Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

12 maja 2009 r.
14:56
Edytuj ten wpis

Sprawca wypadku na ul. Janowskiej był pijany

0 30 A A

Półtora promila alkoholu we krwi miał kierowca audi, który w niedzielę nad ranem doprowadził do tragicznego wypadku na ul. Janowskiej w Lublinie. Prokuratura otrzymała właśnie wyniki badań.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
- Czekamy jeszcze na wyniki kolejnych badań, które odpowiedzą na pytanie czy mężczyzna był pod działaniem narkotyków - mówi Jerzy Gałka, zastępca szefa prokuratury rejonowej Lublin - Południe.

W niedzielę, o godz. 4.30 nad ranem prowadzone przez Michała G. audi zderzyło się czołowo z fordem. Dziewięć osób trafiło do szpitala. Stan trzech z nich jest ciężki.

W audi jechało aż siedem osób. Jego kierowca stracił panowanie na łuku jezdni, samochód zjechał na przeciwny pas i zderzył się czołowo z nadjeżdżającym fordem.

Ciężko ranne zostały dwie osoby, które jechały fordem - 26-letni mieszkaniec Janowa Lubelskiego i 28-letnia mieszkanka Łęcznej oraz kierowca audi. Do szpitali z lżejszymi obrażeniami trafiła też szóstka jego pasażerów.

(er)

Komentarze 30

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
. / 9 czerwca 2009 o 18:38
0
kazik napisał:
Witaj koleżanko byłem przy tym wypadku brałem udział w akcji ratowniczej kierowca w Forda był bardzo poszkodowany masakra, prosze napisz co z nim jak sie czuje, co z jego lewą nogą pozdrawiam odp



Po pierwsze chciałam Ci podziękować w imieniu wszystkich znajomych i rodziny kierowcy Forda za pomoc. A co do jego stanu zdrowia to jest już trochę lepiej. Część organów ma wyciętych, ale żyje i to jest najważniejsze. Lewą nogę ma całą pośróbowaną i lekarze nie wiedzą, czy wszystko z nią będzie w porządku. Najgorzej jest z lewą ręką, bo tam ma rozwalony cały łokieć i lekarze nie chcą się podjąć operacji, bo mówią, że to przewyższa ich umiejętnośći. Jest w kiepskim stanie psychicznym i ma problemy z mówieniem. Jednak ja wierzę, że wszystko będzie ok.



Po pierwsze chciałam Ci podziękować w imieniu wszystkich znajomych i rodziny kierowcy Forda za pomoc. A co do jego stanu zdrowia to jest już trochę lepiej. Część organów ma wyciętych, ale żyje i to jest najważniejsze. Lewą nogę ma całą pośróbowaną i lekarze nie wiedzą, czy wszystko z nią będzie w porządku. Najgorzej jest z lewą ręką, bo tam ma rozwalony cały łokieć i lekarze nie chcą się podjąć operacji, bo mówią, że to przewyższa ich umiejętnośći. Jest w kiepskim stanie psychicznym i ma problemy z mówieniem... rozwiń
Avatar
STŻ / 8 czerwca 2009 o 20:04
0
~MARIOLKa~ napisał:
Ehh dokladnie zgadzam sie kazdy kto by nie mial jak wrocic z dyskoteki wsiadlby do samochodu bo raczej nie spal w krzakach gdzies.. ;/ poje***e myslenie...



Daj sobie kobieto na wstrzymanie. Nikt nie kazał mu na tej dyskotece pić i ćpać (wszystko potwierdzone badaniami). Może bez tego nie było by całej sprawy. Twoje tłumaczenie jest wręcz niewiarygodne
I kogo myślenie jest tu poje***e ?!


W głowie się to wszystko nie mieści



Daj sobie kobieto na wstrzymanie. Nikt nie kazał mu na tej dyskotece pić i ćpać (wszystko potwierdzone badaniami). Może bez tego nie było by całej sprawy. Twoje tłumaczenie jest wręcz niewiarygodne
I kogo myślenie jest tu poje***e ?!


