Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

1 lipca 2009 r.
16:07
Edytuj ten wpis

Protest ks. Isakowicza-Zaleskiego nie wyszedł. Prezydenci poszli bokiem

0 19 A A

Nie udał się protest organizacji kresowych przeciwko doktoratowi honoris causa dla prezydenta Ukrainy. Kresowiacy czekający na Wiktora Juszczenkę w środę przed głównym wejściem KUL nawet go nie zobaczyli.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Ks. Tadeusz Isakowicz-Zaleski i organizacje kresowe oskarżają Juszczenkę gloryfikowanie zbrodniarzy z UPA, którzy mordowali Polaków na kresach wschodnich. - To hańba, że polska uczelnia katolicka daje takiemu człowiekowi doktorat - grzmiał przed wejściem na KUL Isakowicz-Zaleski. Razem z nim przeszło kilkunastu protestujących. Przynieśli transparenty.

Tymczasem Biuro Ochrony Rządu zdecydowało, że prezydenci (m.in. Lech Kaczyński i Wiktor Juszczenko) wejdą na KUL wejściem bocznym. W ten sposób kresowiacy nawet Juszczenki nie zobaczyli.

(MB)

Komentarze 19

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
~Jarek~ / 6 lipca 2009 o 00:30
0
W ostatnich dniach dwa wydarzenia skupiły uwagę Kresowian i ludzi walczących o prawdę na temat ludobójstwa OUN-UPA.

Pierwszą z nich jest oczywiście nadanie przez KUL w Lublinie - doktoratu honoris causa – gloryfikatorowi morderców Polaków, Żydów i Ormian – prezydentowi Ukrainy Wiktorowi Juszczence i związany z tym protest Kresowian. Niestety ale w ostatnich latach pan Juszczenko wynosi na piedestał zwykłych nazistowskich zbrodniarzy ogłaszjąc ich bohaterami Ukrainy ( jak np. komendant UPA - Roman Szuchewycz ps. „Taras Czuprynka” – rozkazujący swoim bojcom – „Polaków wycinac w pień..”) lub odsłaniając im bolszoje pomniki jak Stepanowi Banderze czy też Dmytro Klaczkiwskiemu ps. „Kłym Sawur” zwanemu potocznie „ katem Wołynia ”.
Można stwierdzic, że protest się udał - Juszczenko tchórzliwie wchodził na KUL bocznymi drzwiami. Co więcej w wyniku konferencji prasowej - dziennikarze przekazali Polakom - o co chodzi Kresowianom tj. o zwykłą pamięc o bestialsko pomordowanych, których morderców gloryfikuje Juszczenko. Zresztą głównym celem było nagłośnienie tematu ludobójstwa dokonanego na Wołyniu i Podolu, na min. 150 tys. naszych rodaków przez faszystów z OUN-UPA i SS-Galizien. Niestety ale KUL dał się opanowac politykom, odgrodził sie od Polaków ( widziałem osobiście jak nie pozwolono Kresowianom wejśc do budynku zamykając tchórzliwie drzwi na klucz ! ) i pokazał w konsekwencji swoje zaprzaństwo.
Juszczernko twierdzi że "UPA zapisała się złotymi zgłoskami w historii Ukrainy". Jeden z Kresowian opowiedział mi taką historię - " banda tzw. UPA napadła na leśniczówkę w 1944r. w Tarnopolskiem zamieszkałą przez polskie małżeństwo i pięcioro dzieci w czasie śniadania wielkanocnego - po krótkiej naradzie wyprowadzili matkę, a następnie POOBCINALI GŁOWY MĘŻOWI I DZIECIOM kładąc je na półmiskach - by potem "zaprosić " Polkę na posiłek "... Dla Juszcenki ci "partyzanci" UPA to bohaterowie - a dla nas Polaków ?...

Muszę stwierdzić że Ukraina jest bardzo niewdzięcznym państwem ! To właśnie Polska jako pierwsza uznała rząd niepodległej Ukrainy. W 2004 r. to nasi politycy pomogli Juszczence i Tymoszenko w walce o zwycięstwo czasie „pomarańczowej” rewolucji. To właśnie Polska jest ambasadorem Ukrainy w UE i NATO ! To właśnie my jako pierwsi uczyniliśmy kilka ważnych gestów jak np. potępienie przez Senat jeszcze w 1990 r. akcji Wisła czy kolejne przeprosiny za nią prezydentów Kwaśniewskiego i Kaczyńskiego.
A co wy zrobilła druga strona ? Juszczenko za bohatera Ukrainy uznał mega zbrodniarza Szuchewycza ( to ten który wzywał -"Polaków wycinac w pień") co więcej na polskiej szkole we Lwowie umieszczono prowokacyjnie popiersie tego skur...syna ! Nie stac było Ukraińców nawet na mały gest przeprosin za dokonanie Rzezi Wołyńskiej tj. WYMORDOWANIE na Wołyniu i Podolu ok. 150 tys. Polaków, pomimo że my przeprosiliśmy za przymusowe PRZESIEDLENIE na ziemie odzyskane ok. 150 tys. Ukraińców! I co zwrócił ostatnio uwagę ks. Zaleski – na Wołyniu i Podolu – krzyże na grobach ma jedynie 10 % pomordowanych polskich ofiar ...


