Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

30 września 2009 r.
18:39
Edytuj ten wpis

Prezydent Wasilewski będzie się tłumaczyć z "nagiej" wystawy

Autor: Zdjęcie autora (DRS)
0 26 A A

Prezydent Lublina będzie tłumaczyć się z kontrowersyjnej wystawy na pl. Litewskim. Plakaty autorstwa rosyjskiej grupy Niebieskie Nosy reklamują otwarty w środę festiwal Konfrontacje Teatralne.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Na plakatach widać dwie walczące ze sobą nagie kobiety, z których jedna symbolizuje Polskę, a druga Rosję. Z komiksowych chmurek dowiadujemy się, o co panie walczą: "A masz za zamach na Jana Pawła II”, "za Katyń”, "za bliźniaka Kaczyńskiego”, czy też "za pogromy w Kielcach i Jedwabnem”.

Plakaty oburzyły miejskiego radnego PiS, Sylwestra Tułajewa. Radnego uraziło to, że wystawa stoi blisko innej, ukazującej historię budowy pomnika upamiętniającego ofiary obozu na Majdanku. Zdaniem Tułajewa "rodzi to poczucie wielkiego niesmaku i oburzenia”, jak czytamy w oficjalnej interpelacji, na którą prezydent będzie musiał teraz odpowiedzieć na piśmie. Radnego oburza również to, że zdjęcie tych samych nagich kobiet znalazło się na lubelskim Ratuszu.

"Przysłanianie jego okien nagimi, szarpiącymi się kobietami również rodzi poczucie niesmaku” – pisze radny.

Nie tylko radnego zniesmaczyły plakaty. Kilka dni temu nieznany sprawca zniszczył część tablic.

Komentarze 26

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
ire / 10 października 2009 o 14:13
0
Zgadza sie bo niektóre iprezki jak i wystawy są nieprzemyslane Bo widocznie ktos slabo zna historię LUblina i przy takim P Wasilewskim zanim cos nowego nie wymysli powinien byc taki z korzeniami czlowiek kto zna i czuje co pasuje do Lublina Nie musi to byc np historyk po przodkach ale moze byc tak jak np P krzykacz
Avatar
Wania / 1 października 2009 o 19:31
0
janusz napisał:
uważam,że wystawa jest niesmaczna,prowokuje agresję w stosunku do Rosji. Popieram radnego, niech odpowie ten kto jest odpowiedzialny za jej wystawienie. Wstyd mi za Lublin.Chyba,że jaka władza taka wystawa.

Ta wystawa w tym miejscu (centrum pamięci Miasta Lublin) jest brzydsza od gó...na. Zgodziłbym się z jej obrońcami gdyby była zlokalizowana w zamkniętym pomieszczeniu i byłby limit wiekowy dla oglądających.
Avatar
Wania / 1 października 2009 o 19:30
0
janusz napisał:
uważam,że wystawa jest niesmaczna,prowokuje agresję w stosunku do Rosji. Popieram radnego, niech odpowie ten kto jest odpowiedzialny za jej wystawienie. Wstyd mi za Lublin.Chyba,że jaka władza taka wystawa.

Ta wystawa w tym miejscu (centrum pamięci Miasta Lublin) jest brzydsza od gó...na. Zgodziłbym się z jej obrońcami gdyby była zlokalizowana w zamkniętym pomieszczeniu i byłby limit wiekowy dla oglądających.
Avatar
janusz / 1 października 2009 o 18:22
0
uważam,że wystawa jest niesmaczna,prowokuje agresję w stosunku do Rosji. Popieram radnego, niech odpowie ten kto jest odpowiedzialny za jej wystawienie. Wstyd mi za Lublin.Chyba,że jaka władza taka wystawa.
Avatar
Gość / 1 października 2009 o 18:19
0
antypisior walczący napisał:
chyba ten radny nie widzał gołej kobiety dlatego tak go zszokowało. Do czego doprowadzi PiS? do czego są zdolni ci ludzie?
Wybierzcie więcej pisuarków, będzie mrocznie jak w średniowieczu.