W głowie się to wszystko nie mieści rozwiń
Avatar
kazik / 8 czerwca 2009 o 19:37
0
Witaj koleżanko byłem przy tym wypadku brałem udział w akcji ratowniczej kierowca w Forda był bardzo poszkodowany masakra, prosze napisz co z nim jak sie czuje, co z jego lewą nogą pozdrawiam odp
Avatar
~MARIOLKa~ / 8 czerwca 2009 o 18:35
0
Ehh dokladnie zgadzam sie kazdy kto by nie mial jak wrocic z dyskoteki wsiadlby do samochodu bo raczej nie spal w krzakach gdzies.. ;/ poje***e myslenie...on byl najbardziej poszkodowany walczyl ale nie dal rady...fakt moze nie powinien wsiadac za kierownice ale stalo sie to byl wypadek kazdego mogloby to spotkac to moze byc dla wszytskich innych kierowcow przestroga bo teraz jak Wy na niego mowicie (kierowca z Audi ;/) czyli Michal NIESTETY NIE ZYJE ;( i rodzina oraz przyjaciele takze jego cierpieli nie tyko ludzie z forda byli poszkodowani ale kazdy kto uczesniczyl w wypadku wiec nie kierujmy sie w zyciu zloscia bo zawisc ludzka wkoncu doprowadzi do tego ze nawzajem sie zniszczymy i zadna apokalipsa (ktora ma podobno nas nawiedzic) nic juz nie da...Ludzie pomyslcie bo zawisc ludzka nie zna granic...

MICHAL SPOCZYWAJ W POKOJU NA ZAWSZE W NASZYCH SERCACH I UMYSLACH ;(( [*] [*] [*]
Ehh dokladnie zgadzam sie kazdy kto by nie mial jak wrocic z dyskoteki wsiadlby do samochodu bo raczej nie spal w krzakach gdzies.. ;/ poje***e myslenie...on byl najbardziej poszkodowany walczyl ale nie dal rady...fakt moze nie powinien wsiadac za kierownice ale stalo sie to byl wypadek kazdego mogloby to spotkac to moze byc dla wszytskich innych kierowcow przestroga bo teraz jak Wy na niego mowicie (kierowca z Audi ;/) czyli Michal NIESTETY NIE ZYJE ;( i rodzina oraz przyjaciele takze jego cierpieli nie tyko ludzie z forda byli poszkodowan... rozwiń
Avatar
goscccccccc / 8 czerwca 2009 o 11:30
0
Tak, kierowca Audi nie żyje [*].. Będziemy zawsze o Tobie pamiętac!! Spoczywaj w spokoju [*][*]
Avatar
jaaaa / 8 czerwca 2009 o 02:37
0
~gosc~ napisał:
Ten pijak z audi powinien gnic do konca zycia w pierdlu za to co zrobil tym niewinnym ludziom z forda



