia Komitetu Politycznego Prawa i Sprawiedliwości. Polityk jest obecnie wiceministrem sportu i turystyki w rządzie PiS.

Lubelskie: Dwie osoby zginęły w wypadku. Czołowe zderzenie samochodów
Aktualizacja
film

Lubelskie: Dwie osoby zginęły w wypadku. Czołowe zderzenie samochodów 18 7

Tragiczny wypadek w miejscowości Niewęgłosz (pow. radzyński). Zginął 37-latek i 53-latka.

Jest praca w Straży Miejskiej w Lublinie. Ile można zarobić?

Jest praca w Straży Miejskiej w Lublinie. Ile można zarobić? 69 18

Siedemnaście etatów zwolniło się w lubelskiej Straży Miejskiej, bo funkcjonariusze znaleźli sobie inne miejsce pracy. Zainteresowani mundurem mogą się zgłaszać do wtorku włącznie. Zarobki nie są imponujące: na początek 2400 zł brutto. Dyskont płaci lepiej

Spotkanie z alpinistami Rafałem Fronią i Piotrem Tomalą
19 listopada 2018, 19:00

Spotkanie z alpinistami Rafałem Fronią i Piotrem Tomalą 2 0

Co Gdzie Kiedy. Katolicki Uniwersytet Lubelski zaprasza na spotkanie Piotrem Tomalą oraz Rafałem Fronią - alpinistami i himalaistami, uczestnikami wielu wypraw. Wydarzenie odbędzie się 19 listopada o godz. 19 w sali 113 Centrum Transferu Wiedzy KUL.

Nowy burmistrz Bełżyc: Mieszkańcy chcą i oczekują zmian

Nowy burmistrz Bełżyc: Mieszkańcy chcą i oczekują zmian 24 6

Rozmowa z Ireneuszem Łucką, nowym burmistrzem Bełżyc

Lublin: Kolejka przed Getin Bankiem, klienci chcą wycofać pieniądze. "Jestem przerażona..."

Lublin: Kolejka przed Getin Bankiem, klienci chcą wycofać pieniądze. "Jestem przerażona..." 92 40

Klienci Getin Banku coraz liczniej odwiedzają lubelską placówkę, by wycofać swoje pieniądze. Obawiają się, że „afera podsłuchowa” sprawi, że zostaną odcięci od swoich oszczędności. Bank uspokaja i zapewnia, że ich lokaty są w pełni bezpieczne

Paweł Miesiąc (Speed Car Motor): Nie boję się rywalizacji

Paweł Miesiąc (Speed Car Motor): Nie boję się rywalizacji 117 1

ROZMOWA Z Pawłem Miesiącem, żużlowcem Speed Car Motoru Lublin

Chełmskie pogotowie ma nowe karetki

Chełmskie pogotowie ma nowe karetki 6 1

Chełmska Stacja Ratownictwa Medycznego zakupiła cztery nowe karetki wraz z nowoczesnym wyposażeniem. Pieniądze, 1,7 mln zł, otrzymała z rezerwy wojewody lubelskiego.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.