jakieś łajno mówi o średniowieczu? Taki deb*** moze o tym nie wiedziec, wiec ci powiem - jak ktoś pluje ci w twarz to walisz go w morde - chyba że jestes w d*** je***ym oświeconym, nowoczesnym euro-baranem. Antypolskie szmaty jak wam polski chleb nie smakuje to won myc gary do londynu. Angielskie zlewki są dla was odpowiedniejsze.


jakieś łajno mówi o średniowieczu? Taki deb*** moze o tym nie wiedziec, wiec ci powiem - jak ktoś pluje ci w twarz to walisz go w morde - chyba że jestes w d*** je***ym oświeconym, nowoczesnym euro-baranem. Antypolskie szmaty jak wam polski chleb nie smakuje to won myc gary do londynu. Angielskie zlewki są dla was odpowiedniejsze. rozwiń
Avatar
Gość / 1 października 2009 o 18:12
0
za nussi napisał:
Niech małe dzieci oswajają się z tym, że artystom wolno więcej niż innym obywatelom.


Niech dzieci maja jasnosć, ze bydło to bydło a nie ludzie. Ci "artysci" mają tyle wspolnego ze sztuką co ty z rozumem - czyli null
Avatar
Gość / 1 października 2009 o 18:08
0
aaa napisał:
Małe dzieci z pewnością nie mają nic przeciwko gołym dupom to tylko stare mohery się burzą


jedyne co jest pewno to to, że jesteś żałosnym śmieciem z bolszewickiego chowu.
Avatar
Gość / 1 października 2009 o 18:04
0
Ścierwa odpowiedzialne za tę antypolską prowokację powinni ponieść konsekwencje.
Avatar
bergerac / 1 października 2009 o 17:21
0
moze lepiej niech sie Wasilewski wytlumaczy z 3 lat kadencji? a jest z czego..........
Avatar
za nussi / 1 października 2009 o 16:50
0
aaa napisał:
Małe dzieci z pewnością nie mają nic przeciwko gołym dupom to tylko stare mohery się burzą

Niech małe dzieci oswajają się z tym, że artystom wolno więcej niż innym obywatelom.
Avatar
ire / 10 października 2009 o 14:13
0
Zgadza sie bo niektóre iprezki jak i wystawy są nieprzemyslane Bo widocznie ktos slabo zna historię LUblina i przy takim P Wasilewskim zanim cos nowego nie wymysli powinien byc taki z korzeniami czlowiek kto zna i czuje co pasuje do Lublina Nie musi to byc np historyk po przodkach ale moze byc tak jak np P krzykacz
Avatar
Wania / 1 października 2009 o 19:31
0
janusz napisał:
uważam,że wystawa jest niesmaczna,prowokuje agresję w stosunku do Rosji. Popieram radnego, niech odpowie ten kto jest odpowiedzialny za jej wystawienie. Wstyd mi za Lublin.Chyba,że jaka władza taka wystawa.

Ta wystawa w tym miejscu (centrum pamięci Miasta Lublin) jest brzydsza od gó...na. Zgodziłbym się z jej obrońcami gdyby była zlokalizowana w zamkniętym pomieszczeniu i byłby limit wiekowy dla oglądających.
Avatar
Wania / 1 października 2009 o 19:30
0
janusz napisał:
uważam,że wystawa jest niesmaczna,prowokuje agresję w stosunku do Rosji. Popieram radnego, niech odpowie ten kto jest odpowiedzialny za jej wystawienie. Wstyd mi za Lublin.Chyba,że jaka władza taka wystawa.

Ta wystawa w tym miejscu (centrum pamięci Miasta Lublin) jest brzydsza od gó...na. Zgodziłbym się z jej obrońcami gdyby była zlokalizowana w zamkniętym pomieszczeniu i byłby limit wiekowy dla oglądających.
Avatar
janusz / 1 października 2009 o 18:22
0
uważam,że wystawa jest niesmaczna,prowokuje agresję w stosunku do Rosji. Popieram radnego, niech odpowie ten kto jest odpowiedzialny za jej wystawienie. Wstyd mi za Lublin.Chyba,że jaka władza taka wystawa.
Avatar
Gość / 1 października 2009 o 18:19
0
antypisior walczący napisał:
chyba ten radny nie widzał gołej kobiety dlatego tak go zszokowało. Do czego doprowadzi PiS? do czego są zdolni ci ludzie?
Wybierzcie więcej pisuarków, będzie mrocznie jak w średniowieczu.