Chyba jednak nie bedzie gnil wg Twojego zyczenia bo niestety juz nie zyje... ;(


Michał spoczywaj w pokoju... [*]
Avatar
Gość / 15 maja 2009 o 23:23
0
Już nie róbcie z siebie takich k.... świętoszków!!! 3/4 osób które wypowiedziało się wsiadłoby do tego samochodu!!! -Tyle Ławo k...przysięgłych
Avatar
a / 14 maja 2009 o 12:44
0
Ludzie z audi też cierpią, a ich rodziny na pewno n ie mniej niż tych z forda. Czasu nie da się cofnąć, a cierpienie zarówno fizyczne i psychiczne sprawcy wypadku to wystarczająca kara i jestem przekonana że większa niż więzienie, a polskie więzienia nie pełnią funkcji resocjalizacyjnej - wręcz odwrotnie. Więc kara dla tego kierowcy może być jedynie przestrogą dla innych, ale na pewno jemu w niczym nie pomoże.
Avatar
~gosc~ / 14 maja 2009 o 08:38
0
[quote name='tm' date='13.05.2009, 21:45:40' post='128074']
Zadne pieniadze nie zrekompensuja parze z forda tego co teraz przezywaja oni i ich rodziny. Ciagle wszyscy (rodzina przyjaciele) martwimy sie o ich zdrowie. Nawet sprawcy niech wyjda z teego bez uszczerbku na zdrowiu. ale apeluje ... niech zastanowia sie nad tym co zrobili .... jak skrzywdzili dwie niewinne osoby. Ból i cierpeinie jakie przeszli tuz po zderzeniu oraz teraz na OIOMach.
Ten pijak z audi powinien gnic do konca zycia w pierdlu za to co zrobil tym niewinnym ludziom z forda. to sa moi znajomi. nawet nie wiecie co czuja ich rodziny. gowno wiecie!
[quote name='tm' date='13.05.2009, 21:45:40' post='128074']
Zadne pieniadze nie zrekompensuja parze z forda tego co teraz przezywaja oni i ich rodziny. Ciagle wszyscy (rodzina przyjaciele) martwimy sie o ich zdrowie. Nawet sprawcy niech wyjda z teego bez uszczerbku na zdrowiu. ale apeluje ... niech zastanowia sie nad tym co zrobili .... jak skrzywdzili dwie niewinne osoby. Ból i cierpeinie jakie przeszli tuz po zderzeniu oraz teraz na OIOMach.
Ten pijak z audi powinien gnic do konca zycia w pierdlu za to c... rozwiń
Avatar
tm / 13 maja 2009 o 21:45
0
Zadne pieniadze nie zrekompensuja parze z forda tego co teraz przezywaja oni i ich rodziny. Ciagle wszyscy (rodzina przyjaciele) martwimy sie o ich zdrowie. Nawet sprawcy niech wyjda z teego bez uszczerbku na zdrowiu. ale apeluje ... niech zastanowia sie nad tym co zrobili .... jak skrzywdzili dwie niewinne osoby. Ból i cierpeinie jakie przeszli tuz po zderzeniu oraz teraz na OIOMach.
Avatar
. / 9 czerwca 2009 o 18:38
0
kazik napisał:
Witaj koleżanko byłem przy tym wypadku brałem udział w akcji ratowniczej kierowca w Forda był bardzo poszkodowany masakra, prosze napisz co z nim jak sie czuje, co z jego lewą nogą pozdrawiam odp



Po pierwsze chciałam Ci podziękować w imieniu wszystkich znajomych i rodziny kierowcy Forda za pomoc. A co do jego stanu zdrowia to jest już trochę lepiej. Część organów ma wyciętych, ale żyje i to jest najważniejsze. Lewą nogę ma całą pośróbowaną i lekarze nie wiedzą, czy wszystko z nią będzie w porządku. Najgorzej jest z lewą ręką, bo tam ma rozwalony cały łokieć i lekarze nie chcą się podjąć operacji, bo mówią, że to przewyższa ich umiejętnośći. Jest w kiepskim stanie psychicznym i ma problemy z mówieniem. Jednak ja wierzę, że wszystko będzie ok.



Po pierwsze chciałam Ci podziękować w imieniu wszystkich znajomych i rodziny kierowcy Forda za pomoc. A co do jego stanu zdrowia to jest już trochę lepiej. Część organów ma wyciętych, ale żyje i to jest najważniejsze. Lewą nogę ma całą pośróbowaną i lekarze nie wiedzą, czy wszystko z nią będzie w porządku. Najgorzej jest z lewą ręką, bo tam ma rozwalony cały łokieć i lekarze nie chcą się podjąć operacji, bo mówią, że to przewyższa ich umiejętnośći. Jest w kiepskim stanie psychicznym i ma problemy z mówieniem... rozwiń
Avatar
STŻ / 8 czerwca 2009 o 20:04
0
~MARIOLKa~ napisał:
Ehh dokladnie zgadzam sie kazdy kto by nie mial jak wrocic z dyskoteki wsiadlby do samochodu bo raczej nie spal w krzakach gdzies.. ;/ poje***e myslenie...



Daj sobie kobieto na wstrzymanie. Nikt nie kazał mu na tej dyskotece pić i ćpać (wszystko potwierdzone badaniami). Może bez tego nie było by całej sprawy. Twoje tłumaczenie jest wręcz niewiarygodne
I kogo myślenie jest tu poje***e ?!