Drugim wydarzeniem był skandal lwowski w wykonaniu Walentyna Naliwajczenko, szefa Służby Bezpieczeństwa Ukrainy i jednego z najbliższych bezpośrednich doradców prezydenta Juszczenki. Ten deb*** ( naprawdę brak mi innych określeń! ) przyrównał przedwojenną polska policję do Gestapo i NKWD. Jest to klasyczna metoda udawania przez kata ofiarę. Naliwajczenko żalił się nad ukraińskimi „bojownikami” ( tj. faszystowskimi nacjonalistami z OUN ) prześladowanymi przez polskich policjantów, ale nie wspomniał, że byli to zwykli mordercy, którzy w latach 30-tych zamordowali posła BBWR - Tadeusza Hołówkę, ministra Bronisława Pierackiego czy dyrektora ukraińskiego liceum Iwana Babija. Po wybuchu wojny Bandera, Szuchewycz, Klaczkiwskij, Łebed czy Melnyk, stali się gorliwymi wyznawcami ideologii hitlerowskiej i rozpoczęli „oczyszczanie” Ukrainy z Żydów, a następnie z Polaków ( min. 150 tys. bestialsko pomordowanych). Oczywiście Naliwajczenko o tym doskonale wie – a więc jaki ma cel ? W grę wchodzi albo chęć zemsty Juszczenki za protest ks. Zaleskiego, albo zwyczajnie panu ministrowi „wypsło” się to co myślą nacjonaliści z partii „Nasza Ukraina” W. Juszczenki. Podkreślam, że autorem tych idiotyzmów nie jest jakiś prorosyjski komunista z Donbasu czy nawiedzony nazista ze „Swobody”, ale polityk ze ścisłego środowiska Juszczenki . Oczekuję że polski MSZ ( opłacany także z moich podatków) ostro zareaguje . Oczywiście żartuję - gdyby autorem tych deb***izmów był polityk rosyjski czy niemiecki - tak prawdopodobnie by się stało – ale nie w przypadku Ukraińca – ten to może bezkarnie pluć nam w twarz, a my mamy twierdzić że pada deszcz ! Problem z Juszczenką jest taki, że gdy jest on w Polsce to przedstawia się jako wielki przyjaciel Polaków, a gdy już dojedzie na Ukrainę to dokonuje jawnie skrajnie antypolskich posunięć !


Tak swoją drogą to wstyd, że praktycznie tylko jeden ks. katolicki z Krakowa musi wyręczać organy państwa opłacane z naszych podatków ( to one powinny dbać o pamięć i godność narodową !)
Niestety ale nasze władze różnicują polskie ofiary ze względu na oprawcę !
Kiedyś tematem tabu był "KATYŃ" - taraz jest "Wołyń"!
Kiedyś był wielki brat ZSRR, teraz jest -Ukraina!
Kiedyś był wielki przywódca Breżniew, teraz jest Juszczenko !

Zastanawia mnie tylko co stało się hasłami Kaczyńskiego i PiS z kampanii w 2005r. - tj. "PRAWDA HISTORYCZNA" i "POLITYKA HISTORYCZNA". Jak sam słyszałem to Kresowianie są ogromnie rozgoryczeni "zadziwiającą" postawą pana prezydenta i nie zapomną mu o tym PRZYPOMNIEC w kampanii prezydenckiej w 2010 r.


Za tydzień 11 lipca - obchody 66 rocznicy Rzezi Wołyńskiej i jednocześnie 65 Rzezi Małopolskiej ( woj. Lwowskie, Tarnopolskie i Stanisławowskie). Cześć uroczystości odbędzie się w Chełmie na ul. Wołyńskiej, w sobotę o godz. 10. Zapalmy znicze za pamięc o naszych wymordowanych rodakach .....
W ostatnich dniach dwa wydarzenia skupiły uwagę Kresowian i ludzi walczących o prawdę na temat ludobójstwa OUN-UPA.

Pierwszą z nich jest oczywiście nadanie przez KUL w Lublinie - doktoratu honoris causa – gloryfikatorowi morderców Polaków, Żydów i Ormian – prezydentowi Ukrainy Wiktorowi Juszczence i związany z tym protest Kresowian. Niestety ale w ostatnich latach pan Juszczenko wynosi na piedestał zwykłych nazistowskich zbrodniarzy ogłaszjąc ich bohaterami Ukrainy ( jak np. komendant UPA - Roman Szuchewycz ps. R... rozwiń
Avatar
~patriotazlublina~ / 4 lipca 2009 o 01:23
0
A JA POLECAM KSIĄŻKĘ:

"PRZEMILCZANE LUDOBÓJSTWO NA KRESACH" - ks. Tadeusz Isakowicz - Zalewski
Avatar
~Jarek~ / 2 lipca 2009 o 23:41
0
Masz ZEBRA całkowitą rację !

To wstyd że ks. katolicki musi wyręczac oragny państwa opłacane z naszych podatków!
Niestety ale nasze władze różnicują polskie ofiary ze względu na oprawcę !
Kiedys tematem tabu był "KATYŃ" taraz jest "Wołyń"!
Kiedyś był wielki brat ZSRR, teraz jest -Ukraina!
Kiedyś był wielki przywódca Brezniew, teraz jest Juszczenko!