jakieś łajno mówi o średniowieczu? Taki deb*** moze o tym nie wiedziec, wiec ci powiem - jak ktoś pluje ci w twarz to walisz go w morde - chyba że jestes w d*** je***ym oświeconym, nowoczesnym euro-baranem. Antypolskie szmaty jak wam polski chleb nie smakuje to won myc gary do londynu. Angielskie zlewki są dla was odpowiedniejsze.


jakieś łajno mówi o średniowieczu? Taki deb*** moze o tym nie wiedziec, wiec ci powiem - jak ktoś pluje ci w twarz to walisz go w morde - chyba że jestes w d*** je***ym oświeconym, nowoczesnym euro-baranem. Antypolskie szmaty jak wam polski chleb nie smakuje to won myc gary do londynu. Angielskie zlewki są dla was odpowiedniejsze. rozwiń
Avatar
Gość / 1 października 2009 o 18:12
0
za nussi napisał:
Niech małe dzieci oswajają się z tym, że artystom wolno więcej niż innym obywatelom.


Niech dzieci maja jasnosć, ze bydło to bydło a nie ludzie. Ci "artysci" mają tyle wspolnego ze sztuką co ty z rozumem - czyli null
Avatar
Gość / 1 października 2009 o 18:08
0
aaa napisał:
Małe dzieci z pewnością nie mają nic przeciwko gołym dupom to tylko stare mohery się burzą


jedyne co jest pewno to to, że jesteś żałosnym śmieciem z bolszewickiego chowu.
Avatar
Gość / 1 października 2009 o 18:04
0
Ścierwa odpowiedzialne za tę antypolską prowokację powinni ponieść konsekwencje.
Avatar
bergerac / 1 października 2009 o 17:21
0
moze lepiej niech sie Wasilewski wytlumaczy z 3 lat kadencji? a jest z czego..........
Avatar
za nussi / 1 października 2009 o 16:50
0
aaa napisał:
Małe dzieci z pewnością nie mają nic przeciwko gołym dupom to tylko stare mohery się burzą

Niech małe dzieci oswajają się z tym, że artystom wolno więcej niż innym obywatelom.
Zobacz wszystkie komentarze 26

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 17 lipca 2018

Pierwsza strona Dziennika Wschodniego z 17 lipca 2018 0 0

Sound'n'Grace & Filip Lato na Zamku w Kazimierzu
20 lipca 2018, 20:30

Sound'n'Grace & Filip Lato na Zamku w Kazimierzu 1 0

W piątek, 20 lipca o godz. 20.30 na Zamku w Kazimierzu Dolnym odbędzie się koncert Sound'n'Grace & Filip Lato.

Pani Anna ma 30 lat, ale w internecie udaje 14-letnią Kamilkę. Ma ważny cel [wideo]
film

Pani Anna ma 30 lat, ale w internecie udaje 14-letnią Kamilkę. Ma ważny cel [wideo] 9 1

Pani Anna ma 30 lat. W internecie funkcjonuje jako 14-latka i od półtora roku odpowiada na ogłoszenia mężczyzn, oferujących dzieciom seks. Dzięki niej, policja zatrzymała już 40 pedofili.

Setki tysięcy drzew może pójść pod topór. "Po wycince kierowcy zawsze jeżdżą szybciej"

Setki tysięcy drzew może pójść pod topór. "Po wycince kierowcy zawsze jeżdżą szybciej" 30 20

Setki tysięcy przydrożnych drzew w całym kraju może pójść pod topór. Szykuje się zmiana w prawie ułatwiająca wycinkę. Ekolodzy protestują, a fachowcy od bezpieczeństwa na drogach są w tej sprawie podzieleni.

Michałek ma marzenie: Pójść do zerówki. Możesz mu w tym pomóc

Michałek ma marzenie: Pójść do zerówki. Możesz mu w tym pomóc 52 2

6-letni Michałek z Jedlanki urodził się z wadą genetyczną lewej nogi. Chłopczyk marzy aby we wrześniu pójść do zerówki. Będzie to możliwe, jeżeli dziecko przejdzie operację ratującą staw kolanowy i wyskakujące biodro. Ale potrzeba na to 176 tys. zł

Lublin: Zamkną ul. Staszica

Lublin: Zamkną ul. Staszica 0 0

Z powodu awarii kanalizacji burzowej zamknięty dla ruchu będzie we wtorek fragment ul. Staszica.