W głowie się to wszystko nie mieści



Daj sobie kobieto na wstrzymanie. Nikt nie kazał mu na tej dyskotece pić i ćpać (wszystko potwierdzone badaniami). Może bez tego nie było by całej sprawy. Twoje tłumaczenie jest wręcz niewiarygodne
I kogo myślenie jest tu poje***e ?!


W głowie się to wszystko nie mieści rozwiń
Avatar
kazik / 8 czerwca 2009 o 19:37
0
Witaj koleżanko byłem przy tym wypadku brałem udział w akcji ratowniczej kierowca w Forda był bardzo poszkodowany masakra, prosze napisz co z nim jak sie czuje, co z jego lewą nogą pozdrawiam odp
Avatar
~MARIOLKa~ / 8 czerwca 2009 o 18:35
0
Ehh dokladnie zgadzam sie kazdy kto by nie mial jak wrocic z dyskoteki wsiadlby do samochodu bo raczej nie spal w krzakach gdzies.. ;/ poje***e myslenie...on byl najbardziej poszkodowany walczyl ale nie dal rady...fakt moze nie powinien wsiadac za kierownice ale stalo sie to byl wypadek kazdego mogloby to spotkac to moze byc dla wszytskich innych kierowcow przestroga bo teraz jak Wy na niego mowicie (kierowca z Audi ;/) czyli Michal NIESTETY NIE ZYJE ;( i rodzina oraz przyjaciele takze jego cierpieli nie tyko ludzie z forda byli poszkodowani ale kazdy kto uczesniczyl w wypadku wiec nie kierujmy sie w zyciu zloscia bo zawisc ludzka wkoncu doprowadzi do tego ze nawzajem sie zniszczymy i zadna apokalipsa (ktora ma podobno nas nawiedzic) nic juz nie da...Ludzie pomyslcie bo zawisc ludzka nie zna granic...

MICHAL SPOCZYWAJ W POKOJU NA ZAWSZE W NASZYCH SERCACH I UMYSLACH ;(( [*] [*] [*]
Ehh dokladnie zgadzam sie kazdy kto by nie mial jak wrocic z dyskoteki wsiadlby do samochodu bo raczej nie spal w krzakach gdzies.. ;/ poje***e myslenie...on byl najbardziej poszkodowany walczyl ale nie dal rady...fakt moze nie powinien wsiadac za kierownice ale stalo sie to byl wypadek kazdego mogloby to spotkac to moze byc dla wszytskich innych kierowcow przestroga bo teraz jak Wy na niego mowicie (kierowca z Audi ;/) czyli Michal NIESTETY NIE ZYJE ;( i rodzina oraz przyjaciele takze jego cierpieli nie tyko ludzie z forda byli poszkodowan... rozwiń
Avatar
goscccccccc / 8 czerwca 2009 o 11:30
0
Tak, kierowca Audi nie żyje [*].. Będziemy zawsze o Tobie pamiętac!! Spoczywaj w spokoju [*][*]
Avatar
jaaaa / 8 czerwca 2009 o 02:37
0
~gosc~ napisał:
Ten pijak z audi powinien gnic do konca zycia w pierdlu za to co zrobil tym niewinnym ludziom z forda