Zastanawia mnie tylko co stało się hasłami Kaczyńskiego i PiS z kampanii w 2005r. - tj. "PRAWDA HISTORYCZNA" i "POLITYKA HISTORYCZNA". Jak sam słyszałem to Kresowianie są ogromnie rozgoryczeni "zadziwiającą" postawą pana prezydenta i nie zapomną mu o tym PRZYPOMNIEC w kampanii w 2010 r.....
Masz ZEBRA całkowitą rację !

To wstyd że ks. katolicki musi wyręczac oragny państwa opłacane z naszych podatków!
Niestety ale nasze władze różnicują polskie ofiary ze względu na oprawcę !
Kiedys tematem tabu był "KATYŃ" taraz jest "Wołyń"!
Kiedyś był wielki brat ZSRR, teraz jest -Ukraina!
Kiedyś był wielki przywódca Brezniew, teraz jest Juszczenko!

Zastanawia mnie tylko co stało się hasłami Kaczyńskiego i PiS z kampanii w 2005r. - tj. "PRAWDA... rozwiń
Avatar
ZEBRA / 2 lipca 2009 o 21:52
0
POPIERAM ZALEWSKIEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALE DLACZEGO TYLKO JEDEN CZŁOWIEK DBA O HISTORYCZNE INTERESY POLSKI?

GDZIE JEST IPN, MSZ, PROFESORSKO-DOKTORSKA WSZECHWIEDZĄCA ŚWITA WYKSZTAŁCIUCHÓW?

PEWNIE BALI SIĘ POWIEDZIEĆ PRAWDĘ?

A ELITARNY KUL?

JEDNAK PO I SLD NADAL GÓRĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CIESZCIE SIĘ DALEJ ZAKŁAMANI KOMUNIŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WIĘKSZOŚĆ SIĘ NADAL BOI UB? (LUB NIC NIE WIE-BEZPIEKI JUŻ NIE MA, DO PIERDLA ZA TO JUŻ NIE WSADZAJĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I KSIĄŻEK NIE CZYTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KRYZYS-BIBLIOTEK TEŻ JUŻ NIE MA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[size=7]CIEMNOGRÓD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size]
POPIERAM ZALEWSKIEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALE DLACZEGO TYLKO JEDEN CZŁOWIEK DBA O HISTORYCZNE INTERESY POLSKI?

GDZIE JEST IPN, MSZ, PROFESORSKO-DOKTORSKA WSZECHWIEDZĄC... rozwiń
Avatar
Kirylejsky / 2 lipca 2009 o 16:01
0
Ks.Isakowicz-Zaleski jest bezkompromisowym sumieniem patriotycznego kleru polskiego, a 1 lipca br. po prostu uratował honor znacznej części mieszkańców Lublina, gdzie przecież mieszka tysiące nieświadomych potomków ~200tys. ofiar IIRzeczpospolitej z ok.4000 miejsc Wołynia i Galicji, w tym w większości dzieci, kobiet i starców, nie mających nawet mogił i upamiętnienia miejsc nieludzkiego ludobójstwa z krzyżem... gdy to do Lublina przybył Wiktor Juszczenko, który od kilku lat -aktywniej niż wszyscy dotychasowi przywódcy Ukrainy razem wzięci- czci tytułami "bohatera Ukrainy" pomnikami, patronatami, programami szkolnymi i publikacjami, Banderę, Szuchewycza, OUN-UPA, SSGalizien, by bezczelnie odebrać godność doktora h.c. Katolickiego Uniwersytetu!... i wygłosić zebranym na Pl.Litewskim mieszkańcom obłudne i haniebne przemówienie o przebaczeniu i pojednaniu... ale po proteście Ks.Isakowicza wyjechał bez słowa na Ukrainę, gdzie cieszy się "sławą" 2% poparcia obywateli Ukrainy!
Ks.Isakowicz-Zaleski jest bezkompromisowym sumieniem patriotycznego kleru polskiego, a 1 lipca br. po prostu uratował honor znacznej części mieszkańców Lublina, gdzie przecież mieszka tysiące nieświadomych potomków ~200tys. ofiar IIRzeczpospolitej z ok.4000 miejsc Wołynia i Galicji, w tym w większości dzieci, kobiet i starców, nie mających nawet mogił i upamiętnienia miejsc nieludzkiego ludobójstwa z krzyżem... gdy to do Lublina przybył Wiktor Juszczenko, który od kilku lat -aktywniej niż wszyscy dotychasowi przywódcy Ukrainy razem wzięci- c... rozwiń
Avatar
obiektywny / 1 lipca 2009 o 23:47
0
Popieram ks. Isakowicza! Jako jeden z nielicznych ma odwagę realizować ewangeliczny nakaz : "Niech mowa wasza będzie tak-tak, nie-nie." W przeciwieństwie do innych duchownych i polityków jemu nie jest wszystko jedno. Jako członek Kościoła cieszę się, że jest taki ktoś jak uparty ksiądz spod Wawelu, który broni honoru wierzących, który woła o prawdę (nie o zemstę, jak przedstawiają to krętacze), który zadaje niewygodne pytania i sam swą postawą jest głosem sumienia dla tych, co wolą święty spokój, półprawdy i gładkie w formie ale fałszywe w treści słowa. Wstyd mi za naszego arcybiskupa, który milczy wtedy, gdy trzeba krzyczeć a zabiera głos,kiedy należałoby zachować milczenie. Biskupowi nie przeszkadza kabotyn Palikot - nawet ze sztucznym penisem; nie widzi też nic złego w tym, że KUL, którego wszak jest kanclerzem, honoruje ludzi na to niezasługujących (Juszczenkę, Bartoszewskiego - nazywającego bydłem swych bliźnich i innych). Nie można będąc biskupem siać zgorszenia! Nikomu tego robić nie wolno, ale od pasterza wymagamy więcej. Ks. Isakowicz na pewno jest dobrym pasterzem. Także moim. Dzięki, księże Tadeuszu i szczęść Boże!
Popieram ks. Isakowicza! Jako jeden z nielicznych ma odwagę realizować ewangeliczny nakaz : "Niech mowa wasza będzie tak-tak, nie-nie." W przeciwieństwie do innych duchownych i polityków jemu nie jest wszystko jedno. Jako członek Kościoła cieszę się, że jest taki ktoś jak uparty ksiądz spod Wawelu, który broni honoru wierzących, który woła o prawdę (nie o zemstę, jak przedstawiają to krętacze), który zadaje niewygodne pytania i sam swą postawą jest głosem sumienia dla tych, co wolą święty spokój, półprawdy i gładkie w formie al... rozwiń
Avatar
Gość / 1 lipca 2009 o 23:36
0
[size=7]nadać h.c Juszczence - gloryfikatorowi UPA i SS Galietzen to tak
jakby nadać pośmiertny doktorat hc Adolfowi Hitlerowi- Pan Życiński
TW Filozof wraz z ks Wilkiem powinni trafic do brunatnej ksiegi
stowarzyszenia "Nigdy Wiecej" [/size]
Avatar
UPRawniony do głosowania / 1 lipca 2009 o 23:04
0
KUL schodzi na psy. Szkoda, że tylko ksiądz I-Z robi to, co POwinno MSZ, IPN, rząd, parlament i prezydent.
Avatar
Janek z Bochotnicy / 1 lipca 2009 o 22:57
0
Ksiądz przerasta wszystkich, którzy go atakują! Oni ... a on idzie dalej!
Avatar
Anet/ka / 1 lipca 2009 o 22:43
0
A czego można oczekiwać od ludzi, którzy popierają SLD, PO, Samoobronę?
Którzy nie czytają książek tylko oglądają telenowele lub strzelanki?
Którzy się nie uczą, tylko dają sobą manipulować?
Bo taki da sobą pomiatać-nic przecież nie wie! I jeszcze później opluwa innych!