Lawina krytyki nad pomnikiem Lecha Kaczyńskiego w Kraśniku. Autor odpowiada
galeria
film

Lawina krytyki nad pomnikiem Lecha Kaczyńskiego w Kraśniku. Autor odpowiada 102 20

Postać Lecha Kaczyńskiego z pomnika smoleńskiego w Kraśniku zdaniem internautów i specjalistów przypomina raczej Maliniaka z „Czterdziestolatka” albo hobbita z trylogii Tolkiena niż tragicznie zmarłego prezydenta. Niektórzy wskazują też, że umieszczony na monumencie napis jest błędny.

Wege Festiwal znów w Lublinie
21 lipca 2018, 12:00

Wege Festiwal znów w Lublinie 4 0

Co Gdzie Kiedy. Klub Radość (ul. Bernardyńska 15) zaprasza na wakacyjną odsłonę Wege Festiwalu. Wydarzenie odbędzie się 21 lipca o godz. 12.

Nietypowe znalezisko po ulewie w Lublinie. Wystarczyła większa kałuża
film

Nietypowe znalezisko po ulewie w Lublinie. Wystarczyła większa kałuża 41 1

Po ulewie jaka przeszła w poniedziałek nad Lublinem tylko w jednym miejscu aż kilkunastu kierowców zgubiło tablice rejestracyjne.

Nowy pomysł na pomoc dla sadowników z woj. lubelskiego. Wojewoda winą obarcza PSL

Nowy pomysł na pomoc dla sadowników z woj. lubelskiego. Wojewoda winą obarcza PSL 69 106

Lubelski Rynek Hurtowy w Elizówce chce wydzierżawiać zakład produkcyjny w Poniatowej i jak najszybciej rozpocząć skup interwencyjny oraz produkcję. Ma to pomóc w fatalnej sytuacji na rynku owoców miękkich.

Najlepsze z najgorszych: "Turecki Rambo" w Centrum Kultury w Lublinie
19 lipca 2018, 21:00

Najlepsze z najgorszych: "Turecki Rambo" w Centrum Kultury w Lublinie 2 1

Co Gdzie Kiedy. W ramach cyklu filmowego Najlepsze z najgorszych w Centrum Kultury w Lublinie (ul. Peowiaków 12) będzie można zobaczyć film Turecki Rambo. Projekcja odbędzie się 19 lipca o godz. 21.

Moje codzienne, dorosłe życie jest proste. Potomek królewskiego rodu Poniatowskich na południowym Podlasiu

Moje codzienne, dorosłe życie jest proste. Potomek królewskiego rodu Poniatowskich na południowym Podlasiu 0 2

Hrabia Guillaume de Louvencourt Poniatowski, potomek królewskiego rodu Poniatowskich od ponad dziesięciu lat odwiedza Polskę. Ostatnio był na południowym Podlasiu. Uczestniczył we mszy świętej w Sanktuarium Matki Bożej Leśniańskiej w Leśnej Podlaskiej.

Udane starty lubelskich żużlowców

Udane starty lubelskich żużlowców 1 0

Zawodnik lubelskiego Speed Car Motoru Robert Lambert wygrał II rundę Tauron SEC

Coraz ostrzejszy konflikt w puławskich Azotach. Poważne oskarżenia ze strony związkowców

Coraz ostrzejszy konflikt w puławskich Azotach. Poważne oskarżenia ze strony związkowców 20 21

Związkowcy zakładowej Solidarności zapowiadają ogólnopolską pikietę przed siedzibą Zakładów Azotowych Puławy. Zamierzają protestować przeciwko łamaniu swoich praw. Jednocześnie narasta konflikt między organizacjami działającymi w firmie.

Zaginęła 13-latka z Lublina. Policjanci znaleźli ją w krzakach

Zaginęła 13-latka z Lublina. Policjanci znaleźli ją w krzakach 7 10

W niedzielę wieczorem policjanci z VII komisariatu w Lublinie otrzymali zgłoszenie o zaginięciu nastolatki.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.