Chyba jednak nie bedzie gnil wg Twojego zyczenia bo niestety juz nie zyje... ;(


Michał spoczywaj w pokoju... [*]
Avatar
Gość / 15 maja 2009 o 23:23
0
Już nie róbcie z siebie takich k.... świętoszków!!! 3/4 osób które wypowiedziało się wsiadłoby do tego samochodu!!! -Tyle Ławo k...przysięgłych
Avatar
a / 14 maja 2009 o 12:44
0
Ludzie z audi też cierpią, a ich rodziny na pewno n ie mniej niż tych z forda. Czasu nie da się cofnąć, a cierpienie zarówno fizyczne i psychiczne sprawcy wypadku to wystarczająca kara i jestem przekonana że większa niż więzienie, a polskie więzienia nie pełnią funkcji resocjalizacyjnej - wręcz odwrotnie. Więc kara dla tego kierowcy może być jedynie przestrogą dla innych, ale na pewno jemu w niczym nie pomoże.
Avatar
~gosc~ / 14 maja 2009 o 08:38
0
[quote name='tm' date='13.05.2009, 21:45:40' post='128074']
Zadne pieniadze nie zrekompensuja parze z forda tego co teraz przezywaja oni i ich rodziny. Ciagle wszyscy (rodzina przyjaciele) martwimy sie o ich zdrowie. Nawet sprawcy niech wyjda z teego bez uszczerbku na zdrowiu. ale apeluje ... niech zastanowia sie nad tym co zrobili .... jak skrzywdzili dwie niewinne osoby. Ból i cierpeinie jakie przeszli tuz po zderzeniu oraz teraz na OIOMach.
Ten pijak z audi powinien gnic do konca zycia w pierdlu za to co zrobil tym niewinnym ludziom z forda. to sa moi znajomi. nawet nie wiecie co czuja ich rodziny. gowno wiecie!
[quote name='tm' date='13.05.2009, 21:45:40' post='128074']
Zadne pieniadze nie zrekompensuja parze z forda tego co teraz przezywaja oni i ich rodziny. Ciagle wszyscy (rodzina przyjaciele) martwimy sie o ich zdrowie. Nawet sprawcy niech wyjda z teego bez uszczerbku na zdrowiu. ale apeluje ... niech zastanowia sie nad tym co zrobili .... jak skrzywdzili dwie niewinne osoby. Ból i cierpeinie jakie przeszli tuz po zderzeniu oraz teraz na OIOMach.
Ten pijak z audi powinien gnic do konca zycia w pierdlu za to c... rozwiń
Avatar
tm / 13 maja 2009 o 21:45
0
Zadne pieniadze nie zrekompensuja parze z forda tego co teraz przezywaja oni i ich rodziny. Ciagle wszyscy (rodzina przyjaciele) martwimy sie o ich zdrowie. Nawet sprawcy niech wyjda z teego bez uszczerbku na zdrowiu. ale apeluje ... niech zastanowia sie nad tym co zrobili .... jak skrzywdzili dwie niewinne osoby. Ból i cierpeinie jakie przeszli tuz po zderzeniu oraz teraz na OIOMach.
Zobacz wszystkie komentarze 30

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Uwaga na ogromne korki w okolicach zamkniętego placu Zamkowego w Lublinie
Alarm 24
galeria

Uwaga na ogromne korki w okolicach zamkniętego placu Zamkowego w Lublinie 0 0

Na placu Zamkowym w Lublinie trwają przygotowania do sobotniego koncertu "Siła kobiet". Już jednak dzisiaj przejazd przez plac jest niemożliwy.

Lublin: Urządzą skwer na osiedlu Świt

Lublin: Urządzą skwer na osiedlu Świt 0 0

Nie dłużej niż do końca listopada ma potrwać urządzanie skweru między ul. Szczecińską i Warmińską (os. Świt).

Koncert Fonie Lublina w Trybunale Koronnym
21 lipca 2018, 18:00

Koncert Fonie Lublina w Trybunale Koronnym 0 0

Co Gdzie Kiedy. W sobotę, 21 lipca o godz. 18 w Trybunale Koronnym w Lublinie odbędzie się koncert z cyklu Fonie Lublina pt. Kamienica Rynek 17 - Bracia Wieniawscy.

Pieszym na miasteczku akademickim w Lublinie będzie wygodniej. Plany remontowe UMCS

Pieszym na miasteczku akademickim w Lublinie będzie wygodniej. Plany remontowe UMCS 0 0

Wakacyjne remonty planuje UMCS na terenie miasteczka akademickiego. Uczelnia szuka wykonawcy, który wyremontuje zniszczone chodniki i schody w okolicach akademików.

Podlasie straciło dwóch ważnych piłkarzy, decyzje w Chełmiance w sobotę

Podlasie straciło dwóch ważnych piłkarzy, decyzje w Chełmiance w sobotę 0 0

Dwa mocne ciosy spadły w ostatnich dniach na trenerów i kibiców Podlasia. Kamil Kocoł zdecydował się na transfer do Chełmianki, a Przemysław Grajek postanowił zawiesić buty na kołku

Alarm 24: Co to za samolot lata nad Lublinem? Czytelnik przysyła zdjęcia
galeria

Alarm 24: Co to za samolot lata nad Lublinem? Czytelnik przysyła zdjęcia 19 9

Zdjęcia samolotu przysłał do nas Czytelnik.