Redakcja Dziennika Wschodniego to dawny "organ prasowej propagandy" PZPR!
Dziennikarze również muszą mieć odpowiednie socjalistyczne przekonania-stara drużyna nie przyjmie odmieńca!
Avatar
~Jarek~ / 6 lipca 2009 o 00:30
0
W ostatnich dniach dwa wydarzenia skupiły uwagę Kresowian i ludzi walczących o prawdę na temat ludobójstwa OUN-UPA.

Pierwszą z nich jest oczywiście nadanie przez KUL w Lublinie - doktoratu honoris causa – gloryfikatorowi morderców Polaków, Żydów i Ormian – prezydentowi Ukrainy Wiktorowi Juszczence i związany z tym protest Kresowian. Niestety ale w ostatnich latach pan Juszczenko wynosi na piedestał zwykłych nazistowskich zbrodniarzy ogłaszjąc ich bohaterami Ukrainy ( jak np. komendant UPA - Roman Szuchewycz ps. „Taras Czuprynka” – rozkazujący swoim bojcom – „Polaków wycinac w pień..”) lub odsłaniając im bolszoje pomniki jak Stepanowi Banderze czy też Dmytro Klaczkiwskiemu ps. „Kłym Sawur” zwanemu potocznie „ katem Wołynia ”.
Można stwierdzic, że protest się udał - Juszczenko tchórzliwie wchodził na KUL bocznymi drzwiami. Co więcej w wyniku konferencji prasowej - dziennikarze przekazali Polakom - o co chodzi Kresowianom tj. o zwykłą pamięc o bestialsko pomordowanych, których morderców gloryfikuje Juszczenko. Zresztą głównym celem było nagłośnienie tematu ludobójstwa dokonanego na Wołyniu i Podolu, na min. 150 tys. naszych rodaków przez faszystów z OUN-UPA i SS-Galizien. Niestety ale KUL dał się opanowac politykom, odgrodził sie od Polaków ( widziałem osobiście jak nie pozwolono Kresowianom wejśc do budynku zamykając tchórzliwie drzwi na klucz ! ) i pokazał w konsekwencji swoje zaprzaństwo.
Juszczernko twierdzi że "UPA zapisała się złotymi zgłoskami w historii Ukrainy". Jeden z Kresowian opowiedział mi taką historię - " banda tzw. UPA napadła na leśniczówkę w 1944r. w Tarnopolskiem zamieszkałą przez polskie małżeństwo i pięcioro dzieci w czasie śniadania wielkanocnego - po krótkiej naradzie wyprowadzili matkę, a następnie POOBCINALI GŁOWY MĘŻOWI I DZIECIOM kładąc je na półmiskach - by potem "zaprosić " Polkę na posiłek "... Dla Juszcenki ci "partyzanci" UPA to bohaterowie - a dla nas Polaków ?...