"Głusza" i "Zaklęte rewiry" w Kinie Perła. Repertuar na weekend
20 lipca 2018, 21:00

"Głusza" i "Zaklęte rewiry" w Kinie Perła. Repertuar na weekend 1 0

Co Gdzie Kiedy. Kanadyjski thriller Głusza, kultowe Zaklęte rewiry Majewskiego i komedia Za jakie grzechy, dobry Boże? to propozycje Kina Perła na najbliższy weekend. Projekcje o godz. 21 przy ul. Bernardyńskiej 15.

Grozili śmiercią i zgwałceniem matki? Ruszył proces Cyganów, którzy mieli pobić kucharzy
galeria

Grozili śmiercią i zgwałceniem matki? Ruszył proces Cyganów, którzy mieli pobić kucharzy 10 10

Rozpoczął się proces pięciu Romów, oskarżonych o pobicie kucharzy z puławskiej pizzerii „Desperado”. Wszyscy odpowiadają za napaść z powodu przynależności narodowej. Mieli również grozić swoim ofiarom i ich rodzinom.

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy. Minister rezygnuje z pomysłu poprzednika

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy. Minister rezygnuje z pomysłu poprzednika 2 12

Nie będzie płotu wzdłuż wschodniej granicy, który miał być zaporą przed dzikami roznoszącymi ASF. Z pomysłu swojego poprzednika ostatecznie zrezygnował czwartek obecny minister rolnictwa Krzysztof Ardanowski.

Ewakuowali prawie 150 harcerzy z obozów w lesie

Ewakuowali prawie 150 harcerzy z obozów w lesie 0 1

Blisko 150 harcerzy pochodzących z Lubelskiego zostało w środę ewakuowanych z dwóch obozów w lesie w pobliżu miejscowości Wiosna (województwo świętokrzyskie). Harcerze zostali przetransportowani m.in. do szkoły w Dziebałtowie.

Kiedy będą wybory samorządowe 2018? Nie ma już wolnych billboardów w Lublinie

Kiedy będą wybory samorządowe 2018? Nie ma już wolnych billboardów w Lublinie 3 1

Do 16 sierpnia premier Mateusz Morawiecki ma ogłosić datę jesiennych wyborów samorządowych. Wtedy formalnie ruszy kampania wyborcza. Kandydaci już się do niej szykują – wolnych billboardów już praktycznie nie ma.

AZS AWF Biała Podlaska stawia na młodzież

AZS AWF Biała Podlaska stawia na młodzież 1 0

Z zespołem rozstał się Łukasz Kandora, najbardziej doświadczony zawodnik

Uwaga na burze! IMGW wydał ostrzeżenie

Uwaga na burze! IMGW wydał ostrzeżenie 14 1

Meteorolodzy ostrzegają przed burzami z gradem, które w czwartek mogą pojawić się w naszym województwie.

Więcej miejsca na spacery. Miasto chce wydłużyć park w obie strony

Więcej miejsca na spacery. Miasto chce wydłużyć park w obie strony 0 8

Miasto ogłosiło przetarg na urządzenie nowego odcinka parku między ul. Jana Pawła II a Poznańską. Oznacza to, że od os. Górki będzie można się przespacerować, choć z jedną przeszkodą, aż do sklepów przy Orkana. W planach jest też przedłużenie parku Jana Pawła II w przeciwnym kierunku, do Nadbystrzyckiej.

Nieudany występ Kingi Kołosińskiej na zawodach w Szwajcarii

Nieudany występ Kingi Kołosińskiej na zawodach w Szwajcarii 1 0

Siatkówka plażowa Kinga Kołosińska i Katarzyna Kociołek zaliczyły nieudany turniej w Gstaad. Polki pożegnały się z imprezą już po fazie grupowej

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.