Muszę stwierdzić że Ukraina jest bardzo niewdzięcznym państwem ! To właśnie Polska jako pierwsza uznała rząd niepodległej Ukrainy. W 2004 r. to nasi politycy pomogli Juszczence i Tymoszenko w walce o zwycięstwo czasie „pomarańczowej” rewolucji. To właśnie Polska jest ambasadorem Ukrainy w UE i NATO ! To właśnie my jako pierwsi uczyniliśmy kilka ważnych gestów jak np. potępienie przez Senat jeszcze w 1990 r. akcji Wisła czy kolejne przeprosiny za nią prezydentów Kwaśniewskiego i Kaczyńskiego.
A co wy zrobilła druga strona ? Juszczenko za bohatera Ukrainy uznał mega zbrodniarza Szuchewycza ( to ten który wzywał -"Polaków wycinac w pień") co więcej na polskiej szkole we Lwowie umieszczono prowokacyjnie popiersie tego skur...syna ! Nie stac było Ukraińców nawet na mały gest przeprosin za dokonanie Rzezi Wołyńskiej tj. WYMORDOWANIE na Wołyniu i Podolu ok. 150 tys. Polaków, pomimo że my przeprosiliśmy za przymusowe PRZESIEDLENIE na ziemie odzyskane ok. 150 tys. Ukraińców! I co zwrócił ostatnio uwagę ks. Zaleski – na Wołyniu i Podolu – krzyże na grobach ma jedynie 10 % pomordowanych polskich ofiar ...


Drugim wydarzeniem był skandal lwowski w wykonaniu Walentyna Naliwajczenko, szefa Służby Bezpieczeństwa Ukrainy i jednego z najbliższych bezpośrednich doradców prezydenta Juszczenki. Ten deb*** ( naprawdę brak mi innych określeń! ) przyrównał przedwojenną polska policję do Gestapo i NKWD. Jest to klasyczna metoda udawania przez kata ofiarę. Naliwajczenko żalił się nad ukraińskimi „bojownikami” ( tj. faszystowskimi nacjonalistami z OUN ) prześladowanymi przez polskich policjantów, ale nie wspomniał, że byli to zwykli mordercy, którzy w latach 30-tych zamordowali posła BBWR - Tadeusza Hołówkę, ministra Bronisława Pierackiego czy dyrektora ukraińskiego liceum Iwana Babija. Po wybuchu wojny Bandera, Szuchewycz, Klaczkiwskij, Łebed czy Melnyk, stali się gorliwymi wyznawcami ideologii hitlerowskiej i rozpoczęli „oczyszczanie” Ukrainy z Żydów, a następnie z Polaków ( min. 150 tys. bestialsko pomordowanych). Oczywiście Naliwajczenko o tym doskonale wie – a więc jaki ma cel ? W grę wchodzi albo chęć zemsty Juszczenki za protest ks. Zaleskiego, albo zwyczajnie panu ministrowi „wypsło” się to co myślą nacjonaliści z partii „Nasza Ukraina” W. Juszczenki. Podkreślam, że autorem tych idiotyzmów nie jest jakiś prorosyjski komunista z Donbasu czy nawiedzony nazista ze „Swobody”, ale polityk ze ścisłego środowiska Juszczenki . Oczekuję że polski MSZ ( opłacany także z moich podatków) ostro zareaguje . Oczywiście żartuję - gdyby autorem tych deb***izmów był polityk rosyjski czy niemiecki - tak prawdopodobnie by się stało – ale nie w przypadku Ukraińca – ten to może bezkarnie pluć nam w twarz, a my mamy twierdzić że pada deszcz ! Problem z Juszczenką jest taki, że gdy jest on w Polsce to przedstawia się jako wielki przyjaciel Polaków, a gdy już dojedzie na Ukrainę to dokonuje jawnie skrajnie antypolskich posunięć !


Tak swoją drogą to wstyd, że praktycznie tylko jeden ks. katolicki z Krakowa musi wyręczać organy państwa opłacane z naszych podatków ( to one powinny dbać o pamięć i godność narodową !)
Niestety ale nasze władze różnicują polskie ofiary ze względu na oprawcę !
Kiedyś tematem tabu był "KATYŃ" - taraz jest "Wołyń"!
Kiedyś był wielki brat ZSRR, teraz jest -Ukraina!
Kiedyś był wielki przywódca Breżniew, teraz jest Juszczenko !

Zastanawia mnie tylko co stało się hasłami Kaczyńskiego i PiS z kampanii w 2005r. - tj. "PRAWDA HISTORYCZNA" i "POLITYKA HISTORYCZNA". Jak sam słyszałem to Kresowianie są ogromnie rozgoryczeni "zadziwiającą" postawą pana prezydenta i nie zapomną mu o tym PRZYPOMNIEC w kampanii prezydenckiej w 2010 r.


Za tydzień 11 lipca - obchody 66 rocznicy Rzezi Wołyńskiej i jednocześnie 65 Rzezi Małopolskiej ( woj. Lwowskie, Tarnopolskie i Stanisławowskie). Cześć uroczystości odbędzie się w Chełmie na ul. Wołyńskiej, w sobotę o godz. 10. Zapalmy znicze za pamięc o naszych wymordowanych rodakach .....
W ostatnich dniach dwa wydarzenia skupiły uwagę Kresowian i ludzi walczących o prawdę na temat ludobójstwa OUN-UPA.

Pierwszą z nich jest oczywiście nadanie przez KUL w Lublinie - doktoratu honoris causa – gloryfikatorowi morderców Polaków, Żydów i Ormian – prezydentowi Ukrainy Wiktorowi Juszczence i związany z tym protest Kresowian. Niestety ale w ostatnich latach pan Juszczenko wynosi na piedestał zwykłych nazistowskich zbrodniarzy ogłaszjąc ich bohaterami Ukrainy ( jak np. komendant UPA - Roman Szuchewycz ps. R... rozwiń
Avatar
~patriotazlublina~ / 4 lipca 2009 o 01:23
0
A JA POLECAM KSIĄŻKĘ:

"PRZEMILCZANE LUDOBÓJSTWO NA KRESACH" - ks. Tadeusz Isakowicz - Zalewski
Avatar
~Jarek~ / 2 lipca 2009 o 23:41
0
Masz ZEBRA całkowitą rację !

To wstyd że ks. katolicki musi wyręczac oragny państwa opłacane z naszych podatków!
Niestety ale nasze władze różnicują polskie ofiary ze względu na oprawcę !
Kiedys tematem tabu był "KATYŃ" taraz jest "Wołyń"!
Kiedyś był wielki brat ZSRR, teraz jest -Ukraina!
Kiedyś był wielki przywódca Brezniew, teraz jest Juszczenko!

Zastanawia mnie tylko co stało się hasłami Kaczyńskiego i PiS z kampanii w 2005r. - tj. "PRAWDA HISTORYCZNA" i "POLITYKA HISTORYCZNA". Jak sam słyszałem to Kresowianie są ogromnie rozgoryczeni "zadziwiającą" postawą pana prezydenta i nie zapomną mu o tym PRZYPOMNIEC w kampanii w 2010 r.....
Masz ZEBRA całkowitą rację !

To wstyd że ks. katolicki musi wyręczac oragny państwa opłacane z naszych podatków!
Niestety ale nasze władze różnicują polskie ofiary ze względu na oprawcę !
Kiedys tematem tabu był "KATYŃ" taraz jest "Wołyń"!
Kiedyś był wielki brat ZSRR, teraz jest -Ukraina!
Kiedyś był wielki przywódca Brezniew, teraz jest Juszczenko!

Zastanawia mnie tylko co stało się hasłami Kaczyńskiego i PiS z kampanii w 2005r. - tj. "PRAWDA... rozwiń
Avatar
ZEBRA / 2 lipca 2009 o 21:52
0
POPIERAM ZALEWSKIEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALE DLACZEGO TYLKO JEDEN CZŁOWIEK DBA O HISTORYCZNE INTERESY POLSKI?

GDZIE JEST IPN, MSZ, PROFESORSKO-DOKTORSKA WSZECHWIEDZĄCA ŚWITA WYKSZTAŁCIUCHÓW?

PEWNIE BALI SIĘ POWIEDZIEĆ PRAWDĘ?

A ELITARNY KUL?

JEDNAK PO I SLD NADAL GÓRĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CIESZCIE SIĘ DALEJ ZAKŁAMANI KOMUNIŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WIĘKSZOŚĆ SIĘ NADAL BOI UB? (LUB NIC NIE WIE-BEZPIEKI JUŻ NIE MA, DO PIERDLA ZA TO JUŻ NIE WSADZAJĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I KSIĄŻEK NIE CZYTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KRYZYS-BIBLIOTEK TEŻ JUŻ NIE MA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[size=7]CIEMNOGRÓD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size]
POPIERAM ZALEWSKIEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ALE DLACZEGO TYLKO JEDEN CZŁOWIEK DBA O HISTORYCZNE INTERESY POLSKI?

GDZIE JEST IPN, MSZ, PROFESORSKO-DOKTORSKA WSZECHWIEDZĄC... rozwiń
Avatar
Kirylejsky / 2 lipca 2009 o 16:01
0
Ks.Isakowicz-Zaleski jest bezkompromisowym sumieniem patriotycznego kleru polskiego, a 1 lipca br. po prostu uratował honor znacznej części mieszkańców Lublina, gdzie przecież mieszka tysiące nieświadomych potomków ~200tys. ofiar IIRzeczpospolitej z ok.4000 miejsc Wołynia i Galicji, w tym w większości dzieci, kobiet i starców, nie mających nawet mogił i upamiętnienia miejsc nieludzkiego ludobójstwa z krzyżem... gdy to do Lublina przybył Wiktor Juszczenko, który od kilku lat -aktywniej niż wszyscy dotychasowi przywódcy Ukrainy razem wzięci- czci tytułami "bohatera Ukrainy" pomnikami, patronatami, programami szkolnymi i publikacjami, Banderę, Szuchewycza, OUN-UPA, SSGalizien, by bezczelnie odebrać godność doktora h.c. Katolickiego Uniwersytetu!... i wygłosić zebranym na Pl.Litewskim mieszkańcom obłudne i haniebne przemówienie o przebaczeniu i pojednaniu... ale po proteście Ks.Isakowicza wyjechał bez słowa na Ukrainę, gdzie cieszy się "sławą" 2% poparcia obywateli Ukrainy!
Ks.Isakowicz-Zaleski jest bezkompromisowym sumieniem patriotycznego kleru polskiego, a 1 lipca br. po prostu uratował honor znacznej części mieszkańców Lublina, gdzie przecież mieszka tysiące nieświadomych potomków ~200tys. ofiar IIRzeczpospolitej z ok.4000 miejsc Wołynia i Galicji, w tym w większości dzieci, kobiet i starców, nie mających nawet mogił i upamiętnienia miejsc nieludzkiego ludobójstwa z krzyżem... gdy to do Lublina przybył Wiktor Juszczenko, który od kilku lat -aktywniej niż wszyscy dotychasowi przywódcy Ukrainy razem wzięci- c... rozwiń
Avatar
obiektywny / 1 lipca 2009 o 23:47
0
Popieram ks. Isakowicza! Jako jeden z nielicznych ma odwagę realizować ewangeliczny nakaz : "Niech mowa wasza będzie tak-tak, nie-nie." W przeciwieństwie do innych duchownych i polityków jemu nie jest wszystko jedno. Jako członek Kościoła cieszę się, że jest taki ktoś jak uparty ksiądz spod Wawelu, który broni honoru wierzących, który woła o prawdę (nie o zemstę, jak przedstawiają to krętacze), który zadaje niewygodne pytania i sam swą postawą jest głosem sumienia dla tych, co wolą święty spokój, półprawdy i gładkie w formie ale fałszywe w treści słowa. Wstyd mi za naszego arcybiskupa, który milczy wtedy, gdy trzeba krzyczeć a zabiera głos,kiedy należałoby zachować milczenie. Biskupowi nie przeszkadza kabotyn Palikot - nawet ze sztucznym penisem; nie widzi też nic złego w tym, że KUL, którego wszak jest kanclerzem, honoruje ludzi na to niezasługujących (Juszczenkę, Bartoszewskiego - nazywającego bydłem swych bliźnich i innych). Nie można będąc biskupem siać zgorszenia! Nikomu tego robić nie wolno, ale od pasterza wymagamy więcej. Ks. Isakowicz na pewno jest dobrym pasterzem. Także moim. Dzięki, księże Tadeuszu i szczęść Boże!
Popieram ks. Isakowicza! Jako jeden z nielicznych ma odwagę realizować ewangeliczny nakaz : "Niech mowa wasza będzie tak-tak, nie-nie." W przeciwieństwie do innych duchownych i polityków jemu nie jest wszystko jedno. Jako członek Kościoła cieszę się, że jest taki ktoś jak uparty ksiądz spod Wawelu, który broni honoru wierzących, który woła o prawdę (nie o zemstę, jak przedstawiają to krętacze), który zadaje niewygodne pytania i sam swą postawą jest głosem sumienia dla tych, co wolą święty spokój, półprawdy i gładkie w formie al... rozwiń
Avatar
Gość / 1 lipca 2009 o 23:36
0
[size=7]nadać h.c Juszczence - gloryfikatorowi UPA i SS Galietzen to tak
jakby nadać pośmiertny doktorat hc Adolfowi Hitlerowi- Pan Życiński
TW Filozof wraz z ks Wilkiem powinni trafic do brunatnej ksiegi
stowarzyszenia "Nigdy Wiecej" [/size]
Avatar
UPRawniony do głosowania / 1 lipca 2009 o 23:04
0
KUL schodzi na psy. Szkoda, że tylko ksiądz I-Z robi to, co POwinno MSZ, IPN, rząd, parlament i prezydent.
Avatar
Janek z Bochotnicy / 1 lipca 2009 o 22:57
0
Ksiądz przerasta wszystkich, którzy go atakują! Oni ... a on idzie dalej!
Avatar
Anet/ka / 1 lipca 2009 o 22:43
0
A czego można oczekiwać od ludzi, którzy popierają SLD, PO, Samoobronę?
Którzy nie czytają książek tylko oglądają telenowele lub strzelanki?
Którzy się nie uczą, tylko dają sobą manipulować?
Bo taki da sobą pomiatać-nic przecież nie wie! I jeszcze później opluwa innych!

Redakcja Dziennika Wschodniego to dawny "organ prasowej propagandy" PZPR!
Dziennikarze również muszą mieć odpowiednie socjalistyczne przekonania-stara drużyna nie przyjmie odmieńca!
Zobacz wszystkie komentarze 19

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Lublin: Kolejka przed Getin Bankiem, klienci chcą wycofać pieniądze. "Jestem przerażona..."

Lublin: Kolejka przed Getin Bankiem, klienci chcą wycofać pieniądze. "Jestem przerażona..." 9 4

Klienci Getin Banku coraz liczniej odwiedzają lubelską placówkę, by wycofać swoje pieniądze. Obawiają się, że „afera podsłuchowa” sprawi, że zostaną odcięci od swoich oszczędności. Bank uspokaja i zapewnia, że ich lokaty są w pełni bezpieczne

Paweł Miesiąc (Speed Car Motor): Nie boję się rywalizacji

Paweł Miesiąc (Speed Car Motor): Nie boję się rywalizacji 0 0

ROZMOWA Z Pawłem Miesiącem, żużlowcem Speed Car Motoru Lublin

Chełmskie pogotowie ma nowe karetki

Chełmskie pogotowie ma nowe karetki 1 0

Chełmska Stacja Ratownictwa Medycznego zakupiła cztery nowe karetki wraz z nowoczesnym wyposażeniem. Pieniądze, 1,7 mln zł, otrzymała z rezerwy wojewody lubelskiego.

Zaginął 49-latek z Janowa Lubelskiego

Zaginął 49-latek z Janowa Lubelskiego 0 0

Policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Janowie Lubelskim prowadzą poszukiwania za zaginionym Piotrem Szczurowskim z Janowa Lubelskiego.

83-latek spowodował wypadek. Stracił prawo jazdy

83-latek spowodował wypadek. Stracił prawo jazdy 2 0

Do wypadku doszło w środę przed godz. 11 na skrzyżowaniu ul. Sitnickiej, Glinki i Królowej Jadwigi w Białej Podlaskiej.

Pride of Poland i narodowy czempionat znowu razem w Janowie Podlaskim

Pride of Poland i narodowy czempionat znowu razem w Janowie Podlaskim 2 2

W przyszłym roku aukcja koni arabskich i narodowy czempionat odbędą się w jednym terminie w stadninie koni w Janowie Podlaskim. Tak zdecydował minister rolnictwa Jan Ardanowski na posiedzeniu rady ds. rozwoju hodowli koni w Polsce.

Koncert zespołu Kairos w Bazylice Dominikanów
17 listopada 2018, 19:00

Koncert zespołu Kairos w Bazylice Dominikanów 1 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 17 listopada o godz. 19 w Bazylice Dominikanów wystąpią Warszawski Chór Międzyuczelniany i Męski Zespół Wokalny KAIROS.

Nowi policjanci w lubelskim garnizonie. Złożyli ślubowanie [zdjęcia]
galeria

Nowi policjanci w lubelskim garnizonie. Złożyli ślubowanie [zdjęcia] 16 3

29 nowo przyjętych policjantów złożyło dziś ślubowanie w lubelskiej komendzie.

Koncert "Przemiany" w DDK Węglin
22 listopada 2018, 18:00

Koncert "Przemiany" w DDK Węglin 0 0

Co Gdzie Kiedy. 22 listopada o godz. 18 w Dzielnicowym Domu Kultury Węglin (ul. Judyma 2a) odbędzie się koncert Przemiany z cyklu Zawsze klasyka.

Odchodzący prezydent Puław odwołał wiceprezydenta. Nowy prezydent krytykuje

Odchodzący prezydent Puław odwołał wiceprezydenta. Nowy prezydent krytykuje 7 29

Janusz Grobel w ubiegłym tygodniu przyjął rezygnację z pracy wiceprezydent Ewy Wójcik, a w czwartek wręczył wypowiedzenie drugiemu ze swoich zastępców Tadeuszowi Koconiowi. Zrobił to wbrew woli prezydenta-elekta, który przez jakiś czas planował jeszcze zatrzymać przy sobie byłego wójta gminy Janowiec.

Jedzenie zdrożało, szykują się kolejne wzrosty cen. Nawet o 60 procent!

Jedzenie zdrożało, szykują się kolejne wzrosty cen. Nawet o 60 procent! 117 22

Zdrożało masło, pieczywo, niektóre warzywa. Drastyczne wzrosty cen jednak dopiero przed nami. Niektórzy przedsiębiorcy w przyszłym roku mogą dostawać rachunki za energię elektryczną nawet o 60 proc. wyższe. Odczujemy to wszyscy w swoich portfelach.

"Zgnilec. Obszar zapowietrzony". Nietypowe tablice na ulicach Lublina. O co chodzi?

"Zgnilec. Obszar zapowietrzony". Nietypowe tablice na ulicach Lublina. O co chodzi? 21 5

Na tablice informujące o zgnilcu amerykańskim pszczół i tzw. obszarze zapowietrzonym można się natknąć w Lublinie, Niemcach, Wólce i Jastkowie. Ognisko tej groźnej choroby odnotowano w podlubelskim Dysie.

Ochroniarze odwieźli ją po dyskotece. Potem została wykorzystana seksualnie?
film

Ochroniarze odwieźli ją po dyskotece. Potem została wykorzystana seksualnie? 8 11

Adrianna wracała z dyskoteki. Podwózkę do domu zaproponowało jej pięciu ochroniarzy. W mieszkaniu, jak twierdzi dziewczyna, została wykorzystana seksualnie. Dlaczego policja nie chciała przyjąć zawiadomienia o gwałcie?

Kto włamał się do sklepu spożywczego w Łukowie? Złodziej słabo zacierał ślady

Kto włamał się do sklepu spożywczego w Łukowie? Złodziej słabo zacierał ślady 0 0

26-latek z Łukowa bez prawa jazdy, ubezpieczenia i po alkoholu spowodował we wtorek kolizję. Okazało się, że kilka dni wcześniej włamał się do sklepu spożywczego.

Transport na terenie Lublina – najważniejsze informacje

Transport na terenie Lublina – najważniejsze informacje 0 1

Chcesz przewieźć jakiś gabarytowy ładunek na terenie Lublina? Przeprowadzasz się, przenosisz firmę albo sprzedajesz nieużywany sprzęt AGD? Transport możesz załatwić naprawdę bardzo szybko, bezpiecznie i tanio. Tak, jak jeszcze nigdy wcześniej. Wystarczy jeden przemyślany krok.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.